JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20200916/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20200916/586010-N-2020.html

 <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 586010-N-2020 z dnia 2020-09-16 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Modernizacja sali narad Urzędu Miejskiego w Namysłowie w ramach zadania p.n. „Modernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Namysłowie”</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Roboty budowlane</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">52451300000000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Stanisława Dubois</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">3</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">46-100</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Namysłów</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">opolskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">774 190 359</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">zamowienia@namyslow.eu</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">774 104 841</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.bip.namyslow.eu</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">www.bip.namyslow.eu</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.bip.namyslow.eu</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">pisemnie</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Urząd Miejski w Namysłowie, ul. Dubois 3, budynek A, w sekretariacie, pok. nr 12</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Modernizacja sali narad Urzędu Miejskiego w Namysłowie w ramach zadania p.n. „Modernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Namysłowie”</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">ZP.271.84.2020.AH</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Roboty budowlane</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">1. Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień: 45000000-7 Roboty budowlane Przedmiot zamówienia obejmujemodernizację sali narad Urzędu Miejskiego w Namysłowie w ramach zadania p.n. „Modernizacja budynkuUrzędu Miejskiego w Namysłowie”. Szczegółowy opis robót budowlanych: 1. Roboty rozbiórkowe:rozbiórka boazerii drewnianej – 46,06 m2. 2. Roboty posadzkowe: 2.1. wymiana listew przyściennych zdrewna liściastego/dębowe, o wysokości 50 mm, grubości 22 mm, 2.2. mechaniczne szlifowanie posadzekz deszczułek – 157,68 m2, 2.3. trzykrotne lakierowanie posadzek lakierem chemoutwardzalnym – 157,68m2. 3. roboty tynkarskie – ściana po rozbiórce boazerii: 3.1. uzupełnienie i przecieranie tynkuwewnętrznego – 46,06 m2, 3.2. wykonanie gładzi jednowarstwowej grubość 3 mm – 46,06 m2. 4. Robotymalarskie (ściany, sufity) i lakierowanie (obudowa kanału c.o.): 4.1. skasowanie wykwitów i zacieków nasuficie – 24,50 m2, 4.2. zeskrobanie i zmycie starej farby sufitu – 24,50 m2, 4.3. przygotowaniepowierzchni sufitu pod malowanie farbami emulsyjnymi – 24,50 m2, 4.4. przygotowanie powierzchniścian pod malowanie farbami emulsyjnymi – 228,57 m2, 4.5. gruntowanie tynków ścian i sufitu – 253,07m2, 4.6. dwukrotne malowanie tynków wewnętrznych ścian i sufitów farbą akrylową, (kolorystyka douzgodnienia z Zamawiającym) - 253,07 m2, 4.7. oczyszczenie i lakierowanie drewnianej obudowy kanałucentralnego ogrzewania - 24,12 m2. 5. strop podwieszany: oczyszczenie i jednokrotne malowanie farbąolejną drewnianych listew stropu podwieszanego - 169,74 m2. 6. stolarka okienna: 6.1. wykucie z muruościeżnic okiennych, drewnianych, o wymiarach 1,58 x 3,16 m - 6 szt., 6.2. wykucie z murupodokienników wewnętrznych, drewnianych, długości 1,75 m - 6 szt., 6.3. wykucie z muru podokiennikówzewnętrznych z PCV, długości 1,60 m - 6 szt., 6.4. montaż okien dwudzielnych, czterorzędowych,uchylno-rozwieranych z PCV koloru białego, o profilu prostym min. pięciokomorowym, szklonych szkłembezpiecznym podwójnym, P-2 typu float, o współczynniku przenikania ciepła U ≤ 0,90 kW/m2, (schematwg załącznika nr 1) z obróbką obsadzenia - 6 szt., 6.5. obsadzenie wewnętrznych podokienników -konglomeraty z PCV, o wymiarach 170 x 25-23 cm - 6 szt., 6.6. obsadzenie zewnętrznych podokiennikówz blachy tytanowo-cynkowej, o wymiarach 160 x 35 cm - 6 szt., 6.7. montaż rolet zewnętrznych, wym.1580x3190 mm, w systemie PORTOS TL1000 nadstawny lub równoważnym, w kolorze białym, pancerzPA69 – 6 kpl. 7. Stolarka drzwiowa: 7.1. wykucie z muru ościeżnic drzwiowych, drewnianych, o wym.1,70 x 2,30 m - 2 szt., 7.2. montaż drzwi wewnętrznych o wymiarach zewnętrznych 1,70 x 2,30 m, z PCV(przejście z łącznika do sali narad), dwuskrzydłowych, pełnych, o współczynniku przenikania ciepła U ≤1,30 kW/m2 , (kolorystyka do uzgodnienia z zamawiającym) - 2 szt. 8. Instalacja elektryczna: wg projektubudowlano-wykonawczego modernizacji sali narad w Urzędzie Miejskim w Namysłowie, w zakresie: a)wewnętrznych linii zasilających, b) rozdzielnic, c) oświetlenia wewnętrznego podstawowego, d)oświetlenia ewakuacyjnego, e) instalacji gniazd wtykowych, f) instalacji zasilania rolet, g) instalacjizasilania urządzeń klimatyzacji, h) ochrony przed przepięciami. Wykonawca robót zobowiązuje się do: 1.Uzyskania protokołów badań i sprawdzeń. 2. W razie konieczności uzyskania wszystkich niezbędnychuzgodnień branżowych, protokołów badań i sprawdzeń oraz poniesienia kosztów z tym związanych. 3.Przedstawienia aprobat technicznych, certyfikatów, świadectw dopuszczalności na wbudowane materiałybudowlane i instalacyjne. 4. Wykonania robót budowlanych zgodnie z Warunkami TechnicznymiWykonania i Odbioru Robót Budowlano-Montażowych, Polskimi Normami. Załączony przedmiar robótnależy traktować jako materiał pomocniczy przy sporządzaniu oferty. 2. Zamawiający wymagazatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (art. 29 ust. 3a ustawyPzp), osób realizujących czynności w ramach przedmiotu umowy, tj.: wykonanie robót budowlanych,wykonanie robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych ielektroenergetycznych, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposóbokreślony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, zpóźn. zm.). Wymagania określające w szczególności sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o którychmowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przezWykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnieniatych wymagań określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do siwz. 3. Zamawiający wymagaprzeniesienia praw własności intelektualnej lub udzielenia licencji. 4. Wykonawca zobowiązany jestzrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w siwz i ofercie.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">45000000-7</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2020-12-10</span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego iRady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku zprzetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniadyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 04.05.2016 r.,str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 􀀀 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GminaNamysłów, ul. Stanisława Dubois 3, 46-100 Namysłów, tel. +48 77 41 90 300, e-mail:urzad.miejski@namyslow.eu 􀀀 inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Namysłów jest Pan JanHołowacz, tel. +48 77 41 90 351, e-mail: jan.holowacz@namyslow.eu 􀀀 Pani/Pana dane osoboweprzetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z postępowaniem o udzieleniezamówienia publicznego na modernizację sali narad Urzędu Miejskiego w Namysłowie w ramach zadaniap.n. „Modernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Namysłowie”, nr ZP.271.84.2020.AH, prowadzonym wtrybie przetargu nieograniczonego; 􀀀 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty,którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy zdnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843, z późn. zm.); 􀀀Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres conajmniej 7 lat od dnia wpływu ostatniej płatności na konto beneficjenta (płatności na realizację projektu), ajeżeli zobowiązania wskazane w ofercie i umowie przekroczą w/w przedział czasowy, okresprzechowywania obejmuje ten termin; 􀀀 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowychbezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp,związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodaniaokreślonych danych wynikają z ustawy Pzp; 􀀀 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje niebędą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; 􀀀 posiada Pani/Pan: 􀀀 napodstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 􀀀 na podstawieart. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa dosprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego anizmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralnościprotokołu oraz jego załączników); 􀀀 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratoraograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu doprzechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony prawinnej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiejlub państwa członkowskiego); 􀀀 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony DanychOsobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących naruszaprzepisy RODO; 􀀀 nie przysługuje Pani/Panu: 􀀀 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo dousunięcia danych osobowych; 􀀀 prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20RODO; 􀀀 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyżpodstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Wystąpienie zżądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danychosobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. Wprzypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679,wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą,wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podanianazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże,że będzie dysponował kierownikiem robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji iurządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń (lub równoważne), posiadającymaktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca mającysiedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wykaże, że będziedysponował kierownikiem robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeńelektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń (lub równoważne), posiadającym aktualnezaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, w kraju siedziby lub zamieszkania,jeśli takie obowiązują w danym kraju. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, żeWykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lubzawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywnywpływ na realizację zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków orazprzesłanek braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznegowedług formuły „spełnia – nie spełnia”.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Tak</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeliodrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstawwykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w pkt6.7.2a, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lubmiejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszonoupadłości (zamiast odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalnościgospodarczej). W/w dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływemterminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkanialub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którymmowa wyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, zewskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, którejdokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnymalbo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lubmiejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt. 6.10 siwz stosujesię. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o którejmowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lubbraku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innymWykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">a) dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej: niedotyczy. b) dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej: wykaz osób, skierowanych przezWykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenieusług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ichkwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonaniazamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją opodstawie do dysponowania tymi osobami.</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna"></span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Gwarancja</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">1. Dopuszczalna jest zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie którejdokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkach oraz na warunkach przewidzianych w ogłoszeniu ozamówieniu i specyfikacji istotnych warunków zamówienia właściwej dla przetargu, o którym mowa wniniejszej umowie, tj. w sytuacji, o której mowa w § 5 ust. 1. 2. Strony mają prawo do przedłużeniaterminu zakończenia robót o którym mowa w § 3 ust. 1 o okres trwania przyczyn, z powodu których będziezagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót, w następujących sytuacjach: a) jeżeli przyczyny, zpowodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności,za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowegoprzekazania terenu budowy, konieczności zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww.okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót, b) gdywystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, wszczególności z powodu technologii realizacji prac określonej umową, normami lub innymi przepisami,wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresienie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, c) gdy wystąpikonieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotuumowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych, którewstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji zplanowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym douniknięcia lub usunięcia tych kolizji, d) gdy wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lubich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności,za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, e) gdy wystąpią opóźnienia organów administracjipublicznej w wydawaniu decyzji administracyjnych, zezwoleń, uzgodnień, ekspertyz lub innych aktówadministracyjnych niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, pomimo spełnienia przez Wykonawcęwarunków ich uzyskania, w tym przede wszystkim złożenia przez Wykonawcę prawidłowego ikompletnego wniosku o ich wydanie, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisachprawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za któreWykonawca ponosi odpowiedzialność, f) konieczności uzyskania wyroku sądu lub innego orzeczenia sądualbo organu administracji publicznej, którego uzyskanie nie było przewidziane w opisie przedmiotuzamówienia (ani w żadnym innym dokumencie stanowiącym element dokumentacji postępowania oudzielenie zamówienia publicznego), a jest niezbędne celem wykonania obowiązków Wykonawcywynikających z umowy, g) wystąpienia osób trzecich z roszczeniami lub ujawnienia się roszczeń osóbtrzecich, które uniemożliwiają dalsze wykonanie przedmiotu zamówienia, w szczególności uzyskanieodpowiednich decyzji, zezwoleń, uzgodnień wydawanych przez organy administracji publicznej, h)wszczęcia przez jakikolwiek podmiot postępowania sądowego lub administracyjnego uniemożliwiającegowykonanie przedmiotu umowy przez Wykonawcę, w szczególności wstrzymujące możliwość uzyskaniaodpowiednich decyzji administracyjnych, uzgodnień, zezwoleń, ekspertyz lub innych aktówadministracyjnych niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, i) zwłoki Zamawiającego wprzekazaniu Wykonawcy dokumentów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, których obowiązekprzekazania Wykonawcy wynika z przedmiotu umowy, j) zmiany opisu przedmiotu umowy lub innychobowiązków Wykonawcy w trakcie realizacji zamówienia, dopuszczalnej na podstawie przepisów ustawyz dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843, z późn. zm), k)zmian obowiązujących przepisów prawa wpływających na termin wykonania przedmiotu umowy, w tym wszczególności nałożenia na Wykonawcę obowiązku uzyskania dodatkowych decyzji administracyjnych,uzgodnień, zezwoleń, ekspertyz lub innych aktów administracyjnych niezbędnych do wykonaniaprzedmiotu umowy, których uzyskanie nie było konieczne na etapie składania ofert, l) jeżeli wystąpi brakmożliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organlub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, m)wystąpienia siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, uniemożliwiającej wykonanieprzedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami, n) opóźnienia innych inwestycji lub robótbudowlanych prowadzonych przez Zamawiającego lub innych Zamawiających, które to inwestycje lubroboty kolidują z wykonaniem robót objętych umową, co uniemożliwia Wykonawcy terminowe wykonanieumowy, o) opóźnienia Zamawiającego w wykonaniu jego zobowiązań wynikających z umowy lubprzepisów powszechnie obowiązującego prawa, co uniemożliwia terminowe wykonanie umowy przezWykonawcę, p) opóźnienia w uzyskaniu wymaganych uzgodnień, opinii, aprobat od podmiotów trzecich,które to opóźnienie powstało z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, a powoduje brak możliwościwykonywania robót, co ma wpływ na termin wykonania umowy, q) wstrzymania wykonania umowy przezZamawiającego z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, o ile takie działanie powoduje, że nie jestmożliwe wykonanie umowy w dotychczas ustalonym terminie, r) wystąpienia na terenie budowyniewybuchów, niewypałów lub znalezisk archeologicznych, które wymagały wstrzymania wykonania robótbudowlanych przez Wykonawcę, s) wystąpienia awarii na terenie budowy, za którą odpowiedzialności nieponosi Wykonawca, skutkującej koniecznością wstrzymania wykonania robót budowlanych przezWykonawcę, t) zmiany po upływie składania ofert powszechnie obowiązujących przepisów prawa, któremiały wpływ na możliwość wykonania umowy w terminie w niej ustalonym. 3. W przypadku wystąpieniaco najmniej jednej z okoliczności wymienionej w ust. 2 - termin umowny ulegnie przedłużeniu o czasniezbędny do zakończenia wykonywania przedmiotu umowy, jednak nie dłuższy niż czas trwaniaprzeszkody. 4. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów, Wykonawca winienpoinformować Zamawiającego pisemnie i natychmiast odnotować to w dzienniku budowy. 5. Zamawiającydopuszcza zmianę mogącą dotyczyć sposobu wykonania robót lub ich zakresu, jeżeli w trakcie realizacjipojawią się okoliczności uzasadniające powyższe, a wynikające z uzyskanych uzgodnień i opinii,uwarunkowań technicznych, gruntowych lub dokumentacyjnych, w szczególności gdy: a) w trakcierealizacji zamówienia wystąpią nieprzewidziane w dokumentacji postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego okoliczności powodujące konieczność zmiany opisu przedmiotu zamówienia, w tym wszczególności, jeżeli informacje wynikające z opisu przedmiotu zamówienia okażą się nieprawidłowe, cospowoduje konieczność zmiany opisu przedmiotu zamówienia w zakresie cech, funkcjonalności lub innychwymagań Zamawiającego odnoszących się do projektowanego obiektu, a także zmian rozwiązańtechnicznych, technologicznych lub materiałowych. Wystąpienie powyższych okoliczności uprawniastrony do zmiany umowy w zakresie, w jakim informacje znajdujące się w dokumentacji postępowaniaokażą się niezgodne z zastanym stanem rzeczywistym. b) w trakcie realizacji zamówienia konieczna okażesię zmiana opisu przedmiotu zamówienia, której wprowadzenie jest wynikiem: - rozwoju technicznego,technologicznego lub w zakresie materiałów budowlanych, a wprowadzenie zmiany spowoduje, żezaprojektowane rozwiązanie będzie przewidywać najbardziej aktualne lub odpowiednie rozwiązaniatechniczne, technologiczne lub w zakresie stosowanych materiałów budowlanych, - zmian wymagańZamawiającego co do przedmiotu zamówienia, które nie były przewidziane w pierwotnym opisieprzedmiotu zamówienia, a ich wprowadzenie jest zasadne ze względów funkcjonalnych projektowanegoobiektu, - zmian obowiązujących przepisów prawa, które weszły w życie po terminie składania ofert,powodujących konieczność zmiany zakresu przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności zmianyobowiązków Wykonawcy lub rozwiązań wynikających z opisu przedmiotu zamówienia, - zaprzestaniakorzystania z rozwiązań, materiałów lub technologii przewidzianej w opisie przedmiotu zamówienia lubumowie i zastąpienie dotychczasowych postanowień w tym zakresie aktualnie stosowanymirozwiązaniami, materiałami lub technologiami. Wystąpienie powyższych okoliczności umożliwia stronomzmianę umowy poprzez zmianę obowiązków Wykonawcy lub opisu przedmiotu zamówienia, w tymprzede wszystkim poprzez wprowadzenie nowych lub innych rozwiązań technicznych, technologicznych,jakie mają być zastosowane w projektowanym obiekcie, albo zmiany materiałów oczekiwanychdotychczas przez Zamawiającego, pod warunkiem że wprowadzane modyfikacje nie zmieniająprzeznaczenia projektowanego obiektu oraz ogólnego charakteru umowy, a przy tym są niezbędne dorealizacji celu umowy, co strony są w stanie wykazać. c) konieczność wykonania robót zamiennych,których wykonanie ma na celu prawidłowe zrealizowanie przedmiotu zamówienia, a konieczność ichwykonania wynika z wad dokumentacji projektowej, d) zmiany dokumentacji projektowej wykonane zinicjatywy Zamawiającego ze względu na stwierdzone wady, co spowoduje konieczność wykonania robótzamiennych, e) zmiany decyzji administracyjnych, na podstawie których prowadzone są roboty budowlaneobjęte umową, powodujące zmianę dotychczasowego zakresu robót przewidzianego w dokumentacjiprojektowej, f) w szczególności zmiana sposobu wykonania przedmiotu umowy, zakresu robót, lokalizacjirobót wynika w sytuacji: - wystąpienia innych warunków geologicznych, geotechnicznych,hydrologicznych niż te wskazane przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej, powodującychkonieczność zmiany sposobu wykonania przedmiotu umowy, - wystąpienia na terenie budowyniewybuchów, niewypałów lub znalezisk archeologicznych, które uniemożliwiają lub utrudniająwykonanie robót na warunkach przewidzianych w umowie. g) zmiana technologii wykonania robót lubmateriałów przewidzianych w dokumentacji projektowej, jeżeli w wyniku rozwoju technicznego lubtechnologicznego możliwe jest wykonanie robót przy zastosowaniu innej technologii lub materiałów,które: - podwyższą jakość wykonanych robót, - zmniejszą koszty realizacji umowy lub koszty eksploatacji,- pozwolą na skrócenie terminu wykonania umowy lub - pozwolą na wydłużenie okresu eksploatacji robótpo ich zakończeniu. h) zmiana technologii wykonania robót lub materiałów przewidzianych wdokumentacji projektowej w przypadku niedostępności odpowiednich surowców lub materiałów na rynkubudowlanym albo zaniechania produkcji materiałów przewidzianych w dokumentacji projektowej, coutrudnia możliwość wykonania przedmiotu umowy, tj. w szczególności powoduje opóźnienie w postępierobót, a Wykonawca, pomimo zachowania należytej staranności, nie mógł temu zapobiec. 6. Zamawiającydopuszcza zmianę osób skierowanych do realizacji zamówienia w odniesieniu do osób wskazanych przezWykonawcę na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zmiana jest dopuszczalna wsytuacji, gdy będzie polegać na zastąpieniu dotychczasowej osoby inną osobą, która będzie posiadaćdoświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę lub gdyWykonawca otrzymałby co najmniej tyle samo punktów w ramach kryterium oceny ofert „Doświadczeniekadry wykonawcy” za doświadczenie i kwalifikacje zastępującej osoby, co osoby wskazanej w ofercie. 7.Dopuszczalna jest również zmiana podwykonawcy, na którego zdolnościach technicznych lubzawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej polegał Wykonawca ubiegając się o zawarcieumowy, w sytuacji gdy nie dysponuje już zasobami wskazanego w ofercie podmiotu – jeżeli wykaże on, żezastępujący podmiot spełnia określone w dokumentach zamówienia warunki udziału w postępowaniu. 8.Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia w przypadku zmiany przedmiotu umowy w tymzmniejszenia zakresu robót. Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie odpowiednio zmienione o wartość robót,o które zmieniono zakres przedmiotu umowy. Wartość tych robót zostanie wyliczona na podstawieinformacji o stawkach robocizny kosztorysowej oraz o cenach pracy sprzętu budowlanego i materiałówbudowlanych, nie wyższych niż ceny jednostkowe wynikające z ogólnie dostępnych cenników, np.SEKOCENBUD. 9. Zamawiający, może wnieść zastrzeżenia do wyceny zmienionego zakresu przedmiotuumowy Wykonawcy, do których Wykonawca powinien ustosunkować się w terminie 7 dni od dniaprzekazania uwag przez Zamawiającego. 10. W razie sporu stron co do wysokości wynagrodzenia, stronymogą powołać niezależnego kosztorysanta, który dokona wyceny zakresu robót i materiałów zzastrzeżeniem, że wycena odbędzie się z zachowaniem zasad przewidzianych w ust. 8 powyżej. Kosztwynagrodzenia kosztorysanta ponoszą strony w równych częściach. 11. Zakazuje się zmian postanowieńzawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, żezachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: 1) zmiany dotyczą realizacji dodatkowychdostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniempodstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmianaWykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególnościdotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramachzamówienia podstawowego, b) zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znacznezwiększenie kosztów dla Zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartościzamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej; 2) zostały spełnione łącznienastępujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, którychZamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; 3) Wykonawcę, któremu Zamawiającyudzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca: a) na podstawie postanowień umownych, b) wwyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowegoWykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu,nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmianumowy, c) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jegopodwykonawców; 4) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 12; 5) łącznawartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 uPzp ijest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień nausługi lub dostawy albo w przypadku zamówień na roboty budowlane – jest mniejsza od 15% wartościzamówienia określonej pierwotnie w umowie. 12. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się zaistotną, jeżeli: 1) zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy lub umowy ramowejw pierwotnym brzmieniu; 2) nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna znastępujących okoliczności: a) zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniuo udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni Wykonawcy lubprzyjęto by oferty innej treści, b) zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyśćWykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie lub umowie ramowej, c) zmiana znacznierozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający z umowy, d) polega na zastąpieniuWykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym Wykonawcą, w przypadkach innych niżwymienione w ust. 11 pkt 3. 13. Zamawiający dopuszcza zaistnienie innych sytuacji, których nie możnabyło przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych, tj. nie odnoszącychsię do kwestii, które podlegały ocenie podczas wyboru Wykonawcy i takich, które gdyby były znane wmomencie wszczęcia procedury mającej na celu wybór Wykonawcy, nie miałyby wpływu na udziałwiększej ilości podmiotów zainteresowanych tą procedurą. 14. Zmiany i uzupełnienia treści niniejszejumowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i muszą być zaakceptowane przez obiestrony.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2020-10-02</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">10:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu"></span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com