JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20201020/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20201020/599497-N-2020.html

 <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 599497-N-2020 z dnia 2020-10-20 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">WODOCIĄGI NIEPOŁOMICE Sp. z o.o.</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Odbiór, transport, zagospodarowanie stałych odpadów powstałych na obiektach spółki w wyniku prowadzenia działalności „Wodociągi Niepołomice” sp. z o.o.</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Usługi</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">WODOCIĄGI NIEPOŁOMICE Sp. z o.o.</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">12101829400000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">Ul. Droga Królewska</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">27</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">32-005</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Niepołomice</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">małopolskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">(012) 28 11 661</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">zamowienia@wodociagi-niepolomice.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">(012) 28 12 423</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.wodociagi-niepolomice.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Inny (proszę określić):</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny">Spółka ze 100 % udziałem gminy</span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">www.wodociagi-niepolomice.pl</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.wodociagi-niepolomice.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Elektronicznie poprzez Platformę pod adresem : https://e-propublico.pl/</span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Pisemnie na adres wskazany poniżej</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">"Wodociągi Niepołomice" sp. z o.o. ul. Droga Królewska 27, 32-005 Niepołomice</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Odbiór, transport, zagospodarowanie stałych odpadów powstałych na obiektach spółki w wyniku prowadzenia działalności „Wodociągi Niepołomice” sp. z o.o.</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">ZP.WN.271.3.2020</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Usługi</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie:„Odbioru, transportu, zagospodarowania stałych odpadów powstałych na obiektach spółki w wyniku prowadzenia działalności „Wodociągi Niepołomice” sp. z o.o.” polegające na:- zapewnieniu odbioru odpadów o kodach:a)	Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne – odpady o kodzie 20 03 01b)	Opakowania z papieru i tektury – odpady o kodzie 15 01 01c)	Opakowania ze szkła – odpady o kodzie 15 01 07d)	Opakowania z metali – odpady o kodzie 15 01 04e)	Opakowania z tworzyw sztucznych - odpady o kodzie 15 01 02f)	Odpady ulegające biodegradacji - odpady o kodzie 20 02 01g)	Odpady z czyszczenia ulic i placów – odpady o kodzie 20 03 03h)	Odpady wielkogabarytowe - odpady o kodzie 20 03 07 i)	Odpady z targowisk - odpady o kodzie 20 03 02zgodnie z ustalonym ,,Harmonogramem wywozu odpadów” (uzgodniony w terminie do 5 dni od podpisania umowy).- wyposażeniu obiektów w pojemniki na odpady w następującej wielkości i ilości:a)	na niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne: pojemnik typu 1,1 m3 szt. 4 b)	na niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne: pojemnik typu 0,24 m3 szt. 8 c)	na niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne: pojemnik typu 0,12 m3 szt. 1d)	na odpady ulegające biodegradacji: kontener 8 m3 szt. 1e)	na odpady z czyszczenia ulic i placów: kontener 6 m3 szt. 1f)	na odpady z targowisk: pojemnik typu 1,1 m3 szt. 7- zapewnieniu prawidłowego stanu technicznego użytkowanych pojemników- dostarczeniu worków foliowych do gromadzenia odpadów selektywnie zbieranych najpóźniej do dnia 01.01.2021 r. do siedziby Zamawiającego na ul. Droga Królewska 27, 32-005 Niepołomice.Charakterystyka dostarczanych przez wykonawcę worków do selektywnej zbiórki odpadów:a)worki dostarczone przez Wykonawcę powinny spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Środowiska z 29.12.2016 r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów (Dz.U. z 2019 r. poz. 2028)b) materiał: folia polietylenowa LDPE,c) kolory i nadruk: - niebieski o pojemności 120 l oznaczony napisem ,,Papier’’ z przeznaczeniem do zbierania papieru, - żółty o pojemności 120 l oznaczony napisem ,,Metale i tworzywa sztuczne’’ z przeznaczeniem do zbierania metali i tworzyw sztucznych,- zielony o pojemności 90 l oznaczony napisem ,,Szkło’’ z przeznaczeniem do zbierania szkła, - brązowy o pojemności 90 l oznaczony napisem ,,Bio’’ z przeznaczeniem do zbierania bioodpadów - czarny o pojemności 120 l oznaczony napisem „Odpady zmieszane” z przeznaczeniem na niesegregowane (zmieszane) odpady komunalneWykonawca może umieścić dodatkową treść na workach, po uprzedniej akceptacji tej treści przez Zamawiającego. Ilości worków jakie ma dostarczyć Wykonawca najpóźniej do dnia 01.01.2021 r. na okres obowiązywania umowy z zastrzeżeniem możliwości ich zwiększenia zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem:- niebieski o pojemności 120 l oznaczony napisem ,,Papier’’ z przeznaczeniem do zbierania papieru:312 szt- żółty o pojemności 120 l oznaczony napisem ,,Metale i tworzywa sztuczne’’ z przeznaczeniem do zbierania metali i tworzyw sztucznych: 672- zielony o pojemności 90 l oznaczony napisem ,,Szkło’’ z przeznaczeniem do zbierania szkła: 288 szt. - brązowy o pojemności 90 l oznaczony napisem ,,Bio’’ z przeznaczeniem do zbierania bioodpadów: 216 szt - czarny o pojemności 120 l oznaczony napisem „Odpady zmieszane” z przeznaczeniem na niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne: 240 szt2.	Obiekty z których odbierane będą odpady, ilość i częstotliwość odbioru odpadów w okresie obowiązywania umowy z obszaru gminy Niepołomice:1)	Niepołomice ul. Droga Królewska 27 – budynek administracyjnya)	2 szt pojemnik 0,24 m3 – odpady 20 03 01 – 96 pojemników w okresie obowiązywania umowy (2 x w miesiącu x 2 pojemniki)b)	Selektywna zbiórka worków z poszczególnych frakcji odpadów, odbiór 1 x w m-cu o szacunkowej ilości: 3 szt worek niebieski o pojemności 120 l oznaczony napisem ,,Papier’’ z przeznaczeniem do zbierania papieru,  4 szt worek żółty o pojemności 120 l oznaczony napisem ,,Metale i tworzywa sztuczne’’ z przeznaczeniem do zbierania metali i tworzyw sztucznych, 2 szt worek zielony o pojemności 90 l oznaczony napisem ,,Szkło’’ z przeznaczeniem do zbierania szkła,  1 szt worek brązowy o pojemności 90 l oznaczony napisem ,,Bio’’ z przeznaczeniem do zbierania bioodpadów2)	Zakład Uzdatniania Wody – Wola Batorskaa)	1 szt. pojemnik 1,1 m3 – odpady 20 03 01 - 48 pojemników w okresie obowiązywania umowy (2 x w miesiącu x 1 pojemnik)b)	Selektywna zbiórka worków z poszczególnych frakcji odpadów, odbiór 1 x w m-cu o szacunkowej ilości:- 2 szt worek niebieski o pojemności 120 l oznaczony napisem ,,Papier’’ z przeznaczeniem do zbierania papieru, - 3 szt worek żółty o pojemności 120 l oznaczony napisem ,,Metale i tworzywa sztuczne’’ z przeznaczeniem do zbierania metali i tworzyw sztucznych,- 1 szt worek zielony o pojemności 90 l oznaczony napisem ,,Szkło’’ z przeznaczeniem do zbierania szkła, - 1 szt worek brązowy o pojemności 90 l oznaczony napisem ,,Bio’’ z przeznaczeniem do zbierania bioodpadów3)	Zakład Uzdatniania Wody – Podłęże a)	1 szt. pojemnik 0,12 m3 - odpady 20 03 01- 24 pojemniki w okresie obowiązywania umowy (1 x w miesiącu x 1 pojemnik)b)	Selektywna zbiórka worków z poszczególnych frakcji odpadów, odbiór 1 x w m-cu o szacunkowej ilości:- 1 szt worek niebieski o pojemności 120 l oznaczony napisem ,,Papier’’ z przeznaczeniem do zbierania papieru, - 3 szt worek żółty o pojemności 120 l oznaczony napisem ,,Metale i tworzywa sztuczne’’ z przeznaczeniem do zbierania metali i tworzyw sztucznych,- 1 szt worek zielony o pojemności 90 l oznaczony napisem ,,Szkło’’ z przeznaczeniem do zbierania szkła, - 1 szt worek brązowy o pojemności 90 l oznaczony napisem ,,Bio’’ z przeznaczeniem do zbierania bioodpadów4)	Oczyszczalnia Ścieków – Niepołomice ul. Grabska 8:a)	2 szt. pojemnik 0,24 m3- odpady 20 03 01 – 96 pojemników w okresie obowiązywania umowy (odbiór 2x w miesiącu x 2 pojemniki)b)	Selektywna zbiórka worków z poszczególnych frakcji odpadów, odbiór 1 x w m-cu o szacunkowej ilości: - 1 szt worek niebieski o pojemności 120 l oznaczony napisem ,,Papier’’ z przeznaczeniem do zbierania papieru, - 2 szt worek żółty o pojemności 120 l oznaczony napisem ,,Metale i tworzywa sztuczne’’ z przeznaczeniem do zbierania metali i tworzyw sztucznych,- 1 szt worek zielony o pojemności 90 l oznaczony napisem ,,Szkło’’ z przeznaczeniem do zbierania szkła, - 1 szt worek brązowy o pojemności 90 l oznaczony napisem ,,Bio’’ z przeznaczeniem do zbierania bioodpadów5)	Oczyszczalnia Ścieków – Zabierzów Bocheński ul. Cmentarnaa)	1 szt. pojemnik 0,24 m3- odpady 20 03 01 - 48 pojemniki w okresie obowiązywania umowy (odbiór 2x w miesiącu x 1 pojemnik), b)	Selektywna zbiórka worków z poszczególnych frakcji odpadów, odbiór 1 x w m-cu o szacunkowej ilości:- 1 szt worek niebieski o pojemności 120 l oznaczony napisem ,,Papier’’ z przeznaczeniem do zbierania papieru, - 2 szt worek żółty o pojemności 120 l oznaczony napisem ,,Metale i tworzywa sztuczne’’ z przeznaczeniem do zbierania metali i tworzyw sztucznych,- 1 szt worek zielony o pojemności 90 l oznaczony napisem ,,Szkło’’ z przeznaczeniem do zbierania szkła, - 1 szt worek brązowy o pojemności 90 l oznaczony napisem ,,Bio’’ z przeznaczeniem do zbierania bioodpadów6)	Oczyszczalnia Ścieków – Wola Zabierzowska ul. Topolowaa)	1 szt. pojemnik 0,24 m3- odpady 20 03 01 - 48 razy w okresie obowiązywanie umowy (odbiór 2x w miesiącu x 1 pojemnik),b)	Selektywna zbiórka worków z poszczególnych frakcji odpadów, odbiór 1 x w m-cu o szacunkowej ilości:- 1 szt worek niebieski o pojemności 120 l oznaczony napisem ,,Papier’’ z przeznaczeniem do zbierania papieru, - 2 szt worek żółty o pojemności 120 l oznaczony napisem ,,Metale i tworzywa sztuczne’’ z przeznaczeniem do zbierania metali i tworzyw sztucznych,- 1 szt worek zielony o pojemności 90 l oznaczony napisem ,,Szkło’’ z przeznaczeniem do zbierania szkła, - 1 szt worek brązowy o pojemności 90 l oznaczony napisem ,,Bio’’ z przeznaczeniem do zbierania bioodpadów7)	Oczyszczalnia Ścieków – Podłęże dz. nr. 129/4a)	2 szt. pojemnik 0,24 m3- odpady 20 03 01 – 96 pojemników w okresie obowiązywanie umowy (odbiór 2x w miesiącu x 2 pojemniki)b)	Selektywna zbiórka worków z poszczególnych frakcji odpadów, odbiór 1 x w m-cu o szacunkowej ilości: - 1 szt worek niebieski o pojemności 120 l oznaczony napisem ,,Papier’’ z przeznaczeniem do zbierania papieru, - 4 szt worek żółty o pojemności 120 l oznaczony napisem ,,Metale i tworzywa sztuczne’’ z przeznaczeniem do zbierania metali i tworzyw sztucznych,- 2 szt worek zielony o pojemności 90 l oznaczony napisem ,,Szkło’’ z przeznaczeniem do zbierania szkła, - 1 szt worek brązowy o pojemności 90 l oznaczony napisem ,,Bio’’ z przeznaczeniem do zbierania bioodpadów8)	Kryta Pływalnia – Niepołomice ul. Korczaka 5a)	3 szt. pojemnik 1,1 m3 – odpady 20 03 01- 144 pojemniki w okresie obowiązywania umowy (2 x w miesiącu x 3 pojemniki)b)	Selektywna zbiórka worków z poszczególnych frakcji odpadów, odbiór 1 x w m-cu o szacunkowej ilości:- 3 szt worek niebieski o pojemności 120 l oznaczony napisem ,,Papier’’ z przeznaczeniem do zbierania papieru, - 8 szt worek żółty o pojemności 120 l oznaczony napisem ,,Metale i tworzywa sztuczne’’ z przeznaczeniem do zbierania metali i tworzyw sztucznych,- 3 szt worek zielony o pojemności 90 l oznaczony napisem ,,Szkło’’ z przeznaczeniem do zbierania szkła, - 2 szt worek brązowy o pojemności 90 l oznaczony napisem ,,Bio’’ z przeznaczeniem do zbierania bioodpadów9)	Posesja: ul. Targowa 6c - 7 szt. pojemnik 1,1 m3 – odpady z targowisk o kodzie 20 03 02 1456 pojemniki w okresie obowiązywania umowy (tj. 2x w tygodniu x 7 pojemników)10)	Posesja: ul. Mokra:a)	1 szt. kontener 8 m3 – odpady 20 02 01 – 24 kontenery w okresie obowiązywania umowy (z zastrzeżeniem zgłoszenie telefoniczne/pisemne w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego) b)	1 szt. kontener 6m3 – odpady 20 03 03 - 18 kontenerów w okresie obowiązywania umowy (z zastrzeżeniem zgłoszenie telefoniczne/pisemne w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego)11)	Odpady wielkogabarytowe o kodzie 20 03 07 – 1 Mg w okresie obowiązywania umowy, odbiór z w/w posesji po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego.Załadunek odpadów oraz ważenie odpadów wielkogabarytowych będzie wykonywane przez Wykonawcę we własnym zakresie i na własny koszt. Zamawiający zastrzega sobie prawo obecności przy ważeniu odpadów.3.	Wykonawca zobligowany jest do posiadania wszelkich przewidzianych prawem decyzji/zezwoleń na odbiór odpadów, transport i ich zagospodarowanie. Jeśli nie posiada decyzji na zagospodarowanie zobowiązany jest przedłożyć umowy z instalacjami, do których będzie przekazywał w/w odpady. Z zastrzeżeniem, że instalacje te posiadają wymagane prawem decyzje/zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie gospodarowania odpadami o wskazanych w SIWZ kodach. 4.	Z chwilą załadunku odpadów na przeznaczony do transportu pojazd, Wykonawca staje się właścicielem odpadów, zgodnie z treścią art. 4 ust. 4 pkt c ustawy z dnia 6 września 2001 r.o transporcie drogowym (tekst jedn.: Dz.U.2019. poz.2140).5.	Wykonawca zobowiązany jest do posiadania pojazdów przystosowanych do odbioru odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. W przypadku awarii pojazdu Wykonawca zapewni odbiór odpadów pojazdami zastępczymi gwarantując ciągłość świadczenia usług. 6.	W związku z realizacją zamówienia Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie odpadami, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.7.	Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia obowiązku posiadania wizyjnego systemu kontroli miejsc magazynowania lub składowania odpadów. Konieczność monitoringu wynika z art. 25 ust. 6a ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz. U. 2019.poz.701)8.	Zamawiający aktualnie realizuje inwestycję pn. Budowa oczyszczalni ścieków Podłęże - Zachód tj. część 2 zadania nr 1 "Oczyszczalnie ścieków" realizowanej w ramach projektu "ROZBUDOWA GOSPODARKI WODNO - ŚCIEKOWEJ NA TERENIE GMINY NIEPOŁOMICE w miejscowości Podłęże na terenie gminy Niepołomice, której zakończenie planowane jest w grudniu 2020 r. W związku z powyższym powstaną odpady z nowego obiektu. Zamawiający wprowadził stosowne zapisy do projektu umowy dopuszczające jej zmianę w trakcie realizacji, zastosował opcję zwiększenia ilości i częstotliwości odbioru odpadów wraz ze zwiększeniem wartości umowy na poziomie do 30 % . Wykonawca jest zobowiązany odbioru ilości odpadów zarówno w zakresie podstawowym jak i obejmującym prawo do zwiększenia do 30% wartości zamówienia (dopuszczona zmiana szczegółowo opisana w projekcie umowy).Zamawiający dopuszcza również zmniejszenie wartości zamówienia do 30 % z zachowaniem tych samych cen oferty i na warunkach z umowy, bez skutków finansowych tj. odszkodowania.Wykonawca zobowiązuje się, że ilości odpadów określone w decyzjach/zezwoleniach które uprawniają Wykonawcę do realizacji zamówienia w zestawieniu z umowami zawartymi z innymi kontrahentami umożliwią pełną realizację niniejszej umowy w wymaganym terminie.9.	Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności:•	kierowcy, •	operatorzy instalacji zagospodarowania/przetwarzania odpadów, pracownicy sprawujący nadzór nad realizacją umowy (przedstawiciel wykonawcy, o którym mowa w projekcie umowy), •	pracownicy odpowiedzialni za potwierdzanie kart przekazania odpadów w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy. 10.	Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru odpadów zgodnie z ustalonym harmonogramem odbioru. Płatność za odebrane odpady będzie dokonywana na podstawie zestawienia ilości faktycznie odebranych odpadów na poszczególnych obiektach wskazanych i przesłanych do Zamawiającego przez wykonawcę w zestawieniu na koniec miesiąca i potwierdzonych przez osoby upoważnione ze strony Zamawiającego, zgodnie z zaoferowaną przez wykonawcę ceną za 1m3 lub Mg odebranych i zagospodarowanych odpadów o określonym kodzie.11.	WYMAGANIA FORMALNEWykonawca obowiązany jest w dniu złożenia oferty przetargowej do spełnienia następujących wymagań:1)	Posiadać aktualne, własne uprawnienia, zezwolenia/decyzje na zbieranie, transport, przetwarzanie odpadów o których mowa w pkt. 1, gdy Wykonawca zamierza prowadzić zbieranie i przetwarzanie odpadów we własnym zakresie. Własne uprawnienia i zezwolenia winny być wydane na podstawie obowiązujących przepisów prawa w tym zakresie, w szczególności ustawy o odpadach.2)	W przypadku, gdy Wykonawca zamierza przekazywać odpady innemu podmiotowi w celu ich przetwarzania, powinien zawrzeć umowę na wskazany zakres z podmiotem posiadającym zezwolenie w tym zakresie. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza przekazywać odpady innemu podmiotowi prowadzącemu przetwarzanie powinien zawrzeć umowę na wskazany zakres z podmiotem posiadającym stosowne zezwolenia/decyzje. Wykonawca musi dostarczyć kopie tych umów.3)	Posiadać zawartą umowę z Regionalną Instalacją do Przetwarzania Odpadów Komunalnychna przyjmowanie odebranych odpadów Wykonawca winien dostarczyć kserokopię wyżej wymienionej umowy a w czasie trwania umowy przekazać aktualizacje dokumentów.4)	Posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody środowiskowe przez cały okres realizacji umowy na kwotę łączną w wysokości min. 150.000,00 zł. Wykonawca obowiązany jest do spełnienia w/w wymagań przez cały okres realizacji zamówienia.Wskazane ilości odpadów w pojemnikach/ kontenerach oraz segregowanych (w workach) stanowią podstawę do obliczenia ceny ofertowej, należy je traktować szacunkowo, mogą one ulec zmianie w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego z zastrzeżeniem zmian wskazanych w projekcie umowy.12.	Zamawiający przed złożeniem oferty zaleca przeprowadzenie wizji w terenie (przy czym wizja nie jest obowiązkowa)13.	Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.Miejsce realizacji: gmina Niepołomice.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">90500000-2</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>90510000-5</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>90511000-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>90533000-2</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w miesiącach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w dniach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data rozpoczęcia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data zakończenia</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>2021-01-01 </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>2022-12-31</TD></TR></TABLE> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow">Zamawiający dopuszcza składanie ofert w formie pisemnej jak i elektronicznej. Wybór należny do Wykonawcy . wybierając formę należny zapoznać się z wymaganiami w przypadku składania ofert pisemnie i elektronicznie . Szczegółowe dane opisane w SIWZ.</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">1.	Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez wykazanie przez Wykonawcę, że: - posiada aktualne zezwolenie/decyzje na zbieranie, transport i zagospodarowanie/przetwarzanie odpadów, wydane przez właściwy organ.W przypadku gdy Wykonawca nie posiada własnej instalacji do składowania/przetwarzania odpadów będzie zobowiązany do przedłożenia umowy z Regionalną Instalacją do Przetwarzania Odpadów Komunalnych, które posiadają stosowne zezwolenia/decyzje na prowadzenie działalności w tym zakresie wymagane przepisami prawa, do których będą przekazywane odpady o kodach: a)	Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne – odpady o kodzie 20 03 01,b) Papier – odpad o kodzie 15 01 01c) Szkło – odpad o kodzie 15 01 07d) Metale - odpad o kodzie 15 01 04e) Tworzywa sztuczne - odpad o kodzie 15 01 02f)	Odpady ulegające biodegradacji - odpady o kodzie 20 02 01,g)	Odpady z czyszczenia ulic i placów – odpady o kodzie 20 03 03h)	Odpady wielkogabarytowe - odpady o kodzie 20 03 07i) Odpady z targowisk - odpady o kodzie 20 03 02- posiada wpis do rejestru BDO prowadzonego przez marszałka województwa.Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie aktualnego na dzień składania oferty oświadczenia wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i dokumentów złożonych na wezwanie Zamawiającego.Ocena zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie aktualnego na dzień składania oferty oświadczenia wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną, co najmniej 150 000,00 złOcena będzie dokonana na zasadzie spełnia/ nie spełnia.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez wykazanie przez Wykonawcę, że:1) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: wykonał/wykonuje, co najmniej 1 usługę odbioru odpadów o kodach:a)	Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne – odpady o kodzie 20 03 01,b)	Odpady ulegające biodegradacji - odpady o kodzie 20 02 01,c)	Odpady z czyszczania ulic i placów – odpady o kodzie 20 03 03 d)	Odpady wielkogabarytowe - odpady o kodzie 20 03 07Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał usługę w jednym lub kilku zamówieniach na łączną kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł oraz przedstawi referencje lub inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie umowy.Jeśli Wykonawca, który bierze udział w postępowaniu realizował usługę we wskazanym zakresie dla Zamawiającego, nie będzie zobowiązany do potwierdzenia jej referencjami. 2) W trakcie wykonywania zamówienia będzie dysponował co najmniej po jednym pojeździe:a)	przystosowanym do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów z targowiskz pojemników o pojemnościach 0,12 m3, 0,24 m3, 1,1m3, wyposażonymi w system monitoringu GPS umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdów, miejscach postojów, oraz miejscach wyładunku oraz wyposażonymi w terminal systemu identyfikacji RFID (lub równoważny)b) przystosowanym do transportu kontenera na odpady o kodach 20 02 01 i 20 03 03 o pojemności 8 m3 i 6 m3 wyposażonymi w system monitoringu GPS umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdów, miejscach postojów, oraz miejscach wyładunku oraz wyposażonymi w terminal systemu identyfikacji RFID (lub równoważny) c)	przystosowanym do odbioru odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07 wyposażonymi w system monitoringu GPS umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdów, miejscach postojów, oraz miejscach wyładunku oraz wyposażonymi w terminal systemu identyfikacji RFID (lub równoważny)d)	przystosowanym do odbioru selektywnie zbieranych odpadów.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego aktualnego na dzień składania oferty oświadczenia wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych na zasadzie spełnia/nie spełnia oraz w oparciu o złożone dokumenty.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Tak</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe">Zamawiający wymaga wskazania w formularzu ofertowym osoby upoważnioną do nadzoru i kontroli ilości wywożonych odpadów ze strony Wykonawcy. </span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert. </span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">Wykonawca wykaże, że - posiada aktualne zezwolenie/decyzje na zbieranie, transport i zagospodarowanie/przetwarzanie odpadów, wydane przez właściwy organ.W przypadku gdy Wykonawca nie posiada własnej instalacji do składowania/przetwarzania odpadów będzie zobowiązany do przedłożenia umowy z Regionalną Instalacją do Przetwarzania Odpadów Komunalnych, które posiadają stosowne zezwolenia/decyzje na prowadzenie działalności w tym zakresie wymagane przepisami prawa, do których będą przekazywane odpady o kodach: a)	Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne – odpady o kodzie 20 03 01,b) Papier – odpad o kodzie 15 01 01c) Szkło – odpad o kodzie 15 01 07d) Metale - odpad o kodzie 15 01 04e) Tworzywa sztuczne - odpad o kodzie 15 01 02f)	Odpady ulegające biodegradacji - odpady o kodzie 20 02 01,g)	Odpady z czyszczenia ulic i placów – odpady o kodzie 20 03 03h)	Odpady wielkogabarytowe - odpady o kodzie 20 03 07i) Odpady z targowisk - odpady o kodzie 20 03 02- posiada wpis do rejestru BDO prowadzonego przez marszałka województwa.Wykonawca dostarczy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną, co najmniej 150 000,00 złWykonawca wykaże, że:1) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: wykonał/wykonuje, co najmniej 1 usługę odbioru odpadów o kodach:a)	Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne – odpady o kodzie 20 03 01,b)	Odpady ulegające biodegradacji - odpady o kodzie 20 02 01,c)	Odpady z czyszczania ulic i placów – odpady o kodzie 20 03 03 d)	Odpady wielkogabarytowe - odpady o kodzie 20 03 07Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał usługę w jednym lub kilku zamówieniach na łączną kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł oraz przedstawi referencje lub inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie umowy.Jeśli Wykonawca, który bierze udział w postępowaniu realizował usługę we wskazanym zakresie dla Zamawiającego, nie będzie zobowiązany do potwierdzenia jej referencjami. Wykonawca przedstawi wykaz pojazdów na potwierdzenie, że w trakcie wykonywania zamówienia będzie dysponował co najmniej po jednym pojeździe:a)	przystosowanym do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów z targowisk z pojemników o pojemnościach 0,12 m3, 0,24 m3, 1,1m3, wyposażonymi w system monitoringu GPS umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdów, miejscach postojów, oraz miejscach wyładunku oraz wyposażonymi w terminal systemu identyfikacji RFID (lub równoważny)b) przystosowanym do transportu kontenera na odpady o kodach 20 02 01 i 20 03 03 o pojemności 8 m3 i 6 m3 wyposażonymi w system monitoringu GPS umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdów, miejscach postojów, oraz miejscach wyładunku oraz wyposażonymi w terminal systemu identyfikacji RFID (lub równoważny) c)	przystosowanym do odbioru odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07 wyposażonymi w system monitoringu GPS umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdów, miejscach postojów, oraz miejscach wyładunku oraz wyposażonymi w terminal systemu identyfikacji RFID (lub równoważny)d)	przystosowanym do odbioru selektywnie zbieranych odpadów.</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. </span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 6 000.00 PLN (słownie: sześć tysięcy 00/100 PLN).Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2020-10-28 do godz. 10:00.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach wskazanych w SIWZ.</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>100,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający poza możliwością zmiany na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 2 do 6 ustawy Pzp. przewiduje również możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach:1)	zmiany wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 ust. 4 (do 30 % z zachowaniem cen z oferty i niniejszej umowy) tj. zmniejszenie lub zwiększenie w wyniku zmiany ilości oraz częstotliwości odbieranych odpadów/ ilości dostarczonych pojemników, kontenerów i worków, w okresie obowiązywania umowy, bez skutków finansowych tj. odszkodowania, przy czym zmniejszenie wynagrodzenia nie wymaga aneksu do umowy.2)	zmiany liczby oraz częstotliwości odbieranych kontenerów, pojemników oraz worków w okresie obowiązywania umowy, przy czym zmiana postanowień umowy w tym zakresie nie wymaga aneksu.3)	termin realizacji umowy określony § 8 ust. 1 ulegnie skróceniu w przypadku wcześniejszego wyczerpania kwoty określonej w § 4 ust.4 umowy, z zastrzeżeniem pkt 1 niniejszego paragrafu.4)	w przypadku niewyczerpania kwoty określonej w § 4 ust. 4 w terminie określonym w § 8 ust.1 Strony dopuszczają możliwość przedłużenia - w drodze aneksu - terminu realizacji umowy.5)	zmiany uwarunkowań prawnych, administracyjnych lub technicznych wykonywanej umowy spowodowanych działaniami osób trzecich lub podmiotów trzecich;6)	zmian będących następstwem działania organów administracji, w szczególności: przekroczenia zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień, pod warunkiem iż powyższa nie wynika z niedochowania należytej staranności przez wykonawcę przy realizowaniu umowy;7)	zmian będących następstwem wystąpienia siły wyższej lub wyjątkowo niepomyślnych warunków klimatycznych, przy czym siła wyższa oznacza wyjątkowe wydarzenie lub okoliczność:a)	na którą strona nie ma wpływu,b)	przeciw której ta strona nie mogła w racjonalny sposób zabezpieczyć się przed zawarciem umowy,c)	której, skoro wystąpiła, taka strona nie mogła w racjonalny sposób uniknąć lub jej przezwyciężyć, orazd)	której nie można uznać za wywołaną w znaczącym stopniu przez drugą stronę.8)	zmiany zakresu prac, które wykonawca powierzył podwykonawcom, a które określone są w złożonej ofercie.9)	wprowadzenia do realizacji części zamówienia przez podwykonawcę, pomimo że Wykonawca nie dopuścił takiej możliwości w treści oferty, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dotyczących podwykonawców.10)	Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie:a) wynagrodzenia w przypadku zmiany stawek opłat za przyjęcie odpadów w Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych,b) wynagrodzenia w przypadku zmiany wysokości innych opłat wynikających wprost z przepisów prawa, a mających istotny wpływ na koszty świadczenia usługi,c) wynagrodzenia w przypadku zmiany prawa powszechnie obowiązującego mającego wpływ na zasady odbierania i zagospodarowania odpadów.11)	Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w zakresie:a)	stawki podatku od towarów i usług,b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Zmiany muszą być uzasadnione i udokumentowane oraz zaakceptowane przez strony.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2020-10-28</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">10:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu"></span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">PLN</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30 dni</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17"></span> <br/> <b>IV.6.5) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6">Otwarcie ofert w dniu 28.10.2020 r. godz. 10.20 w siedzibie Zamawiającego, pokój zamówienia publiczne ul.Droga Królewska 27, 32-005 NiepołomiceNależy wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w kwocie 5 % wartości brutto umowy w sposób wskazany w SIWZJeśli wykonawca wybierze elektronicznie składanie ofert przez Platformę ProPublico ( Zamawiający dopuścił taką możliwość ze względu na COVID) wówczas należy zastosować się do wymagań opisanych w SIWZ . Załączniki do SIWZ zostały docelowo sporządzone do składania ofert za pośrednictwem operatora pocztowego za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 1051 ze zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 123 ze zm.). z miejscem na pieczątkę Wykonawcy, jeśli oferta wraz z wymaganymi załącznikami będzie składania elektronicznie wówczas wymagane są podpisy kwalifikowane zgodnie z SIWZ.( w zależności od rodzaju dokumentu : w oryginale lub kopii za zgodność z oryginałem)</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com