JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20201021/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20201021/599139-N-2020.html

 <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 599139-N-2020 z dnia 2020-10-21 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Świadczenie usług usuwania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t z dróg publicznych, w strefach zamieszkania oraz w strefach ruchu na terenie Miasta Lublin na podstawie art.130a oraz 50a ustawy Prawo o ruchu drogowym (j.t. Dz. U. z 2020 r. poz.110 z późn. zm.) – 2 części</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Usługi</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">60778879000000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">Krochmalna</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">13j</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">20-401</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Lublin</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">lubelskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">814 665 700</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">zamowienia@zdm.lublin.eu</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">814 665 701</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">https://biuletyn.lublin.eu/zdm</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Inny (proszę określić):</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny">gminna jednostka budżetowa</span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">https://biuletyn.lublin.eu/zdm</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">https://biuletyn.lublin.eu/zdm</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Tak</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne">Oferty można przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://zdmlublin.eb2b.com.pl</span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Oferty można składać w formie pisemnej na adres: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie, 20-401 Lublin, ul. Krochmalna 13j, pokój nr 9 (I piętro)</span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres"></span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Świadczenie usług usuwania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t z dróg publicznych, w strefach zamieszkania oraz w strefach ruchu na terenie Miasta Lublin na podstawie art.130a oraz 50a ustawy Prawo o ruchu drogowym (j.t. Dz. U. z 2020 r. poz.110 z późn. zm.) – 2 części</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">ZP-PS.221.1.40.2020</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Usługi</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług usuwania pojazdów o dopuszczalnejmasie całkowitej do 3,5 t z dróg publicznych, w strefach zamieszkania oraz w strefach ruchu na terenie Miasta Lublin na podstawie art.130a oraz 50austawy Prawo o ruchu drogowym (j.t. Dz. U. z 2020 r. poz.110 z późn. zm.) – 2 części: 1.1. Część I(Rejon I) – usuwanie pojazdów (rower lub motorower, motocykl, pojazd o dopuszczalnej masiecałkowitej do 3,5t) z dróg publicznych, w strefach zamieszkania oraz w strefach ruchu znajdujących się w Rejonie I na terenie Miasta Lublin orazprowadzenie parkingu strzeżonego dla usuwanych pojazdów. Granica Rejonu I przebiega wzdłużdrogi wojewódzkiej nr 835, obszar rejonu I leży na zachód od drogi wojewódzkiej 835 do granicadministracyjnych Miasta Lublin. Ulice stanowiące granicę Rejonu I nie wchodzą w obszar tegorejonu. 1.2. Część II (Rejon II) – usuwanie pojazdów (rower lub motorower, motocykl, pojazd odopuszczalnej masie całkowitej do 3,5t) z dróg publicznych, w strefach zamieszkania oraz w strefach ruchu znajdujących się w Rejonie II na tereniemiasta Lublin oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla usuwanych pojazdów. Granica Rejonu IIprzebiega wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 835, obszar rejonu II leży na wschód od drogi wojewódzkiejnr 835 do granic administracyjnych Miasta Lublin. Ulice stanowiące granice rejonu II wchodzą wobszar tego rejonu. 2. Zakres zamówienia obejmuje (dla każdej części oddzielnie): 2.1. Usuwaniepojazdów z dróg publicznych, w strefach zamieszkania oraz w strefach ruchu na terenie Miasta Lublin, na podstawie decyzji uprawnionychpodmiotów, obejmujące: załadunek, oczyszczenie miejsca po usuniętym pojeździe, transport naparking strzeżony oraz rozładunek, zgodnie z ww. ustawą oraz rozporządzeniem Ministra SprawWewnętrznych i Administracji z dnia 22 czerwca 2011 r. w sprawie usuwania pojazdów, którychużywanie może zagrażać bezpieczeństwu lub porządkowi ruchu drogowego albo utrudniającychprowadzenie akcji ratowniczej (j.t. Dz. U. z 2018 r. poz. 2285) oraz rozporządzeniem Ministra SprawWewnętrznych i Administracji z dnia 22 czerwca 2011 r. w sprawie usuwania pojazdówpozostawionych bez tablic rejestracyjnych lub których stan wskazuje na to, że nie są używane (Dz. U.z 2011 r. nr 143, poz. 845 z późn. zm.). 2.2. Przechowywanie pojazdów w sposób zapewniającybezpieczeństwo środowiska, na parkingu strzeżonym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.2.3. Transport, na koszt własny, pojazdów przechowywanych na parkingu poprzedniego wykonawcyna własny parking (w przypadku zmiany Wykonawcy). 2.4. Prowadzenia w formie papierowej ielektronicznej dokumentacji w postaci: 2.4.1. karty ewidencji pojazdu, 2.4.2. comiesięcznychsprawozdań dotyczących parkowania usuniętych pojazdów, 2.4.3. dokumentacji fotograficznejkażdego usuniętego pojazdu wykonanej w dniu usunięcia pojazdu oraz w dniu przekazaniawłaścicielowi. 3. Zamawiający stosownie do art. 29 ust 3a ustawy Pzp, wymaga aby czynnościzwiązane z wykonywaniem wszystkich usług objętych zamówieniem wskazane i opisane w Opisieprzedmiotu zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22 § 1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (j.t. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320), byływykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, wszczególności: 3.1. przygotowywanie kart ewidencji pojazdów 3.2. przygotowywanie miesięcznychsprawozdań 3.3. prowadzenie ewidencji pojazdów przyjętych na parking 3.4. prowadzenie ewidencjipojazdów odebranych przez właścicieli lub zamawiającego 3.5. wystawianie faktur za wykonaneusługi. Obowiązek ten dotyczy również Podwykonawców – Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć wkażdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasadydokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę ww. osób oraz kontrolowanie tegoobowiązku przez Zamawiającego i przewidziane z tego tytułu sankcje określone są we wzorze umowy.Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni osoby te na okres niezbędny do wykonania danychczynności; w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub pracodawcę przedzakończeniem tego okresu, Wykonawca jest obowiązany do zatrudnienia na to miejsce inną osobę.Powyższe wymaganie nie dotyczy czynności wykonywanych przez osoby prowadzące jednoosobowądziałalność gospodarczą. Czynności nadzoru nad wykonywaniem przedmiotowych prac realizowaneprzez personel Wykonawcy nie podlegają rygorowi zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 4.Szczegółowy zakres usług określa Opis przedmiotu zamówienia.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">50118110-9</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>98351100-9</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia">2021-01-01</span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2022-12-31</span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow">Termin wykonania zamówienia – od 01.01.2021 r. do 31.12.2022 r.Transport pojazdów przechowywanych na parkingu wykonawcy świadczącego usługę usuwaniapojazdów na podstawie dotychczasowej umowy z Zamawiającym na własny parking nastąpi dnia01.01.2021 r.</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału wpostępowaniu Zamawiający żąda posiadania na czas realizacji zamówienia aktualnej licencji nawykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy wydanej na podstawie przepisów ustawy zdnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (j.t. Dz. U. z 2019 r. poz. 2140 z późn. zm.).</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału wpostępowaniu Zamawiający żąda dysponowania narzędziami, wyposażeniem zakładu iurządzeniami technicznymi dostępnymi Wykonawcy (dla każdej części (rejonu) oddzielnie): 1. conajmniej czterema pojazdami z platformą wraz z niezbędnym wyposażeniem, przystosowanymi doholowania i załadunku pojazdów o masie do 3,5t. UWAGA!!! Wykonawca składający ofertę nawięcej niż jedną część powinien wykazać dysponowanie odrębnymi pojazdami na każdą część, naktórą składa ofertę. 2. parkingiem strzeżonym z liczbą miejsc parkingowych – min. 40,wyposażonym w nawierzchnię utwardzoną, ogrodzenie oświetlenie miejsc parkingowych wraz zcałodobowym dozorem, znajdującym się w obrębie Miasta Lublin. UWAGA!!! Wykonawcaskładający ofertę na więcej niż jedną część może wykazać dysponowanie jednym parkingiem naterenie miasta Lublin o ile minimalna ilość miejsc parkingowych będzie wynosiła 80 oraz będziewyposażony w nawierzchnię utwardzoną, ogrodzenie, oświetlenie miejsc parkingowych wraz zcałodobowym dozorem i będzie znajdować się w obrębie Miasta Lublin.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia brakupodstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp. 2. Jeżeli wykonawca masiedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu,o którym mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którymwykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwartojego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokument, o którym mowa w pkt 2 powinien byćwystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju,w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba,której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby alboosób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć,złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organemsamorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejscezamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 3 stosuje się. 5.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonychw art. 22a ustawy Pzp, zobligowany będzie przedstawić w odniesieniu do tych podmiotówdokumenty wymienione w pkt 1.</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">1. Koncesję, zezwolenie, licencję lub dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany dojednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim UniiEuropejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; 2. Wykaz narzędzi,wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonaniazamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">1. Formularz ofertowy – w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnienależy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertęwspólną oraz oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierzapowierzyć podwykonawcom – w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówieniapodwykonawcom. Uwaga! W oświadczeniu należy podać również nazwy (firmy)podwykonawców, którym zostaną powierzone do wykonania części zamówienia. 2. Zestawieniecen jednostkowych. 3. Informacja dot. powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowegozgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług (w trybie art. 91 ust. 3a ustawy Pzp)zawierająca: 3.1. określenie czy wybór oferty Wykonawcy będzie prowadzić do powstania uZamawiającego obowiązku podatkowego (podatek VAT); 3.2. jeżeli wybór oferty będziewywoływał skutek, o którym mowa powyżej (ppkt 3.1.) proszę wskazać nazwy (rodzaj) towaru/usługi, których dostawa/świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz podać ich wartościbez kwoty podatku (VAT). Uwaga: Brak załączenia przez Wykonawcę do oferty ww. informacji jestrównoznaczne ze złożeniem przez Wykonawcę informacji, że wybór jego oferty nie będzieprowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w podatku VAT. 4.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu izawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówieniazgodnie z art. 23 ustawy Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 5. Pełnomocnictwodo występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertęnie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy lub wykonawca - w przypadkuosób fizycznych. 6. Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału wpostępowaniu, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lubekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimistosunków, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponowałniezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tychpodmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.7. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej coWykonawcy, którzy złożyli odrębne oferty w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronieinternetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Wraz zezłożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Oferowana cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Termin płatności</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Maksymalny czas dojazdu na miejsce wskazane przez podmiot wydający dyspozycję usunięcia pojazdu od otrzymania zlecenia holowania</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>10,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">Zgodnie z treścią par. 10 ust. 3 wzoru umowy: 3. Strony przewidują następujące rodzaje i warunkizmiany treści umowy: 1) zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku: a)zmiany stawki podatku VAT. Stawka podatku VAT ulegnie zmianie odpowiednio do przepisów prawawprowadzających zmianę stawki podatku VAT. b) zmiany stawek jednostkowych określonych w § 7 ust. 2 i ust. 4 niniejszej umowy w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracęustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnymwynagrodzeniu za pracę (j.t. Dz. U. z 2018 r. poz. 2177 z późn. zm.). Stawki jednostkowe ulegnązmianie odpowiednio do zmiany wysokości kosztów pracy ponoszonych przez Wykonawcę wzwiązku z realizacją przedmiotowego zamówienia, o ile zmiana kosztów pracy wynika ze zmianyprzepisów prawa dot. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę. Wprowadzenieprzedmiotowych zmian stawek jednostkowych możliwe będzie jeżeli Wykonawca: - udowodni, żezmiana w/w przepisów będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę,wykaże jaką część stawki jednostkowej stanowią koszty pracy ponoszone przez Wykonawcę w trakcierealizacji zamówienia oraz jak zmiana przepisów wpłynie na wysokość tych kosztów. Zamawiającyzastrzega sobie prawo do wniesienia zastrzeżeń dotyczących wysokości kosztów pracyprzedstawionych przez Wykonawcę. W szczególności Wykonawca będzie zobowiązany doprzedstawiania na żądanie Zamawiającego kalkulacji kosztów składających się na stawkę jednostkowąwraz z dowodami potwierdzającymi ponoszenie poszczególnych rodzajów kosztów przezWykonawcę. c) zmiany stawek jednostkowych określonych w § 7 ust. 2 i ust. 4 niniejszej umowyw przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemulub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. Stawki jednostkowe ulegnązmianie odpowiednio do zmiany wysokości kosztów ponoszonych przez Wykonawcę w związku zrealizacją przedmiotowego zamówienia, o ile zmiana tych kosztów wynika ze zmiany przepisówprawa dot. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lubwysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. Wprowadzenie przedmiotowychzmian stawek jednostkowych możliwe będzie jeżeli Wykonawca: - udowodni, że zmiana w/wprzepisów będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, - wykaże jakączęść stawki jednostkowej stanowią koszty pracy ponoszone przez Wykonawcę w trakcie realizacjizamówienia oraz jak zmiana przepisów wpłynie na wysokość tych kosztów. Zamawiający zastrzegasobie prawo do wniesienia zastrzeżeń dotyczących wysokości kosztów pracy przedstawionych przezWykonawcę. W szczególności Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawiania na żądanieZamawiającego kalkulacji kosztów składających się na stawkę jednostkową wraz z dowodamipotwierdzającymi ponoszenie poszczególnych rodzajów kosztów przez Wykonawcę. d) zmianystawek jednostkowych określonych w § 7 ust. 2 i ust. 4 niniejszej umowy w przypadku zmiany zasadgromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie zdnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1342).Stawki jednostkowe ulegną zmianie odpowiednio do zmiany wysokości kosztów ponoszonych przezWykonawcę w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia, o ile zmiana tych kosztów wynikaze zmiany przepisów prawa dot. zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planówkapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planachkapitałowych. Wprowadzenie przedmiotowych zmian stawek jednostkowych możliwe będzie jeżeliWykonawca: - udowodni, że zmiana w/w przepisów będzie miała wpływ na koszty wykonaniazamówienia przez Wykonawcę, - wykaże jaką część stawki jednostkowej stanowią koszty pracyponoszone przez Wykonawcę w trakcie realizacji zamówienia oraz jak zmiana przepisów wpłyniena wysokość tych kosztów. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wniesienia zastrzeżeń dotyczącychwysokości kosztów pracy przedstawionych przez Wykonawcę. W szczególności Wykonawca będziezobowiązany do przedstawiania na żądanie Zamawiającego kalkulacji kosztów składających się nastawkę jednostkową wraz z dowodami potwierdzającymi ponoszenie poszczególnych rodzajówkosztów przez Wykonawcę. 2)zmiana pojazdów wymienionych w załączniku nr 4 do umowy (wykazpojazdów) na pojazdy o parametrach nie gorszych niż pojazdy wskazane pierwotnie w ofercie iprzedmiotowym załączniku tj. posiadające niezbędne wyposażenie, przystosowane do holowania izaładunku o których mowa w § 2 ust. 1. 3) powierzenie Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcyokreślonego zakresu prac po uprzednim zaakceptowaniu przez Zamawiającego z jednoczesną zmianą(rozszerzeniem) zapisu § 5 umowy poprzez wprowadzenie do umowy stosownych zapisówdotyczących Podwykonawcy. 4) zmiana Podwykonawcy, dalszego Podwykonawcy lub rezygnacja zrealizacji określonego zakresu zamówienia za pomocą Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy.Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawcapowoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, żeproponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszymniż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowaniao udzielenie zamówienia. Podwykonawcą, na którego zasoby powoływał się Wykonawca w złożonejofercie, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunkówudziału w postępowaniu, jest:……………</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2020-10-29</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">09:45</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6">1. Informacje ogólne: a) Zamawiający dopuszcza w niniejszym postępowaniu porozumiewanie się zZamawiającym środkami komunikacji elektronicznej, w tym dopuszcza składanie ofert, oświadczeń idokumentów w tej formie. b) Wykonawcy zobowiązani są do przestrzegania poniższych zasad: - wprzypadku składania oferty w formie tradycyjnej tj. w formie pisemnej – wszystkie dokumentyskładające się na ofertę muszą być złożone w tej formie. - w przypadku składania oferty w postacidokumentów w formie elektronicznej – wszystkie dokumenty składające się na ofertę muszą byćzłożone w tej formie. - Zamawiający nie dopuszcza sytuacji, w której oferta zostaje złożona w formiemieszanej tj. część dokumentów stanowiących ofertę zostaje złożona w formie pisemnej, a część wformie elektronicznej. c) Zasady opisane w pkt 1 lit b nie dotyczą wniesienia wadium w formiegwarancji lub poręczenia oraz innych dokumentów, oświadczeń, wniosków i informacjiprzekazywanych w postępowaniu. d) Wszelkie dokumenty, oświadczenia i wnioski składane woryginale w postaci dokumentu elektronicznego przez Wykonawców, pełnomocników, podmioty, nazasoby których powołuje się Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału wpostępowaniu muszą być złożone w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisemelektronicznym odpowiednio przez Wykonawców, pełnomocników, podmiotów, na zasoby którychpowołuje się Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. e)Poświadczenie za zgodność z oryginałem elektronicznej kopii dokumentu, oświadczenia i wnioskunastępuje przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego. f) Szczegółowe informacje osposobie porozumiewania się w niniejszym postępowaniu zawarte są w pkt 11 SIWZ. 2. Osobamiupoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są: 2.1. W zakresie przedmiotu zamówienia:2.1.1. p. Marzena Kryczka – Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie, ul. Krochmalna 13i, telefon81-466-57-32. 2.1.2. p. Marek Rydz – Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie, ul. Krochmalna 13i, telefon81-466-57-32. 2.2. W zakresie procedury: p. Agnieszka Charachajczuk – Zarząd Dróg i Mostów wLublinie – ul. Krochmalna 13j piętro I, pokój nr 9, telefon 81-466-57-10.</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Część I (Rejon I) – usuwanie pojazdów (rower lub motorower, motocykl, pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5t) z dróg publicznych, w strefach zamieszkania oraz w strefach ruchu znajdujących się w Rejonie I na terenie Miasta Lublin oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla usuwanych pojazdów.</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług usuwania pojazdów o dopuszczalnejmasie całkowitej do 3,5 t z dróg publicznych, w strefach zamieszkania oraz w strefach ruchu na terenie Miasta Lublin na podstawie art.130a oraz 50a ustawy Prawo o ruchu drogowym (j.t. Dz. U. z 2020 r. poz.110 z późn. zm.) – 2 części - Część I (Rejon I) – usuwanie pojazdów (rower lub motorower, motocykl, pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5t) z dróg publicznych, w strefach zamieszkania oraz w strefach ruchu znajdujących się w Rejonie I na terenie Miasta Lublin oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla usuwanych pojazdów. Granica Rejonu I przebiega wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 835, obszar rejonu I leży na zachód od drogi wojewódzkiej 835 do granic administracyjnych Miasta Lublin. Ulice stanowiące granicę Rejonu I nie wchodzą w obszar tego rejonu. 2. Zakres zamówienia obejmuje : 2.1. Usuwaniepojazdów z dróg publicznych, w strefach zamieszkania oraz w strefach ruchu na terenie Miasta Lublin, na podstawie decyzji uprawnionychpodmiotów, obejmujące: załadunek, oczyszczenie miejsca po usuniętym pojeździe, transport naparking strzeżony oraz rozładunek, zgodnie z ww. ustawą oraz rozporządzeniem Ministra SprawWewnętrznych i Administracji z dnia 22 czerwca 2011 r. w sprawie usuwania pojazdów, którychużywanie może zagrażać bezpieczeństwu lub porządkowi ruchu drogowego albo utrudniającychprowadzenie akcji ratowniczej (j.t. Dz. U. z 2018 r. poz. 2285) oraz rozporządzeniem Ministra SprawWewnętrznych i Administracji z dnia 22 czerwca 2011 r. w sprawie usuwania pojazdówpozostawionych bez tablic rejestracyjnych lub których stan wskazuje na to, że nie są używane (Dz. U.z 2011 r. nr 143, poz. 845 z późn. zm.). 2.2. Przechowywanie pojazdów w sposób zapewniającybezpieczeństwo środowiska, na parkingu strzeżonym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.2.3. Transport, na koszt własny, pojazdów przechowywanych na parkingu poprzedniego wykonawcyna własny parking (w przypadku zmiany Wykonawcy). 2.4. Prowadzenia w formie papierowej ielektronicznej dokumentacji w postaci: 2.4.1. karty ewidencji pojazdu, 2.4.2. comiesięcznychsprawozdań dotyczących parkowania usuniętych pojazdów, 2.4.3. dokumentacji fotograficznejkażdego usuniętego pojazdu wykonanej w dniu usunięcia pojazdu oraz w dniu przekazaniawłaścicielowi. 3. Zamawiający stosownie do art. 29 ust 3a ustawy Pzp, wymaga aby czynnościzwiązane z wykonywaniem wszystkich usług objętych zamówieniem wskazane i opisane w Opisieprzedmiotu zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22 § 1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (j.t. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320), byływykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, wszczególności: 3.1. przygotowywanie kart ewidencji pojazdów 3.2. przygotowywanie miesięcznychsprawozdań 3.3. prowadzenie ewidencji pojazdów przyjętych na parking 3.4. prowadzenie ewidencjipojazdów odebranych przez właścicieli lub zamawiającego 3.5. wystawianie faktur za wykonaneusługi. Obowiązek ten dotyczy również Podwykonawców – Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć wkażdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasadydokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę ww. osób oraz kontrolowanie tegoobowiązku przez Zamawiającego i przewidziane z tego tytułu sankcje określone są we wzorze umowy.Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni osoby te na okres niezbędny do wykonania danychczynności; w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub pracodawcę przedzakończeniem tego okresu, Wykonawca jest obowiązany do zatrudnienia na to miejsce inną osobę.Powyższe wymaganie nie dotyczy czynności wykonywanych przez osoby prowadzące jednoosobowądziałalność gospodarczą. Czynności nadzoru nad wykonywaniem przedmiotowych prac realizowaneprzez personel Wykonawcy nie podlegają rygorowi zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 4.Szczegółowy zakres usług określa Opis przedmiotu zamówienia.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>50118110-9, 98351100-9<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: 2021-01-01<br/>data zakończenia: 2022-12-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Oferowana cena </td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Termin płatności</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">30,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Maksymalny czas dojazdu na miejsce wskazane przez podmiot wydający dyspozycję usunięcia pojazdu od otrzymania zlecenia holowania</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">10,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Część II (Rejon II) – usuwanie pojazdów (rower lub motorower, motocykl, pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5t) z dróg publicznych, w strefach zamieszkania oraz w strefach ruchu znajdujących się w Rejonie II na terenie miasta Lublin oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla usuwanych pojazdów.</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług usuwania pojazdów o dopuszczalnejmasie całkowitej do 3,5 t z dróg publicznych, w strefach zamieszkania oraz w strefach ruchu na terenie Miasta Lublin na podstawie art.130a oraz 50austawy Prawo o ruchu drogowym (j.t. Dz. U. z 2020 r. poz.110 z późn. zm.) – 2 części - Część II (Rejon II) – usuwanie pojazdów (rower lub motorower, motocykl, pojazd odopuszczalnej masie całkowitej do 3,5t) z dróg publicznych, w strefach zamieszkania oraz w strefach ruchu znajdujących się w Rejonie II na tereniemiasta Lublin oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla usuwanych pojazdów. Granica Rejonu IIprzebiega wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 835, obszar rejonu II leży na wschód od drogi wojewódzkiejnr 835 do granic administracyjnych Miasta Lublin. Ulice stanowiące granice rejonu II wchodzą wobszar tego rejonu. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 2.1. Usuwaniepojazdów z dróg publicznych, w strefach zamieszkania oraz w strefach ruchu na terenie Miasta Lublin, na podstawie decyzji uprawnionychpodmiotów, obejmujące: załadunek, oczyszczenie miejsca po usuniętym pojeździe, transport naparking strzeżony oraz rozładunek, zgodnie z ww. ustawą oraz rozporządzeniem Ministra SprawWewnętrznych i Administracji z dnia 22 czerwca 2011 r. w sprawie usuwania pojazdów, którychużywanie może zagrażać bezpieczeństwu lub porządkowi ruchu drogowego albo utrudniającychprowadzenie akcji ratowniczej (j.t. Dz. U. z 2018 r. poz. 2285) oraz rozporządzeniem Ministra SprawWewnętrznych i Administracji z dnia 22 czerwca 2011 r. w sprawie usuwania pojazdówpozostawionych bez tablic rejestracyjnych lub których stan wskazuje na to, że nie są używane (Dz. U.z 2011 r. nr 143, poz. 845 z późn. zm.). 2.2. Przechowywanie pojazdów w sposób zapewniającybezpieczeństwo środowiska, na parkingu strzeżonym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.2.3. Transport, na koszt własny, pojazdów przechowywanych na parkingu poprzedniego wykonawcyna własny parking (w przypadku zmiany Wykonawcy). 2.4. Prowadzenia w formie papierowej ielektronicznej dokumentacji w postaci: 2.4.1. karty ewidencji pojazdu, 2.4.2. comiesięcznychsprawozdań dotyczących parkowania usuniętych pojazdów, 2.4.3. dokumentacji fotograficznejkażdego usuniętego pojazdu wykonanej w dniu usunięcia pojazdu oraz w dniu przekazaniawłaścicielowi. 3. Zamawiający stosownie do art. 29 ust 3a ustawy Pzp, wymaga aby czynnościzwiązane z wykonywaniem wszystkich usług objętych zamówieniem wskazane i opisane w Opisieprzedmiotu zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22 § 1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (j.t. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320), byływykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, wszczególności: 3.1. przygotowywanie kart ewidencji pojazdów 3.2. przygotowywanie miesięcznychsprawozdań 3.3. prowadzenie ewidencji pojazdów przyjętych na parking 3.4. prowadzenie ewidencjipojazdów odebranych przez właścicieli lub zamawiającego 3.5. wystawianie faktur za wykonaneusługi. Obowiązek ten dotyczy również Podwykonawców – Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć wkażdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasadydokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę ww. osób oraz kontrolowanie tegoobowiązku przez Zamawiającego i przewidziane z tego tytułu sankcje określone są we wzorze umowy.Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni osoby te na okres niezbędny do wykonania danychczynności; w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub pracodawcę przedzakończeniem tego okresu, Wykonawca jest obowiązany do zatrudnienia na to miejsce inną osobę.Powyższe wymaganie nie dotyczy czynności wykonywanych przez osoby prowadzące jednoosobowądziałalność gospodarczą. Czynności nadzoru nad wykonywaniem przedmiotowych prac realizowaneprzez personel Wykonawcy nie podlegają rygorowi zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 4.Szczegółowy zakres usług określa Opis przedmiotu zamówienia.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>50118110-9, 98351100-9<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: 2021-01-01<br/>data zakończenia: 2022-12-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Oferowana cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Termin płatności</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">30,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Maksymalny czas dojazdu na miejsce wskazane przez podmiot wydający dyspozycję usunięcia pojazdu od otrzymania zlecenia holowania</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">10,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com