JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20201106/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20201106/607677-N-2020.html

 <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 607677-N-2020 z dnia 2020-11-06 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Miasto Oleśnica</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji zezwolenie na realizację inwestycji drogowej dla 2 zadań projektowych</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Usługi</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Miasto Oleśnica</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">93193473300000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">Rynek-Ratusz</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">56-400</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Oleśnica</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">dolnośląskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">717 982 100</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">b.strzala@um.olesnica.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">717 982 117</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.olesnica.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">https://idumolesnica.bip.gov.pl/zamowienia-publiczne/</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">https://idumolesnica.bip.gov.pl/zamowienia-publiczne/</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Wymagane jest składanie ofert w formie pisemnej pod rygorem nieważności</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Kancelaria Ogólna - pok. 11, Rynek-Ratusz, 56-400 Oleśnica</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji zezwolenie na realizację inwestycji drogowej dla 2 zadań projektowych</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny"> ZP/PN/22/2020</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Usługi</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji zezwolenie na realizację inwestycji drogowej dla 2 zadań projektowych</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">71322000-7</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Minimalne poziomy zdolności dotyczące sytuacji technicznej i zawodowej: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że:a)	wykonał w okresie 3 lat przed datą składania ofert:–	dla zadania nr 1: przynajmniej 1 dokumentację projektową na podstawie których uzyskano decyzję – zezwolenie na realizację inwestycji drogowej (nie pozwolenie)–	dla zadania nr 2: przynajmniej 1 dokumentację projektową na podstawie których uzyskano decyzję – zezwolenie na realizację inwestycji drogowej (nie pozwolenie)W przypadku składania przez Wykonawcę oferty na oba zadania, należy udokumentować wykonanie 2 dokumentacji projektowych na podstawie których uzyskano decyzje – zezwolenia na realizację inwestycji drogowej (nie pozwolenie)b)	dysponuje/będzie dysponował min.:–	dla zadania nr 1: przynajmniej jedną osobą z uprawnieniami do projektowania w branży drogowej, przynajmniej jedną osobą z uprawnieniami do projektowania w specjalności sieci i instalacji sanitarnych bez ograniczeń, przynajmniej jedną osobą z uprawnieniami do projektowania w specjalności sieci i instalacji elektrycznych bez ograniczeń., –	dla zadania nr 2: przynajmniej jedną osobą z uprawnieniami do projektowania w branży drogowej, przynajmniej jedną osobą z uprawnieniami do projektowania w specjalności sieci i instalacji sanitarnych bez ograniczeń, przynajmniej jedną osobą z uprawnieniami do projektowania w specjalności sieci i instalacji elektrycznych bez ograniczeń.,</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Tak</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe">W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia (lub polegających na zasobach podmiotów trzecich w omawianym zakresie) warunki, októrych mowa powyżej oraz w rozdz. VIII ust. 1. pkt. 3 SIWZ zostaną spełnione wyłącznie jeżeli: a) wzakresie ppkt. a tiret pierwsze do drugie – przynajmniej jeden podmiot z występujących wspólniespełnia samodzielnie warunek; b) w zakresie ppkt. b – podmioty występujące wspólnie łączniespełniają warunek;</span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)</span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniuzamawiający będzie żądał następujących dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub zcentralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisudo rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5pkt 1 ustawy pzp</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczącychzdolności technicznej lub zawodowej zamawiający będzie żądał: a) wykazu usług (o których mowa wogłoszeniu powyżej oraz w rozdziale VIII ust. 1 pkt. 3 ppkt. a SIWZ) wykonanych, a w przypadkuświadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływemterminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, datwykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodówokreślających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, októrych mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz któregodostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych sąwykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowychlub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należytewykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składaniaofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; załącznik nr 4 do SIWZ b) wykazuosób, o których mowa w ogłoszeniu powyżej oraz w rozdz. VIII ust. 1 pkt. 3 ppkt. b SIWZ,skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z imionami i nazwiskamitych osób, oraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych dowykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności orazinformacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; załącznik nr 5 do SIWZ</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">1.	Formularz ofertowy – wg wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ, podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.2.	Załącznik nr 5a do SIWZ – Wskazanie osób przewidzianych do wykonywania zamówienia wraz z opisem ich doświadczenia (celem przyznania punktacji w kryteriach oceny ofert).3.	Dowód wniesienia wadium.4.	Zobowiązanie lub inne dokumenty w formie pisemnej, potwierdzające oddanie zasobów podmiotów trzecich do dyspozycji wykonawcy, sformułowane w sposób pozwalający Zamawiającemu określić realność udostępnienia zasobów, w szczególności np. określające rodzaj i zakres zasobów udostępnianych, sposób ich udostępnienia, czasookres itp. – gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu.5.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do załączenia do oferty dokumentu, ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego6.	W przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy.7.	W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, dotyczących:1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie;3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatnościzawartych w ofertach,Wykonawcy będą zobowiązani do złożenia oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wg załącznika nr 6 do SIWZ</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">1.	Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: Zad. 1: 1 000,00 PLN, Zad. 2: 4 000,00 PLN; 2.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:-	pieniądzu,-	w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,-	gwarancjach bankowych,-	gwarancjach ubezpieczeniowych,-	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).4.	Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego w I rozdziale SIWZ z dopiskiem: „wadium – ZP/PN/22/2020 – Zad. 1, 2 (niepotrzebne skreślić)5. Dowód wniesienia wadium w postaci kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem Zamawiający zaleca dołączyć do oferty. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się moment uznania rachunku bankowego zamawiającego.5.	Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zamawiający zwraca wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.6.	Oferta niezabezpieczona wadium w jednej z w/w form zostanie odrzucona bez rozpatrywania, a Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania.7.	W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej należy załączyć do oferty zarówno oryginał dowodu wniesienia wadium (nie spięty z całością oferty - należy złożyć oddzielnie w Kancelarii Ogólnej), jak i jego kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (spięta w sposób trwały z pozostałymi stronami oferty).Wadium w formie niepieniężnej musi posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna"></span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">Wskazano we wzorze umowy - załącznik do SIWZ</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2020-11-18</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">11:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">język polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji zezwolenie na realizację inwestycji drogowej (zgodnie z ustawą z dnia 10.04.2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych) dla zadania pn.: „Budowa skrzyżowania ul. Owocowej z ul. Dobroszycką w Oleśnicy</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji zezwolenie na realizację inwestycji drogowej (zgodnie z ustawą z dnia 10.04.2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych) dla zadania pn.: „Budowa skrzyżowania ul. Owocowej z ul. Dobroszycką w Oleśnicy”.Ulica Owocowa objęta jest miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego (mpzp nr 10) dla obszaru położonego w rejonie ulic Dobroszyckiej, Wojska Polskiego, Łasaka i rzeki Oleśnica w Oleśnicy. Plan ten dostępny jest na stronie internetowej Urzędu Miasta Oleśnicy pod adresem: https://idumolesnica.bip.gov.pl/miejscowe-plany-zagospodarowania-przestrzennego/10-dobroszycka-w-polskiego-lasaka-i-rzeka-olesnica.htmlObecnie DSDiK projektuje przebudowę ul. Dobroszyckiej bez uwzględnienia skrzyżowania z ul. Owocową. W celu skomunikowania ul. Owocowej, zgodnie z obowiązującym mpzp, z ul. Dobroszycką w ramach umowy należy zaprojektować m.in.:1.	skrzyżowanie ul. Owocowej z ul. Dobroszycką i odcinkiem ok. 50 m ul. Owocowej pomiędzy skrzyżowaniem projektowanym i istniejącym – ul. Owocowej z ul. Jagodową, wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną (w tym m.in. odwodnienie projektowanego układu drogowego), 2.	ciąg pieszo – jezdny o nawierzchni z kostki betonowej bezfazowej koloru czerwonego, łączący istniejący ciąg w ul. Owocowej z projektowanym przez DSDiK w ul. Dobroszyckiej, zlokalizowany po drugiej stronie jezdni, 3.	oświetlenie uliczne wzdłuż projektowanego odcinka ul. Owocowej ze słupów stalowych ocynkowanych o wysokości ok. 8 m, z oprawą typu LED i szerokim strumieniem świetlnym (strumień oprawy - ok. 9000 lm); oprawy o stopniu ochrony min. IP65, stopień ochrony wytrzymałości mechanicznej - Ik-0,8, temperatura barwowa światła - od 3500K do 4000K, słupy z fundamentem betonowym prefabrykowanym, z włączeniem projektowanego oświetlenia w istniejący słup zlokalizowany w obrębie skrzyżowania ul. Owocowej z ul. Jagodową,Projektując skrzyżowanie ul. Owocowej z ul. Dobroszycką należy wziąć pod uwagę załączone do postępowania pliki z fragmentem projektowanej przebudowy ul. Dobroszyckiej. W celu uzgadniania rozwiązań projektowych Zamawiający wymaga konsultacji roboczych zespołu projektowego z zarządcami dróg Dolnośląską Służbą Dróg i Kolei i Sekcją Dróg Miejskich w Oleśnicy.Wykonawca zobowiązany jest uzyskać wszelkie niezbędne dokumenty do opracowania dokumentacji projektowej, w wyniku której należy uzyskać ostateczną decyzję zezwolenie na realizację inwestycji drogowej zadania pn. „Budowa skrzyżowania ul. Owocowej z ul. Dobroszycką w Oleśnicy” w następującym zakresie:1)	uzyskanie dokumentów niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy, w tym m.in.:a)	mapy do celów projektowych,b)	wypisu i wyrysu z ewidencji gruntów,c)	opinii, pozwoleń i uzgodnień wymaganych przepisami prawa, niezbędnych do prowadzenia prac (w tym m.in. Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, DSDiK, SDM, ZUDP, MGK, itp.),d)	decyzji wodno – prawnej na podstawie opracowanego operatu wodnoprawnego (jeżeli będzie wymagane),e)	zatwierdzenia organizacji ruchu tymczasowej i docelowej,f)	decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia (jeżeli będzie wymagana),g)	decyzji zezwolenie na realizację inwestycji drogowej,2)	wykonanie dokumentacji projektowej, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa:3)	projekt budowlany wraz z projektem podziału nieruchomości w 6 egz. w wersji papierowej i 2 egz. w wersji elektronicznej (pliki pdf i edytowalne np. word, excel, dwg, itp.) na płycie CD, DVD lub nośniku danych typu pendrive,4)	projekty wykonawcze osobno na poszczególne branże (sanitarna, drogowa, elektryczna, itd.) w 5 egz. w wersji papierowej i 2 egz. w wersji elektronicznej (pliki pdf i edytowalne np. word, excel, dwg, itp.) na płycie CD, DVD lub nośniku danych typu pendrive,5)	przedmiary i kosztorysy inwestorskie osobno w rozbiciu na poszczególne branże (sanitarna, drogowa, elektryczna, itp.) w 3 egz. w wersji papierowej i 2 egz. w wersji elektronicznej (pliki pdf i edytowalne ath, kst) na płycie CD, DVD lub nośniku danych typu pendrive,6)	specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych osobno w rozbiciu na poszczególne branże w 3 egz. w wersji papierowej i 2 egz. w wersji elektronicznej (pliki pdf i edytowalne np. word, excel, itp.) na płycie CD, DVD lub nośniku danych typu pendrive,7)	zatwierdzona organizacja ruchu na czas budowy w 3 egz. w wersji papierowej i 2 egz. w wersji elektronicznej (pliki pdf i edytowalne np. word, dwg, itp.) na płycie CD, DVD lub nośniku danych typu pendrive,8)	zatwierdzona organizacja ruchu docelowa w 3 egz. w wersji papierowej i 2 egz. w wersji elektronicznej (pliki pdf i edytowalne np. word, dwg, itp.) na płycie CD, DVD lub nośniku danych typu pendrive,9)	inwentaryzacja zieleni wraz z opinią dendrologiczną (jeżeli będzie konieczna) w 2 egz. w wersji papierowej i 2 egz. w wersji elektronicznej (pliki pdf i edytowalne np. word, excel, dwg, itp.) na płycie CD, DVD lub nośniku danych typu pendrive,10)	opinia geologiczna z ilością odwiertów niezbędną do prawidłowego wykonania dokumentacji projektowej w 2 egz. w wersji papierowej i 2 egz. w wersji elektronicznej (pliki pdf i edytowalne np. word, excel, dwg, itp.) na płycie CD, DVD lub nośniku danych typu pendrive,11)	inne opracowania niezbędne do realizacji robót w 2 egz. w wersji papierowej i 2 egz. w wersji elektronicznej (pliki pdf i edytowalne np. word, excel, dwg, itp.) na płycie CD, DVD lub nośniku danych typu pendrive.	Termin wykonania projektu budowlanego do 20.09.2021 r., a pozostałych opracowań do 30 dni od odbioru projektu budowlanego. Złożenie wniosku o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej w terminie do 3 dni od odbioru projektu budowlanego. Pełnienie nadzoru autorskiego w okresie wykonywania robót.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>71322000-7, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2021-09-20<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">deklarowana wielkość kar umownych </td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">15,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">doświadczenie zespołu projektowego </td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">25,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b>Termin wykonania projektu budowlanego do 20.09.2021 r., a pozostałych opracowań do 30 dni od odbioru projektu budowlanego. Złożenie wniosku o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej w terminie do 3 dni od odbioru projektu budowlanego. Pełnienie nadzoru autorskiego w okresie wykonywania robót.<br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji zezwolenie na realizację inwestycji drogowej (zgodnie z ustawą z dnia 10.04.2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych), obejmującej m.in. cały obszar po scaleniu i podziale nieruchomości położonych w Oleśnicy, obręb Rataje, w rejonie ulic Kusocińskiego – Malinowskiego (Uchwała Rady Miasta Oleśnicy nr XLII/369/2018 z dnia 29.03.2018 r.) wraz z ulicą Malinowskiego od ul. Łasaka do p</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji zezwolenie na realizację inwestycji drogowej (zgodnie z ustawą z dnia 10.04.2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych), obejmującej m.in. cały obszar po scaleniu i podziale nieruchomości położonych w Oleśnicy, obręb Rataje, w rejonie ulic Kusocińskiego – Malinowskiego (Uchwała Rady Miasta Oleśnicy nr XLII/369/2018 z dnia 29.03.2018 r.) wraz z ulicą Malinowskiego od ul. Łasaka do połączenia z ul. Północną, dla zadania pn.: „Budowa dróg o nawierzchni utwardzonej wraz z kanalizacją deszczową, oświetleniem ulicznym, siecią wodociągową i kanalizacją sanitarną pomiędzy ulicą Kusocińskiego a Malinowskiego wraz z ul. Malinowskiego w Oleśnicy”.Teren dotyczący opracowania objęty jest miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego w rejonie ulic Wojska Polskiego, Nowowiejskiej, Północnej, Malinowskiego, Łasaka i rzeki Oleśnica w Oleśnicy (uchwała Rady Miasta Oleśnicy nr XX/203/2020).W ramach umowy należy zaprojektować m.in.: 1.	Drogi o nawierzchni utwardzonej wraz z oświetleniem ulicznym i docelową organizacją ruchu:a)	ul. Malinowskiego na odcinku od ul. Łasaka do ul. Walasiewicz – Olson (dz. nr 237 AM21 i nr 138 AM 45 oznaczone w mpzp jako 5KDD) jako asfaltowa o szerokości 5,5 m i długości ok. 220 m, z krawężnikami i zjazdami na działki z kostki betonowej grafitowej wraz z chodnikiem z kostki betonowej szarej o wzmocnionej podbudowie i wyspowymi progami zwalniającymi oraz niewymagającej częstej pielęgnacji zielenią niską,b)	ul. Walasiewicz – Olson na odcinku od ul. Kusocińskiego do ul. Malinowskiego (dz. nr 133, 33/6, 33/13, 33/16, 33/30 AM 45 oznaczone w mpzp jako 5KDD) jako asfaltowa o szerokości 5,5 m i długości ok. 220 m, z krawężnikami i zjazdami na działki z kostki betonowej grafitowej wraz z chodnikiem z kostki betonowej szarej o wzmocnionej podbudowie i wyspowymi progami zwalniającymi oraz niewymagającej częstej pielęgnacji zielenią niską, c)	ulica równoległa do ul. Kusocińskiego i Malinowskiego (dz. nr 20/3 i 130 AM 45 oznaczone w mpzp jako 4KDD o długości ok. 220 m) oraz ulice prostopadłe do niej (dz. nr 131 AM45 oznaczona w mpzp jako 2KDD o długości ok. 160m oraz dz. nr 132 AM45 oznaczona w mpzp jako 3KDD o długości ok. 120 m) jako asfaltowe o szerokości 5,5 m, z krawężnikami i zjazdami na działki z kostki betonowej grafitowej wraz z chodnikiem z kostki betonowej szarej o wzmocnionej podbudowie i wyspowymi progami zwalniającymi oraz niewymagającej częstej pielęgnacji zielenią niską,d)	sięgacz ul. Walasiewicz – Olson (dz. nr 36/3 i 134 AM 45 oznaczone w mpzp jako 6KDD) jako asfaltowa o szerokości 5 m i długości ok. 90 m z krawężnikami i zjazdami na działki z kostki betonowej grafitowej wraz z chodnikiem z kostki betonowej szarej o wzmocnionej podbudowie oraz niewymagającej częstej pielęgnacji zielenią niską,e)	łącznik ul. Malinowskiego z ul. Północną (dz. nr 138 AM 45 oznaczona w mpzp jako 1KDPJ) jako asfaltowa o szerokości 5 m i długości ok. 100 m, z krawężnikami i zjazdami na działki z kostki betonowej grafitowej wraz z chodnikiem z kostki betonowej szarej,f)	oświetlenie uliczne ze słupów stalowych ocynkowanych lub aluminiowych o wysokości ok. 8 m w drogach o szerokości jezdni 5,5 m z oprawą typu LED i szerokim strumieniem świetlnym (strumień oprawy - ok. 9000 lm) oraz o wysokości ok. 6 m w drogach o szerokości 5 m z oprawą typu LED i szerokim strumieniem świetlnym (strumień oprawy - ok. 6000 lm), oprawy o stopniu ochrony min. IP65, stopień ochrony wytrzymałości mechanicznej – Ik-0,8, temperatura barwowa światła – od 3500K do 4000K, z fundamentem betonowym prefabrykowanym. Należy przeliczyć możliwość wpięcia nowego oświetlenia do istniejącego, zlokalizowanego w ul. Kusocińskiego lub w ul. Łasaka zasilanego ze złącza pomiarowego w ul. Deyny i w razie potrzeby przeprojektować istniejące złącze pomiarowe,g)	docelowa organizacja ruchu.2.	Sieć wodociągową wraz z przyłączami do granicy działek na projektowanym obszarze, w brakujących miejscach wraz ze spięciem z istniejącą siecią wodociągową w ul. Kusocińskiego, Malinowskiego i Walasiewicz – Olson. Sieć wodociągową o łącznej długości ok. 600 m i przyłączami do granicy ok. 50 działek, należy zaprojektować zgodnie z warunkami technicznymi przyłączenia do sieci, o które należy wystąpić do Miejskiej Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o w Oleśnicy oraz uzgodnić opracowany projekt z ww. spółką.3.	Kanalizację sanitarną o łącznej długości ok. 600 m wraz z przyłączami do granicy ok. 50 działek na projektowanym obszarze, w brakujących miejscach, należy zaprojektować zgodnie z warunkami technicznymi przyłączenia do sieci, o które należy wystąpić do Miejskiej Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o w Oleśnicy oraz uzgodnić opracowany projekt z ww. spółką.4.	Kanalizację deszczową wraz z wpustami ulicznymi odwadniającymi projektowane drogi należy zaprojektować zgodnie z warunkami technicznymi przyłączenia do sieci, o które należy wystąpić do Miejskiej Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Oleśnicy oraz uzgodnić opracowany projekt z ww. spółką.5.	Kanał technologiczny zgodnie z art. 39 ust. 6 ustawy z dnia 21.03.1985 r. o drogach publicznych wraz z przyłączami do granicy działek.6.	Usunięcie wszelkich kolizji, w tym również ewentualne przebudowy istniejących odcinków sieci uzbrojenia terenu.7.	Podział nieruchomości zgodnie z przepisami obowiązującego prawa wynikający z opracowania projektowego wraz z wyniesieniem granic na grunt i okazaniem właścicielom działek.W celu uzgadniania rozwiązań projektowych Zamawiający wymaga konsultacji roboczych zespołu projektowego oraz zarządcy dróg (SDM) i sieci wodno – kanalizacyjnych (MGK) w Urzędzie Miasta Oleśnicy.Wykonawca zobowiązany jest uzyskać wszelkie niezbędne dokumenty do opracowania dokumentacji projektowej, w wyniku której należy uzyskać ostateczną decyzję zezwolenie na realizację inwestycji drogowej zadania pn. „Budowa dróg o nawierzchni utwardzonej wraz z kanalizacją deszczową, oświetleniem ulicznym, siecią wodociągową i kanalizacją sanitarną pomiędzy ulicą Kusocińskiego a Malinowskiego wraz z ul. Malinowskiego w Oleśnicy” w następującym zakresie:1)	uzyskanie dokumentów niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy, w tym m.in.:a)	mapy do celów projektowych,b)	wypisu i wyrysu z ewidencji gruntów,c)	opinii, pozwoleń i uzgodnień wymaganych przepisami prawa, niezbędnych do prowadzenia prac (w tym m.in. Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, MGK, SDM, ZDP, ZUDP, itp.),d)	decyzji wodno – prawnej na podstawie opracowanego operatu wodnoprawnego (jeżeli będzie wymagane),e)	zatwierdzenia organizacji ruchu tymczasowej i docelowej,f)	decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia (jeżeli będzie wymagane),g)	decyzji zezwolenie na realizację inwestycji drogowej,2)	wykonanie dokumentacji projektowej, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa:a)	projekt budowlany wraz z projektem podziału nieruchomości w 6 egz. w wersji papierowej i 2 egz. w wersji elektronicznej (pliki pdf i edytowalne np. word, excel, dwg, itp.) na płycie CD, DVD lub nośniku danych typu pendrive,b)	projekty wykonawcze osobno na poszczególne branże (sieć wodociągowa, kanalizacja sanitarna, kanalizacja deszczowa, droga, oświetlenie, kanał technologiczny, itd.) w 6 egz. w wersji papierowej i 2 egz. w wersji elektronicznej (pliki pdf i edytowalne np. word, excel, dwg, itp.) na płycie CD, DVD lub nośniku danych typu pendrive,c)	przedmiary i kosztorysy inwestorskie osobno w rozbiciu na poszczególne branże a w działach w rozbiciu na poszczególne ulice (w branży drogowej w każdej ulicy powinny być osobno wyszczególnione pozycje dla poszczególnych elementów pasa drogowego (jezdnia, chodnik, zjazd, pobocze, itp.)) w 3 egz. w wersji papierowej i 2 egz. w wersji elektronicznej (pliki pdf i edytowalne ath, kst) na płycie CD, DVD lub nośniku danych typu pendrive,d)	specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych osobno w rozbiciu na poszczególne branże w 3 egz. w wersji papierowej i 2 egz. w wersji elektronicznej (pliki pdf i edytowalne np. word, excel, itp.) na płycie CD, DVD lub nośniku danych typu pendrive,e)	zatwierdzona organizacja ruchu na czas budowy z możliwością etapowania robót na poszczególne ulice w 3 egz. dla każdej z ulic w wersji papierowej i 2 egz. w wersji elektronicznej (pliki pdf i edytowalne np. word, dwg, itp.) na płycie CD, DVD lub nośniku danych typu pendrive,f)	zatwierdzona organizacja ruchu docelowa z podziałem na poszczególne ulice w 3 egz. dla każdej z ulic w wersji papierowej i 2 egz. w wersji elektronicznej (pliki pdf i edytowalne np. word, dwg, itp.) na płycie CD, DVD lub nośniku danych typu pendrive,g)	inwentaryzacja zieleni wraz z opinią dendrologiczną (jeżeli będzie konieczna) w 3 egz. w wersji papierowej i 2 egz. w wersji elektronicznej (pliki pdf i edytowalne np. word, excel, dwg, itp.) na płycie CD, DVD lub nośniku danych typu pendrive,h)	opinia geologiczna z ilością odwiertów niezbędną do prawidłowego wykonania dokumentacji projektowej lecz nie mniejszą niż 10 szt. otworów geotechnicznych o głębokości min. 3 m, w 3 egz. w wersji papierowej i 2 egz. w wersji elektronicznej (pliki pdf i edytowalne np. word, excel, dwg, itp.) na płycie CD, DVD lub nośniku danych typu pendrive,i)	inne opracowania niezbędne do realizacji robót w 2 egz. w wersji papierowej i 2 egz. w wersji elektronicznej (pliki pdf i edytowalne np. word, excel, dwg, itp.) na płycie CD, DVD lub nośniku danych typu pendrive.Termin wykonania projektu budowlanego do 31.08.2021 r., a pozostałych opracowań do 30 dni od odbioru projektu budowlanego. Złożenie wniosku o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej w terminie do 3 dni od odbioru projektu budowlanego.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>71322000-7, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2021-08-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">doświadczenie zespołu projektowego </td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">25,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">deklarowana wielkość kar umownych </td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">15,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b>Termin wykonania projektu budowlanego do 31.08.2021 r., a pozostałych opracowań do 30 dni od odbioru projektu budowlanego. Złożenie wniosku o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej w terminie do 3 dni od odbioru projektu budowlanego.<br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com