JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210219/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210219/0000897301-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00008973 z dnia 2021-02-19</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa materiałów zużywalnych do Centralnej Steryzlizatorni do 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnia SP ZOZ w Szczecinie. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">109 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 810200960</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Piotra Skargi 9-11</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Szczecin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">70-965</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL424 - Miasto Szczecin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">261455982</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">261455982</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@109szpital.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.109szpital.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa materiałów zużywalnych do Centralnej Steryzlizatorni do 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnia SP ZOZ w Szczecinie. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a985ab6c-727d-11eb-86b1-a64936a8669f</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00008973</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-02-19</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00003381/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.5 Dostawa materiałów do centralnej sterylizatorni</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/szpital <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w języku polskim i odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/109szpital</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:a)	stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b)	komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,c)	zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,d)	włączona obsługa JavaScript,e)	zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,f)	Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.g)	Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.2. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcjeZalecenia:1)	Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf2)	W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:a)	.zip b)	.7Z3)	Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.4)	Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.5)	Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES. 6)	Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.7)	Podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1. 8)	Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików. 9)	Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.10)	Zamawiający zaleca aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty w postępowaniu.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 - 3 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanego dalej „RODO”, informuję, że Administratorem Pani/Pana danych osobowych ujawnionych w przedmiotowym postępowaniu jest 109 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ przy ul. Piotra Skargi 9-11, 70-965 Szczecin. Inspektor Ochrony Danych dostępny jest pod telefonem nr 261 455 573 lub adresem email: iodo@109szpital.pl. Podane dane, w zakresie wynikającym z właściwych przepisów Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wydanych na jej podstawie aktów wykonawczych, przetwarzane będą na podstawie art.6 ust.1 lit. c RODO) w celu przeprowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W pozostałym zakresie na podstawie Pani/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), wynikającej z faktu złożenia przedmiotowej oferty. Administrator przekazuje dane osobowe odbiorcom w ramach świadczenia usług na administrowanie i serwisowanie systemami informatycznymi, obsługę poczty oraz innym zainteresowanym na zasadach, w szczególności wynikających z art. 18, art.74, art.76, art.222, art.253 i art.260 wymienionej Ustawy. Dane przechowywane będą przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Przysługuje Pani/Panu prawo: dostępu do swoich danych, w tym otrzymania kopii, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych oraz do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie. Dane nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. Podanie danych, w zakresie wynikającym z wymienionych przepisów prawa, jest niezbędne do realizacji celu. W pozostałym zakresie podanie danych jest dobrowolne.Ponadto informuję, że:•	w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO (prawo dostępu do swoich danych i otrzymania ich kopii), wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;•	skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą;•	w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RPoZP 41/2020</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">7</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1	Papier krepowy / zielony,niebieski/ . Elastyczny, 100% celulozy. Zastosowanie do pakowania lżejszych zestawów i instrumentów. ISO 11607, PN-EN 868-2. Rozmiar 100 cm x 100 cm. sztuka	8 0002	Papier krepowy / zielony,niebieski/ . Elastyczny, 100% celulozy. Zastosowanie do pakowania zestawów i instrumentów. ISO 11607, PN-EN 868-2. Rozmiar 60 cm x 60 cm	sztuka	1 0003	Papier krepowy /zielony,niebieski/. Elastyczny, 100% celulozy. Zastosowanie do pakowania zestawów i instrumentów. ISO 11607, PN-EN 868-2. Rozmiar 75 cm x 75 cm.	sztuka	10 0004	Papier krepowy /zielony,niebieski/. Elastyczny, 100% celulozy. Zastosowanie do pakowania zestawów i instrumentów. ISO 11607, PN-EN 868-2. Rozmiar 120 cm x 120 cm.	sztuka	1 0005	"Rękawy papierowo-foliowe z przeźroczystego laminatu 7 warstwowego o zabarwieniu niebieskim oraz papieru medycznego o gramaturze 60g/m2. Napisy i testy umieszczone poza przestrzenią pakowania w obszarze zgrzewu fabrycznego. Trzy wskaźniki sterylizacji (PARA, EO, FORM) z oznaczeniem metody sterylizacji na wskaźniku oraz opisem koloru zmiany wskaźnika tylko po sterylizacji. Nadrukowane spełniane normy EN 868-5 i ISO 11607-1,2 oraz znak jednorazowego użycia. Piktogram otwartej torebki umieszczony od strony papieru i folii. Rękawy produkowane w procesie zwalidowanym zgodnie z ISO 11607-2. Temperatura zgrzewu 180-220 °C, nacisk 40-100N. Pakowane w mleczną folię chroniącą przed światłem i wilgocią. Termin ważności 5 lat.Papier: zawartość chlorków nie większa niż 0,05%, siarczków nie większa niż 0,25%, wytrzymały na rozciąganie na sucho w kierunku walcowania nie mniej niż 6,4 kN/m, w kierunku poprzecznym nie mniej niż 3,4 kNm, wytrzymałość na rozciąganie na mokro w kierunku walcowania nie mniej niż 2,1 kN/m, w kierunku poprzecznym nie mniej niż 1,1 kN/m.Folia o gramaturze 53g/m2 ( ±6%) i grubości 52µm ( ±6%). Wydłużenie przy zerwaniu wzdłuż i poprzek min. 100%. Rolka = 200 mb"	rolka o szerokości 5 cm	1006 rolka o szerokości 7,5 cm	1007 rolka o szerokości 10 cm	2008 rolka o szerokości 12 cm	1509 rolka o szerokości 15 cm	25010 rolka o szerokości 20 cm	25011 rolka o szerokości 25 cm	4012 rolka o szerokości 30 cm	813 rolka o szerokości 35 cm	814 rolka o szerokości 38 cm	6 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">33772000-2 - Jednorazowe wyroby papierowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1	Rękaw z polyolefinu o gramaturze 93g/m2 i foli,papier o gramaturze 70g/m2.Powierzchnia foliowa wykonana z 6 warstwowego kompozytu poliestru i polipropylenu o grubości 5um.Na opakowaniu nadrukowane wskaźniki chemiczne sterylizacji S. EO typA. Temperatura zgrzewu opakowań w zakresie 140-150stC. Zgodnie z normą ISO11607-1, PN EN868-5.Rozmiar 32cm x 70 m Obszar zastosowania, sterylizatory parowe oraz niskotemperaturowe ( plazma,tlenek etylenu)	rolki	52	Rękaw z polyolefinu o gramaturze 93g/m2 i foli,papier o gramaturze 70g/m2.Powierzchnia foliowa wykonana z 6 warstwowego kompozytu poliestru i polipropylenu o grubości 5um.Na opakowaniu nadrukowane wskaźniki chemiczne sterylizacji S. EO typA. Temperatura zgrzewu opakowań w zakresie 140-150stC. Zgodnie z normą ISO11607-1, PN EN868-5.Rozmiar 47cm x 70 m Obszar zastosowania; sterylizatory parowe oraz niskotemperaturowa ( plazma,tlenek etylenu)	rolki	43	Rękaw z polyolefinu o gramaturze 93g/m2 i foli,papier o gramaturze 70g/m2.Powierzchnia foliowa wykonana z 6 warstwowego kompozytu poliestru i polipropylenu o grubości 5um.Na opakowaniu nadrukowane wskaźniki chemiczne sterylizacji S,EO typA. Temperatura zgrzewu opakowań w zakresie 140-150stC. Zgodnie z normą ISO11607-1, PN EN868-5. Rozmiar 270 mm x 70 m. Obszar zastosowania; sterylizatory parowe oraz niskotemeraturowa ( plazma, tlenek etylenu ). rolki	24	Rękaw z polyolefinu o gramaturze 93g/m2 i foli,papier o gramaturze 70g/m2.Powierzchnia foliowa wykonana z 6 warstwowego kompozytu poliestru i polipropylenu o grubości 5um.Na opakowaniu nadrukowane wskaźniki chemiczne sterylizacji S,EO typA. Temperatura zgrzewu opakowań w zakresie 140-150stC. Zgodnie z normą ISO11607-1, PN EN868-5. Rozmiar 380 mm x 70 m. Obszar zastosowania; sterylizatory parowe oraz niskotemperaturowa ( Plazma, tlenek etylenu). rolki	2 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1	Rękawy TYVEK, .Rozmiar 7,5 cm x 100m.gramatura 75g/m2. Nadrukowane wskaźniki od strony fol: Plazma oraz EO, zgrzew wielorowkowy powyżej 6mm, folia wielowarstwowa PET-O / PE 12/50, temperatura zgrzewania 110-135 C sztuk	102	Rękawy TYVEK, .Rozmiar 10cm x 100m.gramatura 75g/m2. Nadrukowane wskaźniki od strony fol: Plazma oraz EO, zgrzew wielorowkowy powyżej 6mm, folia wielowarstwowa PET-O / PE 12/50, temperatura zgrzewania 110-135 C sztuk	103	Rękawy TYVEK, .Rozmiar 15cm x 100m.gramatura 75g/m2. Nadrukowane wskaźniki od strony fol: Plazma oraz EO, zgrzew wielorowkowy powyżej 6mm, folia wielowarstwowa PET-O / PE 12/50, temperatura zgrzewania 110-135 C sztuk	154	Rękawy TYVEK, .Rozmiar 20 cm x 100m.gramatura 75g/m2. Nadrukowane wskaźniki od strony fol: Plazma oraz EO, zgrzew wielorowkowy powyżej 6mm, folia wielowarstwowa PET-O / PE 12/50, temperatura zgrzewania 110-135 C sztuk	205	Rękawy TYVEK, .Rozmiar 25 cm x 100m.gramatura 75g/m2. Nadrukowane wskaźniki od strony fol: Plazma oraz EO, zgrzew wielorowkowy powyżej 6mm, folia wielowarstwowa PET-O / PE 12/50, temperatura zgrzewania 110-135 C sztuk	206	Taśma do PLAZMY. Szerokość 25 mm x 25 m	sztuk	247	Rękawy TYVEK, .Rozmiar 38 cm x 100m.gramatura 75g/m2. Nadrukowane wskaźniki od strony fol: Plazma oraz EO, zgrzew wielorowkowy powyżej 6mm, folia wielowarstwowa PET-O / PE 12/50, temeratura zgrzewania 110-135 C sztuki	10 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33772000-2 - Jednorazowe wyroby papierowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1	Włóknina dwukolorowa fioletowo – niebieska , gramatura 43g /m2. Pięć warstw poliopropylenu. Wóknina przeznaczona dla ciężkich instrumentów medycznych i sit. Szczególnie do dużych i ciężkich zestawów ortopedycznych. Rozmiar 100 cm x 100 cm.	sztuka	8 0002	Włóknina dwukolorowa fioletowo – niebieska , gramatura 43g/m2. Pięć warstw poliopropylenu. Wóknina przeznaczona dla ciężkich instrumentów medycznych i sit. Szczególnie do dużych i ciężkich zestawów ortopedycznych. Rozmiar 75 cm x 75 cm.	sztuka	10 0003	Opakowania włókninowo-foliowe. Opakowanie do materiałów medycznych przeznaczonych do sterylizacji dużych i ciężkich przedmiotów (narzędzia i zestawy ortopedyczne). Gramatura włókniny 60g/m2 ze zgrzaną foliową kompleksową, trzywskaźnikową. Wskaźniki sterylizacji nadrukowane poza obszarem wypełnienia, temperatura zgrzewu 180-190 st C. Rozmiar 20 cm x 100 m.	rolki	64	Opakowania włókninowo-foliowe. Opakowanie do materiałów medycznych przeznaczonych do sterylizacji dużych i ciężkich przedmiotów (narzędzia i zestawy ortopedyczne). Gramatura włókniny 60g/m2 ze zgrzaną foliową kompleksową, trzywskaźnikową. Wskaźniki sterylizacji nadrukowane poza obszarem wypełnienia, temperatura zgrzewu 180-190 st C. Rozmiar 42 cm x 100 m.	rolki	35	Taśma do zamykania pakietów o wysokiej przylepności, wytrzymała na warunki sterylizacji parą wodną lub tlenkiem etylenu. Szerokość 19mm długość 50 m	rolki	3006	Taśma klejąca ze wskaźnikiem do sterylizacji EO. Szerokość 19 mm długość 50 m.	rolki	507	Taśma klejąca ze wskaźnikiem do sterylizacji parą wodną. Szerokość 19 mm długość 50 m.	rolki	200 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">33772000-2 - Jednorazowe wyroby papierowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1	Biologiczny zestaw testowy o 4-godzinnym odczycie do tlenku etylenu, symulujący narzędzie rurowe, zawierający wskaźnik biologiczny . Do każdego pojedynczego zestawu dołączony jeden wskaźnik stosowany jako kontrola pozytywna wskaźników. Wskaźnik biologiczny zapewnia ostateczny odczyt wyniku negatywnego po 4 godzinach inkubacji. Odczyt wskaźnika automatyczny w autoczytniku. Na fiolce repozycjonowalna nierwąca się naklejka ze wskaźnikiem chemicznym i miejscem do opisu. Zgodność wskaźnika znajdującego się w zestawie z normą referencyjną potwierdzona certyfikatem niezależnej jednostki notyfikowanej. Wskaźnik kompatybilny z posiadanym przez szpital autoczytnikiem 3M 390. Opakowanie 25 + 25 sztuk.	opakowanie	152	Biologiczny zestaw testowy o 24-minutowym odczycie do pary wodnej, symulujący pakiet porowaty, zawierający wskaźnik biologiczny i kartę ze wskaźnikiem chemicznym do opisu cyklu. Wskaźnik biologiczny zapewniający ostateczny odczyt wyniku negatywnego po 24 minutach inkubacji. Wskaźnik posiadający wewnętrzny system kruszenia ampułki nie wymagający użycia zewnętrznego "kruszera". Wykrycie przez odczyt automatyczny fluorescencji w autoczytniku. Na fiolce repozycjonowalna nierwąca się naklejka z miejscem do opisu oraz wskaźnik chemiczny. Wskaźnik kompatybilny z posiadanym przez szpital autoczytnikiem 3M 490. Opakowanie powinno zawierać 24 szt biologicznych zestawów testowych oraz 5 szt wskaźników kontrolnych.	opakowanie	553	Fiolkowy wskaźnik biologiczny o 24-minutowym odczycie do sterylizacji nadtlenkiem wodoru. Ostateczny odczyt wyniku negatywnego po 24 minutach inkubacji. Wskaźnik posiadający wewnętrzny system kruszenia ampułki nie wymagający użycia zewnętrznego "kruszera". Wykrycie przez odczyt automatyczny fluorescencji w autoczytniku. Na fiolce repozycjonowalna nierwąca się naklejka z miejscem do opisu oraz wskaźnik chemiczny. Wskaźnik kompatybilny z posiadanym przez szpital autoczytnikiem 3M 490. Opakowanie powinno zawierać 50 szt wskaźników. opakowanie	24	Wewnętrzny wskaźnik chemiczny do sterylizacji nadtlenkiem wodoru. Zmiana zabarwienia łatwa w interpretacji. Wskaźnik nie bleknie pod wpływem działania światła. Opakowanie powinno zawierać 250 szt wskaźników	opakowanie	145	Papier do drukarki sterylizatora gazowego Steri-Vac 5XL / 2 szt.	opakowanie	46	Naboje gazowe do sterylizatora gazowego 3M, zawierające 100g czystego EO, zgodne z instrukcją użytkowania sterylizatora i dopuszczone przez producenta sterylizatora na podstawie np. aktualnego oświadczenia producenta sterylizatora.. Przeznaczone do modelu 5XL. Opakowanie 12 szt.	opakowanie	607	Wieloparametrowy wskaźnik chemiczny typu 4 do tlenek etylenu, o liniowym ułożeniu substancji wskaźnikowej. Zmiana koloru łatwa w interpretacji. .Opakowanie: 480 szt.	opakowanie	608	Wieloparametrowy wskaźnik chemiczny typu 4 do pary wodnej, o liniowym ułożeniu substancji wskaźnikowej. Do zastosowania we wszystkich rodzajach pakietów bez konieczności umieszczania go w dodatkowym opakowaniu papierowo-foliowym, chroniącym przed zabrudzeniem pakietów bieliźnianych.Opakowanie: 480 szt.	opakowanie	2509	Integrator chemiczny typu 5 do pary wodnej z przesuwającą się substancją wskaźnikową w okienku, do zastosowania we wszystkich cyklach sterylizacji parą wodną, nie wymagający interpretacji zmiany koloru. Zgodność z normą referencyjną potwierdzona certyfikatem niezależnej jednostki notyfikowane. opakowanie 100 szt.	opakowanie	3010	Test Bowie Dick'a, zestaw testowy jednorazowy z arkuszem wczesnego ostrzegania do kontroli autoklawów próżniowych. Opakowanie zawierające 6 szt	opakowanie	100 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">33124131-2 - Paski odczynnikowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1	Jednorazowe papierowe osłonki na igły i ostre narzędzia szerokość nacięcia 10 mm długość robocza 60mm. Opakowanie 1000 szt	opakowanie	22	Ochraniacze na naroża do tac narzędziowych zabezpieczające przed przedziurawieniem zewnętrznego opakowania. Gęstość papieru 270g/m2, wymiary 100 mm x 100 mm x 50 mm. Opakowanie 250 szt.	opakowanie	203	Jednorazowe plastikowe, przeźroczyste osłonki na narzędzia; szerokość nacięcia 10 mm, długość robocza 60 mm. Opakowanie 1000 sztuk	opakowanie	24	Maty absorpcyjne podkłady z warstwą absorpcyjną do stosowania pod tacę narzędziową celem osłonięcia ostrych krawędzi oraz zapewnienia szybkiego pochłaniania wilgoci podczas parowych cykli sterylizacji. Rozmiary 580 x 350 mm.W opakowaniu 500 sztuk	opakowanie	205	Plomba do zamykania i zabezpieczania przed niekontrolowanym otwarciem kontenerów firmy Aesculap. Opakowanie 1000 szt	opakowanie	36	Plomba z identyfikatorem, 74 mm x 35mm. Przeznaczona do kontenerów firmy Aesculap. Sterylizacja parą wodną.	sztuka	3 0007	Test do kontroli procesu dezynfekcji termicznej 90 st.C / 5 min. Opakowanie 100 szt.	opakowanie	308	Maty silikonowe, płaskie, ażurowe i do wyłożenia siatek narzędziowych . Rozmiary 600 mm x 400 mm. Wytrzymałe na temp. do 230 st.C.	sztuka	49	Maty silikonowe płaskie, ażurowe do wykładania tac sterylizacyjnych. Rozmiar 480 x 250 mm. Odporne na wysokie temp. do 230oC.	sztuka	1010	"Test symulacyjny Bowie-Dick do kontroli pracy sterylizatora w postaci pokrytych polimerem pasków z symetrycznie rozłożoną substancją wskaźnikową na długości testu. Możliwość zastosowania testu dla programu Bowie-Dick w zakresie parametrów: 1340C - 3,5 min. oraz 1210C - 15 min. Jednoznaczna zmiana koloru z barwy jasnej na ciemną. Test samoprzylepny umożliwiający jego przyklejenie do dokumentacji. Test zgodny z normą EN ISO 11140-4. Walidowany z typem przyrządu testowego procesu z rurką i kapsułą ze stali kwasoodpornej w obudowie z tworzywa sztucznego otwartej z jednej strony na całej średnicy przyrządu, budowa przyrządu zgodna z normą EN 285 oraz EN 867-5. Wolna przestrzeń w kapsule przyrządu po umieszczeniu testu nie przekraczająca 6% (+/-1%) całkowitej objętości kapsuły zgodnie z normą EN 867-5. Umożliwiający kontrolę sterylizatora na przeciek powietrza do komory sterylizatora, obecność gazów nie ulegających skraplaniu, penetrację pary we wsadach porowatych, litych oraz z narzędziami rurowymi.Opakowanie 500 szt. "	opakowanie	211	"Zintegrowany wskaźnik chemiczny do kontroli procesów sterylizacji w parze wodnej w postaci pokrytych polimerem pasków z symetrycznie rozłożoną substancją wskaźnikową na długości testu. Możliwość zastosowania testu dla różnych programów sterylizacji w parze wodnej w zakresie parametrów: 1340C od 3,5 min do 10 min oraz 1210C od 15 min do 30 min. Jednoznaczna zmiana koloru z barwy jasnej na ciemną. Test samoprzylepny umożliwiający jego przyklejenie do dokumentacji. Test zgodny z normą EN ISO 11140-1. Walidowany z typem przyrządu testowego procesu z rurką i kapsułą ze stali kwasoodpornej w obudowie z tworzywa sztucznego otwartej z jednej strony na całej średnicy przyrządu, budowa przyrządu zgodna z normą EN 285 oraz EN 867-5. Wolna przestrzeń w kapsule przyrządu po umieszczeniu wskaźnika nie przekraczająca 6% (+/-1%) całkowitej objętości kapsuły zgodnie z normą EN 867-5. Umożliwiający kontrolę sterylizatora na przeciek powietrza do komory sterylizatora, obecność gazów nie ulegających skraplaniu, penetrację pary we wsadach porowatych, litych oraz z narzędziami rurowymi. Opakowanie 500 szt."	opakowanie	1012	Zintegrowany test do kontroli wsadu w procesie sterylizacji tlenkiem etylenu. Samoprzylepne testy paskowe, pokryte polimerem z symetrycznie rozłożoną substancją wskaźnikową na całej długości testu, kompatybilne z przyrządem testowym składającym się z rurki i kapsuły ze stali kwasoodpornej. Opakowanie 250 szt. opakowanie	313	Test mycia służący do rutynowej kontroli podstawowych procesów mycia w myjni-dezynfektorze zawierający syntetyczną substancję wskaźnikową w kolorze zielonym, zgodną z normą PN-EN ISO 15883-5 załącznik C, naniesioną na samoprzylepny nośnik z tworzywa sztucznego. Opakowanie 320 szt.	opakowanie	1014	Etykiety do metkownic dwukrotnie przylepne ze wskaźnikiem sterylizacji parą wodną kompatybilne z posiadaną przez szpital metkownicą trzyrzędową alfanumeryczną z zapisem informacji wzdłuż przesuwu etykiet. 1 rolka = 750 etykiet. Wymagane oświadczenie producenta metkownicy Gke 240-830 o kompatybilności z etykietami. Opakowanie 12 rolek + wałek z tuszem.	opakowanie	715	Etykiety do metkownic dwukrotnie przylepne ze wskaźnikiem sterylizacji tlenkiem etylenu kompatybilne z posiadaną przez szpital metkownicą trzyrzędową alfanumeryczną z zapisem informacji wzdłuż przesuwu etykiet. Wymagane oświadczenie od producenta metkownicy. Gke 240-830 o kompatybilności z etykietami. Etykiety + wałek z tuszem. 1 rolka = 750 etykiet.opakowanie= 12 rolek	opakowanie	216	Etykiety do metkownic dwukrotnie przylepne ze wskaźnikiem sterylizacji nadtlenkiem wodoru kompatybilne z posiadaną przez szpital metkownicą trzyrzędową alfanumeryczną z zapisem informacji wzdłuż przesuwu etykiet. Wymagane oświadczenie od producenta metkownicy. Gke 240-830 o kompatybilności z etykietami. Etykiety + wałek z tuszem. 1 rolka = 750 etykiet.opakowanie= 12 rolek	opakowanie	117	Metkownica trzyrzędowa alfanumeryczna z zapisem informacji wzdłuż przesuwu etykiet. Możliwość zapisu minimum 12 symboli w każdym z rzędów. Umożliwia kodowanie takich informacji jak: - w rzędzie pierwszym – numer operatora (1-2 symbole w tym cyfry lub litery i znaki interpunkcyjne), numer sterylizatora (1-3 symbole w tym cyfry i znaki interpunkcyjne), numer cyklu (2-3 symbole w tym cyfry i znaki interpunkcyjne), kod pakietu (2-4 symbole w tym cyfry lub litery i znaki interpunkcyjne), w rzędzie drugim – datę sterylizacji (8-12 symboli w tym cyfry i znaki interpunkcyjne) w rzędzie trzecim – datę ważności (8-12 symboli w tym cyfry i znaki interpunkcyjne).	sztuka	2 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">33772000-2 - Jednorazowe wyroby papierowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1	Pojemnik -kaseta z czynnikiem sterylizującym , Nadtlenek wodoru 59% na 40 cykli do sterylizatora Plazmowego Crystal 50.Kaseta do wykorzystania w ciągu 60 dni.W każdym pojemniku umieszczony czujnik ciśnieniowy.	sztuki	10 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1)	Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym Wykonawca, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;2)	Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;3)	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.5)	Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Wszystkie posiadane materiały w języku polskim dotyczące oferowanych produktów – ulotki, karty katalogowe wraz z charakterystyką, opisem, potwierdzające parametry określone przez Zamawiającego; <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Wszystkie posiadane materiały w języku polskim dotyczące oferowanych produktów – ulotki, karty katalogowe wraz z charakterystyką, opisem, potwierdzające parametry określone przez Zamawiającego; <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia z pkt. 2) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Ceny netto określone w załączniku nr 1 do umowy nie ulegają zmianie przez cały okres obowiązywania umowy, za wyjątkiem obniżenia cen.2.	Po upływie 12 miesięcy ceny określone w załączniku nr 1 do umowy mogą ulec zmianie w wypadku zmiany:1)	stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,2)	wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,3)	zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,4)	zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 1342 z późn. zm.)- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.3.	Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian, o których mowa w ust. 2 z zastrzeżeniem ustępów poniższych.4.	W wypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 1) wartość netto wynagrodzenia Wydzierżawiającego nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona z uwzględnieniem nowych przepisów.5.	W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 2) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie w zakresie wzrostu kosztu wynikającego ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości zmienionego minimalnego wynagrodzenia lub do wysokości aktualnie obowiązującej minimalnej stawki godzinowej, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia lub minimalnej stawki godzinowej, z zastrzeżeniem ust. 7.6.	W przypadku zmiany, o którym mowa w ust. 2 pkt 3) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie w zakresie wzrostu kosztu Wykonawcy, jaki będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego, z zastrzeżeniem ust. 7.7.	Za wyjątkiem sytuacji, o której mowa w ust. 2 pkt 1), wprowadzenie zmian wysokości wynagrodzenia wymaga uprzedniego złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o wysokości dodatkowych koszów wynikających z wprowadzenia zmian, z podaniem wyliczenia wzrostu kosztów, o których mowa w ust. 2 lit. b pkt 2) i/lub lit. b pkt 3) zarówno zbiorczo, jak i jednostkowo (w stosunku do każdego pracownika, którego zmiana ma dotyczyć) wraz z uzasadnieniem.8.	Zmiana cen następuje w formie aneksu do umowy po uprzednim 14 dniowym pisemnym powiadomieniu Zamawiającego i przesłaniu dokumentacji uzasadniającej zmianę. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-03-01 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/109szpital</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-03-01 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-02-19 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com