JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210506/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210506/0004726902-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00047269 z dnia 2021-05-06</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Modernizacja wentylatora WOK-2j </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Kopalnia Soli Bochnia sp. z o. o.</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000867845</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Campi 15</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Bochnia</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">32-700</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL214 - Krakowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@kopalnia-bochnia.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.kopalnia-bochnia.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Pozostałe górnictwo i wydobywanie </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Modernizacja wentylatora WOK-2j </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-91a65b27-ae2a-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00047269</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-05-06</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.kopalnia-bochnia.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://kopalniabochnia.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia, wnioski,zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują elektronicznie zapośrednictwem strony internetowej postępowania znajdującej się pod adresem: https://kopalniabochnia.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”.2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lubinformacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ichczytelna treść dotrze do Zamawiającego. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień orazinformacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie.3. Szczegółowe warunki korzystania zPlatformy zawarte są na stronie https://kopalnia-bochnia.ezamawiajacy.pl w zakładce „Baza wiedzy”,która jest dostępna dla zalogowanych Wykonawców.4. Zamawiający wskazuje informacje, o którychmowa w Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacjielektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia iprzechowywania dokumentów elektronicznych, dotyczące systemu dostępnego pod adresemhttps://kopalnia-bochnia.ezamawiajacy.pl:1) komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnymwspieranym przez producenta2) Wybrana przeglądarka wspierana przez producenta: MS InternetExplorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge3) Podłączenie do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer(zalecane szerokopasmowe łącze internetowe);</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jestKopalnia Soli Bochnia sp. z o. o., ul. Campi 15, 32-700 Bochnia, skretariat@kopalnia-bochnia.pl, 14 6152 402;2) inspektor ochrony danych osobowych u administratora -adres e-mail: iod@kopalniabochnia.pl;3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO wcelu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;4) odbiorcamiPani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacjapostępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówieńpublicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;5) Pani/Pana dane osobowe będąprzechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okresprzechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek podania przez Panią/Pana danychosobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym wprzepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;7) w odniesieniu do Pani/Panadanych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22RODO;8) posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowychPani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danychosobowych *; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;  prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9) nieprzysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danychosobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; napodstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawąprawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 10) jednocześnieZamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku zprowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udziałw postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14ust. 5 RODO.*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wynikupostępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresieniezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu doprzechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochronypraw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego UniiEuropejskiej lub państwa członkowskiego. Klauzula obowiązuję od dnia 1 stycznia 2021 r. Podstawaprawna: Ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2019.2019 z dnia2019.10.24)</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1) Optymalizacja pracy wentylatora.2) Modernizacja części elektrycznej wentylatora.3)Zakładane efekty modernizacji wentylatora WOK-2j:a. wydajność optymalnej pracy; ok. 1200m3/min,b. wydajność maksymalna pracy: minimum 1500 m3/min,c. wydajność minimalna pracy:maksymalnie 800 m3/min.4) Określenie nowych charakterystyk pracy wentylatora po wykonanejmodernizacji.5) Przygotowanie dokumentacji koniecznej do wykonania modernizacji na obiekcieZamawiającego i odbioru technicznego przez właściwe organy nadzoru górniczego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50530000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">98 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja na wykonaną modernizację</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału wpostępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mająsiedzibę lub miejsce zamieszkania;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalnościgospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający niewyznacza warunku w tym zakresie;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający niewyznacza warunku, w tym zakresie;4) zdolności technicznej lub zawodowej:a. udokumentowaniewykonania w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jednegomontażu/modernizacji/wymiany wentylatora głównego przewietrzania w ruchu zakładugórniczego o wartości co najmniej 100 000,00 zł netto,b. udokumentowanie, że bieżący dozórrobót sprawowany będzie przez osoby posiadające kwalifikacje do wykonywania czynnościosoby dozoru ruchu w specjalności mechanicznej i elektrycznej w wyrobiskach podziemnychzakładu, o którym mowa w art. 2 ust. 1 pkt. 2 lub 5 ustawy Prawo geologiczne i górnicze,dopuszcza się osobę, która posiada stwierdzone kwalifikacje do wykonywania czynności dozoruruchu mechanicznego i elektrycznego w kopalniach wydobywających kopaliny inne niż węgielkamienny (co najmniej po jednej osobie). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) w odniesieniu do zdolności do występowania w obrocie gospodarczym –w zakresie wykonawców prowadzących działalność gospodarczą:a) dokumentu potwierdzającego wpisdo jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibęlub miejsce zamieszkania, sporządzonego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem;2) wodniesieniu do zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawcy:a) wykazu wykonanego w okresieostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jestkrótszy – w tym okresie co najmniej jednej usługi dotyczącej montażu/modernizacji/wymianywentylatora głównego przewietrzania w ruchu zakładu górniczego, o wartości co najmniej 100 000,00zł netto wraz z podaniem, wartości, daty, miejsca wykonywanego montażu/modernizacji/wymiany ipodmiotu, na rzecz, którego montaż/modernizacja/wymiana ta została wykonana, z załączeniemdowodów określających czy ten montaż/modernizacja/wymiana została wykonana należycie, przyczym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, narzecz którego montaż/modernizacja/wymiana była wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny oobiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – innedokumenty.Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 5 do SWZ;b) wykazu osób, skierowanych przezWykonawcę do realizacji przedmiotowego zamówienia, zawierającego informacje na temat ichkwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także informację o podstawie dodysponowania tymi osobami.Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 6 do SWZ.3) w odniesieniu do brakupodstaw wykluczenia:a) oświadczenie potwierdzające aktualność informacji zawartych woświadczeniach składanych na podstawie art. 125 ust 1 ustawy w zakresie podstaw wykluczeniawskazanych przez Zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 3 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Dokument potwierdzającego wpis do jednego z rejestrów zawodowych lubhandlowych prowadzonychw kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, sporządzonegonie wcześniej niż 6 miesięcyprzed jego złożeniem</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonym w części XVII pkt1 niniejszej specyfikacji. 2. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł.3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy:PKO SAOddział Bochnia nr: 71 1240 5208 1111 0000 5478 3162 z dopiskiem: wadium w sprawieprzetargu 7/2021/EZ 4. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjętytermin uznania rachunku Zamawiającego. 5. Nie dopuszcza się wpłaty wadium w kasie KopalniSoli Bochnia sp. z o. o. 6. W przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginałdokumentu wadium (poręczenia lub gwarancji) opatrzonego kwalifikowanym podpisemelektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osób upoważnionych do jegowystawienia, Wykonawca składa wraz z ofertą załączając na Platformie w zakładce „OFERTY” –poprzez wybranie polecenia „dodaj dokument". 7. Wadium złożone w innej formie niż pieniężnamusi obejmować okres od dnia składania ofert do dnia upływu terminu związania ofertąokreślonego w rozdziale XIV pkt. 1.8. Zamawiający, zgodnie z art. 98 ust 6 pkt 1 ustawyzatrzymuje wadium w przypadku gdy wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa wart. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożyłpodmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowychpotwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 ustawy,oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, innych dokumentów lub oświadczeń lubnie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy, cospowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jakonajkorzystniejszej.9. Zamawiający zgodnie z art. 98 ust. 6 pkt 2, 3 ustawy zatrzymuje wadiumwraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:1) odmówił podpisaniaumowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,2) nie wniósłwymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;3) zawarcie umowy w sprawiezamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,którego oferta została wybrana.10. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wadium, lub wniósł wsposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związaniaofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3ustawy , zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy.11. Zgodnie z treściąart. 98 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy niezwłocznie, nie później niżw terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:1) upływu terminu związania ofertą. 2)zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 3) unieważnienia postępowania oudzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie naczynności unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.12. Zgodnie z treścią art. 98ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dniazłożenia wniosku zwraca wadium Wykonawcy:1) który wycofał ofertę przed upływem terminuskładania ofert,2) którego oferta została odrzucona, 3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, zwyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, 4) pounieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie naczynności unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.13. Złożenie wniosku ozwrot wadium, o którym mowa w pkt. 9 powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcąwraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa wdziale IX ustawy. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Zgodnie z brzmieniem art. 58 ust. 1 ustawy Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się oudzieleniezamówienia (np. wspólnicy spółki cywilnej, członkowie konsorcjum).1) Wykonawcywspólnieubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowaniaich wpostępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu izawarciaumowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 58 ust. 2 ustawy).W związku zpowyższym,Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego sązobowiązanidołączyć do oferty pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika, o którym mowa wart. 58 ust. 2ustawy. Pełnomocnictwo winno być załączone w oryginale w postaci elektronicznej,podpisanekwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisemosobistym lub jako jego cyfrowe odwzorowanie opatrzone kwalifikowalnym podpisemelektronicznym,podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez mocodawcę lub notariusza,poświadczającezgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. 2) WprzypadkuWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego ofertępodpisujepełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.3)Wykonawcywspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w celu spełnienia warunkówudziału wpostępowaniu w zakresie zdolności technicznej i zawodowej, dotyczącychwykształcenia,kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zgodnie z art. 117 ust. 3 ustawymogą polegać nazdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lubusługi, do realizacjiktórych te zdolności są wymagane. W takim przypadku, zgodnie z art. 117ust. 4 ustawyWykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do ofertyoświadczenie,z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególniwykonawcy.Oświadczenie należy załączyć obligatoryjnie, a w przypadku jego braku nie podlegaonouzupełnieniu i oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje się możliwość dokonania zmiany umowy w następujących przypadkach:1) wprzypadku niedokonania przez Zamawiającego zlecenia dostaw w maksymalnej ilości,dopuszcza się możliwość jednokrotnego przedłużenia okresu obowiązywania umowy;2)zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili wszczęcia postępowania lubzawarciaumowy;3) przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy, wynikających zprzyczyn leżących po stronie Zamawiającego, dopuszcza się przedłużenie terminuwykonania umowy Zmiany umowy mogą nastąpić także w przypadkach określonych w art. 455ustawy Prawo zamówień publicznych. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-05-17 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć wyłącznie w wersji elektronicznej na Platformie pod adresem: https://kopalnia-bochnia.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY" na zasadach i trybie określonym w części XII niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-05-17 08:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-06-15</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-05-06 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com